LIVE-discussie: Eén wijziging bij zowel FC Utrecht als AZ

    LIVE-discussie: Eén wijziging bij zowel FC Utrecht als AZ

    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:05

    Sander van de Streek is door FC Utrecht-trainer Dick Advocaat buiten de ploeg gelaten voor de thuiswedstrijd tegen AZ. Collega John van den Brom heeft eveneens één wijziging toegepast.

    FC Utrecht won voor de interlandbreak met 2-1 van NAC Breda en Van de Streek vormde een spitsenduo met Gyrano Kerk. Die eer is nu voorbehouden aan Oussama Tannane. De overige tien basisspelers behouden het vertrouwen van Advocaat.

    Van den Brom liet in de uitwedstrijd tegen Ajax de van een kruisbandblessure herstelde Marko Vejinovic in de basis begonnen. De controleur kon een 5-0 nederlaag echter niet voorkomen en begint in de Galgenwaard op de bank. Teun Koopmeiners schuift door naar het middenveld en Pantelis Hatzidiakos komt in de ploeg.

    De opstellingen:

    FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Letschert, Janssen, Guwara; Van Overeem, Emanuelson, Gustafson, Gavory; Kerk, Tannane.

    AZ: Bizot; Svensson, Van Rhijn, Hatzidiakos, Ouwejan; Til, Midtsjo, Koopmeiners; Gudmundsson, Johnsen, Idrissi.

    Plaats een reactie

    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:07
    Wat een Streek van Advocaat
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:09
    Come on AZ. Winnen van Utrecht.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26491
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:15
    Van der Streek is 1 van de betere spelers bij FCU dit seizoen. Hopelijk pakt de wissel goed uit! Come on Utreg!
    Vind ik leuk
    broedkip +1692
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:30
    Wordt een gemakkelijke overwinning voor FC Utrecht. Met v Rijn en Hatzikidee is het achterin gatenkaas bij AZ. Voetballen begint van achteruit. Het middenveld is wel weer als vorig jaar. In de spits staat die lantaarnpaal maar dat is geen licht.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:52
    Scoort wel 0-1
    Vind ik leuk
    broedkip +1692
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:30
    v Rhijn verdedigde ook goed toch op de achterlijn?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:45
    Zwakkeling is dat zeg.
    Vind ik leuk
    broedkip +1692
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:38
    Gemakkelijk achteraf praten, hoef geen likes maar dit zeg ik vooraf.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:39
    Het ging alles behalve makkelijk en Utrecht wint hun wedstrijden niet makkelijk.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:33
    AZ overklast Utrecht. Utrecht heeft echt een matig elftal
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:36
    helemaal mee eens, helaas Utreg niet zo sterk meer als verleden jaar, teveel nieuwe spelers, die ook minder zijn.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
    Plus ten Hag die had het elftal wat hij wilde en totaal op zijn visie was afgestemd en nu zie je dat ze niks anders kunnen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26491
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:57
    AZ heeft anders ook behoorlijk ingeleverd door het vertrek van Weghorst en Jahanbaksh.. wanvertoning in de Arena 2 weken terug.

    AZ goed begonnen en Utrecht start weer slap vanavond..
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3177
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:39
    Overklassen is ook een behoorlijk groot woord , AZ maakte misschien wat minder fouten dan FcU in de eerste helft. Jammer tot nu toe dat 2 teams met zulke potentie zo n kwalitatief slechte pot op de mat leggen.

    Wanneer gaat die Vennema bij jullie keer kans krijgen? Anders ga ik Max adviseren hem van de winter aan te trekken hoor 😋
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26491
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:48
    Klopt wat je zegt. AZ begon ook veel scherper. Utrecht herstelde zich wel. Tweede helft kan nog leuk worden.

    Venema valt nog wel in. Hij krijgt steeds meer speeltijd. Utrecht laat hem niet vertrekken!
    Vind ik leuk
    broedkip +1692
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:39
    AZ is goed zullen we zeggen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3078
    zondag 21 oktober 2018 om 13:04
    hahaha als utrecht een matig elftal heeft heeft az die ook
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zondag 21 oktober 2018 om 13:07
    Nee AZ heeft echt een goed elftal alleen een waardeloze coach..

    Die kiest voor speelstijl wat niet werkt met deze spelers.

    Johnsson rendeert niet dan moet je wissel en doet dat pas in de 81ste minuut.. en wisselt hij de gevaarlijkste man.. onbegrijpelijk
    Vind ik leuk
    4everfcu +3078
    zondag 21 oktober 2018 om 13:09
    utrecht heeft anders net zo een goed elftal alleen missen ze nog de geblesseerde spelers baheback en strieder en laten dat nou twee bepalende spelers bij utrecht zijn.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zondag 21 oktober 2018 om 13:12
    Utrecht heeft op elke positie een slechtere speler.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3078
    maandag 22 oktober 2018 om 11:24
    tuurlijk vandaar dat az bankzitter troupe graag wilde kopen en bahebeck jensen letschert zouden zeker basis staan bij az ps bedankt voor de punten
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:49
    Huppa 0-1! Gelukkig is de VAR er.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:50
    Terecht geen buitenspel. Wel een snelle goal zeg. Leuk voor Johnsen. Utrecht moet nu vol aan de bak.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:18
    Sinds het gesprek tussen advocaat en Blom is Blom steeds meer in het voordeel van Utrecht aan fluiten
    Vind ik leuk
    4everfcu +3078
    zondag 21 oktober 2018 om 13:10
    ga weg man wees blij dat hij utrecht geen strafschop gaf.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zondag 21 oktober 2018 om 13:12
    Misschien ff je bril af doen en de wedstrijd over kijken..
    Vind ik leuk
    4everfcu +3078
    maandag 22 oktober 2018 om 11:25
    misschien moet je dat zelf doen janssen verdiende 100% een strafschop en zoveel verschil is er niet tussen az en utrecht
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1004
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:18
    AZ scoort en stopt gelijk met voetballen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:31
    Van Rhijn prutser😂
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26491
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:33
    2-1 wat een mazzel! Maar wat maakt het uit.
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    zondag 21 oktober 2018 om 08:22
    gefeliciteerd, hard nodig dit jaar
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:35
    Brom ga weg bij AZ. Je tijd is voorbij hier. Hou de eer aan jezelf.

    Hij maakt stelselmatig fouten en houdt zijn lievelingtjes het hand boven het hoofd.

    Word tijd voor actie bij de supporters want dit kan niet zo langer.
    Vind ik leuk
    broedkip +1692
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:40
    Als je de kansen niet benut moet je daar v.d. Brom niet op afrekenen. Pak de spelers aan.
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:44
    Probleem met vd Brom is dat hij nooit maatregelen zal nemen.
    De spelers leveren idd wanprestaties,maar vd Brom hinnikt wat, aait ze over hun bolletje,en komt weer met de volgende fantasie opstelling.
    Niemand wordt ter verantwoording geroepen.
    Verdermodderen is het motto onder vd Brom.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 23:30]
    Vind ik leuk
    Ed Gar +0