Swart kritisch: 'Dat is echt iets wat Ajax een beetje nalaat de laatste tijd'

    Swart kritisch: 'Dat is echt iets wat Ajax een beetje nalaat de laatste tijd'

    maandag 5 november 2018 om 18:21

    Sjaak Swart is van mening dat Ajax meer goals had moeten maken tegen Willem II om zo het verschil in doelsaldo met PSV te verkleinen. In Alles op Swart vertelt hij wel dat het moment dat PSV punten gaat verspelen steeds dichterbij komt.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    maandag 5 november 2018 om 18:23
    Daar gaan we weer.....
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    maandag 5 november 2018 om 18:25
    Waarom lezen als je het storend vindt.
    Dat zegt iets over jou
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:28
    Wie zegt dat ik dit storend vindt.
    Kan er altijd wel om lachen.
    Lijkt wel een beetje op een clown die zijn rode fopneus is vergeten af te zetten ;)
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    maandag 5 november 2018 om 18:31
    Weet je wel wat je gepost hebt? Of begrijp je niet wat je gepost hebt?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:51
    Die vraag kan ik ook omdraaien. Snap jij wel wat ik gepost heb. Of reageer je zo maar ergens op.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2653
    maandag 5 november 2018 om 18:40
    Datzelfde geldt voor mensen die een inhoudsloze reactie plaatsen, om maar als eerste te reageren.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1543
    maandag 5 november 2018 om 19:27
    En oa een EuropaCup .. jij? Meneer ‘vindt’
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:39
    Je kunt over mannen als Swart, de gebroeders Kerkhof, Van Hanegem, De Mos etc zeggen wat je wilt. Een ding staat als een paal boven water: zij hebben stuk voor stuk honderd keer meer verstand van voetbal dan 99,9% van alle bijdragers op dit forum. Inclusief jij en ik. Wat is er mis met mensen in hun waarde laten? Of geeft het kleur aan je dag om achter je toetsenbord anderen te kleineren?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1952
    maandag 5 november 2018 om 20:39
    Dat HADDEN ze, maar dat is niet meer. Voetbal is een compleet veranderde discipline vergeleken met toen zij speelde of trainers waren en dat merk je aan het commentaar dat ze geven over voetbal.

    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:08
    Zie mijn reactie op Dennis Enschede.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1952
    dinsdag 6 november 2018 om 15:13
    Hoe is die reactie op mij van toepassing? Ik ben er niet op uit om Sjaak te beledigen. Ik ben van mening dat zijn kijk op voetbal verouderd is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:30
    Terecht. Point taken. Excuus.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:04
    Over mensen in hun waarde laten kan Sjaak nog veel leren inderdaad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:08
    Dit is niet veel beter dan 'maar meester, hij begon.' En inderdaad de meest gebruikte uitleg op VP voor een gemiddelde scheldpartij. Dat is nou de essentie van een volwassen
    en respectvolle omgang met elkaar. Mensen in hun waarde laten betekent niet in hun tekortkomingen te wroeten maar hen erkennen in hun eigen waarde.
    Heb je oude ouders? Zou je die afzeiken als ze niet meer bij de tijd zijn of zich onredelijk gedragen?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    maandag 5 november 2018 om 20:01
    Hij kan niet tegen de waarheid.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:25
    Ja,en ajax ook sjaak.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:30
    De dag dat hij weer gefrustreerd wordt ook 😉
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:27
    Dr wordt toch niks verkeerds gezegd? T is de waarheid. Alleen eentje die iedereen ook wel zelf kon bedenken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:37]
    Vind ik leuk
    Always PSV +11806
    maandag 5 november 2018 om 19:15
    Heeey Sjaaakiee, ouwe bromsnor. Tuurlijk gaat PSV een keer punten verspelen. Het duurt alleen verrekte lang hè. En wij gaan doooorrrrrr!
    Vind ik leuk
    Echt? +3677
    maandag 5 november 2018 om 18:59
    Sjakie, arme oude baas, al 50 jaar de weg volkomen kwijt.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1010
    maandag 5 november 2018 om 19:34
    Al 6 weken roept Sjakie het Zelfde
    Ajax moet meer scoren
    PSV gaat nog een keer verliezen
    teken van DEMENTIE
    Kut he Sjaak dat het steeds niet gebeurd
    ha ha ha

    Vind ik leuk
    Decimius +365
    maandag 5 november 2018 om 18:25
    Het blijft een mooi karikatuur.
    Vind ik leuk
    Gordito +548
    maandag 5 november 2018 om 19:16
    Het moment komt dichterbij dat Seniele Sjakie opgenomen gaat worden. Bussie komt zoo, Sjaak.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    maandag 5 november 2018 om 20:02
    Ik denk dat hij met zijn 80 jaar scherper is dan dat jij ooit zal worden.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:26
    Open deuren intrappen Sjakie. Natuurlijk komt t steeds dichterbij. Alleen weet nog steeds niemand wanneer t nou is.
    Vind ik leuk
    Hektor +382
    maandag 5 november 2018 om 18:26
    Sjakie is wel een legend. Hij kan in z'n eentje heel Brabant triggeren
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:06
    Dat lukt Luuk de Jong ook met bijvoorbeeld, ik noem maar een willekeurige stad, Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2254
    maandag 5 november 2018 om 18:26
    Het moment dat Swart ze mond open doet over punten verspillen zal dat meer betekenen dat Ajax weer geen kampioen word
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:27
    Het is niet snel goed bij Sjaak
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:27
    Gewoon een topper onze Sjaak, zegt gewoon wat ie denkt en heeft schijt aan de rest die zich eraan storen!
    Vind ik leuk
    Bullshit +1364
    maandag 5 november 2018 om 18:50
    Hij zegt idd wat hij denkt. 😂😂
    Nou moet hij aan de slag met iets zinnigs te zeggen, dan krijgt hij mijn credits. 🤗
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    maandag 5 november 2018 om 20:05
    Het is zinnig wat hij zegt maar de provincie voelt zich dan beledigd en gaan dan persoonlijk worden.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1364
    dinsdag 6 november 2018 om 06:08
    Nee hoor, door Sjakie kunnen we niet beledigd worden.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    maandag 5 november 2018 om 18:27
    Ach PSV staat 9? doelpunten voor?
    1 keer gelijk spelen en Ajax wint met 1 -0 dan is het nog slechts 8
    Ajax geeft PSV hier een afgedonderd pak slaag 5-0 en Ajax staat 2 goals voor.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:30
    Alleen gaat dat niet gebeuren Mari.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    maandag 5 november 2018 om 18:30
    Dat denk ik wel.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:33
    Op basis waarvan? Op basis van wat denk jij dat je PSV wel ff gaat wegspelen in Amsterdam. In een stadion waar Ajax bijna vaker verloren dan gewonnen heeft van PSV.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:41]
    Vind ik leuk
    035 +5860
    maandag 5 november 2018 om 18:40
    Die is al geweest toch?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:41
    Foutje, k zei t verkeerd.
    Vind ik leuk
    035 +5860
    maandag 5 november 2018 om 18:42
    Heb liever dat van Bommel het een keertje fout doet.😊
    Goede reactie van jou.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:45
    Fouten heeft ie al gemaakt. Tot nu toe kwam ie er in de ED tegen PEC mee weg. Maar goed. T is onrealistisch om te denken dat we wel ff doorgaan met alles winnen. Dus moet elke winst worden gekoesterd en met een schuin oog naar ajax gekeken worden. Want k voel weer zo’n 2016 seizoen aankomen. T hele seizoen speel je goed maar t lukt je gewoon niet om ajax af te schudden. Met een beetje pech is t dan dag kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1299
    maandag 5 november 2018 om 20:34
    Op basis van teveel dagdromen en fantaseren en totaal niet realistisch zijn..... En dan bamm word die wakker ojaa psv staat nog steeds eerste mimimimi
    Vind ik leuk
    Champ +183
    maandag 5 november 2018 om 18:28
    Ja, dat is altijd zo, of je nu 1 of 13 wedstrijden gewonnen hebt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 23:30]
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    maandag 5 november 2018 om 18:29
    Ik vind wel mooi joh zo'n typische ajacied die alleen maar naar PSV kijkt
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19859
    maandag 5 november 2018 om 19:15
    Net als de gemiddelde PSV-er die alleen maar naar Ajax kijkt, Rikkie.

    Zoals jij b.v.😜
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    maandag 5 november 2018 om 18:29
    Sjakie heeft gewoon gelijk ;)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19859
    maandag 5 november 2018 om 19:16
    Sjakie heeft altijd gelijk, Wim!
    Punt!😉
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    maandag 5 november 2018 om 20:08
    Nee dit keer niet. Hoelang werd er vorig seizoen wel niet gezged dat hey moment dat psv punten gaat verspillen steeds dichter bij komt? En wat gebeurde er? Psv verspilde niets.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19859
    maandag 5 november 2018 om 20:28
    Wij kijken naar elkaar zolang wij de enige concurrenten van elkaar zijn, Bart. (Sjaak dus ook al geeft hij ook de nodige kritieken op Ajax zelf).

    Dat is niet alleen logisch, maar ook helemaal niks mis mee!

    Suc6 morgenavond, Bart!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26558
    maandag 5 november 2018 om 18:31
    Iets met een wens, een vader en een gedachte..
    Vind ik leuk
    Tismewat +53
    maandag 5 november 2018 om 18:31
    Ach Sjaak, het moment dat jij je laatste punten verspeeld komt ook steeds dichterbij. Niet dat ik je dat gun, van mij mag je 110 worden. Maar de vader is hier duidelijk de wens van de gedachte, en objectiviteit is hier vaak al zo ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    JSV +1008
    maandag 5 november 2018 om 19:34
    Bijna goed, probeer het nog eens, maar nu zonder het gezegde te "verkrachten".
    Vind ik leuk
    Tismewat +53
    maandag 5 november 2018 om 20:48
    Haha, excuus! En dan ook nog verspeeld verkeerd gespeld....
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5264
    maandag 5 november 2018 om 18:32
    Dat de wedstrijd tegen Benfica Sjaak maar tevreden mag stemmen.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:32
    Hij heeft gelijk psv heeft maar 1 elftal meer niet die jongens worden moe.
    Ze willen toch nog wat laten zien tegen Barcelona en de Spurs en dat gaat ze opspelen en reserve spelers hebben ze niet dus ze gaan zeker punten verliezen en dan komt er onrust en de winter transfer komt ook nog en dan kijken wie ze kunnen houden anders is het echt ene verhaal voor psv.
    Vind ik leuk
    nironi +20
    maandag 5 november 2018 om 18:35
    ajax calimero
    Vind ik leuk
    Blindsy +12444
    maandag 5 november 2018 om 18:36
    Soms ben ik het wel eens met Sjaak eens. Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet. Met zoveel kwaliteit, zoveel scorende spelers in je ploeg, moet er een beter doelgemiddelde behaald kunnen worden.
    Sir Alex was altijd laaiend, als ManUtd na een 2-0 met de handrem er op, ging spelen. Die zei altijd dat je met je doelgemiddelde al het verschll moest maken. Het goede ManUtd begon het seizoen ook altijd wat stroef, stond vaak in de eerste maanden op achterstand, maar wél met een goed doelgemiddelde.En dat bouwden ze daarna uit. Want dat was eigenlijk één punt extra. aldus Sir Alex. En gelijk hád ie.
    Daarnaast had Willem II besloten er een gezellig avondje van te maken. Zelden een ploeg in de ArenA zo naief zien spelen.

    Enne.. ik vind ook dat PSV de laatste weken wat van de glans van het begin van het seizoen is verloren. Nu weer een moeizame 1-0 tegen de 10 man van Vitesse. Zó gek is het niet dat Sjaak zegt dat een nederlaag van PSV dichterbij komt. (Al hoop ik van niet ;-) )
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:37]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:39
    Weet je wanneer we dicht bij een nederlaag zaten? Tegen PEC. Maar die kwam niet en we hebben sindsdien geen slechtere wedstrijd meer gespeeld als toen. K zie t nog zo 1 2 3 nie gebeuren. Wanneer Feyenoord en Heerenveen aan bod komen wordt t echter knap lastig.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12444
    dinsdag 6 november 2018 om 10:59
    Ja, als Feyenoorder kan ik niet ontkennen dat ik het altijd meer aan PSV gun.. maar thuis in de Kuip wil je als Feyenoord zijnde ook een beetje goodwill kweken bij je achterban. Ik bedoel, 4 toppers kansloos verliezen, dan heb je toch wel wat uit te leggen.
    Maar een gelijkspel is al vervelend voor PSV. Zou bijna zeggen; laat A net als vorig jaar maar op de juiste momenten zélf tegen een gelijk spel aanlopen, dan kan F gerust volle bak spelen in de Kuip en een evt. puntverlies door P worden opgevangen ;-)
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1476
    maandag 5 november 2018 om 18:39
    Heeft ie een glazen bol? Of te diep in het glaasje gekeken?
    Vind ik leuk
    Garinsha +4807
    maandag 5 november 2018 om 18:41
    ik snap ook helemaal niet waarom men zo moeilijk doet.
    het is heel simpel ajax speelt aankomende week CL. dus wanneer hun zien 2-0 en de wedstrijd is in handen dan gebeuren deze dingen en nemen ze gas terug ga maar terug naar alle wedstrijden voordat zij CL moesten spelen elke keer het zelfde op voorsprong komen en gas terug.
    Vind ik leuk
    Muscles +828
    maandag 5 november 2018 om 18:43
    Sjaak ziet wat iedereen ziet......de barstjes worden zichtbaar........de bank zal het verschil maken......
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6225
    maandag 5 november 2018 om 18:44
    dat verschil valt wel mee als je het bekijkt

    het verschil is nu 9 doelpunten.

    PSV moet zo wie zo 1x gelijk spelen ( als ze beide alles nog winnen)

    dan loop ajax zo wie zo minimaal 1 doelpunt in dus dat is nog 8

    Ajax moet thuis winnen van PSV - zeg met 2 - 0

    dan blijft is het verschil nog maar 4. dus dat valt in 23 wedstrijden nog makkelijk in te halen
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:07
    21 wedstrijden naast de 2 die je beschijft 😉
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    maandag 5 november 2018 om 18:46
    Het moment dat PSV weer landskampioen wordt komt steeds dichterbij. Net als zijn laatste dag.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    Emnu +3637
    maandag 5 november 2018 om 19:44
    Zelfs het moment dat Feyenoord weer landskampioen wordt komt steeds dichterbij. Net als jouw laatste dag overigens.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:50
    De Graafschap uit en Heerenveen thuis?
    Lijkt me dat puntverlies nog helemaal niet zo dichtbij is.
    Dan is Excelsior uit en Nac uit voor Ajax nog lastiger.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:52
    Hij heeft toch gelijk.
    Vind ik leuk
    Mama +200
    maandag 5 november 2018 om 18:52
    Sjakie is gek, gek van zijn club, zo worden ze haast niet meer gemaakt. Sjakie is van de generatie die nog weet wat verliezen is van feyenoord
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 18:52
    De goede man denkt al jaren dat de concurrenten wel een keer punten laten vallen.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:28
    Het lijkt er eerder op dat PSV dit jaar met 34 overwinningen kampioen gaat worden.
    Vind ik leuk
    Emnu +3637
    maandag 5 november 2018 om 19:45
    Goeie pillen?
    Vind ik leuk
    bartjeee +985
    maandag 5 november 2018 om 20:09
    Hij zegt niets verkeerds. Ze zijn goed opweg al 11 van de 11 gewonnen😉
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:28
    Het komt allemaal goed Sjaak 👊
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:04
    Luister altijd nog liever naar hem dan naar Aadje !
    Gewoon niet TÉ serieus naar hem luisteren, zijn liefde voor AJAX zit hem soms danig in de weg De één kan er tegen de ander niet
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:55
    We moeten ome Sjaak maar vergeven dat hij zo afgeeft op de Grootste club .
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:08
    Jij moer gaan proberen een studiebeurs aan te vragen voor de opleiding komiek, en wie weet ga je dan ooit echt een keer humor maken.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:11
    Kom jij dan kijken heb nog een paar goeie Ajax grapjes .
    AFC .
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 21:24
    De grootste grap ben jij zelf, dagelijks met de club bezig waar je een hekel aan hebt. Dan ben je toch een grote grap.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:58
    Beste Sjaak kun jij je macht niet gebruiken, en zorgen dat we een andere trainer krijgen
    Vind ik leuk
    TNG +14
    maandag 5 november 2018 om 20:01
    Laatste tijd? Dit is wel al een paar jaar aan de gang
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    maandag 5 november 2018 om 20:08
    PSV gaat de laatste tijd steeds stroever spelen en bij Ajax gebeurd het tegenover gestelde en dat mag best in doelpunten uitgedrukt worden dus Sjaak heeft gelijk.
    Vind ik leuk
    Vitheo +11
    maandag 5 november 2018 om 20:46
    PSV moet zich de laatste wedstrijden tot het uiterste inspannen om de punten in eigen huis te houden. Ze hebben nog steeds de wind mee. Zelfs tegen 10 spelers van Vitesse hadden ze alle moeite om de winnende te scoren.
    Beslissingen van de scheidsrechters vallen tot nu toe steeds ten gunste
    van PSV uit. Je zou er iets van gaan denken. Vitesse zat tot en met die rode kaart goed in de wedstrijd. Maar ja, in het hol van de leeuw was Vitesse met 10 man natuurlijk niet opgewassen.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:54
    Psv staat na komend weekend 7 punten voor.
    Vind ik leuk
    buddha +8890
    maandag 5 november 2018 om 22:05
    ik hoop dat wij kunnen stunten ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 05:13
    Ik heb het je hopen, er vanuit gaande dat je op excelsior doelt.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:24
    Ja Swart dat klopt het komt steeds dichterbij dat psv punten verspeelt
    En ook komt het steeds dichterbij dat Ajax punten verspeelt
    Vind ik leuk