Kansloos FC Emmen lijdt grootste nederlaag op bezoek bij PSV

Kansloos FC Emmen lijdt grootste nederlaag op bezoek bij PSV

Gepubliceerd: zaterdag 20 oktober 2018 om 20:21za 20-10-2018 om 20:21

PSV is klaar voor de Champions League-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. De Eindhovenaren kenden een uitstekende generale door FC Emmen thuis over de knie te leggen: 6-0.

Emmen ging de wedstrijd als grote underdog in en al snel was duidelijk dat er maar een ploeg was die aanspraak maakte op de overwinning. Gastón Pereiro opende de doelpuntenrekening al na elf minuten. De Uruguyaan kreeg de bal van Steven Bergwijn kon simpel binnen schieten na een goed uitgevoerde counter: 1-0.

PSV hield de druk erop en leek de wedstrijd al voor de rust te willen beslissen, om zodoende spelers in de tweede helft rust te kunnen geven voor de kraker van woensdag. De 2-0 van Luuk de Jong werd gemaakt na een half uur. De spits kopte raak na een voorzet van Hirving Lozano. Na de 3-0 van De Jong leek Emmen rijp voor de slacht. Vlak voor rust kon Pereiro zijn tweede treffer van de avond maken nadat een voorzet van Denzel Dumfries alle Emmen-verdedigers passeerde.

De buit was binnen en enkele spelers werden gewisseld. Zo kreeg Erick Gutiérrez speelminuten, net als Aziz Behich. PSV deed het in de tweede helft in een versnelling lager, al bleef de ploeg op zoek naar doelpunten. Emmen kon alleen maar hopen dat de schade beperkt bleef. 

Dat lukte redelijk, want de laatste twee treffers vielen pas in de slotfase. Eerst schoot Gutiérrez binnen en het slotakkoord kwam van Lozano, die profiteerde van een goede actie van invaller Donyell Malen. De 6-0 betekent de grootste Eredivisie-nederlaag uit de geschiedenis van Emmen.

PSV heeft vier dagen de tijd om zich op te laden voor een beladen Champions League-wedstrijd, want bij verlies zijn de Eindhovenaren vrijwel zeker uitgeschakeld voor het miljardenbal. 

Plaats een reactie

zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
Easy
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
Door de gehaktmolen Emmen. Dit PSV is zeer effectief. Leuk om naar te kijken zo.

Groetjes,

Ajax-fan
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22]
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7076
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
Lekker! Fijn weekend allen. Proost op ons aller PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22

Winnen dan !! Punten verzamelen voor Nederland.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
Gefeliciteerd PSV en haar supporters.
Emmen was natuurlijk veel beter, maar PSV scoort erg makkelijk 😉
Vind ik leuk
Entombed +1528
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:40
Ik heb zitten smullen van de zweetdruppels op het voorhoofd van Zoet. Die had het zo druk dat hij zijn eigen spannende situaties ging creëren. PSV en Emmen waren in entertainment modus.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:43
Op alle vlakken kon Emmen goed mee, maar ze missen een spits.
Vind ik leuk
Entombed +1528
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:44
Dat was overduidelijk het enige gemis ja.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:45
Dat bedoel ik maar haha
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
Spurs was erg slecht vandaag en PSV weer goed en ik was afgelopen weken natuurlijk best wel heel arrogant, dus begin nu wel een beetje bang te worden dat het alsnog mis gaat. Kan het me niet voorstellen, maar als het gebeurt wordt ik gek! Gelukkig zijn Eriksen en Dembele er weer bij.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:25
T is maar een spelletje,Come on.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:26
Matig Tottenham staat gewoon 3de. Das niet matig met zoveel concurrentie in Engeland. Psv kan gewoon aan de bak.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
Ik had gehoopt dat we dit jaar eindelijk kampioen zouden worden en de halve finale van de CL zouden halen, maar onder andere door dat bijna de hele selectie zo ver kwam op het WK had niemand vakantie en raakten veel spelers geblesseerd strarten we heel slecht aan de CL.. De druk staat er wel vol op, want als we dit verliezen liggen we al bijna uit de CL, terwijl we vorig jaar de poule des doods domineerde.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
Ik zou het ze ook wel gunnen hoor, maar denk dat de grote clubs niet meer de zelfde fout maken als bij Leicester City. Die clubs is destijds zo onderschat dat het voorlopig alleen tussen de grote clubs zal gaan.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9577
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:26
Ze zijn allebei laat in de wedstrijd ingevallen. Zullen ze in de basis starten woensdag denk je ?
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:33
Ik hoop het! Eriksen inplaats van Sissoko is een wereld van verschil!
Vind ik leuk
2-1 +1624
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
Als Tottenham punten laat liggen tegen PSV moeten ze zich schamen. Op alle posities een betere speler.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:07
Idd zeker normaal hebben we op elke positie een speler van wereldklasse behalve als Wanyama en Sissoko spelen. Vandaag speelde Sissoko nog wel redelijk, maar die zoud niet eens bij PSV in de basis staan.
Vind ik leuk
Itsese +6191
zaterdag 20 oktober 2018 om 22:14
Mee eens! Heb liever Sparta of Go Ahead! Emmen hoort gewoon totaal niet in de eredivisie.....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:14]
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:24
Lachertje Nederlandse competitie
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:25
Toch weer een hoop mooie leermomenten voor de doelman van Emmen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:29
Inderdaad. 6 maarliefst
Vind ik leuk
pico323 +7740
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:28
Emmen maar degraderen. Wat een feest elftal. Vast en zeker kratje bier gekregen van PSV. En de Engelse winnen komende woensdag.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
Vvgimmurt +496
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:40
Fijn misgunner.... na deze bericht heb ik al geen zin om Ajax te steunen maar goed....
Vind ik leuk
Mari +13195
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:45
Dat slaat nergens op.
Bommel laat PSV mooi voetbal spelen
PSV moet Europees zoveel mogelijk winnen. Dat zijn van die uitzonderlijke dagen dat ik PSV fan ben
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 02:38
3x PSV in een reactie 👍🏻
Vind ik leuk
Mari +13195
zondag 21 oktober 2018 om 11:24
Ja die posting van pico vond ik echt belachelijk
Vind ik leuk
Emmenaar +824
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:14
Hoi Sjaak!
Vind ik leuk
elmagico070 +23639
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:31
Wederom een ruime overwinning...PSV lijkt niet meer te stoppen.

Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
Foebele +52759
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
Zat er niet ver naast.
Vind ik leuk
baboushka +1426
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
Angelino wederom een wereldpot.
Vind ik leuk
lol123 +355
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:33
Singing Fritsje Philips WE WORDEN WEER KAMPIOEEEN!!
Vind ik leuk
ficusje +3036
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:36
Dat is zeker,maar europees zal het niets worden.kijk woensdag maar,gaan ze weer onder.
Vind ik leuk
lol123 +355
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
Goh ga jij maar met je clubbie in die poule,verliezen jullie ook elke wedstrijd!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:47]
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:37
Door de scheids. Die wedstrijd was gefixed
Vind ik leuk
Mi amigo +200
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
Sorry Emmen, PSV jullie gaan lekker.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2128
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:37
Niet teveel energie verspilt vandaag .
Woensdag hopelijk 3 punten in eindhoven houden .
Vind ik leuk
HJR +9129
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:38
Wat een klasse verschil zeg. Goed gespeeld van psv. Nu vlammen in de CL
Vind ik leuk
Mari +13195
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
Ik zat ooit op Kung-Fu
Tijdens het sparren kwam onze sensie naar me toe.
Hij zei (in gebroken Engels), dat ik mijn krachten (wat weinig voorstelde), moest bewaren voor de wedstrijd(en).
PSV gaat als een razende, als een snelheidstrein, tegen de ploegen in de competitie, in plaats na 3 0 gas terug te nemen en wat te bewaren voor CL.
Op deze wijze wordt het in de CL weer niets.
Vind ik leuk
Arvin +7794
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:00
Wat een heerlijk seizoen kan dit gaan worden. Mensen zeuren dat de rest van de eredivisie niet mee kan komen en Ajax en PSV er bovenuit steken, maar dat vind ik juist alleen maar mooi. Eindelijk zetten Nederlandse ploegen weer eens een stap vooruit. En die weerbaarheid wordt vanzelf weer hoger. Feyenoord kan stappen gaan zetten met het nieuwe stadion en AZ vind altijd wel weer een manier om aan te haken. Nu moet PSV alleen nog wat beter Europees presteren en dan gaan we langzaam het slop weer uit als voetbal land!
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:36
Psv slacht heel Nederland
Vind ik leuk
ficusje +3036
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:44
Maar niet daar buiten,halen geen 1 punt in de vl.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:00
Ze hadden van Inter dik gewonnen als die scheids gewoon rood had gegeven. 2-0 en 10 man.

Oftewel genaaid. Dat was erg duidelijk
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:43
En niet willen toegeven dat ze Rondaldo missen! Forza Juve!
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:49
Fatastische speler en blijkbaar doet hij het goed als coach ook! Misschien kan hij Mou vervangen bij ManU!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15276
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:50
Emmen is geen partij voor PSV.
PSV en Ajax zijn verreweg de 2 beste clubs van de ED, PSV is nog een stuk effectiever en constanter dan Ajax, maar deze 2 steken met kop en schouders boven de rest uit.
PSV heeft al zijn wedstrijden gewonnen en heeft een geweldig doelsaldo, dit zegt natuurlijk genoeg over hoe goed PSV het doet, maar dit geeft ook aan hoe slecht de ED voor de rest is.
Dat PSV in Europa nog niks heeft kunnen laten zien, maar in de ED na 9 wedstrijden ongeslagen bovenaan staat met een doelsaldo van 36-3 is veelzeggend over het verschil tussen de Nederlandse clubs en de Europese top.
Vind ik leuk
Iraki Psv +18
zaterdag 20 oktober 2018 om 22:24
Het zegt niks 5 punten zijn makkelijk in te halen voor Ajax. Hopen dat PSV dit volhoudt . En hopen dat ze beide overwinteren. Ajax moet en kan en voor PSV is het hopen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 22:29
Psv ers proficiat. Wij staan nu met 0-4 . Dus weinig veranderd.
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:11
Zoet stelde me wederom niet teleur! Grabbelkoning eerste klas!
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 23:52
😂😂 drink nog een liter azijn
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zondag 21 oktober 2018 om 20:18
Ik drink liever bier! We zullen het deze week in de CL wel weer zien...
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 20:20
Mooi man
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zondag 21 oktober 2018 om 21:48
Vindt je nu nog wel...woensdag niet meer.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:08
27 punten 36-3. 5 punten los ik vind dat woensdag nog steeds mooi
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zondag 21 oktober 2018 om 22:33
Zeker doen! De competitie is alleen nog lang. Jullie europees avontuur is na de poulefase alweer voorbij.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:45
Ja hoogstwaarschijnlijk wel , maar wij hebben 6 erg mooie wedstrijden tegen de top van europa , wat ik wel erg triest vind dat jij hoogstwaarschijnlijk met een harde piemel in je broek zit als een andere Nederlandse club verliest in europa .
Ik daar tegen ben een liefhebber van voetbal en hoop dat jou club (zal ajax zijn ) dinsdag gewoon 3 punten pakt en van het weekend punten laat liggen
Fijne avond nog 😊
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zondag 21 oktober 2018 om 23:07
Mis gegokt...en toch hoop ik ook dat ajax wint! Ook de competitie!
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 23:21
Dan moet je eigenlijk gewoon stil zijn, want buiten psv en ajax om stelt het nederlands voetbal inclusief jou club geen ene reet voor
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
maandag 22 oktober 2018 om 20:07
Hoor deze knuppel. Ik maak zelf wel uit wanneer ik stil ben of niet arrogante boer. Er zijn zoveel mooiere clubs dan dat omhoog gevallen pisvee van je. Of ze nou minder goed zijn of niet. En als jullie zo superieur zijn, ga dan lekker in een competitie spelen met alleen ajax! Zijn we gelijk van dat dikke nek volk af!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:10
Zo op je kleine pikkie getrapt ??
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
maandag 22 oktober 2018 om 20:16
Wie zegt er dat ik een pikkie heb? En eigenlijk snap ik wel dat je zo dom en denigrerend doet over 16 vd 18 clubs in NL. Je bent gewoon dom! En domme mensen mogen er zijn hoor, is niet erg! Het komt vast ooit goed met je! Dahaaag!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:20
Jonghu of meisje drink je melk op pak je speen en weltrusten
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
maandag 22 oktober 2018 om 20:23
De meest gebruikte reactie als mensen niet meer weten hoe ze moeten reageren! Fijn dat je mijn bovenstaande reactie kracht bij zet! Toppertje ben je! Ik geef je er zelfs een like voor :)
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 20:23]
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:24
Thnx
Vind ik leuk
Napolitanos +9281
zondag 21 oktober 2018 om 02:14
Heerlijk 2at hebben we weer genoten zeg vanavond ! Top gewoon. Dat doelsaldo is ook niet normaal zeg. CHUCKY THA BOMB
Vind ik leuk
Eric 1966 +186
zondag 21 oktober 2018 om 02:40
Hoezo kansloos Emmen, moet je eens zien hoeveel ploegen er kansloos zijn tegen PSV. Zelfs Ajax is er kansloos tegen. Maar ja tis makkelijker om tegen een promovendus aan te trappen, dan tegen andere ploegen die er ook kansloos zijn.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 06:20
Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
(1) Als u uw ex terug wilt.
(2) als je altijd slechte dromen hebt.
(3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
(4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(5) Als u een kind wilt
(6) Je wilt rijk zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws