LIVE-discussie: Heerenveen mist aanvoerder, routinier ontbreekt bij FC Emmen

    LIVE-discussie: Heerenveen mist aanvoerder, routinier ontbreekt bij FC Emmen

    zondag 4 november 2018 om 11:38

    Zónder aanvoerder Daniel Hoegh neemt sc Heerenveen het zondagmiddag op tegen FC Emmen. Lucas Woudenberg is in de basiself van trainer Jan Olde Riekerink de vervanger van Hoegh. 

    Kik Pierie schuift door de absentie van de Deense captain op naar het centrum. Op links komt er een plek vrij voor Woudenberg. Dit seizoen stond de 24-jarige vleugelverdediger pas twee keer in de basis. De rest van de opstelling van Heerenveen is ongewijzigd. 

    Emmen, dat sinds medio september niet meer gewonnen heeft in de Eredivisie, treedt in het Abe Lenstra Stadion aan in een 4-5-1 formatie. Jafar Arias is de enige spits. Anco Jansen ontbreekt vanwege een schorsing, Nicklas Pedersen is niet inzetbaar door een blessure.

    Overigens wacht sc Heerenveen al sinds april (!) op een overwinning voor eigen publiek. De wedstrijd tegen Emmen begint om 12.15 uur. 

    De opstellingen

    Heerenveen: Hahn, Floranus, Pierie, Bulthuis, Woudenberg, Thorsby, Rienstra, Kobayashi, Vlap, Lammers en Zeneli

    Emmen: Scherpen, Siekman, Veendorp, Bakker, Cavlan, Bannink, Bijl, Niemeijer, Klok, Chacón en Arias.

    Poll

    Wat wordt de uitslag in Friesland?

    (148 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 4 november 2018 om 11:41
    Hopelijk word het een mooie wedstrijd met veel strijd en passie
    Vind ik leuk
    stratumseind +171146
    zondag 4 november 2018 om 11:43
    Laat heerenveen die thuiswinst nu maar pakken kunnen ze die drie punten over 2 weken mooi bij ons laten......
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 11:50]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:00
    Potje om der keizers baard
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:13
    Moet je snel zijn want die is opweg naar Portugal
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +14763
    zondag 4 november 2018 om 12:17
    Ik hoop maar 1 ding en dat is dat dat klote hoempabandje niet de hele wedstrijd gaat verzieken met dat lawaai.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:23
    Hier zien we pas hoe de supporters en de spelers van elkasr vervreemd zijn in het huidige voetbal

    Supporters die uit volle borst meezingen met het volkslied en de spelers die op Vlap na denken blaas die hoempapaband snel van t veld
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:26
    Zo het nut van de vierde man is ook weer duidelijk Benieuwd op vdGijp daar maandag op terug komt
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:38
    Benieuwd hoe Sam en Mies het vandaag gaan doen Zijn goed bezig de laatste weken !
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 12:44
    Tis een wonder dat we nog geen 2-0 achter staan tegen Emmen
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 13:15
    Dat is vooral aan Emmen te danken, wat spelen die de kansen slecht uit !
    Vind ik leuk
    Bosmeister +379
    zondag 4 november 2018 om 13:56
    Zin in volgende week! Hopelijk pakt Emmen ook nog even een goaltje, die hebben toch minstens een punt verdiend.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws