Guardiola onthult plannen met Sandler: 'Beslissing in december of juni'

    Guardiola onthult plannen met Sandler: 'Beslissing in december of juni'

    zondag 21 oktober 2018 om 14:47

    Pep Guardiola en de leiding van Manchester City gaan in december bekijken of het voor Philippe Sandler wellicht goed is om verhuurd te worden. Sandler werd afgelopen zomer door City overgenomen van PEC Zwolle. Hij speelde sindsdien nog geen minuut voor de kampioen van Engeland. 

    De 21-jarige verdediger was sinds de voorbereiding op het huidige seizoen geblesseerd. Tijdens de interlandbreak trainde Sandler mee met de selectie van City. "We gaan de situatie en zijn niveau in de komende weken bekijken", wordt Guardiola geciteerd door Engelse media. "Eigenlijk wilden we dat al tijdens de voorbereiding doen, maar toen was Sandler geblesseerd. Nu heeft hij een paar keer met ons meegetraind."

    "We moeten kijken naar zijn niveau. Nu hij met ons meetraint, zal zijn niveau ook stijgen", voegde de Spaanse succestrainer daar aan toe. "Misschien gaat hij vanaf nu regelmatig meespelen met ons tweede elftal, zodat hij ritme opdoet. In december of in juni nemen we een beslissing over zijn toekomst. Een verhuurperiode is een optie. Voorlopig heeft Sandler de kans om zich te bewijzen. Het is nog een jonge speler."

    Poll

    Gaat Sandler slagen bij City?

    (2737 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 14:51
    Ik zie je terug bij NAC.
    Vind ik leuk
    Jafio +1789
    zondag 21 oktober 2018 om 15:00
    Die gaat naar Nac kan bijna niet anders.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +833
    maandag 22 oktober 2018 om 15:30
    Dat denk ik ook. Wel vind ik het echt typerend dat City zegt “we moeten kijken naar zijn niveau”. Dat doe je toch voor je een speler haalt?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:54
    Het volgende Nederlandse talent, dat als een marionet pop gebruikt gaat worden. Zonde, had hem graag een stap zien maken binnen de eredivisie richting de subtop AZ, Utrecht, Vitesse...
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2598
    zondag 21 oktober 2018 om 15:19
    Hij kon naar AZ. Maar judas van t schip wilde dat niet en heeft zijn matties gebeld bij city group
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3632
    zondag 21 oktober 2018 om 15:20
    Achteraf na de 2de seizoenshelft mag AZ Johnnie dankbaar zijn
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2598
    zondag 21 oktober 2018 om 15:29
    Haha zeker! Maar misschien had hij zich wel doorontwikkeld bij AZ. Wie weet..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:27
    En nu word hij nog coach ook bij AZ en vd brom naar fc utrecht
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2598
    zondag 21 oktober 2018 om 15:30
    Brom mag lekker naar Utrecht hoor. Liever gister dan morgen..

    Haha ik hoop t niet.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zondag 21 oktober 2018 om 14:54
    Was natuurlijk te verwachten dat hij daar niet zou gaan spelen, het is te hopen dat hij voor bijvoorbeeld 1,5 jaar verhuurd kan worden aan een subtopper in de eredivisie komende winter.

    Heeft hij trouwens niet een dubbele nationaliteit of is hij alleen door Oranje op te roepen?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13999
    zondag 21 oktober 2018 om 15:11
    Is een Amsterdammer met een Zuid-Afrikaanse vader.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 14:56
    Kom maar naar Utreg mooie club .
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    zondag 21 oktober 2018 om 15:15
    Tot bij nac.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1938
    zondag 21 oktober 2018 om 15:20
    Veel te snel verkast
    Vind ik leuk
    Mari +9420
    zondag 21 oktober 2018 om 15:20
    Sandler speelde toch ook bij Ajax? Heeft Trustfull hem ook de deur gewezen?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:25
    Uitlenen aan ijselmeervogels is zijn niveau. Heeft na een paar goede wedstrijden alleen maar staan schutteren groot deel van de zwakte van Zwolle kwam bij hem weg.
    Vind ik leuk
    Futre +3108
    zondag 21 oktober 2018 om 17:21
    Idd. Deze prutser kan echt het niveau van een subtopper ED niet aan.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1174
    zondag 21 oktober 2018 om 15:40
    AZ moet hem gelijk huren als hij beschikbaar komt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:30
    Mee eens maar Sandler moet bij City eerst is in kleedkamer rondkijken waarom alle medespelers net zo sterk gebouwd zijn als Jetro Willems. Als hij dat oppikt kan hij grote carrière hebben.
    Patrick van Aanholt is ook zon mooi voorbeeld van iemand die wel begrepen heeft wat nodig is om in top te komen en er ook te blijven.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3551
    zondag 21 oktober 2018 om 15:43
    Nog steeds geen bronvermelding?

    En waarom is mijn eerdere bericht verwijderd? Vond VP het niet leuk?
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 15:45]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 16:42
    Zoals ik eerder al zei: The MEN (Manchester Evening News) eerder dit weekend.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3551
    zondag 21 oktober 2018 om 17:04
    Inderdaad. Dat stond netjes vermeld bij het artikel op Voetbalzone. Ik begrijp niet dat ze dit er niet bij plaatsen. Nu kopieer je illegaal.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15836
    zondag 21 oktober 2018 om 17:51
    Bron is Man City. Dit werd door Pep gezegd op de persco van 2 dagen geleden
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3551
    zondag 21 oktober 2018 om 18:06
    Zoals gemeld in the Manchester Evening News...of was VP zelf aanwezig? :P
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15836
    zondag 21 oktober 2018 om 18:29
    Het was live te bekijken en word altijd direct op YouTube gepost.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    zondag 21 oktober 2018 om 16:34
    Raar he dat hij niet speelt 😂
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15836
    zondag 21 oktober 2018 om 17:52
    Net een week terug van zijn blessure en maakt volgens insiders op de training een zeer goede indruk.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:02
    Kan mooi in december naar Breda komen
    We hebben nog wat tegoed van city
    Vind ik leuk
    Ron jans +357
    maandag 22 oktober 2018 om 06:16
    Wat een verrassing, toen hij van pec naar manchester city ging dacht ik dat hij direct in aanmerking zou komen voor een basisplaats.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws