'Meneer Malone kon bij FC Twente 350 duizend euro per jaar verdienen plus premies'

    'Meneer Malone kon bij FC Twente 350 duizend euro per jaar verdienen plus premies'

    dinsdag 6 november 2018 om 12:45

    ADO Den Haag-verdediger Dion Malone en zijn zaakwaarnemer John Veldman zijn afgelopen zomer met elkaar in conflict geraakt, bericht Voetbal International dinsdagmiddag. De 29-jarige geboren Surinamer zette zijn belangenbehartiger aan de kant, waarna Veldman een arbitragezaak heeft aangespannen bij de KNVB.

    Malone transfereerde een jaar geleden van ADO naar FK Qabala in Azerbeidzjan, maar liet binnen één seizoen al zijn contract ontbinden: Veldman was bij beide transacties betrokken. Afgelopen zomer ging Malone op zoek naar een nieuwe club en werd hij benaderd door zijn oude liefde ADO en FC Twente. De verdediger zag beide opties echter niet zitten en liet weten niet tevreden te zijn over Veldman.

    Deze vindt echter dat Malone de schuld bij zichzelf moet zoeken. "Het hele seizoen ben ik bezig geweest. Amerika, Turkije", vertelt de zaakwaarnemer tijdens de arbitragezaak, geciteerd door Voetbal International. "Maar als je in een seizoen twaalf wedstrijden speelt in Azerbeidzjan, moet je ook realistisch zijn. We hebben het niet over de Premier League."

    150 duizend euro
    Malone wilde Veldman inruilen voor het bureau Key Sports van Frank Schouten en stelde voor om een deel van zijn tekengeld af te staan. Veldman ging echter te hoog in de boom zitten, vindt Malone. "Op het moment dat de andere partij in beeld kwam, is er gevraagd om een bedrag van 150 duizend euro om mij over te nemen. Bij mij is dat in het verkeerde keelgat geschoten. Vanaf dat moment hebben we geen contact meer gehad."

    Veldman vindt echter dat hij wel degelijk recht had op een dergelijk bedrag. Hij laat tijdens de arbitragezaak weten dat FC Twente Malone een 'fantastische aanbieding' had gedaan. "Een vierjarig contract. Meneer Malone kon bij FC Twente 350 duizend euro per jaar verdienen plus premies. Ik had daar recht op tien procent commissie. Vier jaar lang." Malone besloot echter, naar eigen zeggen volledig op eigen houtje, om met ADO te onderhandelen. Daar tekende hij een tweejarig contract voor een salaris van 225 duizend euro, waar volgend seizoen nog eens tienduizend bovenop komt.

    Volgens VI gaat de arbitragecommissie van de KNVB binnen vier à zes weken beslissen of Veldman recht heeft op zijn gewenste vergoeding.

    Plaats een reactie

    3Bier +9577
    dinsdag 6 november 2018 om 12:49
    Heerlijk jongens. Hang die vuile was maar buiten!
    Vind ik leuk
    Groen +1527
    dinsdag 6 november 2018 om 13:40
    Ja goeie reclame voor zijn bedrijf. Die Veldman. Legendarische ex international ;)
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1000
    dinsdag 6 november 2018 om 13:53
    Is dat niet de man die met grote regelmaat in de Ajax defensie stond te blunderen na de gloriejaren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:53
    Dat zou zomaar de bewuste veldmaarschalk kunnen zijn inderdaad
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2100
    dinsdag 6 november 2018 om 12:49
    350k verdienen bij een noodlijdende club als Twente?
    Waar halen ze dat geld vandaan?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 6 november 2018 om 12:51
    Gemeente Eindhoven natuurlijk. Brabanders zijn een gemoedelijk volkje ;)
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2100
    dinsdag 6 november 2018 om 12:52
    Of ze hadden het weer ergens in een ouwe sok zitten:)
    Vind ik leuk
    Emnu +3495
    dinsdag 6 november 2018 om 13:12
    Zal iig niet in een of andere kast gelegen hebben, die liggen nog vol met lijken.
    Vind ik leuk
    Gertt +218
    dinsdag 6 november 2018 om 15:57
    In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid..
    Vind ik leuk
    Emnu +3495
    dinsdag 6 november 2018 om 16:02
    Oke.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:54
    Je moet niet zo vroeg aan de drank gaan😎
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2100
    dinsdag 6 november 2018 om 12:56
    Je had het niet tegen mij, maar tis wel lekker natuurlijk.🍻
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 6 november 2018 om 12:56
    Te vroeg bestaat niet ;)
























    ...voor Pepsi
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1065
    dinsdag 6 november 2018 om 12:54
    Ze zijn waarschijnlijk de wijk in gegaan.
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2100
    dinsdag 6 november 2018 om 13:07
    Met een gejatte collectebus.🙄
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:55
    Dit valt me inderdaad het meest op in dit artikel. Ik kan me nog herinneren dat Willem II in 2010 toen we bijna failliet waren niet meer konden betalen dan rond de 100.000. Terwijl we toen nog Eredivisie speelden. 350000 voor een club in de financiële problemen én spelend in de juup lijkt onverantwoord. Maar ze zullen daar wel weten wat ze doen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 12:56]
    Vind ik leuk
    Baszabas +637
    dinsdag 6 november 2018 om 12:59
    Grappig dat je eerst een vergelijking maakt met Willem II en het dan voor waarheid aanneemt dat het genoemde bedrag ook daadwerkelijk door Twente is aangeboden. Wat denk je zelf? Twente heeft zo goedkoop mogelijk geshopt en dan gaan ze een salaris van 350.000 aanbieden?
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 13:58
    Niet dan? Brama zal ook niet spelen voor een fooi hoor. En als dit in en rechtzaak wordt beweerd zullen er echt wel bewijzen voor zijn
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    dinsdag 6 november 2018 om 14:18
    Jongens even alle feiten kennen.
    Malone stond, net als andere spelers die contact met Twente hadden, op on hold.
    Malone moest wachten op toestemming daar Twente in zwaar weer zat.
    Malone koos zelf eieren voor zijn geld en wachtte niet en koos voor ADO.
    En terecht, want geen enkele speler kwam.
    Was geen geld.
    En of het om 350.000 ging of om 3,5 miljoen, weet ik niet en doet er ook niet meer ter zaken omdat het NIET gebeurd is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:00
    Zullen we het omdraaien...waarom betaald Ado maar 225K salaris. Die gehuurde Chinees Zhang komt voor 225K ook niet zijn nest uit en heeft het veelvoudige
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:26
    Die Chinees heeft een non eu salaris daarbij huurt ADO die. En 225k voor een speler als malone vind ik zelfs al teveel. Feit dat jij zegt maar.. geeft al aan hoe verrot de voetbal wereld is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:57
    Denk je dat Ado die Chinees van Weder gratis mag gebruiken voor leuke Aziatische connecties en marketing.

    Waarom is de voetbal wereld verrot? Omdat Tadic en Blind 4.5 miljoen bij Ajax verdienen, Ronaldo 30 miljoen plus pakt en Malone blij mag zijn dat Ado hem 225K wilt geven.

    Is toch gewoon de markt...een klasse hoertje is toch ook duurder dan een crackhoer op de keileweg in Rotterdam
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:19
    Het is de markt. Maar jij vind dat blijkbaar geen absurde bedragen voor iemand die tegen een balletje trapt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:56
    Nee niets absurds aan...dat we zo weinig over het algemeen betalen in de kleredivisie is absurd ten opzichte van de rest van Europa.

    Als de directeur van het Mc Slotervaart naar huis gaat met 250k hoor je toch ook niemand zeggen hij zit maar achter een bureau?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:04
    Laat maar, je bent indd lam en blind. Fijne dag
    Vind ik leuk
    Talentscout +1122
    dinsdag 6 november 2018 om 13:30
    Maar? Ik vind het belachelijk veel. ADO Den Haag, waar hebben we het over?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:02
    Sponsoren, recettes, tv gelden, net als elke andere club.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    dinsdag 6 november 2018 om 13:42
    En oplichting, fraude en diefstal
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:59
    Nee helaas, in dit geval niet. Jammer dat je niet verder komt dan zomaar iets roepen.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    dinsdag 6 november 2018 om 17:44
    Er is verder niets te roepen....

    Elke keer als die kutclub in het nieuws komt is het omdat ze of aan het sjoemelen zijn of omdat ze schulden hebben.

    FACTS!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:03
    Wandel ff 10km naar het westen
    Vind ik leuk
    Dani82 +1924
    dinsdag 6 november 2018 om 13:12
    Ja inderdaad, ik schrok er ook van. In de eredivisie zitten clubs die dat helemaal niet kunnen betalen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:18
    Dat zijn allemaal clubs die onderaan bungelen en op plastic spelen
    Vind ik leuk
    HanV +4351
    dinsdag 6 november 2018 om 13:46
    Dan weet je dus waarom ze op plastic spelen, ze kunnen niet eens concurreren met een KeukenKampioenDivisieploeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:53
    Dus? stekker eruit en naar de hoofdklasse!
    Vind ik leuk
    Dani82 +1924
    dinsdag 6 november 2018 om 13:59
    Ik ben toevallig fan van een van die clubs🤭 Onderaan bungelen ze wel ja, maar spelen gelukkig nog wel op echt gras ;)
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 14:02
    Vorig jaar ook wel eens een discussie gehad met de lamme.
    Die denkt echt dat bijna iedereen in de eredivisie met zijn ogen dicht miljonair wordt.
    Buiten de top 3 zijn degene die 3,5 ton verdienen echt op 1 hand te tellen. Misschien bin vitesse maar bij geen enkele andere club worden deze bedragen betaald
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:52
    Zitten ze bij Az ook op bijstandsniveau? Of denk je dat Ronnie Beton bij Az aan het voetballen is voor een voedselpakket en een halve rollade.

    Pietje Velthuizen en Leerdam hadden voor 2 seizoen terug bij Vitesse beide nog een 970k salaris
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 15:06
    Haha, je blijft maar volhouden he?
    Never nooit dat die 2 een miljoen per jaar bij vitesse verdienen. Dat verdienen vele bij psv nog niet eens. Jij hebt totaal geen idee wat er buiten ajax betaald wordt.

    Ben benieuwd of supporters vsn vitesse en AZ ff tegen deze heer willen zeggen wat ze bij hun clubs betalen. Kan je vast verklappen dat dit geen miljoen is
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:20
    Ik hou zeker vol! omdat het klopt

    "De 22-jarige Leerdam gaat één miljoen euro per jaar verdienen bij de huidige nummer vijf van de Eredivisie. De verdediger annex middenvelder had vorig kalenderjaar al aangegeven dat hij zijn aflopende verbintenis bij Feyenoord niet wilde verlengen.

    Bij Psv is 1 miljoen ook de norm en niet uitzondering. Luuk de Jong heeft ook gewoon 2.5 miljoen ter compensatie wat Gladbach hem betaalde

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 15:53
    Nee, je hebt geen gelijk! Misschien dat het je ontgaan is maar we zitten bijna in 2019.
    V leerdam verdiende idd 1 miljoen. Net zoals een bony. Maar dat was in 2013!!! Vitesse was in die tijd een uitzondeting ja. Maar sindsdien heeft ook vitesse miljoenen gesneden in het salarishuis.
    Het gemiddelde salaris van een eredivisiespeler is 281.000. Bij dat gemiddelde zitten ook de miljoenensalarissen van de top 3. Kun je nagaan hoe laag de rest vd salarissen zijn.

    Nogmaals.... je gaat anno 2018(!!) geen miljoenensalarissen zien buiten de top.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:05
    Er bestaat geen top 3....er is een top 2 en dan heel lang niets.

    Daarbij Cassierra die bij Groningen zit heeft ook gewoon 1.2 miljoen salaris.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 16:08
    Echt? Ga je voor je gelijk nu een huurspeler van ajax aanhalen? Van wie ajax bijna het heke salaris zelf doorbetaald?

    En er is geen top 3.... tsja, zal ik het anders formuleren dan? Buiten de top 2 en feyenoord kom je geen miljoenensalarissen tegen.

    Benieuwd waar je nu weer mee gaat komen
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:12
    Dat moslimvriend en Imam Ron Jans gewoon die 1.2 miljoen voor Cassierra mag ophoesten...waarom zou Ajax hem uitlenen en dan erbij zeggen...geen probleem wij betalen zijn salaris...waanzin
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 16:16
    Jij hebt echt geen idee hoe het werkt he? Ze lenen hem uit om hem ervaring op te doen. Vaak wordt er wel een huursom betaald maar salarissen blijven in nederland meestal voor de eigenlijke club.
    Voor lucas andersen en zivkovic heeft willem II geen cent salaris betaalt. En dat is geen waanzin maar investeren in de toekomst . Op deze manier kan ajax kijken of cassiera de eredivisie aan kan

    Zo lamme, heb je weer iets geleerd!
    Next?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:19
    Ik zie graag het contract van Zivkovic waarin staat dat Willem II geen piek hoeft te betalen voor die jongen en dat hij gratis diensten moet leveren.

    Ajax kreeg Cassierra er bijna gratis bij toen ze Sanchez kochten (5.5 miljoen) en ziet hem gewoon als handelswaar...wat hij ook is en waar winst op gemaakt dient te worden, dan ga je een speler niet als cadeau geven aan de Imam van Groningen maar laat je hem lekker hobbelen bij Jong Ajax en maak je er na een paar jaar wat knaken winst op...al betwijfel ik dat bij hem ...5.5 miljoen transfer en 1.2 salaris komt in 3 jaar toch uit op 10 miljoen en dat is hij nooit waard
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 16:24]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 16:22
    En anderson ook! Zo werkt het gewoon! Of dacht je dat willem II, met een salarisplafond van 2,5 ton, zomaar ff 2 topsalarissen kan betalen?

    Verdiep je eerst eens in de materie en kom dan weer terug om een discussie hierover aan te gaan. Want dit gaat nergens over en je hebt niet door dat je jezelf gigantisch voor lul zet
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 16:27
    Tis net wat Rob Jansen zondag zei....gok en neem je risico...als je niet gokt heb je nooit iets...Ajax heeft ook die onzin van een plafond losgelaten en nu zie je de vruchten ….
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 17:04
    Tsja, maar hierin heb je ook gelijk. Dat geld op elk niveau. Als wij straks het bedrag van 6-8 miljoen krijgen van frenkie dan kunnen we ook wat in met de salarissen doen. Tuurlijk helpt dat. Maar ajax en psv kunnen dat nu ook door de grote gelden
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:43
    Als clubs spelers huren zal er nooit groot geld op de rekening komen...zelf grof investeren in accommodatie en scouting...dat gaat op termijn goud opleveren
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 18:02
    En weer helemaal mee eens...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 16:25
    Overigens hoefde beide heren echt geen gratis diensten te verlenen hoor. Die kregen het volledige salsris waar ze recht op hadden gewoon keurig betaald... DOOR AJAX
    Vind ik leuk
    Rodajc +14635
    dinsdag 6 november 2018 om 15:14
    Twente is qua achterban, zoals met supporters als sponsoren, nog steeds de 4de club van Nederland. Dan vallen de tv-gelden misschien wat tegen, maar nog steeds heeft Twente meer te besteden dan veel eredivisieclubs om die reden.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 16:10
    Ja, zo lust ik er nog een paar. In deze heb je natuurlijk gelijk. Maar zou het misschien geen idee zijn om die 43 miljoen schuld eens wat sneller af te lossen?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14635
    dinsdag 6 november 2018 om 17:41
    Tuurlijk, maar het kapitaal staat op het veld. Als je dat weghaalt, valt er uiteindelijk ook niks af te lossen. Mensen in de bijstand hebben ook woonruimte en voedsel nodig, dat budget kan niet allemaal naar hun schulden gaan.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1000
    dinsdag 6 november 2018 om 13:54
    100k op papier, 250 zwart betaalt door een malafide investeerder zo zit dat.
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2100
    dinsdag 6 november 2018 om 13:55
    Ik had niet anders verwacht.😏
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 13:55]
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1128
    dinsdag 6 november 2018 om 20:17
    Mooi lulverhaal... dan kan die zaakwaarnemer er ook geen provisie over claimen via de arbitragecommissie...

    Ga je eigen club zwart maken...
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    dinsdag 6 november 2018 om 15:49
    Ze hadden een verlies van richting de 700k ingecalculeerd, maar dat bleek uit te gaan komen rond de 300k dus ze hadden nog wat te besteden
    Vind ik leuk
    Emmenaar +646
    dinsdag 6 november 2018 om 17:39
    Dit is dus gewoon alwéér je reinste competitievervalsing door die tukkers. Vreselijke club. Het is toch gewoon werkelijk schandalig? Met tientallen miljoenen schuld in de eerste divisie voetballen, maar doodleuk meer salaris bieden dan een eredivisieclub. Belachelijk dat de KNVB dit tolereert.
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1128
    dinsdag 6 november 2018 om 20:20
    Hoe kan iets vervalsing zijn, als de deal niet is rondgekomen?

    De speler had geen geduld, net zoals bijvoorbeeld Van Eijden die nu bij NEC speelt. Hoeft Twente die over het paard getilde spelers ook niet te betalen. Hebben we een blik buitenlanders mee kunnen aantrekken. Ieder een blij.
    Vind ik leuk
    DannyH79 +386
    dinsdag 6 november 2018 om 12:56
    Lekker betrouwbaar die Veldman om meteen maar alle bedragen openbaar te maken......
    Vind ik leuk
    Baszabas +637
    dinsdag 6 november 2018 om 12:57
    Ik geloof helemaal niets van die bedragen die hij bij Twente zou kunnen verdienen. Twente was helemaal niet in de mogelijkheid dat soort bedragen op tafel te leggen laat staan dat ze onder een vergrootglas liggen om het überhaupt aan te bieden.

    Dit is complete nonsens en één grote leugen!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    dinsdag 6 november 2018 om 13:40
    Het ligt bij de rechter, beide geven dat salaris toe dus dan zal dat wel waar zijn, en het past ook precies in het straatje van die arrogante frauderende kutclub uit het oosten, want de sponsoren en de gemeente ruimen straks toch wel weer de rommel op.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 13:40]
    Vind ik leuk
    Gertt +218
    dinsdag 6 november 2018 om 16:00
    In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9419
    dinsdag 6 november 2018 om 12:57
    Het jaarsalaris is al belachelijk hoog van een noodlijdende club. Maar nog bizarder is dat een zaakwaarnemer 'zomaar' 10% commissie ontvangt. Voor het doen van niets... Die wereld is ziek.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29795
    dinsdag 6 november 2018 om 13:02
    Hij onderhandelt voor je en als het goed is kan dat dan uit.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1122
    dinsdag 6 november 2018 om 13:32
    Ik denk dat het bij Mino ook zo werkt. Dus 10% van alle salarissen per jaar bij elkaar opgeteld. Dan kom je wel op een goed bedrag. Wat ik me wel afvraag is of je dan ook nog eens geld krijgt toegestopt bij een transfer.. Dat zou echt te gek worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:58
    Opdoeken die amateurclub uit Enschede.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 12:58
    Tuurlijk zet het maar in de titel, VP!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 6 november 2018 om 13:03
    Liever dit dan Clickbait zonder dat er iets in het artikel staat. Nu hoef je er alleen maar op te klikken als je ook wilt reageren xD
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    dinsdag 6 november 2018 om 13:19
    De vuile was..
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3931
    dinsdag 6 november 2018 om 13:21
    10% commissie voor een paar telefoontjes plegen?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 6 november 2018 om 16:26
    Wel eens van de uitdrukking Mr.10% gehoord?
    Gebruikelijk tarief voor agenten in welke industrie dan ook.
    Of je waar voor je 10% krijgt is dan weer een ander verhaal.

    Vind ik leuk
    BT410 +166
    dinsdag 6 november 2018 om 13:24
    Ajax
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    dinsdag 6 november 2018 om 13:38
    Man, man, man wat een kansloze kutclub is dat Twente toch ook zeg... De boel tillen en dan deze belachelijke salarissen overhebben voor een zeer middelmatige verdediger.

    En de gemeente Enschede en de sponsoren kunnen straks weer bloeden voor dit oplichterszooitje.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18883
    dinsdag 6 november 2018 om 13:55
    Hier, daar is het Haagse haasje weer.
    Ben je nog steeds zo met Twente bezig?
    Iemand met een klein beetje verstand snapt toch wel dat wij nooit dat soort bedragen kunnen betalen?
    350 duizend totaal voor 4 jaar, dat kwam meer in de buurt.
    Stel, ADO wil 225.000 betalen en Twente een dikke ton meer, dan kies je, met alle respect, niet voor ADO. Want dat verschil in geld is gewoon te groot.

    Dus... enorme onzin.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 14:04
    Nou domneltje... het is al in de rechtzaak geweest dus zal veltman hier toch echt wel bewijs van hebben. Zie ook nergens dat malone dat ontkent
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    dinsdag 6 november 2018 om 14:22
    Maar ook niet dat Malone het bekent
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3998
    dinsdag 6 november 2018 om 15:08
    Touche
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    dinsdag 6 november 2018 om 15:18
    :o)
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    dinsdag 6 november 2018 om 17:51
    Tuurlijk de twee partijen (Malone en zaakwaarnemer) liegen bij de rechter om Twente een hak te zetten, hoe debiel kun je zijn.
    Vind ik leuk
    Brinkster +441
    dinsdag 6 november 2018 om 14:35
    Heb je zelf door dat het enige wat meetbaar is in jouw reactie
    , is dat de speler in kwestie een middelmatige is. De rest wat je schrijft is onzin. Bagger.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    Gertt +218
    dinsdag 6 november 2018 om 16:01
    In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid..
    Vind ik leuk
    danny117869 +2326
    dinsdag 6 november 2018 om 13:42
    Een speler die kiest voor de beste en de voor hem mooiste club. Goede keuze!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    dinsdag 6 november 2018 om 13:43
    Fc twente = corrupt zooitje. En dat blijft het ook.

    350 k in de kkd.. omg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:44
    Jaa man lekker onderbouwt, droeftoeter!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    dinsdag 6 november 2018 om 16:28
    Gewoon de waarheid. Het houd een keer op, droeftoeter.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:10
    wist niet dat je voor Twente werkte en dat jij alles meek rijgt
    beetje jammer Kearl. hou het gewoon alleen bij lezen AUB!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    woensdag 7 november 2018 om 10:31
    Nein.

    Vind het zonde voor de twente fans maar ze moeten er maar gewoon mee kappen. Of vanaf 0 beginnen zoals Parma ;).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk
    Brinkster +441
    dinsdag 6 november 2018 om 14:32
    Jij hebt geen idee wat corrupt is. Je onderbuikgevoel en de woordjes die je ooit gehoord hebt halen de boel een beetje door elkaar..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    dinsdag 6 november 2018 om 16:28
    Alsof jij wel weet wat corruptie is ;).
    Vind ik leuk
    Brinkster +441
    dinsdag 6 november 2018 om 18:45
    Jawel. Als je geld of middelen aanneemt met als doel ergens een andere wending aan te geven of bijvoorbeeld te verzaken. Hier heeft Twente zich niet schuldig aan gemaakt ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    woensdag 7 november 2018 om 10:32
    Zeker wel. Twente is zo corrupt als wat.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 6 november 2018 om 14:04
    Waarom zij er zoveel van die half gelukte\mislukte voetballers van Surinaamse afkomst zaakwaarnemer en waarom hangt er altijd een zwijm van onbetrouwbaarheid om heen.
    Beste voorbeeld: Sigi Lens.
    Vind ik leuk
    Brinkster +441
    dinsdag 6 november 2018 om 18:48
    Pas maar op voor je het weet ben je racist ;-) Op basis van feiten heb je overigens wel gelijk. Net zoals veel donkere spelers sneller van hun geld af zijn dan blank spelers nadat ze gestopt zijn.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 6 november 2018 om 21:49
    Om met de woorden van de Ierse grootheid Eamon Dunphy te spreken: That isn't racism, that is ethnic criticism.
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    dinsdag 6 november 2018 om 15:06
    Een speler is toch vrij om te onderhandelen met de club die hij het meeste ziet zitten? Hij is toch geen bezit van de spelersmakelaar? ADO speelt Eredivisie, Twente niet. Reden genoeg lijkt mij om met ADO te onderhandelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 15:35
    Moet je niet gewoon met vastte vergoedingen werken voor zaakwaarnemers.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    woensdag 7 november 2018 om 00:12
    Malone???
    Doe mij een toppertje en een breezer Ananas.
    En een dubbele wiskey.

    Die vent is gek....

    En Veldman nog gekker.
    Vind ik leuk
    allround +1657
    woensdag 7 november 2018 om 12:26
    Jammer dat hij niet naar FCT is gegaan. Wordt eens tijd dat Dion gaat inzien, dat hij niet (meer) eredivisie waardig is en met zijn lotgenoten; Groothuizen, Beckers, Beugelsduik (helaas)in de KKD moet gaan ballen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws