Bankzitter Toornstra moet met reserves meespelen: Dat zeg ik al jaren

    Bankzitter Toornstra moet met reserves meespelen: "Dat zeg ik al jaren"

    maandag 22 oktober 2018 om 17:51

    Volgens Jens Toornstra is het geen drama dat hij momenteel zijn basisplaats kwijt is bij Feyenoord. Maandagmiddag moest de aanvallendem middenvelder met het beloftenteam van de Rotterdammers aantreden tegen Jong RKC Waalwijk. 

    Toornstra zit al enkele weken op de bank. Trainer Giovanni van Bronckhorst geeft de voorkeur aan anderen. Het is niet de eerste keer dat hij buiten de basiself belandt. "Het is nooit leuk, maar ik zeg al jaren: bij een club als Feyenoord kun je het verwachten", aldus Toornstra voor de camera van RTV Rijnmond"Aan mij om me weer terug te knokken."

    Zondag staat in Amsterdam de Klassieker tegen Ajax op het programma. De rol van underdog is 'best lekker', denkt hij. "Wij achten onszelf niet kansloos. Ajax is wel sterk dit jaar. Dus het zal een lastige wedstrijd worden."

    De journalist van dienst wil graag van Toornstra weten of hij Het Legioen gerust kan stellen voor het duel in de Johan Cruijff Arena. "Ik weet niet of dat helpt. Ik denk dat we na zondag weer moeten praten, dan hoop ik er positief bij sta."

    Poll

    Hoort Toornstra in de basis bij Feyenoord?

    (1175 stemmen)

    Plaats een reactie

    El Cazador +6843
    maandag 22 oktober 2018 om 17:57
    Dromen zijn bedrog zong ook eens iemand en dat klopt volgens mij heel aardig!! So dream-on
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:53
    Dromen kan gevaarlijk zijn. Je geest kom dan wel of niet terug.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    maandag 22 oktober 2018 om 21:50
    Dat is met LSD hetzelfde...:)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:41
    Lol
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    maandag 22 oktober 2018 om 18:01
    Eindelijk de enigste wedstrijd in de eredivisie en weer staan wij al 2-0 voor.

    Feyenoord gaat eraan!
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +550
    maandag 22 oktober 2018 om 18:20
    Echt ik lach me helemaal de tyfus als Feyenoord volgende week 2de staat.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:40
    Nou Jeroen tyfus niet maar ik lig wel in een deukje ook leuk toch .
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1813
    maandag 22 oktober 2018 om 19:17
    Enigste?
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    maandag 22 oktober 2018 om 21:52
    Dat is de overtreffende trap van 'enige ' Het kan eigenlijk niet, maar vooruit.... Laten we voor 1 x 'enigste' ook goedkeuren! :)
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +550
    maandag 22 oktober 2018 om 18:13
    Ik verwacht van Toornstra geen boek. Of hij moet vanavond een taxichauffeur een kopstoot geven en al 8jaar aan de coke zijn. Gio bedrijgt en een tankstation overvalt. Anders helaas geen boek over Toornstra
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    maandag 22 oktober 2018 om 19:10
    Bedrijgt? Really? Hahaha
    Vind ik leuk
    danny9874 +2396
    maandag 22 oktober 2018 om 21:53
    Hey, geen tweifel zaaien hé!
    Vind ik leuk
    YC93 +223
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:23
    Flouwe reactie
    Vind ik leuk
    Tweey +2148
    maandag 22 oktober 2018 om 21:44
    Bedrijgt?
    Vind ik leuk
    FCvooruit +313
    maandag 22 oktober 2018 om 18:14
    Heeft toch veel uit zijn carrière weten te halen, landskampioenschapje en beverwinsten. Wie weet ooit nog een (lucratief) avontuurtje in het buitenland als afsluiter.
    Vind ik leuk
    HJR +7959
    maandag 22 oktober 2018 om 20:37
    Dan hoop ik dat hij een grote vijver heeft voor die bevers ;)
    Vind ik leuk
    Andone +73
    maandag 22 oktober 2018 om 18:20
    Blijven zitten Jens, je voegt niet veel meer toe. Alhoewel , dr passen er nog wel een paar bij die basis staan
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:20
    Zo slecht is hij niet zie hem graag bij Uuuuuutreg .
    Kan die gozer weer opbloeien zal mooi zijn .
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:20
    Jens Toornstra is geen vriendje van Van Bronckhorst dus die staat nooit meer in de basis.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172805
    maandag 22 oktober 2018 om 18:23
    terug naar utrecht jongen daar kan je heerlijk iedere week ballen,je hebt er recht op
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:42
    Jij waardeerd goede spelers nog Stratum de meeste hier , dumpen je als afval .
    Beter jammer dit .
    Vind ik leuk
    HJR +7959
    maandag 22 oktober 2018 om 20:40
    Wat een onzin zeg, er is er één die zegt dat Toornstra niet veel meer toevoegd. De rest is allemaal positief of ziet hem graag terug bij utrecht. Komt beetje slijmerig over dit ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    Wurmpie +268
    maandag 22 oktober 2018 om 18:44
    Zie hem liever op 10 dan van Robin ieder geval tegen ajax dan van persie zakt niet elke x in en berghuis ook niet en Vilhena kan vaak het tempo niet bijhouden dus dan van persie maar in de spits en jens op 10 die is niet te lui om vuil werk op te knappen
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:34
    Als je rvp in de spits zet, kan je hem na 90 min gaan zoeken in de zak van de Ligt.
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    maandag 22 oktober 2018 om 19:59
    Ik denk dat Ligt na zondag nog maar 1,2 miljoen waard is
    Vind ik leuk
    Beukenbv +19
    maandag 22 oktober 2018 om 18:54
    als vlagger ken die prima mee.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    PeterAdo +315
    maandag 22 oktober 2018 om 19:23
    Als hij dan ergens naar terug zou moeten gaan dan is dat naar ADO
    Vind ik leuk
    Cookee +10934
    maandag 22 oktober 2018 om 19:44
    Vind ik ook, altijd terug naar je oorsprong.
    Prettige kerel die Jens.
    Al klinkt die naam Toornstra erg Leeuwarders.
    Ook hiervandaan, Johan Toonstra speelde lang bij Roda als spits.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32049
    maandag 22 oktober 2018 om 19:38
    Prima 12de man. Maar het is wel een beetje klaar met hem.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:01
    Ik gun het Toornstra wel.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:22
    Het laatste wat je moet doen, is je tegenstander groot maken. Door er lucht in te blazen en hem op te pompen. Dan wordt hij namelijk gigantisch groot, en heb je bijvoorbaat al verloren, Jens.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:46
    Toch een beetje een side-chick he, die toornstra. Genoegen nemen als 2e keus en heel makkelijk aan de kant te schuiven. Handig.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1248
    maandag 22 oktober 2018 om 23:13
    Iemand met zelfreflectie die Toornstra.
    Kan deze Ajacied waarderen.
    In de basis met die man.
    Scoort hij misschien nog 1x
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:52
    Toornstra speelde zijn beste seizoen bij Feyenoord als valse rechtsbuiten. Waar nu Berghuis staat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws