Update: Bendtner laat hoger beroep varen en moet vijftig dagen de cel in

    Update: Bendtner laat hoger beroep varen en moet vijftig dagen de cel in

    Gepubliceerd: woensdag 21 november 2018 om 16:45wo 21-11-2018 om 16:45

    Nicklas Bendtner moet vijftig dagen de gevangenis in. De spits van Rosenborg BK mishandelde in Kopenhagen een taxichauffeur en moet daarvoor boeten, zo heeft een rechter in Kopenhagen bepaald.

    Het incident gebeurde twee maanden geleden. Volgens diverse media sloeg Bendtner de taxichauffeur een gebroken kaak. De dertigjarige spits was in Kopenhagen op stap, waarna hij onenigheid kreeg met de chauffeur, die er dus niet ongeschonden vanaf kwam.

    Het is niet precies duidelijk waardoor de situatie uit de hand liep, maar naar verluidt waren Bendtner en zijn vriendin het niet eens met de route die de chauffeur uitkoos. Het duo stapte uit, waarna de taxichauffeur hen achtervolgde. Daarna liep het uit de hand.

    Bendtner verdedigde zich in de rechtszaal door te zeggen dat hij uit zelfverdediging handelde, maar daar was de rechter in Kopenhagen het niet mee eens. De spits zou de chauffeur ook geschopt hebben, maar zelf beweert hij juist dat hij wilde kijken hoe het met het slachtoffer ging.

    De rechter heeft vrijdag uitspraak gedaan, maar Bendtner gaat in beroep tegen de straf.

    Update 21/11, 16.45 uur: Bendtner heeft zijn hoger beroep tegen zijn straf ingetrokken. De Deense spits moet daardoor definitief vijftig dagen de cel in, meldt AP. Ook de openbaar aanklager in Denemarken laat weten dat de uitspraak 'definitief' is.

    Plaats een reactie

    3Bier +10752
    vrijdag 2 november 2018 om 16:40
    Ach, dat overkomt ons allemaal wel eens...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 2 november 2018 om 16:42
    Precies. Kan gebeuren.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24635
    vrijdag 2 november 2018 om 18:15
    Geweld is slecht. Ik kan er bijv ook niet tegen als vrouwen geslagen worden... je mag gewoon vrouwen niet slaan


    Die moet je schuppen!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 18:16]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 2 november 2018 om 18:16
    :D
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1082
    vrijdag 2 november 2018 om 18:38
    Stel, je chick wipt met een andere guy en pijpt hem alles. En dan kom je thuis en zie je dat. Dan kan je je toch niet inhouden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 18:44
    Als je je eigen reactie terug leest, wat denk je dan? Heb je dan niet zoiets van: man man wat een niveau pannekoek kraam ik toch uit?
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1082
    vrijdag 2 november 2018 om 18:58
    Ik ben dronken. Sorry. Mijn excuses. 😢
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 19:06
    Vind ik een sterk argument. Geniet er van kerel haha
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1082
    vrijdag 2 november 2018 om 19:13
    Komt goed.
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +977
    vrijdag 2 november 2018 om 19:25
    Beste antwoord ever
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1082
    vrijdag 2 november 2018 om 19:29
    Sws
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    woensdag 21 november 2018 om 17:07
    Schuppen? Iets met klaverjassen????
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29266
    vrijdag 2 november 2018 om 16:42
    Iedereen bewandelt dat Padt wel eens ja
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7028
    vrijdag 2 november 2018 om 16:46
    Die zouden ze eerder moeten opsluiten omdat het een slechte keeper is.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +525
    vrijdag 2 november 2018 om 17:03
    Droeftoeter!
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1082
    vrijdag 2 november 2018 om 18:39
    Nee, machinist naar kropswolde zal je bedoelen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11191
    vrijdag 2 november 2018 om 18:18
    Prima keepert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 17:29
    Zelfs Jeroen Zoet ... sorry ... kan het niet laten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 2 november 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    vrijdag 2 november 2018 om 17:55
    Haha pfff ja die moeten ze alleen met Interlands opsluiten… tijdens de competitie graag op doel 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5054
    vrijdag 2 november 2018 om 19:09
    Haha dan moeten jullie hem wel op zn minst een keer testen op doel.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29266
    vrijdag 2 november 2018 om 19:17
    Bam
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5054
    vrijdag 2 november 2018 om 19:20
    Haha en dat van een Feyenoorder. Had eigenlijk wel een reactie verwacht van een PSVer want dit was toch wel een inkoppertje:-)
    Vind ik leuk
    The Iceman +11540
    vrijdag 2 november 2018 om 16:44
    Is een Lord niet onschendbaar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 16:50
    Ik vind ook dat hij boven de wet hoort te staan.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3234
    woensdag 21 november 2018 om 17:25
    Wordt zo'n gevalletje Escobar. Lord laat z'n eigen gevangenis bouwen :D
    Vind ik leuk
    Rodajc +15843
    woensdag 21 november 2018 om 17:11
    De titel is ook verkeerd, het moet zijn: De gevangenis mag de Lord 50 dagen verwelkomen.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7028
    vrijdag 2 november 2018 om 16:45
    Lekker met de kerst en winterstop in de bajes. Mis je niet eens zo heel veel wedstrijden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174614
    vrijdag 2 november 2018 om 16:46
    Als The Lord maar niet het zeepje laat vallen daar.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 16:55
    Dan word het een Gaylord
    Vind ik leuk
    HardSchot +26
    woensdag 21 november 2018 om 17:29
    Oh hij is een voetballer, is wel gewend aan gemeenschappelijke douches
    Vind ik leuk
    jari11 +1134
    vrijdag 2 november 2018 om 16:46
    Heeft altijd al een steekje los gezeten bij die jongen.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10997
    vrijdag 2 november 2018 om 19:06
    Ja man, die taxichauffeur spoort al tijden niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 16:50
    Aanpakken die hap en lekker ff zitten , trouwens die paar dagen zit ik uit op een spijker .
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 16:56
    Hallo hallo ff rustig aan, je hebt het wel over the Lord he.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    vrijdag 2 november 2018 om 16:53
    The lord strikes again

    quite literally
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 16:56
    Héérlijk deze reactie
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    vrijdag 2 november 2018 om 16:56
    Nicklas Bendtner behoort tot het rijtje voetballers waarvan het brein zo klein is dat elke prikkel beantwoord moet worden met geweld.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 2 november 2018 om 17:08
    Andy zijn hersens zijn even groot..Hij lijkt me wat minder aggressief, maar wel wat dommig.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:07
    Ik ken een Andy die een neef heeft waarvan het nichtje van de oma wel intelligent is.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 2 november 2018 om 16:57
    Celgenoot van Sergio Padt... en Bendtner roepen, zeg weet je wel wie ik ben?
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2078
    vrijdag 2 november 2018 om 17:00
    Hebben ze een spel over gemaakt. Lord of the Fallen.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 2 november 2018 om 17:02
    Hoe veel geld en weinig verstand een mens kan beïnvloeden...
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    vrijdag 2 november 2018 om 17:04
    Kan lord met het gevangenisteam meedoen. Misscgien scoort ie daar wel🤭
    Vind ik leuk
    rebelkushh +304
    vrijdag 2 november 2018 om 17:35
    Misschien dat in hoger beroep de straf voorwaardelijk wordt, dit is wel overdreven voor een gebroken kaak.
    Boete + voorwaardelijke straf lijkt me meer op zijn plaats, die gevangenissen in Denemarken is trouwens wel andere koek dan de gevangenissen hier in Nederland.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:09
    Nee dat komt door het softe rechtssysteem wat wij hier in Nederland hanteren. Niks taakstraf! Gewoon brommen. Zouden ze hier in Nederland eens moeten doen i.p.v. dat softe kut beleid hier.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +304
    woensdag 21 november 2018 om 19:24
    Softe rechtssysteem hier? Iedereen denk dat Nederland soft is met straffen of dat de gevangenissen hotels zijn. Nederland is bijvoorbeeld een van de weinige landen dat levenslang ook daadwerkelijk levenslang is, al zijn ze de laatste jaren wel bezig om dat te veranderen. Als je ernstige delicten pleeg zoals diefstal met geweld, drugshandel, mensenhandel, ernstige mishandelingen of levensdelicten krijg je gewoon forse straffen. Als je ruzie hebt een je slaat iemand dan is het vrij normaal dat diegene een gebroken neus/kaak bloedneus of bloed lip hebt of je slaat als een meisje :) het wordt anders als iemand op de grond ligt een je blijft slaan of schoppen.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2503
    vrijdag 2 november 2018 om 17:41
    Wat een loser
    Vind ik leuk
    fdev86 +789
    vrijdag 2 november 2018 om 18:38
    Fængslet er ingen kattepis på dansk, bendtner 50 dage på blærerne sidder, måske får han 50 dage på en anden måde blærer: D
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 2 november 2018 om 18:41
    Lord prison.
    Vind ik leuk
    vrijdag 2 november 2018 om 20:04
    Oh Lord...
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 16:59
    Lekker in de winterstop onderdak en voedsel van het huis lekker goedkoop op vakantie.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:05
    Had me niets verbaasd als het Sergio Padt geweest was.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    woensdag 21 november 2018 om 17:48
    Blijft een raar menneke.
    Vind ik leuk
    Romarioo +264
    woensdag 21 november 2018 om 18:02
    Gebroken kaak! En daarna kijken hoe het met hem gaat, wat een goeie, 50 dagen niet genoeg (50.000)schade vergoeding laten dokken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws