Van den Brom: Kijk naar wat Phillip Cocu nu overkomt in Turkije

    Van den Brom: "Kijk naar wat Phillip Cocu nu overkomt in Turkije"

    zondag 21 oktober 2018 om 20:30

    John van den Brom is sinds kort de langstzittende trainer in de clubhistorie van AZ. Het is de vraag of hij er na dit seizoen nóg een jaar aan vastplakt, omdat zijn contract afloopt.

    "Voor ons is dat helemaal geen issue", reageert Van den Brom in gesprek met Voetbal International. Vorig seizoen moest hij voor 1 maart een besluit nemen. "Ditmaal hebben we geen datum in het contract opgenomen. Daar doen we niet ingewikkeld over. Ook nu zullen we in de winterstop alles gaan evalueren, van de staf tot de spelersgroep. En dan zien we wel."

    De AZ-trainer stelt zichzelf 'regelmatig' de vraag hoe ver zijn ambities reiken. Soms kriebelt het, erkent hij. Maar: "Bij AZ kan ik heerlijk werken. Ik voel me gewaardeerd, als trainer en als mens. Bij een gezonde club met ambities, een professionele organisatie en heldere communicatie. Dat is veel waard. Kijk naar wat Phillip Cocu nu overkomt in Turkije. Niemand maakt mij wijs dat Phillip geen goede trainer is. Integendeel. Maar je kunt in omstandigheden terechtkomen waar andere krachten de overhand krijgen."

    Poll

    Moet AZ verlengen met Van den Brom?

    (1238 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kim Jung-On +3471
    zondag 21 oktober 2018 om 20:33
    De chemie - voor zover die er al was - is zoek. Einde Van den Brom en AZ....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:04
    Wat een onzin. Het vertrek van Jahanbaksh en Weghorst vang je niet op met die lantaarnpaal. John doet het al jaren goed in Alkmaar. Selectie gericht versterken.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    zondag 21 oktober 2018 om 21:09
    Je mag hem hebben bij Feijenoord. Ik kom hem brengen naar Zuid!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:21
    Dan wordt in ieder geval het positiespel bij ons beter 😉.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    zondag 21 oktober 2018 om 22:10
    Opbokken met 'm. Dat constante gejank. Nee, welke club in NL (laat staan het buitenland) wil hem hebben, buiten misschien Utrecht?
    Vind ik leuk
    Stack5 +3038
    zondag 21 oktober 2018 om 22:21
    Op zich wel. Hij heeft toch gewoon goed gepresteerd bij jullie? Maar dat gejank om alles ja. Dat is wel een ding. Wordt hier niet gewaardeerd
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    zondag 21 oktober 2018 om 22:32
    Jullie? Bij Feyenoord? ;-)
    Vind ik leuk
    Stack5 +3038
    maandag 22 oktober 2018 om 08:35
    Ooh haha. Dacht dat je voor AZ was. Excuus :)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:32
    Goed? Ze verliezen week op week man! Kairat eraf 1e ronde. Hij wilde met Vlaar en Pantha het seizoen in gaan...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:34
    In Alkmaar wordt het ook eens tijd voor een nieuwe trainer, de koek lijkt op, en ze presteren niet meer zoals je van AZ mag verwachten.
    Vind ik leuk
    poklane +4919
    zondag 21 oktober 2018 om 21:37
    Misschien dat de selectie van AZ vorig seizoen ook wel gewoon een tikkie overschat werd en dat Weghorst en Jahanbakhsh nog belangrijker waren dan we al dachten. De Eredivisie is over het algemeen zo zwak dat als je 2 goede aanvallers hebt dat je al een heel eind komt.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:35
    Nieuw bloed geeft nieuw elan .
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zondag 21 oktober 2018 om 21:10
    Vandaar dus al die Trainers wisselingen bij Utrecht....het werkt alleen niet "always".
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:11
    Komt goed echt!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26435
    zondag 21 oktober 2018 om 22:34
    De punten beginnen alweer te komen. Nu nog goed voetbal.. komt goed!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:34
    Stuur van Rhijn ff een kaartje dan!
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    zondag 21 oktober 2018 om 20:38
    Ik voel me gewaardeerd???
    Donderstraal op man!!!

    "Ik kan hier heerlijk werken", Nee Johnny je kan heerlijk aankloten met je fantasie opstellingen.

    WIEBEREN!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zondag 21 oktober 2018 om 21:14
    Er is geen trainer die AZ kampioen maakt met dit spelersmateriaal.
    AZ investeert veel geld in de infrastructuur i.p.v. spelers, dat is een keuze.
    Men begrijpt ook wel dat voor AZ een derde, vierde of 5 e plaats het hoogst haalbare is, en dat halen ze wel, dit seizoen ook weer.
    Dus waar maak je je druk over ?
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3176
    zondag 21 oktober 2018 om 22:01
    Er is ook geen AZ supporter die van vd Brom verwacht dat hij ons kampioen maakt. Het gaat meer om de tactische blunders en het blijven opstellen van spelers die totaal niet renderen. Volgens mij hebben wij al 4 seizoenen lang geen wedstrijd gewonnen van de traditionele top 3 , en vaak zelfs met dikke cijfers van het veld geveegd worden , en de keuzes die hij vooraf aan dat soort wedstrijden maakt vallen keer op keer verkeerd uit. De klassering van AZ zijn vooral te danken aan een goed beleid, de toevoeging van Arne Slot aan de selectie, en een goede scouting/jeugdopleiding. Hiermee wil ik vd Brom zeker niet tekort doen want hij is absoluut belangrijk geweest bij AZ , naar mijn inziens is hij alleen meer een " crisis" trainer. Hij is echte people manager, kan de neuzen weer allemaal in dezelfde richting krijgen, maar met een houdbaarheid van max 2 seizoenen ofzo.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    zondag 21 oktober 2018 om 22:12
    Heldere uitleg. Volgens mij leg je de vinger precies op de zere plek. Veel geblaat, weinig wol.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26435
    zondag 21 oktober 2018 om 22:36
    Dat is een klip en klaar verhaal.

    Tijd voor vers bloed in Alkmaar op de trainerspositie. Is Slot doorschuiven een optie of is hij een echte assistent trainer?
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3176
    zondag 21 oktober 2018 om 23:19
    Persoonlijk zie ik liever toch een iets " grotere " naam voor de groep staan , zijn hier in Alkmaar qua trainers natuurlijk best verwend geweest met Adriaanse, van Gaal , Koeman ( ook al was dat een fiasco ) , en Advocaat. Ik zou het liefst Peter Bosz wel zien komen , zijn visie van aanvallend voetbal past binnen de visie van AZ , ik zie daarin wel een gelukkig huwelijk. Al is AZ natuurlijk geen topclub zoals Ajax of Dortmund, en kan hij die 5 sec regel beter iets aanpassen naar een 10 seconde regel ofzo.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:03
    Goed gescout wel, van Rhijn, Jop van de Linde, Rens van Eijden, Fred Friday, Seuntjes en Ilias Bel hassani en rienstra de toppers...
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3176
    maandag 22 oktober 2018 om 01:17
    Elke club trekt spelers aan die niet slagen , risico van het vak. Janssen , Hendrikssen, Alireza , Weghorst , tel de winst op die spelers is op , dan is er toch vrij aardig gescout.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 03:10
    Nee van Rhijn nog een jaar is geen risico maar oliedom. Hij is Friday nooit gaan scouten, gaat blind spelers kopen, Ilias beter verdiepen wat voor type dat was...Uit de ghetto. Ja die zijn in de minderheid. Hij haalde ook floppers van Harkemase boy's.
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    maandag 22 oktober 2018 om 09:19
    Amen
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:59
    Met 4e of 5e speel je geen Europees.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 01:39
    Dat weet ik, maar AZ kan zonder.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 03:09
    Kan zonder want? Dat is alleen voor de flop 3?Doe niet zo arrogant man!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 03:12
    Heb je teveel varkensvlees gegeten...?
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    maandag 22 oktober 2018 om 09:21
    Heb jij teveel gezopen?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:38
    Ben jij een haatlim?Of denk stemmer.
    Vind ik leuk
    Busk +1412
    maandag 22 oktober 2018 om 09:34
    Waar ik me druk over maak?
    Nou,wat zou je denken?
    Ik zie liever een ploeg die resultaten haalt, ipv een doelloos balletjes rondtikkend zooitje.
    En John van de Brom gaat geen verandering brengen in zijn speelwijze.
    Van den Brom heeft krediet verdiend door destijds jeugd in te passen.
    Maar dat krediet is op. Hij weet niks te verzinnen om impasses te doorbreken. Al jaren niet.
    Als je denkt dat AZ met dit voetbal nr 3,4of 5 gaat worden,ben je niet goed wijs.
    Als AZ achter staat , is het gebeurd. Zodra welke tegenstander dan ook, de boel tijdens een wedstrijd omgooit,heeft hij er geen antwoord op.
    Elftal is nooit op sterkte, aan het begin van het seizoen. Mede door het verbijsterende aankoopbeleid van AZ.
    Tijd voor verandering. De enige die niet uitgekeken is op vd Brom,is Johnny zelf.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 10:27
    De andere zijn ook allemaal zwak joh.......
    Je hebt een 1 e kwaliteit : PSV en Ajax, een tweede kwaliteit : Feijenoord, daarna volg de rest op afstand.
    Ze kunnen nog wel 10 miljoen uitgeven bij AZ, maakt niet uit.....
    met of zonder v.d. Brom.
    Het is geld, geld en nog eens geld.......en dat heeft niets met jullie trainer te maken.
    Maar er is hoop: en dat is Kinsbergen, let maar op ! dat is een goeie hoor !
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:50
    Feyenoord is dat ook al jaren niet meer.. die past gewoon in het rijtje AZ, Vitesse, Utrecht.. met zo nu en dan een uitschieter.. Feyenoord mag blij zijn met de trouwe aanhang anders was het allang middenmoot.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 20:09
    Nou toch zie ik Feyenoord wel sterker dan de rest maar minder dan Ajax en PSV, terechte 3e plek.
    Vind ik leuk
    zaterdag 3 november 2018 om 20:37
    Absoluut, tussen 3 en 5.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zondag 4 november 2018 om 03:31
    Ik denk Feijenoord 3, Vitesse 4, Heracles 5, AZ 6......
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 14:42
    Heracles zwakt altijd wat af in de tweede seizoenshelft, zelfde met Feyenoord (over het algemeen dan).. Vitesse en AZ vaak juist sterker de tweede seizoenshelft. Denk dat Heracles op 6 eindigt. Feyenoord wellicht 3 en Vitesse en AZ die strijden om plek 4..

    Maar goed, dat is als je het mij vraagt 😋
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 5 november 2018 om 18:27
    Zou ook kunnen, maar AZ is wel zwak(ker) hoor en Feijenoord gewoon "the best of the rest".
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:12
    ja draait niet lekker bij AZ. verwacht wel dat ze nog stappen maken. vorig seizoen was feyenoord weer iets minder (op de beker na). al die subtoppers houden elkaar per seizoen wel redelijk in evenwicht.
    Vind ik leuk
    Vb.twente +23
    zondag 21 oktober 2018 om 20:42
    als AZ er 2 goede spelers bij haalt gaan ze weer voor plek 3 . maar een top trainer is John absoluut niet .
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:27
    Zijn ze nu al te laat voor, er komen wel 2 opties terug Steijn Wuijtens en Vincent Regeling.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15865
    zondag 21 oktober 2018 om 20:42
    Veel AZ supporters zijn klaar met Brommie en willen hem met een stadionklapper het stadion uit slaan. Geen idee of een andere trainer het beter zou doen, we hebben gewoon beter materiaal nodig...
    Vind ik leuk
    Niels92 +27045
    zondag 21 oktober 2018 om 20:51
    Ik mis jullie grootste supporter de laatste tijd op de site, Pinkelman :)
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15865
    zondag 21 oktober 2018 om 21:05
    Die komt wel weer als we 2 keer achter elkaar winnen :o
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26435
    zondag 21 oktober 2018 om 22:38
    Pinkelman ziet vast nog mogelijkheden voor een kampioenschap van AZ ;-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26435
    zondag 21 oktober 2018 om 22:40
    Het is ook bijna niet te doen om Jahanbahksh en Weghorst te vervangen. Ga er maar aan staan! Het wegvallen van Boadu is ook een tegenvaller. Gelukkig is Stengs weer op de weg terug.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15865
    zondag 21 oktober 2018 om 22:47
    Ja dat is ook waar maar het grootste probleem is de verdediging. We hebben gewoon echt versterking nodig achterin. Maar ja we zullen wel iets gaan doen in de winterstop denk ik.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:28
    Ach om de 2 jaar vertrekt er een spits en een buitenspeler.
    Vind ik leuk
    Johan59 +700
    zondag 21 oktober 2018 om 20:51
    Daar gaan we weer, was dit een half jaar geleden nou niet de zelfde man die Ajax binnen moest halen als de grote redder?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:54
    Cocu heeft een grote fout gemaakt en dat is naar een al zinkende schip te gaan met een partij slechte voetballers. Had hij nooit moeten doen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zondag 21 oktober 2018 om 21:22
    Voor 1 miljoen wil ik " die fout " ook wel maken.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:28
    In Turkije gaan wonen?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 02:37
    Ook ! ha ha, gezellige stad, Istanbul dan, mag ik kiezen ?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 03:12
    Wat valt er te kiezen dan? Gezellig tussen de ISlamisten en nazi stemmers. Man man stelletje oplichters en messentrekkers daar! Is toch geen leven man, 3e wereld land!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 03:22
    Welke stad, in Turkije bedoelde ik.
    Het liefst kies ik voor Bodrum, prachtig....heerlijk eten, schitterende omgeving en veel zeeeeeer mooie vrouwen !

    Als de regering van een land de graadmeter zou moeten zijn, dan wordt het moeilijk, in Nederland is de PVV de 4e grootste partij van het land, een beetje Wilders land dus en in the USA is het Trump etc.,
    Het zal mij worst wezen, ik maak m'n eigen geluk en ben blij dat ik niet afhankelijk ben van een regeringsleider daarvoor ha ha ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 03:31]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:31
    Mooie vrouwen?Russische of transexuele buukdansers waar jij geil van raakt na je zoveelste cocktail... Ik vond Cyprus al geen ene ruk aan, mij nog nooit zoveel verveeld en Russische tv gekeken in de airco...Was s'nachts nog 40 graden, eind September! PVV was 2e! Wilders noemt niet alle Turken neo nazi's erdogan ons wel...Turkije IS een failed state! Ik vind het z'n fout land. Turken ook erg fout, zeer inconsequent. https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2255956-onderzoek-naar-verzwegen-vermogen-in-turkije-is-illegaal.html Lekker toch, lekker rechts... Nou als jij Turkije nodig hebt voor je geluk, dan ben jij reddeloos verloren, ik vind het voor tokkies die zitten te vreten en zuipen met hun dikke pens op z'n kalifaat, om 7 uur de wekker en rennen met je handdoek hahaha.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 03:30
    Die messenrekkers en oplichters zijn toch allemaal naar Nederland verhuist volgens Wilders ?
    Doe maar gauw de deur op slot ! het keukenkastje is nog de beste schuilplaats hoor, prettige dag in je veilige kleine benauwde denkleven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 03:49]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:33
    Fixerbahe ging AZ-ers neersteken zeer naar volk, zeer crimineel, spelers van nationale team hebben allemaal een wapen op zak, die rooie Turk en die hele dikke van Barca...Ik stem geen Wilders, PVV-ers gaan er juist heen he... Ok dus als ik Turkije weer, dan kom je nergens? Er zijn meer dan 200 landen man! Wake up! You just have to choose life loser! Kan je niets beters betalen of zo?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 21:48
    Ik ben in meer dan 40 landen geweest, herhaaldelijk, en aan Turkije heb ik "wonderschone" herinneringen ha ha ( ik ga niet verklappen wat ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 02:24
    Jij hebt er sex gehad met een transexuele buikdanseres? Ga jij alle landen tellen dan? 40 landen en Turkije het leukste? Heb je er een kind bruidje gehuwd dan? Turkije IS een openluchtgevangenis.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:28
    Ik was een leuke Turkse meid tegengekomen in Hongkong en die was manager bij een Turks reisbureau in Bodrum.
    Op uitnodiging ben ik daar toen eens heen gegaan een half jaartje later.
    Gewoon een leuke familie, hartelijke mensen, heerlijk eten en gastvrij.
    Ik moet toegeven dat ik niet veel heb geslapen maar de rest ben ik vergeten...;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 16:58
    Tja, was zeker christelijk en uit ISstanbull...Ik vond Cyprus al het ergste waar ik geweest ben, spijt als hell! Vind de veluwe al spannender! Terschelling ook! Hong Kong is erg klein en saai.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    donderdag 1 november 2018 om 20:10
    Ach, iedereen heeft zo z'n voorkeur, de 1 eet graag een banaan, de andere pepernoten...
    Maar, Hong Kong is zeker niet saai maar die stad moet je leren kennen, waarderen en dan is het 24/7 fun als je weet waar, wat en hoe.
    Dat duurt langer dan 2 weken, ik heb er 18 maanden gewoond en het duurde zo'n jaar
    voordat ik het kon waarderen.
    Maar de Veluwe is ook mooi, serieus !
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 21:54
    Ja 24/7 fun, jij zat zeker in 1 van de vele massagesalons...pik jij daar je vriendinnen op? Jij verlost ze van de armoede. Ja Veluwe is mooi, maar vaak erg koud haha.
    Vind ik leuk
    RBU +9
    zondag 21 oktober 2018 om 20:55
    AZ gaat niet verlengen. De ambities van AZ reiken verder dan waar John vd Brom ze kan brengen. AZ heeft in het elftal drie problemen: centraal achterin ontbreekt kwaliteit, Johnsen past niet in een systeem zonder buitenspelers en ten slotte het aanvoerderschap van Til. Deze jongen is niet in staat om én zelf goed te spelen én het team op sleeptouw te nemen. John vd Brom is eindverantwoordelijk. Ik acht een poging om Peter Bosz te halen niet onhaalbaar. Wat mij betreft een droomkandidaat, die nog steeds vrij is. AZ heeft in het verleden met Louis van Gaal, Dick Advocaat en Ronald Koeman ook verrast.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    zondag 21 oktober 2018 om 21:05
    Twee van de drie problemen zijn veroorzaakt door de TD Max Huiberts. Dat kan je John minder/niet aanrekenen.
    Vind ik leuk
    RBU +9
    zondag 21 oktober 2018 om 21:18
    Nee, oneens. Coach is samen met een TD verantwoordelijk voor de samenstelling van de ploeg. Vd Brom geeft aan dat hij Johnsen wil hebben, Huiberts haalt ‘m. Keuzes centraal achterin liggen ook bij de trainer (Wel heel veel vertrouwen in Hatziadiakos, vRhijn is een back, Vlaar is fysiek niet in staat om nog op dit niveau te voetballen en Koopmeiners tegen Ajax achterin was een blunder). En de keuze voor de aanvoerder... dat lijkt me logisch: die maakt de coach.
    Vind ik leuk
    pos +8758
    zondag 21 oktober 2018 om 21:31
    Ik zeg wel vaker hier dat AZ ook gewoon heel veel pech heeft de laatste tijd met zeer zware blessures van Stengs, Vejinovic, Mihalik, Helmer, Wuytens, Boadu en de Boer. Kan me voorstellen dat AZ wat voorzichtig was met nieuwe aankopen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14704
    maandag 22 oktober 2018 om 01:03
    Mee eens
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    zondag 21 oktober 2018 om 22:13
    Bosz/AZ, zou best een aardige cocktail kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:16
    John Stegeman is dat wat? Goede prestaties bij Heracles. Nu ook weer resultaat en goed voetbal bij Go Ahead.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 22 oktober 2018 om 03:03
    Je kan alles beter aan Sinterklaas vragen, want die zal je nodig hebben om al je wensen in te willigen.
    AZ wil helemaal niet diep investeren in spelers, wel "wat" natuurlijk maar veel geld gaat naar de infrastructuur en opleiding.
    Al zet je Mourinho voor de klas, of onze niets presterende Advocaat dan nog doe je niks tegen PSV en Ajax met het AZ budget, 10 miljoen meer investeren in spelers is gewoon weggooien van geld.
    Dat weten ze bij AZ, verstandige mensen.

    Als je Peter Bosz zo gek krijgt, moet je hem wel 2 miljoen betalen, dan 30 miljoen investeren in spelers en wint dan nog niks ! ha ha
    De geschiedenis is een goede leidraad, Bosz, leuke praatjes maar in 10 jaar nergens wat gewonnen op ED niveau, succes !
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 02:29
    2 miljoen vraagt ie never! Gert-Jan kreeg 5 ton netto, Louis 1 miljoen en Co veel en veel minder, die deed het omdat hij zo maniakaal was en wist een zeer goede groep te hebben.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:34
    Peter Bosz verdiende 4 miljoen daar in Duitsland....het is 2018 en de dagen van Co of van Gaal in Nederland liggen ver achter ons.
    Verbeek is geen Trainer maar hij denkt zelf van wel.....een soort Pietje Bel van de ED.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 17:00
    Peter Bosz is een realist en een liefhebber en had al even $ he. Dus straks begint het weer te komen bij hem...Hij kan bij AZ spelen hoe HIJ wil...Krijgt alle mogelijkheden, jeugd, accomodatie, faciliteiten en geld! Verbeek is wel een trainer, maar lekker eigenwijs. Mag hem wel. Peter Bosz zal niet negatief tegen AZ staan, ja en als dat 1 miljoen gaat kosten dan moet dat maar.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    donderdag 1 november 2018 om 20:14
    Geloof me: Bosz vraagt om dure spelers, belooft veel, maar wint niets, al 10 jaar niet op ED niveau en hoger.
    Dat komt omdat hij maar 1 spelletje kent, dus veel te voorspelbaar is, ren je rot is ( afjagen ) niet mogelijk is 90 minuten, fysiek, en om het systeem goed te spelen heb je Barca achtige spelers nodig.
    Bosz is een beetje de kwakzalver van het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 1 november 2018 om 21:58
    AZ heeft geld zat, 50 miljoen op zak! Die zal die krijgen, zeker achterin zeer nodig. Speelde erg goed bij Heracles, Vitesse en finale met ajax. Niets dan lof ook. AGOVV zette hij mede op de kaart. Als TD was hij veel minder geslaagd. Peter weet ook dat er nog een x aantal talenten aanzitten te komen, ik ga niet vertellen welke, vaak komt het dan niet uit, en maak ik scouts wakker...Hoezo een kwakzalver? In de jeugd hebben wij die spelers wel rondlopen, mits ze fit blijven en niet naar Borussia worden gehaald...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:51
    Wegwezen met brom
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:31
    Mensen die zeggen dat de koek op is, gebruiken de verkeerde ingrediënten.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9475
    zondag 21 oktober 2018 om 22:44
    Je kan beter vd Brom hebben dan Jans in je organisatie.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:30
    Hahaha 58% zegt ja, vast al die supporters van de flop 3!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14704
    maandag 22 oktober 2018 om 01:02
    "Kijk naar wat Phillip Cocu nu overkomt in Turkije"

    Is hij naar de Turkse kapper geweest?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:46
    Oprotten vd Brom de AZ supporters zijn je beu. De kwaliteit van de selectie heeft een aantal jaar zijn onkunde verbloemd, nu valt hij door de mand.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws