Kozakken Boys bekert door; ook Twente, Cambuur en Roda JC door

    Kozakken Boys bekert door; ook Twente, Cambuur en Roda JC door

    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:45

    Kozakken Boys heeft in extremis voor een stunt gezorgd door Almere City uit de KNVB Beker te knikkeren. De amateurs van VV Noordwijk en Koninklijke HFC moesten in respectievelijk FC Twente en SC Cambuur hun meerdere erkennen. Ook Roda JC bekert verder.

    Kozakken Boys - Almere City 2-1
    Kozakken Boys was lang op weg naar een stunt in Werkendam. De voormalig werkgever van Danny Buijs verdedigde lange tijd een 1-0 voorsprong op Sportpark de Zwaaier. De 28-jarige Ahmed El Azzouti zorgde al na tien minuten voor de voorsprong van Kozakken Boys. 

    Die voorsprong wisten de amateurs maar liefst zeventig minuten vast te houden, waarna Almere via een strafschop van Stijn Meijer langszij kwam. Iedereen in Werkendam was zich aan het voorbereiden op een half uur verlenging, maar in de absolute slotfase kon er alsnog gejuicht worden. In de 91e minuut ging de bal op de stip, waarna El Azzouti Kozakken Boys een ronde verder schoot.

    FC Twente - Noordwijk 4-2
    Twente trad op volle oorlogssterkte aan tegen Noordwijk, dat Sparta wist uit te schakelen in de vorige ronde. De Tukkers trokken in een tijdsbestek van twee minuten de wedstrijd naar zich toe. Javier Espinosa maakte na 28 minuten de 1-0 en Aitor Cantalapiedra twee minuten later de 2-0. De aansluitingstreffer van het dappere Noordwijk liet niet lang op zich wachten en werd gemaakt door Emile Wendt.

    Twente verschafte zichzelf wat lucht met de 3-1, die nog voor de rust gemaakt werd. Noordwijk leefde nog, maar maakte weinig aanspraak op een stunt in Enschede. Noordwijk-trainer Kees Zethof leek het wel te geloven en haalde Denzel James, een van zijn belangrijkste spelers, alvast naar de kant. Niet veel later maakte Wendt de wedstrijd weer spannend met de 3-2. Noordwijk vocht voor wat het waard was, maar na de 4-2 van Twente was het gedaan.

    Cambuur - HFC 2-1
    Cambuur had het in Leeuwarden lastig met de tweede divisionist. De ploeg van René Hake kwam na negentien minuten wel op voorsprong door Justin Mathieu, maar de amateurs gaven zich niet gewonnen. Sterker nog, in grote delen van de eerste helft was HFC zelfs de betere ploeg. Het leek gespeeld toen Cambuur vlak na de rust op 2-0 kwam, maar niets was minder waar.

    Na de prachtige aansluitingstreffer van Jacob Noordmans was het lang billenknijpen voor Cambuur. HFC kreeg zelfs kansen op de gelijkmaker. Ondanks een overwicht in de tweede helft liggen de amateurs uit het bekertoernooi.

    SV Urk - Roda JC 0-1
    Roda heeft zich met moeite losgeworsteld van SV Urk. De ploeg van Robert Molenaar presteert moeizaam in de competitie en ook tegen een hoofdklasser ging het niet van harte. Urk hield het lang uit tegen de Limburgers, maar een goal van Mohamed El Makrini vlak na rust was de amateurs fataal. De middenvelder schoot de bal vanaf 25 meter prachtig raak. Zijn treffer bleek genoeg voor de volgende ronde.

    Plaats een reactie

    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:46
    En het mooiste van de avond.

    Wie had dat gedacht
    Voor het spelen voor het grote Psv
    Naar vernederd worden door Rkc
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4062
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:56
    Ach ja, komt wel vaker voor.
    Zo verloor Feyenoord ooit van GAEagles en Ajax van Cambuur, ook 2 eerste divisie clubs destijds.
    Gelukkig heeft mijn clubje vnavond met 4-2 gewonnen
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:57
    Gefeliciteerd met de overwinning van je club
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4062
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:59
    Dank je
    Vind ik leuk
    Vak 129 +454
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:07
    Premie tegenstander zijn in de boeken opgenomen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:59
    De primeurkleutertjes kunnen qua kinderhand hun geluk kennelijk niet op.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:07
    Piep ,piep,piep
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:27
    Aldus het iele stemgeluid van een zich verkneukelend primeurkaboutertje.
    Vind ik leuk
    woensdag 31 oktober 2018 om 00:51
    Je hoeft jezelf niet de hele tijd te beschrijven
    Vind ik leuk
    woensdag 31 oktober 2018 om 08:41
    Aldus een primeurpubertje dat voor de gelegenheid op haar field day schuil gaat achter een speciaal daarvoor aangemaakt kinderkuikenaccountje. Hoe ajaxkleuters zich keer op keer laten kennen. Hilarisch.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27345
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:46
    Klote voor Almere :(
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:48
    Zeker weten.
    Hele leuke club.
    Heb er een paar jaar heel dichtbij gewoond
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4062
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:53
    Dus als je er dichtbij woont is het een leuke club?
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:56
    Was altijd knus en gezellig met wedstrijden.
    De club groeit met de jaren.
    Is nog een hele jonge club maar heel ambitieus.
    En met de Kroonenberg groep als eigenaar word er een goed beleid gevoerd.
    En ze zijn financieel gezond.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4062
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:58
    Klopt en ze groeien nog steeds.
    Niet verwacht dat ze zouden verliezen
    Vind ik leuk
    Storm14 +61
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:57
    Vandaar dat ie alle clubs van NL leuk vindt, in NL woon je vrijwel overal dichtbij 🤔
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:59
    Ik Woon vlakbij 1 club en die vind ik verre van leuk.
    Die club kan niet zonder suikeroom Frans
    Vind ik leuk
    Storm14 +61
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:01
    Je bedoeld die club die eigenlijk maar 2 wedstrijden in een seizoen belangrijk vindt en wil winnen?!
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:05
    Ja correct
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:24
    Utrecht is een mooie club vergeleken met dat gespuis wat jij leuk vindt
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:26
    Piep,piep,piep.
    Kruip maar vlug in je eierdopje
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:29
    Jij praat exact het zelfde als seniele sjaakimero.

    Piep piep piep en hun doen hun bets tegen ons blah blah blah
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:30
    RKC is groot en PSV is klein en dat is niet eerlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:31
    Hahaha je bent bijna grappig aan het worden.

    Nu hop naar bed
    Vind ik leuk
    woensdag 31 oktober 2018 om 00:53
    Blijven dromen. Ooit word je clubje zo groot als ons aller RKC
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:00
    Ik was laatst ook dichtbij een club. Het komt wel dichtbij zo!
    Vind ik leuk
    Pimman +5078
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:23
    Zeker jammer..toevallig ben ik vorig jaar verhuisd van Almere naar Amstelveen. Maar jarenlang er mooi gewoond dus ken het daar goed...jammer dat City eruit ligt ..gaat laatste weken wel weer wat minder.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2765
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:25
    Zeker jammer. Hoop dat ze over een paar jaar promoveren
    Vind ik leuk
    Pimman +5078
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:27
    Ze zaten er paar maanden geleden al heel dichtbij. Maar wat je zegt goed beleid, genoeg geld en stapje voor stapje.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:28
    Kozakken boys-almere. Welke wedstrijd heeft vp zitten kijken? 1-1 uit 'n penalty en 2-1 ook? Vp moet de beelden nog maar eens goed bekijken...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 30 oktober 2018 om 22:29]
    Vind ik leuk
    janssen +124
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:44
    Nou ik geloof niet dat dit helemaal goed is gegaan.
    Maar zou VP het fout hebben of hebben de spelers het vooraf afgesproken script niet goed uitgevoerd? ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 30 oktober 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26582
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:48
    Verrassende uitslagen in het bekertoernooi. Leuk!
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:48
    De bal ging op de stap? De bal ging toch op de kop?
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:54
    Wordt die waardeloze trainer van Twente weer gered door een paar spelers die iets meer talent hebben dan de amateurs van Noordwijk Wat ziet de FC toch in deze angsthaas ?
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:00
    Hij is goedkoop.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:30
    En de 3-1 door de scheids. Hoe kun je dat laten doorgaan. Zuiver buitenspel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:54
    Zou er in NL misschien ook ... er zijn de laatste tijd wel veel vreemde beslissingen
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1136
    woensdag 31 oktober 2018 om 09:58
    Geen buitenspel van Espinoza... En Boere was niet hinderlijk omdat het ver van de goal gebeurde.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    woensdag 31 oktober 2018 om 11:09
    Ik hoop echt dat je een grap maakt?
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1136
    woensdag 31 oktober 2018 om 15:38
    Je kunt toch pas buitenspel staan als je de bal aanraakt. Dat deed Boere niet. En of het hinderlijk is, hangt van een waslijst van factoren af. Bijvoorbeeld of het zicht van de keeper werd belemmerd.

    Dat was niet het geval, dus nu jij weer.
    Vind ik leuk
    Micha EL +1009
    woensdag 31 oktober 2018 om 15:51
    Volgens mij hoef je de bal niet aan te raken of de keeper zijn zicht belemmeren. Als je je bemoeit met de situatie dan sta je buitenspel.. Hij bewoog/liep echt naar de bal en zag er toen vanaf. Hij bemoeide zich op dat moment met de situatie en volgens mij is het dan buitenspel. Als dit geen buitenspel is dan betekend dat er nooit meer gefloten hoeft te worden zolang die gene de bal niet aanraakt.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 30 oktober 2018 om 21:59
    Wat heeft PSV eigenlijk gedaan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:23
    Weer zo'n zielige snavel die zijn haat richting psv groter en belangrijker vindt dan zijn eigen clubje.

    Jammer dat het in elk topic aangehaald moet worden.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:24
    Ach gossie het is twee uur na de wedstrijd... Jij had je lol na de 3-0 tegen Ajax, ook nog na een week of twee. Slechte verliezer hoor. Wat laat je je kennen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 30 oktober 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:35
    Nee hoor want ik heb rkc gefeliciteerd. Maar snap niet dat je in dit topic moet sarren. Topic van Memphis wordt ook al zo verneukt.

    Er zijn genoeg topics over psv en rkc om te zieken en te etteren. Dat is je goed recht!, want dat zou ik ook doen. Maar waarom in topics die er niets mee van doen hebben!?

    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:39
    Joh laat gaan man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:46
    Ik ben geen moraalridder, maar ik vind het echt ongepast om op een pro ajax gerelateerde site de niet ajax topics ook een ajax haat VS psv te laten worden. Er zijn genoeg topics om die haat en te ventileren. En vandaag het terecht uitlachen.

    Naast die topics zijn er nog andere clubs en supporters die iets leuks willen lezen. Misschien kunnen wij ook rekening houden met die bezoekers van deze site.

    Misschien een idee aan de moderators om de reacties on topic te houden.

    Wat vind jij ervan?
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:48
    Ik vind dat je aan het huilen bent en je laat kennen. Het is gewoon een gebbetje man. Hoe vaak krijgt Ajax, Feyenoord, een hoop shit over zich heen na een slecht resultaat? Nu is het een keer PSV. Laat gaan man.
    Ben te kort hier om een oordeel te vellen verder. Het is voetbal dus wat verwacht je nu? Kantinehumor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 30 oktober 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:51
    Ik ben aan het huilen, maar je bent te kort hier om een antwoord te vellen.

    Dus je wil alleen zieken en provoceren met je reactie. Nogmaals dat is goed, maar doe het dan in een relevant topic.

    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:54
    Jemig wat een figuur... Als je denkt dat dit al provoceren is....
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:57
    Tja beetje jammer dat je dit topic probeert te vergallen. Terwijl er genoeg gal psv topics zijn
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 30 oktober 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:58
    voorbeelden, links naar 'alle' topics?
    ps weet jij wat PSV heeft gedaan vanavond?
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 23:05
    Mag geen hyperlinks plaatsen op deze site.

    Maar jij valt in herhaling omdat je weet dat je fout zit. Dus ga aub daar trollen. Dan krijg je nog een like ook.
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +346
    woensdag 31 oktober 2018 om 10:22
    Sorry maat je stelt je wel een beetje aan hoor.. hij maakt een grapje.
    Volgens mij weet je t zelf ook wel, echter het toegeven is lastig na zoveel comments..
    Vind ik leuk
    Hakbal +1005
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:01
    Urk uit altijd lastig
    Vind ik leuk
    Rodajc +14771
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:46
    Resultaat is heilig, maar wat hebben wij een kutteam.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4062
    woensdag 31 oktober 2018 om 07:54
    Dames elftal?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:24
    Urk Urk Urk, een moeilijke wedstrijd maar toch gewonnen door een goal van onze Marrokaanse Turk
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 30 oktober 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 23:06
    Is dat ook nog de dealer van die mensen uit urk? Of is dat een vooroordeel over die mensen uit urk?
    Vind ik leuk
    dinsdag 30 oktober 2018 om 22:51
    Jezus wat was Cambuur slecht!
    Wel een ronde verder maar toch..
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4062
    woensdag 31 oktober 2018 om 07:55
    Niet alleen Cambuur, maar gefeliciteerd
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws