'Ze weten dat ik van Ajax kom, ik realiseer me goed dat dat hier gevoelig ligt'

    'Ze weten dat ik van Ajax kom, ik realiseer me goed dat dat hier gevoelig ligt'

    maandag 5 november 2018 om 07:51

    Indy Groothuizen heeft na zijn blunder in de beginfase van FC Utrecht - ADO Den Haag (3-0) de meest verschrikkelijke verwensingen naar zijn hoofd gekregen. De Ajax-achtergrond staat daar niet los van, erkent de 22-jarige doelman.

    Groothuizen schonk Cyriel Dessers de openingstreffer met een grote fout, waarna de ADO-aanhang de naam van concurrent Robert Zwinkels scandeerde. Toen hij na afloop in de kleedkamer op zijn telefoon keek, zag hij allerlei verwensingen op social media. "Ik weet dat mijn achtergrond ook meespeelt, ze weten dat ik van Ajax kom", reageert Groothuizen in het Algemeen Dagblad.

    "Ik realiseer me heel goed dat dat hier gevoelig ligt. Dat kan ik niet wegtoveren. Er zijn meer jongens die uit Amsterdam komen die worden uitgefloten. Sommigen hebben bij deze club iets meer krediet en misschien is dat terecht", vervolgt de ADO-doelman, die benadrukt dat hij geen slachtoffer is. "Ik heb geen zin om te klagen over het publiek, dat doet niks verkeerd. Ik ben vandaag de schlemiel."

    Groothuizen maakte dit seizoen al de nodige fouten, maar had de laatste weken juist de weg naar boven gevonden. Ook toen merkte hij dat de kritiek bleef. "Na één verkeerde uittrap was het laatst ook alweer raak bij VVV. Niet leuk, maar het is hun goed recht. Ik zal in ieder geval nooit opgeven en mijn beste beentje voorzetten voor ADO Den Haag. Hopelijk kan ik het publiek terugbetalen door te laten zien wat ik wel waard ben."

    Plaats een reactie

    Roeptoeter +3931
    maandag 5 november 2018 om 07:53
    Zelfde bij Becker.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5804
    maandag 5 november 2018 om 07:55
    Selectie en publiek is van een bedenkelijk niveau in Den Haag
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    maandag 5 november 2018 om 08:05
    Ach dat zijn de meeste harde kernen van clubs :)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3931
    maandag 5 november 2018 om 08:16
    Ik denk dat Immers ook in de kleedkamer ermee doorgaat.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 09:11
    Waarmee?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 09:13
    Hopelijk gaat het niet te hard gaat waaien voor je. Voor je het weet flikker je om.
    En nou weer heel snel je urn in jij!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9450
    maandag 5 november 2018 om 08:00
    Indy Groothuizen heeft na zijn blunder vast niet lekker geslapen vanacht😂
    Vind ik leuk
    Bertjes +1165
    maandag 5 november 2018 om 11:23
    Hoezo? https://www.youtube.com/watch?v=ELPHHvg7uq8
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:12
    Gelul...maakt helemaal niets uit waar je vandaan komt. Het gaat immers om presteren en als hij al heel het seizoen staat te blunderen, dan kan je verwachten dat het publiek het een keer zat wordt. Dit is goedkoop willen scoren en hij kan beter zijn muil dichthouden, want hij heeft ons al zoveel punten gekost!!!
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    maandag 5 november 2018 om 09:59
    Tuurlijk, licht alleen aan hem. Niet aan een typische Hagenees in de verdediging die er geen flikker van bakt en samen met het brandhout dat op het middenveld loopt verantwoordelijk is dat Groothuizen uberhaupt ballen moet stoppen.

    Jullie hebben slechts 1 goede voetballer, dat is het probleem. De rest voetbalt als een kip zonder kop. Het probleem is echt niet de keeper hoor.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 10:19
    Ook Tommie mag plaats nemen op de bank. Gaat mij om het clubbelang en niet wie/wat iemand is of waar die dan ook vandaan komt!!!
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    maandag 5 november 2018 om 13:59
    Beugelsdijk is leuk voor de social media kanalen maar komt echt te kort in de verdediging.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 14:45
    Mee eens.. kan het niveau niet aan en moet het vooral dit seizoen compenseren met overtredingen, wat hem dan ook veel gele kaarten oplevert.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    maandag 5 november 2018 om 07:55
    Wij zijn wel heel blij met jou jongen!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:14
    En dat zegt toch al genoeg over deze prutser-;)
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 09:14
    Pleur een eind op joh.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    maandag 5 november 2018 om 09:34
    Verkeerde been uit bed gestapt kerel? Als je hier de humor niet van in kan zien tja.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 09:38
    Nee hoor. Maar moest t ff kwijt. Jullie hebben volkomen verdient gewonnen. Dus gefeliciteerd.
    Waar ik de pest in heb is de instelling waarmee onze spelers al een aantal wedstrijden mee het veld op gaan.
    Er lijkt iets goed fout te zitten in het team.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    maandag 5 november 2018 om 09:45
    Ben blij met de overwinning kerel en moet zeggen we hadden veel geluk. En denk als we een betere en scherpere tegenstander hadden gehad dan hadden we zeker niet gewonen. En ik begrijp je frustratie goed hoor wij hebben dit ook in het begin van het seizoen gehad onder Jean Paul de Jong. Maar moet zeggen onder Dicky gaat het stukken beter nu al 13 punten! Maar veel succes met Den Haag verder een mooie volksclub net als mijn club!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 08:00
    Triest...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:15
    Dat hij ons zoveel punten heeft heeft gekost en nog t triester dat Fons hem blijft opstellen, terwijl je een beter doelman hebt zitten op de bank. Heel frappant allemaal hoe het nu gaat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:07
    Denk na man, jij geloofd echt alles en vooral in eigen sprookjes. De raarste spelers zijn voor jou helden. En hier neem je alles klakkeloos aan. Gister ook al zo'n raar en onzinnig bericht naar mij.

    Heeft niks met Ajax te maken, prestaties!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 08:01
    Eigenlijk best zielig van de Fans.... indy heeft talent,steun die jongen en je hebt ee goede keeper voor
    Den Haag... ze hebben wel echt een hekel aan Amsterdammers daar WoW
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    maandag 5 november 2018 om 08:04
    Dit seizoen geen 1 goede wedstrijd gekeept, Vorige jaar de laatste maanden wel maar als je keeper niet in vorm is dan moet je betrouwbare ouwe rot gewoon weer op doel zetten
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:18
    Zo is dat, korm. Hij kan er geen reet van nu en beter dat Zwinkels weer gaat keepen! Indy heeft ons teveel punten gekost en heb er een hard hoofd in dat het beter komt met hem.
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    maandag 5 november 2018 om 08:08
    Robbiati... takes me back... Wat een heerlijke periode was dat.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 08:12
    Jaman klein fel Baasje was Anselmo... Frank Rijkaard heeft nog een jaar met hem samengespeeld en een shirtje van hem voor me geregeld.... Heel zuinig en trots op
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:05
    Lul niet zo dom man, je lult net zo dom als Indy!

    Heeft er 0,0 mee te maken!

    https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/groothuizen_te_vaak_betrokken_bij_goals


    Geen een bericht van een fan die over ajax praat.
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    maandag 5 november 2018 om 10:07
    Onzin man, ik ken heel veel hagenezen en best een aantal die ook gewoon naar Ado gaan, bloedfanatiek zijn. Als ik ze zie, is het altijd gezellig. We hebben het ff over voetbal en dan weer door, ook zij geven altijd aan het goed te kunnen vinden met Amsterdammers, simpelweg omdat we niet zo heel erg veel verschillen. Grote waffel, recht voor ze raap en keiharde humor.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:54
    Dank je voor een heldere en nuchtere reactie zonder onderbuikgevoel.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 10:58
    Ik heb niks tegen Hagenezen hoor.... kom er zelf graag en zit vaak daar in de shop
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    maandag 5 november 2018 om 08:03
    Het is voor mij een wonder dat Robert niet gewoon op doel staat. Betrouwbare doelman!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 08:08
    Maar Robert heeft toch ook voor Ajax gevoetbald.... ben het wel met je eens dat je op een gegeven moment wel vorm moet gaan pakken en punten binnenhalen voor Ado.... maar vertrouwen is heel belangrijk kijk het een jaar aan en steun die jongen denk ik dan
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    maandag 5 november 2018 om 08:28
    Het gaat mij niet om de afkomst van een speler. Het gaat om de vorm. Het rare is dat Robert wordt afgerekend op het resultaat in de laatste wedstrijd van de play-off van vorige jaar terwijl die jongen daarvoor uitstekend gekeept heeft. Robert raakte geblesseerd en Indy heeft die paar wedstrijdjes goed ingevallen maar dit seizoen is het gewoon huilen met de pet op. Terug naar de basis en stel gewoon je betrouwbare doelman op. Zeker als het team niet lekker loopt..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:22
    Hoef er niets aan toe te voegen!
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:17
    Helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:02
    Doet er niets aan toe, al komen ze allemaal van ajax af. Je moet gewoon presteren als je voor Den Haag speelt. Indy lult onwijs dom en ook hier bij de Hagenezen zie je dat niet staan, dat hij van ajax komt. Boeiend!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:21
    Dat vindt iedereen nou ook en Robert zal zich kapot lachen om de blunders van Indy. Indy moet lekker naar zichzelf kijken en supporters er lekker buitenhouden. Hij is werkelijk nog erger als Setkus...bij elke bal is het billenknijpen. Kom op zeg lekker ernaast zetten deze prutser.
    Vind ik leuk
    Peter87 +119
    maandag 5 november 2018 om 08:16
    Sorry Indy, maar dat het er niks mee te maken. Het heeft te maken dat je al je zoveelste blunder begaat dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1302
    maandag 5 november 2018 om 08:20
    Met die 3 kruizen heb je al een minnetje voordat je begint.

    Lex Immers heeft er gisteren ook van langs gekregen nadat die zei: “wat is dit voor support”. 11 goals tegen en 2 voor in de laatste 4 wedstrijd. Supporters reizen en betalen gvd jou om te zien presteren. Niet om zonder inzet of wat dan ook te zien voetballen. Bah bah
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:24
    Indy praat poep, maar dat wist je al en hij probeert nu zijn falen op de supporters te schuiven. Mafkees is dat zeg.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:00
    Ja ik vind dat schadelijk voor de club en supporters. Ik denk dat hij nu zijn eigen ramen voorgoed heeft ingegooid. En dat alleen door dit soort domme uitspraken die er niets mee hebben te maken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 10:26
    Inderdaad geen slimme uitspraak van hem! Laat hem lekker naar zijn eigen kunnen kijken, want dat is al sinds maanden om te janken!!! Fons heeft hier ook schuld aan hoor, want zijn wissel zijn ook niet je van het.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:43
    Eens.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 08:25
    Zijn Ajax achtergrond heeft er bij mij niets mee te maken. Hij moet gewoon zijn werk op een normale manier doen. De fout die hij gisteren maakte maken ze niet eens bij de pupillen 🙂
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    maandag 5 november 2018 om 08:28
    Van mij mag hij in het eerste blijven. Ik heb gelachen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:26
    Lekker terugsturen naar waar die vandaan komt, want hij kan er geen reet van. Goede opleiding genoten bij Ajax🤔
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    maandag 5 november 2018 om 11:11
    Goede opleiding gehad idd. Verkeerd begeleid bij ado.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 11:12
    Hahahaha jij bent net zo'n prutser als Indy.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1815
    maandag 5 november 2018 om 08:31
    Vorige week was het Bijlow nu is het Groothuizen. Elke week maken keepers blunders. Dan mag je 20 wereld reddingen hebben verricht, een blunder en iedereen is het vergeten , kijkend op die ene blunder. Die verdediging van ADO is ook een drama.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:32
    Een goede keeper zorgt ervoor dat er rust is achterin bij je verdedigers en dat is dus zeker niet het geval bij deze prutser. Het is een wereld van verschil met Zwinkels in het doel.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 08:36
    Veel spelers zijn wel heel gevoelig voor applaus of om uitgefloten te worden. Net alsof je voor het publiek voetbalt.
    Vind ik leuk
    allround +1657
    maandag 5 november 2018 om 08:42
    Deze uitspraak is niet zo slim van Indy. Talentvolle keeper. Maar hij maakt iedere wedstrijd wel meerdere fouten. Zo niet alleen bij die blunder, maar ook bij ballen die hij kan vangen, door te gaan stompen, dan wel los te laten. Zo ook gisteren. Hij heeft zijn handen plat naast elkaar, bij een hoge bal. Zijn handen moet - als ware - een kommetje vormen, zodat hij betere grip heeft. ps. Ziet Raymond Mulder dit niet????
    Maar vooral de uitspraak van hem. Geef niet de supporters de schuld, dat Ajax spelers gevoelig liggen bij ADO. Zeker niet waar. Wel dat wij wat meer kwaliteit van ex Ajax spelers verwachten. NEE Indy jij maakte een blunder.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:34
    Interesseert ons niks waar een speler vandaan komt..al komt ie van Ajax zowat. Hij kan beter naar zichzelf kijken, want het wordt met de week triester met hem!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 09:58
    Geen een ADO supporter die dit roept. Netjes geschreven goos.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    maandag 5 november 2018 om 08:44
    Toen Cruijff uit wraak in Rotterdam kwam voetballen, was 95% er niet blij mee. Toen ze kampioen waren geworden sinds lange tijd was 5% nog steeds niet blij. Wanneer je goed presteert zijn ze overal blij met je.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2349
    maandag 5 november 2018 om 08:48
    Er zit nou eenmaal een heel dom groepje er tussen bij iedere club
    Vind ik leuk
    remakil +5920
    maandag 5 november 2018 om 09:05
    Maakt niet uit waar hij vandaan komt, als je hem gister achter die bal aan zag rennen... het leek wel de houterige doelman van Kluitjetrap 6!

    Onbegrijpelijk! Die jongen kan niet eens normaal lopen, heeft echt de motoriek van Pinokkio. Hij is te dik op de heupen, veel te houterig in zijn bewegen. Het zag er niet uit!

    Deze knul kan beter kickboxtraining gaan volgen en daarnaast wat looptechnische training. Misschien wordt het dan nog wat, dit lijkt op Mickey vd Hart 2.0...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:37
    Dat is jong Oranje-materiaal...lachwekkend gewoon!
    Vind ik leuk
    Molletje +245
    maandag 5 november 2018 om 09:21
    Kortzichtigheid en domheid ten top van de ADO supporters... Groothuizen van alles verwensen en roepen om Zwinkels…

    Goh … en vanuit welke jeugdopleiding kwam Zwinkels nou toch ook alweer??

    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 09:40
    Lul toch niet zo dom man. Het gaat er niet om waar hij opgeleid is, maar om zijn wekelijkse blunders die hij maakt!!! Indy heeft ons al veel punten gekost en het wordt met de week erger met hem in het doel.

    Dus ook jij moet geen poep praten dat nergens op gebaseerd is!
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 09:56
    Ze grijpen het weer lekker aan. Alsof het er toe doet dat hij bij Ajax heeft gezeten. Lekker belangrijk. Zoals jij zegt maat, hij moet gewoon presteren. Doe je dat niet en Fons wisselt niet, tja dan ga je het gemor horen. Dat is overal zo, wat Indy hier zegt vind ik niet kunnen. Alleen hierom moet je hem al verbannen naar de bank.
    Vind ik leuk
    Molletje +245
    maandag 5 november 2018 om 10:14
    Even voor de duidelijkheid hè, ik heb het niet over of hij wel of niet goed keept, maar een keeper wissel je niet zo 1,2,3 zie maar aan bijv. Bijlow, of vorig seizoen Jones, want als je andere keeper dan ook 2x achter elkaar blundert, wat doe je dan??

    En ik heb nu even op Instagram gekeken op het account van Indy Groothuizen

    en daar staan meerdere reacties met verwensingen, maar ik pak er 1 uit waaruit blijkt dat mijn mening van Domheid en kortzichtigheid, wel degelijk ergens op gebasseerd is...

    K**ker jood ga lekker terug naar amstrdam met de k**ker kruisen van je we moeten je niet in en haag. Wij willen zwinkels.


    nee... nergens op gebasseerd.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 10:23
    Dit soort reacties keur ik zeker af! Maar dit soort idioten heb je nu eenmaal. Feit is dat Indy al vanag het begin van het seizoen staat te blunderen en het wordt van kwaad tot erger. Het zou verstandig zijn als Fons Indy op de bank en Zwinkels( die ook van Ajax komt) weer onder de lat staat.
    Vind ik leuk
    Molletje +245
    maandag 5 november 2018 om 10:27
    Denk dat je mijn reactie nu wel snapt.

    Net als dat ik ook snap dat als je keeper onbetrouwbaar is, je wilt dat de trainer in grijpt, maar (en dat is als buitenstaander makkelijk te zeggen, want denk dat als Onana er op los zou blunderen ik ook zou zeggen, stel een ander op) een keeper wisselen is zo lastig.
    Als je "nieuwe" keeper, namelijk dan ook 2x op rij blundert, wat doe je dan? Weer omruilen??

    maar goed... hopelijk pakt de volgende wedstrijd de keeper (wie het dan ook is) punten voor je/jullie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 10:36
    Kijk als je 2x blundert hoef je niet direct te wisselen, bij Indy wordt het maar niet beter en dan ben je het verplicht aan je publiek er een ander in te zetten, anders
    kom je zelf niet meer geloofwaardig over.

    Het punt is dat Indy ons al veel te veel punten heeft gekost en Fons nu niet meer anders kan dan Zwinkels te laten spelen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 10:15
    Ja toch.. interesseert mij dat nou waar hij vandaan komt of woont als die maar presteert en daar wordt je op afgerekend in de voetballerij. Hij probeert zijn falen op de supporters te schuiven en dat MOET hij niet doen, want zo maakt hij het alleen maar erger voor zichzelf!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:45
    Dat dus, en dat is het enge van zijn interview.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 10:51
    Zwinkels mag het doel verdedigen en Indy mag als leerling toekijken hoe het moet!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 10:52
    Zo is het.
    Vind ik leuk
    Molletje +245
    maandag 5 november 2018 om 10:02
    Even kijken of ik iets zeg wat nergens op gebasseerd is.

    In de tekst staat..: "Waarna de ADO-aanhang de naam van concurrent Robert Zwinkels scandeerde".

    En verderop.. : "Ik weet dat mijn achtergrond ook meespeelt, ze weten dat ik van Ajax kom", reageert Groothuizen.

    Dus mijn mening basseer ik op deze tekst, los van het feit dat hij een grote blunder heeft gemaakt waar je niet blij van wordt als supporter, los van het feit dat er supporters zijn die hem beoordelen op zijn (al dan niet beperkte) kwaliteiten..., maar alleen puur op wat er er in de tekst staat.

    En aangezien Robert Zwinkels tussen 2000 en 2005 in de Ajax-jeugd heeft gekeept, is mijn mening dat het dan erg kortzichtig is om dan juist om hem te roepen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 11:02
    Zie mijn antwoord👆🏻 op jouw eerdere reactie👍
    Vind ik leuk
    Bhj +1598
    maandag 5 november 2018 om 09:50
    Grappig, ook Zwinkels komt van Ajax.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    maandag 5 november 2018 om 10:30
    Dus totaal geen problemen mee waar een speler vandaan komt en dat is dus het bewijs dat wat Indy hier beweert dom gelul is ondanks dat sommige malloten dat aanhalen, maar dat is meer uit onderbuikgevoelens.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    maandag 5 november 2018 om 09:53
    Voor mij persoonlijk maakt dat geen drol uit als je van ajax komt. Als je gvd week in week uit blunders maakt dan ga je het een keer horen ook. Dat hoort erbij! Maar dat die lul dit allemaal in de media verteld slaat nergens op.

    INDY, SCHAAM JE DOOR DIT SOORT UITSPRAKEN.

    Edit: Hij brengt de club en supporters is diskrediet. Hij moet zich echt zo diep en diep schamen door dit soort uitspraken. Vooral als je weet dat het gevoelig ligt, dan moet je vooral je bek houden. En vooral als het ook niet eens klopt, het heeft met presteren te maken. Ik had hem hoog staan, van mij mag hij nu oprotten. Moven!!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:12
    Indy wat je nu doet is het alleen maar erger maken om in de media dit soort dingen te roepen. Het zou me geen ene reet schelen van welke club je komt. Je wordt nu eenmaal beoordeeld op je functioneren. Gisteren was geen toeval dus is het nu tijd om te wisselen. Kost ons teveel punten en door jou is de hele verdediging onzeker. Jammer dat je het zo in de media brengt. Zwinkels erin klaar.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 11:24
    Moet je nagaan hoe triest de gemiddelde supporter is. Och gut hij komt van Ajax. Dan moet er toch wat mis zijn in je bovenkamer.
    Vind ik leuk
    FCHeineken +846
    maandag 5 november 2018 om 12:12
    Wat mij betreft bull-shit dat je van Ajax af komt.
    Vorig jaar deed je het beter, maar toen had je geen druk, omdat Zwinkels je niet kon vervangen door een blessure....
    Nu voel je die druk wel en daar kan je niet mee omgaan, simpel.
    Gewoon ff wedstrijdje of 2, 3 op de bank om hem weer te prikkelen.
    Vind ik leuk
    Tiemen +81
    dinsdag 6 november 2018 om 00:28
    Ga nu maar gewoon weg, je hebt al genoeg schade aangericht, dat je van 020 komt maakt mij niet uit, maar ik begrijp wel waarom ze je daar geloosd hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws