Ziyech: Ik heb hem heel vaak op Instagram langs zien komen

    Ziyech: "Ik heb hem heel vaak op Instagram langs zien komen"

    maandag 22 oktober 2018 om 21:31

    Kasper Dolberg, Klaas-Jan Huntelaar of Dusan Tadic in de spits: het maakt Hakim Ziyech helemaal niets uit. De stilist speelt met wie hij opgezadeld wordt. Tegen Bayern München koos Erik Ten Hag voor Tadic in de spits. In de competitie lijkt Dolberg de voorkeur te krijgen boven Huntelaar.

    Daardoor heeft Ziyech in een maand tijd drie keer een andere speler voor zich gehad. "Ik heb niet echt een voorkeur. Ik speel gewoon m'n wedstrijden en met wie dat is..Je hoort het samen te doen. Het maakt niet uit", vertelt Ziyech aan Veronica Inside. "Ik heb er niet echt problemen mee. Met alle drie heb ik een klik. Het is niet bepaald nodig om speciaal met die te spelen. Ik kan het met alle drie."

    Tegen Bayern was Ziyech een van de uitblinkers. In de eerste helft verstuurde hij een pass die vervolgens viral ging. "Ik heb hem heel vaak op Instagram langs zien komen, dus heb ik hem regelmatig gezien. Als je hem zo vaak hebt gezien, ben je het wel zat hoor."

    Poll

    Gaat Ajax winnen van Benfica?

    (1639 stemmen)

    Plaats een reactie

    De fries +867
    maandag 22 oktober 2018 om 21:33
    Toch zelf wel even heeeel vaak bekijken..
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:01
    Er zijn mensen die overal iets negatiefs over willen en kunnen zeggen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    maandag 22 oktober 2018 om 22:18
    Ze noemen het ook wel een jarloerse boer
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:35
    Ziyech is een geniale speler die met elk voetballer zou kunnen vertoeven! Hij is beter dan menig Marokkaanse voetballers die wij boeren gehad hebben en dat zijn er wel een aantal!
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:43
    Wij hebben er in de jeugd ook een aantal geweldige talenten die eraan komen. Aboukhlal en Ihattaren. Vooral die laatste. Die gaat er denk ik wel komen
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:28
    Het zijn net dobbelstenen. Je gooit een keer zes.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:49
    Zo zonde dat hij niet voor oranje speelt he. Man man man. Dan had je toch een luxe gehad zeg.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:37
    Morgen maar even knallen tegen Benfica!
    Vind ik leuk
    Nick Ka +39
    maandag 22 oktober 2018 om 21:37
    Wat een ongelofelijke held ❤️ #HZ22 ❌❌❌
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    maandag 22 oktober 2018 om 21:37
    Ik vind je sowieso een geweldige speler maar metsel er alsjeblieft morgen 2 in de kruising! Met wie je wel of niet een klik hebt vind ik voor morgen niet zo belangrijk..:) :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5149
    maandag 22 oktober 2018 om 21:40
    2 intikkertjes vind ik ook goed hoor
    Vind ik leuk
    Florian87 +10970
    maandag 22 oktober 2018 om 21:41
    Liever 3 voor de zekerheid!
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    maandag 22 oktober 2018 om 21:45
    Ik denk dat het gewoon 4-1 wordt! :)
    Vind ik leuk
    buddha +8881
    maandag 22 oktober 2018 om 22:06
    de uitslag maakt me niet uit. heb 20 euro op winst gezet. dus ALS ZE MAAR WINNEN ;)
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    maandag 22 oktober 2018 om 22:08
    Winst is inderdaad het enige wat belangrijk is, (als is het alleen maar voor jouw 20 euro :))
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    maandag 22 oktober 2018 om 21:44
    of 2 x met z'n scheenbeen...Ook prima! :)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:42
    En toch word hij door 30% van de ajacieden niet gewaardeerd door overige redenen
    Vind ik leuk
    Niels92 +27114
    maandag 22 oktober 2018 om 21:51
    En wat heeft dat met het topic te maken?
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19789
    maandag 22 oktober 2018 om 21:52
    Doe maar max 10%.....
    Overdrijven is ook een vak!😉

    Ziyech was, is en blijft een held!
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:00
    Wil je dan ook even duidelijkheid verschaffen welke overige redenen dan zijn, je weet het schijnbaar allemaal zo goed.
    Overigens heeft Ziyech juist de laatste tijd een klik met de supporters, wanneer je nooit in het stadion zit, kan jij dat natuurlijk niet weten.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2354
    maandag 22 oktober 2018 om 22:09
    Kerel, reageer alsjeblieft op een topic van je eigen club maar wil je toch reageren op een ajax-topic, schrijf dan wat zinnigs!
    Vind ik leuk
    Feitje +0
    dinsdag 23 oktober 2018 om 02:34
    Alleen maar over ajax dus kunnen nergens anders over reageren
    Vind ik leuk
    410hhw +1801
    maandag 22 oktober 2018 om 22:22
    Ziyech hattrick morgen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:59
    Wat een heerlijke pass Lekker nog ff weer van genieten
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws