Update: Bendtner laat hoger beroep varen en moet vijftig dagen de cel in

Update: Bendtner laat hoger beroep varen en moet vijftig dagen de cel in

Gepubliceerd: woensdag 21 november 2018 om 16:45wo 21-11-2018 om 16:45

Nicklas Bendtner moet vijftig dagen de gevangenis in. De spits van Rosenborg BK mishandelde in Kopenhagen een taxichauffeur en moet daarvoor boeten, zo heeft een rechter in Kopenhagen bepaald.

Het incident gebeurde twee maanden geleden. Volgens diverse media sloeg Bendtner de taxichauffeur een gebroken kaak. De dertigjarige spits was in Kopenhagen op stap, waarna hij onenigheid kreeg met de chauffeur, die er dus niet ongeschonden vanaf kwam.

Het is niet precies duidelijk waardoor de situatie uit de hand liep, maar naar verluidt waren Bendtner en zijn vriendin het niet eens met de route die de chauffeur uitkoos. Het duo stapte uit, waarna de taxichauffeur hen achtervolgde. Daarna liep het uit de hand.

Bendtner verdedigde zich in de rechtszaal door te zeggen dat hij uit zelfverdediging handelde, maar daar was de rechter in Kopenhagen het niet mee eens. De spits zou de chauffeur ook geschopt hebben, maar zelf beweert hij juist dat hij wilde kijken hoe het met het slachtoffer ging.

De rechter heeft vrijdag uitspraak gedaan, maar Bendtner gaat in beroep tegen de straf.

Update 21/11, 16.45 uur: Bendtner heeft zijn hoger beroep tegen zijn straf ingetrokken. De Deense spits moet daardoor definitief vijftig dagen de cel in, meldt AP. Ook de openbaar aanklager in Denemarken laat weten dat de uitspraak 'definitief' is.

Plaats een reactie

3Bier +12580
vrijdag 2 november 2018 om 16:40
Ach, dat overkomt ons allemaal wel eens...
Vind ik leuk
Il Gordo +16991
vrijdag 2 november 2018 om 16:42
Precies. Kan gebeuren.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24780
vrijdag 2 november 2018 om 18:15
Geweld is slecht. Ik kan er bijv ook niet tegen als vrouwen geslagen worden... je mag gewoon vrouwen niet slaan


Die moet je schuppen!!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 18:16]
Vind ik leuk
Il Gordo +16991
vrijdag 2 november 2018 om 18:16
:D
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
vrijdag 2 november 2018 om 18:38
Stel, je chick wipt met een andere guy en pijpt hem alles. En dan kom je thuis en zie je dat. Dan kan je je toch niet inhouden.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 18:44
Als je je eigen reactie terug leest, wat denk je dan? Heb je dan niet zoiets van: man man wat een niveau pannekoek kraam ik toch uit?
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
vrijdag 2 november 2018 om 18:58
Ik ben dronken. Sorry. Mijn excuses. 😢
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 19:06
Vind ik een sterk argument. Geniet er van kerel haha
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
vrijdag 2 november 2018 om 19:13
Komt goed.
Vind ik leuk
SPRKY020 +974
vrijdag 2 november 2018 om 19:25
Beste antwoord ever
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
vrijdag 2 november 2018 om 19:29
Sws
Vind ik leuk
Benniewies +4376
woensdag 21 november 2018 om 17:07
Schuppen? Iets met klaverjassen????
Vind ik leuk
dhrwobo +40188
vrijdag 2 november 2018 om 16:42
Iedereen bewandelt dat Padt wel eens ja
Vind ik leuk
Roeptoeter +12272
vrijdag 2 november 2018 om 16:46
Die zouden ze eerder moeten opsluiten omdat het een slechte keeper is.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +738
vrijdag 2 november 2018 om 17:03
Droeftoeter!
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
vrijdag 2 november 2018 om 18:39
Nee, machinist naar kropswolde zal je bedoelen.
Vind ik leuk
Il Gordo +16991
vrijdag 2 november 2018 om 18:18
Prima keepert.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17831
vrijdag 2 november 2018 om 17:29
Zelfs Jeroen Zoet ... sorry ... kan het niet laten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1536
vrijdag 2 november 2018 om 17:55
Haha pfff ja die moeten ze alleen met Interlands opsluiten… tijdens de competitie graag op doel 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
fedor2501 +5800
vrijdag 2 november 2018 om 19:09
Haha dan moeten jullie hem wel op zn minst een keer testen op doel.
Vind ik leuk
dhrwobo +40188
vrijdag 2 november 2018 om 19:17
Bam
Vind ik leuk
fedor2501 +5800
vrijdag 2 november 2018 om 19:20
Haha en dat van een Feyenoorder. Had eigenlijk wel een reactie verwacht van een PSVer want dit was toch wel een inkoppertje:-)
Vind ik leuk
The Iceman +14668
vrijdag 2 november 2018 om 16:44
Is een Lord niet onschendbaar?
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 16:50
Ik vind ook dat hij boven de wet hoort te staan.
Vind ik leuk
henkmeijer +3344
woensdag 21 november 2018 om 17:25
Wordt zo'n gevalletje Escobar. Lord laat z'n eigen gevangenis bouwen :D
Vind ik leuk
Rodajc +18133
woensdag 21 november 2018 om 17:11
De titel is ook verkeerd, het moet zijn: De gevangenis mag de Lord 50 dagen verwelkomen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12272
vrijdag 2 november 2018 om 16:45
Lekker met de kerst en winterstop in de bajes. Mis je niet eens zo heel veel wedstrijden.
Vind ik leuk
stratumseind +191497
vrijdag 2 november 2018 om 16:46
Als The Lord maar niet het zeepje laat vallen daar.......
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 16:55
Dan word het een Gaylord
Vind ik leuk
HardSchot +67
woensdag 21 november 2018 om 17:29
Oh hij is een voetballer, is wel gewend aan gemeenschappelijke douches
Vind ik leuk
jari11 +2360
vrijdag 2 november 2018 om 16:46
Heeft altijd al een steekje los gezeten bij die jongen.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11489
vrijdag 2 november 2018 om 19:06
Ja man, die taxichauffeur spoort al tijden niet.
Vind ik leuk
Shelbourne +5859
vrijdag 2 november 2018 om 16:53
The lord strikes again

quite literally
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 16:56
Héérlijk deze reactie
Vind ik leuk
Cookee +12164
vrijdag 2 november 2018 om 16:57
Celgenoot van Sergio Padt... en Bendtner roepen, zeg weet je wel wie ik ben?
Vind ik leuk
Der Monarch +2108
vrijdag 2 november 2018 om 17:00
Hebben ze een spel over gemaakt. Lord of the Fallen.
Vind ik leuk
COYG +7765
vrijdag 2 november 2018 om 17:02
Hoe veel geld en weinig verstand een mens kan beïnvloeden...
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
vrijdag 2 november 2018 om 17:04
Kan lord met het gevangenisteam meedoen. Misscgien scoort ie daar wel🤭
Vind ik leuk
rebelkushh +424
vrijdag 2 november 2018 om 17:35
Misschien dat in hoger beroep de straf voorwaardelijk wordt, dit is wel overdreven voor een gebroken kaak.
Boete + voorwaardelijke straf lijkt me meer op zijn plaats, die gevangenissen in Denemarken is trouwens wel andere koek dan de gevangenissen hier in Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:09
Nee dat komt door het softe rechtssysteem wat wij hier in Nederland hanteren. Niks taakstraf! Gewoon brommen. Zouden ze hier in Nederland eens moeten doen i.p.v. dat softe kut beleid hier.
Vind ik leuk
rebelkushh +424
woensdag 21 november 2018 om 19:24
Softe rechtssysteem hier? Iedereen denk dat Nederland soft is met straffen of dat de gevangenissen hotels zijn. Nederland is bijvoorbeeld een van de weinige landen dat levenslang ook daadwerkelijk levenslang is, al zijn ze de laatste jaren wel bezig om dat te veranderen. Als je ernstige delicten pleeg zoals diefstal met geweld, drugshandel, mensenhandel, ernstige mishandelingen of levensdelicten krijg je gewoon forse straffen. Als je ruzie hebt een je slaat iemand dan is het vrij normaal dat diegene een gebroken neus/kaak bloedneus of bloed lip hebt of je slaat als een meisje :) het wordt anders als iemand op de grond ligt een je blijft slaan of schoppen.

[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 19:25]
Vind ik leuk
G.Kopf +4358
vrijdag 2 november 2018 om 17:41
Wat een loser
Vind ik leuk
fdev86 +783
vrijdag 2 november 2018 om 18:38
Fængslet er ingen kattepis på dansk, bendtner 50 dage på blærerne sidder, måske får han 50 dage på en anden måde blærer: D
Vind ik leuk
Smithsonian +41224
vrijdag 2 november 2018 om 18:41
Lord prison.
Vind ik leuk
vrijdag 2 november 2018 om 20:04
Oh Lord...
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 17:05
Had me niets verbaasd als het Sergio Padt geweest was.
Vind ik leuk
Smithsonian +41224
woensdag 21 november 2018 om 17:48
Blijft een raar menneke.
Vind ik leuk
Romarioo +628
woensdag 21 november 2018 om 18:02
Gebroken kaak! En daarna kijken hoe het met hem gaat, wat een goeie, 50 dagen niet genoeg (50.000)schade vergoeding laten dokken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws