Groningen hekkensluiter: 'Als er mooie kans komt in winter, ga ik erover nadenken'

Groningen hekkensluiter: 'Als er mooie kans komt in winter, ga ik erover nadenken'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 17:43di 23-10-2018 om 17:43

Mimoun Mahi is bereid na te denken over een vertrek bij FC Groningen als zich in de winterstop een club meldt. De linksbuiten, die afgelopen weekend eindelijk weer negentig minuten maakte, stelt echter dat een vertrek bij de hekkensluiter geen 'must' is. 

Bij Heracles Almelo opende Mahi de score, maar Groningen verloor uiteindelijk met 4-1. Daarmee zijn de noorderlingen de hekkensluiter van de Eredivisie. Toch stelt Mahi niet per se weg te hoeven. "Als ik eerlijk moet zijn, probeer ik me nu te focussen op mijn fitheid om elke week te voetballen tot aan de winterstop. Ik probeer het team te helpen. Als ik dan in de winterstop moet blijven om het team te helpen, dan blijf ik gewoon. Laat dat duidelijk zijn", verklaart hij voor de camera van Voetbal Inside.

"Als er een mooie kans komt in de winter ga ik erover nadenken, maar het is niet dat ik nu 100% weg wil omdat we in de shit zitten", vervolgt Mahi, die in Groningen beschikt over een medio 2019 aflopend contract.

Plaats een reactie

Roodwitblauw +1604
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:50
Leuke teksten bij een club in problemen. Wat een moeilijke jongen.
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:55
We kennen zijn teksten inmiddels, presteert al een jaar niets meer en blijft maar dromen over een transfer. Mahi is vaker geblesseerd dan Arjen Robben. Volgens mij is zijn broer ook zijn zaakwaarnemer. Dat is dus ook al niet iemand die hem wakker kan schudden.
Vind ik leuk
mazu +3909
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:29
Om het team te helpen........die gozer denkt echt dat Groningen hem dankbaar moet zijn. Deze jongen is alle gevoel voor realiteit verloren, hij ziet niet in dat hij mede verantwoordelijk is voor de malaise waarin Groningen nu verkeerd. Tijd voor een goed gesprek, want met dit soort uitspraken wil hij zichzelf totaal ten onrechte boven het team plaatsen. Met deze instelling komt hij nooit een stap hoger.
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
Tijd van praten is voorbij. Altijd iets met die man. Heeft wel het talent maar niet de instelling en het juiste karakter. Jammer , weer een speler die zijn carrière aan het vergooien is.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:00
Die jongen is zwakbegaafd merk je en zie je toch overal aan ?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:00]
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:07
Kan een betere club dan Groningen vinden
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:21
lol op basis van dit seizoen? never. kan alleen maar achteruit gaan, tenzij hij zich nog bewijst tot de winter. Maar die kans is klein, hij is nu al 2 dagen niet meer op de training geweest. kamt waarschijnlijk weer met blessures.
Vind ik leuk
Metal +3064
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:37
Dat kan iedereen natuurlijk. Google is daarin ook heel handig. Kom je uit bij een Bayern, Barca of Juve. Vraag blijft of zo'n club Mahi ook wil. Denk dat laatste een stuk lastiger zal zijn
Vind ik leuk
pietprecies +11697
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:52
Het team helpen.. de grote Mahi.. alsof Groningen hem dankbaar moet zijn op de knietjes dat hij überhaupt aan de aftrap verschijnt...

Ik zie Groningen niet degraderen maar dit soort figuren:

“Ik ben medeverantwoordelijk voor de laatste plaats maar ik voel mezelf te goed om te blijven en te bewijzen dat ik het wel kan”...

Enfin, degradatie zou altijd kunnen, dan wordt het wel heel bizar qua “grotere” clubs in de kkd..
Vind ik leuk
JanTa48 +8052
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:56
Groningen gaat van z'n lang zal ze leven niet degraderen. Daar is het net een te mooie club voor.
Vind ik leuk
G.Kopf +4975
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:59
Nou als je laatste staat, 4-1 op je donder krijgt bij Heracles en spelers in de winterstop blijkbaar wel weg willen, dan ga je het hewl moeilijk krijgen
Vind ik leuk
HanV +5459
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:19
Het is nog te begrijpen dat ze Veldwijk wegjagen, maar daarna nog Drost en vdWeert en er niets voor in de plaats halen is niet te volgen. Zonder Mahi denk ik echt dat ze een goed kans maken om 18e te worden, als je niet scoort haal je nauwelijks punten. Dan hebben ze alleen Cassiera die kan scoren in de JL.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:31
Tja dat zeiden ze ook over vele andere clubs de afgelopen jaren enkele daarvan draaien nu al jaren in de ik divisie
Vind ik leuk
zwollie +9388
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:57
Laat je club maar in de steek.
Vind ik leuk
Iefmeister +7937
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:59
Als ik moet blijven om het team te helpen...die schop je toch zo naar de WIA in als teamgenoot
Vind ik leuk
De Goffert +835
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:01
Verlaat het zinkend schip die je zelf aardig hebt laten zinken🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Zi’n hekel aan dit soort mensen!
Enkel en alleen aan zichzelf denkende mensen zijn weinig tot niks waard!
Vind ik leuk
Mama +431
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
Als van geel dit te weten komt...
Vind ik leuk
debacle +547
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
Bij een halve aanbieding gaat hij met gierende banden...
Vind ik leuk
Het Brein +4766
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
Echt een speler voor Spanje: Leganes, Huesca of Eibar...
Vind ik leuk
raoul88 +871
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
Schop die jongen lekker naar de wia
Vind ik leuk
Cookee +12650
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:04
Feijenoord, hij kan ook in de positie van Jorgensen als die weggaat.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:08
Nee doe.maar niet.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:51
Ach jahoor meneer speelt eindelijk weer eens één goede wedstrijd en hij heeft het direct alweer over zijn transfer...
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:08
Subtop.kan hij wel.aan. utrecht of zo?
Vind ik leuk
bennings +360
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:36
Zou goed bij Utreg passen in plaats van Kerk ...
Vind ik leuk
Cookee +12650
donderdag 25 oktober 2018 om 19:21
Denk ik ook, maar dan moet hij wel constanter worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws