'Bij Fortuna verdien ik meer dan bij De Graafschap, zo eerlijk moet ik zijn'

    'Bij Fortuna verdien ik meer dan bij De Graafschap, zo eerlijk moet ik zijn'

    donderdag 18 oktober 2018 om 07:12

    Voor Mark Diemers staat komend weekend een pikant duel op het programma. Met Fortuna Sittard neemt hij het op tegen De Graafschap - de club die hij afgelopen zomer inruilde voor zijn Limburgse werkgever. 

    "Ik heb een fantastische tijd gehad bij De Graafschap, maar was toe aan een nieuw avontuur. Ik had niet meteen het juiste gevoel bij Fortuna, maar dat veranderde na enkele goede gesprekken", geeft de 25-jarige middenvelder aan in gesprek met de Gelderlander. 

    "De club is ambitieus en heeft een duidelijke toekomstvisie. Ik heb primair gekozen voor de sportieve plannen. De randvoorwaarden waren ook interessant, zo eerlijk moet ik zijn. Bij Fortuna verdien ik meer dan bij De Graafschap."

    Naar de clash tussen de twee promovendi kijkt Diemers al weken uit. "Sven Nieuwpoort en Youssef El Jebli zijn goede vrienden van me. Ik ben laatst nog in Doetinchem geweest om een hapje met ze te eten. (...) Maar zondag zijn we even vijanden en moeten we uitvechten wie de beste ploeg heeft. Alleen het resultaat telt."

    Fortuna - De Graafschap begint zondagmiddag om 16.45 uur. 

    Poll

    Hoe eindigt Fortuna-De Graafschap?

    (821 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 07:15
    Fortuna is ook een leukere club dan Graafschap.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5815
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:17
    Ja, want jij kan het weten
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:27
    Aangezien jij commentaar geeft weet jij het wel. Vertel maar kerel.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5815
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:39
    Nee, ik wist het niet. Nu gelukkig wel, want deze vraag zat mij al een tijdje dwars. Zou Fortuna nu een leukere club zijn dan De Graagschap? Hé, en nu weet ik het gewoon! Super begin van deze dag.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:41
    Dan leer je toch nog snel. Ook een super begin voor mij. Heerlijk gewoon.
    Vind ik leuk
    Echt? +3708
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:22
    Supporters van beide clubs zijn niet te verstaan, dus ik heb geen idee.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9170
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:05
    Echt?
    Vind ik leuk
    Echt? +3708
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:20
    Nee, roodbergen
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9170
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:04
    Anders weinig last van als ik elders in het land aan het werk ben.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:16
    Dank voor je constructieve bijdrage....en nogwel in het nederlands
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1265
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:20
    Beste Rob,

    Wil jij, nu je het taalgebruik aanhaalt in je bericht, Nederlands in het vervolg met een hoofdletter schrijven?

    Alvast dank!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Wally g +483
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:05
    Maakt niet uit zal wel aan je beperking liggen !
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2751
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:46
    Over fortuna kan ik niet oordelen maar bj de graafschap is het gezellig hoor.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14833
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:54
    Je zin is fout, of je iets leuk of leuker vindt is gebaseerd op een persoonlijke mening, dus het gebruik van 'is' hier klopt niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:14
    Als fortuna supporter heb ik ook wel een zwak voor de Graafschap .....vorig jaar super ontvangen daar...leuke kroeg voor onze supporters...wedstrijd hebben we het niet meer over.....daarna in Doetichem nog aan de bar gezeten met de manager van de Graafschap...super gezellig.....
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9170
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:04
    Zo heurt het!!!! Hopelijk mooie pot voetbal zondag!
    Vind ik leuk
    Wally g +483
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:04
    Waarom denk je dat dan ? Ben je speler , supporter geweest voor bijde clubs ?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12493
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:23
    Wat een eerlijke vent. Geinteresseerd in de sportieve plannen, maar over de streep getrokken door een beter salaris.
    Gaven ze dat allemaal maar zo toe.. 😉.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2770
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:24
    Ja nu ben je gefortuneerd.
    Vind ik leuk
    alaaf +1301
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:01
    Zwart geld
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:26
    Nadat die het salaris hoorde was het gevoel voor Fortuna opeens daar!
    Vind ik leuk
    Wally g +483
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:20
    Hij koos voor het einde van het seizoen al voor het geld hoe het ook zou lopen ! Dan ben ik blij dat ie Niet mog blijven geld is belangrijk maar hier zat duidelijk geen gevoel voor een club bij ..... let maar op mog hij eind zijn contract heel mischien hoger op komen dan laat hij Fortuna vallen alsof het zijn oude versleten schoenen zijn ! En mog het dan tegenvallen komt ie met hangende pootjes terug sterkte met hem Fortuna !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws