Van Hooijdonk gewaarschuwd: Het is allemaal zijn pakkie aan

Van Hooijdonk gewaarschuwd: "Het is allemaal zijn pakkie aan"

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 20:52ma 22-10-2018 om 20:52

Andries Jonker geeft positief advies aan NAC Breda: Pierre van Hooijdonk moet de nieuwe technisch directeur worden. Jonker, die zelf technisch directeur was bij de KNVB en Willem ll, waarschuwt hem echter wel.

"De hele club komt op je bord. Ik denk dat heel veel mensen geen flauw idee hebben van waar het allemaal over gaat", zegt Jonker bij FC Afkicken. "Het eerste elftal, het beloftenteam, de jeugdafdeling, de trainers, de assistent-trainers, de keeperstrainers, de medische staf, de mensen die voor het eten zorgen, de mensen die voor het onderhoud zorgen. Het is allemaal zijn pakkie aan."

NAC heeft momenteel weinig financiële middelen. Met Van Hooijdonk aan boord zou dat kunnen veranderen, denkt Jonker. "Het is goed als hij het gaat doen, omdat mensen dan wellicht de portemonnee trekken. Daar draait iedereen omheen, maar daar gaat het natuurlijk om."

"NAC heeft geen rode cent. Geen rode cent. Dus er moet weer geld komen. Het komt niet van de gemeente, dus van wie komt dat dan? Als ze vertrouwen hebben in Pierre, de portemonnee trekken, dán kan hij wat doen. Daarom is hij wellicht de meest geschikte kandidaat. En niet om wat voor reden dan ook. Hij is iemand waar mensen warm voor lopen."

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Poll

Moet NAC voor Van Hooijdonk kiezen?

(876 stemmen)

Plaats een reactie

Joee +312
maandag 22 oktober 2018 om 20:54
Wat is die jonker een vermoeiend mannetje zeg
Vind ik leuk
Alex Koopman +1225
maandag 22 oktober 2018 om 23:16
Kan best zijn maar hij heeft in dit geval wel gelijk.
Vind ik leuk
Joee +312
maandag 22 oktober 2018 om 23:22
En op basis van wat is van Hooijdonk dan in godsnaam een geschikte TD denk jij?
Vind ik leuk
Alex Koopman +1225
dinsdag 23 oktober 2018 om 01:06
Op basis van hetzelfde als dat jij denkt dat het bij voorbaat niks is, helemaal niks dus. Buiten dat doelde ik niet zozeer op zijn eventuele functie, ik doelde op het financiële gedeelte waar een van Hooijdonk meer geld in het laatje zal brengen.
En ik denk dat van Hooijdonk nog best wel kan verrassen.
Ik heb 4 seizoenen bij een BVO gewerkt samen met iemand die bij jeugdspelers populair was, bij de resterende staf totaal niet door een gebrek aan kennis en ondertussen heeft diegene wel een stap omhoog kunnen maken.

Beeldvorming is lang niet alles, geef hem eerst is een kans voor hij volledig afgebrand word. Mocht ie er idd niks van bakken, heeft ie toch mooi de kas gespekt met zijn aanstelling en op naar de volgende ;)
Vind ik leuk
BoomP +381
dinsdag 23 oktober 2018 om 04:15
Dat zeker, maar van Hooijdonk wilt ook helemaal geen td worden daar, liet ie zelf doorschemen gister, hij wil geen verantwoordelijkheid maar wel van alles roepen en sturen en interessant doen daar, maar hij wilt er dan zeker niet er op afgerekend worden, ze kunnen roepen wat ze willen maar hij gaat niks officieel doen daar...denk ik hahah
Vind ik leuk
wattenstaafje +22680
maandag 22 oktober 2018 om 20:55
Opdoeken als er geen geld is.
Vind ik leuk
Johan59 +844
maandag 22 oktober 2018 om 21:08
Dat hopen we hier van jou ook. Maar jij blijft toch ook.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22680
maandag 22 oktober 2018 om 21:18
Ik heb geld.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48294
maandag 22 oktober 2018 om 22:20
Statiegeld is ook geld inderdaad.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:02
Hij bereikt bij NAC hetzelfde als Jan van Halst bij Twente denk ik .En we weten allemaal hoe dat afgelopen is .
Vind ik leuk
El Cazador +8079
maandag 22 oktober 2018 om 21:03
NL kent tal van subside regelingen, zit er niet iets tussen voor NAC.
Beter dan dat het op verkeerde buitenlandse adressen komt, zie media de laatste tijd!!
Vind ik leuk
Bokkum013 +429
maandag 22 oktober 2018 om 21:08
En dat was het einde van NAC...
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:18
Zo hee wat een pessimisme in de reacties. Ik ga voor Pierre. Wie nog meer?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:31
Pierre houdt meer van Feyenoord. Pierre gaat zijn vrije leventje niet opgeven.. Pierre wil enkel advies geven aan de zijlijn of eigenlijk wil hij alles te zeggen hebben zonder een officiele functie binnen de club te bekleden. Waarom zou hij het doen, hij kan enkel verliezen... valt niks te winnen in Breda.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:32]
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:45
Ik hoop dat van Hooijdonk het gaat worden dan is hij in ieder geval van de tv af.
Irritant mannetje ( goede voetballer maar daar had hij het bij moeten laten)
Vind ik leuk
Jafio +2000
maandag 22 oktober 2018 om 21:45
Wat een gelul van die man. Nac is juist weer gezond qua financiën. Willen waarschijnlijk het stadion terugkopen dussssss
Vind ik leuk
Smithsonian +37834
maandag 22 oktober 2018 om 21:48
Andries, ga darten.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 23:01
Niet doen Pierre, zo word je een tweede GJVerbeek Een analist die niet meer geloofwaardig over komt
Vind ik leuk
voorstopper +1084
maandag 22 oktober 2018 om 23:14
Wat een onzin. Zijn zeker vriendjes van elkaar.

Als Pierre iemand is waar de spelers warm voor lopen, moet hij conditietrainer worden.
Vind ik leuk
deltiaan +1335
maandag 22 oktober 2018 om 23:34
wat moet je daar mee bij nac nooit doen
Vind ik leuk
edje2307 +376
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:38
Nac is geschikter voor de keukenkampioensdivisie!!
Vind ik leuk
Sideburnn +3164
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:53
Ik denk dat je door goed beleid, een herkenbaar team en kleine succesjes vertrouwen kan kweken waardoor geldschieters sneller de knip zullen trekken.....geloof niet dat van Hooidonk een groot netwerk heeft maar wel voldoende persoonlijkheid.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws