Verbeek kritisch: 'Bij Ajax zie ik dat veel minder dan bij PSV'

    Verbeek kritisch: 'Bij Ajax zie ik dat veel minder dan bij PSV'

    zondag 21 oktober 2018 om 20:48

    Gertjan Verbeek vindt dat PSV meer dan Ajax de indruk maakt het écht te willen. De Eindhovenaren werkten zaterdag weer aan hun doelsaldo met een 6-0 zege op FC Emmen. Ajax scoorde vier keer tegen sc Heerenveen (0-4).

    "Wat heel opvallend is: bij PSV zie je na de 2-0 dat ze de 3-0 en 4-0 willen maken. En na de 4-0 zie je dat ze 5-0 en 6-0 willen maken. Als je alleen al ziet hoe Hirving Lozano de 6-0 viert... Dat plezier, die spelvreugde, die gedrevenheid zie ik veel minder bij Ajax", analyseert Verbeek bij FOX Sports.

    De trainer merkte dat Ajax tijdens de wedstrijd de voet van het gaspedaal haalde tegen Heerenveen. "Die hebben na de 2-0 al zoiets van: dit zit in de pocket en als we zo doorvoetballen, scoren we nog wel één of twee keer. Maar Ajax heeft niet de drive."

    Het verschil tussen PSV en Ajax op de Eredivisie-ranglijst is na negen speelronden vijf punten. "Op doelsaldo staat Ajax ook achter PSV", benadrukt Verbeek. "PSV kan punten verspelen, maar tegen wie? Ajax moet eerst nog maar zien of ze langszij kunnen komen."

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Poll

    Wie is de grootste titelkandidaat?

    (8576 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 20:53
    Wanneer ik naar Verbeek kijk, zie ik helemaal geen plezier :) Die ziet eruit alsof ie onderweg is naar zijn eigen begrafenis :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 20:55
    Ook last van selectief geheugen ?

    Vorig jaar liep alles wat amsterdam was nog lachend achter verbeek aan toen ie de tern schijtbakkenvoetbal introduceerde
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 20:57
    Laat maar eens zien dat ik daar lachend over heb gereageerd, dat gaat je niet lukken omdat ik dat niet heb gedaan.

    Toch sneu dat je daarmee komt aanzetten terwijl ik dat niet heb gedaan, ik heb dus geen last van een selectief geheugen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 20:59
    hahah je maakt nu misbruik van mijn mijn gebrek aan een technische knobbel.

    Ik weet niet of jij specifiek daarin mee ging maar ook jij weet dat het destijds koren op de amsterdamse molen was.
    Daar hoeven we niet omheen te draaien.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 21:04
    Ik kan je dit vertellen :)

    Ik zeg altijd als je wint of kampioen bent geworden dan ben je de terechte winnaar, hoe dat maakt niet uit. Wie dat gaat ontkennen dat ik dat nooit zeg, die liegt!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    zondag 21 oktober 2018 om 21:53
    Scheitbakkencommentaar
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:14
    Jij liegt zelf😄
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    zondag 21 oktober 2018 om 21:04
    Misschien koren op de molen van de trolletjes?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:05
    Het is nog steeds schijtbakkenvoetbal maar dan met wat meer goals. Die term wordt gewoon na 'boeren!' een geuzennaam / term. Er is nl niks mis mee om zonder voor balbezit te gaan via counters je wedstrijden te winnen. Maar met wat meer goals is het wel wat meer om aan te gluren. Dat wel.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    zondag 21 oktober 2018 om 22:19
    PSV speelt tot nu toe beter dan vorig seizoen, en schijtbakkenvoetbal klinkt meer denigrerend dan Boeren.
    Heeft niks met term of wat ook te maken, is gewoon denigrerend bedoeld.
    En, om in jouw woorden te blijven, Oranje speelt dan toch ook schijtbakkenvoetbal?

    Daar hoor ik niemand over die het woord schijtbakkenvoetbal wel voor PSV gebruikt.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:59
    Ik kan er wel om lachen ik vond het meer een vorm van afgunst van Verbeek ook destijds. Onmacht.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    maandag 22 oktober 2018 om 10:53
    Ja in het geval toen met Verbeek heb je wel gelijk.
    Vind ik leuk
    Adjab +970
    maandag 22 oktober 2018 om 10:45
    Het was niet alleen dat maar het spel was ook dramatisch dus het vergelijk met Oranje gaat niet op Daar kan jij PSV van afgelopen seizoen niet mee vergelijken nog ff en zeg je dat Frankrijk Wereldkampioen is geworden met jullie scheitbakken voetbal 😂😂
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5208
    maandag 22 oktober 2018 om 00:09
    Het schijtbakkenvoetbal heeft in jouw ogen in ieder geval duidelijk korte metten gemaakt met het antivoetbal van de concurrent
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 21:18
    Ik wel. Ik was het. En ik blijf erbij.
    Wat een verademing dit jaar
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 21:55
    Er was ook 1 persoon die een gehandicapte op zijn gezicht sloeg, ik ga maar niet zeggen dat het straat was. Alles over 1 kam mentaliteit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:00
    kan ook niet want ik lig altijd op mijn benkske dus....
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 22:01
    Je maakt je er te makkelijk vanaf.
    Zoals altijd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:02
    ik weet het , ik ben te goed voor mezelf
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 22:42
    Opruien straatje, en niks anders.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:44
    opruimen laat ik iemand anders altijd doen , zij kan dat veel beter dan ik
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 22:49
    Lezen wordt ook moeilijker op dit uur van de dag merk ik?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:50
    mijn serieuze pap is al een tijdje op vandaar....
    Vind ik leuk
    Counterattack +11600
    maandag 22 oktober 2018 om 22:02
    Humor heeft vele gezichten.
    Vind ik leuk
    JansenD10 +163
    zondag 21 oktober 2018 om 22:00
    Hahaha wat een onzin typ je weer
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:45
    Hey crisje , dibbus hoeist?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:33
    Jij hebt überhaupt geen knobbel. Hooguit op een van je vingers.
    Mocht er nog iets anders bij je zitten dan zitten daar de draadjes van los.
    124 likes op 1 post. Geloof je het zelf.
    Achterlijke droeftoeter
    Vind ik leuk
    Senn +7274
    maandag 22 oktober 2018 om 05:37
    Omdat hij aantoont hoe hypocriet jullie zijn. Denk je dat andere dat niet zien?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    maandag 22 oktober 2018 om 09:16
    Zelfs midden in de nacht nog gefrustreerd over het aantal likes ???

    Je zal het maar hebben
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    maandag 22 oktober 2018 om 22:22
    Op dat moment kon Verbeek het niet treffender uitdrukken...:-)

    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    zondag 21 oktober 2018 om 21:03
    Same here..
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:04
    Precies dit. PSV heeft buiten Ajax geen concurrentie, dus de titel is virtueel al binnen...
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 21:06
    Wat een onzin, ook PSV gaat nog wel een dip krijgen. Heerenveen uit altijd lastig voor PSV, dat is de laatste jaren zeker het geval :)

    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 21:09
    Dat is wat je hoopt Niels. Vooralsnog nergens op gebaseerd. En zolang de Ajaxtrainer het tegen tegenstanders als Heracles weet te verkloten, hoeven ze er weinig moeite voor te doen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 21:12
    Dat PSV het de laatste jaren erg moeilijk heeft tegen Heerenveen is nergens op gebaseerd? Wanneer jij denkt dat PSV geen dip kan gaan krijgen, dan ben je wel erg optimistisch voor de Eindhovenaren. Ook PSV gaat nog wel een paar keer tegen een gelijkspel aanlopen, op zeker!
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    zondag 21 oktober 2018 om 21:14
    Nee winnen alles dit jaar
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    Zet er al je geld op in zou ik zeggen, dan ben je eind van het seizoen financieel binnen, althans wanneer je voorspelling uitkomt. Ik wil wel een weddenschap met je aangaan, dat je voorspelling niet gaat uitkomen.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +82
    zondag 21 oktober 2018 om 22:31
    zou de kar al versieren en gaan vieren op stratumseind, want ze zijn al kampioen, maar we zullen wel zien
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 21:14
    Hopen maar Niels, hopen maar. Voorlopig is het luchtfietsen wat je doet. Wanhopig ook.

    PSV heeft een fatsoenlijke trainer, Ajax niet. Zo liggen de feiten. Ajax sloft met dit materiaal op KM achterstand achter PSV aan, een gotspe.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:19
    Gaat toch heen. Het loopt op dit moment idd geweldig bij PSV, maar zoals Van Bommel ook al zegt dat blijf je niet volhouden.
    PSV gaat ook een paar keer tegen de lamp lopen in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 21:27
    dat lempke is van ons zelf dus das niet zo erg
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 21:36
    Ga zelf heen. Niemand zegt dat PSV dit gaat volhouden. Maar de kans dat Ajax eerder punten laat liggen is een stuk groter. Wanneer PSV punten laat liggen, hebben ze al een vrachtwagen aan punten voorsprong. Hebben ze nu al, met dank aan Faal ten Hag.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:48
    Vrachtwagen vol nog wel. Ajax gaat geen veel punten verspelen in de competitie, PSV trouwens ook niet. Beetje te pessimistisch ben jij wel.
    Na het debacle in Eindhoven heeft Ajax de draad weer goed opgepakt, met zeges die er niet om liegen. Wanneer jij dan denkt dat Ajax eerder punten gaat laten liggen dan PSV, ik moet dat nog eens zien.
    PSV gaat een zware november maand tegemoet, ik wil wel eens zien hoe ze die doorgaan komen.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 23:09
    Niet pessimistisch, realistisch. Probleem met Ajacieden zoals jij is dat de kop in het zand zit. Je blind houden voor de problematiek bij Ajax, je laten verblinden door 0-4 in Heerenveen. Maar ik geloof je meteen dat PSV opkijkt tegen november. Dat De Graafschap uit lastig is weten wij alles van.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    zondag 21 oktober 2018 om 22:36
    Wat moet van Bommel dan zeggen.....wij gaan alles winnen?
    Van Bommel is gewoon slim ......
    Vind ik leuk
    broedkip +1691
    zondag 21 oktober 2018 om 22:03
    Psv heeft een fatsoenlijke trainer??? Waar ging hij met die andere trainer zijn schoonvader trainen? Juist in Saoudi Arabie en dat noem jij fatsoenlijk?
    Vind ik leuk
    Florian87 +10977
    zondag 21 oktober 2018 om 22:15
    Van Bommel is zo'n goeie trainer dat ie zijn schoonvader nog steeds nodig heeft om geadviseerd te worden. Op eigen krachten kan Van Bommel het niet. En dan maar lopen er hier een paar te beweren dat Van Bommel een toptrainer is, die gast heeft volgens mij meer contact met zijn schoonvader dan met zijn eigen gezin.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:48
    ik denk dat ze v bommel daarom wel eens kunnen gaan schorsen....
    Overleggen met iemand die door de wol geverfd is is werkelijk te schandalig voor woorden.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:21
    Kan ethisch gewoon niet...
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 22:50
    Och kind toch. Je kunt dingen inderdaad op 2 manieren uitleggen. Héél goed gedaan. Prima. Pluim van de juf.
    Vind ik leuk
    broedkip +1691
    zondag 21 oktober 2018 om 22:58
    Goeie reactie. Ze zouden jou ook naar Saoudi Arabie moeten sturen.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 23:00
    Bedtijd meid.
    Vind ik leuk
    broedkip +1691
    zondag 21 oktober 2018 om 23:11
    Ja kruip er snel in jochie en vergeet je luier niet om te doen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    zondag 21 oktober 2018 om 22:33
    Wij blijven onverstoorbaar onze wedstrijden winnen met dezelfde samenstelling. Zo blijft iedereen blijkbaar topfit. Bommel is goed bezig!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8164
    zondag 21 oktober 2018 om 23:52
    Ach, jullie moeten nog naar Utrecht en Den Haag...
    Vind ik leuk
    mortagon +1222
    zondag 21 oktober 2018 om 21:55
    Heracles is in ieder geval beter dan Willem 2 vorig jaar
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 22:00
    De trainer verkloot alles bij verlies, en bij winst zijn het de spelers. Ik vind het kort door de bocht. Er was wat meer aan de hand vriend.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 22:46
    Wat jij vindt jeukt niet, en ben al helemaal je vriend niet. Heb niks met Ajacieden die zich blind houden.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 22:53
    Als jij nu al zegt dat Bommel een fatsoenlijke trainer is?
    De man moet zich net als Ten Hag (want zo schrijf je zijn naam) nog waarmaken. Ten Hag heeft in ieder geval zijn schoonvadertje niet nodig!
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 22:58
    Bedoel ik, je blind houden. Wanneer je het verschil in spelopvatting tussen PSV en Ajax niet ziet, dan blijf je tegen beter weten hopen. Ten Hag heeft zijn 'schoonvadertje' zeker nodig, want hij bakt er geen ene fuck van.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 22:59
    Gelukkig wel in de CL.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 23:03
    Daarvoor hadden ze moeten winnen in Munchen. Geeft meteen het hele probleem met het Ajax van Ten Hag weer. Niet happig genoeg. PSV had die pot 100% gewonnen, wij Ajax zijn blij met een punt. En dinsdag weggecounterd worden door lepe Portugesen, is alles voor niks geweest. Faal ten Hag schippert, maakt geen keuze's. Kiest de weg van de minste weerstand, Neres op de bank. Met deze man gaan we er niet komen, dat heeft hij in Eindhoven wel bewezen.
    Vind ik leuk
    Renelas +205
    maandag 22 oktober 2018 om 00:47
    Joh, dat het prima met PSV gaat is duidelijk. 0-6 en je bent onoverwinnelijk. Ajax op z'n sterkst is in mijn ogen nog altijd sterker dan PSV op z'n sterkst. PSV is meer constant en een betere trainer, en zo gaat al tijden en halen de de titel binnen. Je gaat echt tever als je denkt dat PSV wel even had gewonnen in München. Als Ajax straks gewoon knap wint van Benfica en PSV net niet Europees dan jij weer. Psvers lopen nu net zo naast hun sloffen als sommige Ajacieden.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    maandag 22 oktober 2018 om 08:57
    Met het gebruik van het woord gewoon, met jij af. Ajax wint morgenavond niet gewoon van Benfica, daar is een top prestatie voor nodig. En daar gaan we voor natuurlijk. Maar gewoon is, zoals jij het terecht noemt, naast je sloffen lopen...

    Ga ik te ver? Denk het niet. Verbeek is een lul, maar dit ziet hij goed. PSV doet er alles aan, en dat betaalt zich uit.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 21:19
    Feyenoord is ongeslagen kampioen geworden toch?
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1055
    zondag 21 oktober 2018 om 21:25
    26 gewonnen, 4 gelijk en 4 verloren. Nee dus niet ongeslagen, wel vanaf speeldag 1 bovenaan tot aan het einde!
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 21:29
    o ja , dat was het
    TX
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 21:25
    Nee :)
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 21:37
    Dat heeft maar een club gepresteerd. En dat was niet Feyenoord. En ook niet PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    Onze dip komt inderdaad.....


    en wel op maandag 13 mei 2019 dan zijn we weer helemaal naar de kloten van al dat gefeest en moeten we weer even 2 maanden op adem komen voor de volgende platte kar missie.......
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:08
    Arrogant en hypocriet. :')
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:49
    Brabants Zelfvertrouwen en jarenlange kennis en ervaring
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:02
    Eufemisme voor arrogantie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 23:04
    kwestie van interpretatie
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zondag 21 oktober 2018 om 21:28
    Laat ze lekker praten😉. Straks krijgen ze achter elkaar; Vitesse, AZ en Feyenoord (tussendoor nog Excelsior). Ajax krijgt PSV ook nog thuis. Nog helemaal niets beslist. + 2 last minute winstpartijen. Gewoon kolder..er is nog niets beslist. Feyenoord pakt thuis bijna altijd punten tegen PSV en Ajax wint de laatste jaren ook regelmatig van PSV. Ook is de selectie van Ajax kwalitatief breder, seizoen is nog lang.

    Ook kunnen in de winterstop grote spelers worden weggehaald (bij beide maar kans is bij PSV is groter die hebben geen 175 miljoen op de bank).

    Mooiste is dat ze Ajacieden arrogant noemen🤣🤣
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zondag 21 oktober 2018 om 22:06
    Heeft Ajax 175 miljoen op de bank of is 175 miljoen eigen vermogen?
    En devolgende vraag .Als een speler echt weg wil houdt dan dat eigen vermogen dat dan tegen?
    Vind ik leuk
    mortagon +1222
    zondag 21 oktober 2018 om 22:17
    Precies als er een bod op een speler komt zeggen ze gewoon sorry we hebben al genoeg geld doe er maar ff 20 miljoen bij en anders niet. Bij PSV en Feyenoord moeten ze wel verkopen als er een interessant bod komt.
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    zondag 21 oktober 2018 om 22:19
    En wat als de speler zegt ik ga of ik speel niet meer?
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zondag 21 oktober 2018 om 23:39
    Precies mijn punt😎
    Vind ik leuk
    Middenstip +674
    zondag 21 oktober 2018 om 22:17
    Praat niet over geluk aub, jammer dat jullie zelfreflectie ook ver te zoeken is.

    Ajax - Heracles gelijkspel (1-1) in de 88e minuut
    VVV - Ajax winst (0-1) in de 88e minuut

    Beide teams zullen nog wel punten laten liggen, zeker naar mate je verder komt in de CL wordt er ook veel meer verreist van de spelers. De verwachting dat Ajax ook komend jaar in de CL speelt kan later nog opspelen. Ook de 2e transfer periode, blessures, rode kaarten is allemaal van invloed.

    Waar Ajax de kwalitatief beter is, is PSV meer een team met een betere trainer.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zondag 21 oktober 2018 om 23:01
    Hoe was het in Sittard?
    Vind ik leuk
    Gordito +548
    zondag 21 oktober 2018 om 23:20
    En Utrecht raakt langszamerhand in vorm...
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zondag 21 oktober 2018 om 23:38
    Wacht maar als het minder gaat dan gaan we pas zien of bommeltje zo goed is 😉
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:09
    Niels, jij bent wel het kuitenbijtertje hier, hè..? (:
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17817
    zondag 21 oktober 2018 om 22:23
    Virtueel zegt hetzelfde als precies niks..
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5208
    maandag 22 oktober 2018 om 00:11
    Eerlijk gezegd vind ik ajax zelfs geen concurrentie . In deze competitie is 5 punten echt enorm veel
    Vind ik leuk
    Mistered +320
    zondag 21 oktober 2018 om 21:15
    Dat was het toch ook. En dat in de Hollandse competitie.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    Dus jij ziet geen verschil russen PSV vorig seizoen en dit seizoen?? Oké....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 21:21
    jazeker zie ik een verschil : de concurentie is nog zwakker geworden
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:24
    De concurrentie die wel punten haalt in Europa??
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 21:26
    die ook... nou trouwens die is net zo zwak als verleden jaar , toen werden ze ook kansloos naar huis gestuurd met 3-0
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 21:27
    Waarom heb je het nooit over de 3-0 in Amsterdam, toch last van een selectief geheugen?
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    zondag 21 oktober 2018 om 21:29
    Laat die provocateur toch lekker praten. Hij weet dat ze nog gaan zweten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 21:37
    we willen geen belgie scenario dus voor het grote publiek houden we de "spanning" er in ....
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:23
    En de latere kampioen kansloos met 3-0 uit Amsterdam....
    Ben je echt zo blij met die overwinning op Emmen of met het feit dat jullie weer twee rode kaarten zijn bespaard??
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:35
    oei ....de druiven zijn weer zuur in heerenve...uhhhh herstel in amsterdam
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:06
    Nee hoor, beide niet. En een inhoudelijke reactie op de wederom gespaarde PSV spelers had ik niet verwacht hoor...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:08
    Computertje stuk?? Normaal gesproken reageer je direct..... Als Ajax voordeel heeft van de arbitrage schreeuw je als een speenvarken....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    maandag 22 oktober 2018 om 10:58
    Haha dat kattegejank komt altijd uit jullie hoek .
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:19
    En als je er voordeel bij hebt zwijg je het dood! Snel spelertje wisselen....👍🏻. Maar wel alle beslissingen bij Ajax in twijfel trekken hóór!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    maandag 22 oktober 2018 om 11:33
    Hahahaha en jij beschuldigt iemand van schreeuwen als een speenvarken..... Hahaha janken in het kwadraat is wat je nu aan het doen bent dat weet je hopelijk zelf ook ?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:38
    Nee hoor, zijn gewoon feiten die te staven zijn met videobeelden! Penalty voor Ajax sloeg ook nergens op! Maar dat telt niet volgens jouw redenering want het was niet de winnende goal.....
    Vind ik leuk
    jari4ever +1402
    zondag 21 oktober 2018 om 21:26
    Maar is psv dan zo goed???? Wat is dit seizoen dan sublieme prestatie van psv??? En zeg niet psv - Ajax want die winnen ze 9 van de 10x
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 21:39
    PSV is in ieder geval beter dan die 17 anderen
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:10
    Maar wel by far de slechtste in Europa.
    Vind ik leuk
    Gordito +548
    zondag 21 oktober 2018 om 23:28
    Slechtste?
    Zwaarste poule zul je bedoelen.
    De begroting van Inter (tegenstander van PSV met laagste begroting) is nog altijd hoger dan die van Bayern. Om maar niet over Benfica en AEK te spreken, die zich beide via de kwalificatie wisten te kwalificeren.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:24
    Dat weet je niet, pas aan het eind van het seizoen....
    Vind ik leuk
    jari4ever +1402
    zondag 21 oktober 2018 om 22:33
    Zullen zien
    Vind ik leuk
    jari4ever +1402
    zondag 21 oktober 2018 om 22:45
    Iig beter dan de laatste 10 in de eredivisie want daar hebben ze van 8 vd 10 gewonnen kijken hoe goed ze vd week tegen de spurs zijn
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 22:46
    cl is bonus , heerlijke potjes en we zien vanzelf wel hoe het gaat.
    Volgend weekend uit groningen das lastig zat
    Vind ik leuk
    Benniewies +938
    maandag 22 oktober 2018 om 02:48
    Als je CL bonus noemt, ben je echt ziek. Je wil kampioen worden en CL spelen. Het hoogst mogelijke halen en dat noem je gewoon oefenpotjes?

    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    maandag 22 oktober 2018 om 09:23
    dat doen die van ons toch ook kampioen worden en cl spelen.


    Ik zeg nergens dat het oefenpotjes zijn , het zijn schitterende bonuswedstrijden tegen dit soort clubs
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    zondag 21 oktober 2018 om 21:37
    Ik geef Verbeek in beide gevallen gelijk. Vorig jaar het schijtbakken voetbal en nu over 'de drive' heeft hij ook helemaal gelijk. Dat zag je tegen Heracles. Psv uit kan je verliezen, maar ook daar zag je het verschil in beleving . Nu wint Ajax nog de overige wedstrijden op kwaliteit, maar die beleving missen, breekt ze straks, weer op. Valt me nog mee eerlijk gezegd hoeveel punten ze tot nu toe hebben verspeeld, zonder die drive.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:42
    Denk dat verschil is bij PSV moeten enkele nieuwe spelers zich nog bewijzen waardoor ze extra gemotiveerd zijn.
    Bij Ajax zijn enkelen teveel bezig met transfer. Iemand als De Jong krijgt van de media teveel druk opgelegd.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:08
    Vorig jaar was ook schijtbakke voetbal dit jaar ziet het er gwn prima en verzorgd uit👌🏻
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 22:17]
    Vind ik leuk
    3Bier +9733
    zondag 21 oktober 2018 om 22:21
    Daar had hij ook gelijk in.
    Net zoals hij nu ook gelijk heeft.
    PSV heeft die drive meer dan Ajax. Is geen gekke constatering van Verbeek. Net zoals zijn constatering dat PSV schijtbakkenvoetbal speelde vorig jaar. Jullie kunnen nu allemaal zien hoe het ook kan.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:06
    Emmen bijna 50% balbezit. Nog steeds grotendeels reactie voetbal bij PSV. Daarom zo kansloos in Europa.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:34
    Adrie volgens mij gaat het om de doelpunten en niet om het balbezit.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 12:38
    Ze hebben geen lef bij PSV. Staan 10 meter op eigen helft achterstand te verdedigen.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 12:49
    Adrie PSV heeft dit seizoen in de ere-divisie nog geen seconde achtergestaan.
    Met pas 3 doelpunten tegen zal dat achterstand verdedigen wel meevallen
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 22:39
    In de CL kerel. Ajax speelt altijd met lef. Als ze niet al te best zijn roepen ze nog dat ze winnen. PSV begint altijd over de tegenstander. Veel te bescheiden.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6769
    maandag 22 oktober 2018 om 03:11
    @Stratum selectief geheugen of niet, PSV speelt frivoler dan vorig seizoen dat is een feit, maar tegen Ajax bleef het schijtbakkenvoetbal daar veranderd Van Bommel schoenen niks aan!!
    Vind ik leuk
    Adjab +970
    maandag 22 oktober 2018 om 10:40
    En wat was daar mis mee stratumseind. Het was toch dramatisch scheitbakken voetbal.
    Niets van gelogen het zag er echt niet uit
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    maandag 22 oktober 2018 om 11:05
    Lachend achter Verbeek aan? Ik heb hem nog nooit gezien als komiek. Misschien wat voor dat quasi carnaval rondom 040.
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    maandag 22 oktober 2018 om 22:21
    Die Verbeek maakte daarmee wel het mooiste statement van het jaar en de term zal nog lang meegaan...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    dinsdag 23 oktober 2018 om 06:26
    De kampioenswedstrijd van dat seizoen ok.....
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    dinsdag 23 oktober 2018 om 07:25
    Die kwam toch niet van Verbeek?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:26
    nee maar of ie nog heeeeeeeel lang mee zal gaan is zeker......
    in ieder geval tot ik mijn houten jas aan trek...
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:11
    Ach, we hebben allemaal zo van die dingen. Mijn houten jas laat ik vast bestickeren....😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:18
    laatste cijfertje maar ff weg laten dan.....?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:23
    of laatste 2 cijfertjes kan ook , beter geen risico nemen lijkt mij
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:37
    Maakt niet uit. Het kost al een vermogen aan stickers.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:39
    en je krijgt zoveel afval
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:46
    Hmm, valt mee.

    Past in een enkel potje toch?
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    zondag 21 oktober 2018 om 21:17
    Maar hij heeft wel gelijk
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:50
    Vind ik niet. Wat is “balbezit”?? Dat eindeloos heen en weer breien en terugspelen op keeper om balbezit houden schiet je ook niks mee op.
    In Nederland denken we nog teveel dat we voetbal uitgevonden hebben. In buitenland tellen alleen 3 punten. Over 50 jaar als je uitslagen terug leest is niemand geïnteresseerd in % balbezit.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:29
    Niels. Tikkeltje hypocriet hoor..
    Vind ik leuk
    Gerro +6715
    zondag 21 oktober 2018 om 21:45
    Verbeek vergat even gemakshalve dat Ajax aanstaande dinsdag tegen Benfica speelt en misschien daarom de voet van het gaspedaal haalt. Daarnaast met 0-4 winnen bij Heerenveen is net zo overtuigend dan 6-0 winnen van emmen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 21 oktober 2018 om 22:03
    Waarom zouden ze, ze winnen toch de CL? PSV speelt voor hun laatste kans in Europa dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen.
    Vind ik leuk
    Gerro +6715
    zondag 21 oktober 2018 om 22:19
    Nou dat lijkt me wel erg optimistisch, overwinteren zie ik wel gebeuren en das goed voor de punten van Nederland en voor de kas maar de cl winnen is een utopie.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21516
    zondag 21 oktober 2018 om 21:59
    Hij heeft ook de cake al gesneden.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    zondag 21 oktober 2018 om 22:15
    Omdat hij wat negatiefs zegt over jouw club ga je hem naar beneden halen? Zo makkelijk dit.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:19
    Omdat Verbeek de waarheid zegt?? Want hij heeft gewoon gelijk! Het verschil tussen Ajax en psv is in mijn ogen van Bommel. Ik denk dat Ajax een betere selectie heeft, maar psv is een beter team en dat komt door de trainer. Zo eerlijk moeten we helaas zijn.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8164
    zondag 21 oktober 2018 om 23:59
    Kijk, zo kan het ook. Dank voor een objectieve blik, zonder meteen te beginnen over de mazzel die wij hadden met de niet gegeven kaart voor Hendrix. Of over de onterechte pingel van Ajax. Kunnen mensen nog wat van leren.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 00:01
    Heel stiekem denken veel Ajacieden zo. Maar in de huidige maatschappij en vooral op deze site telt alleen het misgunnen en elkaar kraken. Jammer...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 01:03
    Helemaal mee eens PSV heeft het beste team maar Ajax heeft een sterkere bank. Als dadelijk eerste blessures/schorsingen komen worden over en weer nog wel punten gemorst. Ik vind Ajax ieder geval nog niet kansloos. Feyenoord is ook al veel te makkelijk afgeschreven. Net of het ineens stel kneuzen zijn. Om de JC schaal konden ze aardig met PSV meeballen. Mochten ze komend weekend van Ajax winnen kunnen ze zomaar in een flow komen. Zeker nu Jorgensen weer mee doet.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    zondag 21 oktober 2018 om 20:54
    Vorig jaar speelden vrijwel dezelfde spelers nog schijtbakkenvoetbal
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9611
    zondag 21 oktober 2018 om 20:55
    Klopt. Aan wie ligt het dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171478
    zondag 21 oktober 2018 om 21:01
    Aan Frenkie
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9611
    zondag 21 oktober 2018 om 21:17
    :-)
    Vind ik leuk
    Johan59 +719
    zondag 21 oktober 2018 om 20:55
    Niels dat kun je wel zeggen maar hij zegt echt geen onzin, dit word geen appeltje eitje
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 20:57
    Eens. Met deze trainer gaat Ajax ook nooit in de buurt van de titel komen. De man wordt compleet niet serieus genomen. En terecht.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 20:56
    Waarom krijgt de man nog steeds een podium? Laat hem lekker Eigen Huis en Tuin doen.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:59
    Ja wat is wijsheid? Door blijven knokken om er zoveel mogelijk in te leggen? of je zelf sparen voor 't verdere verloop van 't seizoen? De kans is relatief klein dat 't op doelsaldo aankomt, alhoewel in de Eredivisie is 't allemaal mogelijk.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    zondag 21 oktober 2018 om 21:15
    Komt bij dat Ajax vol gaat voor CL overwintering. Dat potje vN dinsdag is veel belangrijker dan 5 of 6-0 winnen tegen Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Johan59 +719
    zondag 21 oktober 2018 om 21:28
    Dat zou dom zijn, een tilel levert meer op dan een extra potje in de CL
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    zondag 21 oktober 2018 om 21:32
    Die 2 goals leveren geen titel op...
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8164
    maandag 22 oktober 2018 om 00:03
    Het gaat ook niet om de twee goals. Het gaat om de mentaliteit in een team. Hongerige teams winnen titels. Niet teams die er de handrem opgooien. Gelijkspelen tegen Heracles, omdat men zich spaarde voor Standard... en er dan te laat achterkomen dat je wel gas moet geven...
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 22 oktober 2018 om 08:15
    Inderdaad, Heracles was een fout want je moet namelijk winnen in de competitie. Dat is prioriteit nummer 1.

    Daarna komt fit blijven voor zowel Europa als competitie.

    Die extra goals gaat het hierin wel degelijk om.

    Gezien hoe Ajax zaterdag begon? Dat is de hongerigheid die nodig is.

    Ajax heeft tot nu het drukste programma gehad, met ook nog eens de meeste WK-gangers met de kortste vakanties.

    De wedstrijd hiervoor zag je nog bij Ziyech dat hongerigheid tot het laatste fluitsignaal dan ook een keerzijde kan hebben.
    Vind ik leuk
    Johan59 +719
    maandag 22 oktober 2018 om 12:52
    Toch zou het zomaar eens op doelsaldo beslist kunnen worden
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    maandag 22 oktober 2018 om 12:59
    Natuurlijk kan dat, maar je kunt met het drukke programma niet alle wedstrijden 90 minuten lang jagen op goals.

    Doet PSV trouwens ook niet hè, die zakken ook gewoon terug om de bal even aan Emmen te laten en dan toe te slaan in de omschakeling.
    Vind ik leuk
    kcim +2891
    zondag 21 oktober 2018 om 21:02
    Zit een kern van waarheid in zijn verhaal. Vwb Lozano totaal oneens; hij was bezig met eigen eer en glorie.
    Vind ik leuk
    Muscles +828
    zondag 21 oktober 2018 om 21:02
    Verbeek is tegenwoordig beetje werkeloos en hoe komt dat dan? Zie je terug in commentaar dat nergens op slaat: Heerenveen uit en Emmen thuis. Laatste in pool CL of eerste CL. Doseren is goed want tegen Benfica moet die eerste of tweede plaats veilig worden gesteld
    Vind ik leuk
    Vak-T +717
    zondag 21 oktober 2018 om 21:02
    Van schijtbakken voetbal, naar spelvreugde, willen winnen en veel doelpunten.
    Met dank aan van Bommel!!!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:04
    Als PSV zo blijft spelen mag AJAX er alleen maar aan ruiken .
    Vind ik leuk
    Niels92 +27276
    zondag 21 oktober 2018 om 21:08
    Als als als, wat heb je aan als?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8164
    maandag 22 oktober 2018 om 00:06
    Als PSV een inzinking krijgt, als PSV in Amsterdam verliest... als, als, als. Wat heb je aan als?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:17
    Aan ruiken, ook niet. Helemaal niks.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:19
    Je kan ze toch wel iets gunnen Pacte???
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:23
    Ik gun iedere voetbalclub in de ere-divsie een succesje.
    Iedere club, alle 17
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:25
    🤭🤭🤭
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9487
    zondag 21 oktober 2018 om 21:06
    Dat is zeker zo GJ. Als je ziet hoe graag dit team dat ze meer willen scoren en afjagen. Zoveel vreugde bij die gasten, onder Philip was het vaak als we maar de punten halen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    zondag 21 oktober 2018 om 21:06
    Neeee.....bij Ajax willen ze niet ha ha, wat een ontzettende rare opmerking,
    het grootste verschil tussen die twee, PSV en Ajax, is ten Hag en van Bommel, dat blijft een probleem voor Ajax en vandaar dus.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    zondag 21 oktober 2018 om 21:08
    Ajax zit nog vol in de race voor overwintering CL en verdeelt dus zijn krachten.

    Qua CL hoef ik het niet over psv te hebben die gooien alles op de eredivisie.
    Vind ik leuk
    De Gekste +525
    zondag 21 oktober 2018 om 21:10
    Hij heeft wel gelijk, tenminste, wat hij ziet zie ik ook. Maar als Ajax ook gewoon blijft winnen en Ajax wint thuis van PSV dan wordt het nog heel spannend. Ik kan tussen deze 2 ploegen geen favoriet aanwijzen. Misschien dat als Ajax overwinterd in Champions League dat PSV daar voordeel bij kan hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:20
    Volgende week staat Ajax derde en hebben we het weer over de kansen van Feijenoord
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:23
    En waar baseer jij op dat Ajax volgende week derde staat?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:25
    Ajax - Feijenoord 1-2
    Vind ik leuk
    129 +1013
    zondag 21 oktober 2018 om 21:41
    Pacte klinkt als goed spul om te roken. Jij bent goed van de wereld iig. Respect.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17693
    zondag 21 oktober 2018 om 22:13
    Jouw leeftijd gaat je nu wel parten spelen ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:12
    Het verschil is dat Ajax deze week nog een belangrijke wedstrijd heeft tegen Benfica, voor psv is het al gelopen zaak europees
    Vind ik leuk
    Peterfc +1696
    zondag 21 oktober 2018 om 21:13
    Verbeek vergelijkt appels en peren.

    Het doelsaldo telt alleen bij een gelijk aantal punten, dus als beide teams evenveel gewonnen en verloren hebben.

    Op dit moment heeft Ajax een keer gelijk gespeeld en een keer verloren. Je moet pas vergelijken nadat PSV net zo vaak heeft verloren en gelijk gespeeld als Ajax.
    Gemiddeld wint Ajax met 3-0.
    Als Ajax met 3-0 wint in het weekend dat PSV gelijkspeelt en Ajax wint thuis van PSV dan is er niet veel verschil meer in doelsaldo.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:28
    Peterfc,
    Gemiddeld wint Ajax met 3-0?
    Gemiddeld wint PSV alle wedstrijden
    Vind ik leuk
    Peterfc +1696
    zondag 21 oktober 2018 om 21:35
    Dat wéét ik wel. Ajax wint met ongeveer 3-0,3
    PSV won alles!
    Maar vergelijken kun je pas bij een gelijk aantal nederlagen.
    Mocht Ajax met 3-0 van PSV winnen en winnen als PSV gelijkspeelt dan is het verschil minimaal.
    Het doet er niet of ik denk dat Ajax met 3-0 wint maar alleen dan kun je het doelsaldo vergelijken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:49]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:54
    Peterfc,
    Jij gaat er vanuit dat PSV verliest in de arena.
    Lijkt me niet logisch.
    De arena is van midden jaren '90 en in die periode heeft Ajax (voor de competitie) maar een keer of 5 van PSV gewonnen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1696
    zondag 21 oktober 2018 om 22:00
    Nee hoor daar ga ik niet van uit.
    Maar als PSV bij Ajax wint staan ze een punt of 8 voor dan speelt het doelsaldo geen enkele rol.
    Het gaat alleen over doelsaldo als PSV nog vijf punten verliest, dan staan ze gelijk en pas dan wordt er naar doelsaldo gekeken.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:06
    Je hebt gelijk Peter.
    Ik heb ergens onderweg niet begrepen wat je bedoelde.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1696
    zondag 21 oktober 2018 om 22:14
    Je ziet het vaker dat ze zeggen: " we staan 12 ( of 6) punten achter EN we hebben een slechter doelsaldo."
    Dan ga ik altijd even tellen hoe het met het saldo is als het team dat achter staat 4 keer wint en het andere 4 keer verliest.
    Ticje van me.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 21 oktober 2018 om 21:14
    PSV heeft vooralsnog inderdaad de meeste honger naar doelpunten. Ajax minder. En daarna komt Feyenoord.

    Echter kan er tot de winterstop nog wel het één en ander veranderen wanneer zowel Ajax als PSV nog tegen de reuzendoder Feyenoord moeten aantreden.
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    zondag 21 oktober 2018 om 21:25
    Met alle respect, maar 0-4 bij Heerenveen sla ik toch een iesiepietsie hoger aan dan 6-0 thuis tegen Emmen.

    Dan zeg ik toch niks raars denk ik, meneer Verbeek?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9487
    zondag 21 oktober 2018 om 21:28
    Ik vond de 3-0 in het onderlinge duel ietsje belangrijker. Maar idd weer 2 doelpunten uitgelopen
    Vind ik leuk
    Jozef +38717
    zondag 21 oktober 2018 om 21:34
    Spitsvondig hoor.

    Geluk ermee.
    Vind ik leuk
    De Gekste +525
    zondag 21 oktober 2018 om 21:53
    Mee eens, ze moeten toch wat te lullen hebben.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1336
    zondag 21 oktober 2018 om 21:25
    WTF is Verbeek? Overal weggetrapt, hij is gefrustreerd.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9487
    zondag 21 oktober 2018 om 21:26
    In de 3-0 winst in het onderlinge duel stond PSV te dansen op het veld. ajax bedankte niet eens de supporters, die waren al weg trouwens gheghe
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:27
    Matchfixing
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 21 oktober 2018 om 21:29
    Hij heeft hier voor het eerst in lange tijd wel gelijk. Echter vind ik het (hoe de overwinning ook ten stand kwam) knap van ajax dat ze uit in Friesland met 0-4 winnen. Dat is knapper dan thuis 6-0 van Emmen winnen imo.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 21:38
    Onzin. Tegen AZ scoorde Ajax nog 3 keer in het laatste half uur. Ofwel toen gingen ze ook door. Momentjournalistiek.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    zondag 21 oktober 2018 om 21:42
    Wat een wijs man!
    Vind ik leuk
    3-0 +637
    zondag 21 oktober 2018 om 21:42
    Misschien dat beiden gewoon goed draaien? Ik zie geen verschil tussen beiden ploegen op dit moment. Ajax draait Europees beter maar dat ligt natuurlijk ook de tegenstanders die ze hebben. Het goed draaien in de CL kan ze echter wel eens gaan opbreken na de winterstop. PSV zal dan waarschijnlijk niet meer Europees spelen wat natuurlijk een voordeel gaat opleveren.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9607
    zondag 21 oktober 2018 om 21:43
    Ik zal me dus maar als onafhankelijke uitspreken dat PSV glorieus kampioen gaat worden en dat Ajax blij mag zijn als ze plek 4 kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    zondag 21 oktober 2018 om 21:50
    Verstandige kerel 👍🏻
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1284
    zondag 21 oktober 2018 om 21:51
    Wat een dorpsgek die verbeek ... ajax hield zich na de 0-2 in omdat ze dinsdag een hele belangrijke wedstrijd hebben en psv heeft die niet
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    zondag 21 oktober 2018 om 21:52
    Scheitbakkenkommentaar
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1582
    zondag 21 oktober 2018 om 21:55
    Verbeek lult weer eens uit zijn nek. Moet die man geen tuinhuisje bouwen?
    Vind ik leuk
    Spoofy +11
    zondag 21 oktober 2018 om 21:56
    Kunnen we niet collectief afspreken deze man te negeren?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21516
    zondag 21 oktober 2018 om 21:58
    Nog nooit iets zinnigs uit die man gekomen, ook nu niet.
    Vind ik leuk
    edje2307 +371
    zondag 21 oktober 2018 om 22:02
    Ik snap die grote muilen uit Amsterdam niet zo eigenlijk!!!
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    zondag 21 oktober 2018 om 22:04
    Elk jaar roept men dat er geen vijf punten meer verspeeld gaan worden. Maar dat gebeurt altijd. Het is alleen de vraag of de nummer twee nu langer zijn streak vasthoudt dan de nummer 1. Psv krijgt echt nog wel een dip(je) maar Ajax waarschijnlijk ook. We gaan het zien....
    Vind ik leuk
    snobt13 +0
    zondag 21 oktober 2018 om 22:05
    Dat verschil in het 'gas terugnemen' zie je dan ook terug in de champions league...
    Vind ik leuk
    wickey +33
    zondag 21 oktober 2018 om 22:06
    Ja jaja.. PSV eerst maar zorgen dat ze van Tottenham winnen, anders zit een overwintering geeneens erin. Nou heb je wat, als kampioen vroegtijdig eruit liggen. Dan zou blijken dat de grote competitie toch te veel gevraagd is. Ik hoop dat ze winnen, maar kijken of de scorende spitsen ook in een andere competitie kunnen scoren.
    Vind ik leuk
    3-0 +637
    zondag 21 oktober 2018 om 22:25
    Grappig dat heel Amsterdam zich ineens richt op de CL. PSV moet nu maar effe gewoon winnen van Tottenham. Alsof je zegt dat Vitesse effe gewoon moet winnen van PSV...
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:22
    Bij ajax zit wel spirit, op de momenten dat het moet, is het of de duivel uit z'n doosje komt ( tactisch) ga zo door!!! 👍👍
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:26
    Alsof iemand ook op de mening van Gertjan Verbeek zit te wachten. Wat een kansloos commentaar heeft die vent toch.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26557
    zondag 21 oktober 2018 om 22:31
    Ik heb anders heel veel plezier gezien bij de Ajacieden in de Europese wedstrijden. Als je veel wint, komt het plezier vanzelf. Zowel in Amsterdam als in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Champ +183
    zondag 21 oktober 2018 om 22:50
    Ik denk dat Verbeek het wel weet. 😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:50
    Nou ze mogen dan met de handrem gespeeld hebben Gert-Jan, maar dat maakt de 3 en 4-0 dan alleen maar knapprr. En ik kan het mij wel voorstellen dat ze het doen. Bang als ze zijn voor Benfica moet je wel je krachten sparen en de kans op blessures verminderen. Afterall we hebben gezien wat er gebeurd als er een basis speler gemist wordt. Dan stort alles in elkaar zoals tegen PSV gebeurde. Maar eerlijk is eerlijk. 4-0 tegen Herenveen is gewoon een goed resultaat.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:55
    Wat een lul zeg Heereveen uit is toch 100% knapper dan vam met alle respect Emmen thuis winnen toch Pisvee heeft sowieso makkeliijk programma en Verbeek makkelijk lullen he vanaf studio ga,eens,wat presteren zelfs dat kan je niet droeftoeter
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1093
    zondag 21 oktober 2018 om 23:05
    het zou leuk zijn als die helden van PSV t nu ook een keertje doen in de CL.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:14
    Zouden ze wel doen als ze ook in zo'n Europa league poule zaten als Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:07
    Ach, hij ziet wel vaker veel minder goed ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:15
    Wat een gezeik! 0-4 uit tegen Heerenveen is gewoon hartstikke prima!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:38
    Beste heer p. Verbeek. Wat hebt U geslikt?????1 paar mnd geleden waren u woorden 180graden gedraaid 'T. O. V. PSV!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:42
    Ik heb er ook plezier in
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 23:48
    Niet serieus nemen die meneer Verbeek. Ook als trainer nooit serieus genomen laat staan zijn uitspraken. Hij kan beter weer vlug bij zijn vrind de zeiksnor aanschuiven want die heeft het zelfde bedroevende niveau en populistische praatjes
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    maandag 22 oktober 2018 om 01:41
    Psv lijkt mij ook meer gedreven, maar die lijken ook in een soort flow te zitten. Die gaat niet het hele seizoen duren.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:25
    Ajax weet dat het kans maakt tegen Benefica, die sparen daarvoor hun energie. PSV wetende fit of niet fit, toch op de bek gaan tegen Tottenham, want die maken toch geen verschil op het grote podium.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 02:52
    Ik vind dit wel grappig, psv kan alleen in nederland met beton voetbal winnen, in europa staan ze 4e.... Ajax staat 1e in europa en houd het nederlands voetbal in europa steeds als enigste hoog op de ranglijst, psv is misschien wel vaak laatste keren kampioen geweest maar waarom kampioen worden als je in europa alles verliest?, je verdiend meer in europa dan in nederland hoor?, je spelers worden duurde als ze europa spelen, enigste die het spel echt maakt is lorzano als hij zou vertrekken dan is de titel denk ik ook ver weg, in de arena is het niet stil bij gelijke stand of achterstand zo als bij psv, die hoor je alleen als ze voor staan.
    Vind ik leuk
    3-0 +637
    maandag 22 oktober 2018 om 08:29
    Zullen we dan afspreken dat jullie ieder jaar in Europa goed presteren en wij dan kampioen mogen worden ? Blijkbaar is dat voor jou geen enkel probleem namelijk....
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 13:00
    Ik hoop dat jij toch echt gaat snappen dat je met alleen nl titels geen veel geld gaat krijgen, daarbij zeg ik niet dat ik niet wil dat ajax kampioen word, want psv denkt al bij knvb beker de troost appel van seizoen dat ze de beste zijn, maar je vergeet dat het een troost prijs is, maar maak niet uit wij hebben sws sneller de 4e ster dan jullie de 3e, psv zijn succes supporters je hoort ze alleen als ze voor staan anders zijn ze muisstil!.
    Vind ik leuk
    3-0 +637
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:55
    Feyenoord won de beker hoor. Ik zie dat je het voetbal echt volgt.....
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 02:28
    Ja ik volg het jij ook psv ligt uit europa!, en wie won er weer in europa?, psv kan alleen met beton voetbal in de mickey mouse competitie spelen!, dus clubs als feyenoord en psv nooit meer toe laten in europa ze zetten onze naam op ranglijst tenschande!, enigste die het in europa verschopt is ajax!.
    Vind ik leuk
    3-0 +637
    donderdag 25 oktober 2018 om 08:53
    Ajax dan ook maar niet meer toe laten tot de eredivisie ? Financieel zo ver boven de rest uit steken en dan nog niets presteren. Schande.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 17:43
    Als je even verder kijkt dan je neus lang is, welke scheids rechter zie jij met sup op de foto's gaan? Behalve nijhuis met psv hart, en daarbij psv word elk jaar kampioen niet omdat ze goed voetballen met hun counter ploegje, maar omdat knvb puur voor ze fluit zie je nu al paar jaar!, hendrixs elke wedstrijd moet die rood krijgen krijgt ie niet!, knvb is psv bont snap het wel als je geen eigen grasmat kan betalen dat de knvb jullie geld mats voor je eigen gras mat maar over 10 jaar nog geem eigen matje!, psvers hoor je alleen als ze voor staan anders zijn ze stil!.
    Vind ik leuk
    3-0 +637
    vrijdag 26 oktober 2018 om 07:29
    Sorry, ik dacht dat ik met een volwassen persoon te maken. Laat maar zitten...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:19
    Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
    HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
    (1) Als u uw ex terug wilt.
    (2) als je altijd slechte dromen hebt.
    (3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
    (4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
    (5) Als u een kind wilt
    (6) Je wilt rijk zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 06:42
    Ja Verbeek; wij kunnen dinsdag nog iets goeds neerzetten en dan echt overwinteren in de CL en daarom gas eraf en spelers sparen. PSV mag hopen misschien nog 3de te worden en dus Europa league.
    Vind ik leuk
    Hulsink +509
    maandag 22 oktober 2018 om 08:47
    Ik vraag mij wel eens af of Verbeek eigenlijk nog wel recht van spreken over deze, na zijn eigen Missers?
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    maandag 22 oktober 2018 om 09:16
    Ben ik wel eens met Gert-Jan, dit seizoen worden we gelukkig weer verwend!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:30
    Wat een onzin weer, de analisten van tegenwoordig laten wel heel erg vaak hun voorkeur merken
    Vind ik leuk
    whiskey33 +207
    maandag 22 oktober 2018 om 10:52
    Het mooiste scenario:
    Ajax wint alle komende wedstrijden in de eredivisie
    PSV verliest van Ajax en wint alle overige wedstrijden

    Dus Ajax heeft in 1e wedstrijd tegen Heracles al kampioenschap verloren :)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:10
    Opa spreekt:

    Jarenlang heb ik de herinnering meegedragen aan de ploeg van 1987-1988. Ook in dat team zat een enorme drive. Het was nooit genoeg. Vandaar ook dat 12 van de 27 gewonnen wedstrijden dat seizoen met 4 of meer doelpunten verschil waren.

    Lange tijd heb ik dat gemist. Vaak stopten ze bij 2-0 of 3-1 etc. Maar in dit elftal herken ik dat gevoel van toen weer een beetje.
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +72
    maandag 22 oktober 2018 om 12:17
    Lekker makkelijk scoren zo Verbeek..
    Verschil zit hem in dat Ajax europees nog punten binnen moet halen. Daar waar iedereen het accepteert dat PSV met 0 punten zal eindigen.
    PSV kan dus 90 minuten blijven gaan om doordeweeks weer op de klote te krijgen, bij Ajax werkt dat net even wat anders.
    Vind ik leuk
    Johan59 +719
    maandag 22 oktober 2018 om 12:55
    Dit bovenstaande heb ik al eens eerder gelezen, was dat niet in het najaar van 95 maar het kan ook 96 zijn geweest
    Vind ik leuk
    jorn008 +120
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:44
    Gewoon niet op ingaan, we zorgen alleen maar voor extra werk voor die mannen! Waterreus, Verbeek, Van Hooijdonk etc etc .... dat ze zelf eens op een schopstoel gaan zitten, kunnen WIJ weer lachen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws