Kraay: 'Hij was 's avonds vaak in gelegenheden waar Ajax hem liever niet zag'

Kraay: 'Hij was 's avonds vaak in gelegenheden waar Ajax hem liever niet zag'

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 22:14zo 21-10-2018 om 22:14

Dennis Johnsen heeft dit seizoen een standje gekregen van Ajax. Dat claimt Hans Kraay, die laat doorschemeren dat de Noorse aanvaller (20) regelmatig te vinden was in het nachtleven.

"Mijn pareltje van een jaar geleden, Dennis Johnsen, viel in bij Jong Ajax", aldus Kraay bij FOX. "Hij heeft een aantal weken op de bank gezeten, nadat hij op het matje heeft moeten komen bij Ajax. Wat bleek: hij was 's avonds vaak in gelegenheden waar de club hem liever niet zag."

Johnsen kwam een jaar geleden over van sc Heerenveen, dat 2,4 miljoen euro voor hem ontving uit Amsterdam. De Noorse aanvaller speelde drie Eredivisie-wedstrijden in de hoofdmacht. Vrijdagavond leidde hij Jong Ajax naar de drie punten tegen RKC Waalwijk (2-1) met een assist met buitenkant rechts.

Johnsen kreeg eind september nog kritiek van Ajax-trainer Erik ten Hag, die vond dat hij minder wisselvallig moest worden. "Hij moet beter gaan spelen, zich beter gaan ontwikkelen. Het is te wisselvallig. Dat hij talent heeft is duidelijk, maar nogmaals: we hebben heel veel spelers."

Plaats een reactie

Darter 876 +792
zondag 21 oktober 2018 om 22:18
Amsterdamse nachtleven is ook heel leuk!!
Vind ik leuk
Gerro +7938
zondag 21 oktober 2018 om 22:30
Zeker alleen komt hij daar niet verder mee als voetballer denk ik.
Vind ik leuk
jari4ever +1566
zondag 21 oktober 2018 om 22:34
Komt ook tekort voor Ajax 1
Vind ik leuk
Gerro +7938
zondag 21 oktober 2018 om 22:39
Paar keer zien voetballen en zeer getalenteerd maar talent alleen is niet genoeg. We zullen gaan zien wat er van hem terecht komt.
Vind ik leuk
Smithsonian +37734
zondag 21 oktober 2018 om 22:46
Heb je hem ooit in actie gezien?

Iedereen lult hier maar wat.

Het is een toptalent maar het is nog maar even afwachten of hij het gaat maken.
Vind ik leuk
Clutchy +1138
zondag 21 oktober 2018 om 22:19
Moet ook af en toe eens een keer kunnen het zijn ten slotte ook gewoon mensen die af en toe behoeftes kennen
Vind ik leuk
stratumseind +186691
zondag 21 oktober 2018 om 22:20
Word je voor 2 miljoen gehaald mag je niet eens naar een nachtclub......
Vind ik leuk
Romario9 +12603
zondag 21 oktober 2018 om 23:38
En die club waar ie overdag rondloopt is ook al geen pretje. Arme jongen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +3204
zondag 21 oktober 2018 om 22:21
Hansie Hansie is nu niet de man die daar iets over moet zeggen; lees zijn biografie maar eens.

Beetje pot verwijt de ketel....
Vind ik leuk
Stranger +5844
zondag 21 oktober 2018 om 22:29
Ik lees nergens dat Krasy verwijten maakt of het goed praat.
Gij zegt alleen maar volgens mij dat de club en trainer er niet blij nee zijn.
Maar
Vind ik leuk
Koekie1970 +3204
zondag 21 oktober 2018 om 23:10
Lezen... Kraay is de verkeerde persoon om hier wat van te zeggen.
Vind ik leuk
Romario9 +12603
zondag 21 oktober 2018 om 23:39
Hij oordeelt toch niet?
Vind ik leuk
Pimman +7752
zondag 21 oktober 2018 om 22:30
Misschien ziet Hans hem wel eens in het nachtleven..Hans schijnt óók regelmatig laat thuis te zijn ;)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20558
zondag 21 oktober 2018 om 22:23
Had wel al meer van hem verwacht...
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 00:09
Als voetballer of kroegenloper?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20558
maandag 22 oktober 2018 om 03:06
Beide :p
Vind ik leuk
Alex Koopman +1222
zondag 21 oktober 2018 om 22:31
Ik heb liever die speler in het nachtleven als Hans Kraay bij de garderobe van het tentje waar die speler zit.... Kunnen we allemaal onze jassen gaan zoeken....
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:55
Talent is de som der delen, waarvan een goede mentaliteit volgens mij het allerbelangrijkst is.
Vind ik leuk
Patje41 +954
maandag 22 oktober 2018 om 00:24
sex and drugs and rock & roll en niet te vergeten money money money.....
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 04:11
“ gelegenheden waar ajax hem liever niet zag ... bar van de herenliefde ey?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:02
Red light district zeker
Vind ik leuk
Cookee +11797
maandag 22 oktober 2018 om 18:52
Vorig seizoen had hij wel eens meer kansjes mogen krijgen.
Je komt uit een ander land en dan op achteraf-veldje... snap dat ergens wel.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:53]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws