Ziyech: Ik heb hem heel vaak op Instagram langs zien komen

Ziyech: "Ik heb hem heel vaak op Instagram langs zien komen"

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 21:31ma 22-10-2018 om 21:31

Kasper Dolberg, Klaas-Jan Huntelaar of Dusan Tadic in de spits: het maakt Hakim Ziyech helemaal niets uit. De stilist speelt met wie hij opgezadeld wordt. Tegen Bayern München koos Erik Ten Hag voor Tadic in de spits. In de competitie lijkt Dolberg de voorkeur te krijgen boven Huntelaar.

Daardoor heeft Ziyech in een maand tijd drie keer een andere speler voor zich gehad. "Ik heb niet echt een voorkeur. Ik speel gewoon m'n wedstrijden en met wie dat is..Je hoort het samen te doen. Het maakt niet uit", vertelt Ziyech aan Veronica Inside. "Ik heb er niet echt problemen mee. Met alle drie heb ik een klik. Het is niet bepaald nodig om speciaal met die te spelen. Ik kan het met alle drie."

Tegen Bayern was Ziyech een van de uitblinkers. In de eerste helft verstuurde hij een pass die vervolgens viral ging. "Ik heb hem heel vaak op Instagram langs zien komen, dus heb ik hem regelmatig gezien. Als je hem zo vaak hebt gezien, ben je het wel zat hoor."

Poll

Gaat Ajax winnen van Benfica?

(1641 stemmen)

Plaats een reactie

De fries +1599
maandag 22 oktober 2018 om 21:33
Toch zelf wel even heeeel vaak bekijken..
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 22:01
Er zijn mensen die overal iets negatiefs over willen en kunnen zeggen.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 22:01]
Vind ik leuk
Clutchy +1105
maandag 22 oktober 2018 om 22:18
Ze noemen het ook wel een jarloerse boer
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:35
Ziyech is een geniale speler die met elk voetballer zou kunnen vertoeven! Hij is beter dan menig Marokkaanse voetballers die wij boeren gehad hebben en dat zijn er wel een aantal!
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:36]
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:43
Wij hebben er in de jeugd ook een aantal geweldige talenten die eraan komen. Aboukhlal en Ihattaren. Vooral die laatste. Die gaat er denk ik wel komen
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 22:28
Het zijn net dobbelstenen. Je gooit een keer zes.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 22:49
Zo zonde dat hij niet voor oranje speelt he. Man man man. Dan had je toch een luxe gehad zeg.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:37
Morgen maar even knallen tegen Benfica!
Vind ik leuk
Nick Ka +136
maandag 22 oktober 2018 om 21:37
Wat een ongelofelijke held ❤️ #HZ22 ❌❌❌
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 21:42
En toch word hij door 30% van de ajacieden niet gewaardeerd door overige redenen
Vind ik leuk
Niels92 +30823
maandag 22 oktober 2018 om 21:51
En wat heeft dat met het topic te maken?
Vind ik leuk
Ginovanni +20621
maandag 22 oktober 2018 om 21:52
Doe maar max 10%.....
Overdrijven is ook een vak!😉

Ziyech was, is en blijft een held!
[Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:52]
Vind ik leuk
410hhw +1735
maandag 22 oktober 2018 om 22:22
Ziyech hattrick morgen.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 22:59
Wat een heerlijke pass Lekker nog ff weer van genieten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws