Volledig uit beeld bij FC Twente: Ik kom niet in de plannen voor

    Volledig uit beeld bij FC Twente: "Ik kom niet in de plannen voor"

    woensdag 7 november 2018 om 07:28

    Jeroen van der Lely hoopt dat FC Twente in januari wil meewerken aan een verhuur. De vleugelverdediger komt dit seizoen totaal niet aan de bak in Enschede. Trainer Marino Pusic geeft de voorkeur aan anderen.

    "Ik kom niet in de plannen voor, zoveel is wel duidelijk", zegt Van der Lely (22) in gesprek met TC/Tubantia. "Ik begreep de club ook toen ze voor de backposities nieuwe spelers haalden. Concurrentie is goed en nodig. Ik snapte ook nog dat die jongens in het begin kansen kregen. Maar het is mentaal wel zwaar dat je opeens niet eens meer bij de wedstrijdselectie zit."

    Hij vindt het lastig dat er bij de club 'niet meer naar hem wordt omgekeken'. "Als je nooit feedback op je wedstrijden in Jong Twente krijgt, dan weet je dat je er niet meer toe doet. Wat doe ik fout, wat doe ik goed, hoe sta ik er voor? Ik hoor het niet. Ik speel mijn wedstrijden en dat is het. En als het zo gaat, dan speel je geen rol meer. En dat is wel eens pijnlijk."

    Een exit lijkt de enige oplossing. "Verhuren in de winterstop zou het beste zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat Twente daaraan meewerkt, omdat ze niet al te veel backs in de selectie hebben. Ik moet reëel zijn. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en er zullen niet veel clubs op dit moment die verbintenis afkopen."

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2813
    woensdag 7 november 2018 om 07:33
    Je bent ook echt een zeer zure speler. Gelukkig zal je nog over een leuk contrsct beschikken. Leker uitzingen en over 1,5 jaar terugknokken via Helmond Sport
    Vind ik leuk
    Bdog +5798
    woensdag 7 november 2018 om 07:42
    Lelyk
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1065
    woensdag 7 november 2018 om 07:42
    Misschien kan je de tuin aan gaan harken bij Gertjan Verbeek..
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    woensdag 7 november 2018 om 07:43
    Dit is toch die speler die naar Arsenal wou gaan.
    Hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 07:48
    Gezonde ambitie. Toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 07:47
    "Als je niet hoort wat je goed of fout doet."

    Is het nodig dat je dat hoort dan?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 07:58
    Ach ja Jeroen, je was al niet populair bij velen hier.
    Je kwam vorig seizoen zwaar te kort en speelde vanwege de blessure van Ter Avest.
    Ik had je eerlijk gezegt wel verwacht in de selectie dit jaar.
    Ook dat je wel wedstrijdjes mee zou pakken.
    Maar ik zie je nooit trainen of spelen voor jong Twente, dus weet ik ook niet of je wel terecht "buitenspel" gezet wordt.
    Gebeurd overal Jeroen, misschien een schrale troost voor jou.
    Vind ik leuk
    gerard.. +259
    woensdag 7 november 2018 om 08:04
    'begin eerst eens je haar normaal te dragen. Denk niet dst je heel goed bént. Misschien dat er dan meer respect komt Jeroen. Daarna proberen bij een club als Rkc Dordrecht of nec.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 08:33
    NEC vind ik momenteel vergelijkbaar met Twente qua selectie.
    Misschien zelfs wat hoger.
    Dus daar zal v/d Lely ook niet slagen.
    Alhoewel?
    Er zijn meerdere spelers elders mislukt en bij een ander juist weer tot bloei gekomen.
    Vind ik leuk
    gerard.. +259
    woensdag 7 november 2018 om 09:31
    Nou ik schat Twente echt hoger in als Nec hoor. Twente heeft nog kans op promotie. Nec totaal niet.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 10:12
    Als je de selecties naast elkaar legt, zit er niet veel verschil in.
    NEC was samen met Sparta en Twente de grote favoriet voor promotie met vlak daar achter Roda en als outsiders werden dan de Eagles, Den Bosch en Cambuur genoemd.
    Almere City is pas het lopend seizoen daar bij gekomen en Roda eigenlijk niet meer.
    Dat het momenteel niet loopt is een ander verhaal.
    Zelf zie ik Sparta als de grote favoriet voor de titel.
    Zij hebben qua namen goede spelers ingekocht.
    Als zij zelfs een Duplan als reserve kunnen opstellen?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4665
    woensdag 7 november 2018 om 08:09
    Misschien iets voor een Hoofdklasser
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9451
    woensdag 7 november 2018 om 09:16
    Verkopen en geld gebruiken om schuld in te lossen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 09:26
    Willen jullie hem niet kopen?
    Prikkie, 55 milj.
    Zijn wij van de schulden af
    ;o)
    Vind ik leuk
    HanV +4351
    woensdag 7 november 2018 om 11:22
    Hoop verloren, al verloren.
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    woensdag 7 november 2018 om 09:43
    Oei.. . Als van Geel dit maar niet leest
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    woensdag 7 november 2018 om 10:04
    Dat twente nog bestaat is een wonder.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:15
    heb je hem wel weer, heb je niets beters te doen.. iedereen die hier tegen Twente is onderbouwt het, maar jij niet Hou het dan ajb bij lezen!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    woensdag 7 november 2018 om 10:33
    Wanbeleid & een bodemloze put.

    Waarom mensen twente nog beschermen mag joost weten.

    Opdoeken en vanaf 0 beginnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:53
    Beste Droeftoeter,

    De mooiste club uit Twente heeft helaas tijd nodig denk maar niet dat wij hier als supporters en seizoenskaart houders dit niet kut vinden. het moet zsm worden op gelost en dat kan helaas alleen maar gebeuren als we naar de eredivisie gaan promoveren binnen deze 2 seizoenen. dus graag wat meer geduld en ga alsjeblieft weer aan het werk of heb je niets beters te doen?

    liefs,


    FC Kopstoot
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    woensdag 7 november 2018 om 13:20
    Jij hebt iets te veel kopstoten gehad 😂
    Vind ik leuk
    Gerhuis +79
    woensdag 7 november 2018 om 15:56
    Mooiste club uit twente?
    Oogkleppen op?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 08:25
    haal die eierschil is van je hoofd, Gekkie
    Vind ik leuk
    Echt? +3507
    donderdag 8 november 2018 om 21:51
    Twente hoort inderdaad niet in de KK-divisie, hopelijk degraderen ze komend seizoen.
    Vind ik leuk
    Eanske +70
    woensdag 7 november 2018 om 11:55
    Heb je dit sneue kakkerlakje weer hoor 😂
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    woensdag 7 november 2018 om 13:20
    Sneu is de situatie in enschede 😂
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    woensdag 7 november 2018 om 12:01
    Ja, maar dat wonder kan zomaar ineens omslaan als je ziet welke salarissen zij bieden voor zeer middelmatige spelers.
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1128
    woensdag 7 november 2018 om 12:27
    Het was een bod onder voorbehoud en het bod is nooit geëffectueerd(Het kan zijn dat dit een moeilijk woord is voor jou).

    Maar gefeliciteerd met het vinden van een nieuwe denkbeeldig stok om Twente mee te slaan. Geniet ervan!
    Vind ik leuk
    gerard.. +259
    woensdag 7 november 2018 om 10:20
    vooraf zou je ook nec bij de favorieten zetten maar nu allang niet meer veel te wisselvalig ook te weinig kwaliteit in totaliteit. 1-5 op eigen veld tegen Oss. Weinig overtuiging gezien. Diverse spelers die op de terug weg zijn of te veel komedie hebben. Wel een goede trainer. Maar Nec Roda zullen niet eens nacompetitie halen verwacht ik. Aankomend wekend Ajax uit ook weer een nederlaag. De andere lopen steeds verder weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:29
    Slechte voetballer punt. En niet janken jochie.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 10:38
    Als dat maar goed gaat
    Vind ik leuk
    remakil +5920
    woensdag 7 november 2018 om 11:07
    Dit is een tweede divisie speler, die al jaren boven zijn kunnen speelt..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:15
    Hij zal wel denken ik heb 2 trainers weggestuurd gekregen dus ik ben goed, hij vergeet alleen dat een 3e rangs spelers uit het 2e niveau van Spanje al beter is dan hem.

    Advies: kijk of je misschien mee kunt komen bij Richtersbleek anders ga lekker voetballen bij Glanerbrug.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 11:47
    Vosta, Emos, Achilles E, Sp Enschede, Sparta E, Eilermark etc etc
    Nog genoeg meerdere amateurclubs voor hem.
    Zelf had ik aan PW gedacht.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:56
    Zit toch meer te denken aan Noordijk, of Markvelde is waarschijnlijk meer zijn niveau.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 12:09
    UDI?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:11
    JA maar die spelen toch 3e klasse en ben bang dat het niveau dus te hoog wordt voor hem.;)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 12:15
    Oke, misschien 't Centrum.
    Of zou hij daar te bang voor zijn?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:18
    Denk het wel die houden denk ik niet zo van blonde mannetjes met staartjes, Barbaros is ook zo'n clubje.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 12:21
    Tja en bij SVV voetballen merendeels Surinamers.
    Blijft er niet veel over voor hem.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:23
    zal wel opvallen hahah
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954
    woensdag 7 november 2018 om 12:29
    Oke mijn pauze is voorbij.
    Prettige dag nog verder
    Oh ja.......Drienerlo blijft nog over, het studentenelftal van de UT.
    Past hij goed tussen
    ;O)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:32
    werk ze ben al druk bezig met werk ;) hahah past hij zeker goed tussen.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    woensdag 7 november 2018 om 11:59
    Die gast kan er helemaal niets van, ik vraag me af of hij ook 350K per jaar oppikt
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3954