Feyenoord-aanvaller heeft nog steeds niet gescoord: 'Het is weer de paal'

    Feyenoord-aanvaller heeft nog steeds niet gescoord: 'Het is weer de paal'

    zondag 21 oktober 2018 om 18:11

    Na acht Eredivisie-optredens dit seizoen wacht Sam Larsson nog altijd op zijn eerste doelpunt. De Zweedse aanvaller is er heilig van overtuigd dat zijn eerste treffer snel gaat vallen - hopelijk volgende week tegen Ajax al. 

    Bennett van Fessem
    ROTTERDAM

    "Al twee wedstrijden op rij is het de paal", baalde Larsson zondag na afloop van Feyenoord-PEC Zwolle (3-0) voor de camera van VoetbalPrimeur. "Ik creëer de kansen. Ik denk dat ik vandaag veel creëerde. Ik kan tevreden zijn met mijn spel, maar ik wil natuurlijk ook scoren."

    Volgende week zondag staat in de Johan Cruijff de altijd beladen clash met Ajax op het programma. Larsson is optimistisch. "We hebben een goede kans om in Amsterdam te winnen. We zijn in vorm, zoals je vandaag kon zien, en we zullen er alles aan doen om te winnen." 

    Check hieronder het volledige interview met Larsson, waarin hij ook vertelt over de zege op PEC

    Plaats een reactie

    Benniewies +937
    zondag 21 oktober 2018 om 18:16
    Ja super in vorm
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3304
    zondag 21 oktober 2018 om 18:32
    Zo snel van de 444
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    zondag 21 oktober 2018 om 18:17
    Speelde een prima wedstrijd. En dat doet hij nu 3 wedstrijden op een rij. Die goals komen wel kerel. Hopelijk aankomende wedstrijd al...dan mag je helemaal los:)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:18
    Vond hem een hele aardige wedstrijd spelen. Mooi dat de Kuip hem een mooi applaus gaf!
    Vind ik leuk
    Realistfan +113
    zondag 21 oktober 2018 om 18:18
    Die jongen kan beter terug gaan naar heerenveen, komt er gewoon niet uit. Zonde
    Vind ik leuk
    Pimman +5070
    zondag 21 oktober 2018 om 18:19
    En volgende week ook wéér niet ;)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7765
    zondag 21 oktober 2018 om 18:20
    Hé, laat ons nog effe een laa dagen dromen. Partypopper.
    Vind ik leuk
    Pimman +5070
    zondag 21 oktober 2018 om 18:22
    Wat jij wil pretletter ;)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7765
    zondag 21 oktober 2018 om 20:07
    Thanks 👍🏻
    Vind ik leuk
    koppig +501
    zondag 21 oktober 2018 om 18:20
    Tegen Ajax zeker geen kans dat wordt dik verlies misschien een eigen doelpunt maar meer zit er daar zeker niet in
    Vind ik leuk
    Deck010 +7765
    zondag 21 oktober 2018 om 21:26
    Prima !!! Zo lang dat eigen doelpunt dan maar het enige doelpunt van de middag word.
    Vind ik leuk
    koppig +501
    zondag 21 oktober 2018 om 22:22
    Dus je bent het ook eens met het verlies enige doelpunt is ook winst voor AJAX maar ik denk 4-0
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:20
    Om Larsson volgende weer een plezier te doen zetten we gewoon geen doelpalen neer, niet dat hij ze er dan wel inkrijgt maar gewoon gevoelsmatig.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:21
    In de Arena vliegt elke bal in de kruising.
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    zondag 21 oktober 2018 om 19:02
    In een ovaal stadion?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:12
    Ja, met driehoekige doelen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:24
    Ik hoop op een verassing
    Vind ik leuk
    CPP +775
    zondag 21 oktober 2018 om 18:24
    Nu ga ik me zorgen maken. Ik hou me al maanden voor dat ze veel beter kunnen maar hopeloos uit vorm zijn. Als dit echter het we ‘zijn in vorm’ niveau is zal het nog moeilijk worden om Heracles achter ons te laten.

    65 minuten wanvertoning!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31844
    zondag 21 oktober 2018 om 18:46
    Speelde vandaag wel oke.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1935
    zondag 21 oktober 2018 om 19:00
    Kenneth paal
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 19:36
    Het feit dat hij zelfverzekerder oogt en dat de kuip achter hem gaat staan bij "mislukte" acties, geeft wat licht in de larsson-tunnel. Houdt hij dit een maand vol, dan komt het goed.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 21:09
    Wanneer Feyenoord echt wil kan het echt wel goed voetballen. Maar het is bij Feyenoord heel vaak net of de spelers dat maar in gedeelten van wedstrijden op kunnen brengen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws