Groningen hekkensluiter: 'Als er mooie kans komt in winter, ga ik erover nadenken'

    Groningen hekkensluiter: 'Als er mooie kans komt in winter, ga ik erover nadenken'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:43

    Mimoun Mahi is bereid na te denken over een vertrek bij FC Groningen als zich in de winterstop een club meldt. De linksbuiten, die afgelopen weekend eindelijk weer negentig minuten maakte, stelt echter dat een vertrek bij de hekkensluiter geen 'must' is. 

    Bij Heracles Almelo opende Mahi de score, maar Groningen verloor uiteindelijk met 4-1. Daarmee zijn de noorderlingen de hekkensluiter van de Eredivisie. Toch stelt Mahi niet per se weg te hoeven. "Als ik eerlijk moet zijn, probeer ik me nu te focussen op mijn fitheid om elke week te voetballen tot aan de winterstop. Ik probeer het team te helpen. Als ik dan in de winterstop moet blijven om het team te helpen, dan blijf ik gewoon. Laat dat duidelijk zijn", verklaart hij voor de camera van Voetbal Inside.

    "Als er een mooie kans komt in de winter ga ik erover nadenken, maar het is niet dat ik nu 100% weg wil omdat we in de shit zitten", vervolgt Mahi, die in Groningen beschikt over een medio 2019 aflopend contract.

    Plaats een reactie

    Roodwitblauw +1223
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:50
    Leuke teksten bij een club in problemen. Wat een moeilijke jongen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2732
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:55
    We kennen zijn teksten inmiddels, presteert al een jaar niets meer en blijft maar dromen over een transfer. Mahi is vaker geblesseerd dan Arjen Robben. Volgens mij is zijn broer ook zijn zaakwaarnemer. Dat is dus ook al niet iemand die hem wakker kan schudden.
    Vind ik leuk
    mazu +2033
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:29
    Om het team te helpen........die gozer denkt echt dat Groningen hem dankbaar moet zijn. Deze jongen is alle gevoel voor realiteit verloren, hij ziet niet in dat hij mede verantwoordelijk is voor de malaise waarin Groningen nu verkeerd. Tijd voor een goed gesprek, want met dit soort uitspraken wil hij zichzelf totaal ten onrechte boven het team plaatsen. Met deze instelling komt hij nooit een stap hoger.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2732
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
    Tijd van praten is voorbij. Altijd iets met die man. Heeft wel het talent maar niet de instelling en het juiste karakter. Jammer , weer een speler die zijn carrière aan het vergooien is.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1281
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:00
    Die jongen is zwakbegaafd merk je en zie je toch overal aan ?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:07
    Kan een betere club dan Groningen vinden
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:21
    lol op basis van dit seizoen? never. kan alleen maar achteruit gaan, tenzij hij zich nog bewijst tot de winter. Maar die kans is klein, hij is nu al 2 dagen niet meer op de training geweest. kamt waarschijnlijk weer met blessures.
    Vind ik leuk
    Metal +2636
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:37
    Dat kan iedereen natuurlijk. Google is daarin ook heel handig. Kom je uit bij een Bayern, Barca of Juve. Vraag blijft of zo'n club Mahi ook wil. Denk dat laatste een stuk lastiger zal zijn
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1043
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
    Die gaat naar de zandbak, meer zit er ook niet in met zo’n waardeloze mentaliteit.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6135
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:52
    Het team helpen.. de grote Mahi.. alsof Groningen hem dankbaar moet zijn op de knietjes dat hij überhaupt aan de aftrap verschijnt...

    Ik zie Groningen niet degraderen maar dit soort figuren:

    “Ik ben medeverantwoordelijk voor de laatste plaats maar ik voel mezelf te goed om te blijven en te bewijzen dat ik het wel kan”...

    Enfin, degradatie zou altijd kunnen, dan wordt het wel heel bizar qua “grotere” clubs in de kkd..
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:58
    Mahi zou wel passen bij één van de grotere clubs in de KKD
    Is hij echt lastig en vaak geblesseerd? Dan maar ff niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:56
    Groningen gaat van z'n lang zal ze leven niet degraderen. Daar is het net een te mooie club voor.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:59
    Nou als je laatste staat, 4-1 op je donder krijgt bij Heracles en spelers in de winterstop blijkbaar wel weg willen, dan ga je het hewl moeilijk krijgen
    Vind ik leuk
    HanV +4357
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:19
    Het is nog te begrijpen dat ze Veldwijk wegjagen, maar daarna nog Drost en vdWeert en er niets voor in de plaats halen is niet te volgen. Zonder Mahi denk ik echt dat ze een goed kans maken om 18e te worden, als je niet scoort haal je nauwelijks punten. Dan hebben ze alleen Cassiera die kan scoren in de JL.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:31
    Tja dat zeiden ze ook over vele andere clubs de afgelopen jaren enkele daarvan draaien nu al jaren in de ik divisie
    Vind ik leuk
    zwollie +7924
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:57
    Laat je club maar in de steek.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:59
    Als ik moet blijven om het team te helpen...die schop je toch zo naar de WIA in als teamgenoot
    Vind ik leuk
    De Goffert +529
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:01
    Verlaat het zinkend schip die je zelf aardig hebt laten zinken🖕🏼🖕🏼🖕🏼
    Zi’n hekel aan dit soort mensen!
    Enkel en alleen aan zichzelf denkende mensen zijn weinig tot niks waard!
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:22
    Precies. Enorm veel waardering voor Rens van Eijden die een paar jaar terug bleef toen NEC degradeerde.
    Dat vond ik echt klasse.
    Vind ik leuk
    De Goffert +529
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:31
    Diezelfde Rens laat NEC nu ook aardig zinken. Bah bah, wat valt hij tegen!
    Vind ik leuk
    Peterfc +1603
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:37
    Daar ging het ff niet om. Ik blijf het klasse vinden.
    Vind ik leuk
    Mama +197
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:40
    Als van geel dit te weten komt...
    Vind ik leuk
    remakil +5927
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:43
    Mahi denkt al heel lang en is geen schim meer van dat ene half jaartje dat hij leuk draaide. Lekker blijven nadenken jong, je bent het Groningen niveau nog lang niet ontgroeid...
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3439
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
    Hij hoort ook bij dit Groningen. Je bent niet individueel te goed voor je team als je de hekkensluiter bent. Je bent samen slecht bezig, Mahi is geen uitzondering..
    Vind ik leuk
    debacle +484
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
    Bij een halve aanbieding gaat hij met gierende banden...
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
    Echt een speler voor Spanje: Leganes, Huesca of Eibar...
    Vind ik leuk
    raoul88 +781
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
    Schop die jongen lekker naar de wia
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:56
    Is gewoon een Sukkel.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:04
    Feijenoord, hij kan ook in de positie van Jorgensen als die weggaat.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31758
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:08
    Nee doe.maar niet.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1035
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:12
    Hoe krom ik lul; als ik moet blijven blijf ik.
    Ga niet weg omdat we in de shit zitten.
    Maar bij goeie aanbieding in de winter enz.

    Pffft ik zeg weg ermee.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5389
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:58
    Zonder een Raiola niet makkelijk te slijten ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 25 oktober 2018 om 19:20
    Ik snap ook niet waarom spelers dit soort teksten doen.
    Maar lezen dat ze hun best zullen doen voor Groningen zou op mij sympathieker overkomen. En dan mag hij in zijn hoofd best dromen van Excelsior of zo. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:51
    Ach jahoor meneer speelt eindelijk weer eens één goede wedstrijd en hij heeft het direct alweer over zijn transfer...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31758
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:08
    Subtop.kan hij wel.aan. utrecht of zo?
    Vind ik leuk
    bennings +312
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:36
    Zou goed bij Utreg passen in plaats van Kerk ...
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 25 oktober 2018 om 19:21
    Denk ik ook, maar dan moet hij wel constanter worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws