Verslagen Van den Brom: 'Heb wel twee dagen nodig voor ik dit heb verwerkt'

    Verslagen Van den Brom: 'Heb wel twee dagen nodig voor ik dit heb verwerkt'

    zondag 21 oktober 2018 om 10:00

    John van den Brom zat er helemaal doorheen na de 2-1 nederlaag bij FC Utrecht. De trainer van AZ hoopte juist dat hij met een stiekeme overwinning weg kon komen uit de Galgenwaard. Uiteindelijk werd het 2-1 door een late eigen goal van Ricardo van Rhijn.

    "Ongelooflijk he? Wij snakten naar die 1-2. Daar hebben we ook de kansen voor gehad. Dit is niet iets waar je rekening mee houdt, zeker niet als je het spelbeeld ziet", zegt Van den Brom tegen FOX Sports. "Verliezen blijft ontzettend vervelend, het positieve is alleen dat je een elftal hebt gezien dat gestreden heeft en kansen heeft gecreëerd."

    Van Brom kan niet zomaar over de nederlaag heen stappen. Hij heeft tijd nodig om dit een plekje te geven. "Dat duurt altijd wel twee dagen. Je speelt de wedstrijd altijd een paar keer af in je hoofd. Je kunt er alleen niets meer mee. Dat is het vervelende."

    AZ kreeg genoeg kansen om de wedstrijd naar zich toe te trekken. "Een scrimmage voor de goal, een bal op de lat, de bal van Albert (Gudmundsson, red.). Die scrimmage lieten ze ook nog op het scherm zien. Voor ons is dit typerend. Het geluk dat Utrecht in deze fase had..Dat is voetbal, hè."

    Lees meer over:EredivisieAZ Alkmaar

    Poll

    Had AZ moeten winnen?

    (775 stemmen)

    Plaats een reactie

    AFCA G.G. +2966
    zondag 21 oktober 2018 om 10:03
    Van den Bromsnor is er weer hoor
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:03]
    Vind ik leuk
    Peterfc +1785
    zondag 21 oktober 2018 om 10:05
    Ja idd. Hij had de nederlaag tegen Ajax nog maar net verwerkt, moet ie al weer in therapie....
    Het zit ook altijd tegen. Een half ei op mijn hoofd EN een lege dop
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:07]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:57
    Die man kan zo slecht tegen zijn verlies,ongelooflijk....het wordt tijd dat hij bij Nathan Rutjes in de leer gaat,die weet er altijd wel een positieve draai aan te geven
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1214
    zondag 21 oktober 2018 om 12:18
    Rutjes lijkt mij een geweldige therapeut.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3582
    zondag 21 oktober 2018 om 10:07
    Van den Brom moet eens nagaan waarom hij Hatzikidee en Van Rhijn centraal zet...
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 13:49
    Al speelde Hatz misschien wel zijn beste wedstrijd van het seizoen, hij blijft ondermaats. Van Rhijn schutterde bij beide tegengoals. Vlaar is te langzaam. AZ moet in de winterstop Willem Janssen halen en wellicht Kik Pierie. Of desnoods Beugelsdijk. Maar dit is dweilen met de kraan open.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:18
    Willem Jansen is prima. 2 mio is genoeg. We hebben zijn opvolger al in huis.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:22
    A, hoeven wij die jankerd niet! B. wie is zijn opvolger dan?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:29
    Bergström
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 03:08
    Nooit van gehoord! Kijk jij alle duels jong fcu en u19?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:14
    Dit is een speler die ze dit jaar gehaald hebben. Meerdere clubs wilde hem hebben waaronder Anderlecht.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:39
    Waar komt hij vandaan dan? En waarom speelt hij niet en die kale middenvelder wel die enkel kan zeiken en met de handen in de lucht kan staan?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:08
    Van een Russische ploeg. Jansen speelt waarschijnlijk om nog iets van de basis van vorig jaar te laten staan. Anders staan er wel heel veel nieuwe spelers in.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:12
    Ik vind Janssen jullie zwakste schakel na vd Marel.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:16
    Vlaar is met 1 been altijd nog veel beter dan rhijn janker en pandabeer samen! Zeker koppend zowel aanvallend als verdigend! Willem Janssen die middenvelder? Ze hebben Steijn Wuijtens nog, die komt eraan naast Vlaar zetten!
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16039
    zondag 21 oktober 2018 om 10:10
    Hadden we maar 2 normale centrale verdedigers... Triest
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    zondag 21 oktober 2018 om 10:16
    We moeten in de winterstop die Per Schuurs van Ajax huren. Die slome Griek is echt een aanfluiting. Taki Taki weg er mee.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16039
    zondag 21 oktober 2018 om 10:19
    Vorig jaar was Hatzikidee nog wel oké maar dit jaar valt hij door de mand. En Van Rhijn kan er ook geen reet van.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:23
    Waren vorig jaar al ellende! Beker finale niet opgelet dan?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:13
    Soms win je en soms verlies dat is voetbal
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    zondag 21 oktober 2018 om 10:15
    Gezien de kansen was een gelijk spel terecht. Het wordt tijd dat Brommetje vertrekt. Ik zou Frank de Boer wel aan het werk willen zien bij AZ.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 10:41
    Nee geen Frank saai voetbal de boer. Dan bosz..
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    zondag 21 oktober 2018 om 11:07
    Ook goed zolang Brommetje maar vertrekt. Hij kan niets meer toevoegen aan ons AZ. Bedankt en tot ziens Jhonny
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:24
    Frank wil niet. Peter Boasz wacht op ons!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32073
    zondag 21 oktober 2018 om 10:15
    En je pilletjes niet vergeten.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    zondag 21 oktober 2018 om 10:17
    AZ had normaal gesproken misschien wel het meest recht op een overwinning. Maar aangezien daar spelers rondlopen die FC Utrecht aan de overwinning helpen, moeten we in de winterstop maar eens met elkaar aan tafel gaan. Van Rhijn sowieso naar FC Utrecht, die is voor ons heel nuttig geweest. Als we nu eens Kerk ruilen met Hatzikiados (sp) dan krijgt AZ nog meer snelheid en wij iets meer techniek. Het zal een heel offer zijn, maar voor AZ genoegdoenimg aangezien ze bij ons al drie punten moesten laten liggen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 10:18]
    Vind ik leuk
    Jur74 +9013
    zondag 21 oktober 2018 om 10:36
    Gefeliciteerd , genoten met je kleinzoon ?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    zondag 21 oktober 2018 om 13:56
    Jawel Jur, was best spannend en zeker in de tweede helft. Jelmer, zo heet hij, was verbaasd hoe het toch nog een overwinning werd. Beide hadden we op een kleine nederlaag gerekend, dus alles meegenomen. Nieuwe clubdas en pet voor de knul, zijn kamer thuis bevat meer rood en wit dan ik vroeger had. Dat heet “opvoeden” in de goede cluptuur ;-)
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3194
    zondag 21 oktober 2018 om 14:31
    Die ruil van Kerk tegen Hatzi zie ik wel zitten 👍 . Zelfs iets bijbetalen aan jullie geen probleem, jullie een zwakke schakel erbij en wij er vanaf , en wat die Kerk dan laat zien is van ondergeschikt belang ( al heb ik hem wel hele sterke wedstrijden zien spelen )
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:20
    Ik ben het vaak met je eens maar nu absoluut niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    zondag 21 oktober 2018 om 15:29
    Ja, maar het gebeurt natuurlijk niet echt. Hoewel, Kerk heeft snelheid, heel veel snelheid, maar technisch is het een drama. Een man passeren gaat niet, al zou het een bronzen beeld zijn dan komt hij er nog niet langs.
    Vind ik leuk
    AlbS +285
    zondag 21 oktober 2018 om 10:22
    Echt tijd om te gaan Brom. Je krijgt die jongens niet meer aan het voetballen. Als je van zo'n Utrecht niet meer kunt winnen houdt het op. Tijd om te gaan en koop 2 goed centrale verdedigers. Tijd voor een trainer die ontzag uitstraalt en overwicht heeft op de groep die voor hun trainer door het vuur willen gaan. Slappe hap allemaal.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 10:50
    Ik wil bergsma wel eens zien in het eerste. Weigelt maakt nog geen indruk helaas. Maar je kon ook makkelijk Vlaar inzetten ipv 1 van deze dodos
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 13:52
    Is Bergsma wel fit? Dan begrijp ik Brom helemaal niet. Eerst verkracht ie het middenveld door er Koopmeiners weg te halen en daarna komt ie met van Rhijn.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 13:57
    Speelt gewoon volle wedstrijden bij jong AZ.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 14:12
    Ferdy Druijf doet het daar goed als centrumspits, zie ik. 11 goals en topscorer, terwijl Jong AZ hopeloos 15e staat. Staat Schendelaar daar op doel?

    Ik moet ze toch eens gaan volgen.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 14:35
    Klopt maar dat komt merendeel door de afgemeten voorzetten van Dekker.
    Ferdy is nog niet klaar voor AZ.

    Schendelaar staat inderdaad op doel, dat komt door de blessure van Boer. Schendelaar laar geweldige dingen zien maar af toe heeft hij nog blunders.

    Jong AZ voetbalt meestal de eerste helft geweldig en dan zakt het de 2de helft totaal in. Ze zijn fysiek nog niet opgewassen in de kkdivisie.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 15:12
    Verre van. Ik vind Ferdy Druijff totaal geen AZ 1 materiaal. Het verbaasde mij dat hij er al 11 in heeft liggen.

    Schendelaar is pas 17 he. Voor een keeper helemaal jong. Die keept nog 20 jaar. Met Bizot, de Boer en Schendelaar is AZ qua keepers goed bezet.

    Zitten er in Jong AZ nog pareltjes? Hoe doet Wijndal het? Toen hij meespeelde in de hoofdmacht vond ik hem enorm goed als standin voor Ouwejan.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 15:28
    Reijnders en hoedemakers zijn 2 spelers die wel in het eerste komen en misschien Jamie jacobs.

    Haha ja zeker weet ik dat Schendelaar heel jong is. Heeft enorm veel potentie.

    Ik ben echt fan van Wijndal met zijn bravoure en drang naar voren.

    Voor de rest moet je naar de generatie daar achter kijken zoals een goudmijn, peer koopmeiners, taabouni enzo

    Eigenlijk zijn er veel talenten alleen net te jong en dat komt ook vanwege vorig jaar.
    Dat Ouwejan, til, koopmeiners, stengs naar het eerste gingen, Boadu geblesseerd raakte. Schouten en Bijleveld naar Ajax gingen.

    Dat heeft een behoorlijke aanslag gehad op het jong elftal en dat moet meer op balans gebracht. Alleen het duurt even.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 17:09
    Dat was het kampioensteam van de 2e divisie. Jammer dat dat uit elkaar viel. Peer Koopmeiners heb ik een aantal keer zien spelen. Ook Kenzo Goudmijn vind ik een hele leuke speler. Ik heb ook Adam Ait Ali Oulhaj een paar keer zien spelen. Al is hij natuurlijk nog hartstikke jong; het is wel een bijzonder groot talent. Het zou mooi zijn als hij bij AZ blijft en niet weggekaapt wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:57
    Adam oulhaj van welk team dan?

    De rest is fysiek erg zwak en scoort ook zeer moeizaam. Scorende spelers worden jaar na jaar weggehaald, psv, Borussia, arsenal, noem ze maar op ajax soms nog...
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    maandag 22 oktober 2018 om 13:57
    Hij scoorde er vorig seizoen 49 voor Onder 12.
    Hij heeft nu een sprong gemaakt naar onder 14.
    Nog jong natuurlijk. Zo zitten er heel veel toppertjes in spe in de jeugd bij AZ.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:21
    Ja u 12 is echt pupillen voetbal! Soort e-tjes op half veld! Toen scoorde ik ook altijd veel, zelfs als invaller na mijn eigen duel, altijd nog ff paar scoren met lager team in 5 minuten. Pas bij u19 kan je zien of ze meekunnen...Net als die van Borussia horen wij nooit meer wat van...Breij is al een uitzondering, maar Grun heeft niets anders nu Bacuna weg is!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:20
    Jamie Jacobs hoor ik al heel lang niets meer over...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:37
    Ouwejan zit er al heel lang bij man wordt al 23...Tegen Bilbao deed hij al mee! Bijleveld en Schouten hadden 't hier ook never gehaald hoor! Velen waren gewoon te slecht en moesten naar telstar vooral achterin!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:21
    wordt alweer 19...Wijndal is erg matig vond ik in u19 ook al. U 19 loopt nu niets, ja een super goede keeper, maar we hebben er al 6!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:01
    Wat bepaald dat dan?Hij is totaal niet minder dan Weghorst, heeft veel minder kansen nodig dan Ali, en benut wel altijd zijn pingels ook handig voor AZ 1. En daarop gaan spelen dan...kwa dribbels...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:52
    Als rechtsback is die weigelt wellicht wel beter, kan van Rhijn met Friday en Ilias meetrainen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 10:24
    Ik begin me af te vragen of dit beroep niet te heftig is voor vdB. Elke keer als ie bijna huilend voor de camera staat voel ik intens medelijden met die man.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    zondag 21 oktober 2018 om 11:26
    Dat had ik ook maar nu niet meer. Bye bye Jhonny.
    Vind ik leuk
    Jur74 +9013
    zondag 21 oktober 2018 om 10:36
    Schrijf in die 2 dagen ook even je ontslagbrief en donder op!!!!!
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1994
    zondag 21 oktober 2018 om 13:44
    Johnny doet het toch wel prima bij AZ
    Vind ik leuk
    companen +1359
    zondag 21 oktober 2018 om 15:37
    Prima whahah cynisch bedoeld hoop ik, 15 punten achter jouw club na 9 wedstrijden!
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1994
    zondag 21 oktober 2018 om 16:48
    Volg az niet maar dat is idd niet al te best8
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    zondag 21 oktober 2018 om 16:11
    Hij had gisteren ook recht op de winst. Ik snap die sremmingmakerij echt niet. Als AZ had gewonnen was dit allemaal niet gezegd, terwijl ze er niet beter voor hadden hoeven te voetballen. Wij hebben gezwijnd, ik ben er heel blij mee, maar trots? Nou nee.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:11
    Gast volg jij AZ wel?Het gaat erom wie hij in het centrum opstelt en wilt hebben!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23983
    maandag 22 oktober 2018 om 09:25
    Geachte heer Moolenbroek. Als je mee wilt discussiëren is dat prima, maar wees dan wel to the point. Je wilt wat zeggen ,dat totaal niet slaat op mijn stellingname, het topic betreffende. Heb ik het over de opstelling? Nee. Je komt zo erg over als iemand die zegt wat hij kwijt wil, en dat doe je bij iemand die het ergens anders over heeft, zich wèl aan het topic houdend. En dan begin je met “gast”. Ik kan je zeggen dat ik jouw gast niet ben en me nog minder zo voel. En ja, als ik het over AZ heb doe ik dat ook omdat ik alle clubs in de ED en een paar uit de Keukenschaaldivisie volg.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:37
    Gast doe nou niet net als of jij het beter weet over AZ dan de AZ supporters, lul niet zo dom man...Hij stelt het zwakste centrum ooit op! 2 eigen goals in 2 duels, dat je om hem vraagt, Vlaar verlengen na 2 jaren flop, Wuijtens geblesseerd en pantha toch wel ok? Dan spoor je niet en Max erbij! Klaar. Jij ben de gast van de club AZ idd. Niet meer en niet minder. Niet te decadent gaan doen nu he? Jij volgt het never zo als ik, jij weet niet hoe hij traint, hoe hij is etc.
    Vind ik leuk
    Jur74 +9013
    zondag 21 oktober 2018 om 18:45
    Als je een euro bied kom ik hem persoonlijk langs brengen. Doen we een biertje op stratumseind en dan mag je met hem doen wat je wil.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1994
    zondag 21 oktober 2018 om 20:28
    maar noem is wat dingen die je bijvoorbeeld anders zou willen zien. Stelt die verkeerde spelers op? Vorig jaar werd het spel van AZ nog ontzettend geloofd. Veel talent, mooi aanvallend voetbal en een 3e plek. Zonde dat jullie Wout Weghorst en Jahanbaksh allebei hebben laten gaan. Vooral Woutje had ik opzich nog wel zien blijven. En in plaats van die Johnsen had ik die Sol van willem II gekocht.
    Vind ik leuk
    Jur74 +9013
    maandag 22 oktober 2018 om 08:23
    Het wisselbeleid van John is gewoonweg elke wedstrijd te voorspellen, band bij Til van arm af ( die jongen kan imo de druk niet aan van die band ) en stoppen met dat eeuwige gejank. Het ligt nooit aan hem, altijd aan een ander terwijl jij bepaalt hoe en met wie er gespeeld word.
    Vind ik leuk
    satesaus +916
    zondag 21 oktober 2018 om 10:44
    Vd Brom, haha, wat zijn dit nu weet voor uitspraken voor een trainer? Samen met Fons Groenendijk mag je dingen naar de Calimero-award. In plaats van 2 dagen janken, moet je naar oplossingen zoeken, huilebalk.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:31
    En wat heeft Fons Groenendijk hiermee te maken?
    Zijn je 2 hersencellen vastgelopen in de satesaus? Droeftoeter.
    Vind ik leuk
    satesaus +916
    zondag 21 oktober 2018 om 12:29
    Fonsje doet ook altijd snel huilie huilie. Net als u blijkbaar, hahaha.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 10:48
    Beste John,

    Als je gaat nadenken, denk dan ook na of je wel geschikt bent voor AZ. Heel leuk dat je de langst zittende trainer bent maar de koek is op.

    Je maakt stelselmatig grote fouten en je lievelingetjes moeten altijd spelen. Ik hoop dat Huiberts en Eenhoorn ook bij jou op gesprek gaan en zeggen dat het beter is om de eer aan je zelf te houden.

    Bij de volgende wedstrijd van AZ moeten de supporters zich maar laten gelden met spandoeken dat het duidelijk wordt dat je moet vertrekken. Zo dat het wel duidelijk wordt moet gaan.

    Het wordt de hoogste tijd voor een frisse wind.

    Gr. Een verdrietige supporter.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +550
    zondag 21 oktober 2018 om 10:58
    Misschien moeten we ruilen van trainer. Jullie Gio en wij Brom.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 11:28
    Deal ;)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 13:53
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 13:55
    Wil gewoon brommetje weghebben 😂
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 13:59
    Brom zijn houdbaarheidsdatum is verstreken.
    Maurice Steijn lijkt me een mooie optie. Of (als hij haalbaar is) Peter Bosz. Hij kan zich in ieder geval weer enorm bewijzen als hij AZ weer in de lift krijgt.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3194
    zondag 21 oktober 2018 om 14:34
    Huh wat ? Ik wil ook wel van vd Brom af , maar hoef daar Gio niet voor terug. Ik zeg Bosz beginnen te benaderen.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2675
    zondag 21 oktober 2018 om 14:37
    Hoe graag ik Bosz zou willen hebben als Coach van AZ maar ik denk dat het niet haalbaar is.

    Ik ben nu op zo'n punt dat elke coach het beter gaat doen dan brommetje
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3194
    zondag 21 oktober 2018 om 14:44
    Ja de chemie is echt uitgewerkt dat is overduidelijk ( nog even al zijn tactische besluiten buiten beschouwing houdende). Maar een Frank de Boer of Gio hoeft van mij echt niet te komen . Maar AZ kennende waar " rust en toekomstvisie " voorop staan , zal vd Brom wel gewoon tot einde van het seizoen laten zitten , dus we zullen het nog even moeten volhouden maar het einde begint iig in zicht te komen.
    Vind ik leuk
    onbemind +259
    zondag 21 oktober 2018 om 10:50
    v.Rhijn maakt wel meer van die onnozele fouten, doet zelfs een junior
    nog niet. Dit doet hij tegenwoordig elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9802
    zondag 21 oktober 2018 om 11:05
    Het zat gewoon goed in elkaar bij Utrecht.

    De tegenstander het gevoel geven dat er iets te halen valt en dan toeslaan.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:23
    Dan lijken we in ieder geval daarmee op PSV. Nu de resultaten nog.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9914
    zondag 21 oktober 2018 om 11:10
    Wat een slappe zak ook die v.d Brom, "heeft tijd nodig om dit een plekje te geven"...............bestaan er nog echte mannen ?
    Vind ik leuk
    Patje41 +832
    zondag 21 oktober 2018 om 11:19
    Wat ik je brom, hij lult alles wat recht is krom
    Vind ik leuk
    Friend +139
    zondag 21 oktober 2018 om 11:30
    Waarom het om gaat is dat al die omhoog geschreven spelers van AZ toch niet zo goed blijken te zijn en slechts van het niveau AZ zijn .
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 11:53
    Het (bijna wekelijkse) gejank van van de Brom en de krenterigheid van AZ, gaan AZ dit seizoen niet verder brengen.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1187
    zondag 21 oktober 2018 om 12:05
    Tja, al 2 jaar vragen de supporters om betere centrale verdedigers. Hoe komt het dat iedereen ziet behalve de technische staf. Van Rhijn is aardig om te hebben als 2e rechtsachter, maar hij is geen CV, en helemaal niet voor AZ. Daarnaast grote fout gemaakt om Til aanvoerder te maken. Nu ook weer gewoon 90 minuten laten staan terwijl hij uit vorm is en je Maher op de bank hebt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 12:07]
    Vind ik leuk
    pos +8793
    zondag 21 oktober 2018 om 13:07
    Ze zien het wel hoor denk ik. De belangstelling vorig jaar voor Sandler en Letschert was niet voor niets neem ik aan. Als dan uiteindelijk Bergsma en Weigler komen en Vlaar een jaar bijtekent gaat er toch iets niet helemaal goed. En het wegvallen van Wuytens is ook redelijk belangrijk zien we nu.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 13:55
    Wuytens vond ik altijd kleurloos en enorm onopvallend, maar God....wat missen we hem nu.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3194
    zondag 21 oktober 2018 om 14:37
    Al maakt Wuytens ook wel veel fouten hoor met uitverdedigen , probeert het altijd voetballend te doen waarmee ik hem behoorlijk wat ballen heb zien inleveren.
    Maar is idd wel beter dan dit centrale duo , al gaat dat al vrij snel.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 15:14
    Is echt de zwakke plek. Ik twijfel nog wat aan Johnsen, maar laten we eerlijk zijn, Weghorst moest ook eerst een seizoen wennen. Johnsen pakt toch zijn goaltjes mee.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3194
    zondag 21 oktober 2018 om 16:16
    Ja mij heeft hij tot nu toe ook niet weten te overtuigen, en idd Weghorst had ook even nodig , en bij Janssen zelfs 10 wedstrijden ofzo op zijn eerste goal moeten wachten. Maar die 2 bewezen met hard werken en aanspeelpunt zijn toch hun waarde, bij Johnsson springt tot nu toe bijna elke bal van zijn voet , vind hem er ook beetje verloren bijlopen.
    Hopelijk snel Badoa weer terug, en Johnsson naar rol van pinchhitterr ofzo.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 16:56
    Boadu is eerste spits....dat wordt een grote.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:47
    Scoorde anders best wel vaak, kopballen of vrije bal zelfs! Veel betere corners met Teun is het niets!
    Vind ik leuk
    johnaz +27
    zondag 21 oktober 2018 om 12:07
    wij als supp betalen geld voor goed voetbal te zien .en niet voor jouw baaldagen .
    Vind ik leuk
    El Cazador +6880
    zondag 21 oktober 2018 om 12:55
    Vrees voor Brommetje dat AZ pas na de winterstop een rol van betekenis gaat doen, wanneer er in de voorhoede meer creativiteit terug komt met Calvin Stengs
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1004
    zondag 21 oktober 2018 om 13:28
    Net zoiets als Messi in het Nationale team van Argentinië
    Wordt het ook niet
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5439
    zondag 21 oktober 2018 om 13:56
    Messi heeft een sleutelpositie. Stengs is rechtsbuiten.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:02
    Stengs speelde vrijdag al ruim 1 uur mee en in oefenduel al 45 min, die is dus klaar!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1277
    zondag 21 oktober 2018 om 13:06
    Aloude voetbalwet trad in werking:
    Als je zelf de kansen mist (en dat waren er een zooi) dan valt hij aan de andere kant.

    Toch weer een mooi avontuur van Dikkie Dick. Zijn reactie was briljant.
    Quote: "Zo wil ik ze wel elke week."
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:03
    Nee als je 2 super slechte centrale verdedigers opstelt, dan schiet er vanzelf 1 in eigen doel!
    Vind ik leuk
    mchollie +3436
    zondag 21 oktober 2018 om 14:15
    Ach Brommetje, ik heb een half jaar nodig om jou als coach te verwerken.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:57
    2 dagen maar?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws