Woede-uitbarsting bij PEC Zwolle: Na die goal knapte er wel iets bij mij

Woede-uitbarsting bij PEC Zwolle: "Na die goal knapte er wel iets bij mij"

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 21:52zo 21-10-2018 om 21:52

PEC Zwolle-doelman Mickey van der Hart had zondag na de 3-0 nederlaag bij Feyenoord de pest erin. Na de 2-0 van Nicolai Jörgensen barstte hij in woede uit.

"Als je uit een corner, waar we heel veel aandacht aan besteden, dan de 2-0 weggeeft... Toen knapte er wel iets bij mij", reageert Van der Hart bij Voetbal International. "Het was frustratie. Ik weet dat iedereen goede intenties heeft, maar het kwam er niet uit."

De PEC-doelman keepte een aardige wedstrijd tegen Feyenoord. Enkele weken geleden verving hij de geblesseerde Diederik Boer en de routinier krijgt - als het aan Van der Hart ligt - niet zomaar zijn plek terug. "Ik hoop dat ik blijf staan", zegt hij tegen Veronica Inside. "De laatste weken gaat het lekker. De trainer moet uiteindelijk de keuze maken."

Van der Hart heeft zelfvertrouwen. "Ik heb een paar keer de nul gehouden. Volgens mij gaat het daar om. Ik wil mijn plek niet afgeven, laat ik dat ook maar uitspreken. Ik heb wel aanleiding gegeven om de keuze voor mij te maken."

Plaats een reactie

zondag 21 oktober 2018 om 21:58
*Mickey van der Hart. Ik begrijp de vergelijking ook niet helemaal;)
Vind ik leuk
fier&koen +1891
zondag 21 oktober 2018 om 22:00
Redactie is aan het feesten op ADE. Dan krijg je dit soort fouten 🤣
Vind ik leuk
Reinier86 +1489
zondag 21 oktober 2018 om 22:14
De stagiares zijn 2 daagjes in Disneyland Parijs geweest. Gun ze nog even die Disney belevenis.
Vind ik leuk
mvr +223
zondag 21 oktober 2018 om 22:00
Haha.. Mickey van der sar.... haha
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:00
Mickey van der hart hoor. Kijken jullie de artikelen nou nooit na voor jullie ze plaatsen?
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:01
🤣 Is echt te gek voor woorden, ze leren er ook niks van
Vind ik leuk
Pds010 +1314
zondag 21 oktober 2018 om 22:05
En dan wij maar klagen dat ze voornamelijk voor Ajax zijn hier... wie kent hem nou niet Mickey van der Sar?

Het nieuwe keepers talent van Ajax.. uhmm Pec..
Of heten die nou van het hart?..
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:05
Slechte keeper reserve keeper kan niet slechter zijn
Vind ik leuk
Tossa +2442
zondag 21 oktober 2018 om 22:09
Onzin, Aarts! Je hebt duidelijk niet opgelet de afgelopen weken.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:30
Zijn niet zijn eerste fouten
Vind ik leuk
Tossa +2442
maandag 22 oktober 2018 om 10:06
Als je niet eens wilt zien hoe hij gegroeid is, houdt het helemaal op. Blijf dan maar kijken met zwarte oogkleppen op. Of doe ook eigenlijk maar niet. Pessimisme kunnen wel missen.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 10:19
Hoeveel cm is hij gegroeid
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:07
Van der Hart gelooft wel in van der Hart.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2707
zondag 21 oktober 2018 om 22:07
Gewoon boer weer int hok zetten
Vind ik leuk
Twardt +401
zondag 21 oktober 2018 om 22:18
Nou, Boer heeft sinds de winterstop van vorig seizoen weinig goeds meer gedaan. Laat v/d Hart maar een tijdje in het doel staan.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2707
zondag 21 oktober 2018 om 22:19
Nee dank je kost ons veel te veel punten
Vind ik leuk
Twardt +401
zondag 21 oktober 2018 om 22:24
En hoeveel punten heeft Boer sinds de vorige winterstop verdiend. Hij begon het vorige seizoen goed, maar ik vond hem de 2de seizoenshelft dramatisch. VD Hart vind ik behoorlijk verbeterd in vergelijk met 2 seizoenen terug.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2707
zondag 21 oktober 2018 om 22:25
Dan ist beide niks haha doe dan die nieuwe maar
Vind ik leuk
Wouta80 +926
zondag 21 oktober 2018 om 23:56
Haal Vermeer op, na Onana de beste uit de ED
Vind ik leuk
Ramon89 +668
maandag 22 oktober 2018 om 00:10
Want dat kunnen wij betalen natuurlijk.
Vind ik leuk
038power +180
zondag 21 oktober 2018 om 22:36
Geen Boer meer a.u.b.Heeft ons al veel punten gekost dit seizoen.
Vind ik leuk
Vissie +43
zondag 21 oktober 2018 om 22:22
Hauptmeijer een kans geven misschien?
Vind ik leuk
038power +180
zondag 21 oktober 2018 om 22:37
Nee man, V.d Hart speelde uitstekend....Boer is over datum...
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2707
zondag 21 oktober 2018 om 22:44
Vd hart is nooit datumgekeurd
Vind ik leuk
Tossa +2442
maandag 22 oktober 2018 om 00:53
En bij welke fouten heeft Mickey ons dit seizoen punten gekost?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2707
maandag 22 oktober 2018 om 06:25
Elke wedstrijd minimaal 1 hoeveel voorbeelden wil je hebben
Vind ik leuk
Tossa +2442
maandag 22 oktober 2018 om 10:04
In elke wedstrijd maakte mickey minimaal 1 fout dat punten kostte... En ik maar denken dat Pec toch een paar wedstrijden winnend had afgesloten.

Maar goed, omdat je het zo lief vraagt: geef ze allemaal maar!
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:54
Zo best was Boer helemaal niet. Misschien is het wel gewoon klaar met Boer..
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2707
maandag 22 oktober 2018 om 16:54
Zou kunnen idd maar vind vd hart voor eredivisie ook gewoon tekort komen
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:27
A. Nalfabeet.
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
zondag 21 oktober 2018 om 22:43
Ook.een kutkeeper 😂
Vind ik leuk
Bassie666 +398
zondag 21 oktober 2018 om 23:18
Wat loopt die gozer nou te zeiken?! Het had bij rust gewoon al 5-0 kunnen/moeten staan...
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:24]
Vind ik leuk
Blindsy +15794
maandag 22 oktober 2018 om 06:29
'Ik heb wel aanleiding gegeven om de keuze voor mij te maken'.
Dat wordt dus weer banken, binnenkort.
Vind ik leuk
kees ee +688
maandag 22 oktober 2018 om 11:11
. . die van t schip, . . die komt er wel !?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws