Van Hooijdonk gewaarschuwd: Het is allemaal zijn pakkie aan

    Van Hooijdonk gewaarschuwd: "Het is allemaal zijn pakkie aan"

    maandag 22 oktober 2018 om 20:52

    Andries Jonker geeft positief advies aan NAC Breda: Pierre van Hooijdonk moet de nieuwe technisch directeur worden. Jonker, die zelf technisch directeur was bij de KNVB en Willem ll, waarschuwt hem echter wel.

    "De hele club komt op je bord. Ik denk dat heel veel mensen geen flauw idee hebben van waar het allemaal over gaat", zegt Jonker bij FC Afkicken. "Het eerste elftal, het beloftenteam, de jeugdafdeling, de trainers, de assistent-trainers, de keeperstrainers, de medische staf, de mensen die voor het eten zorgen, de mensen die voor het onderhoud zorgen. Het is allemaal zijn pakkie aan."

    NAC heeft momenteel weinig financiële middelen. Met Van Hooijdonk aan boord zou dat kunnen veranderen, denkt Jonker. "Het is goed als hij het gaat doen, omdat mensen dan wellicht de portemonnee trekken. Daar draait iedereen omheen, maar daar gaat het natuurlijk om."

    "NAC heeft geen rode cent. Geen rode cent. Dus er moet weer geld komen. Het komt niet van de gemeente, dus van wie komt dat dan? Als ze vertrouwen hebben in Pierre, de portemonnee trekken, dán kan hij wat doen. Daarom is hij wellicht de meest geschikte kandidaat. En niet om wat voor reden dan ook. Hij is iemand waar mensen warm voor lopen."

    Lees meer over:EredivisieNAC Breda

    Poll

    Moet NAC voor Van Hooijdonk kiezen?

    (876 stemmen)

    Plaats een reactie

    Joee +225
    maandag 22 oktober 2018 om 20:54
    Wat is die jonker een vermoeiend mannetje zeg
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:16
    Kan best zijn maar hij heeft in dit geval wel gelijk.
    Vind ik leuk
    Joee +225
    maandag 22 oktober 2018 om 23:22
    En op basis van wat is van Hooijdonk dan in godsnaam een geschikte TD denk jij?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 01:06
    Op basis van hetzelfde als dat jij denkt dat het bij voorbaat niks is, helemaal niks dus. Buiten dat doelde ik niet zozeer op zijn eventuele functie, ik doelde op het financiële gedeelte waar een van Hooijdonk meer geld in het laatje zal brengen.
    En ik denk dat van Hooijdonk nog best wel kan verrassen.
    Ik heb 4 seizoenen bij een BVO gewerkt samen met iemand die bij jeugdspelers populair was, bij de resterende staf totaal niet door een gebrek aan kennis en ondertussen heeft diegene wel een stap omhoog kunnen maken.

    Beeldvorming is lang niet alles, geef hem eerst is een kans voor hij volledig afgebrand word. Mocht ie er idd niks van bakken, heeft ie toch mooi de kas gespekt met zijn aanstelling en op naar de volgende ;)
    Vind ik leuk
    BoomP +370
    dinsdag 23 oktober 2018 om 04:15
    Dat zeker, maar van Hooijdonk wilt ook helemaal geen td worden daar, liet ie zelf doorschemen gister, hij wil geen verantwoordelijkheid maar wel van alles roepen en sturen en interessant doen daar, maar hij wilt er dan zeker niet er op afgerekend worden, ze kunnen roepen wat ze willen maar hij gaat niks officieel doen daar...denk ik hahah
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21413
    maandag 22 oktober 2018 om 20:55
    Opdoeken als er geen geld is.
    Vind ik leuk
    Johan59 +699
    maandag 22 oktober 2018 om 21:08
    Dat hopen we hier van jou ook. Maar jij blijft toch ook.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21413
    maandag 22 oktober 2018 om 21:18
    Ik heb geld.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46024
    maandag 22 oktober 2018 om 22:20
    Statiegeld is ook geld inderdaad.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:02
    Hij bereikt bij NAC hetzelfde als Jan van Halst bij Twente denk ik .En we weten allemaal hoe dat afgelopen is .
    Vind ik leuk
    El Cazador +6532
    maandag 22 oktober 2018 om 21:03
    NL kent tal van subside regelingen, zit er niet iets tussen voor NAC.
    Beter dan dat het op verkeerde buitenlandse adressen komt, zie media de laatste tijd!!
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    maandag 22 oktober 2018 om 21:08
    En dat was het einde van NAC...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:18
    Zo hee wat een pessimisme in de reacties. Ik ga voor Pierre. Wie nog meer?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:31
    Pierre houdt meer van Feyenoord. Pierre gaat zijn vrije leventje niet opgeven.. Pierre wil enkel advies geven aan de zijlijn of eigenlijk wil hij alles te zeggen hebben zonder een officiele functie binnen de club te bekleden. Waarom zou hij het doen, hij kan enkel verliezen... valt niks te winnen in Breda.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:45
    Ik hoop dat van Hooijdonk het gaat worden dan is hij in ieder geval van de tv af.
    Irritant mannetje ( goede voetballer maar daar had hij het bij moeten laten)
    Vind ik leuk
    Jafio +1788
    maandag 22 oktober 2018 om 21:45
    Wat een gelul van die man. Nac is juist weer gezond qua financiën. Willen waarschijnlijk het stadion terugkopen dussssss
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31702
    maandag 22 oktober 2018 om 21:48
    Andries, ga darten.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:01
    Niet doen Pierre, zo word je een tweede GJVerbeek Een analist die niet meer geloofwaardig over komt
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 23:14
    Wat een onzin. Zijn zeker vriendjes van elkaar.

    Als Pierre iemand is waar de spelers warm voor lopen, moet hij conditietrainer worden.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1237
    maandag 22 oktober 2018 om 23:34
    wat moet je daar mee bij nac nooit doen
    Vind ik leuk
    edje2307 +370
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:38
    Nac is geschikter voor de keukenkampioensdivisie!!
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2884
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:53
    Ik denk dat je door goed beleid, een herkenbaar team en kleine succesjes vertrouwen kan kweken waardoor geldschieters sneller de knip zullen trekken.....geloof niet dat van Hooidonk een groot netwerk heeft maar wel voldoende persoonlijkheid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:36
    Weet niet of hij geschikt is voor TD was hij ook niet de gene die kwam met Kazim en als begeleidende tekst dat het een goede spits was met een neusje voor de goal en goede inzet?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws