Snoeiharde teksten van Derksen over Lozano: Een verschrikkelijk jong

Snoeiharde teksten van Derksen over Lozano: "Een verschrikkelijk jong"

Gepubliceerd: dinsdag 6 november 2018 om 00:04di 06-11-2018 om 00:04

Johan Derksen heeft Hirving Lozano bij Veronica Inside door de gehaktmolen gehaald. De Mexicaan eiste bij de rode kaart van Danilho Doekhi in het duel met Vitesse van afgelopen zaterdag de hoofdrol op. Derksen hoopt dat PSV ingrijpt tegen 'matennaaier' Lozano.

Het Algemeen Dagblad rekende uit dat het de 39e keer is dat Lozano betrokken is bij een kaart van een tegenstander. Derksen vindt niet dat Doekhi met rood, maar met geel bestraft had moeten worden. "Ik haat niet snel mensen, maar ik begin hem te haten. Doekhi ging al in de sliding. Hij was net een fractie te laat", aldus Derksen.

"Dat kun je honderd keer doen, je raakt nooit geblesseerd. Maar omdat hij zo overdreven viel en doorrolde..Ik vind hem de meest gore matennaaier die er op de Nederlandse velden rondloopt. Het is een uitstekende voetballer, maar ik vind het een verschrikkelijk jong. Met dit soort tackles heb je niks hoor. Je kunt gelijk opstaan."

Derksen hoopt dat scheidsrechters relativeren bij een overtreding waar Lozano bij betrokken is. "Als hij valt, moet een scheidsrechter eerst bedenken: oh, het is Lozano. In het AD zag je een lijst van mensen die hij kaarten heeft aangenaaid. Het is een schande dat PSV niet ingrijpt en Toon Gerbrands dit tolereert. Het is gewoon een sliding."

"Van Bommel is goed begonnen, maar staat nu ook weer uit z'n nek te lullen na wedstrijden. Hij moet hier eens wat van zeggen. Als PSV iemand tegen zich krijgt die ze kaarten aannaait, schreeuwen ze moord en brand. Maar omdat het PSV is mag er blijkbaar niets van gezegd worden."

Poll

Eens met Derksen?

(6840 stemmen)

Plaats een reactie

Alex Koopman +1201
dinsdag 6 november 2018 om 00:08
Amen!!
Vind ik leuk
Polska +1480
dinsdag 6 november 2018 om 00:12
Irritant klote spelertja ja. Die telkens maar zeikt naar de scheids.

Maar wel een irritant klote spelertje die heel goed kan voetballen
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
dinsdag 6 november 2018 om 02:59
En daar komen de calimeros uit Eindhoven dit misselijke gedrag weer goed praten.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 04:57
Praat helemaal niks goed en Lozano zal net als Suarez en meerdere spelers,vaak Zuid-Amerikaanse spelers, een toneelstukje opvoeren, maar van die 39 keer zaten er echt wel aanslagen op zijn voet of enkel bij of heb jij ze alle 39 in de herhaling gezien?? Ik wel...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:37
Daar gaat het toch niet om, van die 39 zijn er zeker een aantal die terrecht zijn. Maar Lozano laat zich maar wat graag vallen en theatraal liggen rollenbollen. De naaimar van Psv.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:43
Dat zei ik...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:48
Het is nog vroeg hè, dan lees je wel eens iets niet. Maar je zei het inderdaad. 👍
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
dinsdag 6 november 2018 om 09:59
Georgie we hebben het over die 38x keer dat hij als een aangeschoten wild over de grond rolt, niet die ene keer dat hij echt een schop krijgt.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:22
En wat denk je van Luuk? Als je hem al aankijkt zeikt hij al bij de scheids. En ik zit ook te wachten tot van Bommel een keer weggestuurd word. Al dat gepiep en gejank , ze staan eerste ze winnen alles, gedraag je als de koploper.
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
dinsdag 6 november 2018 om 10:04
Het lijkt wel alsof die hele club uit jankerds bestaat. Temeer als je de reacties hier zo leest.
Vind ik leuk
PinPelado +1981
dinsdag 6 november 2018 om 09:13
Misschien even bijhouden per wedstrijd wie meer met de scheids zit te zeiken, hij of Tadic.
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
dinsdag 6 november 2018 om 10:04
Ik zie Tadic niet zeiken hoor, hij reageerd wel eens als hij een sliding van achter krijgt zoals laatst maar verder zie ik hem vooral op zichzelf reageren. Zouden ze bij Psv ook eens moeten proberen.
Vind ik leuk
PinPelado +1981
woensdag 7 november 2018 om 18:58
Dan heb je een bril nodig. Je hebt vandaag weer een kans. Let maar op hoe vaak hij bij de scheids is te vinden. Terecht of onterecht doet er even niet toe maar dat hij meestal zeurt bij de scheids kan je niet ontkennen.
Vind ik leuk
Frevol54 +176
dinsdag 6 november 2018 om 13:49
Idd klote spelertje, standaard zijn been laten hangen in zo'n situatie. Het is niet te hopen dat ie een keer breekt.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:13
Grootste aansteller op de Nederlandse velden, als je dat zaterdag ook weer zag, zoals altijd gaat ie spartelen met zijn pootjes alsof zijn benen werden geamputeerd. Een aansteller is het, ja ze maken overtredingen op hem, maar hij overdrijft met de pijn!

2 enkels vastpakken omdat ie zogenaamd pijn heeft aan beide enkels, onmogelijk is dat, wanneer je erge pijn hebt aan een enkel, kan je aan de andere enkel geen erge pijn voelen, omdat de ergste pijn de andere '' pijn '' verdoofd, dat is bij ieder mens zo!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:14]
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:20
Net als die spelers van Ajax, tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
Adjab +1066
dinsdag 6 november 2018 om 00:24
Wim terug in je hok Relativeren makker. Eerst lichtmasten maken dan weer onzin uitkramen
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:28
Lul jij ook zo slap tegen je hond?
Dan luistert hij zeker slecht naar je? Dat zou ik ook doen. Bijv net als nu.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 02:35
Nee tegen zijn hond spreekt hij liefdevol.

Volgens mij sta jij nog onder zijn hond! Godverdomme dat is laag...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:16
Dat jij zo over honden denkt ook.

Ik zie geen nivo verschil. Honden moet je alleen op een andere manier toespreken, dan mensen.

Verder is er geen verschil.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 15:00
Hahahah wimpie tog...ik zie zeker wel een niveau verschil, met je nivo...🤣 ben je soms fan van de dog whisperer? Sinterklaas komt eraan kerel, vragen voor sinterklaas!
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 05:21
Als iemand relativeert, is het Wim wel. Wim is juist een Feyenoorder waar ik mij niet aan stoor omdat-ie lult in de ruimte zoals velen hier, ja, ook sommige PSV'ers...
Vind ik leuk
De Liefhebber +10384
dinsdag 6 november 2018 om 07:16
Dus jij vindt ook dat Feijenoord minstens 2 en misschien wel 3 rode kaarten had moeten hebben in die wedstrijd? Want dat had gewoon gekund en eigenlijk gemoeten he Wim??
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:05
Er had wel meer gemoeten en gekund. Voetbal is geen zaalvoetbal. Een verdediger mag wel wat meer doen, dan alleen een pink uitsteken.
Laten we het dan ook eens hebben over het 1e doelpunt en die handsbal. Dat had ook best wel of niet gekund.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10384
dinsdag 6 november 2018 om 08:19
Dus je noppen in iemands kuit zetten is vergelijkbaar met de doodschop die Dolberg uitdeelt?? Hands was het niet, bij PSV is dat ook geen hands en penalty volgens de VAR. Clasie had op zijn minst ook een kaart verdiend, net als van der Heide.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:24
Jij noemt alles van 1 kant op.
Hou dat vooral vast. En geloof heel erg in jezelf. Dan komt het altijd weer goed.

Wat zeiden alle Ajacieden bij die handsbal van PSV? Maar nu niet meer natuurlijk.

Feyenoord heeft al 6 rode kaarten gehad in dit nog prille seizoen. Ajax en PSV nul. Haha.
Lekker toch voor je.
Vind ik leuk
Korm +37978
dinsdag 6 november 2018 om 07:19
Vond je Suarez ook verschikkelijk?
Vind ik leuk
JCJWZ +14300
dinsdag 6 november 2018 om 10:05
Ja die schwalbes en dat aanstellen wel ja!
Vind ik leuk
Korm +37978
dinsdag 6 november 2018 om 10:50
Helaas zijn spelers zo van dat soort landen... Ze kunnen erg goed voetballen maar op de voetbalschool krijgen ze ook toneelles
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 04:32
Ik snap die Derksen als PSV'er wel hoor... Lijkt mij een vreselijk ventje om tegen te spelen... Maarja eerlijk is eerlijk, wel fijn om erbij te hebben!
Vind ik leuk
Korm +37978
dinsdag 6 november 2018 om 07:05
Sommige dingen moet hij inderdaad laten maar over de kaart van afgelopen zaterdag is niks op af te dingen!
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:07
Als je zo'n sliding inzet, als laatste redmiddel, dan neem je een groot risico. Als je de bal mist, dan zit je altijd fout.
Vind ik leuk
Counterattack +11258
dinsdag 6 november 2018 om 18:47
Nu Derksen heeft gereageerd op deze manier zal de waardering voor Lozano stijgen, na Manolev weer een buitenlandse speler die door deze acteur overgeleverd wordt aan het publiek. Het aanzetten tot speler-specifiek oordelen is een vreselijke aanzet tot meten met verschillende maten.
Vind ik leuk
Roeptoeter +8977
dinsdag 6 november 2018 om 00:09
Dat is de clubcultuur. Alles mag als er maar gewonnen wordt. Hoe smerig dan ook. Daar wordt denk ik zelfs op gescout. Logisch dat Lozano toen opgevallen is.
Je kunt ook de naam Lozano vervangen door Luuk de Jong.

Dat begint al in de jeugd. Geen discipline en degene die dan doorbreken hebben allemaal een mentaliteit probleem.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:12
Prijzen winnen is nu eenmaal wat PSV doet. Is dat niet de bedoeling van competitie?
Vind ik leuk
Roeptoeter +8977
dinsdag 6 november 2018 om 00:15
En daarom zijn alle PSV fans successupporters.

Ajax fans zijn voetballiefhebbers.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:20
Hahaha. Weer 1 met humor....
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:21
Als Ajax verliest is de Arena leeg. Dus dat valt dan wel mee, denk ik dan.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:10
Tuurlijk jong. Ga buiten hangen met je vriendjes op een pleintje ofzo waar niemand je ziet of hoort.
Vind ik leuk
4everfcu +4131
dinsdag 6 november 2018 om 11:18
vandaar dat het de tweede helft vh seizoen leeg is bij ajax zodra er niets meer te winnen valt maar ja dat zijn teleurgestelde voetballiefhebbers wij noemen dat gloryhunters
Vind ik leuk
Emnu +6490
dinsdag 6 november 2018 om 00:18
Inderdaad.

Het resultaat voor alles manifest aldaar doet machiavellistisch aan.

Bijna cult-achtig hoe alles onder t tapijt wordt geveegd of met de mantel der liefde bedekt maar oh wee als je n keer buiten t potje pist, dan ben je tot het einde der dagen n soort van staatsvijand.
Ik noem n Labyad.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:19
Je doet je naam eer aan
Vind ik leuk
4everfcu +4131
dinsdag 6 november 2018 om 11:19
oh je bedoeld net zoiets als huntelaar nerres en veldman
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1113
dinsdag 6 november 2018 om 00:09
De anti psv'er is ook weer wakker! Speler op zo'n hoge snelheid ontvangt veel tikken! En nee Lozano is geen bikkel maar als je ziet wat voor snoeiharde tackles die te verduren krijgt! #Promes#VVV flikker toch op derksen
Vind ik leuk
chuckie88 +2496
dinsdag 6 november 2018 om 00:10
Lozano.. duikelaar, jankert en vooral een matenaaier
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:21
Chuckie88....loser, kneus
Vind ik leuk
chuckie88 +2496
dinsdag 6 november 2018 om 00:23
Haha, sukkeltje.. waarheid doet zeer he? Morgen de volgende domper.. van de 4 mogelijke prijzen, nog max 1 over en die gaat ook nog naar Amsterdam
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:26
Idd.doet erg zeer de waarheid.....man man. Wat een ongelofelijke droeftoeter ben je
Vind ik leuk
4everfcu +4131
dinsdag 6 november 2018 om 11:15
nee jou reactie komt intelligent over
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 12:36
Pas me aan
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:10
Van Bommel gaat hier echt niks van zeggen hoor. Dat is een winnaar pur sang die het zelf ook deed. Aan de andere kant, theedoekhi had ook slimmer kunnen zijn. Werkt beide kanten op
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:11
Gerbrands is een flapdrol 1e klas. Maar wordt door Oud VI Thijs Slegers als een man met charisma weggezet als een echte top directeur. Eindelijk iemand die het zegt, ik roep dit al een jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:22
En nu? Verwacht je een prijs?
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:24
Wat een ongelofelijke kneusje ben je.
Vind ik leuk
Polleke +947
dinsdag 6 november 2018 om 00:45
Zegt de persoon wiens username een Calimero-complex schreeuwt...
Vind ik leuk
035 +6678
dinsdag 6 november 2018 om 00:11
Vind dat hij wel een punt heeft.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
dinsdag 6 november 2018 om 00:11
Lozano zoekt gewoon de overtreding.
Veel mensen zullen dit als slim beschouwen.
Maar zoals Derksen zegt, het is gewoon matennaaien.
En het ergste is, hij komt er elke keer mee weg.

EDIT: En kijk eens wat hij allemaal tegen de grensrechter en scheidsrechter mag roepen. Ook het vragen om kaarten is de normaalste zaak van het leven.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:15]
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:18
Ajax en PSV is wat dat betreft, 1 pot nat.
Beide clubs komen overal mee weg.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
dinsdag 6 november 2018 om 00:20
Feyenoord toch ook.
Van de 4 rode kaarten die je verdiend in de JC Arena krijg je er maar 1.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:23
4 maar?

Ik had verwacht dat jij er minimaal 15 gezien had.

En dan zelf klagen over Lozano.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:24]
Vind ik leuk
appeltje +2380
dinsdag 6 november 2018 om 00:33
4 is wat overdreven, maar Toornstra rood, St. Juste rood, Clasie twee keer geel, Van Persie geel en Van der Heijden geel waren alle terecht geweest.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:39
Zit die eierdop nou voor je ogen? Ik zie die Avatar niet zo goed.

Ach, laat ook maar.
Vind ik leuk
Chucky +822
dinsdag 6 november 2018 om 12:38
Heerlijk ...echt ongelofelijk heerlijk
En het zit diep hè Pietje....heel diep...lekkere hamlap...
Vind ik leuk
rexxo +5546
dinsdag 6 november 2018 om 00:14
Lozano die Mexicaanse dolfijn voetbalt altijd met zijn duikbrevet onder zijn voetbalschoenen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:24
Wat wil je als je zoveel neergetrapt wordt. Dan moet je wel een keer vaker opspringen.
En ja, hij speelt wel is toneel, maar dat is zijn manier van terugpakken, omdat hij zo vaak getrapt wordt. In zie liever iemand met wat meer theater, dan iemand die opzettelijk trapt.
Vind ik leuk
appeltje +2380
dinsdag 6 november 2018 om 00:43
En iemand die opzettelijk slaat? Of iemand die opzettelijk een schwalbe maakt? Of iemand die het contact opzoekt, zodat diegene kan vallen?

Waar ligt de grens?
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:14
Opzettelijk slaat, opzettelijk vallen, allemaal voorbeelden waar ik ook niet van hou, en in de zelfde categorie vallen als trappen(zoals eerder genoemd). Het contact zoeken zit verschil in. Meestal kan Lozano er niet aan ontkomen. Er zijn inderdaad ook 3-4 kaarten bij waarbij hij het uitlokt, daar hou ik ook niet zo van( maar dat doen goede spelers nou eenmaal).
Vind ik leuk
Roeptoeter +8977
dinsdag 6 november 2018 om 00:48
Ik heb liever iemand die opzettelijk iemand trapt en het hele stadion dat kan zien. Kaart accepteren en door.
Veel liever dan een matennaaier. Een sneaky valsspeler. Iemand die doelbewust anti voetbal speelt en lak heeft aan sportiviteit.
Als jij dat goed wil praten dan ben je verkeerd bezig.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:21
Oké hier noem je een aantal dingen op waarbij je jezelf erg tegenspreekt.
Je hebt liever iemand die iemand (bewust) neer trapt en de kaart accepteert.
Dat is: anti-voetbal, onsportief, en een valsspeler. Dus dat klopt niet helemaal.
Verder iemand die liever matennaait, dan iemand met poging tot mishandeling (even erg overdreven gezegd). Oké net waar je voorkeur ligt.

En dat toneelspel praat ik niet goed. Dat zijn de kindrrziektes die erbij horen. Maar dat gebeurt lang niet zoveel als hier wordt beweerd.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:51
Dan sta je daar compleet alleen in. Mensen zien liever vies spel en sensatie dan dat gedrag van die mexicaanse diepzee duiker.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:25
Ja dat is een keuze ...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:56
Whahahah die echt hilarisch! Mexicaanse dolfijn🤣
Vind ik leuk
Chucky +822
dinsdag 6 november 2018 om 01:46
Geweldige speler...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:48
Gebaseerd op wat? Zijn spel in de Mickey Mouse Leaque? Of op zijn balzak waar je dol op bent?
Vind ik leuk
4everfcu +4131
dinsdag 6 november 2018 om 11:23
maar wat had ajax hem graag gehad
Vind ik leuk
rexxo +5546
dinsdag 6 november 2018 om 12:52
Een FC Utrecht fan die iets positiefs zegt over Ajax moet nog geboren worden? Maar bedankt voor je comment.
Vind ik leuk
Cantona +1183
dinsdag 6 november 2018 om 00:14

Op elk niveau heb je wel iemand die zich aansteld en hij is helaas niet de enige.
Ze moeten het onsportieve gedrag aanpakken, maar dan ook internationaal.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:15
Laat Derksen maar lekker op zijn eigen Ajax letten.
Bij hem kunnen PSV en Feyenoord toch geen goed doen.
Vind ik leuk
rexxo +5546
dinsdag 6 november 2018 om 08:22
Derksen '' zijn eigen Ajax'' ????
De Snor is redelijk objectief, die is voor of een tegen een speler / trainer zelden tegen een club. Het is algemeen bekend een fan van FC Boekhoorn.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:26
Iedereen is wel fan van meerdere clubs. Hij probeert objectief te reageren. VdGijp ook. Maar beiden lukt het niet altijd even goed.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:18
Als dolberg na een schouderduwtje gaat liggen en hij krijgt een strafschop staan ze allemaal te juichen maakt huntelaar een swalbe dan is het professioneel . Bij psv spelen de smeerlappen de huilebalken de net niet spelers en bij ajax zijn ze stuk voor stuk geweldig. Ik ben benieuwd met wat voor anti psv kop jullie nu weer gaan komen . je zou bijna denken dat ze hier partijdig zijn ;)
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:30
Verschil is dat Dolberg en Huntelaar niet 10 meter schreeuwend doorrollen alsof hun been net doormidden geschopt is.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:44
Zeg maar zoals Suarez altijd heeft gedaan.Die kreeg zelfs een reclame spotje omdat die zo mooi kon vallen. Tagliafico doet precies hetzelfde maar dat wil je niet zien.
Vind ik leuk
appeltje +2380
dinsdag 6 november 2018 om 00:46
Ok. Geef even wat momenten waar Tagliafico dit doet? En wat heeft Suarez nou weer mee te maken? Zullen we Van Bommel, Toivonen en De Jong er ook maar bij gaan halen. Wat een niveau.

Wat een reactie eigenlijk ook weer. Is het nu zo moeilijk om het eens over het gedrag van je eigen spelers te kijken zonder daarbij altijd Ajax bij te halen. Jeetje.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:51]
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:56
Ik hoor PSV-ers altijd zeiken dat wij niet naar het verleden moeten kijken wat betreft onze prijzenkast, dan moet jij niet beginnen over een speler die al 8 jaar weg is uit Nederland.

Overigens had ik er ook een hekel aan als Suarez dat deed, maar dat terzijde.

Tagliafico zal best een aantal keer overdreven naar de grond zijn gegaan, dat doen alle zuid amerikanen namelijk. Maar Lozano staat in het overdrijven wel een paar treetjes hoger op de ladder.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:02
aaah okay nu is daar in eens een ladder. Naaien is naaien de aanvaller Lozano krijgt meer schoppen en Tagliafico deelt ze zelf flink uit en gaat liggen draaien bij iedere gelegenheid.Zo zien wij dat. Maar er is geen snor te vinden die daar iets over zal zeggen
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:10
Joh, je haalt er steeds meer onzin bij. Je originele post ging over Dolberg en Huntelaar, daar heb ik je al een tijdje niet meer over gehoord. Eerst begin je te mauwen over een speler die al 8 jaar weg is en vervolgens begin je over een linksback wat totaal niet te vergelijken is met een aanvaller. Heb je nog meer te janken ? Of was dit het.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:25
Jij begint over een ladder kerel. Naaien is naaien.Ajax spelers naaien ook .Alleen daar is dan Lozano beter in als jullie naaiers .zo vind ik het ook best
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:53
Ben er maar blij mee. Als jouw IQ in temperatuur was uit te drukken, kwamen in Friesland de rayonhoofden nu bij elkaar.
Vind ik leuk
appeltje +2380
dinsdag 6 november 2018 om 00:18
Derksen heeft zeker wel een punt. Maar Van Bommel gaat daar natuurlijk niks van zeggen. Hij was zelf ook een smeerlap op het veld.
De rode kaart voor Doekhi was overigens gewoon terecht.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:24
Van Bommel zal de eerste zijn die hem uit het zicht van de camera's complimenteert wanneer hij een tegenstander een kaart aansmeert of dankzij een schwalbe een penalty krijgt.
Vind ik leuk
appeltje +2380
dinsdag 6 november 2018 om 00:26
Precies. Enge vent.

En dat continue gejank richting de arbritage. Pff
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:57
Bij Ajax willen ze graag dat ze de betere spelers beschermen.In deze korte tijd zijn er al meer als 30 ik meen 33 kaarten aan spelers gegeven die Lozano schopte.En daar zaten zat gemene overtredingen tussen.ik hoop dat ze Lozano ook meer gaan beschermen.
Vind ik leuk
appeltje +2380
dinsdag 6 november 2018 om 01:01
Wat heeft Ajax hier nu weer mee te maken?

Ja, Lozano is vaak zat getrapt. Merendeel van die kaarten zal best terecht zijn geweest. Maar het blijft een speler die toch wel bovengemiddeld vaak aan matennaaien doet.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:04
Dan val ik nu in herhaling .Suarez kreeg er een reclame spotje voor.En daar maakte geen mens een punt van.
Vind ik leuk
appeltje +2380
dinsdag 6 november 2018 om 08:41
En Neymar deed het en er was wereldwijde ophef.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:22
39 kaarten, dat is bijna elke wedstrijd 1. Dat zegt genoeg over hoeveel trappen hij krijgt te verwerken. Het is vrijogisch dat hij zich daarom soms wat aanstelt. Hij wordt constant kapot getrapt, dan denk hij ook wel: die gasten krijg ik wel op een andere manier.

Niet helemaal netjes, dat klopt. Maar dat is het van de andere kant ook niet.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15545
dinsdag 6 november 2018 om 00:32
Hij wordt helemaal niet kapot getrapt.
Hij zoekt gewoon de overtreding.
Neres (die qua voetbal veel verder is) zie je zelden vallen.

lozano maakt er een potje van en dat hem zeker nog een keer opbreken.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:58
Het is idd een overtreding maar Rood is wel zwaar gestraft.
Het ligt niet aan Lozano maar aan de Scheids die er maar steeds op intrappen.
Maar Pietje2015 had bijvoorbeeld een PSV verdediger op Vitesse speler deze overtreding gemaakt had hij misschien,geel gegeven.
Ik ben daar van overtuigd,en die Turk die fluit (let maar op aankomende wedstrijden).
Echt een thuis fluiter.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:11
Ja soms zoekt hij hem ook op(wat slimmigheidjes worden genoemd in het voetbal), maar ik zelf ook niet altijd achter sta. Maar in de meeste gevallen wordt hij gewoon neergetrapt omdat de tegenstander zijn versnelling niet aankan, probeer daar maar is op te letten volgende wedstrijd.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:28
Het 020 kneuzengehalte is weer hoog op deze topic
Vind ik leuk
LoveGoals +120
dinsdag 6 november 2018 om 00:31
Ben blij dat ik dat klote programma niet meer kijk. Nu is dus Lozano aan de beurt bij die oude zeiksnor. Ik ben niet zo van het haten, dus zet gewoon een andere zender aan.
Vind ik leuk
bert +273
dinsdag 6 november 2018 om 00:49
Hij heeft gewoon gelijk,maar die snor moet ik ook niet
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 02:39
En dat klote programma is blij dat jankballen zoals jij nu kijken naar Heel Holland bakt.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:40
Het leukste is dat Lozano in de mickey Mouse competitie een geweldige voetballer lijkt. In het buitenland mag die continu de strijd aan gaan met zijn concurrenten of ze trappen hem in een rolstoel om zijn grote liefde voor huilend over het gras rollen.
Vind ik leuk
Chucky +822
dinsdag 6 november 2018 om 01:53
De jaloezie fruit ervan af...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:58
Nee hoor, geld namelijk ook voor bijvoorbeeld Tadic en Blind.

Volgens mij bedoelde je, de jaloezie " druipt" er van af. 🤓 kom je tegen mij dom lullen met je, jou en jouw.
Vind ik leuk
LoveGoals +120
dinsdag 6 november 2018 om 09:34
Met het kleine verschil dat Tadic en Blind al bewezen hebben het hogere niveau niet aan te kunnen. Lozano gaat de kans om zich te bewijzen nog krijgen. Zal hij slagen? Ik gun het hem. Voor nu mogen we als niks betekenend voetballandje blij zijn dat zo'n potentiële topper hier is komen spelen.

Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 14:56
Whahaha jij bent gek.. blind is al jaren international en heeft zich staande gehouden bij united. Tadic heeft t ook zeker niet slecht gedaan in Engeland. Waarom denk je dat ze zo een goed salaris hebben? Ze hebben bewezen in het verleden ook het waard te zijn ;)
Vind ik leuk
rinirat +3005
dinsdag 6 november 2018 om 00:45
Volkomen gelijk meneer Derksen
Vind ik leuk
bert +273
dinsdag 6 november 2018 om 00:48
He he eindelijk eens iemand die iets zegt over die smerige matennaaier een verschrikkelijk menneke.kots misselijk wordt he van die smeerlap want dat ben je als je maat constand vraagt voor een kaart.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:49
Nee niet Lozano is schuldig maar de Scheids.
Die moeten beter de situatie inschatten.
Vind ik leuk
Wijsneus +19
dinsdag 6 november 2018 om 00:51
Johan je bent een oud zeikwijf, ga toch met pensioen gekke rare knoterpot
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:51
Laten we hopen dat deze mexicaanse straathond een transfer maakt naar de premier leaque, daar laten ze zich niet op deze wijze kaarten aannaaien maar trappen ze hem doormidden.
Vind ik leuk
Chucky +822
dinsdag 6 november 2018 om 01:51
Haha...je wordt met de minuut vermakelijker...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:52
En jij hapt steeds vaker🤡
Vind ik leuk
Chucky +822
dinsdag 6 november 2018 om 01:53
Lik op stuk lieverd...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:59
🤢🤮
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:07
Dat is toch typisch PSV? Als het geen Toivonen is is het wel een Lozano. Die jongen wordt met de week minder waard...
Vind ik leuk
Ryannero +40
dinsdag 6 november 2018 om 01:11
Derksen! Vuile hond
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:56
Ik heb t aan hem door gegeven..

Hij stak een sigaar op en zei dat ik dit verhaal beter naar RTL boulevard kan sturen.

Volgens mij heeft hij schijt aan je uitspraak..
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:27
Het is altijd hetzelfde liedje: als Lozano zulk gedrag vertoont, hebben de Ajax en feyenoordsupporters commentaar. Toen Suarez zo speelde, hadden de psv- en feyenoordsupporters wat te mekkeren. Met John Guidetti waren wij en de psv'ers weer aan het klagen.
Dit zijn spelers die niet alleen met zoveel temperament spelen, maar ook de tegenstander het bloed onder de nagels vandaan halen. Echte winnaars die vaak over het randje gaan en ook in het buitenland van zich laten spreken.
Verheug me al op de duels tussen de Ligt en Lozano.
Vind ik leuk
Harrie82 +3817
dinsdag 6 november 2018 om 02:18
Gedeeltelijk eens.
Het is rood omdat het een doorgebroken speler is. Niet omdat hij door rolt.
Vind Lozano minder vervelend als vorig seizoen, zeurt nu veel minder. Maar krijgt wel meer tikken.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 03:32
Misselijke vent die Derksen
Vind ik leuk
Harry.f +380
dinsdag 6 november 2018 om 03:42
Derksen zal zich moeten realiseren dat in zuid America het een levensgewoonte is om theatraal te vallen en kaarten aan te naaien aan tegenatanders, denk aan die misselijke Suarez nu van Barcelona.
Vind ik leuk
Andreh +1165
dinsdag 6 november 2018 om 04:37
oh, dus moeten wij dit maar accepteren? gewoon eens rood geven misschien helpt dat
Vind ik leuk
stratumseind +185583
dinsdag 6 november 2018 om 03:46
Zelden zo n onzin gehoord dan dit
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 03:53
Die moesten ze echt een keer helemaal verrot schoppen smerig ventje
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 04:16
Ik als PSV'er, ik snap de reactie wel hoor. Ik heb 'm er altijd heel graag bij, maar lijkt mij een vreselijke tegenstander... Doet net als Suarez altijd alles(!) om te winnen... Maargoed... Dit is ook wel het voetbal anno 2018 toch?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 04:17]
Vind ik leuk
Andreh +1165
dinsdag 6 november 2018 om 04:36
100% heeft Derksen gelijk, zo'n goeie voetballer, en dit kut gedrag. Als ik zijn tegenstander zou zijn, zou ik hem eens goed raken, even langs de bal een rotschop. PSV had vaak wat over Suarez te zeggen, maar Lozano is minstens zo erg.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 05:34
Huilie huilie.
Vind ik leuk
Romario9 +12564
dinsdag 6 november 2018 om 05:53
Dus omdat veel tegenstanders van Lozano een kaart krijgen is hij een matennaaier? Dat is de wereld op z’n kop. Die spelers krijgen gewoon kaarten omdat ze Lozano alleen met een overtreding kunnen afstoppen.

Het is trouwens heel opvallend dat hoe meer wedstrijden PSV blijft winnen (in de Eredivisie iig), hoe meer er gehaat wordt door met name de ajacieden hier. De afgunst druipt er vanaf.
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
dinsdag 6 november 2018 om 05:56
Ach het verschil tussen voetballers die voetbalden om te overleven of voor de lol! Neemt niet weg dat het behoorlijk irritant is! Een andere keer word hij wel goed geraakt en krijgt hij zelf geel, kan die naast die goddelijke kanarie in een hoekje uithuilen!
Vind ik leuk
Forever Ajax +2212
dinsdag 6 november 2018 om 06:17
Het is ook gewoon een doorgesnoven gek, en niets anders! Dat riep ik vorig jaar al, en het wordt alleen maar bevestigd
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:21
Lozano heeft altijd dreiging maar is al maanden zichzelf niet ondanks zijn goals en assists. Eigenlijk speelde hij alleen zijn eerste zes maanden in NL zeer goed
Vind ik leuk
Smithsonian +37601
dinsdag 6 november 2018 om 06:24
Zuid amerikaanse trekjes. Zonde.
Vind ik leuk
Mitch89 +1
dinsdag 6 november 2018 om 06:25
Toen Suarez dit op de Nederlandse velden deed was hij de grote held in Amsterdam... nu een speler in een ander rood-wit tenue dit doet is het ineens irritant?
Vind ik leuk
AlecBlc +1443
dinsdag 6 november 2018 om 07:17
Ongeveer 75% van alle Ajacieden hadden er een hekel aan als Suarez dat deed. Hij was inderdaad. De held in Amsterdam omdat hij gewoon geweldig kon voetballen.

Lozano is daar ook mee bezig, en daar mag op afgegeven worden. Het enige wat gezegd wordt is dat Lozano snel een kaart probeert uit te lokken. Vat het niet persoonlijk op, dan gaat het leven veel makkelijker 👌👌
Vind ik leuk
Fc hamkel +1424
dinsdag 6 november 2018 om 06:26
Dan kan Derksen beter naar de oogarts die schele jachthond duidelijk te laat e duidelijk de benen de worden neergehaald en niet de bal die geraakt word die andere verdediger staat nog niet op 1 lijn en zal lozano nooit meer inhaken met die zijn snelheid dus duidelijk ROOD! weet je waar ik me zwaar aan irriteer die vieze gele snor van Derksen die mag die wel een keer goed wassen. En ik denk als die zijn colbertje uitrekt dat er vleermuizen uit komen gekropen vies oud mannetje!
Vind ik leuk
AlecBlc +1443
dinsdag 6 november 2018 om 07:20
Volgens mij heb jij een voorliefde voor psv. Je kan niet ontkennen dat Lozano altijd smerig een kaart probeert uit te lokken.

Over welke wedstrijd heb jij het trouwens? Over rkc-psv of vitesse-psv?
Vind ik leuk
Fc hamkel +1424
dinsdag 6 november 2018 om 07:46
Vitesse PSV. Bovendien had Ajax Suárez wie hun grootste held was maar wel de naarste maniertjes dus hoezo selectief geheugen.....
Vind ik leuk
stratumseind +185583
dinsdag 6 november 2018 om 06:30
Ideale topic voor onze Amsterdamse vrienden.

In grote getale laten ze hun frustraties en bijbehorend gehuil de vrije loop hier .

Ik ben blij voor ze , opkroppen is erg slecht voor je bloeddruk .

Tevens wil ik ze bij deze bedanken : de reacties hier waren voor ons weer lachen gieren brullen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 06:31]
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6847
dinsdag 6 november 2018 om 07:59
Hahaha blijkbaar voel jij je toch weer geroepen om een lap tekst neer te kwakken. Maar het doet natuurlijk allemaal niks met je en je lacht erom. Zo doorzichtig allemaal.
Vind ik leuk
stratumseind +185583
dinsdag 6 november 2018 om 08:01
jij ook bedankt uiteraard
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
dinsdag 6 november 2018 om 06:48
Beste voetballer van de ED.
Zie ook het wk van 2018.

Blijft maar gaan en verdedigt ook nog eens mee. Hoe stop je hem dan...inderdaad door onbewuste overtredingen, gewoon omdat zijn snelheid continue verkeerd wordt ingeschat.


Dat doorrolllen kan irritant zijn echter zal komend weekend eens tellen hoeveel spelers dit doen. Ik pak er maar een boekje bij en 2 pennen want dat zijn er veel.

En wat betreft Derksen, prachtige man, echter als hij de overtredingen van o.a Beugelsdijk had moeten incasseren zoals Lozano dan had jij voorlopig weinig blues meer kunnen spelen.

Ja Lozano rolt wel eens te ver door, echter het is onzin dat ze hem niet raken, en bij schwalbes mag hij gewoon geel krijgen van me, ook als hij een kaart vraagt. Zo zijn de regels...maar ja die regels dat blijft een probleem want ellebogen mogen ook niet, trappen van achter ook niet etc.

p.s. Derksen was je ook zo negatief over Robben tegen Mexico op het wk bij de penalty?
Vind ik leuk
AlecBlc +1443
dinsdag 6 november 2018 om 07:23
'En wat betreft Derksen, prachtige man, echter als hij de overtredingen van o.a Beugelsdijk had moeten incasseren zoals Lozano dan had jij voorlopig weinig blues meer kunnen spelen.'

Dat is inderdaad makkelijk zeggen tegen een oude man, die zal met alles zijn botten breken dus een beetje vreemde vergelijking. Derksen is in zijn carrière vaak genoeg onderuit gestampt en ging nooit trieste dingen zoals lozano doen.

Verder verafschuwde Derksen die active van Robben. Hij is van mening dat schwalbes niet bij het voetbal horen. Hij was blij dat Nederland won maar het voelde niet goed om daar blij voor te zijn.
Dat is was Derksen van die active van Robben vond.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
dinsdag 6 november 2018 om 09:49
Oké, dezelfde Derksen die onderling nep ruzie maken om de kijkcijfers af en toe op te krikken, die Derksen toch?

En het is die Derksen toch die bij Veendam nooit zal zijn gevallen als ze hem een keer raakte, die Derksen toch?

En het is die Derksen toch die aan iedereen schijt heeft en sigaren rookt als goed voorbeeld voor de jeugd, die Derksen toch?

Man man Derksen is een prachtige man op zijn manier echter er komt veel onzin uit. Laat hem fijn NEC analyseren.
Vind ik leuk
PSV-WKS +37
dinsdag 6 november 2018 om 06:50
Als PSV fan vind ik ook dat Lozano, en andere PSV spelers meer als mannen moeten gaan spelen. Altijd proberen door te gaan voor de bal, tenzij je echt niet kunt.

Kan me nog een actie van Lens herinneren in de Europa league een aantal jaar terug. Die werd aan de zijkant van het veld onderuit gehaald door de keeper. Als hij was blijven liggen was het zeker een rode kaart geweest voor de keeper, maar dat deed hij niet. Hij stond op, rende door en scoorde vervolgens prachtig, zowat vanaf de achterlijn. Daar heb ik nog steeds veel respect voor en ik zou het mooi vinden als alle PSV spelers dat als maatstaaf gaan gebruiken. Op de lange termijn win je daar het meeste mee!

Voor wie de goal niet Kent; https://www.dumpert.nl/mediabase/1677041/b9e9b8bf/jeremain_lens_scoort.html
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 06:54]
Vind ik leuk
Benniewies +1805
dinsdag 6 november 2018 om 06:51
Net zo'n smerig mannetje als die Toivonen
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:55
Zijn we nu allemaal ineens blind, omdat meneertje Dercksen iets zegt? Lozano wordt wel degelijk geraakt en hard ook. Keuren we deze overtreding op Lozano nu ineens goed, omdat de haat naar PSV groter is? Al was dit Tadic of Van Persie, dit is gewoon rood. Wat Lozano erna doet, vind ik meer zelfbescherming. En bij die snelheid, zou iedereen rollen. Lig jij maar eens ineens stil als je op die snelheid valt. En dan grijpt hij inderdaad naar zijn enkel, want ja daar word hij geraakt.
Vind ik leuk
Importbrabo +1659
dinsdag 6 november 2018 om 06:57
Verschrikkelijk om tegen te spelen, maar heerlijk in je eigen team.

Beetje de Suarez van Ajax destijds. Leg die statistieken er eens naast dreksnor.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:58
Dit zijn eeuwige discussies. Er zijn mensen die graag zo'n speler in hun team zien, want tegen 10 voetbalt het toch ff een stukje gemakkelijker (al wil Mark ons anders doen geloven) Er zijn ook mensen die dit soort voetbalgedrag onsportief vinden.

Kan me nog heel goed herinnerenn dat Robben tegen Mexico een strafschop mee kreeg Het was misschien niet sportief maar daar heb ik op dat moment weinig Nederlanders over horen klagen

Dus een discussie die altijd zal bestaan en waar de supporter van de "eigen" club net iets anders over denkt

PS
Zelf vond ik dit echt wel een overtreding waar je rood voor kon geven !
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 06:58]
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 07:04
Is robben niet altijd zo geweest neymar,ronaldo ga zo door als je eenmal behendiger en sneller bent dan je tegenstander krijg je eerder een goeie trap maar vind wel dat lozano moet stoppen met constant scheidsrechters teroepen als het een kaart is ziet de scheids het zelf wel!
Vind ik leuk
Jan3611 +199
dinsdag 6 november 2018 om 07:07
Was gewoon rood
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 07:12
Is een kwaliteit!! Idd een nare maar goed dat telt niet in de voetballerij, Suarez kan het ook dus het zal ze wel met de paplepel worden ingebracht in die zuid Amerikaanse landen! Alleen de winst telt

Vitesse had er zeker een goeie kans gehad met 11 man maar helaas, overigens betwijfel ik of het geel was maar goed gozubuk is ons toch al niet gezind dit jaar met kaarten...

Voor vitesse wordt het nu sprokkelen tot aan de winter en dan maar hopen op een cv en spits erbij in de winter met daarbij een spoedig herstel van buttner, musonda, gong, beerens zie en hoop ik dat het nog wel goedkomt in arnhem
Vind ik leuk
Korm +37978
dinsdag 6 november 2018 om 07:21
Ik hoopte ook op een gele kaart, nu tegen 10 man speelde psv nog slapper... nongelant was het. Kwam het spel van psv niet ten goede..
De kaart was terecht, lozano was op snelheid en de laatste verdediger haalde hem neer ipv de bal. Rood!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:22]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10384
dinsdag 6 november 2018 om 07:19
Dit is waarschijnlijk ook de reden dat er geen topclub voor hem komt....straks lekker duikelen bij een Spaanse middenmoter. Vreselijk irritant gedrag, waar niemand iets van zegt! Bij NAC ook, dat was helemaal een vieze schwalbe om een collega rood aan te naaien! Maar niemand die iets zegt.......snel wisselen en van de trainer een 8,5 krijgen.....
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
dinsdag 6 november 2018 om 11:40
Ik heb het wel gemeld als PSV fan, ook ik vond dat een enorme schwalbe waar geel voor gegeven moest worden.

Maar daar gaan we weer, Dolberg zijn overtreding op Schwaab was ook rood, Onana elleboog is rood, Kali hoe hij inkomt is rood, Toornstra op Frenkie is rood, Tadic op Lozano is rood, Beugels dijk op Lozano is rood, Rosario tegen ? was ook rood, Huntelaar tegen AZ was rood etc etc.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 20:08
Jij houdt zeker niet van Ajax. Je komt ze nog wel tegen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 07:22
Lozano moet gaan oppassen
Vind ik leuk
DuWijk +340
dinsdag 6 november 2018 om 07:23
De gekozen woorden zijn misschien wat zwaar, maar lijkt mij dat niemand, zelfs een objectieve Psv’er dit niet kan ontkennen.
In het veld geen prettige jongen.
Vind ik leuk
Qalsi +428
dinsdag 6 november 2018 om 07:25
Dus omdat tegenstanders hem
Constant schoppen ligt het aan Lozanno.
Lekker voorbeeld. Het us dus geel maat Lozanno is de schuldige. Lozanno is gewoon re snel en daarom zijn de tegenstanders altijd te laat . Het ligt dan toch aan hunzelf of z enog ingeijpen of niet.
Wel een mooi team dat Veronica inside. Allemaal personen aan tafel die zelf verslaafd, overspannen, uitgekost , zakkenvullers, eigen boek uitgaven promoten en zelf nog nooit iets gepresteerd hebben. Zelfs die Boskamp. Die lijkt niet 100%. Hulpzoekers zijn het die met uitspraken reacties uitlokken. Ook ontberen zij voetbal intelligentie. Zitten er altijd naast of hebben het weer niet gezien. Ook is het niet toevallig dat zij altijd een sneer naar PSV geven. Die komen namelijk niet in hun programma. Overigens welk weldenkend persoon gaat er zitten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:25]
Vind ik leuk
ritje +384
dinsdag 6 november 2018 om 07:53
hallo Ik Vind DERKSEN een eerste klas azijnzijker! maar hier heeft hij wel een punt! Hier had de VAR moeten ingrijpen! Het was zefs geen !!! gele kaart. Het wordt met de kaarten steeds meer een mierenneukerij! Vorig jaar had De Jong de valleritis! nu heeft Lozano het overgenomen! mvg ritje
Vind ik leuk
freek1958 +136
dinsdag 6 november 2018 om 07:57
hij moet echt eens een goede trap op ze knie krijgen dat die 6 maanden niet meer voetbal
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
dinsdag 6 november 2018 om 11:42
Leuk van je Freek 1958, hopelijk blijf jij gezond...
Vind ik leuk
Smiley +40
dinsdag 6 november 2018 om 08:07
Die Derksen is niet meer goed... wordt tijd voor pensioen of beter kliniek in misschien...
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:25
Amen!!!!!!!!!!!!!!!🙏🏼
Vind ik leuk
Sucrates +253
dinsdag 6 november 2018 om 08:27
Derksen heeft weer wat ie wil. 1 overtrokken stelling zodat iedereen weer lekker over hem heen kan vallen (of met hem mee kan huilen). Mensen, laat je niet zo opnaaien. Dit is puur voor de kijkcijfers.
Vind ik leuk
Bizzy +22379
dinsdag 6 november 2018 om 08:33
Maandenlang was er niks te vinden over Psv. Nu heeft Derksen een stok gevonden. Droeftoeter
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
dinsdag 6 november 2018 om 08:35
Wie luistert er nog naar een demente ouwe lul uit Grollo. Die neem je niet serieus. Lozano is een gifkikkertje die heel sluw speelt. Bij Ajax speelde er ene Suarez. Die kon er ook wat van. Onze eigen Arjen Robben deed het ook. Zo kan ik er nog een zooi opnoemen.

Weet je wat ik leuk vind aan Veronica Inside. Het wegzappen. Kom op he, wat een slap aftreksel is Veronica inside, speciaal gemaakt voor de domme boze impotente Nederlanders.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:42
Helemaal mee eens!!
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:50
ik vermoed zo dat 70%van de Nederlandse bevolking die Derksen ook een
verschrikkelijke Kerel vinden , wat een waardeloze kerel, wat hij zegt moeten dat wel allemaal slikken, met de woorden van Eric Meiers zou ik zeggen
wat een kut vent
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:09
Na grondig onderzoek ben je tot dit percentage gekomen?
Hierin heeft hij gewoon gelijk, wordt tijd dat ze die Lozano eens gaan aanpakken, want na grondig onderzoek weet ik dat 80% van de voetballiefhebbers hem liever een keer over de boarding heen zien vliegen.
Vind ik leuk
Birdiemann +423
dinsdag 6 november 2018 om 09:01
Lozano gaat teveel met huilebalk Luuk de Jong om denk ik , want hij is net hetzelfde .
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:04
Dat sowieso, duurt niet lang voordat geen enkele scheidsrechter direct zal fluiten als dat takkie weer op de grond ligt. Ook de VAR had hier in moeten grijpen, want centraal liep nog iemand van Vitesse die hem had kunnen stoppen en volgens mij moet je alleen rood geven in deze situatie als hij alleen op de keeper af gaat. Je kunt niet beoordelen of hij sneller had geweest dan die centrale man, dat weet je achteraf pas.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
dinsdag 6 november 2018 om 09:17
Ben het wel met Derksen eens, vindt Lozano ook een vreselijk jong (wel een geweldige voetballer overigens). Maarja, ik denk niet dat o.a. de PSV'ers anders over bijvoorbeeld Suárez dachten..
Vind ik leuk
numann14 +98
dinsdag 6 november 2018 om 09:17
Hoor meneer Derksen niet over Vitesse die vanaf minuut een bezig waren met tijdrekken en een flink aantal spelers hadden de " vallende ziekte" want als er maar een psv speler on de buurt stond vielen ze al om.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:18
Azijnplasser die snor!!
Vind ik leuk
pico323 +7015
dinsdag 6 november 2018 om 09:18
Derksen heeft helemaal gelijk. Ik hoop dat ze hem vanavond even flink aantal schoppen geven en dat hij een paar maanden uit de rolatie is. Ter vergoeding van alles spelers die door hem geschorst worden.
Vind ik leuk
Voetbal@com +1551
dinsdag 6 november 2018 om 11:44
Dag Pico, slaap je ook met een cape en een masker op?
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:24
Nouri is de grootste schwalbe koning
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:48
Volgens mij is het hele programma gebaseerd op matennaaierij .
Ze schofferen publiekelijk voetballers en collega's ( Twan Huys o.a.) en vervolgens zijn ze van mening dat ze inmiddels t beter weten dan 39 scheidsrechter en Grensrechters incl. De var .
Zelf hebben ze voetballend vele voetballers eraan genaaid.
Gijpie ( Simon tahamata ) en derksen kwam overal te laat met zijn lompe voetbal . Kraaij jr heeft meer kaarten gehad dan wie ook.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
dinsdag 6 november 2018 om 09:50
Dit is precies wat je nodig hebt, zxeker in grotere wedstrijden. Alsof Lozano de enige is die dit doet. Ja, in Nederland misschien wel een van de enigen, aldaar het Nederlandse 'succes'
Vind ik leuk
DeNeutrale +130
dinsdag 6 november 2018 om 09:56
Niks mis met Lozano. Spelers als hij worden constant geschopt. Zie Neymar. Derksen is een zeikert. De verdediger van Vitesse was gewoon te laat en de scheidsrechter beoordeelt get als een rode kaart. Lozano was bezig met opstaan, hij vroeg niet aan de scheids om rood te geven. Het interesseert mij niet of het een goede tackle was; de verdediger nam het risico en kreeg terecht rood..
Vind ik leuk
johny +88
dinsdag 6 november 2018 om 10:02
Ja Derksen heeft volkomen gelijk deze Mexicaan hoort met deze gemene actie's niet thuis op de Nederlandse velden. Het is te hopen dat hij de juiste speler tegenkomt die hem voor een paar maanden eruit tikt en dan zullen de meeste mensen zeggen eindelijk gerechtigheid. KNVB moet de scheidsrechters de opdracht geven om op die Mexicaanse gangster beter te gaan letten en hem bij de volgende swalbe een rode kaart te presenteren. zodat hij minstens 3 wedstrijden aan zijn broek krijgt. Van Bommel hoeft zich dan niet te gaan ergeren want hij had maatregelen moeten nemen tegen deze Mexicaanse kwal of te wel matennaaier, dit smerige mexicaanse spel hoort niet in de Ere - divisie. Henk
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1018
dinsdag 6 november 2018 om 10:12
Als iemand zijn mening geeft moet je eerst kijken en luisteren naar wie het zegt. Dan moet men gewoon denken:"Oh het is de mening maar van Derksen". Die seniele oude gek die alles kan roepen omdat het satire is.
Zo. Derksen heeft zijn zegje gedaan en door !!!!
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:24
Halleluja
Vind ik leuk
Jan A +0
dinsdag 6 november 2018 om 10:29
Het is toch duidelijk Derksen zal alles proberen om PSV een oor aan te naaien , dit in opdracht van zijn huidige baas de Mol die tenslotte een groot fan van Ajax is. Gelukkig heeft Derksen meer verstand van muziek als van voetbal.
Vind ik leuk
RWA040 +567
dinsdag 6 november 2018 om 10:30
Eens met Derksen. Lozano is verschrikkelijk goed, maar dat gerollebol en kaarten aansmeren moet stoppen. Hij moet gewoon met zichzelf bezig zijn en niet om alles gaan lopen janken.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:33
Trouwe PSV supporter ofniet, je moet toegeven dat hij hier wel een punt heeft. Tegenwoordig hebben al die Zuid Amerikaanse gastjes die trekjes, het lijkt wel een trend. Tuurlijk was het een overtreding van die speler van Vitesse maar hij raakte hem alleen, en om dan zo overdreven te gaan rollen slaat volkomen nergens op. Van Bommel moet hier indd echt iets van gaan zeggen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:37
Het is een schande dat zo'n nitwit als Derksen deze teksten over Lozano mag uitkramen. Heeft meneer Derksen de overtreding wel gezien. Ook zonder blessure waas het rood r kon geen verdediger Lozano meer in halen dus doorgebroken speler en dat is rood. Daarnaast wil ik meneer Derksen wel eens zien als hij op volle snelheid ( zal bij hem niet zo snel zijn) onderuit gehaald wordt! Heeft meneer Derksen wel gezien hoe vaak Lozano op onreglementaire wijze gestopt werd en wat hij allemaal moet incasseren. Dat is in iedere wedstrijd zo. Het is een wonder dat die man een wedstrijd uit kan spelen met al die aanslagen. Als hij geraakt wordt heet het aanstellen maar o wee hij schampt iemand dan is het direct "dat moet rood zijn" Meneer Derksen ga aub bij een jeu de boulles club.
Vind ik leuk
El Cazador +8080
dinsdag 6 november 2018 om 10:38
100% eens met de nationale zeiksnor. Lozano is een geboren matennaaier pur sang.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:49
38% psv'ers :P
Vind ik leuk
michelhx +4032
dinsdag 6 november 2018 om 11:07
Ach ja, dat zit nu eenmaal in de mentaliteit bij die Zuid en Midden Amerikanen. Suarez heeft daar ook een handje van en zo zijn er tal van voorbeelden te noemen. Ik hou er persoonlijk ook niet van en vind inderdaad dat er tegen opgetreden dient te worden door scheidsrechters, maar je weet vaak niet in eerste opzicht of iemand zich aanstelt of niet. Wellicht een uitbreiding van het takenpakket van de VAR nodig om dit eens goed te beoordelen.
Vind ik leuk
4everfcu +4131
dinsdag 6 november 2018 om 11:13
hee een psv topic en alle ajax trollen zijn weer wakker en maar klagen in de ajaxtopics over haat
Vind ik leuk
Eddy T67 +2017
dinsdag 6 november 2018 om 11:42
Een grote jankerd. Net las de jong. Alleen maar vragen om kaarten. Wel prima voetballers overigens. Maar jammer van dat naaigedrag.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 12:04
Als Lozano ook maar een keer echt geraakt was zoals hij doet voorkomen had hij geen minuut meer gespeeld daarna
Maar wonder boven wonder,na zo'n verschrikkelijke moordaanslag loopt hij weer net zo vrolijk en zelfs nog beter op zoek naar zijn volgende duikeling in de hoop op een nieuwe kaart dit gesteund door de Jong die er wild zwaaiend en mekkerend achter aan rent
Dit alles aangemoedigd door v.bommel .👎👎
Vind ik leuk
Deck010 +8282
dinsdag 6 november 2018 om 12:55
Tsja......ze kunnen nu eenmaal niet allemaal zo goed een schwalbe maken als Berghuis.
Vind ik leuk
SimonSays +6389
dinsdag 6 november 2018 om 14:46
Ik zei gisteren:

"Lozano mag gerust nog een jaar blijven. Die man heeft kwaliteiten aan de bal én weet een heleboel Ajacieden op de kast te jagen. Ga zo door!"

En daar heb ik volkomen gelijk in. Je ziet ze gewoon rood aanlopen in hun weinigzeggende commentaren. Het gebrek aan succes begint z'n tol te eisen. Of wellicht heeft het gelijkspel tegen de Graafschap meer psychologische schade aangericht dan aanvankelijk werd gedacht. Wie zal het zeggen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:44
Je hebt misschien wel een vooruitziende blik
Vind ik leuk
Cookee +11790
dinsdag 6 november 2018 om 15:16
Zo'n tirade kan je elke week voor veel meer spelers doen.
Van Basten trainde op schwalbes om de perfecte penal binnen te slepen.
Dat hoort ook niet.
De scheids moet gewoon beter kijken de voet was op de grond en het been ook, prima sliding, bij NAC zag ik ergere dingen.
Maar de rode kaart verpestte het wel voor de neutrale kijker.
Vind ik leuk
Qalsi +428
dinsdag 6 november 2018 om 16:31
Als je toch hoort wat die randebielen allemaal vertellen tijdens zo’ n uitzending. Echt schandalig. En dat voor 450.000 euro per jaar. Het wordt tojd dat die Derksen eens eens een x gruwelijk op zijn toeter wordt gemept. Hoe haal je het in je hoofd om op te roepen om Lozanno een doodschop te gaan geven. En dan altijd de moraal ridder uithangen om tegen Gerbrands te roepen dat hij moet ingrijpen. Er moet tegen de praatjesmakers van Veronica inside worden ingegrepen. Altijd over hoeren, de kut, homo’s, enz. Ze hebben werk genoeg aan zichzelf deze achterbakse gluiperige vertalers van de zogenaamde kroegen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 16:45
De frustratie bij die Derksen wordt met elke overwinning van PSV groter en elk kampioenschap van het door hem zo gehate PSV kost hem weer een jaar van zijn leven. Ga me bijna schamen dat zo een jankbal ook NEC supporter zegt te zijn
Vind ik leuk
Roy_87_ +1592
dinsdag 6 november 2018 om 17:00
Derksen heb wel een punt dat hij tegenstanders kaarten aannaait etc.
De andere kant van de munt.
Je hebt zulke etterbakken wel in je elftal nodig om de overwinning over de streep te trekken.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:45
Als je dat nodig hebt, zegt dat ook iets over de kwaliteit van het team. Dat dit gebeurt in de onderste regionen uit lijfsbehoud waar ze kwaliteit tekort komen, kan ik volgen. maar als je op zo'n manier kampioen wilt worden. Dan sta je lekker in je hemd.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:35
Vreemd dat niemand hem eens echt doorzaagt.
Vind ik leuk
meloen87 +799
dinsdag 6 november 2018 om 18:57
Irritant, verschrikkelijk, maar zo ontzettend goed! Echt een genot om naar te kijken. En Lozano staat daar gewoon om bekend, ook bij Pachuca en bij het Mexicaanse elftal was/is hij zo.
Vind ik leuk
Vak-DD +11644
dinsdag 6 november 2018 om 19:06
Het ergste is nog dat guzubuyuk hem weer rood geeft.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 20:05
Derksen heeft gelijk. Lozano zal altijd proberen de tegenstander een kaart aan te smeren door opvallend koprollen te maken bij een nauwelijkse aanraking. Heeft dan de kuren van Neymar die ook steeds blijft gillen en rollen. Alleen is Lozano een aansteller van de bovenste plank en iedereen krijgt een hekel aan hem. Hij moet zich niet aanstellen. Is verder een voetballer met klasse maar zijn mentaliteit deugt van geen kanten.
Zie de Jong tien keer liever en die blijft altijd gewoon de Jong. Is
de spelmaker bij PSV. Wens ze veel succes vanavond.
Bestuur van PSV zal Lozano toch eens op het matje moeten roepen.
Aanstellers worden niet geboren maar maken zichzelf.
Vind ik leuk
chuckie88 +2496
dinsdag 6 november 2018 om 23:01
Zo is het en niet anders... tacovreter is een matenaaier
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws