LIVE-discussie: Vitesse moet back missen, El Hamdaoui in de basis bij Excelsior

    LIVE-discussie: Vitesse moet back missen, El Hamdaoui in de basis bij Excelsior

    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:52

    Vitesse moet het in de uitwedstrijd tegen Excelsior doen zonder linksback Alexander Büttner, die kampt met liesklachten. Bij Excelsior start Mounir El Hamdaoui in de basis. 

    Büttner is niet op tijd hersteld van zijn liesklachten en moet het duel tegen Excelsior dus aan zich voorbij laten gaan. Hij wordt vervangen door Max Clark, die deze zomer transfervrij overkwam van Hull City. Trainer Slutsky houdt verder vast aan de spelers die twee weken geleden een 4-0 overwinning boekten op Heracles Almelo. Martin Ödegaard start dus weer vanaf de rechtsbuitenpositie. 

    Excelsior-coach Adrie Poldervaart zag zijn ploeg twee weken geleden met 2-0 verliezen van PEC Zwolle, maar houdt desondanks vast aan dezelfde elf namen. Dat betekent dat El Hamdaoui weer in de basis gaat starten. Hij mag samen met Elias Már Ómarsson gaan zorgen voor aanvallende dreiging van de kant van Excelsior. Ook Marcus Edwards, die de laatste weken een prima indruk maakt, begint in de basis.

    De opstellingen:

    Excelsior: Stevens; Fortes, Matthys, Mattheij, Burnet; Koolwijk, Schouten, Bruins; Edwards, El Hamdaoui, Ómarsson.

    Vitesse: Eduardo; Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Clark; Bero, Serero, Foor; Ödegaard, Darfalou, Linssen.

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:12
    Excelsior Peterjansen Dekmap Brinkaaal
    Vind ik leuk
    NvC +4375
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:18
    Volgens mij is vitesse beter af zonder Buttner. Tenminste als ik de echte vitesse supporters hier de laatste tijd moet geloven.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +258
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:38
    Lastige pot tegen Excelsior wel mooi dat Buttner er niet is, hoop dat ze hem zsm kunnen verkopen. Serrero dus ook al met een blonde/goud haar, wat is dat toch met die donkere jongens en dat haar. Beetje jammer
    Vind ik leuk
    rebelkushh +258
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:25
    Excelsior dik en dik verdiend op voorsprong, Vitesse heel erg slordig en zo zuur voor Clark die eigen doelpunt. Odegard op rechtsbuiten werkt niet, dat werkt al tijden niet. Zet odegard achter Darfalou en Beerens voor bero op rechtsbuiten.
    Prachtige speler die Marcus Edwards
    Vind ik leuk
    pico323 +6054
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:28
    zwak zeer zwak vitesse.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:39
    Heel jammer dat buttner dr niet bij is
    Vind ik leuk
    ja_daarom +267
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:08
    2-0. En maar haten op de worsten uit Nijmegen. Kansloze russenclub aan de rijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    pico323 +6054
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:30
    Domme reactie en triest.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +267
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:33
    Net als heel Arnhem
    Vind ik leuk
    pico323 +6054