Bankzitter Toornstra moet met reserves meespelen: Dat zeg ik al jaren

Bankzitter Toornstra moet met reserves meespelen: "Dat zeg ik al jaren"

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 17:51ma 22-10-2018 om 17:51

Volgens Jens Toornstra is het geen drama dat hij momenteel zijn basisplaats kwijt is bij Feyenoord. Maandagmiddag moest de aanvallendem middenvelder met het beloftenteam van de Rotterdammers aantreden tegen Jong RKC Waalwijk. 

Toornstra zit al enkele weken op de bank. Trainer Giovanni van Bronckhorst geeft de voorkeur aan anderen. Het is niet de eerste keer dat hij buiten de basiself belandt. "Het is nooit leuk, maar ik zeg al jaren: bij een club als Feyenoord kun je het verwachten", aldus Toornstra voor de camera van RTV Rijnmond"Aan mij om me weer terug te knokken."

Zondag staat in Amsterdam de Klassieker tegen Ajax op het programma. De rol van underdog is 'best lekker', denkt hij. "Wij achten onszelf niet kansloos. Ajax is wel sterk dit jaar. Dus het zal een lastige wedstrijd worden."

De journalist van dienst wil graag van Toornstra weten of hij Het Legioen gerust kan stellen voor het duel in de Johan Cruijff Arena. "Ik weet niet of dat helpt. Ik denk dat we na zondag weer moeten praten, dan hoop ik er positief bij sta."

Poll

Hoort Toornstra in de basis bij Feyenoord?

(1611 stemmen)

Plaats een reactie

El Cazador +9346
maandag 22 oktober 2018 om 17:57
Dromen zijn bedrog zong ook eens iemand en dat klopt volgens mij heel aardig!! So dream-on
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 19:53
Dromen kan gevaarlijk zijn. Je geest kom dan wel of niet terug.
Vind ik leuk
ABAB +143
maandag 22 oktober 2018 om 18:01
Eindelijk de enigste wedstrijd in de eredivisie en weer staan wij al 2-0 voor.

Feyenoord gaat eraan!
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
maandag 22 oktober 2018 om 18:20
Echt ik lach me helemaal de tyfus als Feyenoord volgende week 2de staat.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2688
maandag 22 oktober 2018 om 19:17
Enigste?
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
maandag 22 oktober 2018 om 18:13
Ik verwacht van Toornstra geen boek. Of hij moet vanavond een taxichauffeur een kopstoot geven en al 8jaar aan de coke zijn. Gio bedrijgt en een tankstation overvalt. Anders helaas geen boek over Toornstra
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:14]
Vind ik leuk
Tweey +2088
maandag 22 oktober 2018 om 21:44
Bedrijgt?
Vind ik leuk
FCvooruit +421
maandag 22 oktober 2018 om 18:14
Heeft toch veel uit zijn carrière weten te halen, landskampioenschapje en beverwinsten. Wie weet ooit nog een (lucratief) avontuurtje in het buitenland als afsluiter.
Vind ik leuk
HJR +9129
maandag 22 oktober 2018 om 20:37
Dan hoop ik dat hij een grote vijver heeft voor die bevers ;)
Vind ik leuk
Andone +253
maandag 22 oktober 2018 om 18:20
Blijven zitten Jens, je voegt niet veel meer toe. Alhoewel , dr passen er nog wel een paar bij die basis staan
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 18:20
Jens Toornstra is geen vriendje van Van Bronckhorst dus die staat nooit meer in de basis.
Vind ik leuk
Wurmpie +309
maandag 22 oktober 2018 om 18:44
Zie hem liever op 10 dan van Robin ieder geval tegen ajax dan van persie zakt niet elke x in en berghuis ook niet en Vilhena kan vaak het tempo niet bijhouden dus dan van persie maar in de spits en jens op 10 die is niet te lui om vuil werk op te knappen
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 19:34
Als je rvp in de spits zet, kan je hem na 90 min gaan zoeken in de zak van de Ligt.
Vind ik leuk
Legion73 +276
maandag 22 oktober 2018 om 19:59
Ik denk dat Ligt na zondag nog maar 1,2 miljoen waard is
Vind ik leuk
Beukenbv +398
maandag 22 oktober 2018 om 18:54
als vlagger ken die prima mee.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:54]
Vind ik leuk
PeterAdo +379
maandag 22 oktober 2018 om 19:23
Als hij dan ergens naar terug zou moeten gaan dan is dat naar ADO
Vind ik leuk
Cookee +12918
maandag 22 oktober 2018 om 19:44
Vind ik ook, altijd terug naar je oorsprong.
Prettige kerel die Jens.
Al klinkt die naam Toornstra erg Leeuwarders.
Ook hiervandaan, Johan Toonstra speelde lang bij Roda als spits.
Vind ik leuk
Smithsonian +45000
maandag 22 oktober 2018 om 19:38
Prima 12de man. Maar het is wel een beetje klaar met hem.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:01
Ik gun het Toornstra wel.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 20:46
Toch een beetje een side-chick he, die toornstra. Genoegen nemen als 2e keus en heel makkelijk aan de kant te schuiven. Handig.
Vind ik leuk
repeP +2251
dinsdag 23 oktober 2018 om 00:52
Toornstra speelde zijn beste seizoen bij Feyenoord als valse rechtsbuiten. Waar nu Berghuis staat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws