'Wijsneus' dient Derksen van repliek: Moet hij maar niet naar me luisteren.

    'Wijsneus' dient Derksen van repliek: "Moet hij maar niet naar me luisteren."

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:23

    Almere City-trainer Michele Santoni ligt niet wakker van de kritiek van Johan Derksen. De Veronica Inside-analist noemde de 38-jarige halve Italiaan onlangs een 'wijsneus'.

    Santoni stond vrijdagavond na de Keuken Kampioen Divisie-topper tegen Go Ahead Eagles Veronica Inside-verslaggever Dennis Schouten te woord. Toen deze de uitlatingen van Derksen ter sprake bracht, haalde de trainer zijn schouders op. "Volgens mij zegt hij dat over meer mensen. En dit keer was ik aan de beurt", aldus de voormalig videoanalist. "Maar als hij mij vervelend vindt, moet hij maar niet naar me luisteren."

    Santoni en Almere City verloren vrijdagavond met 0-1 van Go Ahead Eagles, waardoor de club uit Flevoland zijn koppositie kwijtraakte. De trainer weigert echter in paniek te raken. "We zijn pas tien wedstrijden bezig, dus er komen nog 28 aan. Je weet het: dit is de Keuken Kampioen Divisie en iedereen kan van elkaar winnen."

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:26
    Derksen?
    Vind ik leuk
    Blac-ca +423
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:26
    Heel goed verwoordt Santoni top reactie
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5820
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:28
    Haal zeiksnor Derksen van tv weg. Heeft niks nieuws te melden en zeikt alleen naar achteraf.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:55
    Waarom kijk jij ernaar alsof het een nieuwsprogramma is? Dat is het al jaren niet meer. Dus kan je daar ook niet over klagen. Mag wel, maar dan kun je net zo goed de tv afschaffen, zijn op een aantal na allemaal maar onzin programma's.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:27
    ik kijk niet eens meer , terwijl ik er vroeger voor thuis bleef
    ik had na de overstap naar Veronica wel wat veranderingen verwacht
    maar ik ben dat geleuter , wat elke week hetzelfde is , wel een beetje zat , ook word het tijd voor andere gasten , want de mening van dezelfde gasten elke week , ken ik onderhand wel
    en dan nog baby v/d Gijp die maar blijft lachen om filmpjes die hij al 50 keer gezien heeft
    ik vond V.I altijd het beste voetbal programma , maar nu komt het voor mij na de tafel van Kees , Rondo, en studio voetbal , op de 4e plaats
    bij die programma's komen namelijk wel verschillende gasten aan het woord
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4509
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:01
    dan kijk je toch niet?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5820
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:09
    Pffff, wat een dooddoener. Bel anders ff Derksen op dat hij geen voetbal hoeft te kijken. 06-zeiksnor.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4509
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:45
    nee, omdat jij het maar niks vindt moeten anderen het ook maar niet kijken? zelden zoiets doms gehoord.
    Vind ik leuk
    Tim +4728
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:05
    Klopt niks van dat nummer, kreeg een meisje aan de lijn.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5820
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:40
    Hélène.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:26
    Over iets zeiken wat nog niet gebeurt is - vooraf dus - is moeilijk hoor.....
    Vind ik leuk
    Enden +4119
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:46
    Vaak wel goede inside contacten. Buiten het vaak ongenuanceerd scoren ook vaak leuk nieuws te melden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
    Zeiksnor vs Wijsneus
    Vind ik leuk
    Mari +9422
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:40
    Uitstekende reactie
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31902
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:44
    Italiaanse wijsneus.
    Vind ik leuk
    Itsese +5054
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:04
    Het is toch PSV-Emmen?
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1095
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:19
    Derksen heeft maar 1 belang en dat is niet t voetbal maar dat zijn de kijkcijfers van zijn voetbal insite. Of dat nu ten koste gaat van de manolevjes van deze voetbalwereld interesseert hem en de mannen van insite niks. Ze verdienen er immers allemaal miljoenen mee per jaar. Het zijn samen met raiola en consorten de ‘nemers’ van deze voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:52
    Derksen zo wieso nooit serieus nemen en geef hem gewoon gelijk. Het enigste wat die man wil horen is zichzelf of iemand die hem naar zijn mond praat.
    Vind ik leuk
    Ben +103
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:53
    Interessant! Geouwehoer van he goedkoopste soort. Gau gaan voetballen, het goedoopste spelletje dat je als liefhebber kunt beleven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:05
    Cursusje Nederlands kan geen kwaad of sluit anders gewoon aan bij vrind Johan alias de zeiksnor
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:54
    Go Derksen! Gewoon doorgaan met afzeiken. Beetje tegengewicht bieden aan dat politiek correcte geneuzel. Als het goed is neemt niemand je toch serieus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws