PSV-vertrek mogelijk: 'Duidelijk dat hij niet met een grote grijns op de bank zit'

    PSV-vertrek mogelijk: 'Duidelijk dat hij niet met een grote grijns op de bank zit'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:10

    Eloy Room is niet blij met het feit dat Jeroen Zoet nog steeds onder de lat staat bij PSV. De Oranje-international leek deze zomer te verkassen, maar werd niet warm of koud van de buitenlandse interesse en verlengde zijn contract in Eindhoven.

    Room (29) had gehoopt dat hij dit seizoen eerste keeper van PSV zou zijn. "Het zal duidelijk zijn dat Eloy niet met een grote grijns op de bank van PSV zit", vertelt zaakwaarnemer Khalid Sinouh aan Voetbal International. "Hij is niet blij dat Zoet is gebleven. De reden dat hij naar PSV ging, was omdat Zoet zou vertrekken. Maar er zijn sinds de overgang van Eloy van Vitesse naar PSV twee transferwindows verstreken en hij zit er nog. En ik denk eerlijk gezegd dat Zoet ook nog langer in Eindhoven zal blijven."

    Het kamp-Room beraadt zich daardoor over de toekomst. "Het is voor Eloy dodelijk als hij te lang tweede doelman is, want dan blijf je dat ook. Dat heb ik zelf meegemaakt", aldus Sinouh, die zelf één seizoen bij PSV keepte. "Het contract van Eloy loopt af en na dit seizoen is hij dus transfervrij. Daar hebben we hem ook rustig mee weten te houden. We gaan eerst luisteren naar wat PSV wil, wij hebben geen haast en daarna gaan we kijken waar Eloy zijn carrière kan voortzetten. Alle opties houden we open."

    Poll

    Is Room goed genoeg om Zoet op te volgen?

    (3900 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:16
    Hij is aardig ZOET gehouden, en nu wil hij toch opZOUTen. Dat is ZUUR.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 10:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:18
    Oke
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:38
    Nu is het zure room
    Vind ik leuk
    HanV +4352
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:29
    Maar hij is niet BITTER, want hij is straks transfervrij, dan is hij een UMAMI-hapje voor geïnteresseerde clubs, met PSV op zijn CV.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:42
    Met Psv op je CV, met 0 wedstrijden...

    Dat heeft Jurjus ook nog maar weinig gebracht.

    Zoet daarintegen heeft ook Psv op zijn CV en speelt al seizoenenlang in de basis, oh wacht die speelt ook nog steeds bij Psv. Ja Psv op je CV is een goede zaak....
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:57
    1

    Psv Ajax 3-0

    Room erin Zoet eruit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:18
    Kom maar terug
    Vind ik leuk
    NvC +4234
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:36
    Als Eduardo weer terug gaat naar Chelsea dan kan Room prima weer eerste keeper worden, tenzij je Houwen de kans wilt geven?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:57
    Houwen doet het nu goed bij Telstar maar is nog niet toe aan een basisplek naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 08:28
    Klopt. Bijtekenen en nog een jaar verhuren. Met her huidige niveau is kkd nu ook prima leerschool.

    Verhuur aan GAE heeft Room destijds ook goed gedaan.
    Vind ik leuk
    NvC +4234
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:00
    Ja dat zie je nu ook met Lelieveld. Die jongen maakt flinke stappen bij GAE.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:37
    Ja ben blij dat Vitesse dat eindelijk doet. Hadden ze destijds met Darri, Osman, vd Linden, vd Streek, Tighadouini, Oude Kotte, Faye, etc ook moeten doen. Al die spelers uit de jeugd hebben net het niveau niet om significant minuten te maken in het eerste, maar wel de potentie daar naartoe te groeien, of iig enige transferwaarde op te leveren.
    Vind ik leuk
    NvC +4234
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:38
    Ze zijn iig stappen aan het maken daarin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:18
    Gewoon niet goed genoeg voor 1e keeper. Zit precies op de plek waar hij hoort. Dus ik zou dan zeggen of naar het buitenland, of vragen bij vitesse/AZ/Utrecht en miss feynoord(ligt eraan hoe bijlow zich ontwikkelt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 10:19]
    Vind ik leuk
    RWA040 +347
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:20
    Bijlow is het grootste Nederlandse keeperstalent. Die komt er écht wel. Utrecht zou inderdaad een mooie club voor Room zijn. Komt simpelweg tekort zoals jij terecht aangeeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:22
    Mha. Bijlow overtuig mij nog niet heel erg. Het is een prima keeper, maar zou hem zeker niet bij PSV onder de lat zien staan.
    Vind ik leuk
    RWA040 +347
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:25
    Heeft nog zijn pieken en dalen. Maar je kan aan alles zien dat het een goede keeper gaat worden. Zoet is al een stuk verder natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:41
    ..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    RWA040 +347
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:42
    Lees mijn comment nog eens alsjeblieft. Daarna serieus reageren maat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:44
    Klopt, sorry te snel overheen gelezen ;P
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    RWA040 +347
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:45
    Kan gebeuren kerel :)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:36
    Feyenoord? Als hij al niet goed genoeg bevonden wordt als 1e keeper in Eindhoven dan zeker niet in Rotterdam.
    (in Rotterdam heeft ie nog een wat mindere defensie voor zich dan bij psv).
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:28
    De defensie heeft geen invloed op de kwaliteiten van een keeper?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:30
    Nee maar wel hoe "druk" hij het krijgt en hoeveel hij aan de bak moet door fouten van de verdediging.....

    Als je dan ook nog een keeper van mindere kwaliteit hebt, is het risico om doelpunten tegen te krijgen toch wel wat hoger.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:54
    Dat is zeker waar. Alleen ben ik benieuwd wie er kwalitatief beter is. Bijlow of room.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:48
    Dat vind ik lastig, aangezien ik Room nooit zie spelen. Denk wel dat Bijlow gezien zijn leeftijd meer potentie om te groeien heeft> Feyenoord heeft die ouwe Vermeer ook nog he, die is wat mij betreft nog niet helemaal afgeschreven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:21
    Ik zag room wel is bij jong (althans vorig jaar). Daar maakte hij een redelijk stabiele indruk. Bijlow heeft sws meer potentie, dat klopt!
    Vind ik leuk
    RWA040 +347
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:18
    Wij hebben geen haast, maar het is wel dodelijk als hij op de bank blijft zitten.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:19
    Zo zie je maar weer, niet iedereen is bang voor de dood :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:19
    Gewoon een matige keeper.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3109
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:20
    niet blij, dan gewoon moven.
    Er is geen enkele garantie op 1ste doelman gegeven.
    Volgend jaar gewoon Unnerstal terug halen
    Vind ik leuk
    Leeuw +6040
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:22
    Ah, ik zeg hetzelfde hieronder..
    Vind ik leuk
    Leeuw +6040
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:21
    Kansloze missie voor Room. Als ie wilt spelen, dan vertrekken want Unnerstall komt volgende seizoen naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:22
    Keepers van het niveau Room mogen heel blij zijn dat ze bij PSV op reservebank mogen zitten.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +552
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:23
    Unnerstal next season 1e keeper in ehv. Room bewandelt de omgekeerde weg. Prima keeper voor Venlo toch. Regelt Nilis wel.
    Vind ik leuk
    NvC +4234
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:35
    Unnerstal pakt ook meer punten voor je team dan Room.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:24
    Unnerstal, klaar, die hebben we niet voor niets bij VVV gelaten om nog beter te wennen aan de Eredivisie, Room heeft dat ritme niet en ik geloof(wat ik vorig jaar zag) dat Unnerstal echt goed is.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1819
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:30
    Afromen met die hap.
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:43
    Niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Mari +9311
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:56
    Waar is het dan misgegaan?
    De zaakwaarnemer en Room zelf die niet goed hebben geluisterd naar Brandts/de Jong
    of
    PSV die Zoet een nieuw contract aanbood, terwijl Room min of meer de toezegging had?
    Voeg daarbij Unerstall en ik ben de draad kwijt
    Vind ik leuk
    stratumseind +171139
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:01
    Keepers ....het blijft een raar volkje en reserve keepers al helemaal.
    Kiezen met hun volle verstand om 2e keeper bij een topclub te worden en na 4 maanden krijgen ze zadelpijn.....

    iets wat je vooraf ook kan bedenken lijkt mij
    Vind ik leuk
    Emnu +3499
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:31
    Mooie ode aan ons aller Jasper, voor wie tussen de regels weet te lezen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171139
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:41
    Inderdaad die piept al net zo hard dat ie meer wil spelen
    Vind ik leuk
    Emnu +3499
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:56
    Duurde iets langer dan 4 maanden, vriend.

    Tel daar maar zo’n twee jaar bij op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:01
    Maar die gaat ook niet weg niemand wil hem hebben.
    Vind ik leuk
    Leozao +4155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:02
    De strijd aangaan met Zoet, het mag niet afhankelijk zijn van het feit of iemand vertrekt. Dat zou inhouden dat je een mindere keeper bent!. Dat zou dan weer inhouden dat in het geval Zoet weggaat psv een andere eerste keeper zal gaan aantrekken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:13
    Na dit seizoen lekker naar PEC gaan
    Vind ik leuk
    soccer02 +581
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:35
    Zou wel een goede keeper zijn voor Fc Twente. Verwacht dat ze wel gaan promoveren. En dan kan room daar eerste keeper worden. Zit hij net onder de top 3.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:56
    Vraagje aan iedereen die vindt dat Unnerstall, Room, Jurjus en Koopmans niet goed genoeg is voor PSV (nationaal en in Europa): wie dan wel?

    De kans is aanwezig dat Zoet komende zomer alsnog vertrekt. En even rekening houden met het gegeven dat PSV geen € 10M+ voor een keeper zal uitgeven. En rekening houdend met het gegeven dat weinig (potentiële) topkeepers zin zullen hebben in de ED.

    Zelf denk ik dat Unnerstall het wel aan kan, maar ik ben oprecht benieuwd waar jullie aan zitten te denken. Want ik hoor veel "wie niet", maar heel weinig "wie wel".
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4665
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:40
    Wat een lachwekkend interview, niemand die hem afgelopen zomer wilde, toch maar verlengd, al anderhalf jaar op de bank en nu 'dreigen' dat hij vertrekt. Met Unerstall heeft PSV al een betere doelman in huis mocht Zoet vertrekken en ik denk dat ze dan nog een nieuwe eerste doelman gaan halen. Room mag blij zijn dat hij bij PSV onder contract staat want veel bijzonders is het niet.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:41
    Misschien eens met de über bankzitter cilissen praten. Die helpt hem wel over het niet spelen heen
    Vind ik leuk
    Smash +3327
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:05
    Lekker laten gaan. Toen hij nog bij Vitesse speelde, was ik zeer gecharmeerd van hem. De keren dat hij mocht spelen in het eerst bij PSV, toonde aan dat dit een stap te hoog is voor hem. Hij was onzeker en kon zeker niet overtuigen.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3264
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:24
    Prima voor de bank. Succes volgend seizoen ergens anders.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws