Swart kritisch: 'Dat is echt iets wat Ajax een beetje nalaat de laatste tijd'

Swart kritisch: 'Dat is echt iets wat Ajax een beetje nalaat de laatste tijd'

Gepubliceerd: maandag 5 november 2018 om 18:21ma 05-11-2018 om 18:21

Sjaak Swart is van mening dat Ajax meer goals had moeten maken tegen Willem II om zo het verschil in doelsaldo met PSV te verkleinen. In Alles op Swart vertelt hij wel dat het moment dat PSV punten gaat verspelen steeds dichterbij komt.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

maandag 5 november 2018 om 18:23
Daar gaan we weer.....
Vind ik leuk
Mari +10732
maandag 5 november 2018 om 18:25
Waarom lezen als je het storend vindt.
Dat zegt iets over jou
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:25]
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 18:28
Wie zegt dat ik dit storend vindt.
Kan er altijd wel om lachen.
Lijkt wel een beetje op een clown die zijn rode fopneus is vergeten af te zetten ;)
Vind ik leuk
Mari +10732
maandag 5 november 2018 om 18:31
Weet je wel wat je gepost hebt? Of begrijp je niet wat je gepost hebt?
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 18:51
Die vraag kan ik ook omdraaien. Snap jij wel wat ik gepost heb. Of reageer je zo maar ergens op.
Vind ik leuk
HupHolland +3240
maandag 5 november 2018 om 18:40
Datzelfde geldt voor mensen die een inhoudsloze reactie plaatsen, om maar als eerste te reageren.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
maandag 5 november 2018 om 19:27
En oa een EuropaCup .. jij? Meneer ‘vindt’
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 19:39
Je kunt over mannen als Swart, de gebroeders Kerkhof, Van Hanegem, De Mos etc zeggen wat je wilt. Een ding staat als een paal boven water: zij hebben stuk voor stuk honderd keer meer verstand van voetbal dan 99,9% van alle bijdragers op dit forum. Inclusief jij en ik. Wat is er mis met mensen in hun waarde laten? Of geeft het kleur aan je dag om achter je toetsenbord anderen te kleineren?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 10:02]
Vind ik leuk
AlwaysMe +2466
maandag 5 november 2018 om 20:39
Dat HADDEN ze, maar dat is niet meer. Voetbal is een compleet veranderde discipline vergeleken met toen zij speelde of trainers waren en dat merk je aan het commentaar dat ze geven over voetbal.

Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:08
Zie mijn reactie op Dennis Enschede.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2466
dinsdag 6 november 2018 om 15:13
Hoe is die reactie op mij van toepassing? Ik ben er niet op uit om Sjaak te beledigen. Ik ben van mening dat zijn kijk op voetbal verouderd is.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 16:30
Terecht. Point taken. Excuus.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 21:04
Over mensen in hun waarde laten kan Sjaak nog veel leren inderdaad.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:08
Dit is niet veel beter dan 'maar meester, hij begon.' En inderdaad de meest gebruikte uitleg op VP voor een gemiddelde scheldpartij. Dat is nou de essentie van een volwassen
en respectvolle omgang met elkaar. Mensen in hun waarde laten betekent niet in hun tekortkomingen te wroeten maar hen erkennen in hun eigen waarde.
Heb je oude ouders? Zou je die afzeiken als ze niet meer bij de tijd zijn of zich onredelijk gedragen?
Vind ik leuk
JanTa48 +6736
maandag 5 november 2018 om 20:01
Hij kan niet tegen de waarheid.
Vind ik leuk
Echt? +4523
maandag 5 november 2018 om 18:59
Sjakie, arme oude baas, al 50 jaar de weg volkomen kwijt.
Vind ik leuk
PSV mexico +1127
maandag 5 november 2018 om 19:34
Al 6 weken roept Sjakie het Zelfde
Ajax moet meer scoren
PSV gaat nog een keer verliezen
teken van DEMENTIE
Kut he Sjaak dat het steeds niet gebeurd
ha ha ha

Vind ik leuk
Hektor +431
maandag 5 november 2018 om 18:26
Sjakie is wel een legend. Hij kan in z'n eentje heel Brabant triggeren
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:27]
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 21:06
Dat lukt Luuk de Jong ook met bijvoorbeeld, ik noem maar een willekeurige stad, Amsterdam.
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
maandag 5 november 2018 om 18:26
Het moment dat Swart ze mond open doet over punten verspillen zal dat meer betekenen dat Ajax weer geen kampioen word
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 18:27
Het is niet snel goed bij Sjaak
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 18:27
Gewoon een topper onze Sjaak, zegt gewoon wat ie denkt en heeft schijt aan de rest die zich eraan storen!
Vind ik leuk
Mari +10732
maandag 5 november 2018 om 18:27
Ach PSV staat 9? doelpunten voor?
1 keer gelijk spelen en Ajax wint met 1 -0 dan is het nog slechts 8
Ajax geeft PSV hier een afgedonderd pak slaag 5-0 en Ajax staat 2 goals voor.
Vind ik leuk
Champ +202
maandag 5 november 2018 om 18:28
Ja, dat is altijd zo, of je nu 1 of 13 wedstrijden gewonnen hebt.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 23:30]
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1114
maandag 5 november 2018 om 18:29
Ik vind wel mooi joh zo'n typische ajacied die alleen maar naar PSV kijkt
Vind ik leuk
Ginovanni +20622
maandag 5 november 2018 om 19:15
Net als de gemiddelde PSV-er die alleen maar naar Ajax kijkt, Rikkie.

Zoals jij b.v.😜
Vind ik leuk
Wim59 +475
maandag 5 november 2018 om 18:29
Sjakie heeft gewoon gelijk ;)
Vind ik leuk
Ginovanni +20622
maandag 5 november 2018 om 19:16
Sjakie heeft altijd gelijk, Wim!
Punt!😉
Vind ik leuk
bartjeee +1151
maandag 5 november 2018 om 20:08
Nee dit keer niet. Hoelang werd er vorig seizoen wel niet gezged dat hey moment dat psv punten gaat verspillen steeds dichter bij komt? En wat gebeurde er? Psv verspilde niets.
Vind ik leuk
Ginovanni +20622
maandag 5 november 2018 om 20:28
Wij kijken naar elkaar zolang wij de enige concurrenten van elkaar zijn, Bart. (Sjaak dus ook al geeft hij ook de nodige kritieken op Ajax zelf).

Dat is niet alleen logisch, maar ook helemaal niks mis mee!

Suc6 morgenavond, Bart!
Vind ik leuk
Come on Utreg +28426
maandag 5 november 2018 om 18:31
Iets met een wens, een vader en een gedachte..
Vind ik leuk
Tismewat +164
maandag 5 november 2018 om 18:31
Ach Sjaak, het moment dat jij je laatste punten verspeeld komt ook steeds dichterbij. Niet dat ik je dat gun, van mij mag je 110 worden. Maar de vader is hier duidelijk de wens van de gedachte, en objectiviteit is hier vaak al zo ver te zoeken.
Vind ik leuk
tikkietoe +5763
maandag 5 november 2018 om 18:32
Dat de wedstrijd tegen Benfica Sjaak maar tevreden mag stemmen.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 18:32
Hij heeft gelijk psv heeft maar 1 elftal meer niet die jongens worden moe.
Ze willen toch nog wat laten zien tegen Barcelona en de Spurs en dat gaat ze opspelen en reserve spelers hebben ze niet dus ze gaan zeker punten verliezen en dan komt er onrust en de winter transfer komt ook nog en dan kijken wie ze kunnen houden anders is het echt ene verhaal voor psv.
Vind ik leuk
nironi +56
maandag 5 november 2018 om 18:35
ajax calimero
Vind ik leuk
Blindsy +15794
maandag 5 november 2018 om 18:36
Soms ben ik het wel eens met Sjaak eens. Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet. Met zoveel kwaliteit, zoveel scorende spelers in je ploeg, moet er een beter doelgemiddelde behaald kunnen worden.
Sir Alex was altijd laaiend, als ManUtd na een 2-0 met de handrem er op, ging spelen. Die zei altijd dat je met je doelgemiddelde al het verschll moest maken. Het goede ManUtd begon het seizoen ook altijd wat stroef, stond vaak in de eerste maanden op achterstand, maar wél met een goed doelgemiddelde.En dat bouwden ze daarna uit. Want dat was eigenlijk één punt extra. aldus Sir Alex. En gelijk hád ie.
Daarnaast had Willem II besloten er een gezellig avondje van te maken. Zelden een ploeg in de ArenA zo naief zien spelen.

Enne.. ik vind ook dat PSV de laatste weken wat van de glans van het begin van het seizoen is verloren. Nu weer een moeizame 1-0 tegen de 10 man van Vitesse. Zó gek is het niet dat Sjaak zegt dat een nederlaag van PSV dichterbij komt. (Al hoop ik van niet ;-) )
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:37]
Vind ik leuk
Vinnie J +1992
maandag 5 november 2018 om 18:39
Heeft ie een glazen bol? Of te diep in het glaasje gekeken?
Vind ik leuk
Garinsha +4857
maandag 5 november 2018 om 18:41
ik snap ook helemaal niet waarom men zo moeilijk doet.
het is heel simpel ajax speelt aankomende week CL. dus wanneer hun zien 2-0 en de wedstrijd is in handen dan gebeuren deze dingen en nemen ze gas terug ga maar terug naar alle wedstrijden voordat zij CL moesten spelen elke keer het zelfde op voorsprong komen en gas terug.
Vind ik leuk
Muscles +1050
maandag 5 november 2018 om 18:43
Sjaak ziet wat iedereen ziet......de barstjes worden zichtbaar........de bank zal het verschil maken......
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6077
maandag 5 november 2018 om 18:44
dat verschil valt wel mee als je het bekijkt

het verschil is nu 9 doelpunten.

PSV moet zo wie zo 1x gelijk spelen ( als ze beide alles nog winnen)

dan loop ajax zo wie zo minimaal 1 doelpunt in dus dat is nog 8

Ajax moet thuis winnen van PSV - zeg met 2 - 0

dan blijft is het verschil nog maar 4. dus dat valt in 23 wedstrijden nog makkelijk in te halen
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 20:07
21 wedstrijden naast de 2 die je beschijft 😉
Vind ik leuk
Qalsi +428
maandag 5 november 2018 om 18:46
Het moment dat PSV weer landskampioen wordt komt steeds dichterbij. Net als zijn laatste dag.
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 18:49]
Vind ik leuk
Emnu +6480
maandag 5 november 2018 om 19:44
Zelfs het moment dat Feyenoord weer landskampioen wordt komt steeds dichterbij. Net als jouw laatste dag overigens.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 18:50
De Graafschap uit en Heerenveen thuis?
Lijkt me dat puntverlies nog helemaal niet zo dichtbij is.
Dan is Excelsior uit en Nac uit voor Ajax nog lastiger.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 18:52
Hij heeft toch gelijk.
Vind ik leuk
Mama +388
maandag 5 november 2018 om 18:52
Sjakie is gek, gek van zijn club, zo worden ze haast niet meer gemaakt. Sjakie is van de generatie die nog weet wat verliezen is van feyenoord
Vind ik leuk
Voetbal@com +1606
maandag 5 november 2018 om 18:52
De goede man denkt al jaren dat de concurrenten wel een keer punten laten vallen.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 19:28
Het lijkt er eerder op dat PSV dit jaar met 34 overwinningen kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
Emnu +6480
maandag 5 november 2018 om 19:45
Goeie pillen?
Vind ik leuk
bartjeee +1151
maandag 5 november 2018 om 20:09
Hij zegt niets verkeerds. Ze zijn goed opweg al 11 van de 11 gewonnen😉
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 19:28
Het komt allemaal goed Sjaak 👊
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 20:04
Luister altijd nog liever naar hem dan naar Aadje !
Gewoon niet TÉ serieus naar hem luisteren, zijn liefde voor AJAX zit hem soms danig in de weg De één kan er tegen de ander niet
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 19:55
We moeten ome Sjaak maar vergeven dat hij zo afgeeft op de Grootste club .
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 19:58
Beste Sjaak kun jij je macht niet gebruiken, en zorgen dat we een andere trainer krijgen
Vind ik leuk
TNG +33
maandag 5 november 2018 om 20:01
Laatste tijd? Dit is wel al een paar jaar aan de gang
Vind ik leuk
JanTa48 +6736
maandag 5 november 2018 om 20:08
PSV gaat de laatste tijd steeds stroever spelen en bij Ajax gebeurd het tegenover gestelde en dat mag best in doelpunten uitgedrukt worden dus Sjaak heeft gelijk.
Vind ik leuk
Vitheo +13
maandag 5 november 2018 om 20:46
PSV moet zich de laatste wedstrijden tot het uiterste inspannen om de punten in eigen huis te houden. Ze hebben nog steeds de wind mee. Zelfs tegen 10 spelers van Vitesse hadden ze alle moeite om de winnende te scoren.
Beslissingen van de scheidsrechters vallen tot nu toe steeds ten gunste
van PSV uit. Je zou er iets van gaan denken. Vitesse zat tot en met die rode kaart goed in de wedstrijd. Maar ja, in het hol van de leeuw was Vitesse met 10 man natuurlijk niet opgewassen.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 20:54
Psv staat na komend weekend 7 punten voor.
Vind ik leuk
buddha +9958
maandag 5 november 2018 om 22:05
ik hoop dat wij kunnen stunten ;)
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 05:13
Ik heb het je hopen, er vanuit gaande dat je op excelsior doelt.
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 23:24
Ja Swart dat klopt het komt steeds dichterbij dat psv punten verspeelt
En ook komt het steeds dichterbij dat Ajax punten verspeelt
Vind ik leuk