Kansloos FC Emmen lijdt grootste nederlaag op bezoek bij PSV

    Kansloos FC Emmen lijdt grootste nederlaag op bezoek bij PSV

    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:21

    PSV is klaar voor de Champions League-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. De Eindhovenaren kenden een uitstekende generale door FC Emmen thuis over de knie te leggen: 6-0.

    Emmen ging de wedstrijd als grote underdog in en al snel was duidelijk dat er maar een ploeg was die aanspraak maakte op de overwinning. Gastón Pereiro opende de doelpuntenrekening al na elf minuten. De Uruguyaan kreeg de bal van Steven Bergwijn kon simpel binnen schieten na een goed uitgevoerde counter: 1-0.

    PSV hield de druk erop en leek de wedstrijd al voor de rust te willen beslissen, om zodoende spelers in de tweede helft rust te kunnen geven voor de kraker van woensdag. De 2-0 van Luuk de Jong werd gemaakt na een half uur. De spits kopte raak na een voorzet van Hirving Lozano. Na de 3-0 van De Jong leek Emmen rijp voor de slacht. Vlak voor rust kon Pereiro zijn tweede treffer van de avond maken nadat een voorzet van Denzel Dumfries alle Emmen-verdedigers passeerde.

    De buit was binnen en enkele spelers werden gewisseld. Zo kreeg Erick Gutiérrez speelminuten, net als Aziz Behich. PSV deed het in de tweede helft in een versnelling lager, al bleef de ploeg op zoek naar doelpunten. Emmen kon alleen maar hopen dat de schade beperkt bleef. 

    Dat lukte redelijk, want de laatste twee treffers vielen pas in de slotfase. Eerst schoot Gutiérrez binnen en het slotakkoord kwam van Lozano, die profiteerde van een goede actie van invaller Donyell Malen. De 6-0 betekent de grootste Eredivisie-nederlaag uit de geschiedenis van Emmen.

    PSV heeft vier dagen de tijd om zich op te laden voor een beladen Champions League-wedstrijd, want bij verlies zijn de Eindhovenaren vrijwel zeker uitgeschakeld voor het miljardenbal. 

    Plaats een reactie

    stratumseind +170938
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:21
    27 uit 9 en de stoomtrein dendert verder maar ach:

    Succes is nie alles in ut leven
    De liefde gaat verder dan dat
    Dus zullen we alles blijven geven
    Voor de kleuren de club en de stad


    jallalallalaala allemaal inhaken!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
    Heerlijk,kijk de stand eens.Ik geloof dat er veel jaloers zullen zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:29
    Ik wil jullie bij deze alvast feliciteren, maak er weer een mooi feestje van jongens
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:31
    Thanks ,jullie de beker en ........ Helemaal weer niets.
    Vind ik leuk
    jochempje +3187
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:44
    Hoogmoed komt voor de val.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:49
    Weten ze bij Ajax alles van...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:51
    De euforie bij Psv na de winst op Fc Emmen is wel heel erg groot. Dit is tenslotte het podium waarop jullie wel kunnen presteren. Gefeliciteerd hoor!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:52
    Jaloezie spat ervan af. Heerlijk gewoon.Dit is de graadmeter.Europees tref je andere clubs dus dat is niet reëel.
    Vind ik leuk
    Lamzia +105
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:27
    Ajax hoeft niet jaloers te zijn als zij van de eredivisie de meeste europese prijzen hebben :)
    Vind ik leuk
    Bullshit +1269
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:37
    In de tijd van Karel de Grote. 🤣🤣
    Vind ik leuk
    Lamzia +105
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:48
    Haha maar nog steeds relevant, ik bedoel in het buitenland als ze elkaar gaan plagen over europese prijzen, zie je dat ze nog steeds dat afbeelding gebruiken met de clubs die het vaakst de beker hebben veroverd, dan zie ik ajax daar ook staan, en geen psv.
    Dus er wordt nog steeds gesproken over "de tijd van Karel de Grote" in 2018 zo relevant is het.
    :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:04
    En niet te vergeten wie er 3 sterren op de borst heeft...









    Maar ook dat willen ze bij PSV niet inzien...
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7275
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:53
    Moeten we verdrietig zijn dan fdat we weer dik winnen en alles tot nu toe hebben gewonnen? Zou raar zijn toch? Tevreden zijn met wat.je hebt is belangrijk toch?
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:56
    We pakken tenminste prijzen
    Vind ik leuk
    PSV mexico +857
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:07
    jullie kunnen nog niet van Heracles en PSV winnen
    helaas hebben we geen concurrentie
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:37
    Niet zo hard schreeuwen, wij hebben het laten zien tegen subtoppers en zoals van Bommel zelf al zegt; 'iedereen verliest punten. Jullie hebben buiten Ajax nog geen serieuze tegestander gehad, alleenmaar laagvliegers.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    maandag 22 oktober 2018 om 11:07
    Barca en Inter en we weten allebei hoe kansloos Psv eraf ging tegen ze.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:09
    @PSV mexico

    En jullie kunnen niet winnen van Barca, Inter en
    van Hotspurs. De Mickey Mouse competitie is jullie plafond...
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8156
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:13
    Zielige reactie hoor 😢
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:36
    Tja als je 4 jaar niets pakt ga je het over een andere boeg gooien hier. De jaloezie is groot he
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:44
    Waarom zouden wij jaloers zijn? Wij hebben nogsteeds meer aanzien dan PSV en we zijn groter en succesvoller. Na Groningen volgende week krijgen jullie ook eindelijk wat subtoppers als tegenstanders. Weggespeeld door PEC en 4 van de 9 wedstrijden met ontzettend veel geluk gewonnen tegen laagvliegers.

    Reken je nog niet rijk en kijk naar de feiten. Ajax laat het ook tegen subtoppers en betere ploegen zien( Champions league en subtoppers) dat Ajax een offday had tegen PSV door een tactische fout van ten Hag, tja dat kan gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:54
    Niet alleen van Ten Hag, volgens mij had Ajax voetballend niks te zeggen in Eindhoven! En tegen Heracles ook een offday? 1e competitie al gelijk 2 punten verloren! Welke 4 wedstrijden waren met geluk gewonnen dan?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:16
    Tegen Fortuna, toen die bal de laaste minuut erin waaide...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 02:22
    Jankerd! 4 wedstrijden met geluk. Hoe noem je jullie armoedige wedstrijd tegen VVV dan. Je hebt geen recht van spreken. Geef ook toe als PSV op dit moment maar ook sinds deze eeuw veruit de beste is. Kwestie van tijd het opratelen van de geschiedenis..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:18
    @Brabander24

    En nog steeds is er geen animo voor dat zooitje ongeregeld daar bij de minachtigste club van Nederland...








    Straks als er een weer een paar Ajacieden voor 50 of zelfs 60 miljoen de deur uit gaan, zijn ze daar in Eindhoven en de rest van Nederland gewoon uitgelult...
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    zondag 21 oktober 2018 om 11:25
    Geld maakt niet gelukkig. Kampioenschappen wel. Onbetaalbaar
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:29
    @kvhz

    wat wij hebben geevenaard, mogen jullie nog wel ff...
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    maandag 22 oktober 2018 om 04:06
    Wat boeit het verleden? Ik was daar niet eens bij.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zondag 21 oktober 2018 om 10:35
    VVV was eerder ongelukkig gewonnen 27 kansen, check de statistieken en dat geld ook voor de eerste wedstrijd, ongelukkig gelijk gespeeld, kijk maar naar de kansen en het balbezit. Nu PSV vs Ajax, kijk naar het balbezit en het aantal kansen en je kunt niet meer zeggen dat PSV Ajax had weggevaagd, de drie doelpunten waren pure fouten van De Jong en Mas. Kijk ook even naar de statistieken van NAC en PEC, jullie zijn weggespeeld door PEC, dat bewijst dat dit PSV het nog moeilijk gaat krijgen.


    Wij Ajacieden blijven er relaxed onder omdat wij al wat sterkere tegenstander weggespeeld hebben, kijk naar de statistieken van de wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zondag 21 oktober 2018 om 10:48
    Kwestie van tijd? PSV heeft zelf al aangegeven dat ze niet verder kunnen groeien. Ajax vangt straks zoveel geld en heeft de naam en het achterland, maar ook het aanzien en hype gevoeligheid om memsen over de hele wereld aan zich te binden. Zal frustrerend zijn, maar ook PSV staat al op achterstand en dat gat wordt nu nog verbloemd door de stand, maar ook dit verdwijnt. Vergeet ook niet dat Ajax het Europees wel weer laat zien en daardoor de spelers alleenmaar meer waard worden. Dus ja een kwestie van tijd dat wij weer zingen: PSV doet niet meer mee.

    Dat vind ik overigens eerder jammer dan dat ik daar blij van word, laat Feyenoord en PSV net zo sterk blijven, is leuker voor de competitie, maar énige realisme zegt dat dit waarschijnlijk niet gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    zondag 21 oktober 2018 om 08:34
    Je bent compleet weggevaagd door PSV en dan ga je hier zo’n slappe klets verkopen. Beter hou je gewoon stil en maak je pas praatjes als je daar recht toe hebt
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zondag 21 oktober 2018 om 11:15
    Weggevaagd? Kijk jij nog even de statistieken na dan, dan kun je niet anders dan een andere conclusie trekken. PSV is weg getikt door PEC en NAC was net zo sterk. Jullie gaan nog wel op jullie bek als de wat sterkere tegenstanders komen.

    En voor je over VVV gaat beginnen, daar heeft Ajax ongelukkig gewonnen; 27 kansen en de bal ging er niet in en een gigantisch overwicht.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    zondag 21 oktober 2018 om 11:24
    Ik hoef geen statistieken te bekijken, ik heb nl. de wedstrijd gezien.

    Wie versta je onder de wat sterkere tegenstanders, Ajax?

    Ik begin niet over VVV. Het gaat om het resultaat, niet om als als als.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zondag 21 oktober 2018 om 11:36
    met een roze bril kun je niet objectief zijn. Het resultaat komt tot stand door cijfers rn omstandigheden. De omstandigheid van de huidige stand in de Eredivisie is dat PSV buiten Ajax en een gehavend Utrecht alleen nogmaar laagvliegers heeft gehad en een vergelijking over wie er beter is kan alleen getrokken worden door het aantal topwedstrijden en precies dat stelt mij als Ajacied gerust en het moet nog maar blijken of PSV het ook kan tegen de subtop. Scorebord journalistiek zegt mij niet zoveel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    zondag 21 oktober 2018 om 11:47
    Roze bril? 36 voor, 3 tegen. 3-0 van Ajax gewonnen. Alle andere wedstrijden redelijk eenvoudig gewonnen op een paar na. En die paar slechte wedstrijden zijn ook in winst omgezet.

    Misschien moet jij je bril eens afdoen. Jaar in jaar uit roepen ze in A’dam dat ze kampioen gaan worden. Grootste zak geld, beste spelers, grootste stadion, beste dit, beste dat. En als jij dan eens objectief kijkt, kun je niet anders dan de conclusie trekken dat het 4 jaar helemaal niets is geweest. En ook nu lopen ze weer achter de feiten aan! Dus ik weet niet wat jij probeert te verkondigen, maar zet mij maar op m’n nummer, zodra je daar echt recht toe hebt.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:34
    4x niks, ook jij kan daar over meepraten. maar goed, duurt niet lang meer, dan ook krijgt psv geen poot aan de trekker tegen ajax...
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 02:34]
    Vind ik leuk
    KvhZ +920
    maandag 22 oktober 2018 om 04:05
    Geen woorden maar daden...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14354
    maandag 22 oktober 2018 om 11:09
    Psv kan niet voetballen, die kunnen alleen laf counteren. Wegvagen noemt ie dat... Tja als je niks gewend bent noem iets al snel wegvagen. Psv was tegen Ajax niet in staat zelf ook maar een kans te creeeren.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +857
    zondag 21 oktober 2018 om 12:09
    Ajax was 1 van die 4 laagvliegers 3-0
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:12
    @psv eindhoven

    ook jullie kunnen daarover meepraten...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:21
    Dat ontken ik niet.
    Vind ik leuk
    Itsese +4918
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:12
    Nah JCJWZ, we hebben al een aantal jaren euforie op je, ga nou niet netalsof doen!
    Vind ik leuk
    Bullshit +1269
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:36
    Jullie niet dus.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6462
    zondag 21 oktober 2018 om 08:46
    Haha wat een jaloers kneusje ben jij toch ook.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:40
    zeg je dat tegen jezelf in de spiegel?
    Vind ik leuk
    jochempje +3187
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:18
    Beter arrogant, dan arrogant en hypocriet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:37
    Want ik ga ervan uit dat je de ajacieden bedoelt he. Die zijn arrogant, hypocriet en grote leugenaarset sjaak calimero voorop.
    Vind ik leuk
    jochempje +3187
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:52
    De ironie.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6462
    zondag 21 oktober 2018 om 08:45
    Waarom nu weer zo praten? Hij feliciteert ons toch netjes. Hun hebben de Johan Cruijff schaal al te pakken. De beker wil ik ook graag weer naar Eindhoven zien gaan.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11688
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:42
    Hoppaaaaa. Makkie en weer de 0. We denderen door.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 03:02
    pas op dat je niet over die platte kar van jullie denderen...
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5255
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
    van harte gefeliciteerd hoor ! :D dat je er maar intens van mag genieten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
    Heerlijk
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:03
    @Koekoek jonguh11

    Maak jezelf geen illusies! Tegen de sub-top, ja. Allemaal wel leuk en aardig, maar kijk maar eens naar de stand van jullie in de CL, dat is pas zuur, terwijl wij zelfs na twee wedstrijden boven Bayern staan en de volgende CL wedstrijd van jullie ga je wederom keihard op de je bek, maar dat willen jullie niet zien of horen...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:06
    Jij bent echt erg.Eredivisie is de graadmeter.Dan treffen ze beiden elke tegenstander 2x.Is het meest reëele om naar te kijken.Europees treffen ze totaal andere tegenstanders.Maar zo objectief ben jij niet ,ik denk dat PSV in jullie poule 6 punten al had en jullie in onze ook 0,dom lullen kan iedereen hè Henkie.Snap dat t frustrerend voor je is maar t zijn de feiten.Eredevisie is de graadmeter nogmaals,maar dat je toevallig nu wat puntjes Europees hebt is dat je enige houvast.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:46
    @koekwaus

    zoals de wind waait, waait mn jasje...
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 02:50]
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    maandag 22 oktober 2018 om 10:36
    In de Eredivisie heeft PSV buiten Ajax die duidelijke offday hadden en een gehavend Utrecht alleen nogmaar laagvliegers gehad. Feijenoord gelijk (later verloren) en weggespeeld door PEC en NAC was net zo sterk, de huidige stand zegt niets. Conclusie is wel dat Ajax het tegen de sterke tegenstander laat zien en jullie hopeloos ten onder gaan.

    Maar ik hoop natuurlijk dat jullie woensdag winnen van die Engelse, anders is het weer alleen Ajax die de punten voor NL haalt.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 14:49
    Hopeloos?nogmaals ik denk dat PSV net zo veel punten had gehaald of meer in jullie poule.Vind t zeker goed dat Ajax 4 punten heeft maar de poules kun je totaal niet vergelijken dus.Zo hopeloos was PSV tegen Barca en Inter niet.Ik denk ook als Ajax in deze poule zat hetzelfde ervoor zou staan als je beetje reeel bent
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8156
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:24
    Onze Ajax vrienden riepen dat we minimaal met 5-0 moesten winnen, want dat lukte toch niet......6-0 ook goed?
    Vind ik leuk
    HJR +7866
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:37
    Je blijft je toch met Ajax bezig houden he. Probeer je eigen club nu eens groot te maken en te waarderen. Het is altijd maar: ajax dit ajax dat. Zal niet tijd worden, dat Psv heeft onderwerp is. Staan ver bovenaan winnen alles in de Eredivisie en zijn titelverdediger. Wat wil je nog meer ;)
    Vind ik leuk
    Mr. O +1007
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:50
    Kleuters... nuff said
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:48
    Is toch logisch dat zij zich met Ajax bezig houden, je kijkt nou eenmaal altijd op naar het hoogst haalbare en dat is AFC AJAX. ;))
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8156
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:52
    Ik hoef PSV niet groter te maken dan ze al zijn. Dat roepen ze maar in Amsterdam. Jullie zijn daar veel beter in. Wij laten het wel op het veld zien en voorlopig gaat dat ONS goed af.
    Vind ik leuk
    HJR +7866
    zondag 21 oktober 2018 om 00:12
    Inderdaad, dus waarom maak je zo druk om Ajax ;)
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1011
    zondag 21 oktober 2018 om 00:47
    wij maken ons ook niet druk hoor, jullie hebben tot noch toe buiten Ajax (offday kan gebeuren) het alleen nog maar tegen de kleintjes laten zien. Neem een voorbeeld aan Ajax, wij hebben het buiten die offday ook tegen de grotere laten zien, vorige week AZ en nu Heerenveen. Zoals Van Bommel al zei, PSV gaat echt nog wel punten morsen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 02:27
    Omdat we niet zoon grote bek hebben als die Amsterdammers. Tuurlijk gaan we punten morsen. Wij heten geen Kluivert die zegt dat hij nooit tegen PSV of Feyenoord zou verliezen. Grote clubs als Heerenveen en Az is met alle respect niet meer van deze tijd. Ook die wedstrijden moeten gewonnen worden. Realiseer je maar eens dat de wedstrijd in Eindhoven nu al cruciaal was, al spreken wij nog niet over een kampioenschap, want die was al in amsterdam voor de competitie begon. Haha we zullen zien.
    Vind ik leuk
    pico323 +6017
    maandag 22 oktober 2018 om 15:05
    en die lui uit Brabant denken dat ze er al zijn. we gaan het zien. nog een flink aantal wedstrijden en Ajax pakt titel 34.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:55
    behalve europees, en dat doet pijn al helemaal na donderdag en technisch is het dan uitgeschakeld.













    En dan zul je wel eens punten kunnen verspelen dit weekend...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:31
    Waarom moet je elke keer zo'n grote lege ruimte gebruiken? Is dat om je ego in te stoppen?
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 08:31]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 09:38
    Leuke reactie!! Ga je dit ook roepen tegen alle sneue ajacieden hier die meer met psv bezig zijn? Vertel jij met ook even tegen sjaak na dat maandag zijn belachelijke interview weer naar buiten komt??
    Vind ik leuk
    HJR +7866
    zondag 21 oktober 2018 om 12:45
    Ja ik zeg dat ook tegen Ajacieden ja, als ze over Psv beginnen in een Ajax topic. Gebeurt alleen niet zo heel vaak hoor. En Sjaak Swart die spreek ik niet hoor. En die leest dit al helemaal niet.
    Daarnaast staat Psv bovenaan en niet Ajax, dus kan me voorstellen dat Ajacieden daar niet blij mee zijn en wat over zeggen want ze zijn afhankelijk van de prestaties van Psv. Maar als Psver zal ik juist trots zijn op de prestatie en niet constant Ajax erbij halen.
    Maar blijkbaar is Ajax of Ajacieden ja zelfs Sjaak Swart erbij halen belangrijker.
    Vind ik leuk
    3Bier +9576
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:38
    Veel respect voor PSV dat ze elke wedstrijd zo door blijven denderen. Wat een verschil met vorig jaar onder Cocu. Ze geven de tegenstander geen kans om terug in de wedstrijd te komen. Mocht PSV kampioen worden kan ik er in ieder geval beter mee leven dan vorig seizoen. Gefeliciteerd PSV supporters.
    Maar liever nu ook een keer de punten in de CL graag.
    Vind ik leuk
    HJR +7866
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:43
    Helemaal gelijk heb je. Psv zal zo weinig punten verliezen. En denk dat Ajax straks mocht het door gaan in Europa, wel weer eens een onderschattings foutje maken
    Vind ik leuk
    Gein +424
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:25
    Ik wil je dan toch ook graag nog ff wijzen op de resultaten buiten de eredivisie dit jaar. 6 uit 5. Maar het is julllie van harte gegund in Eindhoven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    PSV mexico +857
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:26
    zoveeeeel?
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:28
    Gefeliciteerd psvers. Prima pot.
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:41
    Dat inhaken is lastig, aangezien PSV met krachten smijt, wordt het na woensdag (helaas) afhaken.Zie verder mijn posting ergens onderin voor meer uitleg
    Vind ik leuk
    Always PSV +11688
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:45
    Mari, de tweede helft is er echt niet met krachten gesmeten. Hendrikx terecht gewisseld, rustig uitgespeeld!
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:46
    Ow.
    Ik heb niets gezien. Ik las hier wat en zag 6-0 .
    Mooi dan woensdag d Engelsen thuis een minderwaardigheidscomplex bezorgen
    Vind ik leuk
    Always PSV +11688
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:50
    Ga wel altijd kijken thuis. Vandaar mijn reactie. Emmen kwam op alle fronten tekort. Het verschil met vorig jaar is dat PSV wel doorgaat, echter meer gedoseerd.
    Vind ik leuk
    073fa +37
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:46
    Maaaark van bommel jalalalalalaalala
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +24984
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:48
    Ik haak in Stratum....Volgende week ook 3 punten en Ajax hopelijk 2 of 3 laten liggen. Los !!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:53
    Razendknap 27 uit 9! Nu knallen tegen Spurs!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:58
    Weer voor minstens twee weken bovenaan...
    Vind ik leuk
    san the man +1084
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:21
    Gewoon het hele seizoen. Die andere supporters gaan proberen te pesten dat ze Europees verder gaan komen. Dat is prima. Wij pakken gewoon weer de schaal hun weer niets.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    zondag 21 oktober 2018 om 11:29
    tot dat de klad erin kwam, overkomt de besten zie Bayern
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 21 oktober 2018 om 11:56
    Als dat nog een aantal jaar duurt
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    zondag 21 oktober 2018 om 13:00
    komt vaak met het vallen van de herfst blaadjes en gaat pas weg als de lente zon terug is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 21 oktober 2018 om 13:02
    oke dan , dan zal ik de herfst van 2023 speciaal in de gaten gaan houden voor je.......
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    zondag 21 oktober 2018 om 13:06
    2023 is wat ver weg Stratum, dan staat er al lang en breed een nieuwe trainer en compleet nieuwe selectie want ook net als bij mijn eigen cluppie zal PSV na dit seizoen leeg geroofd cq gekocht gaan worden!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    zondag 21 oktober 2018 om 13:53
    wij hebben zoveul goei , niks aan het handje
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1925
    zondag 21 oktober 2018 om 14:13
    de kleuren? rood en wit?

    die kleuren die zowel Ajax als Feyenoord eerder hadden gekozen als de club uit Eindhoven?

    voor de rest geen commentaar...
    Vind ik leuk
    Blindsy +12285
    maandag 22 oktober 2018 om 11:56
    Nog even en we kunnen een nieuw klassement gaan bijhouden... spelers die dit jaar tegen PSV hebben gescoord! Wie daar één keer op staat, mag al niet klagen... maar als het je 2x lukt? Heb je een wereldseizoen achter de rug!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
    Easy
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
    Door de gehaktmolen Emmen. Dit PSV is zeer effectief. Leuk om naar te kijken zo.

    Groetjes,

    Ajax-fan
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    mirkoff +2165
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:08
    Leuke reactie van een Ajacied 👍🏻, duimpje.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
    Lekker! Fijn weekend allen. Proost op ons aller PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22

    Winnen dan !! Punten verzamelen voor Nederland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
    Gefeliciteerd PSV en haar supporters.
    Emmen was natuurlijk veel beter, maar PSV scoort erg makkelijk 😉
    Vind ik leuk
    Entombed +1160
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:40
    Ik heb zitten smullen van de zweetdruppels op het voorhoofd van Zoet. Die had het zo druk dat hij zijn eigen spannende situaties ging creëren. PSV en Emmen waren in entertainment modus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:43
    Op alle vlakken kon Emmen goed mee, maar ze missen een spits.
    Vind ik leuk
    Entombed +1160
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:44
    Dat was overduidelijk het enige gemis ja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:45
    Dat bedoel ik maar haha
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1020
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
    PSV speelde op 50%........

    Wie houdt ze nog tegen in deze competitie........
    Helaas zie ik het somber in...........deze giganten zijn niet te stoppen. Veruit het beste team in de Eredivisie!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:27
    Welke Nederlandse club staat er nu het beste voor in het grootste toernooi van de wereld? Ajax heeft Bayern weggespeeld, dus lijkt mij wel duidelijk wie de beste club is. Ook finale EL gehaald ruim 1 jaar gelden. Europees zie je pas echt wie de beste is. Op wedstrijden tegen Emmen en De Graafschap kan je niet beoordelen. PSV geeft elke wedstrijd 100% en dat is heel knap en wint daarom altijd tegen de kleintjes en daar heb ik zeker respect voor! Ja 3-0 zal je wss zeggen, maar dat was een verkeerde tactiek van de trainer en een collectieve off-day.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +857
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:30
    och och daar is calimero weer
    Vind ik leuk
    ficusje +2161
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
    Beste club in de eredivisie,verder is het niets.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:36
    Want Bayern München was op zn best tegen Ajax... die zijn geen schim van zichzelf, en voor de rest, als je niet in de Eredivsie kan winnen ben je dan de beste? Nee toch?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46025
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:03
    Het is wel meer dan 10 jaar geleden dat Bayern zo slecht was. Ajax is gewoon lucky dat ze dit Bayern nu treffen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    PSV mexico +857
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
    en wat heb je gewonnen? GEEN REET!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
    Ik beoordeel clubs op hun spel en niet op bekertjes en schaaltjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:38
    dit is misschien wel een van de domste dingen die je ooit gezegd hebt. Wanneer win je een bekertje of een schaaltje? als je van Bayern München wint? Of als je een Europese finale speelt? Of heel misschien als je de beste van het toernooi of van de competitie bent?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:42
    Ik heb behoorlijk wat domme opmerkingen gemaakt hoor haha!

    Nee maar ik ben niet iemand die een club beoordeelt op het winnen van prijzen, maar op het vertoonde spel. En dat vind ik bij Ajax beter.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46025
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:06
    Wij van wc eend bevelen aan...wc eend.
    Vind ik leuk
    Entombed +1160
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:41
    Vraag, heb je PSV vandaag dan zien spelen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:05
    Ja en de speelde zeer goed! Dat zeg ik ook in mijn reactie op dit topic.
    Vind ik leuk
    Entombed +1160
    zondag 21 oktober 2018 om 07:51
    Cool, overigens is het ook indrukwekkend dat Ajax gisteren met 0-4 won. Dit seizoen is er echt een duopolie ontstaan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 07:52]
    Vind ik leuk
    PSV mexico +857
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:03
    ik wel
    ga jij maar lekker balen aan het eind
    met mooi voetbal wint ajax al vier jaar niks
    wij vieren onze feestjes wel
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 08:59
    Van mij hoeft mijn club geen bekertjes en schaaltjes te winnen. Je kan daarvoor ook gewoon naar de Blokker. Ik wil kunnen genieten van het spelletje.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10051
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
    Ach man lul niet. Psv heeft van 9 verschillende tegenstanders in de eredivisie gewonnen. 8 van die 9 wedstrijden ook nog overtuigend ook.
    36 doelpunten in 9 wedstrijden is gewoon overduidelijk .

    En tactisch falen van de coach? Is onzin, psv was gewoon beter.

    Als Ajax verliest ligt het er altijd aan dat Ajax zelf heeft gefaald en niet aan dat de tegenstander beter was? Flauwekul.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:33]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:37
    Kijk gewoon naar de stand . Volgens mij speelt jou cluppie tegen dezelfde tegenstanders in de competitie .
    Vind ik leuk
    Shit codes +408
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:37
    Je zet jezelf echt te kijk met dit soort reacties...
    Niemand kan jou ooit nog serieus nemen zo
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
    Ik zeg gewoon wat ik denk en interesseert me echt niks of jij mij wel of niet serieus neemt..
    Vind ik leuk
    Shit codes +408
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:42
    In een PSV item ga jij iets heel anders aanhalen... zielig figuur, ga ergens anders vertellen wat je denkt. Misschien dadelijk na Heerenveen ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
    Spurs was erg slecht vandaag en PSV weer goed en ik was afgelopen weken natuurlijk best wel heel arrogant, dus begin nu wel een beetje bang te worden dat het alsnog mis gaat. Kan het me niet voorstellen, maar als het gebeurt wordt ik gek! Gelukkig zijn Eriksen en Dembele er weer bij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:25
    T is maar een spelletje,Come on.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:26
    Matig Tottenham staat gewoon 3de. Das niet matig met zoveel concurrentie in Engeland. Psv kan gewoon aan de bak.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
    Ik had gehoopt dat we dit jaar eindelijk kampioen zouden worden en de halve finale van de CL zouden halen, maar onder andere door dat bijna de hele selectie zo ver kwam op het WK had niemand vakantie en raakten veel spelers geblesseerd strarten we heel slecht aan de CL.. De druk staat er wel vol op, want als we dit verliezen liggen we al bijna uit de CL, terwijl we vorig jaar de poule des doods domineerde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
    Ik zou het ze ook wel gunnen hoor, maar denk dat de grote clubs niet meer de zelfde fout maken als bij Leicester City. Die clubs is destijds zo onderschat dat het voorlopig alleen tussen de grote clubs zal gaan.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8948
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:26
    Ze zijn allebei laat in de wedstrijd ingevallen. Zullen ze in de basis starten woensdag denk je ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:33
    Ik hoop het! Eriksen inplaats van Sissoko is een wereld van verschil!
    Vind ik leuk
    3-0 +633
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
    Als Tottenham punten laat liggen tegen PSV moeten ze zich schamen. Op alle posities een betere speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:07
    Idd zeker normaal hebben we op elke positie een speler van wereldklasse behalve als Wanyama en Sissoko spelen. Vandaag speelde Sissoko nog wel redelijk, maar die zoud niet eens bij PSV in de basis staan.
    Vind ik leuk
    Itsese +4918
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:14
    Mee eens! Heb liever Sparta of Go Ahead! Emmen hoort gewoon totaal niet in de eredivisie.....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:14]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:24
    Lachertje Nederlandse competitie
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:25
    Toch weer een hoop mooie leermomenten voor de doelman van Emmen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:29
    Inderdaad. 6 maarliefst
    Vind ik leuk
    pico323 +6017
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:28
    Emmen maar degraderen. Wat een feest elftal. Vast en zeker kratje bier gekregen van PSV. En de Engelse winnen komende woensdag.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:40
    Fijn misgunner.... na deze bericht heb ik al geen zin om Ajax te steunen maar goed....
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:45
    Dat slaat nergens op.
    Bommel laat PSV mooi voetbal spelen
    PSV moet Europees zoveel mogelijk winnen. Dat zijn van die uitzonderlijke dagen dat ik PSV fan ben
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 02:38
    3x PSV in een reactie 👍🏻
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    zondag 21 oktober 2018 om 11:24
    Ja die posting van pico vond ik echt belachelijk
    Vind ik leuk
    Emmenaar +646
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:14
    Hoi Sjaak!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:31
    Wederom een ruime overwinning...PSV lijkt niet meer te stoppen.

    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
    Zat er niet ver naast.
    Vind ik leuk
    baboushka +1349
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
    Angelino wederom een wereldpot.
    Vind ik leuk
    lol123 +357
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:33
    Singing Fritsje Philips WE WORDEN WEER KAMPIOEEEN!!
    Vind ik leuk
    ficusje +2161
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:36
    Dat is zeker,maar europees zal het niets worden.kijk woensdag maar,gaan ze weer onder.
    Vind ik leuk
    lol123 +357
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
    Goh ga jij maar met je clubbie in die poule,verliezen jullie ook elke wedstrijd!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5126
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:37
    Door de scheids. Die wedstrijd was gefixed
    Vind ik leuk
    Mi amigo +137
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:34
    Sorry Emmen, PSV jullie gaan lekker.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1017
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:37
    Niet teveel energie verspilt vandaag .
    Woensdag hopelijk 3 punten in eindhoven houden .
    Vind ik leuk
    HJR +7866
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:38
    Wat een klasse verschil zeg. Goed gespeeld van psv. Nu vlammen in de CL
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
    Ik zat ooit op Kung-Fu
    Tijdens het sparren kwam onze sensie naar me toe.
    Hij zei (in gebroken Engels), dat ik mijn krachten (wat weinig voorstelde), moest bewaren voor de wedstrijd(en).
    PSV gaat als een razende, als een snelheidstrein, tegen de ploegen in de competitie, in plaats na 3 0 gas terug te nemen en wat te bewaren voor CL.
    Op deze wijze wordt het in de CL weer niets.
    Vind ik leuk
    Arvin +4261
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:00
    Wat een heerlijk seizoen kan dit gaan worden. Mensen zeuren dat de rest van de eredivisie niet mee kan komen en Ajax en PSV er bovenuit steken, maar dat vind ik juist alleen maar mooi. Eindelijk zetten Nederlandse ploegen weer eens een stap vooruit. En die weerbaarheid wordt vanzelf weer hoger. Feyenoord kan stappen gaan zetten met het nieuwe stadion en AZ vind altijd wel weer een manier om aan te haken. Nu moet PSV alleen nog wat beter Europees presteren en dan gaan we langzaam het slop weer uit als voetbal land!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5126
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:36
    Psv slacht heel Nederland
    Vind ik leuk
    ficusje +2161
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:44
    Maar niet daar buiten,halen geen 1 punt in de vl.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5126
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:00
    Ze hadden van Inter dik gewonnen als die scheids gewoon rood had gegeven. 2-0 en 10 man.

    Oftewel genaaid. Dat was erg duidelijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:43
    En niet willen toegeven dat ze Rondaldo missen! Forza Juve!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:49
    Fatastische speler en blijkbaar doet hij het goed als coach ook! Misschien kan hij Mou vervangen bij ManU!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13065
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:50
    Emmen is geen partij voor PSV.
    PSV en Ajax zijn verreweg de 2 beste clubs van de ED, PSV is nog een stuk effectiever en constanter dan Ajax, maar deze 2 steken met kop en schouders boven de rest uit.
    PSV heeft al zijn wedstrijden gewonnen en heeft een geweldig doelsaldo, dit zegt natuurlijk genoeg over hoe goed PSV het doet, maar dit geeft ook aan hoe slecht de ED voor de rest is.
    Dat PSV in Europa nog niks heeft kunnen laten zien, maar in de ED na 9 wedstrijden ongeslagen bovenaan staat met een doelsaldo van 36-3 is veelzeggend over het verschil tussen de Nederlandse clubs en de Europese top.
    Vind ik leuk
    Iraki Psv +19
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:24
    Het zegt niks 5 punten zijn makkelijk in te halen voor Ajax. Hopen dat PSV dit volhoudt . En hopen dat ze beide overwinteren. Ajax moet en kan en voor PSV is het hopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:29
    Psv ers proficiat. Wij staan nu met 0-4 . Dus weinig veranderd.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:11
    Zoet stelde me wederom niet teleur! Grabbelkoning eerste klas!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:52
    😂😂 drink nog een liter azijn
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 21 oktober 2018 om 20:18
    Ik drink liever bier! We zullen het deze week in de CL wel weer zien...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:20
    Mooi man
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 21 oktober 2018 om 21:48
    Vindt je nu nog wel...woensdag niet meer.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:08
    27 punten 36-3. 5 punten los ik vind dat woensdag nog steeds mooi
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 21 oktober 2018 om 22:33
    Zeker doen! De competitie is alleen nog lang. Jullie europees avontuur is na de poulefase alweer voorbij.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:45
    Ja hoogstwaarschijnlijk wel , maar wij hebben 6 erg mooie wedstrijden tegen de top van europa , wat ik wel erg triest vind dat jij hoogstwaarschijnlijk met een harde piemel in je broek zit als een andere Nederlandse club verliest in europa .
    Ik daar tegen ben een liefhebber van voetbal en hoop dat jou club (zal ajax zijn ) dinsdag gewoon 3 punten pakt en van het weekend punten laat liggen
    Fijne avond nog 😊
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    zondag 21 oktober 2018 om 23:07
    Mis gegokt...en toch hoop ik ook dat ajax wint! Ook de competitie!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:21
    Dan moet je eigenlijk gewoon stil zijn, want buiten psv en ajax om stelt het nederlands voetbal inclusief jou club geen ene reet voor
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    maandag 22 oktober 2018 om 20:07
    Hoor deze knuppel. Ik maak zelf wel uit wanneer ik stil ben of niet arrogante boer. Er zijn zoveel mooiere clubs dan dat omhoog gevallen pisvee van je. Of ze nou minder goed zijn of niet. En als jullie zo superieur zijn, ga dan lekker in een competitie spelen met alleen ajax! Zijn we gelijk van dat dikke nek volk af!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:10
    Zo op je kleine pikkie getrapt ??
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    maandag 22 oktober 2018 om 20:16
    Wie zegt er dat ik een pikkie heb? En eigenlijk snap ik wel dat je zo dom en denigrerend doet over 16 vd 18 clubs in NL. Je bent gewoon dom! En domme mensen mogen er zijn hoor, is niet erg! Het komt vast ooit goed met je! Dahaaag!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:20
    Jonghu of meisje drink je melk op pak je speen en weltrusten
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    maandag 22 oktober 2018 om 20:23
    De meest gebruikte reactie als mensen niet meer weten hoe ze moeten reageren! Fijn dat je mijn bovenstaande reactie kracht bij zet! Toppertje ben je! Ik geef je er zelfs een like voor :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:24
    Thnx
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9462
    zondag 21 oktober 2018 om 02:14
    Heerlijk 2at hebben we weer genoten zeg vanavond ! Top gewoon. Dat doelsaldo is ook niet normaal zeg. CHUCKY THA BOMB
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +157
    zondag 21 oktober 2018 om 02:40
    Hoezo kansloos Emmen, moet je eens zien hoeveel ploegen er kansloos zijn tegen PSV. Zelfs Ajax is er kansloos tegen. Maar ja tis makkelijker om tegen een promovendus aan te trappen, dan tegen andere ploegen die er ook kansloos zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:55
    Nou nou nou, wat een wereldprestatie. Gemakkelijk lullen gezien het mega verschil in begroting en spelerspotentieel. O o, wat zijn ze goed in zowel Eindhoven als Amsterdam. Ze zouden allemaal diep door het stof moeten wanneer ze ook maar 1 punt verspelen in deze Mickey Mouse competitie. In plaats van te roeptoeteren hoe geweldig jullie zijn, zou realiteitszin meer op de plek zijn. Waar staan jullie t.o.v. clubs in Europa met gelijkwaardige budgetten.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:20
    Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
    HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
    (1) Als u uw ex terug wilt.
    (2) als je altijd slechte dromen hebt.
    (3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
    (4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (5) Als u een kind wilt
    (6) Je wilt rijk zijn.
    Vind ik leuk
    Leozao +4130
    maandag 22 oktober 2018 om 13:46
    Er was eens een wereldteam in 1974 (boordevol met Ajax overigens, waarom ik dat erbij zet weet ik niet, wat dat is logisch..) met het mooiste en beste voetbal tot dan toe op deze aardkloot gespeeld. De finale begon met een droomstart. Binnen een minuut op voorsprong. Maar wat kan het daarna dan toch nog lang duren... Oftewel reken je daar in 040 maar rijk. Doe maar alsog je nu alvast kampioen bent... Nu kan het nog.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws