'Ik heb Bolt zien spelen, maar die wordt in geen 100 jaar profvoetballer'

    'Ik heb Bolt zien spelen, maar die wordt in geen 100 jaar profvoetballer'

    donderdag 18 oktober 2018 om 13:44

    De Jamaicaanse sprinter Usain Bolt traint inmiddels al weken mee bij Central Coast Mariners en legde zelfs een aanbod van FC Valletta uit Malta naast zich neer. De Duitse oud-international Markus Babbel gelooft echter niet dat er een profcarriere is weggelegd voor de Jamaicaan.

    Babbel zag Bolt een aantal keer spelen bij Central Coast Mariners. "Ik heb hem zien spelen. Maar met alle liefde, ik zie het in geen 100 jaar gebeuren dat hij profvoetballer wordt", stelt hij tegenover de Zwitserse krant Blick

    Vorige week maakte Bolt zijn eerste goals voor Central Coast Mariners. Toch ziet Babbel het niet gebeuren dat de 32-jarige Bolt daadwerkelijk in het profvoetbal terechtkomt. "Als PR-stunt is het een geweldig succes. De A-League krijgt ineens veel interesse door hem. Maar eerlijk gezegd kan ik het niet serieus nemen."

    Volgens Tony Rallis, zaakwaarnemer van Bolt, was Valletta niet de enige club die interesse had in de Jamaicaan. "Er is veel belangstelling en we zijn door diverse clubs benaderd", stelde hij eerder.

    Poll

    Geloof jij dat Bolt profvoetballer kan worden?

    (4018 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 13:47
    Zelfs bij Feyenoord zou hij nog een van de betere spelers zijn, op van Persie na dan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7552
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:25
    Toen ik spelers zoals immers en Toornstra voor het eerst zag dacht ik ook die worden nooit professionals.. dwz niemand, op het circus na, gaat ze geld geven om te spelen. De wereld zit gek in elkaar.
    Vind ik leuk
    soplul +3228
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:54
    Ja hoor VP haalt de normale reacties weg, maar getroll en dubieuze reclames als earn91 laten ze lekker staan.

    Echt een drama site aan het worden.....
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:12
    Vind je het erg als ik het deze keer helemaal met je eens ben?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:49
    waar blijft dat frenkie nieuws zit al een uur zonder
    Vind ik leuk
    Strijp +12791
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:53
    We zijn overgestapt op het Cilessen nieuws
    Vind ik leuk
    Voebtal +7552
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:26
    Rustig ademhalen.
    Vind ik leuk
    rexxo +1286
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:30
    Siësta op de redactie van Mundo Pulptivo
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:38
    Je krijgt nog genoeg Frenkie nieuws.
    Je bent vrij om het aan te klikken of te skippen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:56
    Bolt is niet minder dan de gemiddelde KeukenKampioenDivisiespeler
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:01
    Voetbaltechnisch kan hij niet mee in de Juup...
    Vind ik leuk
    ppdf +1125
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:01
    Ik ook niet. Dus dat zegt niets.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:43
    Papendrecht?.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:04
    Natuurlijk kan hij wel profvoetballer worden, alleen niet bij de clubs die hij voor ogen heeft.
    Bij nietszeggende, op sensatie beluste clubs heeft hij zeker een kans.

    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:05
    Knabbel & Babbel die over een hond met superkrachten praten. Interessant!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:06
    Ik denk van wel. Er is vast wel een club die de stunt gaat plegen. Al is het maar voor de extra media aandacht
    Vind ik leuk
    Deck010 +7756
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:06
    Vind het niet gek dat hij geen prof kan worden. Voordat je er zelfs maar aan kan denken om hem aan te spelen staat hij waarschijnlijk al buitenspel.
    Volgens mij kan hij alleen een voorzet op zichzelf geven.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:32
    Die 'Babbelt' toch maar wat😁
    Vind ik leuk
    Johnnie +720