'Natuurlijk ben ik soms een beetje boos als ik lange tijd niet speel bij Ajax'

'Natuurlijk ben ik soms een beetje boos als ik lange tijd niet speel bij Ajax'

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 18:24vr 19-10-2018 om 18:24

Maximilian Wöber heeft dit seizoen lang niet altijd een basisplaats bij Ajax, al stond hij tegen Bayern München en AZ aan de aftrap. Met zijn vuist op tafel slaan bij trainer Erik ten Hag doet de twintigjarige Oostenrijker niet snel.

"Natuurlijk ben ik soms een beetje boos en teleurgesteld als ik lange tijd niet speel. Maar het gaat erom positief te blijven. Misschien moet je je gevoelens een beetje verbergen, je moet de goede sfeer bewaren. Het heeft geen enkele zin om te gaan schreeuwen of rare tackles te maken op de training. Daar heb je zelf en heeft het team niets aan", laat Wöber weten in gesprek met NH.

De centrale verdediger maakt zich nog geen zorgen. "Ik wil laten zien dat ik altijd in de basis elf hoor. Er komen nog voldoende wedstrijden aan. In de Champions League, maar ook in het bekertoernooi. Je kan nooit een heel seizoen spelen met dezelfde mensen."

Poll

Hoort Wöber in de basis bij Ajax?

(2091 stemmen)

Plaats een reactie

Joee +493
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:29
Nog maar 20, voor die leeftijd toch best een degelijke verdediger. Wie weet in de toekomst wel een vaste waarde.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +25469
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:31
Zeker een speler die van waarde gaat zijn.

De “dubbele Wöpper” komt er wel.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:42
Jong Ajax is optie
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:32
Onana; Mazraoui, de Ligt, Wober, Blind; Schone, vd Beek, de Jong; Neres, Dolberg, Tadic.
Als Ziyech nog niet helemaal fit is.
Vind ik leuk
kcim +3135
vrijdag 19 oktober 2018 om 19:16
Waar blijft Tagliafico? Die moet altijd opgesteld worden.
Middenveld met Blind op 6 met deJong en vdBeek erbij.
Vind ik leuk
James655 +947
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:07
Precies!!!! Tagliafico nu ineens eruit? Wat is DIT?
Vind ik leuk
Lekkerjoh +974
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:25
Hij is geblesseerd terug gekomen van de interlanden
Vind ik leuk
James655 +947
vrijdag 19 oktober 2018 om 22:01
Och och. Steeds weer dezelfde problemen.
Vind ik leuk
kcim +3135
vrijdag 19 oktober 2018 om 22:15
Damn! Da's niet fijn. Vind ik samen met Ziyech, de Ligt en Tadic een van de belangrijkste spelers op dit moment bij Ajax.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +974
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:10
Ja nouja als ie maar terug is voor Benfica dat vind ik belangrijker. Heerenveen uit moet je ook kunnen winnen met blind als linksback.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 07:03
Die is nu toch geblesseerd? 😂
Ik heb het over de wedstrijd tegen Heerenveen..
Vind ik leuk
Markieee +1249
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:22
Nu laat je een van de beste backs van Europa buiten de basis vriend.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 07:01
Nico is geblesseerd vriend..
Vind ik leuk
Degier +2038
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:34
Dit interview kun je met iedere voetballer maken, die regelmatig ernaast staat. We missen tegenwoordig wel persoonlijkheden in het betaald voetbal. Je kan gewoon een sjabloon maken met uitspraken van voetballers. Dan hoef je ze ook niet meer te interviewen. Kies je gewoon de juiste speler bij het verhaal.
Vind ik leuk
Zico Ali +478
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:15
En als iemand exact zegt wat hij vindt in een interview staan "wij" hier klaar om hem af te maken. Los van het feit dat hij bij z'n coach geen goede beurt zal maken. Zou het graag anders zien, dat wel.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 00:55
Dit idd.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:35
Wöber is een echte aanwinst voor Ajax. In de toekomst zal hij langdurig vaste basisskracht kunnen zijn. Ik zie hem niet gauw bij Ajax vertrekken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 18:36]
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:36
Vind hem nu beter dan schuurs op die positie.
Vind ik leuk
Markieee +1249
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:24
Joh
Vind ik leuk
Counterattack +11552
zaterdag 20 oktober 2018 om 00:45
Schuurs is nog veel te jong en onervaren, jong ajax
Vind ik leuk
Dee79 +2699
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:41
Word tijd voor de basis.
Ten hag kiezen Frenkie moet op het middenveld.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 19:46
Zie hem nog wel een keer een stap maken naar een leuke club in de bundesliga.
Prima voor ajax, maar niet op een dag te bewonderen bij een top club.
Vind ik leuk
Cookee +12953
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:40
Meeste clubs stellen geen diepe spits op tegen Ajax, dus dan kan het wel zonder Wober, maar tegen grote clubs dan is hij zeer bruikbaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws