Feyenoord-aanvaller heeft nog steeds niet gescoord: 'Het is weer de paal'

Feyenoord-aanvaller heeft nog steeds niet gescoord: 'Het is weer de paal'

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 18:11zo 21-10-2018 om 18:11

Na acht Eredivisie-optredens dit seizoen wacht Sam Larsson nog altijd op zijn eerste doelpunt. De Zweedse aanvaller is er heilig van overtuigd dat zijn eerste treffer snel gaat vallen - hopelijk volgende week tegen Ajax al. 

Bennett van Fessem
ROTTERDAM

"Al twee wedstrijden op rij is het de paal", baalde Larsson zondag na afloop van Feyenoord-PEC Zwolle (3-0) voor de camera van VoetbalPrimeur. "Ik creëer de kansen. Ik denk dat ik vandaag veel creëerde. Ik kan tevreden zijn met mijn spel, maar ik wil natuurlijk ook scoren."

Volgende week zondag staat in de Johan Cruijff de altijd beladen clash met Ajax op het programma. Larsson is optimistisch. "We hebben een goede kans om in Amsterdam te winnen. We zijn in vorm, zoals je vandaag kon zien, en we zullen er alles aan doen om te winnen." 

Check hieronder het volledige interview met Larsson, waarin hij ook vertelt over de zege op PEC

Plaats een reactie

Benniewies +5896
zondag 21 oktober 2018 om 18:16
Ja super in vorm
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10431
zondag 21 oktober 2018 om 18:17
Speelde een prima wedstrijd. En dat doet hij nu 3 wedstrijden op een rij. Die goals komen wel kerel. Hopelijk aankomende wedstrijd al...dan mag je helemaal los:)
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 18:18
Vond hem een hele aardige wedstrijd spelen. Mooi dat de Kuip hem een mooi applaus gaf!
Vind ik leuk
Pimman +11480
zondag 21 oktober 2018 om 18:19
En volgende week ook wéér niet ;)
Vind ik leuk
Deck010 +10215
zondag 21 oktober 2018 om 18:20
Hé, laat ons nog effe een laa dagen dromen. Partypopper.
Vind ik leuk
Pimman +11480
zondag 21 oktober 2018 om 18:22
Wat jij wil pretletter ;)
Vind ik leuk
Deck010 +10215
zondag 21 oktober 2018 om 20:07
Thanks 👍🏻
Vind ik leuk
koppig +537
zondag 21 oktober 2018 om 18:20
Tegen Ajax zeker geen kans dat wordt dik verlies misschien een eigen doelpunt maar meer zit er daar zeker niet in
Vind ik leuk
Deck010 +10215
zondag 21 oktober 2018 om 21:26
Prima !!! Zo lang dat eigen doelpunt dan maar het enige doelpunt van de middag word.
Vind ik leuk
koppig +537
zondag 21 oktober 2018 om 22:22
Dus je bent het ook eens met het verlies enige doelpunt is ook winst voor AJAX maar ik denk 4-0
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 18:20
Om Larsson volgende weer een plezier te doen zetten we gewoon geen doelpalen neer, niet dat hij ze er dan wel inkrijgt maar gewoon gevoelsmatig.
Vind ik leuk
CPP +1120
zondag 21 oktober 2018 om 18:24
Nu ga ik me zorgen maken. Ik hou me al maanden voor dat ze veel beter kunnen maar hopeloos uit vorm zijn. Als dit echter het we ‘zijn in vorm’ niveau is zal het nog moeilijk worden om Heracles achter ons te laten.

65 minuten wanvertoning!
Vind ik leuk
Smithsonian +45102
zondag 21 oktober 2018 om 18:46
Speelde vandaag wel oke.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4088
zondag 21 oktober 2018 om 19:00
Kenneth paal
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 19:36
Het feit dat hij zelfverzekerder oogt en dat de kuip achter hem gaat staan bij "mislukte" acties, geeft wat licht in de larsson-tunnel. Houdt hij dit een maand vol, dan komt het goed.
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 21 oktober 2018 om 21:09
Wanneer Feyenoord echt wil kan het echt wel goed voetballen. Maar het is bij Feyenoord heel vaak net of de spelers dat maar in gedeelten van wedstrijden op kunnen brengen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws