'Natuurlijk ben ik soms een beetje boos als ik lange tijd niet speel bij Ajax'

    'Natuurlijk ben ik soms een beetje boos als ik lange tijd niet speel bij Ajax'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:24

    Maximilian Wöber heeft dit seizoen lang niet altijd een basisplaats bij Ajax, al stond hij tegen Bayern München en AZ aan de aftrap. Met zijn vuist op tafel slaan bij trainer Erik ten Hag doet de twintigjarige Oostenrijker niet snel.

    "Natuurlijk ben ik soms een beetje boos en teleurgesteld als ik lange tijd niet speel. Maar het gaat erom positief te blijven. Misschien moet je je gevoelens een beetje verbergen, je moet de goede sfeer bewaren. Het heeft geen enkele zin om te gaan schreeuwen of rare tackles te maken op de training. Daar heb je zelf en heeft het team niets aan", laat Wöber weten in gesprek met NH.

    De centrale verdediger maakt zich nog geen zorgen. "Ik wil laten zien dat ik altijd in de basis elf hoor. Er komen nog voldoende wedstrijden aan. In de Champions League, maar ook in het bekertoernooi. Je kan nooit een heel seizoen spelen met dezelfde mensen."

    Poll

    Hoort Wöber in de basis bij Ajax?

    (1061 stemmen)

    Plaats een reactie

    Joee +225
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:29
    Nog maar 20, voor die leeftijd toch best een degelijke verdediger. Wie weet in de toekomst wel een vaste waarde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:31
    Zeker een speler die van waarde gaat zijn.

    De “dubbele Wöpper” komt er wel.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11757
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:42
    Jong Ajax is optie
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17908
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:32
    Onana; Mazraoui, de Ligt, Wober, Blind; Schone, vd Beek, de Jong; Neres, Dolberg, Tadic.
    Als Ziyech nog niet helemaal fit is.
    Vind ik leuk
    kcim +2903
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:16
    Waar blijft Tagliafico? Die moet altijd opgesteld worden.
    Middenveld met Blind op 6 met deJong en vdBeek erbij.
    Vind ik leuk
    James655 +901
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:07
    Precies!!!! Tagliafico nu ineens eruit? Wat is DIT?
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +421
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:25
    Hij is geblesseerd terug gekomen van de interlanden
    Vind ik leuk
    James655 +901
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:01
    Och och. Steeds weer dezelfde problemen.
    Vind ik leuk
    kcim +2903
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:15
    Damn! Da's niet fijn. Vind ik samen met Ziyech, de Ligt en Tadic een van de belangrijkste spelers op dit moment bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +421
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:10
    Ja nouja als ie maar terug is voor Benfica dat vind ik belangrijker. Heerenveen uit moet je ook kunnen winnen met blind als linksback.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1193
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:30
    Blind kan je dan nog vervangen door Schöne.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17908
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:03
    Die is nu toch geblesseerd? 😂
    Ik heb het over de wedstrijd tegen Heerenveen..
    Vind ik leuk
    Markieee +995
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:22
    Nu laat je een van de beste backs van Europa buiten de basis vriend.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17908
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:01
    Nico is geblesseerd vriend..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1193
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:28
    Neem aan dat dit alleen voor de match tegen Heerenveen geldt. Want op het moment dat Fico weer fit is zet jij hem toch ook in de basis???
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17908
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:01
    Ja natuurlijk! 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:33
    Lijkt toch een stabiel duo De Ligt en Wober, hoop dan ook dat of Bakker of Blind op lb gaan spelen en niet hij weer verschoven gaat worden.
    Vind ik leuk
    Degier +466
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:34
    Dit interview kun je met iedere voetballer maken, die regelmatig ernaast staat. We missen tegenwoordig wel persoonlijkheden in het betaald voetbal. Je kan gewoon een sjabloon maken met uitspraken van voetballers. Dan hoef je ze ook niet meer te interviewen. Kies je gewoon de juiste speler bij het verhaal.
    Vind ik leuk
    Zico Ali +446
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:15
    En als iemand exact zegt wat hij vindt in een interview staan "wij" hier klaar om hem af te maken. Los van het feit dat hij bij z'n coach geen goede beurt zal maken. Zou het graag anders zien, dat wel.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:55
    Dit idd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:35
    Wöber is een echte aanwinst voor Ajax. In de toekomst zal hij langdurig vaste basisskracht kunnen zijn. Ik zie hem niet gauw bij Ajax vertrekken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:36
    Vind hem nu beter dan schuurs op die positie.
    Vind ik leuk
    Markieee +995
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:24
    Joh
    Vind ik leuk
    Counterattack +11757
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:45
    Schuurs is nog veel te jong en onervaren, jong ajax
    Vind ik leuk
    Dee79 +2348
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:41
    Word tijd voor de basis.
    Ten hag kiezen Frenkie moet op het middenveld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:46
    Zie hem nog wel een keer een stap maken naar een leuke club in de bundesliga.
    Prima voor ajax, maar niet op een dag te bewonderen bij een top club.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:40
    Meeste clubs stellen geen diepe spits op tegen Ajax, dus dan kan het wel zonder Wober, maar tegen grote clubs dan is hij zeer bruikbaar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws