Verbeek kritisch: 'Bij Ajax zie ik dat veel minder dan bij PSV'

Verbeek kritisch: 'Bij Ajax zie ik dat veel minder dan bij PSV'

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 20:48zo 21-10-2018 om 20:48

Gertjan Verbeek vindt dat PSV meer dan Ajax de indruk maakt het écht te willen. De Eindhovenaren werkten zaterdag weer aan hun doelsaldo met een 6-0 zege op FC Emmen. Ajax scoorde vier keer tegen sc Heerenveen (0-4).

"Wat heel opvallend is: bij PSV zie je na de 2-0 dat ze de 3-0 en 4-0 willen maken. En na de 4-0 zie je dat ze 5-0 en 6-0 willen maken. Als je alleen al ziet hoe Hirving Lozano de 6-0 viert... Dat plezier, die spelvreugde, die gedrevenheid zie ik veel minder bij Ajax", analyseert Verbeek bij FOX Sports.

De trainer merkte dat Ajax tijdens de wedstrijd de voet van het gaspedaal haalde tegen Heerenveen. "Die hebben na de 2-0 al zoiets van: dit zit in de pocket en als we zo doorvoetballen, scoren we nog wel één of twee keer. Maar Ajax heeft niet de drive."

Het verschil tussen PSV en Ajax op de Eredivisie-ranglijst is na negen speelronden vijf punten. "Op doelsaldo staat Ajax ook achter PSV", benadrukt Verbeek. "PSV kan punten verspelen, maar tegen wie? Ajax moet eerst nog maar zien of ze langszij kunnen komen."

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Poll

Wie is de grootste titelkandidaat?

(8577 stemmen)

Plaats een reactie

Niels92 +38634
zondag 21 oktober 2018 om 20:53
Wanneer ik naar Verbeek kijk, zie ik helemaal geen plezier :) Die ziet eruit alsof ie onderweg is naar zijn eigen begrafenis :)
Vind ik leuk
Mari +13213
zondag 21 oktober 2018 om 21:17
Maar hij heeft wel gelijk
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 00:50
Vind ik niet. Wat is “balbezit”?? Dat eindeloos heen en weer breien en terugspelen op keeper om balbezit houden schiet je ook niks mee op.
In Nederland denken we nog teveel dat we voetbal uitgevonden hebben. In buitenland tellen alleen 3 punten. Over 50 jaar als je uitslagen terug leest is niemand geïnteresseerd in % balbezit.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 21:29
Niels. Tikkeltje hypocriet hoor..
Vind ik leuk
Gerro +9510
zondag 21 oktober 2018 om 21:45
Verbeek vergat even gemakshalve dat Ajax aanstaande dinsdag tegen Benfica speelt en misschien daarom de voet van het gaspedaal haalt. Daarnaast met 0-4 winnen bij Heerenveen is net zo overtuigend dan 6-0 winnen van emmen.
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 21 oktober 2018 om 22:03
Waarom zouden ze, ze winnen toch de CL? PSV speelt voor hun laatste kans in Europa dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen.
Vind ik leuk
Gerro +9510
zondag 21 oktober 2018 om 22:19
Nou dat lijkt me wel erg optimistisch, overwinteren zie ik wel gebeuren en das goed voor de punten van Nederland en voor de kas maar de cl winnen is een utopie.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23812
zondag 21 oktober 2018 om 21:59
Hij heeft ook de cake al gesneden.
Vind ik leuk
MeAgain +7147
zondag 21 oktober 2018 om 22:15
Omdat hij wat negatiefs zegt over jouw club ga je hem naar beneden halen? Zo makkelijk dit.
Vind ik leuk
Dezeun +6240
zondag 21 oktober 2018 om 20:54
Vorig jaar speelden vrijwel dezelfde spelers nog schijtbakkenvoetbal
Vind ik leuk
Il Gordo +20905
zondag 21 oktober 2018 om 20:55
Klopt. Aan wie ligt het dan?
Vind ik leuk
Johan59 +1228
zondag 21 oktober 2018 om 20:55
Niels dat kun je wel zeggen maar hij zegt echt geen onzin, dit word geen appeltje eitje
Vind ik leuk
129 +954
zondag 21 oktober 2018 om 20:57
Eens. Met deze trainer gaat Ajax ook nooit in de buurt van de titel komen. De man wordt compleet niet serieus genomen. En terecht.
Vind ik leuk
129 +954
zondag 21 oktober 2018 om 20:56
Waarom krijgt de man nog steeds een podium? Laat hem lekker Eigen Huis en Tuin doen.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 20:59
Ja wat is wijsheid? Door blijven knokken om er zoveel mogelijk in te leggen? of je zelf sparen voor 't verdere verloop van 't seizoen? De kans is relatief klein dat 't op doelsaldo aankomt, alhoewel in de Eredivisie is 't allemaal mogelijk.
Vind ik leuk
2cents +63567
zondag 21 oktober 2018 om 21:15
Komt bij dat Ajax vol gaat voor CL overwintering. Dat potje vN dinsdag is veel belangrijker dan 5 of 6-0 winnen tegen Heerenveen.
Vind ik leuk
Johan59 +1228
zondag 21 oktober 2018 om 21:28
Dat zou dom zijn, een tilel levert meer op dan een extra potje in de CL
Vind ik leuk
2cents +63567
zondag 21 oktober 2018 om 21:32
Die 2 goals leveren geen titel op...
Vind ik leuk
Werner1913 +11086
maandag 22 oktober 2018 om 00:03
Het gaat ook niet om de twee goals. Het gaat om de mentaliteit in een team. Hongerige teams winnen titels. Niet teams die er de handrem opgooien. Gelijkspelen tegen Heracles, omdat men zich spaarde voor Standard... en er dan te laat achterkomen dat je wel gas moet geven...
Vind ik leuk
2cents +63567
maandag 22 oktober 2018 om 08:15
Inderdaad, Heracles was een fout want je moet namelijk winnen in de competitie. Dat is prioriteit nummer 1.

Daarna komt fit blijven voor zowel Europa als competitie.

Die extra goals gaat het hierin wel degelijk om.

Gezien hoe Ajax zaterdag begon? Dat is de hongerigheid die nodig is.

Ajax heeft tot nu het drukste programma gehad, met ook nog eens de meeste WK-gangers met de kortste vakanties.

De wedstrijd hiervoor zag je nog bij Ziyech dat hongerigheid tot het laatste fluitsignaal dan ook een keerzijde kan hebben.
Vind ik leuk
Johan59 +1228
maandag 22 oktober 2018 om 12:52
Toch zou het zomaar eens op doelsaldo beslist kunnen worden
Vind ik leuk
2cents +63567
maandag 22 oktober 2018 om 12:59
Natuurlijk kan dat, maar je kunt met het drukke programma niet alle wedstrijden 90 minuten lang jagen op goals.

Doet PSV trouwens ook niet hè, die zakken ook gewoon terug om de bal even aan Emmen te laten en dan toe te slaan in de omschakeling.
Vind ik leuk
kcim +3135
zondag 21 oktober 2018 om 21:02
Zit een kern van waarheid in zijn verhaal. Vwb Lozano totaal oneens; hij was bezig met eigen eer en glorie.
Vind ik leuk
Muscles +2073
zondag 21 oktober 2018 om 21:02
Verbeek is tegenwoordig beetje werkeloos en hoe komt dat dan? Zie je terug in commentaar dat nergens op slaat: Heerenveen uit en Emmen thuis. Laatste in pool CL of eerste CL. Doseren is goed want tegen Benfica moet die eerste of tweede plaats veilig worden gesteld
Vind ik leuk
Vak-T +1919
zondag 21 oktober 2018 om 21:02
Van schijtbakken voetbal, naar spelvreugde, willen winnen en veel doelpunten.
Met dank aan van Bommel!!!
Vind ik leuk
Napolitanos +9281
zondag 21 oktober 2018 om 21:06
Dat is zeker zo GJ. Als je ziet hoe graag dit team dat ze meer willen scoren en afjagen. Zoveel vreugde bij die gasten, onder Philip was het vaak als we maar de punten halen.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:09]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14399
zondag 21 oktober 2018 om 21:06
Neeee.....bij Ajax willen ze niet ha ha, wat een ontzettende rare opmerking,
het grootste verschil tussen die twee, PSV en Ajax, is ten Hag en van Bommel, dat blijft een probleem voor Ajax en vandaar dus.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17867
zondag 21 oktober 2018 om 21:08
Ajax zit nog vol in de race voor overwintering CL en verdeelt dus zijn krachten.

Qua CL hoef ik het niet over psv te hebben die gooien alles op de eredivisie.
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 21 oktober 2018 om 21:10
Hij heeft wel gelijk, tenminste, wat hij ziet zie ik ook. Maar als Ajax ook gewoon blijft winnen en Ajax wint thuis van PSV dan wordt het nog heel spannend. Ik kan tussen deze 2 ploegen geen favoriet aanwijzen. Misschien dat als Ajax overwinterd in Champions League dat PSV daar voordeel bij kan hebben.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 21:20
Volgende week staat Ajax derde en hebben we het weer over de kansen van Feijenoord
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 21:12
Het verschil is dat Ajax deze week nog een belangrijke wedstrijd heeft tegen Benfica, voor psv is het al gelopen zaak europees
Vind ik leuk
repeP +2251
zondag 21 oktober 2018 om 21:14
PSV heeft vooralsnog inderdaad de meeste honger naar doelpunten. Ajax minder. En daarna komt Feyenoord.

Echter kan er tot de winterstop nog wel het één en ander veranderen wanneer zowel Ajax als PSV nog tegen de reuzendoder Feyenoord moeten aantreden.
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 21 oktober 2018 om 21:25
Met alle respect, maar 0-4 bij Heerenveen sla ik toch een iesiepietsie hoger aan dan 6-0 thuis tegen Emmen.

Dan zeg ik toch niks raars denk ik, meneer Verbeek?
Vind ik leuk
Napolitanos +9281
zondag 21 oktober 2018 om 21:28
Ik vond de 3-0 in het onderlinge duel ietsje belangrijker. Maar idd weer 2 doelpunten uitgelopen
Vind ik leuk
Jozef +44995
zondag 21 oktober 2018 om 21:34
Spitsvondig hoor.

Geluk ermee.
Vind ik leuk
De Gekste +793
zondag 21 oktober 2018 om 21:53
Mee eens, ze moeten toch wat te lullen hebben.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
zondag 21 oktober 2018 om 21:25
WTF is Verbeek? Overal weggetrapt, hij is gefrustreerd.
Vind ik leuk
Napolitanos +9281
zondag 21 oktober 2018 om 21:26
In de 3-0 winst in het onderlinge duel stond PSV te dansen op het veld. ajax bedankte niet eens de supporters, die waren al weg trouwens gheghe
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:27]
Vind ik leuk
Maan88 +6426
zondag 21 oktober 2018 om 21:29
Hij heeft hier voor het eerst in lange tijd wel gelijk. Echter vind ik het (hoe de overwinning ook ten stand kwam) knap van ajax dat ze uit in Friesland met 0-4 winnen. Dat is knapper dan thuis 6-0 van Emmen winnen imo.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 21:32]
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 21:38
Onzin. Tegen AZ scoorde Ajax nog 3 keer in het laatste half uur. Ofwel toen gingen ze ook door. Momentjournalistiek.
Vind ik leuk
2-1 +1636
zondag 21 oktober 2018 om 21:42
Misschien dat beiden gewoon goed draaien? Ik zie geen verschil tussen beiden ploegen op dit moment. Ajax draait Europees beter maar dat ligt natuurlijk ook de tegenstanders die ze hebben. Het goed draaien in de CL kan ze echter wel eens gaan opbreken na de winterstop. PSV zal dan waarschijnlijk niet meer Europees spelen wat natuurlijk een voordeel gaat opleveren.
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
zondag 21 oktober 2018 om 21:43
Ik zal me dus maar als onafhankelijke uitspreken dat PSV glorieus kampioen gaat worden en dat Ajax blij mag zijn als ze plek 4 kunnen halen.
Vind ik leuk
Teamgeest +1930
zondag 21 oktober 2018 om 21:50
Verstandige kerel 👍🏻
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2238
zondag 21 oktober 2018 om 21:51
Wat een dorpsgek die verbeek ... ajax hield zich na de 0-2 in omdat ze dinsdag een hele belangrijke wedstrijd hebben en psv heeft die niet
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
zondag 21 oktober 2018 om 21:52
Scheitbakkenkommentaar
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
zondag 21 oktober 2018 om 21:55
Verbeek lult weer eens uit zijn nek. Moet die man geen tuinhuisje bouwen?
Vind ik leuk
Spoofy +30
zondag 21 oktober 2018 om 21:56
Kunnen we niet collectief afspreken deze man te negeren?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23812
zondag 21 oktober 2018 om 21:58
Nog nooit iets zinnigs uit die man gekomen, ook nu niet.
Vind ik leuk
edje2307 +382
zondag 21 oktober 2018 om 22:02
Ik snap die grote muilen uit Amsterdam niet zo eigenlijk!!!
Vind ik leuk
aartstyle +2006
zondag 21 oktober 2018 om 22:04
Elk jaar roept men dat er geen vijf punten meer verspeeld gaan worden. Maar dat gebeurt altijd. Het is alleen de vraag of de nummer twee nu langer zijn streak vasthoudt dan de nummer 1. Psv krijgt echt nog wel een dip(je) maar Ajax waarschijnlijk ook. We gaan het zien....
Vind ik leuk
snobt13 +0
zondag 21 oktober 2018 om 22:05
Dat verschil in het 'gas terugnemen' zie je dan ook terug in de champions league...
Vind ik leuk
wickey +43
zondag 21 oktober 2018 om 22:06
Ja jaja.. PSV eerst maar zorgen dat ze van Tottenham winnen, anders zit een overwintering geeneens erin. Nou heb je wat, als kampioen vroegtijdig eruit liggen. Dan zou blijken dat de grote competitie toch te veel gevraagd is. Ik hoop dat ze winnen, maar kijken of de scorende spitsen ook in een andere competitie kunnen scoren.
Vind ik leuk
2-1 +1636
zondag 21 oktober 2018 om 22:25
Grappig dat heel Amsterdam zich ineens richt op de CL. PSV moet nu maar effe gewoon winnen van Tottenham. Alsof je zegt dat Vitesse effe gewoon moet winnen van PSV...
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:22
Bij ajax zit wel spirit, op de momenten dat het moet, is het of de duivel uit z'n doosje komt ( tactisch) ga zo door!!! 👍👍
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:26
Alsof iemand ook op de mening van Gertjan Verbeek zit te wachten. Wat een kansloos commentaar heeft die vent toch.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
zondag 21 oktober 2018 om 22:31
Ik heb anders heel veel plezier gezien bij de Ajacieden in de Europese wedstrijden. Als je veel wint, komt het plezier vanzelf. Zowel in Amsterdam als in Eindhoven.
Vind ik leuk
Champ +573
zondag 21 oktober 2018 om 22:50
Ik denk dat Verbeek het wel weet. 😂😂
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:50
Nou ze mogen dan met de handrem gespeeld hebben Gert-Jan, maar dat maakt de 3 en 4-0 dan alleen maar knapprr. En ik kan het mij wel voorstellen dat ze het doen. Bang als ze zijn voor Benfica moet je wel je krachten sparen en de kans op blessures verminderen. Afterall we hebben gezien wat er gebeurd als er een basis speler gemist wordt. Dan stort alles in elkaar zoals tegen PSV gebeurde. Maar eerlijk is eerlijk. 4-0 tegen Herenveen is gewoon een goed resultaat.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:55
Wat een lul zeg Heereveen uit is toch 100% knapper dan vam met alle respect Emmen thuis winnen toch Pisvee heeft sowieso makkeliijk programma en Verbeek makkelijk lullen he vanaf studio ga,eens,wat presteren zelfs dat kan je niet droeftoeter
Vind ik leuk
Staaijman74 +1401
zondag 21 oktober 2018 om 23:05
het zou leuk zijn als die helden van PSV t nu ook een keertje doen in de CL.
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 23:14
Zouden ze wel doen als ze ook in zo'n Europa league poule zaten als Ajax.
Vind ik leuk
Hoekvlag +79
zondag 21 oktober 2018 om 23:07
Ach, hij ziet wel vaker veel minder goed ;-)
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 23:15
Wat een gezeik! 0-4 uit tegen Heerenveen is gewoon hartstikke prima!
Vind ik leuk
Machtman +22
zondag 21 oktober 2018 om 23:38
Beste heer p. Verbeek. Wat hebt U geslikt?????1 paar mnd geleden waren u woorden 180graden gedraaid 'T. O. V. PSV!!!!!
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 23:42
Ik heb er ook plezier in
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 23:48
Niet serieus nemen die meneer Verbeek. Ook als trainer nooit serieus genomen laat staan zijn uitspraken. Hij kan beter weer vlug bij zijn vrind de zeiksnor aanschuiven want die heeft het zelfde bedroevende niveau en populistische praatjes
Vind ik leuk
14forever +9224
maandag 22 oktober 2018 om 01:41
Psv lijkt mij ook meer gedreven, maar die lijken ook in een soort flow te zitten. Die gaat niet het hele seizoen duren.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 02:25
Ajax weet dat het kans maakt tegen Benefica, die sparen daarvoor hun energie. PSV wetende fit of niet fit, toch op de bek gaan tegen Tottenham, want die maken toch geen verschil op het grote podium.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 02:52
Ik vind dit wel grappig, psv kan alleen in nederland met beton voetbal winnen, in europa staan ze 4e.... Ajax staat 1e in europa en houd het nederlands voetbal in europa steeds als enigste hoog op de ranglijst, psv is misschien wel vaak laatste keren kampioen geweest maar waarom kampioen worden als je in europa alles verliest?, je verdiend meer in europa dan in nederland hoor?, je spelers worden duurde als ze europa spelen, enigste die het spel echt maakt is lorzano als hij zou vertrekken dan is de titel denk ik ook ver weg, in de arena is het niet stil bij gelijke stand of achterstand zo als bij psv, die hoor je alleen als ze voor staan.
Vind ik leuk
2-1 +1636
maandag 22 oktober 2018 om 08:29
Zullen we dan afspreken dat jullie ieder jaar in Europa goed presteren en wij dan kampioen mogen worden ? Blijkbaar is dat voor jou geen enkel probleem namelijk....
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 13:00
Ik hoop dat jij toch echt gaat snappen dat je met alleen nl titels geen veel geld gaat krijgen, daarbij zeg ik niet dat ik niet wil dat ajax kampioen word, want psv denkt al bij knvb beker de troost appel van seizoen dat ze de beste zijn, maar je vergeet dat het een troost prijs is, maar maak niet uit wij hebben sws sneller de 4e ster dan jullie de 3e, psv zijn succes supporters je hoort ze alleen als ze voor staan anders zijn ze muisstil!.
Vind ik leuk
2-1 +1636
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:55
Feyenoord won de beker hoor. Ik zie dat je het voetbal echt volgt.....
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 02:28
Ja ik volg het jij ook psv ligt uit europa!, en wie won er weer in europa?, psv kan alleen met beton voetbal in de mickey mouse competitie spelen!, dus clubs als feyenoord en psv nooit meer toe laten in europa ze zetten onze naam op ranglijst tenschande!, enigste die het in europa verschopt is ajax!.
Vind ik leuk
2-1 +1636
donderdag 25 oktober 2018 om 08:53
Ajax dan ook maar niet meer toe laten tot de eredivisie ? Financieel zo ver boven de rest uit steken en dan nog niets presteren. Schande.
Vind ik leuk
donderdag 25 oktober 2018 om 17:43
Als je even verder kijkt dan je neus lang is, welke scheids rechter zie jij met sup op de foto's gaan? Behalve nijhuis met psv hart, en daarbij psv word elk jaar kampioen niet omdat ze goed voetballen met hun counter ploegje, maar omdat knvb puur voor ze fluit zie je nu al paar jaar!, hendrixs elke wedstrijd moet die rood krijgen krijgt ie niet!, knvb is psv bont snap het wel als je geen eigen grasmat kan betalen dat de knvb jullie geld mats voor je eigen gras mat maar over 10 jaar nog geem eigen matje!, psvers hoor je alleen als ze voor staan anders zijn ze stil!.
Vind ik leuk
2-1 +1636
vrijdag 26 oktober 2018 om 07:29
Sorry, ik dacht dat ik met een volwassen persoon te maken. Laat maar zitten...
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 06:19
Ik wil je vertellen dat het mijn moeder was die me voorstelde aan de dokter, toen ze ontdekte dat ik zo veel problemen had in mijn huwelijk vertelde ze me dat hij haar zo veel heeft geholpen, daarom nam ik contact met hem op om vastgehouden lost hij ook mijn probleem op sinds ik gek ben beloof ik hem dat ik, als loge als ik leef, de getuigenis zal blijven delen, en als er iemand is die problemen met de relatie doormaakt, neem dan alstublieft contact op met DR JAZAZA via zijn e-mail: drjazazasolution @ gmail.com of WhatsApp +1 (209)837-3537
HIJ SPECIALEERT OOK IN DE VOLGENDE PROBLEMEN
(1) Als u uw ex terug wilt.
(2) als je altijd slechte dromen hebt.
(3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
(4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(5) Als u een kind wilt
(6) Je wilt rijk zijn.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 06:42
Ja Verbeek; wij kunnen dinsdag nog iets goeds neerzetten en dan echt overwinteren in de CL en daarom gas eraf en spelers sparen. PSV mag hopen misschien nog 3de te worden en dus Europa league.
Vind ik leuk
Hulsink +605
maandag 22 oktober 2018 om 08:47
Ik vraag mij wel eens af of Verbeek eigenlijk nog wel recht van spreken over deze, na zijn eigen Missers?
Vind ik leuk
Korm +40086
maandag 22 oktober 2018 om 09:16
Ben ik wel eens met Gert-Jan, dit seizoen worden we gelukkig weer verwend!
Vind ik leuk
carl coenr +269
maandag 22 oktober 2018 om 09:30
Wat een onzin weer, de analisten van tegenwoordig laten wel heel erg vaak hun voorkeur merken
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 10:52
Het mooiste scenario:
Ajax wint alle komende wedstrijden in de eredivisie
PSV verliest van Ajax en wint alle overige wedstrijden

Dus Ajax heeft in 1e wedstrijd tegen Heracles al kampioenschap verloren :)
Vind ik leuk
Hero.Axe +319
maandag 22 oktober 2018 om 12:17
Lekker makkelijk scoren zo Verbeek..
Verschil zit hem in dat Ajax europees nog punten binnen moet halen. Daar waar iedereen het accepteert dat PSV met 0 punten zal eindigen.
PSV kan dus 90 minuten blijven gaan om doordeweeks weer op de klote te krijgen, bij Ajax werkt dat net even wat anders.
Vind ik leuk
Johan59 +1228
maandag 22 oktober 2018 om 12:55
Dit bovenstaande heb ik al eens eerder gelezen, was dat niet in het najaar van 95 maar het kan ook 96 zijn geweest
Vind ik leuk
jorn008 +148
dinsdag 23 oktober 2018 om 10:44
Gewoon niet op ingaan, we zorgen alleen maar voor extra werk voor die mannen! Waterreus, Verbeek, Van Hooijdonk etc etc .... dat ze zelf eens op een schopstoel gaan zitten, kunnen WIJ weer lachen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws