Volledig uit beeld bij FC Twente: Ik kom niet in de plannen voor

Volledig uit beeld bij FC Twente: "Ik kom niet in de plannen voor"

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 07:28wo 07-11-2018 om 07:28

Jeroen van der Lely hoopt dat FC Twente in januari wil meewerken aan een verhuur. De vleugelverdediger komt dit seizoen totaal niet aan de bak in Enschede. Trainer Marino Pusic geeft de voorkeur aan anderen.

"Ik kom niet in de plannen voor, zoveel is wel duidelijk", zegt Van der Lely (22) in gesprek met TC/Tubantia. "Ik begreep de club ook toen ze voor de backposities nieuwe spelers haalden. Concurrentie is goed en nodig. Ik snapte ook nog dat die jongens in het begin kansen kregen. Maar het is mentaal wel zwaar dat je opeens niet eens meer bij de wedstrijdselectie zit."

Hij vindt het lastig dat er bij de club 'niet meer naar hem wordt omgekeken'. "Als je nooit feedback op je wedstrijden in Jong Twente krijgt, dan weet je dat je er niet meer toe doet. Wat doe ik fout, wat doe ik goed, hoe sta ik er voor? Ik hoor het niet. Ik speel mijn wedstrijden en dat is het. En als het zo gaat, dan speel je geen rol meer. En dat is wel eens pijnlijk."

Een exit lijkt de enige oplossing. "Verhuren in de winterstop zou het beste zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat Twente daaraan meewerkt, omdat ze niet al te veel backs in de selectie hebben. Ik moet reëel zijn. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en er zullen niet veel clubs op dit moment die verbintenis afkopen."

Plaats een reactie

Hoofdscout00 +2803
woensdag 7 november 2018 om 07:33
Je bent ook echt een zeer zure speler. Gelukkig zal je nog over een leuk contrsct beschikken. Leker uitzingen en over 1,5 jaar terugknokken via Helmond Sport
Vind ik leuk
Bdog +6696
woensdag 7 november 2018 om 07:42
Lelyk
Vind ik leuk
Mr bien +4584
woensdag 7 november 2018 om 07:43
Dit is toch die speler die naar Arsenal wou gaan.
Hahaha
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 07:48
Gezonde ambitie. Toch?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 07:47
"Als je niet hoort wat je goed of fout doet."

Is het nodig dat je dat hoort dan?
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
woensdag 7 november 2018 om 07:58
Ach ja Jeroen, je was al niet populair bij velen hier.
Je kwam vorig seizoen zwaar te kort en speelde vanwege de blessure van Ter Avest.
Ik had je eerlijk gezegt wel verwacht in de selectie dit jaar.
Ook dat je wel wedstrijdjes mee zou pakken.
Maar ik zie je nooit trainen of spelen voor jong Twente, dus weet ik ook niet of je wel terecht "buitenspel" gezet wordt.
Gebeurd overal Jeroen, misschien een schrale troost voor jou.
Vind ik leuk
gerard.. +579
woensdag 7 november 2018 om 08:04
'begin eerst eens je haar normaal te dragen. Denk niet dst je heel goed bént. Misschien dat er dan meer respect komt Jeroen. Daarna proberen bij een club als Rkc Dordrecht of nec.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
woensdag 7 november 2018 om 08:33
NEC vind ik momenteel vergelijkbaar met Twente qua selectie.
Misschien zelfs wat hoger.
Dus daar zal v/d Lely ook niet slagen.
Alhoewel?
Er zijn meerdere spelers elders mislukt en bij een ander juist weer tot bloei gekomen.
Vind ik leuk
gerard.. +579
woensdag 7 november 2018 om 09:31
Nou ik schat Twente echt hoger in als Nec hoor. Twente heeft nog kans op promotie. Nec totaal niet.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
woensdag 7 november 2018 om 10:12
Als je de selecties naast elkaar legt, zit er niet veel verschil in.
NEC was samen met Sparta en Twente de grote favoriet voor promotie met vlak daar achter Roda en als outsiders werden dan de Eagles, Den Bosch en Cambuur genoemd.
Almere City is pas het lopend seizoen daar bij gekomen en Roda eigenlijk niet meer.
Dat het momenteel niet loopt is een ander verhaal.
Zelf zie ik Sparta als de grote favoriet voor de titel.
Zij hebben qua namen goede spelers ingekocht.
Als zij zelfs een Duplan als reserve kunnen opstellen?
Vind ik leuk
Shelbourne +5412
woensdag 7 november 2018 om 08:09
Misschien iets voor een Hoofdklasser
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
woensdag 7 november 2018 om 09:16
Verkopen en geld gebruiken om schuld in te lossen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
woensdag 7 november 2018 om 09:26
Willen jullie hem niet kopen?
Prikkie, 55 milj.
Zijn wij van de schulden af
;o)
Vind ik leuk
HanV +4879
woensdag 7 november 2018 om 11:22
Hoop verloren, al verloren.
Vind ik leuk
Benniewies +1934
woensdag 7 november 2018 om 09:43
Oei.. . Als van Geel dit maar niet leest
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
woensdag 7 november 2018 om 10:04
Dat twente nog bestaat is een wonder.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:15
heb je hem wel weer, heb je niets beters te doen.. iedereen die hier tegen Twente is onderbouwt het, maar jij niet Hou het dan ajb bij lezen!!
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
woensdag 7 november 2018 om 10:33
Wanbeleid & een bodemloze put.

Waarom mensen twente nog beschermen mag joost weten.

Opdoeken en vanaf 0 beginnen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:53
Beste Droeftoeter,

De mooiste club uit Twente heeft helaas tijd nodig denk maar niet dat wij hier als supporters en seizoenskaart houders dit niet kut vinden. het moet zsm worden op gelost en dat kan helaas alleen maar gebeuren als we naar de eredivisie gaan promoveren binnen deze 2 seizoenen. dus graag wat meer geduld en ga alsjeblieft weer aan het werk of heb je niets beters te doen?

liefs,


FC Kopstoot
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
woensdag 7 november 2018 om 13:20
Jij hebt iets te veel kopstoten gehad 😂
Vind ik leuk
Gerhuis +83
woensdag 7 november 2018 om 15:56
Mooiste club uit twente?
Oogkleppen op?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 08:25
haal die eierschil is van je hoofd, Gekkie
Vind ik leuk
Echt? +4579
donderdag 8 november 2018 om 21:51
Twente hoort inderdaad niet in de KK-divisie, hopelijk degraderen ze komend seizoen.
Vind ik leuk
Eanske +111
woensdag 7 november 2018 om 11:55
Heb je dit sneue kakkerlakje weer hoor 😂
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
woensdag 7 november 2018 om 13:20
Sneu is de situatie in enschede 😂
Vind ik leuk
HaagieHaag +1105
woensdag 7 november 2018 om 12:01
Ja, maar dat wonder kan zomaar ineens omslaan als je ziet welke salarissen zij bieden voor zeer middelmatige spelers.
Vind ik leuk
TheRock11 +1165
woensdag 7 november 2018 om 12:27
Het was een bod onder voorbehoud en het bod is nooit geëffectueerd(Het kan zijn dat dit een moeilijk woord is voor jou).

Maar gefeliciteerd met het vinden van een nieuwe denkbeeldig stok om Twente mee te slaan. Geniet ervan!
Vind ik leuk
gerard.. +579
woensdag 7 november 2018 om 10:20
vooraf zou je ook nec bij de favorieten zetten maar nu allang niet meer veel te wisselvalig ook te weinig kwaliteit in totaliteit. 1-5 op eigen veld tegen Oss. Weinig overtuiging gezien. Diverse spelers die op de terug weg zijn of te veel komedie hebben. Wel een goede trainer. Maar Nec Roda zullen niet eens nacompetitie halen verwacht ik. Aankomend wekend Ajax uit ook weer een nederlaag. De andere lopen steeds verder weg.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:29
Slechte voetballer punt. En niet janken jochie.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5502
woensdag 7 november 2018 om 10:38
Als dat maar goed gaat
Vind ik leuk
HaagieHaag +1105