NEC lost keepersprobleem op met derde doelman Kroatië: Kan er direct staan

    NEC lost keepersprobleem op met derde doelman Kroatië: "Kan er direct staan"

    maandag 29 oktober 2018 om 14:02

    Oliver Zelenika is de nieuwe keeper van NEC. Door het plotselinge stoppen van Gino Coutinho en de blessure van Norbert Alblas kampten de Nijmegenaren met een keepersprobleem, maar dat probleem is met de komst van de Kroatische doelman opgelost.

    De 25-jarige Kroaat was al een tijdje op proef in Nijmegen en heeft nu een contract tot het einde van het seizoen getekend, met een optie op nog een seizoen. "Oliver heeft de afgelopen periode waarin hij zonder contract zat hard doorgetraind voor zichzelf", meldt Remco Oversier, technisch directeur van NEC, op de website van de Nijmeegse club. "Daardoor kan hij er nu ook direct staan als het nodig is."

    Zelenika kwam in het verleden uit voor Dinamo Zagreb, waarvoor hij ook vier wedstrijden het doel verdedigde in de Champions League. In 2013 stond hij nog onder lat in het Europa League-treffen met PSV en een jaar later maakte hij als derde keeper onderdeel uit van de WK-selectie van Kroatië. Marco van Duin stond de laatste duels onder de lat bij NEC. Hij incasseerde vrijdag vijf goals tegen TOP Oss (1-5).

    Plaats een reactie

    Peterselie +117
    maandag 29 oktober 2018 om 14:06
    Fijn! Hopelijk maakt hij een betere indruk dan Van Duin.
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 14:30
    Haha als hij twee voetbalschoenen aan kan trekken, maakt hij al een betere indruk. Onvoorstelbaar dat zo’n van Duin daar al jaren een salaris krijgt maar totaal niet kan keepen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 29 oktober 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 15:02
    Kan niet slechtter.
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 14:07
    Succes!
    [Reactie gewijzigd op maandag 29 oktober 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1995
    maandag 29 oktober 2018 om 14:08
    Ok.
    Vind ik leuk
    karnisse +158
    maandag 29 oktober 2018 om 14:08
    Hopen dat Nec weer naar de Eredivisie komt
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 14:11
    Leuke club,NEC. Nijmegen Eendracht Combinatie. Niets met dat ding te maken dus waar je hoofd op bungelt😉😁
    Vind ik leuk
    mcmodd +23953
    maandag 29 oktober 2018 om 14:54
    Heeft een gezellig hoofd en voor N.E.C. hoop ik dat hij de club direct weer hogerop weet te helpen.
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 15:09
    Wordt die vliegende keep? getuige het shirt waar die mee op de foto staat
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2073
    maandag 29 oktober 2018 om 17:20
    Hopelijk heeft hij niet teveel wurstjes gegeten, de energie is er namelijk uit bij nec spelers.
    Vind ik leuk
    maandag 29 oktober 2018 om 16:42
    Ik heb even onderzoek gedaan, maar die 3e keeper van NEC, Van Duin, schijnt een bloedverwant te zijn van André van Duin.

    Dat verklaart alles!
    Vind ik leuk
    NvC +4227
    maandag 29 oktober 2018 om 18:04
    Godzijdank! Van Duin meteen naar Jong NEC en zet deze jongen in doel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws