Been zet vraagtekens bij transferbeleid Feyenoord: 'Nog nooit zien spelen'

    Been zet vraagtekens bij transferbeleid Feyenoord: 'Nog nooit zien spelen'

    zondag 4 november 2018 om 21:16

    Mario Been zet vraagtekens bij het transferbeleid van Feyenoord. De voormalig trainer van de Rotterdammers begrijpt niet waarom bepaalde spelers niet in actie komen en ziet in het elftal van Giovanni van Bronckhorst weinig spelers die voor veel geld verkocht kunnen worden.

    "Je zou bij Feyenoord Vilhena nog kunnen verkopen, alleen niet in zijn huidige vorm en helaas niet voor een bedrag dat Ajax voor z'n spelers krijgt, en Jörgensen", zegt Been bij FOX Sports. "Berghuis is ook niet in vorm, maar is wel een speler die nog een stap kan maken. Daar blijft het wel bij. Voor Sinisterra is toch geld betaald, maar ik heb hem nog nooit zien spelen."

    Been vindt het opvallend dat Feyenoord zoveel middenvelders in de selectie heeft die niet aan de bak komen. "We hebben Ayoub, Vilhena, Toornstra, Tapia, jeugdspelers en we huren dan een speler van Southampton (Clasie, red.). Als hij het verschil maakt en je tien punten bovenaan staat is dat geen discussie, maar de spelers die je zelf hebt zitten op de bank.. Amrabat is alweer weg. Tapia is een Peruaans international, die moet wel kunnen voetballen. Hij speelt daar al die wedstrijden."

    Kenneth Perez benoemt dat Ajax en PSV spelers voor veel meer geld verkopen dan Feyenoord. "Feyenoord krijgt geen topbedragen voor spelers. Voor de Kongolo's en de De Vrij's zijn niet de bedragen gekregen die Ajax of PSV wel krijgen. Ajax heeft voor Davinson Sanchez veertig miljoen gekregen. Het is een behoorlijk verschil."

    "Als je minder geld hebt moet je innovatief zijn en andere dingen doen. Van dat soort klappers moet je het hebben. Ze hebben vijf miljoen voor hem betaald en hem voor veertig miljoen verkocht. Daar kun je wel iets mee doen."

    Been hoopt dat Feyenoord het voorbeeld van Ajax en PSV volgt. "Je wordt kampioen en het jaar daarop eindig je met 21 punten achter PSV.. Als je het gat tussen Ajax en PSV wil verkleinen zul je niet alleen maar middelmaat moeten kopen, maar ook je nek uit durven steken in misschien wel een heel goede speler."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Eens met Been?

    (1366 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 4 november 2018 om 21:17
    Haha Been met zijn adviezen!
    Feyenoord heeft geen geld dan kun je geen toppers kopen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:37
    Slimmerik, daarom zegt hij toch ook dat Feyenoord het anders aan moet gaan pakken als dat ze doen (3 a 4 middelmaat spelers kopen ipv 1 topper). Ook Feyenoord kan dit wat Ajax en PSV doen. Misschien niet meteen deze winter maar ergens in de nabije toekomst.
    Vind ik leuk
    Copr +183
    zondag 4 november 2018 om 21:46
    Probleem is dat je nooit weet wie een topper is of wordt. Van Cassierra werd destijds bv meer verwacht dan van Sanchez.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:58
    Ja dat risico heeft elke club bij een aankoop van een groot talent of welke speler dan ook. Dat is de keerzijde van een transfer.
    Vind ik leuk
    Copr +183
    zondag 4 november 2018 om 22:40
    Ja maar als je dus meer geld hebt kan je meer gokjes wagen en is de kans groter dat je een toppertje erbij hebt. Dat zorgt er juist voor dat het gat zo groot blijft.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:45
    Ja maar ook Ajax en vooral PSV heeft financieel vaker een gok gedaan. PSV kan niet zomaar een lozano of romero kopen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:44
    En het geld dat je hebt zou ik eerder in goede verlichting steken.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16191
    zondag 4 november 2018 om 21:48
    En het geld dat Twente heeft....
    Oh, wacht... Laat maar..
    Vind ik leuk
    Nuance +9170
    zondag 4 november 2018 om 22:05
    Is sinds 1937 niet voor gekomen. Tegen wie moet twente volgende week?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:08
    Tegen FC Den Bosch ;-)
    Vind ik leuk
    Nuance +9170
    maandag 5 november 2018 om 18:23
    Nou, veel succes.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:07
    Ja want in de keukendivisie is die natuurlijk beter
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2467
    zondag 4 november 2018 om 21:48
    Toch is 89% het met Been eens :p
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    maandag 5 november 2018 om 00:13
    10-0
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9883
    maandag 5 november 2018 om 08:46
    En waarom heeft Feijenoord geen geld......?
    ( PSV en AJAX hadden ook "geen geld" )
    Vind ik leuk
    VetPens +26
    zondag 4 november 2018 om 21:18
    kwal
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:18
    Stichting O.D.?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 21:19
    Ongewenst Dronken?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:21
    Zit jij wel eens niet op VP?
    Mensen die hier zo vaak reageren vind ik apart.

    Oh wacht...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4267
    zondag 4 november 2018 om 21:24
    Is dat een probleem Wijnaldum 😄
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:26
    Whiskeyaldum is de naam, maat...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4267
    zondag 4 november 2018 om 21:28
    Mooie naam vind ik...
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 21:27
    ik ben ok unnen apparte
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:34
    Ik ziet hier nou nooit...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4267
    zondag 4 november 2018 om 21:36
    Ik maakte een dolletje met stratumseind snap niet waarom mijne reactie verwijderd is.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:38
    Of-topic denk ik, de ene moderator is flex, de ander stroef...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4267
    zondag 4 november 2018 om 21:41
    Ik noem stroef als je niet erg vindt...
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:44
    Ik ben vaak off-topic, word vaak geaccepteerd
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:37
    Apparte? Liever een apparte dan al die k*tjong hier al ze leve...
    Vind ik leuk
    Laliga +2194
    zondag 4 november 2018 om 22:35
    Bestaat dat?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 22:37
    geen idee , ik heb er in ieder geval nooit last van .... dat ongewenste dan
    Vind ik leuk
    Laliga +2194
    zondag 4 november 2018 om 22:37
    Hahah nee precies dan begrijpen we elkaar ;)
    Vind ik leuk
    El Cazador +6811
    zondag 4 november 2018 om 22:42
    Via een trechter of zo, hahahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 22:44
    infuusje
    Vind ik leuk
    El Cazador +6811
    zondag 4 november 2018 om 22:56
    kan ook, met San Miguel bier dan
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 22:59
    is nog helemaal niet zo n gek idee ,hoef ik me ook niet zoveel in te spannen en kan ik wat meer mijn rust nemen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6811
    zondag 4 november 2018 om 22:59
    scheelt een loopje naar de ijskast
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 23:00
    dat niet , mijn koelkastje staat midden in mijn woonkamer naast mijn benkske , ik heb er nog speciaal een stopcontact voor laten maken ........
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:27
    Hedde gij een mancave of wàh..?
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 23:29
    Was da?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:32
    Een ruimte ingericht naar de geneugten van een man.

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mancave
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 23:46
    Das heel mijn hut....
    Vind ik leuk
    stratumseind +172539
    zondag 4 november 2018 om 23:47
    En buiten ok....
    Vind ik leuk
    Nemis07 +55
    zondag 4 november 2018 om 21:19
    Feyenoord staat nog maar met één been in de top..
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:20
    Moet eerlijk zeggen het zijn wel logische opmerkingen
    Tja en Mario heeft al een poosje niet gewerkt dus ...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30331
    zondag 4 november 2018 om 21:31
    Nou, hij zegt eerst dat Feyenoord niet zulke bedragen krijgt als Ajax en daarna dat je het moet hebben van dat soort klappers als Sanchez kopen voor 5 en verkopen voor 40. Feyenoord had die 40 nooit gekregen. Dat zegt hij nota bene zelf.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1741
    maandag 5 november 2018 om 07:07
    Feijenoord maakt geen winst maar verliest op transfers omdat de spelers te oud zijn. Alleen Jorgensen en Vilhena hebben de leeftijd nog om te kunnen verkopen. Vd Heijden, Vermeer Toomstra, Botteghin Van Persie en Clasie zijn onverkoopbaar en daar kun je dus niet aan verdienen en spelers als Berghuis en Larsson gaan normaal gesproken voor minder weg dan waar ze voor kwamen.
    Het geld was er wel maar Van Geel heeft het zo uitgegeven dat er niks van over is.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +893
    zondag 4 november 2018 om 21:20
    Eens met Been.
    Maar toppers kosten geld en is dat er bij Feyenoord?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:22
    Feyenoord heeft niks nodig!
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4883
    zondag 4 november 2018 om 21:23
    Ga maar gratis voor ze scouten Mario. Jij bent de hele club echt nog wel wat schuldig na je 10-0 verlies.
    Vind ik leuk
    HJR +7879
    zondag 4 november 2018 om 21:23
    Zo deze deur stond zoooover open, maar Been trapt het toch nog even in. Zit in zijn naam waarschijnlijk :)
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:25
    zonder geld wordt het moeilijk goede spelers te halen, ze scouten veel in de ere divisie en daar speelt geen top speler meer buiten ajax en psv om, maar die spelers willen nog naar feyenoord. buitenlanders moet je of jong halen en hopen dat ze zich ontwikkelen zo als je hoopt of ze zijn voor feyenoord eenvoudigweg te duur en komen niet meer
    Vind ik leuk
    Peterfc +1741
    maandag 5 november 2018 om 10:13
    Zo is het. Dat is het probleem van Feijenoord; een veel te oude selectie. En ze kijken niet in de KKD en ook niet over de grens. Schuurs en Velkov zou een mooi centraal duo zijn geweest voor Feijenoord.
    Vind ik leuk
    markpark +1016
    zondag 4 november 2018 om 21:27
    Het is echt nooit goed. Betalen ze te veel, is het een enorm risico, betalen ze te weinig, is het nutteloos. Gewoon een azijnzeiker. Been is trouwens de laatste die iets over Feyenoord moet zeggen, wat een dramatisch duo 'analisten'.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9637
    zondag 4 november 2018 om 21:27
    Mario "wat dat betreft" Been. Al z'n geloofwaardigheid verloren. Niet eens zozeer door z'n Feyenoord tijd, maar vooral door die idoot domme optreden bij Fox.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9637
    zondag 4 november 2018 om 21:27
    Hé Been, anders halen we Babovic toch terug? Of Ignjatovic? Wellicht dat Auassar nog zin heeft? Nee? Misschien Gill Swerts dan. En Johnny van de Beukering dan, is dat niets? Marcel Meeuwis, da's ook een topper op het middenveld. Doen we er ook ff bij joh.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 21:30]
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    zondag 4 november 2018 om 21:28
    Precies... dat zei ik van de week ook al, hier op VP. Been leest kennelijk de comments here... 😬
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9637
    zondag 4 november 2018 om 21:31
    Dat zou betekenen dat Mario enigzins serieus met z'n vak (analist) bezig is. Daar heb ik 'm de afgelopen jaren niet 1x op kunnen betrappen ;-)
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1323
    zondag 4 november 2018 om 21:34
    Helemaal gelijk hadden hem nooit als trainer moeten aanstellen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31902
    zondag 4 november 2018 om 21:35
    Ze hebben gewoon gelijk.

    Apart beleid.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6270
    zondag 4 november 2018 om 21:37
    Welke nek wil je uitsteken als daar geen geld voor is dan?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:39
    Ze zullen er in het Maasgebouw van tevoren (terecht) van zijn uitgegaan dat we ook een aantal Europese wedstrijden zouden gaan spelen. Dat is helaas niet gelukt en nu zit je met een veel te brede selectie.

    En ook de transferwaarde heeft stomweg te maken met Europese wedstrijden. Als je daar goed weet te presteren dan zien scouts echt wat je kan en ben je dus veel geld waard. In eredivisiewedstrijden spelen de echte toppers maar op 70%. Knappe scout die daar doorheen weet te kijken.

    En als laatste hebben we nog het schuldenverhaal van Feyenoord. Toen bijvoorbeeld De Vrij verkocht werd moest Feyenoord nog spelers verkopen om zwarte cijfers te schrijven. Dan kun je onmogelijk 15 miljoen gaan eisen voor De Vrij (wat hij in mijn ogen toen zeker waard was), want dan zoeken clubs rustig verder naar andere verdedigers. Van Geel kennende is er wel voor een vrij stevig doorverkoop percentage gezorgd. Lullig detail is dat hij vervolgens transfervrij naar Inter vertrok.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:45
    De spelers die van Geel gehaald heeft ziin gewoon stuk voor stuk te licht.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1741
    maandag 5 november 2018 om 10:14
    En vooral te oud
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:52
    Been gaat er ook weer met een gestrekt been in weten het allemaal beter en wat zijn ze zelf .
    Een simpele analist .
    Vind ik leuk
    fr1963 +3134
    zondag 4 november 2018 om 21:53
    Kijk, media doet ook een hoop. Positieve reclame zet aan tot meer verkoop. Dat is al jaren een bewezen feit.
    Zo wordt het merk ajax al decennia gepromoot door de landelijke media, dit mist zijn uitwerking niet in het buitenland. Ondanks dat psv de laatse 20 jaar vaker kampioen is geworden, worden zij gewoon in NL niet gepruimd door de knvb en media / Hilversum enz.
    Door deze ajax campagne zijn de ajax spelers bij voorbaat al minimaal 2x zoveel waard als die van Feyenoord of psv. Een de Vrij zou bij ajax voor minimaal 20-25 mio zijn verkocht. Lozano zou nu zeker 50-60 mio waard zijn.
    De Ligt daarentegen bij Feyenoord had misschien in het NL elftal gekomen en 10-15 mio waard geweest.
    Wat goede campagnes allemaal niet opleveren!
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:21
    Tuurlijk man, zou 't ook niet komen door met aanvallend voetbal in de EL finale te komen. Prachtige wedstrijden thuis gespeeld tegen Lyon en Schalke die heel de wereld over gingen. Nee hoor, dat heeft er natuurlijk niks mee te maken. Net of ze bij PSG of Bayern de telegraaf op VP lezen.🤣🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    fr1963 +3134
    dinsdag 6 november 2018 om 16:21
    Feyenoord speelde in Rome een prima pot (1-1), thuis tegen United (1-0), tegen Sevilla (2-0), 2x tegen Standard (3-0 en 2-1 winst), prima pot uit bij City (1-0 verlies in de 88e minuut) en thuis gewonnen van Napoli met 2-1....
    Toch zal het nooit zo overdreven worden uitvergroot als wanneer ajax zulke resultaten neerzet. Dat is al jaren zo...
    Een splijtende pass van Zyech, daar wordt om gekwijld. Doet Hendrix dat, of Clasie, dan is het gewoon een knappe pass. Van die dingen. Zo werkt het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:09
    V Basten, Bergkamp, Kluivert, Davids, Seedorf, de Boertjes, Zlatan, Suarez, Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Sanchez, de Ligt, de Jong. Need I say more?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:08
    Vlgm hebben ze bij Feyenoord gewoon geen scouting. Tagliafico en Sánchez kosten bij elkaar 10 miljoen... Feyenoord koopt alleen maar spelers van AZ, Utrecht, Heerenveen etc en het is allemaal nog van subtop niveau.
    Vind ik leuk
    marcelvt +320
    zondag 4 november 2018 om 22:37
    Been heeft op onderdelen wel gelijk maar hij heeft Feyenoord volgens mij al een tijd niet zien spelen. Twee voorbeelden: Sinistera is na de start van de competitie gekomen; heeft een paar invalbeurten gehad en is geblesseerd geraakt. Daarom speelt hij momenteel niet.
    Tapia is een leuke speler maar legt veel te veel risico in zijn spel. Hij heeft zelf aangegeven dat hij zijn spel niet aan wil passen. Daarmee diskwalificeert hij zichzelf.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6811
    zondag 4 november 2018 om 22:42
    Mario heeft wel een klein puntje.
    Vind ik leuk
    orion73 +1485
    zondag 4 november 2018 om 22:43
    Been komt niet met iets nieuws. Dit ‘idee’ horen we al sinds de jaren ‘80 iedere keer voorbij komen. Bij Feyenoord houden ze er nu eenmaal van om steeds dezelfde fouten te maken. Zodra er een paar centen in kas zijn dan wordt dat uitgegeven aan miskopen met hier en daar een keer een uitzondering. En dat beleid voeren ze al vanaf medio jaren ‘70.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +600
    zondag 4 november 2018 om 22:46
    We kunnen het eens zijn met deze uitspraak van Been, dit wil niet zeggen dat we het eens zijn met Been. Wat Been zegt is een inkoppertje, dat vindt iedereen en is niet raar. In het algemeen is Been echter negatief over Feyenoord, hij erkent niet dat hij het niet goed gedaan heeft, zijn reacties /commentaar op alles wat met Feyenoord te maken heeft lijken vaak gebasseerd op “ oud zeer” .
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1193
    maandag 5 november 2018 om 00:04
    ???? Na de eerste regel denk ik toch ff: Darmphie; last van krampjes in je darmen ????

    Wtf ben je het nu wel of niet met Mario eens.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +600
    maandag 5 november 2018 om 11:19
    Been heeft gelijk over het niet opstellen van "eigen spelers" vorig jaar Nieuwkoop wissel en Diks in de basis, Diks was 1 vd slechtste spelers die wij vorig jaar hadden en ook nog gehuurd. Daarnaast krijgen jeugdspelers bijna geen kansen van Gio.

    Het voorgaande is de mening van velen, dat is niet nieuw.

    Been zijn reacties zijn vaak zuur, dit lijkt nog altijd "oud zeer".
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:54
    Als Feyenoord Jorgensen voor de hoofdprijs had verkocht hadden ze de ruimte gekregen en daarmee ook niet meer moeten verkopen, hetgeen de prijs voor de te verkopen ook opgedreven zou hebben. Zo dun is het lijntje tussen aansluiten en (even) afhaken.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:09
    en dat moet been zeggen de trainer die ons aan de 10-0 doet denken in eindhoven
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:39
    In principe niet eens met domme Mario.
    Vind ik leuk
    Harry.f +323
    maandag 5 november 2018 om 00:00
    Been haalde topper Beukering die zelfs bij Go ahead niet rendeerde. Wat een onbenul deze Been.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1193
    maandag 5 november 2018 om 00:02
    Morata halen; Chelsea mot hem niet.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1349
    maandag 5 november 2018 om 00:09
    Feyenoord heeft ook geen geweldige spelers op het veld staan, heeft alleen maar spelers gekocht dat minder is dan een breedte aankoop. Van Geel wil wedijveren met het aankoopbeleid maar heeft geen idee wat voetballen inhoudt.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1193
    maandag 5 november 2018 om 00:10
    22.46 Darmphie's reactie.
    ??????
    Ben ik nu gek of....
    Zijn eerste regel:
    We kunnen het eens zijn met Been, dat wil niet zeggen dat we het eens zijn met Been.

    Ik heb veel gezopen vandaag; maar de zin hierboven van Darmphie.....
    Ik weet niet maat; maar volgens mij....

    Tot aan de Maastunnel en terug de lijn die jij gesnoven hebt????
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1193
    maandag 5 november 2018 om 00:11
    22.46 Darmphie's reactie.
    ??????
    Ben ik nu gek of....
    Zijn eerste regel:
    We kunnen het eens zijn met Been, dat wil niet zeggen dat we het een zijn met Been.

    Ik heb veel gezopen vandaag; maar de zin hierboven van Darmphie.....
    Ik weet niet maat; maar volgens mij....

    Tot aan de Maastunnel en terug de lijn die jij gesnoven hebt????
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1193
    maandag 5 november 2018 om 00:24
    Herhaling.
    Vind ik leuk
    Wazedde? +62
    maandag 5 november 2018 om 00:33
    Het blijft bizar dat het team dat het zo goed deed op het WK 2014 voor zo weinig is vertrokken bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14754
    maandag 5 november 2018 om 00:51
    Men vergelijkt financieel psv wel erg veel met Ajax wat natuurlijk de grootste onzin is. Mocht Ajax dit jaar kampioen worden dan doen ze psv een hele dikke financiële das om en komt het in het rijtje met Feyenoord te staan.

    Laat de 34e schaal maar komen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1741
    maandag 5 november 2018 om 10:22
    Het geld moet op het veld staan. De enige manier om PSV echt de das om te doen is het elftal zo veel mogelijk bij elkaar houden en oogsten.
    Met Van de Beek ipv Frenkie en Mallagnan ipv De Ligt wordt je geen kampioen ondanks een gevulde bankrekening
    Vind ik leuk
    peinke +2057
    maandag 5 november 2018 om 07:45
    Ik begrijp gezien de instabiele prestaties van die Berghuis, nooit zo goed waarom veel mensen roepen dat hij ,,nog een stap kan maken''. Ik betwijfel dat gezien z'n eerdere avontuur hoger op. Voor de rest vertelt Mario niets nieuws. De rest is niets waard op Jorgensen na, maar ja, zo'n 17 miljoen is toch veel te weinig volgens die Van Geel! Tja, die komen geen stap verder. Gelukkig blijven ze in De Kuip, oh oh oh, en die willen aansluiting? Misschien bedoelen ze bij een betere ,,stroomboer''.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws