'Keizer kan 2 miljoen euro verdienen in Lissabon: afkoopsom van ruim vijf ton'

    'Keizer kan 2 miljoen euro verdienen in Lissabon: afkoopsom van ruim vijf ton'

    dinsdag 6 november 2018 om 07:10

    Marcel Keizer heeft maandagavond gereageerd op de transfergeruchten rondom zijn persoon. De voormalig Ajax-trainer wordt de afgelopen dagen nadrukkelijk gelinkt aan de trainersvacature bij Sporting Portugal.

    Voetbal International meldde zondagavond dat Keizer zelf al rond is met de Portugese topclub, maar dat zijn huidige werkgever, Al-Jazira uit de Verenigde Arabische Emiraten, nog niet mee wil werken. In Portugal suggereert men dat de 49-jarige Badhoevedorper na de Europa League-wedstrijd met Arsenal van donderdagavond wordt gepresenteerd in Lissabon. Keizer heeft inmiddels bevestigd dat hij contact heeft gehad met Sporting. "Ze hebben me uitgenodigd, maar er was geen formeel aanbod", vertelde tijdens de persconferentie na het thuisduel met Al Wasl, geciteerd door Record.

    De trainer liet echter niet het achterste van zijn tong zien. "Ik ben nu de trainer van Al-Jazira. Ik heb nooit gezegd dat ik een aanbod zou accepteren of afwijzen, omdat er momenteel niets concreets speelt", aldus Keizer, die nog tot de zomer van 2020 onder contract staat bij zijn huidige werkgever. De Telegraaf meldt dinsdagochtend dat Sporting ruim vijf ton betaalt om die verbintenis af te kopen. Keizer kan volgens de ochtendkrant tot medio 2021 tekenen en een jaarsalaris van bijna twee miljoen euro opstrijken.

    Poll

    Past Keizer bij Sporting?

    (1569 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31824
    dinsdag 6 november 2018 om 07:14
    Gelijk gaan man.

    Met je al gebeuren .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:14]
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1084
    dinsdag 6 november 2018 om 07:22
    2 miljoen per jaar lekker hoor. Voor een ton per jaar was hij daar ook wel gaan zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:27
    En dan zeggen ze dat je s’morgens op je best bent.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:34]
    Vind ik leuk
    Talentscout +1171
    dinsdag 6 november 2018 om 09:58
    Volgens mij verdiende hij bij Al Jazira meer hoor
    Vind ik leuk
    koosje +495
    dinsdag 6 november 2018 om 07:15
    Keizer past bij heel veel clubs. Als je maar hele goede spelers hebt, waar je een team mee kan bouwen.
    Vind ik leuk
    derksen +8846
    dinsdag 6 november 2018 om 07:22
    Weer een nederlandse trainers die na ongeveer 21 dagen wordt ontslagen keizer zal dost natuurlijk niet opstellen
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1084
    dinsdag 6 november 2018 om 07:33
    En weer een Nederlandse miljonair erbij, met haast geen vinger uitsteken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26496
    dinsdag 6 november 2018 om 07:42
    2M lekker hoor. Gaan! Vergeet niet vast goede afspraken te maken over de afkoopsom bij ontslag ;-) Regelmatig knikkeren ze bij Sporting de coach eruit..
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:46
    Ik weet niet hoor maar Jorge Jesus die voor Jose Peseiro trainer was van de Leões die zat er 2/3 jaar hoor. Die serviër die werd er alleen uitgehaald omdat hij werd aangesteld door het oude bestuur. Maar de nieuwe bestuur zag het in Peseiro zitten. Maar peseiro kon niet goed met de selectie opschieten dus hebben ze hem ontslagen. Dus ze worden niet snel ontslagen dit is gewoon een uitzondering
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26496
    dinsdag 6 november 2018 om 17:17
    We gaan het zien. Al wonderlijk genieg dat ze bij Keizer uitkomen. Intern bij Sporting heeft iemand een goed woordje voor hem gedaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 07:45
    Leuk voor Keizer, gun het hem van harte een mooie club. Natuurlijk schandalige behandeld bij Ajax en slachtoffer geworden van hogere machtspelletjes.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 07:45]
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    dinsdag 6 november 2018 om 07:51
    2 Miljoen per jaar is serieus geld, maar ik moet het maar zien hoe lang hij het daar uit houd. Voor je CV kun je beter in Portugal trainen dan in de zandbak. Ik wens hem hoe dan ook veel succes!.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1860
    dinsdag 6 november 2018 om 08:13
    Nu gaan we meemaken of hij geschikt is. Hij heeft bij Ajax niet echt de kans gehad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 08:32
    Keizer verdiende altijd 2000 euro per maand. Dat is dan ff schrikken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 09:28
    ff Ronaldinho bellen.
    Vind ik leuk
    onbemind +256
    dinsdag 6 november 2018 om 09:31
    Toen hij vertrok bij Ajax kreeg hij meer denk ik. !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 10:27
    Ik kan nog steeds niet begrijpen dat Sporting hem wil hebben. Als ie word aangesteld hoop ik dat hij slaagt uiteraard maar je kunt er op wachten dat ie vroeg de laan uit word gestuurd.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6670
    dinsdag 6 november 2018 om 10:33
    Als de Telegraaf juist is geïnformeerd dan hoeft geen mens over zo'n aanbod na te denken!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:20
    Gewoon doen die kans komt niet vaak langs voor trainers als hij.

    Wie weet gaat hij nog verrassen ook.
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    dinsdag 6 november 2018 om 15:13
    Toch weer 1 trainer in het buitenland erbij.
    Nederland telt mee mensen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws