Mister NAC hoopt op Van Hooijdonk: Hij heeft de persoonlijkheid en de contacten

    Mister NAC hoopt op Van Hooijdonk: "Hij heeft de persoonlijkheid en de contacten"

    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:18

    Ton Lokhoff ziet graag dat Pierre van Hooijdonk de nieuwe technisch directeur van NAC wordt. De ex-international is daarover in gesprek met de Bredase club en Mister NAC hoopt dat Pi-Air het voor het zeggen krijgt in het Rat Verlegh Stadion.

    Lokhoff speelde meer dan 250 wedstrijden voor NAC en was assistent- en hoofdtrainer van de Parel van het Zuiden. Het clubicoon laat aan De Telegraaf weten dat hij hoopt op een aanstelling van Van Hooijdonk. "Dat zou ik zeker toejuichen. Pierre heeft de persoonlijkheid en de contacten om zo'n functie goed uit te oefenen en hij heeft daarnaast een echt NAC-hart. Het zou een goede zaak zijn als Pierre het gaat doen."

    De slechte resultaten van NAC gaan Lokhoff aan het hart. "De negativiteit is nu al zo groot en dan wordt het nog onrustiger. Moet dan ook de trainer nog weg? Het lijkt me beter om de trainer gewoon zijn werk te laten doen. Als club moet je in deze situatie zorgen dat je de krachten bundelt."

    Poll

    Is Pierre van Hooijdonk de juiste technisch directeur voor NAC?

    (455 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:29
    Aan de ene kant een club-icoon, aan de andere kant heeft hij zo ongeveer overal waar hij werkte ruzie gekregen. Is hij wel de geschikte man ?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:29
    Nee
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:05
    Ja.
    Vind ik leuk
    Leozao +4169
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:38
    Toon Gerbrands binnen halen, heeft zelfs PSV weer op de rails gekregen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    torinofc +374
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:38
    Heeft Pierre ooit eens een baan gehad buiten voetballer?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:43
    Ton Lokhoff kan zich beter gaan inschrijven voor de Johan Boskamp look-a--like verkiezing.
    Wint ie ook eens wat.
    Vind ik leuk
    zwollie +7924
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:51
    Lust hij ook bamihapjes? Hij heeft er de kop dik genoeg voor.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:44
    Als ze zo gek zijn in Breda.
    Tsja dat is dan hun probleem.

    Mocht Pi-Air het doen dan krijg je het Ron Jans effect.
    Vind ik leuk
    zwollie +7924
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:49
    Doen Pierre, zijn we van jou af bij studio voetbal
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:00
    Hij zal het hele beleid wel ff zeggen hoe het moet .
    Als hij op een vergadering zo lult als op tv komt het nooit goed .
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:19
    Straks bij Studio Voetbal 2 TD's aan tafel die niks durven zeggen, Jans en Hooij. Wat heeft Pi-air nou voor contacten... bij Celtic en in Turkije, weinig kans dat je een speler van die club kan halen.

    Lokhof begint steeds meer op Jan Boskamp te lijken.
    En dat is goed nieuws voor Jan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    Wijsneus +10
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:31
    Hè Ton ik hoop dat je gelijk hebt en dat Pierre aangesteld word ! zijn visie daar kan neerleggen en uitvoeren dan gaat het goedkomen
    Vind ik leuk
    wil +1112
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:37
    Pierre is een blazer eerste klas.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws