LIVE-discussie: Heerenveen mist aanvoerder, routinier ontbreekt bij FC Emmen

LIVE-discussie: Heerenveen mist aanvoerder, routinier ontbreekt bij FC Emmen

Gepubliceerd: zondag 4 november 2018 om 11:38zo 04-11-2018 om 11:38

Zónder aanvoerder Daniel Hoegh neemt sc Heerenveen het zondagmiddag op tegen FC Emmen. Lucas Woudenberg is in de basiself van trainer Jan Olde Riekerink de vervanger van Hoegh. 

Kik Pierie schuift door de absentie van de Deense captain op naar het centrum. Op links komt er een plek vrij voor Woudenberg. Dit seizoen stond de 24-jarige vleugelverdediger pas twee keer in de basis. De rest van de opstelling van Heerenveen is ongewijzigd. 

Emmen, dat sinds medio september niet meer gewonnen heeft in de Eredivisie, treedt in het Abe Lenstra Stadion aan in een 4-5-1 formatie. Jafar Arias is de enige spits. Anco Jansen ontbreekt vanwege een schorsing, Nicklas Pedersen is niet inzetbaar door een blessure.

Overigens wacht sc Heerenveen al sinds april (!) op een overwinning voor eigen publiek. De wedstrijd tegen Emmen begint om 12.15 uur. 

De opstellingen

Heerenveen: Hahn, Floranus, Pierie, Bulthuis, Woudenberg, Thorsby, Rienstra, Kobayashi, Vlap, Lammers en Zeneli

Emmen: Scherpen, Siekman, Veendorp, Bakker, Cavlan, Bannink, Bijl, Niemeijer, Klok, Chacón en Arias.

Poll

Wat wordt de uitslag in Friesland?

(148 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 4 november 2018 om 11:41
Hopelijk word het een mooie wedstrijd met veel strijd en passie
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 4 november 2018 om 11:43
Laat heerenveen die thuiswinst nu maar pakken kunnen ze die drie punten over 2 weken mooi bij ons laten......
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 11:50]
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:00
Potje om der keizers baard
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:13
Moet je snel zijn want die is opweg naar Portugal
Vind ik leuk
ruud wubbers +18753
zondag 4 november 2018 om 12:17
Ik hoop maar 1 ding en dat is dat dat klote hoempabandje niet de hele wedstrijd gaat verzieken met dat lawaai.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:23
Hier zien we pas hoe de supporters en de spelers van elkasr vervreemd zijn in het huidige voetbal

Supporters die uit volle borst meezingen met het volkslied en de spelers die op Vlap na denken blaas die hoempapaband snel van t veld
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:26
Zo het nut van de vierde man is ook weer duidelijk Benieuwd op vdGijp daar maandag op terug komt
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:38
Benieuwd hoe Sam en Mies het vandaag gaan doen Zijn goed bezig de laatste weken !
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 12:44
Tis een wonder dat we nog geen 2-0 achter staan tegen Emmen
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 13:15
Dat is vooral aan Emmen te danken, wat spelen die de kansen slecht uit !
Vind ik leuk
Bosmeister +648
zondag 4 november 2018 om 13:56
Zin in volgende week! Hopelijk pakt Emmen ook nog even een goaltje, die hebben toch minstens een punt verdiend.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws