Snoeiharde teksten van Derksen over Lozano: Een verschrikkelijk jong

    Snoeiharde teksten van Derksen over Lozano: "Een verschrikkelijk jong"

    dinsdag 6 november 2018 om 00:04

    Johan Derksen heeft Hirving Lozano bij Veronica Inside door de gehaktmolen gehaald. De Mexicaan eiste bij de rode kaart van Danilho Doekhi in het duel met Vitesse van afgelopen zaterdag de hoofdrol op. Derksen hoopt dat PSV ingrijpt tegen 'matennaaier' Lozano.

    Het Algemeen Dagblad rekende uit dat het de 39e keer is dat Lozano betrokken is bij een kaart van een tegenstander. Derksen vindt niet dat Doekhi met rood, maar met geel bestraft had moeten worden. "Ik haat niet snel mensen, maar ik begin hem te haten. Doekhi ging al in de sliding. Hij was net een fractie te laat", aldus Derksen.

    "Dat kun je honderd keer doen, je raakt nooit geblesseerd. Maar omdat hij zo overdreven viel en doorrolde..Ik vind hem de meest gore matennaaier die er op de Nederlandse velden rondloopt. Het is een uitstekende voetballer, maar ik vind het een verschrikkelijk jong. Met dit soort tackles heb je niks hoor. Je kunt gelijk opstaan."

    Derksen hoopt dat scheidsrechters relativeren bij een overtreding waar Lozano bij betrokken is. "Als hij valt, moet een scheidsrechter eerst bedenken: oh, het is Lozano. In het AD zag je een lijst van mensen die hij kaarten heeft aangenaaid. Het is een schande dat PSV niet ingrijpt en Toon Gerbrands dit tolereert. Het is gewoon een sliding."

    "Van Bommel is goed begonnen, maar staat nu ook weer uit z'n nek te lullen na wedstrijden. Hij moet hier eens wat van zeggen. Als PSV iemand tegen zich krijgt die ze kaarten aannaait, schreeuwen ze moord en brand. Maar omdat het PSV is mag er blijkbaar niets van gezegd worden."

    Poll

    Eens met Derksen?

    (6815 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 6 november 2018 om 00:08
    Amen!!
    Vind ik leuk
    Polska +1520
    dinsdag 6 november 2018 om 00:12
    Irritant klote spelertja ja. Die telkens maar zeikt naar de scheids.

    Maar wel een irritant klote spelertje die heel goed kan voetballen
    Vind ik leuk
    masterpsv +17055
    dinsdag 6 november 2018 om 00:14
    He gdansk kom je weer je gal uit spuwen op psv topic niks tedoen ofzo jullie kunnen alleen dromen van lozano.
    Vind ik leuk
    Polska +1520
    dinsdag 6 november 2018 om 00:18
    Ik merk op deze site dat ajacieden en feyenoorders veel meer kunnen hebben dan psv’rs. Zitten zoveel aanstellers tussen op deze site, including you.

    Ik vind Tadic bijv. Ook een zeikerd en een aansteller. Loopt ook Konstant te zeiken naar scheids. Nu blij? Jankerd


    (Behalve knoerisgeitje die gast is echt een tof gozer en is een psv’r) en vast ook wel paar andere waar Ik nu even niet op kom
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 00:25
    Precies. Tadic zoekt ook veel te veel contact om dan veel te overdreven gaan vallen. Zeer ergerlijk.
    Al moet ik wel zeggen dat ik Lozano nog veel irritanter vind, omdat dat echt een matennaaier is die expres nog even doorrolt of de pijn overdrijft. Dat slaan heeft-ie tenminste afgeleerd
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    dinsdag 6 november 2018 om 01:01
    Lozano moet solliciteren in de Nederlandse theaterwereld.
    Hij ligt altijd te rollen van de pijn, alsof ie twee benen heeft gebroken en vervolgens loopt ie als een Kievit weer weg.
    Eric Meijers heeft een groep vergeten...
    Wat hebben we toch een kut-scheidsrechters in Nederland die nog stommer zijn dan het achtereind van een varken.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13919
    dinsdag 6 november 2018 om 01:05
    Doorgebroken speler neerhalen is gewoon rood.
    Daarnaast is Vitesse niet eens in beroep gegaan en accepteert 1 wedstrijd schorsing.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 01:11]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    dinsdag 6 november 2018 om 01:26
    Het is maar de vraag of het een doorgebroken speler was, er was ook nog een andere verdediger in de buurt, Lozano liet zich maar wat graag vallen, duidelijk contact heb ik niet gezien, bovendien speelde Lozano de bal erg ver voor zich uit, daar had ie nooit meer bij gekund.
    Gewoon geel voor een schwalbe.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:30
    Dat is nu topsport,daarom staan wij boven aan en rolde we ajax op met 3-0.
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    dinsdag 6 november 2018 om 06:34
    Het omhooggevallen populistische snorretje heeft weer een stokpaardje hoor.
    Nu mag pareltje Lozano van deze demogoog ongestraft volkomenen doorgezaagd worden.
    Tijd dat Derksen tegen zichzelf in bescherming wordt genomen en van de tv wordt verbannen.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2299
    dinsdag 6 november 2018 om 06:44
    Nee. Hij heeft hier een punt. Je kunt niet ontkennen dat Lozano makkelijk valt, doorrolt en stelselmatig om kaarten zeurt.
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    dinsdag 6 november 2018 om 07:17
    Als ie dat niet doet breekt ie zijn poten door die houthakkers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:34
    Ow dus als je niet vier meter doorrolt breek je je nek?! Man lul niet zo dom en wees eens kritisch op je eigen spelers. Zo vind ik Tadic ook een aansteller en irritant op dat vlak.
    Maar nee, kom niet aan psv spelers hoor want dan krijg je heel Brabant en omstreken over je heen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:54
    Mij niet
    Vind ik leuk
    wickey +33
    dinsdag 6 november 2018 om 10:10
    Als een speler
    van PSV eruit ligt, hebben ze geen vervanger. Hebben maar 11 en wat B keus. Dus ik snap wel dat PSV op hun achterpoten gaan staan als iemand per ongeluk valt.
    Vind ik leuk
    Moa +3718
    dinsdag 6 november 2018 om 07:24
    So what? Ooit een Spaanse voetbal wedstrijd gezien ? Dit doen niks anders dan theater en janken en bedelen bij de scheids. En zo slecht staat Spanje er niet voor.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3854
    dinsdag 6 november 2018 om 09:13
    Helemaal gelijk. Was destijds bij Suarez ook zo. Die kreeg op een gegeven moment ook geen penalty meer.
    Lozano moet uitzoeken tegen welke tegenstanders hij het doet. Ajax en Vitesse en dat soort clubs begrijp ik. Maar tegen clubs als Emmen heeft psv dat niet nodig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:29
    Er zullen best situaties geweest zijn waar Derksen gelijk heeft, maar hier slaat hij de plank volledig mis. Lozano had de kortste lijn naar de goal, is bovendien de snelste speler en de verdediger in het centrum kon nooit meer bij de bal komen. Conclusie, doorgebroken speler en dus rood. Derksen profileerd zich altijd als "reserve" scheidsrechter, maar als hij deze regels nog niet kent.
    Vind ik leuk
    piet potlood +2135
    dinsdag 6 november 2018 om 17:30
    Onzin natuurlijk. De scheids bepaald of het een kaart is eventueel welke kleur, niet Lozano. En dat hij zo "overdreven" valt volgens Derksen komt natuurlijk door de snelheid die hij had. Persoonlijk vond ik geel ook voldoende, maar een overtreding was het.

    Maar goed de snor heeft weer iemand nodig waar hij zijn frustraties op kan botvieren en dan is een Lozano weer een makkelijk doelwit. En nee ik denk niet dat de leiding bij PSV hier iets aan gaat doen, sterker nog ik weet het wel zeker ouwe bromsnor.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 07:36
    En het AD ook in de ban! Die durfden het aan om een lijstje te maken van de kaarten die door Lozano zijn aangenaaid.
    Vind ik leuk
    ppdf +1168
    dinsdag 6 november 2018 om 08:04
    Dat Derksen een stokpaardje zoekt heb je gelijk in, maar demagoog is hij zeker niet. Een vervelende oude zeur dat is het dan weer wel. Al vond ik geel ook wel goed geweest. Tadic, Lozano dat soort spelers dat zijn toneelspelers. Ja en? Daar heb je scheidsrechters voor om het beoordelen. Ze doen alles om te winnen. En matennaaier en oncollegiaal. Het is top sport en ze doen alles om te winnen. In de top sport bestaan er geen collegas. Winnaars moet je hebben. Nu hebben onze top ploegen er een paar is het ook weer niet goed. Maar als we als schooljongens in europa worden weg gezet is het ook niet goed.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1955
    dinsdag 6 november 2018 om 08:37
    Goed plan... derksen van de tv afhalen ben ik met je eens. Misschien kunnen we lozano ook gelijk van de tv verbannen. Ook om zichzelf in bescherming te nemen;)
    Vind ik leuk
    Ruijterke +33
    dinsdag 6 november 2018 om 08:45
    Wat een demogoog inderdaad!
    Vind ik leuk
    Ruijterke +33
    dinsdag 6 november 2018 om 09:29
    Wat een demogoog inderdaad!!
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    dinsdag 6 november 2018 om 12:58
    Lozano mag ongestraft volkomenen doorgezaagd worden?
    Ik denk dat Lozano nauwelijks wordt geraakt.
    Degene die worden doorgezaagd zonder dat het wordt bestraft, hebben geen PSV shirt aan.
    https://nos.nl/artikel/2249088-shaw-gruwelt-nog-bij-herinnering-aan-psv-was-bijna-mijn-been-kwijt.html
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    dinsdag 6 november 2018 om 18:55
    Deze reactie mag je bij Derksen plaatsen, hij zal je dankbaar zijn. Luc Nilis was in Engeland ook bijna zijn been kwijt, Nesu kan niet eens meer lopen, blessure op training en verlamd. Nouri zien we ook niet meer terug.
    Ga jij dan de tegenstander van Nilis, de ploeggenoot van Nesu en de begeleiding van ajax de schuld geven? Ik hoop het niet, want niemand die een ander ongeluk wenst, hoewel dat op deze site anders is. Jij komt nooit op de Herdgang en hebt dus de benen van Lozano nooit gezien, dat lijkt evident.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:11
    Haha jij bent precies wat polska beschrijft. 0 zelfkritiek. Lozano is toch gewoon een naar ventje? Wat is er mis mee om dat toe te geven?

    Ik vind Tadic ook naar. Ik juig als hij scoort, maar ik vind het een naar karakter. Net zoals Lozano. Wat is er mis met iemand die dat aankaart? Of is alles wat PSV is goed? Maar het is zo makkelijk om over een wedstrijd van 2 maanden geleden te beginnen. Durf je nu nog steeds te zeggen dat jullie van Ajax winnen? Ook na de zoveelste Europese afstraffing? En zien dat Ajax gewoon zijn potjes wint in Europa. Maar nee, PSV is veeeeel beter, want wij hebben 2 maanden geleden van Ajax gewonnen.

    Aangezien iedereen naar Derksen kijkt en niet naar bijvoorbeeld Rondo, zal hij ergens toch goede opvattingen over voetbal hebben. In dit geval heeft hij in ieder geval 200% gelijk.
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    donderdag 8 november 2018 om 16:57
    Geniet van je CL-pretpoule.
    We praten verder als Ajax eindelijk PSV eens inhaalt
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:43
    topsport?kijken vanavond tegen spurs zal zeker lachen zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:58
    Net Zoals jullie vorige jaar als bange honden in de arena werden opgerold.

    Vind ik leuk
    tannat +14016
    dinsdag 6 november 2018 om 08:02
    sindsdien 2x 3-0 voor PSV, 1 kampioenschap voor PSV en 5 punten voorsprong voor PSV
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:09
    en jij vindt psv goed spelen???
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:27
    Staan bovenaan. Dat telt
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 23:28
    Kijk, zo triest zijn die supporters van die Luizenploeg... als ze maar winnen... hoe maakt niet uit... om je dood te schamen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:11
    ik zou een screenshot van de stand op teletekst maken,,klasse komt vanzelf boven drijven
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    dinsdag 6 november 2018 om 13:01
    Sindsdien:
    Geen Johan Cruijff schaal voor PSV
    Geen KNVB beker voor PSV
    Geen Champions League voor PSV (binnenkort)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 13:01]
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    dinsdag 6 november 2018 om 08:10
    Ging het toen ergens om. Ik zou gewoon net als in de beker een tweede keus in het veld sturen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 23:30
    Jullie hebben toch alleen maar 2e keus...?
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3854
    dinsdag 6 november 2018 om 09:11
    Dit is nu echt een volwassen reactie. Ik voel me aangevallen en grijp terug naar het enige waarmee ik direct terug kan slaan ook al heeft het echt helemaal niets met dit topic te maken.
    Discussieer jij met je vrienden ook zo?
    Vind ik leuk
    Studentje +10
    dinsdag 6 november 2018 om 12:07
    Laten we jou eens laten herinneren dat zowel De Ligt als Neres niet speelden... De Jong en Blind centraal achterin was vragen naar problemen. Wober is een betere CV dan Blind en De Jong. Trouwens, zien we ook zwaktes bij jullie de laatste 2 weken? Resultaten niet zo goed namelijk :)
    Vind ik leuk
    SjeH +306
    dinsdag 6 november 2018 om 06:53
    Speelde de bal te ver voor zich uit?!
    Het was een pas van Angelino waar Lozano eerder bij was.
    Je lult uit je nek, net als zoveel hier!
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 6 november 2018 om 07:17
    Dan mag je wel naar pearl
    Vind ik leuk
    cheeks +3686
    dinsdag 6 november 2018 om 07:52
    Specsavers
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    dinsdag 6 november 2018 om 08:08
    Ja Blind zou hem wel hebben ingehaald. Die liep vorige week een slak dood. Die liep een half uur voor zijn voeten.
    Vind ik leuk
    PSV noord +1103
    dinsdag 6 november 2018 om 08:26
    Het was zeker doorgebroken. Die andere speler zat minimaal op een meter achterstand. Met de snelheid van Lozano zlu dat alleen maar groter worden. En ja hij schreeuwt naar mijn me jng te snel om moord en brand. Dat doet niks af aan de rode kaart vokr deze overtreding.
    Vind ik leuk
    Degier +464
    dinsdag 6 november 2018 om 08:36
    Ik ben in deze neutraal, maar op het ene beeld was duidelijk te zien, dat hij vrije doortocht naar de goal had. Die speler, die op de andere flank liep, had er nooit meer op tijd bij gekomen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:25
    Zo kende ik nog eentje suarez
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    dinsdag 6 november 2018 om 13:05
    We zullen Lozano gaan noemen als Suarez 2.0
    Gewoon 10x erger.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    다니엘 +52
    dinsdag 6 november 2018 om 17:52
    Haha kijk de herhaling eens terug, daar kon hij makkelijk bij en zeker met zijn snelheid.
    Die verdediger is echt niet zo snel als Lozano hoor.

    Al vind ik persoonlijk dat hij gewoon over het been moest springen en schieten. 10 tegen 11, dan weet je zeker dat ze de hele tijd met 10 achterin gaan staan en dan wordt het heel lastig.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    dinsdag 6 november 2018 om 18:49
    Robben WK 2014 tegen Mexico, penalty: Schwalbe?
    Vind ik leuk
    Peter12345 +215
    woensdag 7 november 2018 om 11:50
    Er was helemaal niemand in de buurt, de andere verdediger liep ruim 10 meter rechts van hem. Hij had met een schot de keeper tot een redding kunnen dwingen (zo hard ging die bal niet). Dan is het dus een scoringskans die wordt ontnomen. En dus rood.

    Ik snap heel de discussie niet.. Nu is het Lozano en hebben we het erover. Doet iemand dit bij Emmen - Groningen, dan vindt iedereen dat je hem had kunnen geven.

    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 03:00
    Zou jij in beroep gaan tegen 1 wedstrijd schorsing? Natuurlijk niet...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:42
    doorgebroken? was niet richting doel was ruim links richting zijlijn
    Vind ik leuk
    Bertus +5780
    dinsdag 6 november 2018 om 07:19
    Die rode kaart gaf de scheidsrechter hoor. Die heeft niet Lozano uit zijn broekzak gehaald. Ik zou graag Derksen een keer op volle snelheid onderuit halen, benieuwd of hij gelijk weer op staat. Populistisch lullen is zijn sterke punt, tijd dat John de Mol hem daar eens op aan spreekt
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 07:36
    Ach kom, dat Doeki was te laat. Dom.

    Next.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:41
    klopt was te laat maar die lozano ging toch niet richting doel?rechts stonden toch nog spelers,dus niet doorgebroken,geel was terecht
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 07:47
    Het was bewust spelbrederf en Lozano stond op zijn minst kansrijk. Prima dat zulke dingen die niet op de velden horen afgestraft worden. Vaak gebeurt dit een fase eerder. Daar mag wat consequenter een kaart voor gegeven worden, want het heeft niks met voetbal te maken, maar is meer een bewijs van onmacht en puur bewust spelbederf.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:51
    ja klopt spelbederf,maar was toch geen rood?
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 07:57
    Je kunt moeilijk ontkennen dat Lozano zonder overtreding zeer kansrijk richting doel kon doorlopen. Dat vond meneer Doeki blijkbaar ook. Dit soort kutgeintjes mogen zwaar bestraft worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:01
    ok zit wat in maar blijft een discusie ga je goed
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 08:03
    😀

    Overigens gruwel ik van het theater dat Lozano telkens weer ophangt. Ook dat heeft niks met voetballen te maken en mag net zo hard bestraft worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:16
    klopt moet ook bestraft worden zoiets iriteert ik me mateloos aan.
    Vind ik leuk
    Bertus +5780
    dinsdag 6 november 2018 om 09:37
    Die rode kaart gaf Makkelie, daar heeft niemand om gevraagd. Hij was wel degelijk kansrijk dus ook best te verklaren.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    dinsdag 6 november 2018 om 19:00
    Nee Lozano wilde met de bal naar de hoekvlag.
    Een overtreding zonder intentie de bal te spelen, een doorgebroken speler, risico op letsel etc... Meerdere rode randjes.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 09:13
    was van overeem ook maar die kreeg rood via de var en drie wedstrijden met het verschil dat hij zijn been wel introk.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    dinsdag 6 november 2018 om 06:47
    Tis ook niet voor niks dat hij maar 1 wedstrijd krijgt! Ik hoop van harte dat hij vanavond tegen Tottenham eens een koekje van eigen deeg krijgt! Doormidden schuppe moet je zo ene
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    dinsdag 6 november 2018 om 07:19
    Stoer man.
    En ajacieden maar roepen dat ze om voetbal geven
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 07:50
    Spreek vooral niet over groepen als een iemand zulke domme dingen zegt... Dit soort professionele kutgeintjes worden tegen Ajax maar al te vaak uitgehaald en daar erger ik me kapot aan. Vaak wordt een fase eerder de kaart gepakt en met voetbal heeft het niks te maken. Terecht dat dat Doeki moest inrukken dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:09
    Probeerde Lloris vorige keer al.. Daardoor staat Vorm er vanavond in! Mooi, meer kans..
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:14
    hahahaha 4-0
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:18
    Gaat het goed daar in Arnhem?
    Vind ik leuk
    jochempje +3221
    dinsdag 6 november 2018 om 07:33
    Alleen was hij niet doorgebroken.
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 07:43
    Tegenstanders moeten, zeker met de komst van de VAR , wat anders gaan verzinnen. Het was de vraag of Lozano wel zou gaan scoren, maar hij was er voorbij en die van Vitesse was zo dom om te denken dat ie zich dit wel kon permitteren.

    Nee dus. Gelukkig maar, want met voetballen had het niks te maken.

    Voor mij mogen zulke dingen vaker afgestraft worden, ook als een team er snel uitkomt en een kansrijke counter 'professioneel' wordt getorpedeerd. Het heeft in met tekortkomingen te maken die vaak met hooguit geel worden afgestraft. Ik ben voor voetbal en tegen de botte bijl.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:59]
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    dinsdag 6 november 2018 om 07:48
    Was hij maar doorgebroken
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 07:34
    Zo is het.
    Vind ik leuk
    Degier +464
    dinsdag 6 november 2018 om 08:34
    Derksen vond het niet eens een overtreding. Iets te veel fan van Bas Nijhuis geworden misschien. Rood of geel had allebei gekund. Was goed te zien op het ene beeld, dat hij vrije doorgang had naar de goal.
    Vind ik leuk
    slapss +3882
    dinsdag 6 november 2018 om 09:01
    Buiten buiten het feit om of hij doorgebroken is ja of nee. Het is gewoon een enorm vervelend mannetje. Hij heeft Neymartrekjes en wat heb ik daar een hekel aan. Gelukkig maakt hij voor ons het verschil en dat maakt een hoop goed maar ik erger me al vanaf het begin aan deze jongen. Ik geef Derksen hier groot gelijk. Al ben ik wel weer blij met hem. Een soort haat/liefde verhouding zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:45
    Tuurlijk was dit wel rood, vind het als Vitesse supporter ook gewoon een domme overtreding. Karavaev is ook heel erg snel, dus wie weet of hij hem kon achterhalen. Bal ging best een eind naar de zijkant. Nogmaals, was geen slimme actie van Doekhi. Jammer, want afgaande op het 1e kwartier hadden we kans gehad. Psv was niet in beste vorm, en kregen toch al 3 mogelijkheden het 1e kwartier. Wat me wel irriteert zijn de momenten van Bergwijn en Dumfries. Bergwijn had al geel en raakt(waarschijnlijk per ongeluk) toch Odegaard ket een slaande beweging. Wordt jiet naar gekeken, Dumfries stapt over de bal met gestrekte voet vooruit. Dat was imo duidelijk rood, maar ook gewoon niet naar gekeken. Die hele VAR is een lachtertje, 1 grote vriendjespolitiek. Maar goed, succes vanavond!
    Vind ik leuk
    michelhx +3693
    dinsdag 6 november 2018 om 11:15
    Ik vond geel meer dan genoeg. Rood lichtelijk overdreven omdat hij volgens mij niet in een rechte lijn naar de goal liep, maar dat zal wel weer een interpretatie puntje zijn. Bergwijn vond ik een ongelukkig moment, daar was totaal geen opzet in het spel.
    Over Dumfries had ik ook mijn twijfels, die kwam daar goed weg met geel.
    Ik denk dat PSV juist met 11 tegen 11 met een aanvallend Vitesse een hogere score had neergezet door de vele omschakelmomenten en ruimte die het dan had gekregen, maar goed, we zullen het nooit weten.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 6 november 2018 om 17:41
    Geen rood ,je moet tegen stootje kunnen . Met de elleboog of vuist dat is rood. Gestrekt been op knie hoogte dat is rood. Wel een overtreding ,een kut overtreding meer niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:14
    Maar daar gaat het toch niet om, andersom was hij wel gegeven. Hij wordt geraakt, punt. Het hoeft can mij niet, begrijp me niet verkeerd maar er wordt met 2 maten gemeten. Die van Dumfries vond ik zeker rood. Bruns kreeg er een paar weken geleden wel 1, toen was het wel terecht zeker?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13919
    dinsdag 6 november 2018 om 11:25
    Neymar heb ik er ook graag bij hoor😁
    Vind ik leuk
    Hvdp +1201
    dinsdag 6 november 2018 om 10:18
    voor een ieder die nog steeds in de trucs van L trapt
    kijk eens naar de foto in de telegraaf
    of kijk naar de vertraagde beelden
    wat een matennaaier
    kaart had geseponeerd moeten worden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:28
    Hij was nog 50 meter van de goal....
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:13
    Ze hebben niet die advocaat van Feyenoord, andershadden ze het geprobeerd...
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 09:10
    ja wat dat betreft is het net kuiter bijtertje suares daar zagen ze ook nooit wat van.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 6 november 2018 om 06:41
    zullen we het maar niet over Huntelaar hebben.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    dinsdag 6 november 2018 om 06:49
    Daar gaat het nu ook niet over! Derksen vindt lozano een dikke zwans, en gelijk heeft hij
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 6 november 2018 om 06:52
    Jullie kunnen er niet tegen dat hij niet voor Ajax voetbald ,want anders was het een God.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    dinsdag 6 november 2018 om 07:48
    Lozano een God....

    Een God verdomme ja :)
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 07:55
    Zou niet weten waarom het over Huntelaar moet gaan.

    Zwak argument. Het was terecht rood.

    Dat Derksen dit vindt verbaast me niks. Hij was zelf broodvoetballer bij de gratie van het feit dat hij zelf niks meer kon dan spelers doorzagen. In deze tijd zou hij driekwart van de tijd geschorst zijn. Maar goed ook, want hij was een echte vuilak op het veld waar hij nie hoorde...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:36
    Precies dit!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    dinsdag 6 november 2018 om 09:44
    Beetje onzin want dat was toen hoe het spel gespeeld werd, mannelijk niet zoals nu waar mietjes als Lozano bij elk briesje op de grond gaan liggen in de hoop op een gele kaart

    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 09:46
    Dat laatste mot ik ook niets van hebben, maar je kunt moeilijk zeggen dat Lozano kon blijven staan...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 6 november 2018 om 17:43
    Lopen er meer rond beste haagenees.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 6 november 2018 om 17:46
    Jozef ,Huntelaar mag slaan wat hij wil maar krijgt geen rood terwijl hij eigenlijk twee rooie kaarten verdiend per wedstrijd. Een voor zijn gedrag en de ander voor zijn uiterlijk.
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 18:18
    Hahahaha, sorry, ik moet er wel om lachen eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13919
    dinsdag 6 november 2018 om 00:46
    Ik vind Derksen een zeikerd die altijd met negativiteit de boventoon voert.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5792
    dinsdag 6 november 2018 om 05:18
    Welke fans geven dan nu schuimbekkend reacties? Vooral uit de hoofdstad.
    Vind ik leuk
    Jozef +38704
    dinsdag 6 november 2018 om 08:05
    Valt mee hoor.😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:22
    Je vergeet mij als toffe gozer......;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:32
    Dat ben je zeker, je bent in ieder geval voor een betere club. ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 6 november 2018 om 07:18
    Weer een zonder verstand
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:26
    Hoezo, omdat ik meer met een Feyenoorder heb dan een Psver? Dan heb jij geen verstand! Ik zal nooit wat met die club gaan krijgen. Tuurlijk, Europees hoop ik als Nederlander dat jullie succes hebben. Internationaal gun ik jullie geen moer.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 6 november 2018 om 13:37
    "Europees hoop ik als Nederlander dat jullie succes hebben. Internationaal gun ik jullie geen moer." precies geen verstand... ik zal het uitleggen, Internationaal en europees zijn in deze hetzelfde.

    Betere club, volgens mij is PSV sportief Feyenoord allang voorbij. Dus ook in deze zit je er naast :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:26
    Korm, indeze moet ik je gelijk geven dat mijn verstand even met me op de loop ging wat betreft Europees en Internationaal. Het moest natuurlijk nationaal zijn, maar dat had je vast zelf wel begrepen. Wat betreft het verhaal Psv versus Feyenoord daar sta ik met mijn volle verstand achter. Ik zal het dan anders voor je formuleren, ik vind Feyenoord een mooiere club dan Psv. Ik zou eerder voor Feyenoord zijn dan voor voor jouw niks zeggende club. Zo beter. :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:24
    Helemaal gelijk, voelen zich altijd tekort gedaan. Bij kritiek gelijk wijzen en maar huilen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +17055
    dinsdag 6 november 2018 om 08:07
    Jij bent anders ook vaak op jou kleine pikkie getrapt!
    Vind ik leuk
    Just dekler +1753
    dinsdag 6 november 2018 om 09:28
    Dit soort woorden uit de mond van een ajacied zegt niet echt veel. Als PSV supporter op deze site zul je vaak in de situatie komen dat een ajacied onzin verkondigt, als je daar op reageert ben je een aansteller. Jij snapt het niet helemaal.....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21913
    dinsdag 6 november 2018 om 12:25
    Ik krijg zelfs een vermelding Ɛ>
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    wildlife +22
    dinsdag 6 november 2018 om 15:01
    Mag ik de analyse en cijfers zien van jou geweldige inzicht dat PSV'ers minder kunnen hebben dan Ajacieden en Feyenoorders?

    Welke indicatoren heb jij gebruikt om tot die conclusie te komen?

    Overigens is aanstelleritus in Brabant gedekt door de zorgverzekering en wordt het beschouwd als een serieuze ziekte? Ik denk dat de moderater je zou moeten bannen voor het spotten met ziektes op de forum.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    Adjab +963
    dinsdag 6 november 2018 om 00:20
    Boem Klasse Derksen . Lozano begint steeds meer op Toivonen te lijken.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    dinsdag 6 november 2018 om 00:27
    Qua lengte scheelt het nogal wat hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:31
    Het is toch ook een rat? Als die zich zo gedraagt in Engeland zit Lozano binnen een jaar in een rolstoel.

    Weltrusten en droom maar zacht over mexicaanse jongens.🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 05:34
    Wat moet die joel wel niet zijn.zie hoe die aan de zij lijn aangeeft kijk hij is geblesseerd en dan ineens verder gaan en komt n goal uit.vond die taglivigio ook overdrijven tegen sint juste enz enz
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:50
    Gast, met deze opmerking maak je jezelf alleen maar belachelijk. Hij heeeft gewoon een punt. Als je je PSV bril af zou zetten zou je dat ook zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:56
    Nou wij hoeven hem niet. Overall hebben wij completere spelers lopen als de man met oogkleppen. Soms raakt hij een bal goed en heeft hij peper in zijn reed. Maar voor de rest ligt hij op de grond te slaan.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1958
    dinsdag 6 november 2018 om 08:49
    Jullie kunnen alleen dromen dat deze mexicaanse bonenvreter boven de 30 miljoen oplevert !
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    dinsdag 6 november 2018 om 09:36
    Heeft toch niets met gal spugen te maken, Lozano is gewoon een viezerik, maar zulke spelers zijn jullie daar in Eindhoven wel gewend, kan iemand zich Toivonen en al zijn smerige wandaden op het veld nog herinneren.

    PSV deed er alles om als die walgelijke tackles en matennaaierij goed te praten, zulke walgelijke spelers past bij jullie coeltoer
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:27
    Er is niemand die die schwalbemaker met zn jankgezicht wil. Bij elke schwalbe word hij minder waard
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 02:59
    En daar komen de calimeros uit Eindhoven dit misselijke gedrag weer goed praten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 04:57
    Praat helemaal niks goed en Lozano zal net als Suarez en meerdere spelers,vaak Zuid-Amerikaanse spelers, een toneelstukje opvoeren, maar van die 39 keer zaten er echt wel aanslagen op zijn voet of enkel bij of heb jij ze alle 39 in de herhaling gezien?? Ik wel...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:37
    Daar gaat het toch niet om, van die 39 zijn er zeker een aantal die terrecht zijn. Maar Lozano laat zich maar wat graag vallen en theatraal liggen rollenbollen. De naaimar van Psv.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:43
    Dat zei ik...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:48
    Het is nog vroeg hè, dan lees je wel eens iets niet. Maar je zei het inderdaad. 👍
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 09:59
    Georgie we hebben het over die 38x keer dat hij als een aangeschoten wild over de grond rolt, niet die ene keer dat hij echt een schop krijgt.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 6 november 2018 om 06:47
    Misselijk kut gedrag komt uit Amsterdam ,van de voetballers tot sommige bestuursleden en over de supporters zullen we het maar niet hebben. En die pool moeten ze naar huis sturen met zijn negatieve kut onzin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:22
    En wat denk je van Luuk? Als je hem al aankijkt zeikt hij al bij de scheids. En ik zit ook te wachten tot van Bommel een keer weggestuurd word. Al dat gepiep en gejank , ze staan eerste ze winnen alles, gedraag je als de koploper.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 10:04
    Het lijkt wel alsof die hele club uit jankerds bestaat. Temeer als je de reacties hier zo leest.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 07:29
    Hij kan er eigenlijk niet veel aan doen, gezien het gedrag van zijn aanvoerder en coach denkt hij waarschijnlijk dat het normaal gedrag is.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1631
    dinsdag 6 november 2018 om 09:13
    Misschien even bijhouden per wedstrijd wie meer met de scheids zit te zeiken, hij of Tadic.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 10:04
    Ik zie Tadic niet zeiken hoor, hij reageerd wel eens als hij een sliding van achter krijgt zoals laatst maar verder zie ik hem vooral op zichzelf reageren. Zouden ze bij Psv ook eens moeten proberen.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1631
    woensdag 7 november 2018 om 18:58
    Dan heb je een bril nodig. Je hebt vandaag weer een kans. Let maar op hoe vaak hij bij de scheids is te vinden. Terecht of onterecht doet er even niet toe maar dat hij meestal zeurt bij de scheids kan je niet ontkennen.
    Vind ik leuk
    Frevol54 +121
    dinsdag 6 november 2018 om 13:49
    Idd klote spelertje, standaard zijn been laten hangen in zo'n situatie. Het is niet te hopen dat ie een keer breekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:13
    Grootste aansteller op de Nederlandse velden, als je dat zaterdag ook weer zag, zoals altijd gaat ie spartelen met zijn pootjes alsof zijn benen werden geamputeerd. Een aansteller is het, ja ze maken overtredingen op hem, maar hij overdrijft met de pijn!

    2 enkels vastpakken omdat ie zogenaamd pijn heeft aan beide enkels, onmogelijk is dat, wanneer je erge pijn hebt aan een enkel, kan je aan de andere enkel geen erge pijn voelen, omdat de ergste pijn de andere '' pijn '' verdoofd, dat is bij ieder mens zo!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:14]
    Vind ik leuk
    masterpsv +17055
    dinsdag 6 november 2018 om 00:16
    Vergeet veltman niet hoor die is pas een aansteller!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    dinsdag 6 november 2018 om 00:18
    Veltman heeft zich de laatste maanden keurig gedragen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +17055
    dinsdag 6 november 2018 om 00:22
    Klopt want die is geblesseerd kan niks doen;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:27
    No shit sherlock
    Vind ik leuk
    John Garp +1805
    dinsdag 6 november 2018 om 01:08
    Waarschijnlijk ben je zo dom dat jij je nu niet eens een beetje dom voelt.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 03:03
    Psv nr.20000 die naar Ajax wijst als het over een Psver gaat. Welkom in NL, waar Ajax voor alles de maat is.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 6 november 2018 om 06:51
    Klopt maar ook ondanks zijn blessure is en blijft het een irritante gast. Hoop dat hij nooit meer voetbald. Huntelaar en Herr veltmann.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 00:19
    Omdat hij Lozano volledig in zijn zak had... ? Als je bij 36 rode en gele kaarten betrokken bent van tegenstanders ben je gewoon een misselijk makend mannetje.. de volgende keer moeten ze hem maar eens werkelijk een doodschop geven... zou eens tijd worden
    Vind ik leuk
    Vowtar +5241
    dinsdag 6 november 2018 om 00:31
    Ja? Echt? Denk je dat Doekhi die kaart kreeg omdat Lozano zo lang op de grond lag?

    Natuurlijk niet, die rode kaart wordt terecht gegeven omdat Doekhi de doorgebroken Lozano neerhaalt. Doorgebroken man, rode kaart, geen speld tussen te krijgen. Lozano is gewoon te slim en te snel voor Eredivisieverdedigers. Dat dit soort momenten vaker voorkomen bij Lozano komt door kwaliteit, niet door matennaaierij.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    dinsdag 6 november 2018 om 00:38
    Dumfries pakt in de eerste helft zijn tegenstander vast bij zijn arm die er ook doorheen was. Niet eens een kaart.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 03:04
    Omdat die speler van Vitesse niet zo achterlijk ging lopen rollen zoals Lozano. Als je de kwaliteiten niet hebt moet je blijkbaar maar matennaaien.
    Vind ik leuk
    Senn +7273
    dinsdag 6 november 2018 om 06:42
    Je hebt helemaal gelijk, maar een vraagje. Doen ajax spelers dit niet?
    Blijven die zo lang mogelijk staan?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    donderdag 8 november 2018 om 03:30
    Welke Ajax speler heb je dit recent zien doen? Ik geen 1 namelijk...
    Vind ik leuk
    PinPelado +1631
    woensdag 7 november 2018 om 19:02
    Wahhhahaah jeetje, zijn jullie op het werk ook zo? Heb nu al medelijden met je collega’s.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 04:23
    Het is een kwaliteit om een tackle te zien aankomen en deze te ontwijken. Of juist je been er tegenaan te parkeren om daarmee de ander een kaart aan te smeren.
    Lozano valt nog over een stoeprand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 05:16
    Het is zo: Als ik jou op straat een flinke duw geef doe ik iets wat niet mag. Jij reageert daar overdreven op en roept heel hard:"Auw!!"
    Ik word kwaad omdat ik vind dat jij je aanstelde en dat deed jij ook, aansteller!
    Maarrrrr, het feit blijft wel staan, ondanks dat jij je aanstelde, dat ik iets deed wat ik helemaal niet mocht doen, jou zomaar een flinke duw geven!!
    In de praktijk bij herhalingen zie ik regelmatig dat niet de bal wordt geblokkeerd maar de speler en dat Lozano daar overdreven op reageert, daar kun je iets van zeggen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:15
    Er was een tijd dat een speler kon springen en een tackle ontweek.

    Nu zie ik je aan komen lopen, en ik kan je ontwijken, maar door juist naar je toe te gaan, kun jij niet anders dan mij een duw geven. En dan ga ik nog als een lammetje op de grond liggen kermen.

    Wordt tijd dat Lozano zindelijk wordt en hij geen luier meer mag dragen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:46
    Zolang hij blijft scoren mag hij voor mij het boegbeeld van Pampers blijven...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 12:13
    Flikker een eind op gek... doorgebroken speler? .. Lopen nog 3 spelers naast.. en de tackel was nauwelijks geel.. dat werd gisteren aan tafel bij de diverse sportpraatprogramma's ook heel helder aangegeven... die kleine duikelaar moet een echt goed gepakt worden... je mag prima fan van je club zijn, maar kom niet aan met een terechte rode kaart.. want daarin staan PSV wederom helemaal alleen... thuiswedstrijden van PSv worden vaker beslist door onterechte rode kaarten en gegeven strafschoppen... Het zit Van Bommeltje vrijwel iedere wedstrijd mee.. blessures tegenstander (vanavond ook weer), rode kaarten, strafschoppen... maar zoals ik al vaker zeg.. het houdt een keertje op met het geluk in Eindje.. eerste barstjes zijn al zichtbaar
    Vind ik leuk
    bartjeee +984
    dinsdag 6 november 2018 om 01:07
    Misselijk mannetje? Ik vind het wel slim van lozano. Is ook een klasse van m.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 12:16
    Tja.. dit soort reacties van lampies zijn veelzeggend... totdat een speler van PSV een kaart wordt aangenaaid... dan staan jullie te schreeuwen.. zoals Van Bommeltje continue die 4e man aan het bespelen is als zgn Luukie wordt aangepakt.. dat misselijk makend mannetje heeft vorig jaar niet voor niets 2 rode kaarten gekregen.. ze moeten hem maar eens een keertje echt goed raken zodat hij er een paar maandjes uit ligt
    Vind ik leuk
    Vowtar +5241
    dinsdag 6 november 2018 om 13:16
    Precies, tegen vuil spel moet de scheids bikkelhard optreden. Behalve als Onana een elleboogstoot geeft, of Dolberg de keeper met bal en al over de lijn schopt.. Ik kan wel even doorgaan.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 13:25
    Huilie huilie... Dat hele janken van Van Bommel, Lozano en vooral Luukie wordt ook nog eens overgenomen door die flutsupporters... die al tevreden zijn met het uitcounteren van ploegen die onterecht met 10 man spelen... wat een loserclub is het toch ook, inclusief die nepsupporters... alles nog mee gehad aan scheidsrechterlijke beslissingen, geen blessures, tegenstanders die verzwakt zijn, ik zeg je nu al.. het blijft niet zo doorgaan met al dat geluk in Eindje.. er komen nog andere tijden aan.. de schaal komt gewoon weer naar Amsterdam
    Vind ik leuk
    Vowtar +5241
    dinsdag 6 november 2018 om 13:53
    100% met je eens, als je even Eindhoven en Amsterdam verwisselt.

    Nepsupporters? Constant onterecht voordeel van de scheids? Geluk? Je kan lang of kort lullen, maar dat geldt allemaal voor Ajax vele malen meer dan voor PSV..

    Als je scheidsrechtersbeslissingen wil nemen, kijk dan bijvoorbeeld naar de elleboogstoot van Onana tegen Luuk de Jong. Of Ajax-VVV. Of de 1-0 van Ajax tegen Feyenoord. Of de 1-0 én de 3-0 van Ajax tegen Heerenveen. Of de onbegrijpelijke pingel die Groningen krijgt tegen PSV. Lachwekkend om te zeggen dat PSV de scheids meer mee heeft dan Ajax.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 14:18
    Jij moet het theater in.. jij trekt zo volle zalen..
    PSV wordt al jaren bevoordeeld.. kijk maar eens hoeveel wedstrijden jullie tegen 10 man hebben gespeeld afgelopen 3 jaar in thuiswedstrijden en neem dan ook even het aantal strafschoppen mee ... jullie staan in beide categorien stevig bovenaan.. stop ff met janken zielepoot.. jullie hebben al jaren vrouwe Fortuna mee, of moet ik vorig jaar en dit jaar nog even de 10 plus wedstrijden dat PSV in blessuretijd nog even een wedstrijdje won aan herinneren? Dit jaar nog geen enkele blessure en het geluk dat tegenstanders steeds de belangrijkste spelers moeten missen (vanavond ook weer !)
    Vind ik leuk
    Vowtar +5241
    dinsdag 6 november 2018 om 15:36
    Nou.. Noem mij een penalty of rode kaart die onterecht was.

    En over die goals in de slotfase: Groningen-uit was een mooi voorbeeld. Die Groningers, die 1 pot per week spelen en veelal vrij zijn in interlandperiodes, waren na 80 minuten helemaal op. Dumfries daarentegen, die daarvoor midweeks CL had gespeeld en kort daarvoor 2 potjes met Oranje, kon nog volle bak gaan. Dan is het geen geluk, maar een logisch resultaat van het feit dat de spelers van PSV zo veel fitter zijn dan de rest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:22
    Ik heb Veltman nog zo nooit zo overdreven zien spartelen op de grond.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 09:16
    had je suares eens moeten zien
    Vind ik leuk
    Adjab +963
    dinsdag 6 november 2018 om 00:22
    Veltman wie ????
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:33
    Daarom mogen jullie hem volgend seizoen hebben net als Nick Viergever.

    Vind ik leuk
    yuuup +9567
    dinsdag 6 november 2018 om 00:49
    We vergeten Veltman echt niet. Maar dat is geen enkele reden om je niet te storen aan Lozano. Zijn gedrag komt de meeste mensen ondertussen wel de strot uit.
    Vind ik leuk
    komoanFC +2108
    dinsdag 6 november 2018 om 06:17
    Dumfries is pas een aansteller. Elk tikje begint hij direct te schreeuwen. Let er maar eens op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:20
    Net als die spelers van Ajax, tegen Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Adjab +963
    dinsdag 6 november 2018 om 00:24
    Wim terug in je hok Relativeren makker. Eerst lichtmasten maken dan weer onzin uitkramen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:28
    Lul jij ook zo slap tegen je hond?
    Dan luistert hij zeker slecht naar je? Dat zou ik ook doen. Bijv net als nu.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 02:35
    Nee tegen zijn hond spreekt hij liefdevol.

    Volgens mij sta jij nog onder zijn hond! Godverdomme dat is laag...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:16
    Dat jij zo over honden denkt ook.

    Ik zie geen nivo verschil. Honden moet je alleen op een andere manier toespreken, dan mensen.

    Verder is er geen verschil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:00
    Hahahah wimpie tog...ik zie zeker wel een niveau verschil, met je nivo...🤣 ben je soms fan van de dog whisperer? Sinterklaas komt eraan kerel, vragen voor sinterklaas!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 05:21
    Als iemand relativeert, is het Wim wel. Wim is juist een Feyenoorder waar ik mij niet aan stoor omdat-ie lult in de ruimte zoals velen hier, ja, ook sommige PSV'ers...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:16
    Dus jij vindt ook dat Feijenoord minstens 2 en misschien wel 3 rode kaarten had moeten hebben in die wedstrijd? Want dat had gewoon gekund en eigenlijk gemoeten he Wim??
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:05
    Er had wel meer gemoeten en gekund. Voetbal is geen zaalvoetbal. Een verdediger mag wel wat meer doen, dan alleen een pink uitsteken.
    Laten we het dan ook eens hebben over het 1e doelpunt en die handsbal. Dat had ook best wel of niet gekund.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:19
    Dus je noppen in iemands kuit zetten is vergelijkbaar met de doodschop die Dolberg uitdeelt?? Hands was het niet, bij PSV is dat ook geen hands en penalty volgens de VAR. Clasie had op zijn minst ook een kaart verdiend, net als van der Heide.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:24
    Jij noemt alles van 1 kant op.
    Hou dat vooral vast. En geloof heel erg in jezelf. Dan komt het altijd weer goed.

    Wat zeiden alle Ajacieden bij die handsbal van PSV? Maar nu niet meer natuurlijk.

    Feyenoord heeft al 6 rode kaarten gehad in dit nog prille seizoen. Ajax en PSV nul. Haha.
    Lekker toch voor je.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 6 november 2018 om 07:19
    Vond je Suarez ook verschikkelijk?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14433
    dinsdag 6 november 2018 om 10:05
    Ja die schwalbes en dat aanstellen wel ja!
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 6 november 2018 om 10:50
    Helaas zijn spelers zo van dat soort landen... Ze kunnen erg goed voetballen maar op de voetbalschool krijgen ze ook toneelles
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 04:32
    Ik snap die Derksen als PSV'er wel hoor... Lijkt mij een vreselijk ventje om tegen te spelen... Maarja eerlijk is eerlijk, wel fijn om erbij te hebben!
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 6 november 2018 om 07:05
    Sommige dingen moet hij inderdaad laten maar over de kaart van afgelopen zaterdag is niks op af te dingen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:07
    Als je zo'n sliding inzet, als laatste redmiddel, dan neem je een groot risico. Als je de bal mist, dan zit je altijd fout.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    dinsdag 6 november 2018 om 18:47
    Nu Derksen heeft gereageerd op deze manier zal de waardering voor Lozano stijgen, na Manolev weer een buitenlandse speler die door deze acteur overgeleverd wordt aan het publiek. Het aanzetten tot speler-specifiek oordelen is een vreselijke aanzet tot meten met verschillende maten.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    dinsdag 6 november 2018 om 00:09
    Dat is de clubcultuur. Alles mag als er maar gewonnen wordt. Hoe smerig dan ook. Daar wordt denk ik zelfs op gescout. Logisch dat Lozano toen opgevallen is.
    Je kunt ook de naam Lozano vervangen door Luuk de Jong.

    Dat begint al in de jeugd. Geen discipline en degene die dan doorbreken hebben allemaal een mentaliteit probleem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:12
    Prijzen winnen is nu eenmaal wat PSV doet. Is dat niet de bedoeling van competitie?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    dinsdag 6 november 2018 om 00:15
    En daarom zijn alle PSV fans successupporters.

    Ajax fans zijn voetballiefhebbers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:20
    Hahaha. Weer 1 met humor....
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:21
    Als Ajax verliest is de Arena leeg. Dus dat valt dan wel mee, denk ik dan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:10
    Tuurlijk jong. Ga buiten hangen met je vriendjes op een pleintje ofzo waar niemand je ziet of hoort.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 11:18
    vandaar dat het de tweede helft vh seizoen leeg is bij ajax zodra er niets meer te winnen valt maar ja dat zijn teleurgestelde voetballiefhebbers wij noemen dat gloryhunters
    Vind ik leuk
    Emnu +3637
    dinsdag 6 november 2018 om 00:18
    Inderdaad.

    Het resultaat voor alles manifest aldaar doet machiavellistisch aan.

    Bijna cult-achtig hoe alles onder t tapijt wordt geveegd of met de mantel der liefde bedekt maar oh wee als je n keer buiten t potje pist, dan ben je tot het einde der dagen n soort van staatsvijand.
    Ik noem n Labyad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:19
    Je doet je naam eer aan
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 11:19
    oh je bedoeld net zoiets als huntelaar nerres en veldman
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 6 november 2018 om 00:09
    De anti psv'er is ook weer wakker! Speler op zo'n hoge snelheid ontvangt veel tikken! En nee Lozano is geen bikkel maar als je ziet wat voor snoeiharde tackles die te verduren krijgt! #Promes#VVV flikker toch op derksen
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 00:10
    Lozano.. duikelaar, jankert en vooral een matenaaier
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:21
    Chuckie88....loser, kneus
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 00:23
    Haha, sukkeltje.. waarheid doet zeer he? Morgen de volgende domper.. van de 4 mogelijke prijzen, nog max 1 over en die gaat ook nog naar Amsterdam
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:26
    Idd.doet erg zeer de waarheid.....man man. Wat een ongelofelijke droeftoeter ben je
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 11:15
    nee jou reactie komt intelligent over
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:36
    Pas me aan
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:10
    Van Bommel gaat hier echt niks van zeggen hoor. Dat is een winnaar pur sang die het zelf ook deed. Aan de andere kant, theedoekhi had ook slimmer kunnen zijn. Werkt beide kanten op
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:11
    Gerbrands is een flapdrol 1e klas. Maar wordt door Oud VI Thijs Slegers als een man met charisma weggezet als een echte top directeur. Eindelijk iemand die het zegt, ik roep dit al een jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:22
    En nu? Verwacht je een prijs?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:24
    Wat een ongelofelijke kneusje ben je.
    Vind ik leuk
    Polleke +921
    dinsdag 6 november 2018 om 00:45
    Zegt de persoon wiens username een Calimero-complex schreeuwt...
    Vind ik leuk
    035 +5859
    dinsdag 6 november 2018 om 00:11
    Vind dat hij wel een punt heeft.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    dinsdag 6 november 2018 om 00:11
    Lozano zoekt gewoon de overtreding.
    Veel mensen zullen dit als slim beschouwen.
    Maar zoals Derksen zegt, het is gewoon matennaaien.
    En het ergste is, hij komt er elke keer mee weg.

    EDIT: En kijk eens wat hij allemaal tegen de grensrechter en scheidsrechter mag roepen. Ook het vragen om kaarten is de normaalste zaak van het leven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:18
    Ajax en PSV is wat dat betreft, 1 pot nat.
    Beide clubs komen overal mee weg.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    dinsdag 6 november 2018 om 00:20
    Feyenoord toch ook.
    Van de 4 rode kaarten die je verdiend in de JC Arena krijg je er maar 1.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:23
    4 maar?

    Ik had verwacht dat jij er minimaal 15 gezien had.

    En dan zelf klagen over Lozano.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 00:33
    4 is wat overdreven, maar Toornstra rood, St. Juste rood, Clasie twee keer geel, Van Persie geel en Van der Heijden geel waren alle terecht geweest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:39
    Zit die eierdop nou voor je ogen? Ik zie die Avatar niet zo goed.

    Ach, laat ook maar.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    dinsdag 6 november 2018 om 12:38
    Heerlijk ...echt ongelofelijk heerlijk
    En het zit diep hè Pietje....heel diep...lekkere hamlap...
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    dinsdag 6 november 2018 om 00:14
    Lozano die Mexicaanse dolfijn voetbalt altijd met zijn duikbrevet onder zijn voetbalschoenen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:24
    Wat wil je als je zoveel neergetrapt wordt. Dan moet je wel een keer vaker opspringen.
    En ja, hij speelt wel is toneel, maar dat is zijn manier van terugpakken, omdat hij zo vaak getrapt wordt. In zie liever iemand met wat meer theater, dan iemand die opzettelijk trapt.
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 00:43
    En iemand die opzettelijk slaat? Of iemand die opzettelijk een schwalbe maakt? Of iemand die het contact opzoekt, zodat diegene kan vallen?

    Waar ligt de grens?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:14
    Opzettelijk slaat, opzettelijk vallen, allemaal voorbeelden waar ik ook niet van hou, en in de zelfde categorie vallen als trappen(zoals eerder genoemd). Het contact zoeken zit verschil in. Meestal kan Lozano er niet aan ontkomen. Er zijn inderdaad ook 3-4 kaarten bij waarbij hij het uitlokt, daar hou ik ook niet zo van( maar dat doen goede spelers nou eenmaal).
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    dinsdag 6 november 2018 om 00:48
    Ik heb liever iemand die opzettelijk iemand trapt en het hele stadion dat kan zien. Kaart accepteren en door.
    Veel liever dan een matennaaier. Een sneaky valsspeler. Iemand die doelbewust anti voetbal speelt en lak heeft aan sportiviteit.
    Als jij dat goed wil praten dan ben je verkeerd bezig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:21
    Oké hier noem je een aantal dingen op waarbij je jezelf erg tegenspreekt.
    Je hebt liever iemand die iemand (bewust) neer trapt en de kaart accepteert.
    Dat is: anti-voetbal, onsportief, en een valsspeler. Dus dat klopt niet helemaal.
    Verder iemand die liever matennaait, dan iemand met poging tot mishandeling (even erg overdreven gezegd). Oké net waar je voorkeur ligt.

    En dat toneelspel praat ik niet goed. Dat zijn de kindrrziektes die erbij horen. Maar dat gebeurt lang niet zoveel als hier wordt beweerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:51
    Dan sta je daar compleet alleen in. Mensen zien liever vies spel en sensatie dan dat gedrag van die mexicaanse diepzee duiker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:25
    Ja dat is een keuze ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:56
    Whahahah die echt hilarisch! Mexicaanse dolfijn🤣
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    dinsdag 6 november 2018 om 01:46
    Geweldige speler...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:48
    Gebaseerd op wat? Zijn spel in de Mickey Mouse Leaque? Of op zijn balzak waar je dol op bent?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 11:23
    maar wat had ajax hem graag gehad
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    dinsdag 6 november 2018 om 12:52
    Een FC Utrecht fan die iets positiefs zegt over Ajax moet nog geboren worden? Maar bedankt voor je comment.
    Vind ik leuk
    Cantona +1050
    dinsdag 6 november 2018 om 00:14

    Op elk niveau heb je wel iemand die zich aansteld en hij is helaas niet de enige.
    Ze moeten het onsportieve gedrag aanpakken, maar dan ook internationaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:15
    Laat Derksen maar lekker op zijn eigen Ajax letten.
    Bij hem kunnen PSV en Feyenoord toch geen goed doen.
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    dinsdag 6 november 2018 om 08:22
    Derksen '' zijn eigen Ajax'' ????
    De Snor is redelijk objectief, die is voor of een tegen een speler / trainer zelden tegen een club. Het is algemeen bekend een fan van FC Boekhoorn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:26
    Iedereen is wel fan van meerdere clubs. Hij probeert objectief te reageren. VdGijp ook. Maar beiden lukt het niet altijd even goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:18
    Als dolberg na een schouderduwtje gaat liggen en hij krijgt een strafschop staan ze allemaal te juichen maakt huntelaar een swalbe dan is het professioneel . Bij psv spelen de smeerlappen de huilebalken de net niet spelers en bij ajax zijn ze stuk voor stuk geweldig. Ik ben benieuwd met wat voor anti psv kop jullie nu weer gaan komen . je zou bijna denken dat ze hier partijdig zijn ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:30
    Verschil is dat Dolberg en Huntelaar niet 10 meter schreeuwend doorrollen alsof hun been net doormidden geschopt is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:44
    Zeg maar zoals Suarez altijd heeft gedaan.Die kreeg zelfs een reclame spotje omdat die zo mooi kon vallen. Tagliafico doet precies hetzelfde maar dat wil je niet zien.
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 00:46
    Ok. Geef even wat momenten waar Tagliafico dit doet? En wat heeft Suarez nou weer mee te maken? Zullen we Van Bommel, Toivonen en De Jong er ook maar bij gaan halen. Wat een niveau.

    Wat een reactie eigenlijk ook weer. Is het nu zo moeilijk om het eens over het gedrag van je eigen spelers te kijken zonder daarbij altijd Ajax bij te halen. Jeetje.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 00:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:56
    Ik hoor PSV-ers altijd zeiken dat wij niet naar het verleden moeten kijken wat betreft onze prijzenkast, dan moet jij niet beginnen over een speler die al 8 jaar weg is uit Nederland.

    Overigens had ik er ook een hekel aan als Suarez dat deed, maar dat terzijde.

    Tagliafico zal best een aantal keer overdreven naar de grond zijn gegaan, dat doen alle zuid amerikanen namelijk. Maar Lozano staat in het overdrijven wel een paar treetjes hoger op de ladder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:02
    aaah okay nu is daar in eens een ladder. Naaien is naaien de aanvaller Lozano krijgt meer schoppen en Tagliafico deelt ze zelf flink uit en gaat liggen draaien bij iedere gelegenheid.Zo zien wij dat. Maar er is geen snor te vinden die daar iets over zal zeggen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:10
    Joh, je haalt er steeds meer onzin bij. Je originele post ging over Dolberg en Huntelaar, daar heb ik je al een tijdje niet meer over gehoord. Eerst begin je te mauwen over een speler die al 8 jaar weg is en vervolgens begin je over een linksback wat totaal niet te vergelijken is met een aanvaller. Heb je nog meer te janken ? Of was dit het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:25
    Jij begint over een ladder kerel. Naaien is naaien.Ajax spelers naaien ook .Alleen daar is dan Lozano beter in als jullie naaiers .zo vind ik het ook best
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:53
    Ben er maar blij mee. Als jouw IQ in temperatuur was uit te drukken, kwamen in Friesland de rayonhoofden nu bij elkaar.
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 00:18
    Derksen heeft zeker wel een punt. Maar Van Bommel gaat daar natuurlijk niks van zeggen. Hij was zelf ook een smeerlap op het veld.
    De rode kaart voor Doekhi was overigens gewoon terecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:24
    Van Bommel zal de eerste zijn die hem uit het zicht van de camera's complimenteert wanneer hij een tegenstander een kaart aansmeert of dankzij een schwalbe een penalty krijgt.
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 00:26
    Precies. Enge vent.

    En dat continue gejank richting de arbritage. Pff
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:57
    Bij Ajax willen ze graag dat ze de betere spelers beschermen.In deze korte tijd zijn er al meer als 30 ik meen 33 kaarten aan spelers gegeven die Lozano schopte.En daar zaten zat gemene overtredingen tussen.ik hoop dat ze Lozano ook meer gaan beschermen.
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 01:01
    Wat heeft Ajax hier nu weer mee te maken?

    Ja, Lozano is vaak zat getrapt. Merendeel van die kaarten zal best terecht zijn geweest. Maar het blijft een speler die toch wel bovengemiddeld vaak aan matennaaien doet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:04
    Dan val ik nu in herhaling .Suarez kreeg er een reclame spotje voor.En daar maakte geen mens een punt van.
    Vind ik leuk
    appeltje +833
    dinsdag 6 november 2018 om 08:41
    En Neymar deed het en er was wereldwijde ophef.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:22
    39 kaarten, dat is bijna elke wedstrijd 1. Dat zegt genoeg over hoeveel trappen hij krijgt te verwerken. Het is vrijogisch dat hij zich daarom soms wat aanstelt. Hij wordt constant kapot getrapt, dan denk hij ook wel: die gasten krijg ik wel op een andere manier.

    Niet helemaal netjes, dat klopt. Maar dat is het van de andere kant ook niet.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    dinsdag 6 november 2018 om 00:32
    Hij wordt helemaal niet kapot getrapt.
    Hij zoekt gewoon de overtreding.
    Neres (die qua voetbal veel verder is) zie je zelden vallen.

    lozano maakt er een potje van en dat hem zeker nog een keer opbreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:58
    Het is idd een overtreding maar Rood is wel zwaar gestraft.
    Het ligt niet aan Lozano maar aan de Scheids die er maar steeds op intrappen.
    Maar Pietje2015 had bijvoorbeeld een PSV verdediger op Vitesse speler deze overtreding gemaakt had hij misschien,geel gegeven.
    Ik ben daar van overtuigd,en die Turk die fluit (let maar op aankomende wedstrijden).
    Echt een thuis fluiter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:11
    Ja soms zoekt hij hem ook op(wat slimmigheidjes worden genoemd in het voetbal), maar ik zelf ook niet altijd achter sta. Maar in de meeste gevallen wordt hij gewoon neergetrapt omdat de tegenstander zijn versnelling niet aankan, probeer daar maar is op te letten volgende wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Artikia +372
    dinsdag 6 november 2018 om 00:44
    Inderdaad zeg. Men krijgt hier het schaamrood op de kaken omdat Lozano zich een beetje aanstelt als hij geraakt wordt. Maar de pogingen om hem de wedstrijd uit te schoppen "horen bij het voetbal".
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    dinsdag 6 november 2018 om 00:25
    Geen speld tussen te krijgen. En z'n tafelgenoten waren het volledig met hem eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:30
    Anders mogen ze geen boek uitgeven. Ja en amen knikken, is dan wenselijk.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    dinsdag 6 november 2018 om 00:41
    Toevallig zat één van je Feyenoord vrienden er ook bij die moet je de eerst volgende wedstrijd er dan maar op aanspreken. Als er één een eigen mening heeft is Jan Boskamp het wel.
    Vind ik leuk
    LoveGoals +125
    dinsdag 6 november 2018 om 00:33
    En omdat die jaknikkers het met hem eens waren, is het de waarheid? Is gewoon een overtreding op een doorgebroken speler, dus rood. Je hoeft iemand niet doormidden te schoppen om rood te krijgen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    dinsdag 6 november 2018 om 00:46
    Als Neymar het zou doen zouden zelfs PSVers er schande van spreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:28
    Het 020 kneuzengehalte is weer hoog op deze topic
    Vind ik leuk
    LoveGoals +125
    dinsdag 6 november 2018 om 00:31
    Ben blij dat ik dat klote programma niet meer kijk. Nu is dus Lozano aan de beurt bij die oude zeiksnor. Ik ben niet zo van het haten, dus zet gewoon een andere zender aan.
    Vind ik leuk
    bert +86
    dinsdag 6 november 2018 om 00:49
    Hij heeft gewoon gelijk,maar die snor moet ik ook niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 02:39
    En dat klote programma is blij dat jankballen zoals jij nu kijken naar Heel Holland bakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:40
    Het leukste is dat Lozano in de mickey Mouse competitie een geweldige voetballer lijkt. In het buitenland mag die continu de strijd aan gaan met zijn concurrenten of ze trappen hem in een rolstoel om zijn grote liefde voor huilend over het gras rollen.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    dinsdag 6 november 2018 om 01:53
    De jaloezie fruit ervan af...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:58
    Nee hoor, geld namelijk ook voor bijvoorbeeld Tadic en Blind.

    Volgens mij bedoelde je, de jaloezie " druipt" er van af. 🤓 kom je tegen mij dom lullen met je, jou en jouw.
    Vind ik leuk
    LoveGoals +125
    dinsdag 6 november 2018 om 09:34
    Met het kleine verschil dat Tadic en Blind al bewezen hebben het hogere niveau niet aan te kunnen. Lozano gaat de kans om zich te bewijzen nog krijgen. Zal hij slagen? Ik gun het hem. Voor nu mogen we als niks betekenend voetballandje blij zijn dat zo'n potentiële topper hier is komen spelen.

    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:56
    Whahaha jij bent gek.. blind is al jaren international en heeft zich staande gehouden bij united. Tadic heeft t ook zeker niet slecht gedaan in Engeland. Waarom denk je dat ze zo een goed salaris hebben? Ze hebben bewezen in het verleden ook het waard te zijn ;)
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    dinsdag 6 november 2018 om 00:45
    Volkomen gelijk meneer Derksen
    Vind ik leuk
    bert +86
    dinsdag 6 november 2018 om 00:48
    He he eindelijk eens iemand die iets zegt over die smerige matennaaier een verschrikkelijk menneke.kots misselijk wordt he van die smeerlap want dat ben je als je maat constand vraagt voor een kaart.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:49
    Nee niet Lozano is schuldig maar de Scheids.
    Die moeten beter de situatie inschatten.
    Vind ik leuk
    Wijsneus +10
    dinsdag 6 november 2018 om 00:51
    Johan je bent een oud zeikwijf, ga toch met pensioen gekke rare knoterpot
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 00:51
    Laten we hopen dat deze mexicaanse straathond een transfer maakt naar de premier leaque, daar laten ze zich niet op deze wijze kaarten aannaaien maar trappen ze hem doormidden.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    dinsdag 6 november 2018 om 01:51
    Haha...je wordt met de minuut vermakelijker...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:52
    En jij hapt steeds vaker🤡
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    dinsdag 6 november 2018 om 01:53
    Lik op stuk lieverd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:59
    🤢🤮
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:07
    Dat is toch typisch PSV? Als het geen Toivonen is is het wel een Lozano. Die jongen wordt met de week minder waard...
    Vind ik leuk
    Ryannero +33
    dinsdag 6 november 2018 om 01:11
    Derksen! Vuile hond
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:56
    Ik heb t aan hem door gegeven..

    Hij stak een sigaar op en zei dat ik dit verhaal beter naar RTL boulevard kan sturen.

    Volgens mij heeft hij schijt aan je uitspraak..
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 01:27
    Het is altijd hetzelfde liedje: als Lozano zulk gedrag vertoont, hebben de Ajax en feyenoordsupporters commentaar. Toen Suarez zo speelde, hadden de psv- en feyenoordsupporters wat te mekkeren. Met John Guidetti waren wij en de psv'ers weer aan het klagen.
    Dit zijn spelers die niet alleen met zoveel temperament spelen, maar ook de tegenstander het bloed onder de nagels vandaan halen. Echte winnaars die vaak over het randje gaan en ook in het buitenland van zich laten spreken.
    Verheug me al op de duels tussen de Ligt en Lozano.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3274
    dinsdag 6 november 2018 om 02:18
    Gedeeltelijk eens.
    Het is rood omdat het een doorgebroken speler is. Niet omdat hij door rolt.
    Vind Lozano minder vervelend als vorig seizoen, zeurt nu veel minder. Maar krijgt wel meer tikken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 03:32
    Misselijke vent die Derksen
    Vind ik leuk
    Harry.f +322
    dinsdag 6 november 2018 om 03:42
    Derksen zal zich moeten realiseren dat in zuid America het een levensgewoonte is om theatraal te vallen en kaarten aan te naaien aan tegenatanders, denk aan die misselijke Suarez nu van Barcelona.
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    dinsdag 6 november 2018 om 04:37
    oh, dus moeten wij dit maar accepteren? gewoon eens rood geven misschien helpt dat
    Vind ik leuk
    stratumseind +171431
    dinsdag 6 november 2018 om 03:46
    Zelden zo n onzin gehoord dan dit
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 03:53
    Die moesten ze echt een keer helemaal verrot schoppen smerig ventje
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 04:16
    Ik als PSV'er, ik snap de reactie wel hoor. Ik heb 'm er altijd heel graag bij, maar lijkt mij een vreselijke tegenstander... Doet net als Suarez altijd alles(!) om te winnen... Maargoed... Dit is ook wel het voetbal anno 2018 toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 04:17]
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    dinsdag 6 november 2018 om 04:36
    100% heeft Derksen gelijk, zo'n goeie voetballer, en dit kut gedrag. Als ik zijn tegenstander zou zijn, zou ik hem eens goed raken, even langs de bal een rotschop. PSV had vaak wat over Suarez te zeggen, maar Lozano is minstens zo erg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 05:34
    Huilie huilie.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11823
    dinsdag 6 november 2018 om 05:53
    Dus omdat veel tegenstanders van Lozano een kaart krijgen is hij een matennaaier? Dat is de wereld op z’n kop. Die spelers krijgen gewoon kaarten omdat ze Lozano alleen met een overtreding kunnen afstoppen.

    Het is trouwens heel opvallend dat hoe meer wedstrijden PSV blijft winnen (in de Eredivisie iig), hoe meer er gehaat wordt door met name de ajacieden hier. De afgunst druipt er vanaf.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    dinsdag 6 november 2018 om 05:56
    Ach het verschil tussen voetballers die voetbalden om te overleven of voor de lol! Neemt niet weg dat het behoorlijk irritant is! Een andere keer word hij wel goed geraakt en krijgt hij zelf geel, kan die naast die goddelijke kanarie in een hoekje uithuilen!
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1142
    dinsdag 6 november 2018 om 06:17
    Het is ook gewoon een doorgesnoven gek, en niets anders! Dat riep ik vorig jaar al, en het wordt alleen maar bevestigd
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:21
    Lozano heeft altijd dreiging maar is al maanden zichzelf niet ondanks zijn goals en assists. Eigenlijk speelde hij alleen zijn eerste zes maanden in NL zeer goed
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31842
    dinsdag 6 november 2018 om 06:24
    Zuid amerikaanse trekjes. Zonde.
    Vind ik leuk
    Mitch89 +1
    dinsdag 6 november 2018 om 06:25
    Toen Suarez dit op de Nederlandse velden deed was hij de grote held in Amsterdam... nu een speler in een ander rood-wit tenue dit doet is het ineens irritant?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 07:17
    Ongeveer 75% van alle Ajacieden hadden er een hekel aan als Suarez dat deed. Hij was inderdaad. De held in Amsterdam omdat hij gewoon geweldig kon voetballen.

    Lozano is daar ook mee bezig, en daar mag op afgegeven worden. Het enige wat gezegd wordt is dat Lozano snel een kaart probeert uit te lokken. Vat het niet persoonlijk op, dan gaat het leven veel makkelijker 👌👌
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1295
    dinsdag 6 november 2018 om 06:26
    Dan kan Derksen beter naar de oogarts die schele jachthond duidelijk te laat e duidelijk de benen de worden neergehaald en niet de bal die geraakt word die andere verdediger staat nog niet op 1 lijn en zal lozano nooit meer inhaken met die zijn snelheid dus duidelijk ROOD! weet je waar ik me zwaar aan irriteer die vieze gele snor van Derksen die mag die wel een keer goed wassen. En ik denk als die zijn colbertje uitrekt dat er vleermuizen uit komen gekropen vies oud mannetje!
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 07:20
    Volgens mij heb jij een voorliefde voor psv. Je kan niet ontkennen dat Lozano altijd smerig een kaart probeert uit te lokken.

    Over welke wedstrijd heb jij het trouwens? Over rkc-psv of vitesse-psv?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1295
    dinsdag 6 november 2018 om 07:46
    Vitesse PSV. Bovendien had Ajax Suárez wie hun grootste held was maar wel de naarste maniertjes dus hoezo selectief geheugen.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171431
    dinsdag 6 november 2018 om 06:30
    Ideale topic voor onze Amsterdamse vrienden.

    In grote getale laten ze hun frustraties en bijbehorend gehuil de vrije loop hier .

    Ik ben blij voor ze , opkroppen is erg slecht voor je bloeddruk .

    Tevens wil ik ze bij deze bedanken : de reacties hier waren voor ons weer lachen gieren brullen
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 06:31]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    dinsdag 6 november 2018 om 07:59
    Hahaha blijkbaar voel jij je toch weer geroepen om een lap tekst neer te kwakken. Maar het doet natuurlijk allemaal niks met je en je lacht erom. Zo doorzichtig allemaal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171431
    dinsdag 6 november 2018 om 08:01
    jij ook bedankt uiteraard
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:48
    Beste voetballer van de ED.
    Zie ook het wk van 2018.

    Blijft maar gaan en verdedigt ook nog eens mee. Hoe stop je hem dan...inderdaad door onbewuste overtredingen, gewoon omdat zijn snelheid continue verkeerd wordt ingeschat.


    Dat doorrolllen kan irritant zijn echter zal komend weekend eens tellen hoeveel spelers dit doen. Ik pak er maar een boekje bij en 2 pennen want dat zijn er veel.

    En wat betreft Derksen, prachtige man, echter als hij de overtredingen van o.a Beugelsdijk had moeten incasseren zoals Lozano dan had jij voorlopig weinig blues meer kunnen spelen.

    Ja Lozano rolt wel eens te ver door, echter het is onzin dat ze hem niet raken, en bij schwalbes mag hij gewoon geel krijgen van me, ook als hij een kaart vraagt. Zo zijn de regels...maar ja die regels dat blijft een probleem want ellebogen mogen ook niet, trappen van achter ook niet etc.

    p.s. Derksen was je ook zo negatief over Robben tegen Mexico op het wk bij de penalty?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 07:23
    'En wat betreft Derksen, prachtige man, echter als hij de overtredingen van o.a Beugelsdijk had moeten incasseren zoals Lozano dan had jij voorlopig weinig blues meer kunnen spelen.'

    Dat is inderdaad makkelijk zeggen tegen een oude man, die zal met alles zijn botten breken dus een beetje vreemde vergelijking. Derksen is in zijn carrière vaak genoeg onderuit gestampt en ging nooit trieste dingen zoals lozano doen.

    Verder verafschuwde Derksen die active van Robben. Hij is van mening dat schwalbes niet bij het voetbal horen. Hij was blij dat Nederland won maar het voelde niet goed om daar blij voor te zijn.
    Dat is was Derksen van die active van Robben vond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:49
    Oké, dezelfde Derksen die onderling nep ruzie maken om de kijkcijfers af en toe op te krikken, die Derksen toch?

    En het is die Derksen toch die bij Veendam nooit zal zijn gevallen als ze hem een keer raakte, die Derksen toch?

    En het is die Derksen toch die aan iedereen schijt heeft en sigaren rookt als goed voorbeeld voor de jeugd, die Derksen toch?

    Man man Derksen is een prachtige man op zijn manier echter er komt veel onzin uit. Laat hem fijn NEC analyseren.
    Vind ik leuk
    PSV-WKS +37
    dinsdag 6 november 2018 om 06:50
    Als PSV fan vind ik ook dat Lozano, en andere PSV spelers meer als mannen moeten gaan spelen. Altijd proberen door te gaan voor de bal, tenzij je echt niet kunt.

    Kan me nog een actie van Lens herinneren in de Europa league een aantal jaar terug. Die werd aan de zijkant van het veld onderuit gehaald door de keeper. Als hij was blijven liggen was het zeker een rode kaart geweest voor de keeper, maar dat deed hij niet. Hij stond op, rende door en scoorde vervolgens prachtig, zowat vanaf de achterlijn. Daar heb ik nog steeds veel respect voor en ik zou het mooi vinden als alle PSV spelers dat als maatstaaf gaan gebruiken. Op de lange termijn win je daar het meeste mee!

    Voor wie de goal niet Kent; https://www.dumpert.nl/mediabase/1677041/b9e9b8bf/jeremain_lens_scoort.html
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 06:54]
    Vind ik leuk
    Benniewies +937
    dinsdag 6 november 2018 om 06:51
    Net zo'n smerig mannetje als die Toivonen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:55
    Zijn we nu allemaal ineens blind, omdat meneertje Dercksen iets zegt? Lozano wordt wel degelijk geraakt en hard ook. Keuren we deze overtreding op Lozano nu ineens goed, omdat de haat naar PSV groter is? Al was dit Tadic of Van Persie, dit is gewoon rood. Wat Lozano erna doet, vind ik meer zelfbescherming. En bij die snelheid, zou iedereen rollen. Lig jij maar eens ineens stil als je op die snelheid valt. En dan grijpt hij inderdaad naar zijn enkel, want ja daar word hij geraakt.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1509
    dinsdag 6 november 2018 om 06:57
    Verschrikkelijk om tegen te spelen, maar heerlijk in je eigen team.

    Beetje de Suarez van Ajax destijds. Leg die statistieken er eens naast dreksnor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 06:58
    Dit zijn eeuwige discussies. Er zijn mensen die graag zo'n speler in hun team zien, want tegen 10 voetbalt het toch ff een stukje gemakkelijker (al wil Mark ons anders doen geloven) Er zijn ook mensen die dit soort voetbalgedrag onsportief vinden.

    Kan me nog heel goed herinnerenn dat Robben tegen Mexico een strafschop mee kreeg Het was misschien niet sportief maar daar heb ik op dat moment weinig Nederlanders over horen klagen

    Dus een discussie die altijd zal bestaan en waar de supporter van de "eigen" club net iets anders over denkt

    PS
    Zelf vond ik dit echt wel een overtreding waar je rood voor kon geven !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 06:58]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:04
    Is robben niet altijd zo geweest neymar,ronaldo ga zo door als je eenmal behendiger en sneller bent dan je tegenstander krijg je eerder een goeie trap maar vind wel dat lozano moet stoppen met constant scheidsrechters teroepen als het een kaart is ziet de scheids het zelf wel!
    Vind ik leuk
    Jan3611 +157
    dinsdag 6 november 2018 om 07:07
    Was gewoon rood
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:12
    Is een kwaliteit!! Idd een nare maar goed dat telt niet in de voetballerij, Suarez kan het ook dus het zal ze wel met de paplepel worden ingebracht in die zuid Amerikaanse landen! Alleen de winst telt

    Vitesse had er zeker een goeie kans gehad met 11 man maar helaas, overigens betwijfel ik of het geel was maar goed gozubuk is ons toch al niet gezind dit jaar met kaarten...

    Voor vitesse wordt het nu sprokkelen tot aan de winter en dan maar hopen op een cv en spits erbij in de winter met daarbij een spoedig herstel van buttner, musonda, gong, beerens zie en hoop ik dat het nog wel goedkomt in arnhem
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    dinsdag 6 november 2018 om 07:21
    Ik hoopte ook op een gele kaart, nu tegen 10 man speelde psv nog slapper... nongelant was het. Kwam het spel van psv niet ten goede..
    De kaart was terecht, lozano was op snelheid en de laatste verdediger haalde hem neer ipv de bal. Rood!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:19
    Dit is waarschijnlijk ook de reden dat er geen topclub voor hem komt....straks lekker duikelen bij een Spaanse middenmoter. Vreselijk irritant gedrag, waar niemand iets van zegt! Bij NAC ook, dat was helemaal een vieze schwalbe om een collega rood aan te naaien! Maar niemand die iets zegt.......snel wisselen en van de trainer een 8,5 krijgen.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:40
    Ik heb het wel gemeld als PSV fan, ook ik vond dat een enorme schwalbe waar geel voor gegeven moest worden.

    Maar daar gaan we weer, Dolberg zijn overtreding op Schwaab was ook rood, Onana elleboog is rood, Kali hoe hij inkomt is rood, Toornstra op Frenkie is rood, Tadic op Lozano is rood, Beugels dijk op Lozano is rood, Rosario tegen ? was ook rood, Huntelaar tegen AZ was rood etc etc.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:08
    Jij houdt zeker niet van Ajax. Je komt ze nog wel tegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:22
    Lozano moet gaan oppassen
    Vind ik leuk
    DuWijk +317
    dinsdag 6 november 2018 om 07:23
    De gekozen woorden zijn misschien wat zwaar, maar lijkt mij dat niemand, zelfs een objectieve Psv’er dit niet kan ontkennen.
    In het veld geen prettige jongen.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    dinsdag 6 november 2018 om 07:25
    Dus omdat tegenstanders hem
    Constant schoppen ligt het aan Lozanno.
    Lekker voorbeeld. Het us dus geel maat Lozanno is de schuldige. Lozanno is gewoon re snel en daarom zijn de tegenstanders altijd te laat . Het ligt dan toch aan hunzelf of z enog ingeijpen of niet.
    Wel een mooi team dat Veronica inside. Allemaal personen aan tafel die zelf verslaafd, overspannen, uitgekost , zakkenvullers, eigen boek uitgaven promoten en zelf nog nooit iets gepresteerd hebben. Zelfs die Boskamp. Die lijkt niet 100%. Hulpzoekers zijn het die met uitspraken reacties uitlokken. Ook ontberen zij voetbal intelligentie. Zitten er altijd naast of hebben het weer niet gezien. Ook is het niet toevallig dat zij altijd een sneer naar PSV geven. Die komen namelijk niet in hun programma. Overigens welk weldenkend persoon gaat er zitten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:25]
    Vind ik leuk
    ritje +205
    dinsdag 6 november 2018 om 07:53
    hallo Ik Vind DERKSEN een eerste klas azijnzijker! maar hier heeft hij wel een punt! Hier had de VAR moeten ingrijpen! Het was zefs geen !!! gele kaart. Het wordt met de kaarten steeds meer een mierenneukerij! Vorig jaar had De Jong de valleritis! nu heeft Lozano het overgenomen! mvg ritje
    Vind ik leuk
    freek1958 +131
    dinsdag 6 november 2018 om 07:57
    hij moet echt eens een goede trap op ze knie krijgen dat die 6 maanden niet meer voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:42
    Leuk van je Freek 1958, hopelijk blijf jij gezond...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:59
    Derksen moet altijd wat te zeveren hebben. Lozano is een type voetballer die je niet als tegenstander wil hebben, maar wat zouden andere clubs hem heel graag in hun team willen. Zo was Toivonen ook in zijn tijd bij PSV, ook zo'n irritant spelertje maar kon geweldig voetballen.
    Vind ik leuk
    Smiley +17
    dinsdag 6 november 2018 om 08:07
    Die Derksen is niet meer goed... wordt tijd voor pensioen of beter kliniek in misschien...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:25
    Amen!!!!!!!!!!!!!!!🙏🏼
    Vind ik leuk
    Sucrates +238
    dinsdag 6 november 2018 om 08:27
    Derksen heeft weer wat ie wil. 1 overtrokken stelling zodat iedereen weer lekker over hem heen kan vallen (of met hem mee kan huilen). Mensen, laat je niet zo opnaaien. Dit is puur voor de kijkcijfers.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20985
    dinsdag 6 november 2018 om 08:33
    Maandenlang was er niks te vinden over Psv. Nu heeft Derksen een stok gevonden. Droeftoeter
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    dinsdag 6 november 2018 om 08:35
    Wie luistert er nog naar een demente ouwe lul uit Grollo. Die neem je niet serieus. Lozano is een gifkikkertje die heel sluw speelt. Bij Ajax speelde er ene Suarez. Die kon er ook wat van. Onze eigen Arjen Robben deed het ook. Zo kan ik er nog een zooi opnoemen.

    Weet je wat ik leuk vind aan Veronica Inside. Het wegzappen. Kom op he, wat een slap aftreksel is Veronica inside, speciaal gemaakt voor de domme boze impotente Nederlanders.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:42
    Helemaal mee eens!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:50
    ik vermoed zo dat 70%van de Nederlandse bevolking die Derksen ook een
    verschrikkelijke Kerel vinden , wat een waardeloze kerel, wat hij zegt moeten dat wel allemaal slikken, met de woorden van Eric Meiers zou ik zeggen
    wat een kut vent
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:09
    Na grondig onderzoek ben je tot dit percentage gekomen?
    Hierin heeft hij gewoon gelijk, wordt tijd dat ze die Lozano eens gaan aanpakken, want na grondig onderzoek weet ik dat 80% van de voetballiefhebbers hem liever een keer over de boarding heen zien vliegen.
    Vind ik leuk
    Birdiemann +371
    dinsdag 6 november 2018 om 09:01
    Lozano gaat teveel met huilebalk Luuk de Jong om denk ik , want hij is net hetzelfde .
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:04
    Dat sowieso, duurt niet lang voordat geen enkele scheidsrechter direct zal fluiten als dat takkie weer op de grond ligt. Ook de VAR had hier in moeten grijpen, want centraal liep nog iemand van Vitesse die hem had kunnen stoppen en volgens mij moet je alleen rood geven in deze situatie als hij alleen op de keeper af gaat. Je kunt niet beoordelen of hij sneller had geweest dan die centrale man, dat weet je achteraf pas.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3276
    dinsdag 6 november 2018 om 09:17
    Ben het wel met Derksen eens, vindt Lozano ook een vreselijk jong (wel een geweldige voetballer overigens). Maarja, ik denk niet dat o.a. de PSV'ers anders over bijvoorbeeld Suárez dachten..
    Vind ik leuk
    numann14 +92
    dinsdag 6 november 2018 om 09:17
    Hoor meneer Derksen niet over Vitesse die vanaf minuut een bezig waren met tijdrekken en een flink aantal spelers hadden de " vallende ziekte" want als er maar een psv speler on de buurt stond vielen ze al om.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:18
    Azijnplasser die snor!!
    Vind ik leuk
    pico323 +6049
    dinsdag 6 november 2018 om 09:18
    Derksen heeft helemaal gelijk. Ik hoop dat ze hem vanavond even flink aantal schoppen geven en dat hij een paar maanden uit de rolatie is. Ter vergoeding van alles spelers die door hem geschorst worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 11:44
    Dag Pico, slaap je ook met een cape en een masker op?
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    dinsdag 6 november 2018 om 09:23
    Doekhi hield zijn been laag op de grond en raakte Lozano nauwelijks. Die rolt, gilt en krijst alsof zijn been er af ligt. Maar niets is minder waar... zet deze correcte sliding naast de aanslag van Kali op Petterson en je begrijpt niet dat Doekhi rood kreeg en Kali geel...
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:24
    Nouri is de grootste schwalbe koning
    Vind ik leuk
    onbemind +256
    dinsdag 6 november 2018 om 09:29
    In het verleden hadden we Lazeroms en Israel, dan had Lozano weinig
    wedstrijden meer gespeeld !!
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    dinsdag 6 november 2018 om 09:42
    Ach Derksen.
    Er zijn meer mensen die een hekel hebben aan De Snor dan aan Lozano.
    Mag die man AUB van TV.
    Negatief bij alles die boer uit Grollo.
    Vind ik leuk
    pico323 +6049
    dinsdag 6 november 2018 om 09:47
    kijk dan niet. eigen keus..
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    dinsdag 6 november 2018 om 09:50
    Het staat hier.
    Kijken doe ik al niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:48
    Volgens mij is het hele programma gebaseerd op matennaaierij .
    Ze schofferen publiekelijk voetballers en collega's ( Twan Huys o.a.) en vervolgens zijn ze van mening dat ze inmiddels t beter weten dan 39 scheidsrechter en Grensrechters incl. De var .
    Zelf hebben ze voetballend vele voetballers eraan genaaid.
    Gijpie ( Simon tahamata ) en derksen kwam overal te laat met zijn lompe voetbal . Kraaij jr heeft meer kaarten gehad dan wie ook.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2635
    dinsdag 6 november 2018 om 09:50
    Dit is precies wat je nodig hebt, zxeker in grotere wedstrijden. Alsof Lozano de enige is die dit doet. Ja, in Nederland misschien wel een van de enigen, aldaar het Nederlandse 'succes'
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:56
    Niks mis met Lozano. Spelers als hij worden constant geschopt. Zie Neymar. Derksen is een zeikert. De verdediger van Vitesse was gewoon te laat en de scheidsrechter beoordeelt get als een rode kaart. Lozano was bezig met opstaan, hij vroeg niet aan de scheids om rood te geven. Het interesseert mij niet of het een goede tackle was; de verdediger nam het risico en kreeg terecht rood..
    Vind ik leuk
    johny +38
    dinsdag 6 november 2018 om 10:02
    Ja Derksen heeft volkomen gelijk deze Mexicaan hoort met deze gemene actie's niet thuis op de Nederlandse velden. Het is te hopen dat hij de juiste speler tegenkomt die hem voor een paar maanden eruit tikt en dan zullen de meeste mensen zeggen eindelijk gerechtigheid. KNVB moet de scheidsrechters de opdracht geven om op die Mexicaanse gangster beter te gaan letten en hem bij de volgende swalbe een rode kaart te presenteren. zodat hij minstens 3 wedstrijden aan zijn broek krijgt. Van Bommel hoeft zich dan niet te gaan ergeren want hij had maatregelen moeten nemen tegen deze Mexicaanse kwal of te wel matennaaier, dit smerige mexicaanse spel hoort niet in de Ere - divisie. Henk
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:12
    Als iemand zijn mening geeft moet je eerst kijken en luisteren naar wie het zegt. Dan moet men gewoon denken:"Oh het is de mening maar van Derksen". Die seniele oude gek die alles kan roepen omdat het satire is.
    Zo. Derksen heeft zijn zegje gedaan en door !!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:24
    Halleluja
    Vind ik leuk
    Jan A +0
    dinsdag 6 november 2018 om 10:29
    Het is toch duidelijk Derksen zal alles proberen om PSV een oor aan te naaien , dit in opdracht van zijn huidige baas de Mol die tenslotte een groot fan van Ajax is. Gelukkig heeft Derksen meer verstand van muziek als van voetbal.
    Vind ik leuk
    RWA040 +351
    dinsdag 6 november 2018 om 10:30
    Eens met Derksen. Lozano is verschrikkelijk goed, maar dat gerollebol en kaarten aansmeren moet stoppen. Hij moet gewoon met zichzelf bezig zijn en niet om alles gaan lopen janken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:33
    Trouwe PSV supporter ofniet, je moet toegeven dat hij hier wel een punt heeft. Tegenwoordig hebben al die Zuid Amerikaanse gastjes die trekjes, het lijkt wel een trend. Tuurlijk was het een overtreding van die speler van Vitesse maar hij raakte hem alleen, en om dan zo overdreven te gaan rollen slaat volkomen nergens op. Van Bommel moet hier indd echt iets van gaan zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:37
    Het is een schande dat zo'n nitwit als Derksen deze teksten over Lozano mag uitkramen. Heeft meneer Derksen de overtreding wel gezien. Ook zonder blessure waas het rood r kon geen verdediger Lozano meer in halen dus doorgebroken speler en dat is rood. Daarnaast wil ik meneer Derksen wel eens zien als hij op volle snelheid ( zal bij hem niet zo snel zijn) onderuit gehaald wordt! Heeft meneer Derksen wel gezien hoe vaak Lozano op onreglementaire wijze gestopt werd en wat hij allemaal moet incasseren. Dat is in iedere wedstrijd zo. Het is een wonder dat die man een wedstrijd uit kan spelen met al die aanslagen. Als hij geraakt wordt heet het aanstellen maar o wee hij schampt iemand dan is het direct "dat moet rood zijn" Meneer Derksen ga aub bij een jeu de boulles club.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6677
    dinsdag 6 november 2018 om 10:38
    100% eens met de nationale zeiksnor. Lozano is een geboren matennaaier pur sang.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:49
    38% psv'ers :P
    Vind ik leuk
    michelhx +3693
    dinsdag 6 november 2018 om 11:07
    Ach ja, dat zit nu eenmaal in de mentaliteit bij die Zuid en Midden Amerikanen. Suarez heeft daar ook een handje van en zo zijn er tal van voorbeelden te noemen. Ik hou er persoonlijk ook niet van en vind inderdaad dat er tegen opgetreden dient te worden door scheidsrechters, maar je weet vaak niet in eerste opzicht of iemand zich aanstelt of niet. Wellicht een uitbreiding van het takenpakket van de VAR nodig om dit eens goed te beoordelen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3112
    dinsdag 6 november 2018 om 11:13
    hee een psv topic en alle ajax trollen zijn weer wakker en maar klagen in de ajaxtopics over haat
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    dinsdag 6 november 2018 om 11:42
    Een grote jankerd. Net las de jong. Alleen maar vragen om kaarten. Wel prima voetballers overigens. Maar jammer van dat naaigedrag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:04
    Als Lozano ook maar een keer echt geraakt was zoals hij doet voorkomen had hij geen minuut meer gespeeld daarna
    Maar wonder boven wonder,na zo'n verschrikkelijke moordaanslag loopt hij weer net zo vrolijk en zelfs nog beter op zoek naar zijn volgende duikeling in de hoop op een nieuwe kaart dit gesteund door de Jong die er wild zwaaiend en mekkerend achter aan rent
    Dit alles aangemoedigd door v.bommel .👎👎
    Vind ik leuk
    Deck010 +7764
    dinsdag 6 november 2018 om 12:55
    Tsja......ze kunnen nu eenmaal niet allemaal zo goed een schwalbe maken als Berghuis.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    dinsdag 6 november 2018 om 14:46
    Ik zei gisteren:

    "Lozano mag gerust nog een jaar blijven. Die man heeft kwaliteiten aan de bal én weet een heleboel Ajacieden op de kast te jagen. Ga zo door!"

    En daar heb ik volkomen gelijk in. Je ziet ze gewoon rood aanlopen in hun weinigzeggende commentaren. Het gebrek aan succes begint z'n tol te eisen. Of wellicht heeft het gelijkspel tegen de Graafschap meer psychologische schade aangericht dan aanvankelijk werd gedacht. Wie zal het zeggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:44
    Je hebt misschien wel een vooruitziende blik
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    dinsdag 6 november 2018 om 15:16
    Zo'n tirade kan je elke week voor veel meer spelers doen.
    Van Basten trainde op schwalbes om de perfecte penal binnen te slepen.
    Dat hoort ook niet.
    De scheids moet gewoon beter kijken de voet was op de grond en het been ook, prima sliding, bij NAC zag ik ergere dingen.
    Maar de rode kaart verpestte het wel voor de neutrale kijker.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    dinsdag 6 november 2018 om 16:31
    Als je toch hoort wat die randebielen allemaal vertellen tijdens zo’ n uitzending. Echt schandalig. En dat voor 450.000 euro per jaar. Het wordt tojd dat die Derksen eens eens een x gruwelijk op zijn toeter wordt gemept. Hoe haal je het in je hoofd om op te roepen om Lozanno een doodschop te gaan geven. En dan altijd de moraal ridder uithangen om tegen Gerbrands te roepen dat hij moet ingrijpen. Er moet tegen de praatjesmakers van Veronica inside worden ingegrepen. Altijd over hoeren, de kut, homo’s, enz. Ze hebben werk genoeg aan zichzelf deze achterbakse gluiperige vertalers van de zogenaamde kroegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:45
    De frustratie bij die Derksen wordt met elke overwinning van PSV groter en elk kampioenschap van het door hem zo gehate PSV kost hem weer een jaar van zijn leven. Ga me bijna schamen dat zo een jankbal ook NEC supporter zegt te zijn
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1505
    dinsdag 6 november 2018 om 17:00
    Derksen heb wel een punt dat hij tegenstanders kaarten aannaait etc.
    De andere kant van de munt.
    Je hebt zulke etterbakken wel in je elftal nodig om de overwinning over de streep te trekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:45
    Als je dat nodig hebt, zegt dat ook iets over de kwaliteit van het team. Dat dit gebeurt in de onderste regionen uit lijfsbehoud waar ze kwaliteit tekort komen, kan ik volgen. maar als je op zo'n manier kampioen wilt worden. Dan sta je lekker in je hemd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:35
    Vreemd dat niemand hem eens echt doorzaagt.
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    dinsdag 6 november 2018 om 18:57
    Irritant, verschrikkelijk, maar zo ontzettend goed! Echt een genot om naar te kijken. En Lozano staat daar gewoon om bekend, ook bij Pachuca en bij het Mexicaanse elftal was/is hij zo.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11385
    dinsdag 6 november 2018 om 19:06
    Het ergste is nog dat guzubuyuk hem weer rood geeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:05
    Derksen heeft gelijk. Lozano zal altijd proberen de tegenstander een kaart aan te smeren door opvallend koprollen te maken bij een nauwelijkse aanraking. Heeft dan de kuren van Neymar die ook steeds blijft gillen en rollen. Alleen is Lozano een aansteller van de bovenste plank en iedereen krijgt een hekel aan hem. Hij moet zich niet aanstellen. Is verder een voetballer met klasse maar zijn mentaliteit deugt van geen kanten.
    Zie de Jong tien keer liever en die blijft altijd gewoon de Jong. Is
    de spelmaker bij PSV. Wens ze veel succes vanavond.
    Bestuur van PSV zal Lozano toch eens op het matje moeten roepen.
    Aanstellers worden niet geboren maar maken zichzelf.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 6 november 2018 om 23:01
    Zo is het en niet anders... tacovreter is een matenaaier
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws