Hoop op stunt tegen PSV in Eindhoven: Deze wedstrijd is een makkie natuurlijk

Hoop op stunt tegen PSV in Eindhoven: "Deze wedstrijd is een makkie natuurlijk"

Gepubliceerd: vrijdag 2 november 2018 om 13:51vr 02-11-2018 om 13:51

Vitesse-coach Leonid Slutsky was voorafgaand aan de wedstrijd tegen PSV van zaterdag in een goede bui. Hij heeft vertrouwen in een goede afloop en hoopt dat er punten te halen zijn in Eindhoven.

"Deze wedstrijd is een makkie natuurlijk", zegt Slutsky met een knipoog tegen Omroep Gelderland. "Het is niet de eerste grote wedstrijd voor ons, want tegen Ajax hadden we die natuurlijk al. Maar toen wilden we compact spelen met veel motivatie. Snelle goals braken ons toen op, maar morgen is het weer belangrijk om compact te staan en solide te spelen. Het wordt niet makkelijk, maar we proberen het wel."

PSV verloor dinsdag in de KNVB Beker van RKC Waalwijk, maar daar hecht de Russische coach geen waarde aan. "Het was echt een B-elftal. Malen en Lozano vielen pas in de blessuretijd in. Daar kun je dus geen serieuze informatie uithalen."

"Je moet geloven dat je daar punten haalt”, vervolgt Slutsky. "Je moet laten zien dat je karakter kan tonen, dan heb je een kans. Of die kans groot is? Dat hangt er vanaf of wij compact blijven spelen, alle kansen van PSV blokkeren en na 70 minuten nog op een normaal resultaat staan."

Poll

Maakt Vitesse een kans tegen PSV?

(1157 stemmen)

Plaats een reactie

davidben +5763
vrijdag 2 november 2018 om 13:54
Pak ze Ruski
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 13:57
Wordt denk ik een spannende wedstrijd, is eigenlijk totaal afhankelijk van het feit of PSV snel gaat scoren.. ben benieuwd, dit wordt de eerste echte test in weken in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Roeptoeter +8956
vrijdag 2 november 2018 om 14:14
Nee hoor, dit wordt geen spannend potje. Er zal bij PSV geen onderschatting zijn na RKC en Groningen. Vitesse staat nou eenmaal hoger in aanzien.

Dit wordt eerder een vertoon van het schrijnende verschil in kwaliteit binnen onze eredivisie.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 14:18
PSV heeft over het algemeen nog alleen maar de clubs uit het rechterrijtje gehad, dus er zal wel even meer gevraagd gaan worden dan de afgelopen weken..
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 15:33
Over algemeen clubs uit rechter rijtje? 50/50 volgens mij hoor. Dus dat valt wel mee. En ajax thuis is al het grootste obstacel die we gewonnen hebben. Bij Vitesse is het altijd of we hebben het ontzettend moeilijk (verliezen zelfs) of we winnen met groot gemak. Lastig te voorspellen altijd.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 15:40
50/50 zeker niet hebben alleen Ajax en Utrecht gehad (en VVV maar die blijven niet in het linker rijtje) uit het linker rijtje... Nu komen clubs als Vitesse, Heerenveen, Feyenoord, AZ, Heracles... ik ben benieuwd in principe moeten ze allemaal gewonnen kunnen worden maar het zijn andere tegenstanders dan Emmen Fortuna en Willem 2
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5933
vrijdag 2 november 2018 om 18:28
En daarbij hebben ze Ajax en Utrecht en morgen ook Vitesse allemaal thuis gehad.
Heerenveen krijgen ze ook thuis.
AZ krijgen ze eerst thuis.
Alleen Feyenoord is volgende maand uit maar daar hebben ze altijd lastig tegen, ook thuis (los van die 10-0 haha).

Dat wordt een lastige 2de seizoenshelft.

Ajax heeft al uit gespeeld bij Vitesse, PSV, Heerenveen en tegen die clubs hebben ze het altijd lastig. Naast Utrecht maar ook die krijgen ze eerst uit volgende maand en gek genoeg door Ten Hag en hoe goed Ajax soms speelt denk ik dat Utrecht dit jaar voor het eerst weinig heeft in te brengen.

Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13412
vrijdag 2 november 2018 om 13:57
Hahaha ... Kill And Attack!!
Vind ik leuk
Plattekar bv +28330
vrijdag 2 november 2018 om 14:01
Vitesse is onze Slut (sky )
Vind ik leuk
davidben +5763
vrijdag 2 november 2018 om 14:26
Officieel heet hij Sloetski.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 13:54
Ik zou maar niet té veel vertrouwen hebben, Slutsky
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
vrijdag 2 november 2018 om 13:54
Zal een enorm lastige pot worden!

Maar van Bommel zal gebrand zijn om goed resultaat te halen en de basis 11 ook om iets recht te zetten voor hun teamgenoten!

Comaaaaaan PSV!!!
Vind ik leuk
stratumseind +185364
vrijdag 2 november 2018 om 13:55
mooie mens die slutsky maar de punten moet ie maar mooi ergens anders halen ....
Vind ik leuk
Leeuw +6227
vrijdag 2 november 2018 om 14:06
Vind ik ook. Met 4-0 naar huis sturen.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 14:11
Geen probleem voor jullie met al die geblesseerden bij Vitesse.
Vind ik leuk
Leeuw +6227
vrijdag 2 november 2018 om 14:12
Ze hebben toch een nieuwe spits?
Die doet het wel aardig.
Vind ik leuk
Vak-DD +11635
vrijdag 2 november 2018 om 19:16
Gun ons een puntje, dat mogen jullie gewoon weer kampioen worden :)
Vind ik leuk
stratumseind +185364
vrijdag 2 november 2018 om 19:19
haha ik gun jullie er 3 tegen ajax en feijenoord is dat ook goed?
Vind ik leuk
Vak-DD +11635
vrijdag 2 november 2018 om 19:20
Ja maar die hebben we allebei verloren.
Vind ik leuk
stratumseind +185364
vrijdag 2 november 2018 om 19:20
er komt nog een return.......
Vind ik leuk
Leozao +6083
vrijdag 2 november 2018 om 13:56
"Deze wedstrijd is een makkie natuurlijk". Ik hoorde dat bommeltje s'avond voor zichzelf aan het trainen is op de Herdgang.om zelf in te kunnen grijpen als het weer mis gaat...
Vind ik leuk
kcim +3039
vrijdag 2 november 2018 om 14:10
Heeft de psycholoog MvBommel al printjes gemaakt van deze uitspraak en in de kleedkamer opgehangen? ;-)
Vind ik leuk
Leozao +6083
vrijdag 2 november 2018 om 14:12
Nee: alleen foto van hemzelf waar hij heeeel boos op kijkt!
Vind ik leuk
Roeptoeter +8956
vrijdag 2 november 2018 om 14:15
Na die geweldige jeugd van dinsdag is De Herdgang toch omgedoopt in De Afgang??
Vind ik leuk
Leozao +6083
vrijdag 2 november 2018 om 14:17
Hoeft niet: kijk maar wat een hert in het (braziliaans) portugees betekent..
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 16:03
Veado?
Vind ik leuk
jollie18 +79
vrijdag 2 november 2018 om 13:57
Zou mooi zijn als ze er een gelijk spel uit kunnen halen
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 2 november 2018 om 13:59
Je hebt altijd kans, anders hoef je niet te gaan!
Vind ik leuk
younited +4042
vrijdag 2 november 2018 om 14:01
Hoorde dat Bommel een B-elftal op gaat stellen..
Vind ik leuk
Leozao +6083
vrijdag 2 november 2018 om 14:02
Wat moet je anders als je geen A-elftal hebt...
Vind ik leuk
Ballotelli +3931
vrijdag 2 november 2018 om 14:28
Haha je lokt het ook uit he.. iedereen gaat nou zo simpel reageren:

Dus jullie verliezen met 3-0 van een B-elftal!

Ik laat me niet kennen! Fijn weekend en succes dit weekend!
Vind ik leuk
Leozao +6083
vrijdag 2 november 2018 om 14:38
OK, ik zal niet beginnen over BSV of zo. Nee ik wens jou ook een goed weekend!
Vind ik leuk
Zalkerboy +491
vrijdag 2 november 2018 om 14:15
Dacht dat Vitesse met een B-elftal ging spelen. Om zo PSV nog enigzins een kans te geven.
Vind ik leuk
RW1913 +2793
vrijdag 2 november 2018 om 14:10
51% gelooft in een kans voor Vitesse. Zijn het toevallig ajax supportes die iedere week hopen op verlies van ONS mooie PSV?
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
vrijdag 2 november 2018 om 14:29
Je hebt altijd een kans.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 16:05
Kans is 50% dat vitesse wint. Wel of niet
Vind ik leuk
Leeuw +6227
vrijdag 2 november 2018 om 16:29
Altijd fifty fifty kans.
Vind ik leuk
rebelkushh +379
vrijdag 2 november 2018 om 14:19
Zoals sommige vitesse supporters zeggen is dit wedstrijd voor de bonuspunten. Normaliter kunnen wij dit wedstrijd niet winnen met alle blessures die wij hebben, Matavz, Musonda, Buttner een helaas zijn ook Gong en Beerens niet volledig fit, Max Clark valt vies tegen een veroorzaakt verschrikkelijk veel onrust in de verdediging, bizar dat ik dit zeg maar Buttner wordt gemist.
Ik hoop dat Vitesse dit wedstrijd niet zo naïef ingaat als tegen Ajax.
Ik ben trouwens heel erg benieuwd hoe Doekhi het gaat doen tegen spelers als Lozano, Bergwijn een Perreiro.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
Vitheo +13
vrijdag 2 november 2018 om 14:25
PSV is geen wonderploeg. De bal is rond en als Vitesse net zoveel geluk heeft dan PSV dan zou zomaar een puntje meegenomen kunnen worden uit Eindhoven. Ik hoop,dat keeper Eduardo
geen rare capriolen uithaalt, want wat hij
tegen Heracles liet zien door onoordeelkundig uit te komen is een Vitesse-sluitpost onwaardig!
Vind ik leuk
AlwaysMe +2433
vrijdag 2 november 2018 om 14:55
PSV thuis is gewoon niet te doen voor de meeste ED teams. Ajax is de nr 2 en ging er af in Eindhoven. PSV mag dan geen wonderploeg zijn in jouw ogen, in Eindhoven een punt weghalen is bijna onmogelijk. De clubs die dat traditioneel wat vaker gedaan hebben zijn de andere Brabantse teams.
Vind ik leuk
VA1 +2206
vrijdag 2 november 2018 om 14:47
Tegen PSV kun je beter uit dan thuis spelen. Dus dat is zo'n beetje het enige voordeel wat er voor Vitesse is. Hopen dat er niet nog een speler geblesseerd uitvalt vandaag of morgen...
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 15:05
Vitesse gaat psv zoek spelen hahaha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 15:05]
Vind ik leuk
Mo +11860
vrijdag 2 november 2018 om 16:19
Waarom zijn er mensen die bij de poll op nee hebben geklikt... Tuurlijk is PSV een stuk beter maar kans heb je altijd. Kijk al speel je als vierde divisie ploeg nou uit bij PSV of Ajax, dán ben je kansloos.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 16:31
Vitesse gaat met 3-0 van het veld! Geen best eltal die 11 uit Arnhem.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 17:18
2-3 voor Vitesse.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28369
vrijdag 2 november 2018 om 17:24
PSV speelt nu niet met het B team.. Niets te halen voor Vitesse in Eindhoven
Vind ik leuk
Lexie026 +46