Bayern München roept Oranje Leeuwin op het matje en legt vlogverbod op

    Bayern München roept Oranje Leeuwin op het matje en legt vlogverbod op

    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:29

    Oranje Leeuwin Jill Roord mag van haar club Bayern München geen vlogs meer maken. In samenwerking met Metro gaf zij in totaal drie keer een kijkje achter de schermen, maar nu blijkt dat zij bepaalde afspraken heeft geschonden.

    Bayern heeft haar verplicht om de vlogs binnen 24 uur offline te halen en staat niet meer toe dat zij de samenwerking met Metro voortzet. 'Haar club kon zich niet vinden in de beelden die in haar video’s verschenen', schrijft Metro.

    Het was volgens Bayern niet de afspraak dat er in de kleedkamer gefilmd zou worden. De vlogs van Roord zijn offline gehaald. In plaats daarvan zijn er nieuwe versies online gekomen, waar geen kleedkamer in te zien is.

    De vlogs waren interessant, omdat Roord in beeld bracht hoe het leven van een profvoetballer van Bayern en Oranje er uitzag. Ook de beelden uit de kleedkamer werden gewaardeerd. Er is dus geknipt in de beelden die al online stonden, maar Roord mag geen nieuwe vlogs meer online zetten.

    Roord maakt volgende maand kans om zich met de Oranje Vrouwen te plaatsen voor het WK.

    Poll

    Terechte beslissing van Bayern?

    (2156 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:34
    Tsja je kan hier niet echt wat over zeggen, je weet niet hoe die afspraken zijn gemaakt en hoe duidelijk het was dat dat niet mocht.

    Als het ergens in een contractje vermeld staat met kleine lettertjes, is een waarschuwing wel genoeg. Dan had ze gewoon door kunnen vloggen lijkt mij?

    Is er 5x tegen haar gezegd dat het absoluut niet mag? Dan snap ik deze beslissing wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:34
    Ik vind vrouwenvoetbal steeds leuker worden. Waar zijn de beelden?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2968
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:33
    Als ze uit de kleedkamer gaan uitzenden kan het, het mannenvoetbal nog wel eens voorbij gaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:35
    😂😂😂😂 blote borsten 🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5059
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:59
    Okeeej. Je komt niet vaak blote borsten tegen he ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:06
    Hahahaha het zal inderdaad geen echte dokter zijn!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:57
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:35
    Vlogs & vloggers zijn sws kut.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:35
    Zolang er geen tactisch gedoe naar buiten lekt, so what?
    Of zie ik het verkeerd?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171448
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:43
    als er iets anders naar buiten lekt valt het onder 18 plus
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:45
    Geen probleem dus hahaaa
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:42
    Ligt eraan als het gefilmt was wanneer ze aan het douchen waren kunnen dit soort vlogs best intressant zijn.
    Vind ik leuk
    NumbTen +121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:46
    Lijkt me wel logisch. Je kan niet zonder toestemming gaan filmen en al helemaal niet als er dus blijkbaar regels voor zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:59
    "Fantastic Game" zei Gullit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:57
    Wij mogen niet zien dat de sterren van Bayern
    na de training onder de douche gaan
    met het Dames-Team van Bayern,

    Daar weten ze wat scoren is..... echte Teamgeist....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:58
    Ik begin dat vrouwenvoetbal steeds meer te waarderen :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:10
    Ik begin voetbalvrouwen steeds meer te waarderen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:32
    Dekt de lading nét iets beter inderdaad :-)
    Vind ik leuk
    buenosje +968
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:07
    Of voetballende vrouwen?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:51
    gewoon ontslaan
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +215
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:26
    Na also, also, also! Wat een halsmisdaad Jill, foei! Misschien een ideetje om Aad voortaan de vlogs te laten filmen want dan zie je ineens veel minder?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws