Perez oneens met PSV-opmerking De Boer en Bruggink: Geloof ik echt niet

Perez oneens met PSV-opmerking De Boer en Bruggink: "Geloof ik echt niet"

Gepubliceerd: zondag 4 november 2018 om 22:30zo 04-11-2018 om 22:30

Kenneth Perez is het niet eens met Ronald de Boer en Arnold Bruggink, die afgelopen woensdag zeiden dat het B-team van PSV tegen RKC Waalwijk 'zevende of achtste' zou worden in de Eredivisie. RKC verraste alles en iedereen en versloeg de B-keuze van Mark van Bommel in Eindhoven.

Volgens Perez zijn de reservespelers van PSV niet zo goed als De Boer en Bruggink dachten. De reserves van Van Bommel haalden bijna allemaal een onvoldoende tegen RKC. "Ze zeiden dat het een team was dat zevende of achtste zou eindigen in de Eredivisie. Dat geloof ik echt niet", zegt Perez bij FOX Sports.

"Daar hebben ze veel te weinig kwaliteit voor. Ik zag echt basisdingen fout gaan bij die spelers. Met de kwaliteit van die spelers word je niet zevende of achtste in de Eredivisie."

Van Bommel koos tegen Vitesse weer voor zijn sterkste elf. Perez is van mening dat bepaalde PSV'ers hun niveau niet haalden. "Rosario is de hemel ingeprezen, maar gaf tegen Vitesse een paar verkeerde ballen omdat hij nét niet de vorm heeft. Hendrix maakte ook heel veel fouten. (...) Spelers worden heel snel opgehemeld. Dumfries wordt al helemaal de hemel ingeprezen. Tussen dat ophemelen en gelijk weer afzagen zit iets tussenin."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

MVD +691
zondag 4 november 2018 om 22:33
Haha t blijft maar terug komen:;)
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 22:33]
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 4 november 2018 om 22:33
na het kamerdebat destijds over cambuur ajax gaat ook psv rkc een kabinetscrisis veroorzaken
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 22:34]
Vind ik leuk
John Garp +2964
zondag 4 november 2018 om 22:58
PSV Cambuur was ook een mooie, het was ook Cambuur dat het verder ongeslagen Grote Ajax in 94/95 de beker uitknikkerde, evenals het AZ van Van Gaal.

Cambuur met RKC vergelijken, kan dus alleen in lekenland.
#hertjes arecoming# sleeping giant
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 4 november 2018 om 23:02
dat ik je ff kwijt ben zal je me vast niet kwalijk nemen...
Vind ik leuk
Morris +23313
zondag 4 november 2018 om 22:58
Prachtig om elke keer weer te lezen wat een enorme Ajacied je bent..
😂
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 4 november 2018 om 23:03
wat ik allemaal niet voor jullie over heb morris ..... tis ongehoord zo n groot hart
Vind ik leuk
Psssttttt +346
maandag 5 november 2018 om 01:28
PSV kampioenen!!!!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 11:44
Psssst echt niet
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 10:23
Straat waarom Ajax weer erbij halen . Heb toch het gevoel dat jij stiekem een Ajax supporter bent.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 10:24]
Vind ik leuk
stratumseind +185364
maandag 5 november 2018 om 11:43
nee joh voor cambuur
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 11:44
Is ook goed.
Vind ik leuk
BRAM046 +526
zondag 4 november 2018 om 22:33
Lekker makkelijk je gram halen achteraf Kenneth , zo kan ik het ook...
Vind ik leuk
035 +6663
zondag 4 november 2018 om 22:36
Mischien kun jij aangeven wat hij onjuist zegt?
Vind ik leuk
BRAM046 +526
zondag 4 november 2018 om 22:38
Is nogal makkelijk , na zo een belabberde wedstrijd zoiets uitspreken , als hij het voor de match gezegd had was t een ander verhaal , dit is gewoon horse shit.
Vind ik leuk
tannat +15424
maandag 5 november 2018 om 06:54
Dat er best een aantal spelers leuk kunnen ballen maar nooit samen een wedstrijd spelen en een frame van ervaring rond zich nodig hebben om beter te kunnen presteren.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
zondag 4 november 2018 om 22:36
Off topic: studio voetbal is alleen maar beslissingen van scheidsrechters aan t bespreken .. lekker boeien!!
[Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 22:37]
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 4 november 2018 om 22:43
ik was al niet zo bang dat ik iets zou missen........
Vind ik leuk
HanV +4850
zondag 4 november 2018 om 22:40
Ja, als ze dat team mee hadden doen aan het veldrijden dan was vdPoel natuurlijk nooit Europees kampioen geworden, die is maar in zijn eentje. Wat een onzin, je kunt alleen teams vergelijken als ze in een competitie, of tegen elkaar spelen in een toernooi.
Vind ik leuk
Werner1913 +9424
zondag 4 november 2018 om 22:47
Als Jong PSV morgen wint staan ze toch gewoon 8e? Of mis ik iets?
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 4 november 2018 om 22:49
9e
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 22:50
Ze hadden het over de eredivisie, en niet over de keukenkastjes divisie...
Vind ik leuk
appeltje +2287
zondag 4 november 2018 om 22:55
Het team dat tegen RKC verloor is niet Jong PSV, hè
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 00:19
Nee, het was Calimero Eihoven 😎
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 07:45
Calimero Eindhoven... Wees jij nou maar blij met je 2e plaats, frustie
Vind ik leuk
stratumseind +185364
zondag 4 november 2018 om 22:51
ik weet niet hoe kenneth naar wedstrijden kijkt maar hendrix pakte gisteren alle maar dan ook werkelijk alle 2e ballen.
Vind ik leuk
zondag 4 november 2018 om 22:58
Perez is een boer geen verstand van voetbal
Vind ik leuk
Pimman +7640
zondag 4 november 2018 om 23:04
Perez is geen boer..dat is Ronald ;)
Vind ik leuk
Mo +11860
zondag 4 november 2018 om 23:24
Zevende of achtste?? Als je dat denkt ben je niet lekker want dat slaat natuurlijk gewoon helemaal nergens op. Dat elftal zou het in de Eredivisie misschien ternauwernood volhouden.
Vind ik leuk
nironi +56
maandag 5 november 2018 om 02:18
kenneth perez,wisselspeler bij Ajax en PSV.Gaat nu beoordelen wat basis is,Daar heeft deze man het CV niet voor.Analisten praten,waar zijn voeten niet genoeg spraken.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22593
maandag 5 november 2018 om 05:08
Hendrix maakt altijd fouten. Is een beperkte en lompe voetballer.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
maandag 5 november 2018 om 06:26
Eindelijk zegt hij iets met een beetje verstand.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 07:24
Als er bij mijn clubje 1-2 blessures komen hebben we een naaiend probleem. Dat team wat tegen RKC speelde zou regelrecht degraderen. Wat een amateurs zeg.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1225
maandag 5 november 2018 om 07:44
Goedemorgen. Dat ophemelen komt van oa jou kenneth en de rest van je psv vriendjes zoals de mos, watereus, bruggink. Vorig wknd ook. Ajax wint met 3-0 van feyenoord maar t was allemaal kut volgens jullie en psv wint lucky van groningen en ik hoor er niemand over.
Vind ik leuk
HaagieHaag +1120
maandag 5 november 2018 om 09:38
Hoe kun je 8e worden als je RKC niet eens kunt verslaan, de Boer en Bruggink zijn alleen voor hun naam analist, niet vanwege hun kennis want die bezitten zij nauwelijks.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws