Van Beek zet handtekening onder nieuw contract: 'Blijf hard werken'

Van Beek zet handtekening onder nieuw contract: 'Blijf hard werken'

Gepubliceerd: maandag 5 november 2018 om 16:30ma 05-11-2018 om 16:30

Sven van Beek heeft zijn handtekening gezet onder een nieuwe verbintenis. De 24-jarige verdediger staat daardoor tot 2021 onder contract bij Feyenoord. 

Dat hebben de Rotterdammers gemeld via de officiële kanalen. Het vorige contract van Van Beek liep aan het eind van dit seizoen af. "Feyenoord is mijn club, waar ik nog elke dag het beste uit mezelf wil halen", aldus Van Beek op het digitale huis van de Rotterdammers. "Het is fijn om ook in een fase waarin je minder speelt op deze manier het vertrouwen te krijgen. Ik blijf hard werken en mij ontwikkelen en heb er alle vertrouwen in dat ik er zal staan als mijn kans weer komt." Van Beek kwam dit seizoen nog maar tot vier optreden bij de Rotterdammers.

Technisch directeur Martin van Geel is blij dat Van Beek langer aan Feyenoord verbonden blijft. "Sven van Beek heeft zowel verdedigende als opbouwende kwaliteiten, wat hem als verdediger heel allround maakt. Met het grote aantal wedstrijden dat hij zowel op nationaal als internationaal niveau in de benen heeft, is hij inmiddels één van onze meest ervaren verdedigers. Door zijn ervaring, karakter en kwaliteiten is hij op zijn nog altijd jonge leeftijd een zeer gewaardeerd selectielid."

Plaats een reactie

voetbal!!! +9409
maandag 5 november 2018 om 16:32
Is na zijn blessure niet meer de oude geweest. Mooi dat Feyenoord vertrouwen in hem blijft houden en heeft verlengt.
Vind ik leuk
Weetjewel +506
maandag 5 november 2018 om 16:38
Middelmaat..
Vind ik leuk
Nashua +6988
maandag 5 november 2018 om 16:52
Precies, v Geel moet spelers met een hoger niveau aantrekken.

De supporters is de middelmaat zat en verdiend betere spelers.
Vind ik leuk
Korm +39890
dinsdag 6 november 2018 om 08:28
niet minder dan wat er nu staat
Vind ik leuk
kees ee +919
dinsdag 6 november 2018 om 13:38
. . van beek is top !!
Vind ik leuk
Berbr +2233
maandag 5 november 2018 om 16:50
Prima speler voor het niveau van Feijenoord
Vind ik leuk
gerard.. +868
maandag 5 november 2018 om 16:56
ha ha ja niveau zal niet hoger worden. Is een zeer matige speler
Vind ik leuk
frhoi +1752
maandag 5 november 2018 om 16:32
man man man.. wanbeleid
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:37
Feyenoord heeft amper iets te besteden om versterkingen te halen. Zijn contract liep af, het zou wanbeleid zijn wanneer ze Van Beek transfervrij zouden laten vertrekken, amper geld en een verdediger armer zou dat voor Feyenoord betekenen.
Vind ik leuk
frhoi +1752
maandag 5 november 2018 om 16:42
zet er dan lekker een jeugdspeler neer, dit is niks
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:43
Sven van Beek is een eigen jeugdspeler van Feyenoord :p
Vind ik leuk
frhoi +1752
maandag 5 november 2018 om 16:45
ja hou maar op! wat een drama
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
maandag 5 november 2018 om 18:16
Was voor zijn blessure een degelijke speler. Is wel wat makkelijker naast een topper als de vrij maar toch
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10012
maandag 5 november 2018 om 17:46
Wanneer vBeek zal worden verkocht dan levert het Feyenoord meer op dan dat hij gratis de deur uitloopt. Dus ik vind het niet gek.
Vind ik leuk
gerard.. +868
maandag 5 november 2018 om 18:44
inderdaad wanbeleid wie geeft hem een meerjarig contract is meer speler voor sparta of Fortuna of Emmen
Vind ik leuk
Mari +12423
maandag 5 november 2018 om 16:33
Goed zo. Slimme jongen
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:34
Deze jongen had toch een veelbelovende start. Ik denk dat blessureleed en te weinig vertrouwen in zich zelf de oorzaak is voor 't matige optreden tegen Trencin.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6960
maandag 5 november 2018 om 18:35
Ik vond hem daarvoor ook al mwa... Herken het tikkie breed en terug wel. Reactiesnelheid is vrij laag.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4397
maandag 5 november 2018 om 16:35
Pff, nog een jaar met m opgescheept
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
maandag 5 november 2018 om 18:19
Jij moest waarschijnlijk nog voor 7 uur naar bed voor zijn blessure. Was toen een zeer degelijke verdediger en echt een jongen van de club.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4397
maandag 5 november 2018 om 18:30
Toen ja, ik heb liever nu een goede verdediger. Wat jij?
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
dinsdag 6 november 2018 om 08:05
Ik heb liever niet dat een jongen van de club met de potentie om een stabiele basisspeler te worden gratis de deur uit loopt omdat hij het moeilijk heeft na een blessure.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4397
dinsdag 6 november 2018 om 08:07
Ik zie liever dat ze zon Rick van Drongelen oppikken bij Sparta voor 5 ton i.p.v. 5 jaar met dezelfde verdedigers aanmodderen..
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
dinsdag 6 november 2018 om 08:45
In de eigen jeugd hebben we gelijkwaardige kwaliteit. V Beek was een solide verdediger, als dat terug komt hebben we er een hele goede aan.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2074
maandag 5 november 2018 om 16:36
Zonde idd van zijn blessure.
Vond het een meer dan prima verdediger.
Vind ik leuk
soksa +1761
maandag 5 november 2018 om 16:37
Leek een enorm talent te zijn. Totdat hij blessure na blessure opliep en de laatste paar jaar nooit meer heeft gespeeld. Lijkt het helaas volledig kwijt te zijn op dit moment.
Vind ik leuk
El Cazador +8905
maandag 5 november 2018 om 16:37
Licht is nog niet hersteld of de contracten worden in het donker verlengd!!!
Vind ik leuk
Leo Ekkel +15
maandag 5 november 2018 om 16:39
Je moet wat als verder geen belangstelling is
Vind ik leuk
Bossie020 +6084
maandag 5 november 2018 om 16:41
Verrassend....wellicht gokt hij erop dat hij volgend seizoen wel speeltijd krijgt.
Vind ik leuk
Veteraan +32
maandag 5 november 2018 om 16:41
Niet goed genoeg voor Feyenoord
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:42
Sjonge sjonge...wat een wanbeleid
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
maandag 5 november 2018 om 16:43
Goede zaak, nu doorpakken. Botteghin op eerste vliegtuig naar Brazilië zetten.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:45
hopelijk wordt hij nu een vaste waarde voor Feyenoord, en kan v,d Heijden opzoek naar een andere clup,
Vind ik leuk
rinirat +3520
maandag 5 november 2018 om 17:01
Vd Heyden Botteghin Toornstra Clasie bedoel je...allemaal middelmaat.
Vind ik leuk
poklane +5406
maandag 5 november 2018 om 16:45
Begrijpelijk. Verleng je niet vertrekt ie en moet je een vervanger halen, en dat kost waarschijnlijk een transfersom.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
maandag 5 november 2018 om 16:50
Dit typeert het beleid van van Geel. Denk dat van Beek de grootste winnaar hierin is. Loopt er nou echt niks beters in de jeugd? Dit is pure middelmaat en zou samen met Toorenstra gelijk op de trein gezet moeten worden.
Vind ik leuk
Il Gordo +18280
maandag 5 november 2018 om 17:14
Want lekker transfervrij laten gaan is wel beleid? Verlengen zegt toch niets over de alternatieven?
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
maandag 5 november 2018 om 17:42
Het is een eigenjeugd speler die niet of nauwelijks speelt dan verbrand je ook geld, hij moet maandelijks toch ook betaald worden? Lijkt mij dat er ook geen club komt die een bankzitter wil en van een Nederlandse club hoef je de hoofdprijs toch niet te verwachten. En dat is toch ook een beetje het doel van het verlengen. Het lijkt mij dat je dan op een gegeven moment afscheid moet nemen en gaat doorselecteren vanuit de jeugd plus je maakt ruimte in het salarishuis.

Feyenoord heeft vertrouwen dus hij zal waarschijnlijk wel weer in de basis komen. Ik ben alleen van mening dat Feyenoord wel de lat hoger moet leggen. Hij is lang geblesseerd geweest dus wie weet. Ik zie het niet bij hem in ieder geval.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 17:43]
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:50
Ik vind hem heel matig

Maar misschien is dat het niveau waar Feyenoord nu eenmaal op zit

Niet meer en niet minder

Beter dan weer een subtopper van 4 miljoen binnenhalen die het niveau niet aan kan

Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 16:52
Er staan gewoon spelers die beter presteren op het moment.
Vind ik leuk
rober2704 +841
maandag 5 november 2018 om 16:57
Grappig dat je als speler vertrouwen krijgt van de club door plaats te nemen op de bank.
Vind ik leuk
rinirat +3520
maandag 5 november 2018 om 16:58
Hoe is het mogelijk!
Feyenoord club van de middelmaat.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 16:59]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3697
maandag 5 november 2018 om 16:59
Zo hoort t ook blijven vechten voor je basisplek.. Maar vind hem wel erg ver teruggevallen kwa niveau
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 17:02
Die weet dus al dat de huidige trainer gaat vertrekken !
Vind ik leuk
torinofc +600
maandag 5 november 2018 om 17:06
Wordt echt tijd dat Martin daar vertrekt
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 17:07
Wert zo'n speler die niet zoud opvallen bij Heerenveen of Utrecht. Dit maakt Feyenoord niet beter, dus hadden hem beter gewoon kunnen verkopen.

Ze moeten gewoon een keer eens scouten bij Feyenoord. In Zuid-Amerika lopen veel slopers rond.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 17:08]
Vind ik leuk
fedor2501 +6293
maandag 5 november 2018 om 18:55
Hoe wil jij een transfervrije speler verkopen dan?
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 19:15
Ik weet niet hoeveel jaar zijn oude contract doorliep, dus het kan idd ook transfervrij weg zijn. Maar ik bedoel te zeggen dat hij toch niks toevoegd, dus je hem beter kan laten gaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
maandag 5 november 2018 om 17:08
Prima om hem er bij te hebben.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 17:11
Als je vertrouwen hebt, dan vind ik een verlenging tot 2021 wat aan de korte kant. Dan zou ik daar nog zeker 1 a 2 jaar extra aan vastplakken.
Vind ik leuk
derksen +9121
maandag 5 november 2018 om 17:17
Als je tussen slome sjakie bothiging en een nog slomere houterige niks kunnende vd heijden nog geen vaste basis plaats kan veroveren kan je nagaan Wat niveau van hem is
Feyenoord feyenoord pffff
Vind ik leuk
rexxo +11470
maandag 5 november 2018 om 17:20
Een bonus / malus in zijn contract bij een bepaalde hoeveelheid eigen doelpunten?
Vind ik leuk
fc roodwit +677
maandag 5 november 2018 om 17:22
Heel goed Martin ,voor dat je het weet haalt Barcelona hem weg.
Vind ik leuk
JD85 +663
maandag 5 november 2018 om 17:27
Het zegt genoeg over Feyenoord dat zij willen verlengen met een speler die dusdanig beperkt is in zijn kunnen.
De vrije val is in ieder geval ingezet.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 17:34
Is geen niveau om dichter in de buurt van Ajax en Psv te komen.
Vind ik leuk
jayjay49 +71
maandag 5 november 2018 om 17:35
Geen topniveau en zal dat helaas ook nooit bereiken!!
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
maandag 5 november 2018 om 17:46
Ik had verwacht dat hij zou vertrekken, net als Boëtius naar Mainz ofzo. Ik vind het een net niet speler voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Gary Oak +216
maandag 5 november 2018 om 17:49
Hele goede zet van Feyenoord en Van Beek. Bij een vertrek van Botteghin heb je iemand die er direct staat en in de toekomst kan er mogelijk nog aan verdiend worden. Daarnaast heeft Van Beek een echt Feyenoord hart maar dat betekent helaas weinig voor mensen hier op het forum..
Vind ik leuk
meloen87 +803
maandag 5 november 2018 om 18:01
Tuurlijk is het mooi dat een jongen van de club bijtekent, maar geef gewoon toe dat hij pure middelmaat is. Ik vind hem echt niet beter dan Botteghin, V.D.Heijden, St. Juste en zelfs Tapia. Is helemaal geen speler voor de toekomst. Van Geel verkloot het gewoon weer, hij had die jongen in de zomer moeten verkopen aan Fenerbahce.
Vind ik leuk
orion73 +1532
maandag 5 november 2018 om 17:52
Ze blijven grossieren in middelmaat.
Vind ik leuk
meloen87 +803
maandag 5 november 2018 om 17:59
Ik begrijp dit niet. Van Beek wou volgens mij afgelopen zomer zijn contract niet verlengen, was dichtbij een overstap naar Fenerbahce en nu verlengen ze doodleuk z'n contract. Sorry hoor, maar dit is ook gewoon pure middelmaat. Die jongen zal nooit basisspeler worden bij Feyenoord. Niet alleen wegens het feit dat Van Bronckhorst vertrouwen blijft houden in die 2 dinosauriërs (al hoewel Botteghin de laaste tijd steeds beter wordt), maar ook gewoon omdat Van Beek te matig is. St. Juste en Tapia zijn gewoon beter dan hem, en dat zegt veel, sinds Tapia een middenvelder is. Wanneer hij in de basis staat, is het echt nooit goed en maakt te veel fouten. En dat voor iemand, zoals Van Geel hem omschrijft, die blijbkaar ervaring, karakter en kwaliteiten heeft op zo'n jonge leeftijd. Van Geel kan gewoon echt niet meer, die man moeten ze echt gauw ontslaan.
Vind ik leuk
Blindsy +18713
maandag 5 november 2018 om 18:18
Dan ben je echt vergeten hoe stormachtig hij zich destijds in zijn 1e periode bij Feyenoord heeft ontwikkeld. Dat was geen middelmaat, dat was op weg richting Oranje (en richting Marseille, die hem toen voor een aardig bedrag hoopte over te mogen nemen).
Maar zware blessures, en vervolgens op de bank moeten toekijken.. dat doet wel iets met een speler.
Volgens mij is Dolberg ook al weer bijna een jaar bezig om naar zijn oude vorm toe te groeien. En is er nog steeds niet trouwens.

Verder moeten Gio en Van Geel inderdaad weg, maar da's een ander verhaal ;-)
Vind ik leuk
heur es +874
maandag 5 november 2018 om 18:10
Nog 6 maanden geduld Sven, Gio is dan weg!
Succes!
Vind ik leuk
Ben +187
maandag 5 november 2018 om 18:13
Prima speler en eigenlijk verbaasd dat hij nog niet zijn plekje in het team heeft teruggepakt. Ik heb miks tegen Botheghin, maar vindt hem stukken beter...
Vind ik leuk
Blindsy +18713
maandag 5 november 2018 om 18:15
Vertrouwen om op de bank te blijven zitten?
Hij beleefde een dijk van een doorbraak, in zijn 1e periode wilde Marseille hem al op komen pikken. Maar na zijn blessure is hij nog niet de oude geworden.
Als ik nu zie hoe Botteghin en Vd Heijden soms op de automatische piloot spelen, hoop ik nog steeds dat Van Beek opnieuw gaat doorbreken. Een beetje concurrentie voor die mannen kan echt geen kwaad.
Gelukkig loopt hij nu niet gratis de deur uit en kan het nog goed komen. We gaan het zien.
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
maandag 5 november 2018 om 18:20
Pure middelmaat voor een club als Feyenoord
Vind ik leuk
Ben +187
maandag 5 november 2018 om 18:21
Veel onzin hierboven. Van Beek en nog enkelen vormen de basis. In elke linie moeten we minimaal een topper hebben staan. Die hebben we nu niet en dat is het probleem. Die toppers zie ik het liefst uit de eigen jeugd komen. Feyenoord moet overwegen de jeugdige toek okmdtige toppers een echt mooue aanbieding te doen. Tuurlijk loop je risico. Maar de meeste recente aankopen hebben relatief veel geld gekost en hebben niet veel gebracht. Alternatief dus om wat meer geld uit te geven voor beter niveau spelers die direct een versterking betekenen.
Vind ik leuk
Dharmpie +1024
maandag 5 november 2018 om 18:45
Ik hoop dat de verlenging van zijn contract alleen maar gedaan is om te voorkomen dat hij gratis de deur uitgaat. Van zijn voetbalkwaliteiten en inzicht moeten we het helaas niet hebben. Van Beek is een sympathieke jongen, voor de top heb je echter andere spelers nodig, Met Sven in ee basis gaat onze pass gemiddelde sterk omhoog. Hij speelt namelijk altijd een medespeler aan. Alle ballen gaan bij hem of terug naar de keeper of breed ( achteruit) terug. Onbegrijpelijk dat hij niet naar Turkije mocht.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:45]
Vind ik leuk
gerard.. +868
maandag 5 november 2018 om 19:22
wel zielig voor hem want hij dacht dat hij goed was. Voor sparta Emmen Fortuna een aardige speler. Maar van Geel zal wel zeggen ja wij zijn geen Ajax of Psv waar de miljoenen binnen stromen.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 19:23]
Vind ik leuk
Yakisober +10
maandag 5 november 2018 om 19:41
Dit is voor beide partijen een uitzichtloze situatie, die ze vandaag nog langer hebben verlengt...
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 20:01
Speelde hij niet in de tijd van Sjaak Troost en Bennie Wijnstekers?
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:28
nee lul jij denkt dat van Beek nog geld op brengt !!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws