Titelrace nog 'open': 'Staan twee punten achter Ajax, dat gat willen we dichten'

    Titelrace nog 'open': 'Staan twee punten achter Ajax, dat gat willen we dichten'

    donderdag 18 oktober 2018 om 18:33

    Nicolai Jörgensen voelt zich steeds beter en kijkt ernaar uit om de titelstrijd aan te gaan met PSV en Ajax. De 27-jarige Deen droomt van een tweede kampioenschap met Feyenoord.

    Jörgensen moest de eerste zeven competitieduels van dit seizoen missen. Daarna viel hij drie keer in, voordat hij voor de interlandperiode tegen Willem II voor het eerst weer in de basis stond. Jörgensen spreekt van een 'heel frustrerende periode'. "Het was een heel 'shitty' blessure. Ik wist niet hoe lang het zou duren", laat de spits weten aan FOX Sports.

    "Ik heb geprobeerd om te genieten van de ploeg. Ik wilde de motivatie vinden om terug te keren en ze te helpen. Dat was niet moeilijk, ik houd van voetbal en ben heel depressief als ik niet kan spelen", vervolgt Jörgensen, wiens plek werd overgenomen door Robin van Persie, volgens de Deen een 'geweldige' voetballer. "Dat hij op zijn leeftijd al zes keer heeft gescoord, bewijst hoeveel kwaliteit hij heeft. Misschien is hij niet meer zo fit als vroeger, maar zijn kwaliteit spreekt voor zich."

    Tegen Willem II speelden de twee weer samen. "Hij is een heel slimme voetballer, dus het is makkelijk om met hem samen te werken", aldus Jörgensen, die droomt van een tweede titel met Feyenoord. "Het ligt nog open. We staan maar twee punten achter Ajax. Dat gat willen we zeker dichten. Je moet altijd proberen voor het kampioenschap te gaan. In mijn eerste jaar lukte het en dat was geweldig. Ik denk dat de ploegen kwalitatief erg aan elkaar gewaagd zijn."

    Plaats een reactie

    AS ROMA24 +2575
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:43
    Kampioen wordt Feyenoord niet, maar wel tweede achter Psv💪
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:46
    Haha. 1e 2 plekken gaan naar ajax en psv. Feyenoord strijd voor 3e. Dat redden ze denk ik wel
    Vind ik leuk
    Voebtal +7552
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:37
    3e plek is het hoogst haalbare voor Feyenoord. Snap niet dat dat soort spelers weer beginnen over de titel.
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:48
    "Laat die dromen maar varen"
    Vind ik leuk
    SanKev +806
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:50
    Als ze Ajax voorbij kunnen kunnen ze ook boven PSV eindigen
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3134
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:35
    Nope
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:18
    En toen schrok je wakker zeker ?
    Vind ik leuk
    Laliga +2165
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:44
    Aan elkaar gewaagd? Helaas voor feyenoord en de competitie zijn ze echt niet gewaagd aan ajax en psv dit seizoen..
    Vind ik leuk
    Deck010 +7756
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:39
    Normaal gesproken zou ik nu gaan janken en zeggen dat jij helemaal achterlijk ben en zo.....maar helaas heb je gewoon gelijk. Hoop dat we een klein beettje bij kunnen blijven maar ik ben er bang voor.
    Vind ik leuk
    Laliga +2165
    vrijdag 19 oktober 2018 om 01:37
    Ik vind het oprecht ook niet leuk voor de competitie hoor! Feyenoord hoort er gewoon bij.. historie , fans , stadion alles. Een competitie met 3 kanshebbers plus 1 of 2 outsiders is het leukste om naar te kijken vind ik. En ben bang dat het alleen maar erger word ook
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2441
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:44
    Blijven dromen.. lijkt me het beste voor iedereen..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:44
    Feyenoord maar 2 punten achter op Ajax?
    Ik hoor overal dat Ajax een enorm gat heeft geslagen met de rest van Nederland....
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:45
    ??

    Ik hoor namelijk alleen maar dat Ajax er niks van kan en dat ze nog zoveel jaar moeten wachten op het volgende kampioenschap...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:46]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:50
    Ach gossie.
    Je hebt geen schaal in de hand, maar een schaal op je kop.
    Ahoy Ahoy ahoy!
    De titels gaan al jaren aan je neus voorbij :)

    Elke dag gaat het over Frenkie en De Ligt en nu verongelijkt lopen doen. Bahbah
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1550
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:26
    Als jullie de schaal niet winnen wordt je hier neergesabeld, dat besef je he? Dat wordt zo mooi!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21470
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:09
    Dan zie je hem niet meer, wellicht met een ander account.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:20
    Haha zeker waar. En wij trouwe ajacieden zitten hier nog steeds op. Jaja is alleen fan als ze de titel pakken
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:57
    38 jaar seizoenkaart.
    Nu jij.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:59
    En hoeveel waren er daarvan van ons aller ajax? 😜
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:00
    Ik denk minder dan voor ons :)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:04
    Haha en overigens ben ik er niet elke wedstrijd meer bij. Is een beetje lastig als je chauffeur bent. Als ik tijd heb ga ik
    Vind ik leuk
    Iggy +3834
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:09
    Je bent dus in ieder geval ruim 40 jaar oud. Zou je niet zeggen gezien je kinderlijke geleuter hier. Nu jij.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 23:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:25
    Man dan heb je ook veel treurige momenten meegemaakt. Ook van die reeksen zonder kampioenschappen en dan ook nog eens vaak met voetbal waar je pijn van krijgt aan je ogen. Doe nou niet zo stoer, PSV zit nu in een reeks en er zal weer een tijd komen dat Ajax weer een reeks neerzet. Op dit moment zijn de ploegen meer aan elkaar gewaagd dan ooit gedurende de afgelopen tien jaar. T zal er vooral om gaan of PSV Europees nog iets gaat presteren want dat is ook van invloed op de ED. Twee jaar geleden speelde Ajax Europees een volledig seizoen, werd Feijenoord eerste en PSV met een volledig seizoen ED slechts derde. Zo makkelijk kan het gaan. Ik weet dat jullie vooral hard gaan op de overwinning van alweer een maand geleden, maar er zijn nog genoeg weken dit seizoen en het gat is slechts vijf punten nu.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    vrijdag 19 oktober 2018 om 00:48
    Laat staan wij als Den Haag supporters. Wij pakken helemaal niks, maar ik ben niet minder trots op mijn club dan jij.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:57
    Zeg ik dat wij kampioen worden dan? Waar staat dat geschreven?

    Niemand kan zeggen dat je kampioen wordt. Slaat nergens op, we moeten nog tig aantal wedstrijden spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1550
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:45
    Je zegt het niet, maar je arrogante reactie zegt des te meer.
    Vind ik leuk
    ficusje +2198
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:38
    Ik zie hier alleen rare reacties,kan alle kanten dit jaar.cl kan zwaar in de benen gaan zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:26
    Veel van je wapenbroeders zeggen het al sinds de overwinning op Ajax.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:57
    Dit seizoen niet hoor. Ajax wordt gewoon kampioen
    Vind ik leuk
    Mr bien +2729
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:06
    Alleen in Eindhoven lopen calimero s rond.
    Wat is de overeenkomst tussen calimero en PSV.
    Hebben Allebij een schaal boven hun hoofd
    Vind ik leuk
    Iggy +3834
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:06
    Aldus een door Ajax geobsedeerde hypocriete droeftoeter.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:16
    Wat ben jij een zielig klein kind. Dat je niet moe wordt van jezelf. Die schaal heb je zelf op je kop,Ja PSV staat boven Ajax maar Psv is nog lang geen kampioen,
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    alaaf +1254
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:05
    En terecht
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:44
    PSV en Ajax zijn inderdaad aan elkaar gewaagd.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:04
    3-0 weggeveegd
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:27
    Wel 1-1 bij Bayern uit. Maar ik ben geen Ajacied dus wil het houden bij dat ik vind dat Ajax en PSV aan elkaar zijn gewaagd.
    Vind ik leuk
    JWK +416
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:33
    Daar ga je de rest van je leven op teren op die 3-0 ????
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:11
    Idd ook al heeft Ajax aan het einde 20 punten voorsprong op PSV gaat hij nog steeds zeggen dat ze 3-0 hebben gewonnen.
    Vind ik leuk
    Wilex +1259
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:35
    Juist jullie zouden toch moeten weten dat je bij je concurent kansloos met 3-0 kan verliezen en toch kampioen kan worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:22
    Jullie verliezen zelfs 4 - 0 van Willem2. Dus jaja niet zo blij doen. Zelfs van inter thuis kunnen jullie niet winnen
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:55
    Als je 10 punten voor
    staat ja :)
    Grapjas
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:10
    Het was zelfs 5-0 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:44
    Vind hem een goede speler en zeer sympathiek! Gun hem het beste, maar ik denk dat Feyenoord geen kans maakt op het kampioenschap, maar de wondere zijn de wereld nog niet uit!

    Overigens heel hypocriet dat nu iedereen hem uitlacht, maar wat nog VEEEL belachelijker is, is dat menig PSV-supporters zeide dat PSV zeker kans maakte tegen Barca en dat ze nu wel even winnen van Spurs..

    Het is namelijk veel reëler dat Feyenoord kampioen wordt dan dat PSV van Spurs wint.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:50]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:01
    Grappig. Je bedoelt dus indirect dat het ook reëler is dat Feyenoord wint van ajax en beter presteert dan ajax.
    Hoe anders wordt je kampioen :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:38
    Dat heeft idd meer kans dan dat PSV wint van Spurs wijsneus!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:54
    Nee gewoon niet. Spurs is ongeveer niveau Inter maar heeft een speelstijl dat ons beter ligt dan Inter. Verder hebben we ook gewoon heel goed gespeeld tegen Inter en zijn we genaaid door de ref. Winnen is geen garantie maar we maken meer dan genoeg kans om Spurs te verslaan
    Vind ik leuk
    129 +1013
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:58
    Heel goed gespeeld? Gewoon terecht verloren.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:19
    Je kan goed spelen en toch verliezen... Je kan moeilijk ontkennen dat wat PSV heeft laten zien tegen Inter gewoon van goed niveau was
    Vind ik leuk
    129 +1013
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:25
    Ze hebben 20 minuten leuk meegedaan. Dat kan ik niet ontkennen. Maar goed niveau had ik een avond daarvoor gezien, in Munchen. Dát was een goed niveau.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:52
    Ja Ajax deed het ook goed. Is dat wat je wilt horen? Mooi!

    20 minuten doe je ons zwaar mee tekort.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:14
    Spurs is in een normale vorm 10 keer beter dan Inter als je voetbal hebt gevolgd afgelopen jaren...

    En jullie hebben gewoon terecht verloren van Inter en de scheids nam gewoon de goede beslissing want er stond nog een hele verdediging, dus wat zit je nou te janken!

    Jij bent echt gek! Ik neem heb nu al zin in de battle Kane vs Schwaab en Viergever. Of Eriksen en Hendrix.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:19
    10 keer beter? Geloof er niks van. 5 jaar geleden is nu ook niet meer interessant. Terecht verlorenb kan je om twisten. De scheids heeft ons gewoon genaaid. Het was gewoon rood. Die verdediging had niks meer kunnen doen.
    Daarnaast was de 1-1 buitenspel, dus wat lul je nou allemaal?

    Silly. Je denkt nog steeds te vaak dat Tottenham wereldtop is. Feit blijft dat jullie dat nog nooit hebbem waargemaakt, zelfs niet in eigen land
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:37
    Hzo meteen 5 jaar geleden? Kijk gewoon ff naar de selecties en dan moet je toch ook wel zien dat wij gewoon wereldtop materiaal hebben en PSV nog lang niet? Maarja we gaan het zien miss wint PSV, maar die kans is wel heel erg klein, maar de wondere zijn de wereld nog niet uit.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:39
    Jij zegt zelf "de afgelopen jaren"....

    En je doet 2 dingen fout.
    1 je denkt dat selecties alles zeggen.
    En 2 die selectie die je hebt is niet 10 klasses beter dan die van Inter... PSV heeft zeker geen wereldselectie maar die heeft Tottenham ook niet maat. Kane is top Eriksen is top Son is top de rest is geen Bayern of Real materiaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:43
    Oja daarom stonden ook in de halve finale van het WK de meeste spelers van Tottenham...

    En ik zeg idd de afgelopen jaren, maar wat heeft dat te maken met 5 jaar geleden? Dat is gewoon van nu tot een aantal seizoen geleden.

    Spurs heeft ook op elke positie een betere speler dan Inter. Dat kan je moeilijk ontkennen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:20
    Je verhaal is leuk maar totaal onbelangrijk. Leuk dT er veel WK halve finalisten waren. Alleen dat ligt aan de sterkste teams, het feit dat tottenham Engels is en dat kroatie 2x penalties wint.

    En in bijna elke positie? Niet overdrijven eh
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:12
    Ahhh ja genaait door de ref? De Spurs wint lachend van PSV man.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:45
    Nooit serieus genomen die jongen...
    Vind ik leuk
    Deck010 +7756
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:42
    Wij jou ook niet
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:31
    U spreekt in meervoud....
    Vind ik leuk
    Deck010 +7756
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:42
    Zeg maar jij tegen mij. Ik heb toch de pest aan u.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:35
    Ik ken u niet...
    Vind ik leuk
    Deck010 +7756
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:14
    Houden zo Chucky, er komt toch maar weinig zinnigs uit bij mij.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:35
    Oke
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:45
    18 jaar dromen tot je niet meer bedrogen word en een ons weeg, Nicolai 😋.
    Ajax en Psv zullen de komende jaren gegarandeerd de dienst uitmaken.
    Vind ik leuk
    markie +853
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:45
    Hahaha...


    Oh hij is serieus...

    Hahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4672
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:47
    We willen voor het kampioenschap gaan. We staan maar twee punten achter Ajax.

    Ik snap deze niet helemaal
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:48
    Beste Jörgensen, ik begrijp best dat jij graag wil en het ook kan om mee te doen om de titel maar met deze selectie uitgezonderd Robin van Pers dan mag je blij wezen dat Feyenoord als 3e eindigt. Trouwens, bij van Bronckhorst is het beste er ook wel vanaf.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6479
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:09
    Hij zegt niks verkeerds. Het is goed dat ze de hoop niet opgeven en nog de strijd willen aangaan. Feyenoord moet nog twee keer tegen beide ploegen dus hebben alles nog in eigen hand.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:16
    Zo maar een vraag, maar zie jij Feyenoord wel eens voetballen momenteel?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:40
    Lm, ik dacht dat Feyenoord het nog in eigen hand had, maar dat is niet meer zo.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 19:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:53
    Rare opmerking van je, natuurlijk heeft Feyenoord het theoretisch nog in eigen hand maar helaas is de praktijk heel anders.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:00
    Theoretisch hebben ze het met 7 punten achter het natuurlijk niet in eigen hand
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:12
    Nee, ook jij hebt gelijk ik was te optimistisch.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:03
    Ik zei eerst dat je goed moest lezen, want MeAgain schreef dat Feyenoord het nog in eigen hand had en ik nam dat, dus gewoon klakkeloos over en zei dat je dus beter moest lezen, maar heb nagekeken, maar mocht Feyenoord 2 keer van PSV winnen is het verschil nog steeds 1 punt.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:11
    Moet je gewoon gelijk geven dat ze het in theorie ook niet meer in eigen handen hebben inderdaad. Dan is het nog erger met m,n cluppie gesteld als ik al dacht.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6479
    vrijdag 19 oktober 2018 om 06:33
    Alleen samenvattingen. Kijk alleen PSV helemaal.
    Wat moet hij dan zeggen, we mogen blij zijn met de derde plek?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:13
    Helemaal mee eens. Ik denk dat ze de hele zooi overboord moeten kieperen en met de jeugd aan de slag. Ik zou RvP, Jorgensen, Bijlow, Vilheyena en Malacia houden. De rest is brandhout. Jeugd er in en opnieuw beginnen.
    Met alle respect voor van Bronckhorst, beschaafde vent, maar ik zou ook iemand anders voor de groep zetten.
    Wordt nog een hele kluif om Überhaupt Europees voetbal te halen met dit team.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:18
    Wat lees ik nou? Jij bent het met mij eens? Dat is ook voor het eerst, maar het is wel triest dat je het met mij eens bent over het gene wat ik geschreven heb.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:22
    Waarom zou dit niet kunnen? En ben het eerder met je eens geweest hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:30
    Sorry, ik reageerde weer eens te impulsief. Slechte eigenschap, ik weet het maar al te goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:39
    Voor de duidelijkheid, Ik heb echt helemaal niets met 010. Maar ik mag jou wel.
    Realistisch kritisch op je eigen team en toch je team blijven steunen. Lijkt me erg lastig. Ik heb wel te doen met jullie supporters. Wat een armoede daar zeg.
    En als je kijkt naar de toekomstige mogelijkheden wordt je ook niet echt blij.
    Hoe zit het met die jeugd daar? Komt er nog iets fatsoenlijks aan?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:46
    Nee er komt momenteel helaas niks fatsoenlijks aan, en als er nog eens iets fatsoenlijks aankomt dan weten ze niet hoe snel dat ze weg moeten naar een grote Europese topclub. Ergens hebben ze nog gelijk ook, lekker snel geld verdienen maar ik denk dan met weemoed terug aan de jaren 60 - 70 toen Feyenoord nog spelers kon behouden.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:55
    Dat waren zeker mooie tijden! Toen had je nog de echte klassieker!
    En dat ging er stevig aan toe. Zowel op als buiten het veld!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:57
    Serieus, heb jij die tijd ook bewust meegemaakt?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:01
    Nou eigenlijk vanaf het WK '74 echt bewust ja. Daar ontstond mijn liefde voor het voetbal.
    Ging ook regelmatig kijken bij trainingskampen van Ajax indertijd. Handtekeningen scoren van Rep, Krol, Suurbier, Neeskens, Cruijff, Ophof etc.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:04
    Jammer dat je dan 6 mei 1970 gemist hebt, maar waarom handtekeningen scoren bij die spelers van Ajax? Weet nog wel in Rotterdam stond de Coolsingel helemaal vol alleen om een handtekening te scoren van Willem van Hanegem en Wim Jansen toen die een boekenwinkel kwamen openen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:08
    Ik werd 'begeisterd' door Cruijff, Rep en Neeskens. Het voetbal wat Ajax toen speelde had Iets Magisch.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:09
    Maar nu stop ik effe met je hoor, want je slaat nu wel erg door......;-)
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:48
    Depressief, zichzelf de wijs maken dat ze mee kunnen doen om de titel. Wie is de sportpsycholoog in Rotterdam? Nicolai is duidelijk het beeld van de realiteit kwijt.
    Vind ik leuk
    rinirat +2652
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:51
    Ik zou eerst eens zorgen om aan het voelballen te komen..wat rondootjes oefenen etc.
    Feyenoord draait echt niet goed.... met deze trainer die niets durft en tactisch slecht is wordt dat heel moeilijk.
    Feyenoord heeft de jeugd nodig alleen de trainer durft niet.. maar die is ook over datum.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26491
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:53
    PSV en Ajax gaan het samen uitvechten.. Feyenoord komt tekort om mee te doen in de titelstrijd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:53
    Feyenoord heeft het kampioenschap nu al niet meer in eigen hand. Zelfs niet al zouden ze 2x van ons winnen.
    Nee, gewoon 2x van Ajax winnen en Psv 6 punten kado doen. Laten wij de beker weer aan Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:00
    Ja hij moeslt dit wel zeggen maar als je bij de Graafschap verliest word je geen kampioen!
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:07
    Als je gelijk speelt wordt je zeker geen kampioen
    Dat is een feit😉
    Vind ik leuk
    koppig +498
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:07
    Droom maar lekker verder
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:12
    Goeddddd Nico juiste instelling nu nog terug op je niveau en klappen weer .
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:17
    Ajax is al bijna kansloos. Feyenoord heeft nooit een kans gehad
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:09
    Geef je het nu al op?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31761
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:20
    Gaat hem niet worden nicolai. Bekertje misschien.
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:25
    Win maar van die Amsterdammers... Mijn zegen heb je! Maak t gat maar 8 punten ...graag!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3134
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:34
    Doe maar, vinden wij goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:52
    Ze staan nu nog 2 punten achter. Over 2 weken zijn dat er 3 meer dan nu.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:03
    Helaas voor Feyenoord, de transfermarkt is gesloten en met dit materiaal onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:06
    Wij worden geen kampioen ,dat is duidelijk
    Dussssss PSV
    Het is jullie gegund!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:07
    Dan mag Feyenoord wel eens gaan beginnen aan het seizoen.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1097
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:10
    Dus ..de firma platte kar bv kan weer aan t poetsen beginnen?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:16
    Ah, hij kan weer lopen?

    En dan meteen weer praatjes?

    Is dat Deens?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7756
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:49
    Dat is eerder Amsterdams. Jullie hebben ook praatjes vanaf het moment dat jullie kunnen lopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:01
    Haha ja daar heb je gelijk in

    Tis de opvoeding he
    Vind ik leuk
    Blindsy +12373
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:45
    Tja, en ik wil een Rolls Royce.
    Maar voeg de daad bij het woord zou ik zeggen.... win dik van Zwolle, en doe eens iets heeeeeel onverwachts in Amsterdam.
    Gaat beiden niet gebeuren. Leuk die buhnepraat, maar ik word er depressief van.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:03
    Die van Memphis is te koop

    Met hoed

    Hij is nu in de Heere

    Vind ik leuk
    Blindsy +12373
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:15
    De zogenaamde hoge Heere-hoed?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:32
    Die gaan onder Heracles eindigen. Dus tweede? Tenzij we 1e worden, maar we zijn realistisch, dat gaat naar aller waarschijnlijkheid (hoewel ik het niet uitsluit, als objectief voetballiefhebber) niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Ropa +147
    vrijdag 19 oktober 2018 om 06:53
    Even denken.... we staan 2 punten achter Ajax, dus de titelrace ligt nog open????? Ik wist niet dat een tweede plaats tegenwoordig ook een titel oplevert.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 06:53]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:41
    Geniet nog maar een weekje van slechts 2 punten achterstand op Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:13
    Er zijn maar 2 teams die aanspraak maken op titel en hoop dat Ajax het mist schade gaat oplopen tegen de aankomende clubs, maar wel gewoon van feyeniet gaan winnen
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 04:35
    Feyenoord won dit seizoen van PSV.
    PSV won van Ajax.
    Dus Feyenoord is de sterkste! 😝
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws