Perez oneens met PSV-opmerking De Boer en Bruggink: Geloof ik echt niet

    Perez oneens met PSV-opmerking De Boer en Bruggink: "Geloof ik echt niet"

    zondag 4 november 2018 om 22:30

    Kenneth Perez is het niet eens met Ronald de Boer en Arnold Bruggink, die afgelopen woensdag zeiden dat het B-team van PSV tegen RKC Waalwijk 'zevende of achtste' zou worden in de Eredivisie. RKC verraste alles en iedereen en versloeg de B-keuze van Mark van Bommel in Eindhoven.

    Volgens Perez zijn de reservespelers van PSV niet zo goed als De Boer en Bruggink dachten. De reserves van Van Bommel haalden bijna allemaal een onvoldoende tegen RKC. "Ze zeiden dat het een team was dat zevende of achtste zou eindigen in de Eredivisie. Dat geloof ik echt niet", zegt Perez bij FOX Sports.

    "Daar hebben ze veel te weinig kwaliteit voor. Ik zag echt basisdingen fout gaan bij die spelers. Met de kwaliteit van die spelers word je niet zevende of achtste in de Eredivisie."

    Van Bommel koos tegen Vitesse weer voor zijn sterkste elf. Perez is van mening dat bepaalde PSV'ers hun niveau niet haalden. "Rosario is de hemel ingeprezen, maar gaf tegen Vitesse een paar verkeerde ballen omdat hij nét niet de vorm heeft. Hendrix maakte ook heel veel fouten. (...) Spelers worden heel snel opgehemeld. Dumfries wordt al helemaal de hemel ingeprezen. Tussen dat ophemelen en gelijk weer afzagen zit iets tussenin."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    ""Mvd"" +489
    zondag 4 november 2018 om 22:33
    Haha t blijft maar terug komen:;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 22:33]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 22:33
    na het kamerdebat destijds over cambuur ajax gaat ook psv rkc een kabinetscrisis veroorzaken
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    John Garp +1741
    zondag 4 november 2018 om 22:58
    PSV Cambuur was ook een mooie, het was ook Cambuur dat het verder ongeslagen Grote Ajax in 94/95 de beker uitknikkerde, evenals het AZ van Van Gaal.

    Cambuur met RKC vergelijken, kan dus alleen in lekenland.
    #hertjes arecoming# sleeping giant
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 23:02
    dat ik je ff kwijt ben zal je me vast niet kwalijk nemen...
    Vind ik leuk
    Morris +22832
    zondag 4 november 2018 om 22:58
    Prachtig om elke keer weer te lezen wat een enorme Ajacied je bent..
    😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 23:03
    wat ik allemaal niet voor jullie over heb morris ..... tis ongehoord zo n groot hart
    Vind ik leuk
    Psssttttt +236
    maandag 5 november 2018 om 01:28
    PSV kampioenen!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:44
    Psssst echt niet
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 10:23
    Straat waarom Ajax weer erbij halen . Heb toch het gevoel dat jij stiekem een Ajax supporter bent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    maandag 5 november 2018 om 11:43
    nee joh voor cambuur
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:44
    Is ook goed.
    Vind ik leuk
    BRAM046 +281
    zondag 4 november 2018 om 22:33
    Lekker makkelijk je gram halen achteraf Kenneth , zo kan ik het ook...
    Vind ik leuk
    035 +5827
    zondag 4 november 2018 om 22:36
    Mischien kun jij aangeven wat hij onjuist zegt?
    Vind ik leuk
    BRAM046 +281
    zondag 4 november 2018 om 22:38
    Is nogal makkelijk , na zo een belabberde wedstrijd zoiets uitspreken , als hij het voor de match gezegd had was t een ander verhaal , dit is gewoon horse shit.
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    maandag 5 november 2018 om 06:54
    Dat er best een aantal spelers leuk kunnen ballen maar nooit samen een wedstrijd spelen en een frame van ervaring rond zich nodig hebben om beter te kunnen presteren.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:34
    Kenneth heeft alleen Behcet beoordeeld en Isimat in slechte doen.
    De Boer en Bruggink kijken verder dan deze mispeer, wat inderdaad een afgang was.
    Vind ik leuk
    AlecBlc +945
    maandag 5 november 2018 om 07:20
    Haha wie van psv speelde er dan daadwerkelijk goed tegen rkc? Totaal niemand en dat weet jij ook. Niemand had diepgang, niemand durft acties te maken. Elke pass was zo voorzichtig en duidelijk waar hij naartoe zou gaan. Totaal verdient dat rkc heeft gewonnen. Psv speelde enorm traag en heeft daardoor verloren.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1528
    zondag 4 november 2018 om 22:36
    Off topic: studio voetbal is alleen maar beslissingen van scheidsrechters aan t bespreken .. lekker boeien!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 22:43
    ik was al niet zo bang dat ik iets zou missen........
    Vind ik leuk
    HanV +4351
    zondag 4 november 2018 om 22:40
    Ja, als ze dat team mee hadden doen aan het veldrijden dan was vdPoel natuurlijk nooit Europees kampioen geworden, die is maar in zijn eentje. Wat een onzin, je kunt alleen teams vergelijken als ze in een competitie, of tegen elkaar spelen in een toernooi.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8043
    zondag 4 november 2018 om 22:47
    Als Jong PSV morgen wint staan ze toch gewoon 8e? Of mis ik iets?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 22:49
    9e
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:50
    Ze hadden het over de eredivisie, en niet over de keukenkastjes divisie...
    Vind ik leuk
    appeltje +753
    zondag 4 november 2018 om 22:55
    Het team dat tegen RKC verloor is niet Jong PSV, hè
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 00:19
    Nee, het was Calimero Eihoven 😎
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 07:45
    Calimero Eindhoven... Wees jij nou maar blij met je 2e plaats, frustie
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 22:51
    ik weet niet hoe kenneth naar wedstrijden kijkt maar hendrix pakte gisteren alle maar dan ook werkelijk alle 2e ballen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1994
    zondag 4 november 2018 om 22:58
    En gaf ze gelijk weer aan de tegenstander.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 23:05
    ik vond m zaterdag niet slecht ballen.
    De openingen waren schaars door het goede spel van vitesse dan moet je risico in je passing leggen wil je er een keer doorheen komen en dat gaat wel eens mis ,zelfs bij de allerbeste
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13743
    zondag 4 november 2018 om 23:25
    Laten we hopen dat hij het dinsdag op zijn heupen heeft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 23:31
    Inderdaad we gaan er gewoon weer voor liggen en zien wel , misschien zorgen ze wel voor een verrassing
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13743
    zondag 4 november 2018 om 23:32
    🤞
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:33
    Ik vind toch dat als je zegt dat de openingen schaars waren, tegen een vitesse met 10 man, je als PSV zijnde toch echt iets fout doet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 23:34
    Als je met tien voor de goal ligt worden de openingen schaars , wat snap je daar niet aan?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:41
    Ja en als je met 11 man bent is het nog moeilijker... Punt is gewoon dat als een topclub zoals PSV tegen een vitesse met 10 man speelt, ze het slecht doen als ze amper openingen kunnen vinden. Misschien te weinig creativiteit op het middenveld?
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171116
    zondag 4 november 2018 om 23:44
    Natuurlijk is het niet moeilijker om openingen te vinden tegen een tegenstander die gewoon met elf staat en zelf ook gewoon voetbalt zoals Vitesse voor die kaart speelde .
    Ooit gehoord van ruimte tussen de linies of achter de laatste lijn ? Als een ploeg met 2 linies van 4 nog geen 5 meter uit elkaar staat en dat op de eigen 16 is er die ruimte niet
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 23:51
    Ooit gehoord van begrijpend lezen? Als een team met 11 man alleen maar achter blijft is dat toch moeilijker dan met 10 man. Maarja ik zie het alweer, objectiviteit is ver te zoeken. En natuurlijk is die ruimte er dan niet, maar een topploeg zou die ruimte moeten kunnen creëren, vooral tegen een ploeg met 10 man.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    Hast57 +1994
    zondag 4 november 2018 om 22:57
    Het mooiste van deze onzinnige discussie is dat we nooit weten wie er gelijk heeft want dat ze mee gaan doen in de eredivisie gaat nooit gebeuren.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 22:58
    Perez is een boer geen verstand van voetbal
    Vind ik leuk
    Pimman +4954
    zondag 4 november 2018 om 23:04
    Perez is geen boer..dat is Ronald ;)
    Vind ik leuk
    mirkoff +2165
    zondag 4 november 2018 om 23:02
    Achteraf is alles makkelijk lullen en vooral door Profeet Perez.
    Vind ik leuk
    Mo +11669
    zondag 4 november 2018 om 23:24
    Zevende of achtste?? Als je dat denkt ben je niet lekker want dat slaat natuurlijk gewoon helemaal nergens op. Dat elftal zou het in de Eredivisie misschien ternauwernood volhouden.
    Vind ik leuk
    nironi +19
    maandag 5 november 2018 om 02:18
    kenneth perez,wisselspeler bij Ajax en PSV.Gaat nu beoordelen wat basis is,Daar heeft deze man het CV niet voor.Analisten praten,waar zijn voeten niet genoeg spraken.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21425
    maandag 5 november 2018 om 05:08
    Hendrix maakt altijd fouten. Is een beperkte en lompe voetballer.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    maandag 5 november 2018 om 06:26
    Eindelijk zegt hij iets met een beetje verstand.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 07:24
    Als er bij mijn clubje 1-2 blessures komen hebben we een naaiend probleem. Dat team wat tegen RKC speelde zou regelrecht degraderen. Wat een amateurs zeg.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1053
    maandag 5 november 2018 om 07:44
    Goedemorgen. Dat ophemelen komt van oa jou kenneth en de rest van je psv vriendjes zoals de mos, watereus, bruggink. Vorig wknd ook. Ajax wint met 3-0 van feyenoord maar t was allemaal kut volgens jullie en psv wint lucky van groningen en ik hoor er niemand over.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    maandag 5 november 2018 om 09:38
    Hoe kun je 8e worden als je RKC niet eens kunt verslaan, de Boer en Bruggink zijn alleen voor hun naam analist, niet vanwege hun kennis want die bezitten zij nauwelijks.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws