Vermeulen 'begrijpt geen mallemoer' van Van Bommel: Nog steeds onbegrijpelijk

    Vermeulen 'begrijpt geen mallemoer' van Van Bommel: "Nog steeds onbegrijpelijk"

    maandag 5 november 2018 om 22:51

    Het regent kritieken aan het adres van Mark van Bommel. Ook Arno Vermeulen vindt het onbegrijpelijk dat de PSV-trainer voor elf reservespelers koos tegen RKC Waalwijk in de KNVB Beker. Van Bommel heeft een mogelijkheid laten liggen om de PSV-fans 'een cadeautje' te geven, zegt de NOS-commentator.

    "Het is zijn fout. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe clubs als PSV omgaan met die KNVB Beker", zegt Vermeulen bij Natafelen op FOX Sports. "Ik begrijp er echt geen mallemoer van. Ik durf te zeggen dat PSV de Champions League niet wint en als ze doorgaan in de Europa League, winnen ze die ook niet. Dan kun je twee prijzen in een jaar winnen: de titel en de beker. Waarom gooi je zo makkelijk een van die twee prijzen overboord?"

    Vermeulen kan niets met het argument dat Van Bommel dacht dat de elf reservespelers van RKC zouden winnen. "Zijn je kansen groter als je met zes basisspelers speelt of als je met elf reservespelers speelt? PSV speelt relatief veel, maar laten we het alsjeblieft niet overdrijven, want in Engeland spelen ze veel meer. Ze kunnen echt wel een uur lang hooguit met de basis spelen, want langer heb je niet nodig tegen RKC. Dan sta je met 3-0 voor en kun je er in het laatste half uur drie afhalen. Dan ga je door in die beker. Het is toch hartstikke leuk voor je fans als je de finale haalt? In die Kuip, waar je met al die bussen heen kunt."

    "Ik begrijp ook niet waarom clubs zo makkelijk met de tweede keeper spelen in de beker, of je moet een dijk van een tweede keeper hebben. Het is toch allemaal maar amateuristisch getrut om dan zo'n keeper tevreden te houden. Je mag er vanuit gaan dat je eerste keeper beter is dan je tweede."

    Lees meer over:KNVB bekerPSV

    Plaats een reactie

    Pietje2015 +14747
    maandag 5 november 2018 om 22:55
    Toch wel een leuk om te lezen dat er niet alleen kritiek op Ten Hag is.
    Vind ik leuk
    MVD +705
    maandag 5 november 2018 om 22:56
    Van Bommel gaat nog genoeg krijgen dit seizoen!
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    maandag 5 november 2018 om 22:59
    Arno vermeulen heeft altijd wel wat te zeiken.
    Alleen zit hij er altijd naast
    Vind ik leuk
    FCKip +644
    maandag 5 november 2018 om 23:15
    Dat lijkt me oncomfortabel zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:16
    Vertel ... waar zit Vermeulen er naast in dit verhaal dan ?

    Normaal gesproken vind ik Vermeulen een ongelooflijke eikel en een ouwe zeur, maar dit stukje staat als een huis.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    maandag 5 november 2018 om 23:39
    Dit slaat alvast nergens op:
    "Waarom gooi je zo makkelijk een van die twee prijzen overboord?"
    Ja, omdat Van Bommel dus dacht dat hij niks overboord gooide.
    Waarom zegt Vermeulen zulke domme dingen? Omdat hij zelf denkt dat het heel slim is.

    "Zijn je kansen groter als je met zes basisspelers speelt of als je met elf reservespelers speelt?"
    Natuurlijk zijn je kansen met elf groter. Dat weet Van Bommel ook. Alleen is er een aantal basisspelers waar je mee wegkomt en een aantal waarmee je dus verliest. Ajax speelde toch ook niet met elf basisspelers? Die wonnen van GAE en die zijn beter dan RKC. City wint met elf reserves gewoon van GAE ook al zouden ook zij met elf basisspelers beter zijn.

    "maar laten we het alsjeblieft niet overdrijven, want in Engeland spelen ze veel meer. "
    De clubs die veel meer spelen hebben ook veel bredere selecties dan Nederlandse clubs. Bovendien zijn die spelers ouder, sterker en fitter. Dus is het logisch dat ze in verhouding ook meer belast kunnen worden. Dit laatste geldt ook voor Engelse clubs die geen Europees spelen.

    "Ze kunnen echt wel een uur lang hooguit met de basis spelen, ..Dan sta je met 3-0 voor en kun je er in het laatste half uur drie afhalen." Dat is nogal een verschil met 11 spelers 90 minuten rust geven. 3 spelers 30 minuten rust geven. En dit is Engeland gewoon niet.

    Dat de bekerfinale halen leuk is voor de fans klopt.
    En ik snap ook de gedachte niet van tweede keepers opstellen in de beker. Voor de rest vind ik het een matig stukje.
    Als het een huis was zou ik er niet in durven wonen.
    Vind ik leuk
    2cents +56770
    dinsdag 6 november 2018 om 00:00
    "Zijn je kansen groter als je met zes basisspelers speelt of als je met elf reservespelers speelt?"

    Lees dat nog eens. Hij zegt het anders dan jij met je halve betoog neerhaalt. Nl. met 6 basisspelers en 5 reserves heb je meer kans op winst dan met 11 reserves.

    Ajax liet dat juist zien, speelde met Blind, Schöne, Van de Beek, Neres en Huntelaar tegen GAE. Dat is bijna een hele as van de basis.

    Als je er, in Vermeulen’s voorbeeld, dan 3 na 60 minuten wisselt heb je er alsnog 3 over. Bovendien kun je dan ook, net als Ten Hag, een basisspeler inbrengen.

    En ja, door met een ploeg te spelen waarmee je weet dat je minder kans hebt om door te komen is de kans op weggooien van 1 van de 2 mogelijke prijzen veel groter geworden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 6 november 2018 om 00:24
    Haha, wauw, ik las gewoon twee keer elf.
    Als ik het goed had gelezen zou ik het trouwens alsnog een rare opmerking gevonden. Ik denk niet dat Van Bommel ontkent dat de kans om te winnen met 11 basisspelers groter is. Je moet alleen als trainer de afweging maken of je spelers rust kan geven en zo ja hoeveel en welke.

    Dat klopt, maar wel een basis met 2 spelers die wat minder spelen op dit moment. Ik bedoel, Ten Hag heeft de afweging goed gemaakt en Ajax won moeiteloos, maar er kregen wel 8 basisspelers rust. Nou is Ajax ook iets breder, dus het kan, maar gewoon roepen 'met meer basisspelers ben je beter.' vind ik een beetje inhoudsloos.

    Dat basisspeler inbrengen vond ik heel slim.
    Dat het allemaal spelers in de as waren overigens ook.

    Natuurlijk wordt die kans groter. Alleen als je weet dat Van Bommel had verwacht te winnen, waarom vraag je je dan af waarom hij het zo makkelijk overboord gooit? Dan weet je toch dat hij dacht dat ze gewoon gingen winnen?
    Vind ik leuk
    2cents +56770
    dinsdag 6 november 2018 om 06:56
    Het makkelijk overboord gooien gaat ook over een patroon wat je ziet de laatste jaren bij PSV en ook Ajax. Teveel spelers rust geven in de beker en eruit vliegen.

    De beker wordt beschouwd als tweederangs toernooi en dat wordt aan alle kanten benadrukt met 11 wissels. Zelfs de wissels denken “dit is onbelangrijk want normaal zit ik niet eens bij de selectie”. Dat terwijl PSV na de winter nu alleen het kampioenschap overhoudt. Dan moet je dus zorgen dat je in de beker blijft en alleen de echt noodzakelijke wissels toepast. Daar gaat dit verhaal van Vermeulen over en daar heeft hij gewoon een terecht punt.

    Een Gutierrez bijvoorbeeld mag nu de kar trekken met pure b-keus om zich heen. Zonder aanspeelpunt in de spits en zonder gebruikelijke diepgang.
    Laat hem spelen met Hendrix en Pereiro om te kijken of het klikt. Laat Viergever en Schwaab staan die net als Hendrix geen internationals zijn en dus veel minder potjes hebben gespeeld.

    En zet De Jong in ieder geval op de bank zodat je in geval van nood kunt terugvallen op je vaste systeem, want nu zat er ook nog eens geen patroon of vastigheid in.

    Dat is sowieso een groot probleem, De Jong is onvervangbaar in de speelwijze en er is geen plan B nodig volgend Van Bommel.

    En ja, Ajax had 8 wissels, maar Neres en Huntelaar hebben zo veel gespeeld dat ze feitelijk basiskrachten zijn qua minuten die ze in de benen hebben. Daarbij kon Ajax exact hetzelfde spelen als normaal wat enorme vastigheid uitstraalde. Daardoor is het voor de invallers ook simpel invallen.

    PSV daarentegen was een mix die nooit met elkaar hadden gespeeld. Een inschattingsfout van een beginnend coach. Kan gebeuren, maar de kritiek is terecht.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 6 november 2018 om 08:48
    Dat haal ik niet uit wat Vermeulen zegt.

    Dat ook niet. Je hebt gelijk hoor, daar niet van. Maar ik heb het gevoel dat dat jouw invulling is en niet die van hem.

    Again, helemaal waar, helemaal 2cents niks van Vermeulen.

    Ik ben het wel helemaal eens met wat je zegt, maar 90% van die dingen kan ik niet terugvinden bij Vermeulen.

    Vind ik leuk
    2cents +56770
    dinsdag 6 november 2018 om 08:58
    Alinea 1 en 2 daar draait het gele betoog van Vermeulen om: de beker niet serieus nemen door 11 reserves op te stellen.

    “Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe clubs als PSV omgaan met die KNVB Beker" doelt exact op wat ik hierboven zeg.

    Je moet het alleen blijkbaar willen lezen. ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 08:58]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 6 november 2018 om 09:00
    Sorry hoor, maar hij zegt al die dingen gewoon niet.
    Dat doelt volgens mij op dat hij niet snapt dat als je 2 prijzen kunt winnen, je er bij een niet keihard voor gaat.
    Waar staan al die onderwerpen waar jij het over hebt? Alleen in jouw comment. Dus hoezo doelt Vermeulen daarop?

    Je leest zelf dingen die er niet staan man. Jouw onderbouwing is prima, maar daar hoor ik bij Vermeulen helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    2cents +56770
    dinsdag 6 november 2018 om 09:04
    Misschien moet je voor de context het fragment even kijken.

    Die quote en zijn onderbouwing is verder letterlijk het onderwerp waar mijn eerste twee alinea’s over gaan hoor.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 6 november 2018 om 09:08
    Ik ga dat fragment niet terugkijken. Daarnaast dacht ik dat we het over het artikel hadden.

    Nogmaals, ik haal het er niet uit.
    Vind ik leuk
    2cents +56770
    dinsdag 6 november 2018 om 09:25
    Prima. Zelfs nadat je het eerst verkeerd begreep...

    Het is in mijn ogen een duidelijke en zeer terechte kritiek. Inhoudelijk breng je er ook niets tegenin, behalve: “als je weet dat Van Bommel had verwacht te winnen, waarom vraag je je dan af waarom hij het zo makkelijk overboord gooit? Dan weet je toch dat hij dacht dat ze gewoon gingen winnen?”

    Als je dat met 11 reserves probeert is dat een enorm risico. Dan ga je dus niet voor zekerheid op doorgaan in de beker. Wat het thuis tegen dit RKC natuurlijk wel zou moeten zijn voor PSV. Als je er, als trainer, van overtuigd bent dat dit elftal geen risico was op door bekeren dan schat je het niveau van die 11 hopeloos verkeerd in. En als je dat risico bewust neemt dan gooi je de beker te makkelijk overboord. Hij hield zelfs geen rekening met de mogelijke behoefte aan een grote spits, die in plaats van op de bank lekker zat te appen op de tribune.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 6 november 2018 om 11:37
    Leesfoutje moet kunnen toch?

    Ik vind jouw verhaal sterk. Van Arno heb ik niet het hele verhaal gehoord I guess. Wat ik heb gelezen is meer makkelijk roepen dan inhoudelijke kritiek.

    Ja, maar als je dat risico verkeerd inschat denk je dat je geen groot risico neemt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:01
    "Ze kunnen echt wel een uur lang hooguit met de basis spelen, ..Dan sta je met 3-0 voor en kun je er in het laatste half uur drie afhalen." Dat is nogal een verschil met 11 spelers 90 minuten rust geven.

    Dat is dus precies waar het hier om gaat.....

    Als jij als onervaren trainer 10 wedstrijden op rij wint met je 1e elftal zonder je basis significant aan te passen, waarom zou je dan met 11 reservespelers de bekerwedstrijd spelen ?

    2 mogelijkheden:

    1) Hij weet totaal niet de sterkte van zijn backup spelers.
    2) De beker interesseert hem geen ene moer.

    Punt 1 geloof ik niet in, ik denk dat van Bommel gedreven genoeg is om precies te weten hoe goed zijn spelers zijn.

    Punt 2 is naar mijn bescheiden mening waar het om gaat. Van Bommel weet dat hij in de CL geen potten gaat breken, de beker is maar een troostprijs, dus hij zet al zijn troefkaarten op het kampioenschap. Dat mag, maar laat hem dat dan gewoon zeggen.

    Als hij de beker WEL belangrijk had gevonden, had hij wel een kern van basisspelers laten staan namelijk.

    Door met 11 reservespelers te spelen gooit hij dus inderdaad (bewust) 1 prijs overboord.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 6 november 2018 om 00:28
    Ik vind je theorie vrij matig. Waarom bestaan alleen die 2 mogelijkheden? Misschien weet Van Bommel vrij weinig van het teamgedeelte van het trainersvak. Dat is ook een optie.
    Jouw optie 2 vind ik daarnaast een beetje gek. Ik weet niet of je hem hebt gezien, gehoord, de reacties en onrust die die wedstrijd met zich meebracht. Het is echt onwaarschijnlijk dat Van Bommel, ook overal omschreven als echte winnaar, zou denken 'ach, beker, who cares.'
    Iedereen caret namelijk. De fans, de spelers, de wissels snappen namelijk zelf ook, 'als we winnen spelen we de volgende ronde misschien weer.' en natuurlijk winnaars als Van Bommel zelf.
    Ik vind het dus echt een matige theorie, die gebaseerd is op 'ik denk dat van Bommel gedreven genoeg is om precies te weten hoe goed zijn spelers zijn.'
    Een aanname die nergens op is gebaseerd, al is het alleen al omdat er geen enkele lijn is tussen gedrevenheid en kennis van kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:49
    Je spreekt jezelf tegen vriend, als jij een gedreven trainer bent, weet je precies van je spelers wat ze wel of niet kunnen, hoe ver ze zijn in hun ontwikkeling en of ze een goed team kunnen vormen.

    Je kunt optie 2 gek vinden maar ik kan tijdens en na de wedstrijd ook wel een toneelstukje opvoeren over hoe belangrijk zo'n bekerwedstrijd is, dat is niet zo moeilijk.

    Verklaar jij dan eens dat als van Bommel de beker wel belangrijk vindt, hij 11 reserves het veld in stuurt ?

    Dan kent hij zijn reserve spelers dus niet, wat ik onwaarschijnlijk acht omdat ik denk dat hij een gedreven trainer is.

    Of de beker interesseert hem niet en dus stuurt hij 11 reserves het veld in. Winnen ze de wedstrijd is het leuk voor ze, verliezen ze: "who cares".

    Misschien is er nog een optie 3: van Bommel is helemaal niet zo'n goeie trainer als menigeen wel denkt. Hij heeft natuurlijk ook schoonpapa die hem alles kan influisteren .....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30333
    dinsdag 6 november 2018 om 00:56
    Nee. Dat is als je een goede trainer bent. Een gedreven trainer kan heel erg slecht zijn, maar wel heel gedreven.

    Ja, maar als je theorie berust op dat wat Van Bommel zelf zegt en doet gespeeld is, zonder dat verder goed te kunnen onderbouwen heb je gewoon een zwakke theorie.

    Ik vind belangrijk en interesseert hem geen moer nogal een verschil. Daarnaast vindt hij de eredivisie belangrijker. Alleen dat vindt Ten Hag ook en die stuurde toch basisspelers het veld in.
    Van Bommel wilde zijn basisspelers rust geven en dacht dat de reserves van de regerend kampioen tegen RKC, dat laag staat in de KKD, best konden winnen. En op papier klopt dat denk ik ook.
    Kwalitatief stonden er veel betere spelers. Dat zou betekenen dat hij hun kwaliteiten misschien ook wel kent, maar het belang van automatismen onderschat.

    'Who cares, maar ik ga wel doen alsof ik het erg vindt.'

    Ik ga voor optie 3. Die zal niet alles influisteren, maar waar Cocu Hiddink erbij kreeg toen het fout ging en Gio Advocaat kreeg heeft Van Bommel constant een goede ervaren trainer erbij. Dat helpt wel denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:04
    Nou ja, misschien is "interesseert hem geen moer" een tikkie overdreven, maar ik denk dat hij er geen seconde van wakker heeft gelegen.

    Zullen we het maar aftikken op optie 3 dan ? Van Bommel kan er (zelfstandig) geen klote van :D
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:22
    Deze keer niet.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 22:59
    Het zij zoals het is veranderen kunnen we het niet meer.
    Volgende keer beter ik denk dat Mark er wel van geleerd heeft.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:18
    Tsja het begint nu ook wel sneu te worden. We zijn bijna een week verder. Nu weten we het wel.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6813
    maandag 5 november 2018 om 23:08
    Wie neemt die blaaskaak van een Arno Vermeulen nog serieus??
    Vind ik leuk
    Hast57 +2130
    maandag 5 november 2018 om 23:18
    Als iemand duidelijk de vinger op de zere plek legt waarom zou je hem dan niet serieus nemen?
    Vind ik leuk
    isnake +2432
    dinsdag 6 november 2018 om 07:45
    Als iemand de vinger op een zere plek legt lang nadat het gebeurd is en nadat velen dat al voor hem gedaan hebben....?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31903
    maandag 5 november 2018 om 23:14
    Onbegrijpelijker is nog dat vermeulen nog zo veel mag ouwehoeren.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    maandag 5 november 2018 om 23:14
    Arrnootje doet het hetzelfde als Mark. misschien nog erger aangezien hij de volgende argumentatie heeft :
    " Ze kunnen echt wel een uur lang hooguit met de basis spelen, want langer heb je niet nodig tegen RKC. Dan sta je met 3-0 voor en kun je er in het laatste half uur drie afhalen."

    Dan doe je ook je tegenstander te kort die gewoon een overwinning boeken.
    Wie garandeert dat de andere spelers van PSV wel hadden gewonnen die dag ?
    Als je dan over de kwaliteit begint dan mag je ook zoals Van Bommel stelde , dat de 11 in het veld beter zijn op papier als de 11 van RKC.

    Vermeulen vind ik echt zo'n zaadleider die ze een spreekverbod moeten opleggen. Altijd over de ruggen van andere open deuren intrappen. Begin vorig jaar zei hij dat Neres nooit gehaald had moeten worden en zie hoe die nu als een tierelier gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:20
    De reservespelers zijn niet voor niets de reservespelers he, dan zullen waarschijnlijk de basisspelers wel beter zijn ?

    Garanties zijn er natuurlijk nooit, maar de kans op succes was wel aanzienlijk groter geweest lijkt mij.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    vrijdag 9 november 2018 om 10:23
    Dat klopt. Maar ik begrijp het wel. we hebben het over RKC , middenmoot JL. De spelers op de bank zouden kwalitatief beter moeten zijn.
    Verschil is dat bankspelers niet ingespeeld zijn, geen ritme hebben etc. Inschattingsfout van PSV maar die dingen gebeuren.
    En voor ons is prima, alweer een topper die we niet kunnen tegenkomen in de beker ;)
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:17
    Nou ik kan je vertellen Arno, dat een ritje met zo'n combibus helemaal niet zo'n pretje is. s'ochtens vroeg weg, en s'nachts weer thuis. En dat voor 90 min voetbal. Em met mazzel 120 plus panelty's. Hiep hoi wat een lol.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1074
    maandag 5 november 2018 om 23:20
    vermeulen heeft helemaal gelijk
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2470
    maandag 5 november 2018 om 23:22
    Zolang de finale altijd maar in dat ansjovis blik wordt gespeeld (mits de lampen het doen..) moet PSV lekker z'n 2e elftal opstellen.. nepperij..
    Vind ik leuk
    Nosje +1506
    maandag 5 november 2018 om 23:23
    Als je vindt dat Arno ongelijk heeft dan heb je een meters dikke plank voor je kop. Hij heeft helemaal gelijk. Een enorme blunder van van Bommel. Ik heb van Bommel hoog zitten, doet het prima, maar hier zat hij er flink naast. Tja, de arrogatie om met 11 vervangers te beginnen is keihard afgestraft. Jammer, wat een gemiste kans weer.
    Vind ik leuk
    isnake +2432
    dinsdag 6 november 2018 om 07:47
    Hij heeft gedeeltelijk gelijk, maar een week later nadat iedereen er al van alles over gezegd heeft.... Ik kan ook wel slimme dingen zeggen over iets waar ik niets van begrijp als ik maar even een weekje luister naar wat anderen er over zeggen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:48]
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:26
    Heb helemaal niets gehoord van de broers van de kerkhofjes
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 23:28
    Dat die man überhaupt nog een podium krijgt om zijn mening te geven, wat een verschrikkelijk vent is dat.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13200
    maandag 5 november 2018 om 23:31
    Makkelijk lullen achteraf, van Bommel is er vanuit gegaan dat ook zijn B-ploeg instaat is om dit RKC te verslaan en dat mag ook wel.
    Dit liep toch iets minder dan gedacht, maar nu weet hij in ieder geval wel waar hij aan toe is met deze selectie.
    Vind ik leuk
    isnake +2432
    dinsdag 6 november 2018 om 07:51
    Van deze spelers mocht ook wel worden verwacht dat ze zouden winnen van RKC. Er stond, op papier althans, meer dan genoeg kwaliteit op het veld. En ze trainen er toch ook op?
    Ik snap niet dat zulke spelers het veld op komen met het idee dat ze het wel even zouden doen. Dit is voor zulke spelers het moment om zichzelf te laten zien, zeker ook diegenen die niet met Jong mee mogen doen. Dit was het moment voor hen om zich te presenteren. En in plaats van te laten zien dat ze er ook bij horen, laten ze het afweten. Zo jammer.
    Maar je hebt helemaal gelijk. Op deze manier laten de reserve spelers wel zien dat er een reden is waarom ze niet in de basis staan.
    Vind ik leuk
    De fries +867
    maandag 5 november 2018 om 23:38
    Wanneer was die bekerwedstrijd ook alweer ? VP -Ajax ; “ het regent kritieken..” ach...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21582
    maandag 5 november 2018 om 23:54
    Verm... wie?
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:16
    Mark van Bommel wordt weggezet als een toptrainer omdat hij overwinningen boekt op Emmen, Willem2, Graagschap etc etc. Maar morgen ligt deze schoonzoon van klankbord bert van marwijk uit de CL. Dus Gebrands en Bommel trek je conclusie en verlaat dit zinkend schip. Jankerds
    Vind ik leuk
    isnake +2432
    dinsdag 6 november 2018 om 07:53
    Tjah, Ajax telt natuurlijk niet.
    Vind ik leuk
    bert +86
    dinsdag 6 november 2018 om 00:57
    Hij zal die reserves wel op advies van zijn schoonvader gedaan hebben,dat jongetje kan ja zelf geen beslissingen nemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:32
    Tja. Als je succes hebt dan moet ieder zuchtje tegenwind natuurlijk wel tot de laatste druppel van een citroen uitgeknepen worden als Ajax site. Dus dan sleep je iedereen er bij die je maar vinden kunt. Denk dat ze als de citroen leeg is, er nog een belasting inspecteur bijhalen. Die proffesionele uitknijper krijgt dan nog wel genoeg uit die uitgeknepen citroen
    Vind ik leuk
    TNG +15
    dinsdag 6 november 2018 om 02:02
    De beker stelt gewoon weinig voor voor Ajax en psv. Wat hebben ze er aan als ze hem winnen? Europees halen ze toch wel. Dan kan ik begrijpen dat die 2 niet tot het uiterste gaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 02:23
    . "Ik begrijp er echt geen mallemoer van. Ik durf te zeggen dat PSV de Champions League niet wint en als ze doorgaan in de Europa League, winnen ze die ook niet.

    Open deur? 🤣
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 02:23]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    dinsdag 6 november 2018 om 05:58
    Haha wat snapt arno wel? Achteraf een beetje meehuilen met de wolven in het bos! Als je nou van te voren van die stevige teksten hebt ben je een man!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:20
    De perceptie rondom wonderdokter van Bommel is ernstig aan het afkoelen. Wel begrijpelijk. Al 2 (flut) prijzen verloren terwijl zijn voorgamger (die door veel van mijn mede fans nooit 100% vertrouwen kreeg) met een totaal niet in balans zijnde selectie prijs na prijs won.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1544
    dinsdag 6 november 2018 om 06:55
    Beetje inkop-journalistiek. PSV-B/C verliest van RKC en hoe makkelijk is het om je mening eromheen te bouwen vol met kritiek?

    Hadden ze gewonnen had je dit gekregen: Dappere Van Bommel ziet tweede keus RKC opzij zetten en bekert door.

    Dan hadden ze weer met tegenzin de winnaarsmentaliteit van Bommel moeten prijzen, dat de trein onverstoorbaar doordenderd en dat ze het allemaal goed op de rit hebben staan.

    Ik ben nu al benieuwd naar de journalistieke hoogstandjes als PSV zijn eerste puntverlies lijdt:

    Zand in motor PSV
    Crisis in Eindhoven
    Einde zegereeks Van Bommel
    PSV dreigt koppositie te verliezen
    .... hopeloos uit vorm.

    Ze zeggen welleens dat het niveau van het NL voetbal laag is, journalistiek gaat evenredig zo niet harder mee.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2036
    dinsdag 6 november 2018 om 07:02
    Oud nieuws inmiddels.
    Vind ik leuk
    frankje +20
    dinsdag 6 november 2018 om 07:59
    Geeft niets, daarom is hij ook slechts verslaggever ipv succesvolle trainer
    Vind ik leuk
    JoTaPe +893
    dinsdag 6 november 2018 om 09:39
    Sjonge jonge.
    Het hoeveelste artikel hierover is dit?
    Arno Vermeulen....pleurt op zeg.
    Vind ik leuk
    Jan A +0
    dinsdag 6 november 2018 om 10:31
    Wie is Vermeulen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws