LIVE: Ajax pakt punt bij Benfica en zet goede stap in Champions League (gesloten)

LIVE: Ajax pakt punt bij Benfica en zet goede stap in Champions League (gesloten)

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 22:50wo 07-11-2018 om 22:50

Ajax kan zich woensdagavond plaatsen voor de knock-outfase van de Champions League. Daarvoor moet het in Lissabon wel Benfica zien te verslaan. VoetbalPrimeur houdt je vanaf deze plek live op de hoogte van alle ontwikkelingen!

 

Plaats een reactie

Leedz +8039
woensdag 7 november 2018 om 12:00
Lekker vroeg erbij met die Live topic
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
woensdag 7 november 2018 om 12:06
Beter te vroeg dan te laat :)
Vind ik leuk
FC Treurwilg +8551
woensdag 7 november 2018 om 12:07
Maak Nederland trots vanavond! Overwinteren in de CL zou fantastisch zijn. Ik geloof er in
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
woensdag 7 november 2018 om 12:12
Ik denk ook dat het er zeker in zit vanavond, laten we hopen dat Benfica hun slechte vorm vanavond nog even kan doortrekken
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:50
Gelijkspelletje zou al prima zijn natuurlijk, al verwacht ik dat Ajax er wel met drie punten vandoor gaat.
Vind ik leuk
ReneAjax +10865
woensdag 7 november 2018 om 17:39
Jouw verwachting is niet erg realistisch. Normaal gesproken krijgt Ajax hier een flink pak op de broek. Deze wedstrijd was ook eigenlijk al bij voorbaat afgeschreven en als nederlaag ingeboekt.
Eigenlijk is de volgende wedstrijd AEK uit veel belangrijker en kunnen er dan stappen worden gezet naar CL overwintering.
Niettemin zou het leuk zijn als Ajax evenals in Munchen ook in Lissabon een puntje kan meenemen, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, ondanks dat Benfica nu niet goed in vorm is.
Winst Ajax zie ik al helemaal niet gebeuren.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:46
Ja wel man, daar ga jij nog op terug komen vanavond pik, ik weet hoogmoed komt voor de val, maar Ajax kan vanavond niks gebeuren. Als we de storm die men verwacht weten te temperen, gaan we tijdens hun aanvallen goede kansen krijgen voor een flitsende counter en mogelijkheden tot scoren creëren. Maar ik denk dat Benfica niet gek is want die weten ook heus wel dat Ajax na de vorige keer niet de mindere was. Dus lekker ballen en de drie punten mee naar Amsterdam.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:37
Precies dit ajax is gewoon favoriet vanavond
Vind ik leuk
ReneAjax +10865
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Ik kom er niet op terug.
Mijn analyse was juist.
Ajax slecht gespeeld 1e helft, 2e helft knap teruggekomen.
Netjes 1 puntje gepakt...is gewoon mooi gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Ik kan ermee leven, had liever gehad net als jij, dat ze gewonnen hadden. Des al niet te min tochbeen lekker resultaat.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:56
Moet Onana het wel ff beter doen he
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:09
Maak ons trots ons aller Ajax 🙌🏼
Vind ik leuk
Snapje? +9905
woensdag 7 november 2018 om 20:29
Ajax de vaandeldrager van het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:34
Ja de lampen maken ons alleen maar te schande!
Vind ik leuk
HansVites +6786
woensdag 7 november 2018 om 17:13
Ajax had in die poul ook geen punt meer gehaald.
Maar de term lampen verraad al dat je een simpele teletekst supporter bent.
Maar misschien als je lief bent mag je vanavond kijken van je moeder.
Vind ik leuk
Groen +4580
woensdag 7 november 2018 om 18:19
Logisch. Wie is er nou geen fan van teletekst!
Vind ik leuk
Bullet +3372
woensdag 7 november 2018 om 18:36
Ik vind het toch iets te makkelijk om te zeggen dat Ajax geen enkel punt meer had gehaald. Daar doe je Ajax op dit moment echt mee tekort.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:42
Omdat PSV geen punten pakt wil dat niet automatisch zeggen dat Ajax er ook geen punten tegen pakt.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:24
Hou op met dat soort kut opmerkingen man. Focus je op Ajax en niet op PSV slappe....
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Geweldig dit en ondertussen hebben de lampjes helemaal niks!
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 19:54
Jammer..
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 20:08
Slaat nergens op en is nergens voor nodig
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:16
Voetbal is te onbelangrijk om schande aan mensen te bezorgen.
Mark Rutte maakt Nederland te schande..!!!
Vind ik leuk
Stranger +7053
woensdag 7 november 2018 om 22:01
Zeg dat maar tegen die hersenloze in de stadions en hier op VP.
Vind ik leuk
14forever +9235
woensdag 7 november 2018 om 15:14
Gelukkig hebben.we.een.poule waar.deze.mogelijkheid er is.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:32
Deze overwintering kan ons Ajax niet meer ontgaan. Benfica is goed, maar Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Betere (Beste). En na de blamage van van ons aller ( kuch kuch) Psv moet er toch iemand zijn die, de vaandel van Nederland hoog moet houden. En ja dat zijn wij dus. Dus bij deze alle Ajacieden en voetbal liefhebbers heel veel plezier met de wedstrijd. Make us Proud!!!!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:51
Ach hou toch eens op man . Triest dat je zo doet . Wij wensen Ajax vanavond het beste verdedig de trots van Nederland . Probeer ook eens zo te denken als een andere club Europees speelt . Dan krijg je vee meer waardering terug
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:06
Luister, ik heb Psv en zijn aanhangers het aller beste gewenst. Dus wat lul je nou. En ik hoef geen waardering terug. Zeker niet van zo'n kansloos figuur als Doet me helemaal niets. (Zie boven).
Vind ik leuk
Chucky +846
woensdag 7 november 2018 om 20:31
Pfffffff💉💉💉
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:32
Ja?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 01:44
Gebeurt gewoon!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
woensdag 7 november 2018 om 13:23
Heerlijk zo vroeg! Succes allemaal vanavond!
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
woensdag 7 november 2018 om 15:51
Fortuna hoeft niet maar toch bedankt
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
woensdag 7 november 2018 om 15:51
Geen dank!
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 12:05
Nadat ik gisteren naar 11 boeren heb zitten kijken die een akker aan het omploegen waren heb ik nu wel weer zin om een echte voetbalwedstrijd te kijken.

Hopelijk laat Ajax zien waar ons voetbal in Nederland voor staat en waar we groot mee zijn geworden.

Man wat gaat de tijd langzaam!
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
woensdag 7 november 2018 om 12:06
Altijd zo lang wachten op die wedstrijddag ja
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 12:08
Ja de tijd schiet niet op.
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
woensdag 7 november 2018 om 15:45
Niet bepaald pffff
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:32
Door dit soort reacties hoop je bijna dat je met 4-0 naar huis gestuurd wordt zielig en kansloos! Succes vanavond!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2321
woensdag 7 november 2018 om 15:16
Ho verkeerde comment geplaatst
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:17]
Vind ik leuk
GunnerFan +331
woensdag 7 november 2018 om 17:49
Derksen is nooit objectief!
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 19:52
Dank je Johan. Maar voor de duidelijkheid, ik was gister ook voor PSV. Maar de manier hoe er "gevoetbald" werd kon ik niet echt waarderen. Desalniettemin baalde ik ook van die tegengoals.
Al met al een schijtwedstrijd met een schijtuitslag. Hopelijk zien we straks een leukere pot voetbal.
Vind ik leuk
grunnfan +442
woensdag 7 november 2018 om 16:01
Die 11 boeren staan in de competitie 5 punten voor en hebben de ploeg waar jij je zo op verheugt volledig weggespeeld. Dat moeten dan wel 11 stumpers zijn zeg!
Vind ik leuk
Buck Worrier +2705
woensdag 7 november 2018 om 17:49
Volledig. Je hebt de 2e helft zeker uitgezet.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 19:56
Daar heeft ajax ook niks laten zien
Vind ik leuk
voetbal!!! +9577
woensdag 7 november 2018 om 16:20
Ik ben voor Ajax in europa voor het NL voetbal, maar door mensen als jouw ga je haast weer hopen dat ze onderuit gaan.
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 19:58
Rustig maar. Ik was ook voor PSV gisteren maar ik raakte naar mate de wedstrijd vorderde echt gefrustreerd over het niveau van PSV. Jou naam zegt het al: Voetbal!!! Dat is wat PSV niet aan het spelen was gisteren. En dan zit je naar zo'n kutwedstrijd te kijken, is uiteindelijk de uitslag ook nog eens kut. Heb ik voor niks 90 minuten naar dat geploeter zitten kijken. Vind ik gewoon jammer.
Vind ik leuk
Chucky +846
woensdag 7 november 2018 om 20:32
Ik hoop met je mee
Vind ik leuk
voetbal!!! +9577
woensdag 7 november 2018 om 21:02
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:-) Ik hoop nog gewoon dat Ajax wint vanavond.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:28
Met Freddy als controleur rollen we die Brazilianen op!!!
Vind ik leuk
Vooruit +340
woensdag 7 november 2018 om 16:49
Heeft Ajax de VAR en de scheidsrechters Kuipers en Makkelie mee naar Lissabon genomen? Anders zijn ze echt kansloos.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:51
Hoe is het mogelijk, dat je die 11 voetballers van TH vergelijkt met 11 boeren?
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 19:55
Je matties zijn blij met je bericht zie ik...
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 20:01
Ja ik merk het. Iedereen is gewoon toe aan een lekkere pot voetbal.
Laten we hopen dat de verwachtingen waar worden gemaakt.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:05
Nee hoor, ze vinden het allemaal leuk dat je psv af zeikt, helaas de trend van de laatste maanden op deze site!
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 20:10
Ja dat is ook waar en meestal hou ik me wel in. Ik heb respect voor wat PSV in de competitie laat zien. 11 wedstrijden 33 punten is gewoon razend knap.

Maar ik kan het niet begrijpen dat PSV dezelfde opstelling en tactiek gebruikt die er voor zorgde dat ze in de heenwedstrijd helemaal scheel gespeeld werden.
Ik hou niet van dat anti-voetbal. PSV onderscheid zich met deze tactiek niet met clubs als Astana, Bate en Kiev. Die doen precies hetzelfde in de CL.
Ik kijk ook als liefhebber naar CL. En van wat ik gisteren voorgeschoteld kreeg werd ik niet blij van.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:13
Misschien voetbalt psv naar de mogelijkheden die er zijn. De basis 11 zijn goed en op guti en malen na is de gat met de rest extreem groot. Ajax heeft nog een goede bank maar psv moet het helaas doen met spelers die er zijn.

Zie bijvoorbeeld psv-rkc en je snap wat ik bedoel
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:14]
Vind ik leuk
Palafima +397
woensdag 7 november 2018 om 20:27
Waar ons land voor staat: leuk ballen en niks winnen?
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 21:57
Was het maar leuk ballen. Tot nu toe valt het tegen
Vind ik leuk
Fifagekkie +838
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Goeie keeper die onana
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:32
Nou genieten zeg, vooral Onana. Geweldig.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6002
woensdag 7 november 2018 om 21:41
Die boer met rugnummer 1van gisteren had je vandaag wel in je team willen hebben. Want die van jullie blundert 2x in een minuut als een F pupil.

Tis sowieso slecht. Hopenlijk gaat ajax 2e helft voetballen want benfica stelt ook helemaal niks voor. Puntje is genoeg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:42]
Vind ik leuk
Chucky +846
woensdag 7 november 2018 om 21:45
Nog 3 kwartier..
Vind ik leuk
Stranger +7053
woensdag 7 november 2018 om 22:04
Ik denk dat de tijd nu veel te snel zal gaan😊
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:07
Nou maat,
Tot nu toe drama
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 23:15
Zeker niet best. Van beide kanten. Wel 2 ploegen die willen voetballen. Maar ze houden elkaar totaal in evenwicht. Vanwege het resultaat kan ik er zeker mee leven. Maar genieten was het niet vanavond.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:07
Veel succes en plezier vanavond Ajacieden, ik denk een gelijkspelletje.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:09
Ik denk dat dit een realistische voorspelling is. Benfica heeft een geslepen ploeg die de laatste keer uitstekend inspeelde op de zwakke kanten van Ajax.
Verwacht een enerverende pot.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 7 november 2018 om 19:59
Teken meteen voor een gelijkspel...verliezen mag niet, dan haakt benfica aan. Hoe ze op afstand of loop uit. Bij winst staan we zelfs in de volgende ronde. Forza Ajax!
Vind ik leuk
3Bier +15652
woensdag 7 november 2018 om 12:14
Zijn erg aan elkaar gewaagd. Gelijkspelletje zou ik ook zeker mee kunnen leven. In ieder geval hoop ik op een mooie pot voetbal. Een herhaling van de wedstrijd in Amsterdam zou mooi zijn.
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 12:27
Ik zou zeer goed kunnen leven met een gelijkspel. Dan blijft het gat 4 punten. Winst zou super zijn natuurlijk. en als ze dan toch moeten verliezen, dan hoop ik op max 1 doelpunt verschil zodat het onderling resultaat niet negatief wordt...
Vind ik leuk
ReneAjax +10865
woensdag 7 november 2018 om 17:54
Het onderling resultaat doet er niet zo toe, tenzij Benfica ook in Munchen gelijk gaat spelen.
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Het kon maar alvast in het voordeel van Ajax zijn. Scheelt toch weer een theoretisch puntje.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:27
Ik denk dat zelfs dat zwaar zal worden. Ik heb een beetje een slecht gevoel.
Vind ik leuk
Ginovanni +21665
woensdag 7 november 2018 om 12:07
Kom op Ajax!!
Suc6!!!!⚽️
Vind ik leuk
dhrwobo +45778
woensdag 7 november 2018 om 13:30
Succes en veel plezier vanavond.
Vind ik leuk
Ginovanni +21665
woensdag 7 november 2018 om 13:32
Dank je wel, Wobo!

Top!👍
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:10
Op naar een prachtige avond! Een benfica uit vorm hoeft geen voordeel te zijn.. een kat in t nauw maakt rare sprongen zeggen ze wel eens he. Laten we hopen dat Ajax daar goed antwoord op heeft! Kom op Ajax laat zien hoe goed jullie werkelijk zijn!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:55
Ik verwacht een redelijk eenvoudige avond, zo bijzonder is dat Benfica niet, je hebt Rafa, Pizzi en die keeper en dan houdt het op..
Vind ik leuk
Markieee +1276
woensdag 7 november 2018 om 15:17
Jonas speelt ook weer. Is wel oud, maar heeft toch ook wel heel veel kwaliteit.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:19
Oke wist niet dat hij ging spelen, dacht weer die houthakker van een Seferovic..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27268
woensdag 7 november 2018 om 12:15
Een gelijkspel is erg mooi. Een overwinning geweldig.

Benfica in eigen stadion laten zien wat de kracht is van het huidige Ajax en ze helemaal weg spelen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 12:18
3 punten meenemen naar amsterdam ❌❌❌
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
woensdag 7 november 2018 om 12:25
In het tasje ;)
Vind ik leuk
Zultkop +6756
woensdag 7 november 2018 om 15:02
In zo'n mannentasje? Hahahaha.
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
woensdag 7 november 2018 om 15:12
Ja of gewoon een boodschappentas, past net wat meer in als je efficiënt stapelt
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:25
Het gaat niet makkelijk worden, maar minimaal een punt moet mogelijk zijn..
Vind ik leuk
Patrickj3 +4202
woensdag 7 november 2018 om 12:26
Kom op Ajax,pak ze❌❌❌
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:41
Verwacht een leuke open wedstrijd met minimaal 3 goals.

Minimaal een gelijkspel dat zou namelijk al een fantastisch vooruitzicht zijn
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:41]
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 7 november 2018 om 13:03
Wederom op z'n Duits winnen daar, laatste minuut 1 - 3, met een knipoog naar de historische match van bijna vijftig jaar geleden waarin Johan Cruijff uitblonk!!!
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 13:10
Wil je dan 2x scoren in de laatste minuut?
Vind ik leuk
Tjeentje +297
woensdag 7 november 2018 om 13:15
Heb een goed gevoel in overwintering van Ajax, maar ik weet niet waarom, en hoop zeer dat ik het fout heb, maar deze wedstrijd tegen Benfica gaan ze niet zomaar even winnen, zal voor Ajax duimen....
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:22
Komaan Benfica!!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:37
Serieus?
Vind ik leuk
Ron83 +623
woensdag 7 november 2018 om 13:32
Kom op Ajax winnen daar!!💪🏻 Namens een PSV supporter👊🏼
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:36
Zin in!
Vind ik leuk
HJR +9171
woensdag 7 november 2018 om 13:47
Ik kan niet wachten. Lekker op Praça Comercio in de zon! Biertje erbij. De dag is nu al goed, nu nog hopen op minimaal een gelijkspel :). En natuurlijk bifanaantje eten bij het stadion straks
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 13:48]
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
woensdag 7 november 2018 om 13:57
Ajax gaat daar echt niet winnen en het hoogst haalbaar is een gelijkspel
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:04
Dan heb je benfica al weken niet gezien, er liggen kansen voor ajax
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 13:45
Ik zei toch gelijkspel
Vind ik leuk
Wijsneus +24
woensdag 7 november 2018 om 14:19
Alzheimer ? wie werd er de afgelopen jaren kampioen ? jullie werden kampioen ........... onder een Boer 🤔
Vind ik leuk
Wong Ho +307
woensdag 7 november 2018 om 14:46
WZAWZDB !
Vind ik leuk
Zultkop +6756
woensdag 7 november 2018 om 15:03
Ho Wong, stop!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:24
Mooi gevonden
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 7 november 2018 om 15:10
Mega zin in vanavond, bier, goede wedstrijd, derde helft in bed.
Vind ik leuk
Wong Ho +307
woensdag 7 november 2018 om 16:01
Alleen in bed ? ,of met een Nissie?
Vind ik leuk
Rii +2
woensdag 7 november 2018 om 15:19
1-2 wel moeizaam
Vind ik leuk
UpOne +1034
woensdag 7 november 2018 om 15:35
Als trotse PSV-er wens ik Ajax heel veel success vanavond! Puntjes pakken voor NL!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:13
Thanks a lot PSV supporter, we gaan ons best doen. Ik heb er superveel vertrouwen in.
Vind ik leuk
Strijp +14029
woensdag 7 november 2018 om 15:52
Succes Ajax en alle supporters hier op VP. Het zou een waanzinnige prestatie zijn om na 4 wedstrijden geplaatst te zijn voor de volgende ronde CL.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:02
Come oonnnn!!!!!! AFC Ajax Amsterdam! ❌❌❌Oprollen die Portugezen vanavond! 0-3, 1-3, 0-4, 0-2, 0-1, 1-2, 2-3 0-10.... Het mag allemaal!❌❌❌
Vind ik leuk
buenosje +1199
woensdag 7 november 2018 om 16:33
Freddy de Jong, wat een lul..
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:34
Deze overwintering kan ons Ajax niet meer ontgaan. Benfica is goed, maar Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Betere (Beste). En ja dat zijn wij dus. Dus bij deze alle Ajacieden en voetbal liefhebbers heel veel plezier met de wedstrijd. Make us Proud!!!!

EDIT VP: reactie aangepast (provocatie)
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:42]
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:02
Hou het gewoon gezellig man, ipv dat kinderlijke gedrag
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:06
Sorry man, dat is soms de kleine jongen in mij. ;-)
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:08
Dat je trots bent op je club is logisch maar andere kleineren gaat nergens over.
Wel wens ik je veel plezier vanavond en hopelijk de 3 punten
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:15
Aan alle Ajax supporters mijn gemeende excuses voor het schandelijke gedrag van sommige psv nep supporters dat jullie vanavond mogen genieten van een overwinning .
Vind ik leuk
The Iceman +18178
woensdag 7 november 2018 om 17:21
Aardig van je, maar je hoeft je niet te verontschuldigen. Elke club heeft zo z’n mafketels.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:01
Helaas wel
Vind ik leuk
meloen87 +846
woensdag 7 november 2018 om 17:17
Erg verwarrend dat ze foto's gebruiken van het grote Ajax, haha.

@VP: waarom wordt er niks gedaan aan de users die zulke verschrikkelijke woorden en reacties plaatsen? Kunnen jullie dit gewoon niet automatisch censureren? Op vele websites gebeurd dit, zelfs als je de Keuken Kampioen Divisie afkort naar KKD, wordt dat gecensureerd (de letters KK, natuurlijk).
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 17:23]
Vind ik leuk
Hyena +30601
woensdag 7 november 2018 om 17:24
De spanning stijgt!!
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
woensdag 7 november 2018 om 17:24
Nu het grote Ajax nog
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:56
Wat een trietste teksten lees je hier....
Man man man
Wordt eens volwassen!!!
Vind ik leuk
Gerro +9595
woensdag 7 november 2018 om 18:05
Het is in ieder geval gezellig met 3200 man in Lissabon.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 18:06]
Vind ik leuk
Wim59 +667
woensdag 7 november 2018 om 18:06
Het zal geen makkie worden maar winnen moet kunnen
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:16
Vanavond ben ik met één punt ook tevreden !
Vind ik leuk
Wim59 +667
woensdag 7 november 2018 om 18:44
Dan ben ik ook tevredrn hoor
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:12
Kom op mannen laat de buurvrouw maar weer lekker kwaad op me worden Oei, oei dat was ze twee weken geleden ook vanwege het lawaai bij de late 1-0 !!!🤣🤣🤣
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
Jorg Vde +637
woensdag 7 november 2018 om 18:27
Hopelijk gaat Ajax verder, pakken we hier in het zuiden de schaal wel weer.
Vind ik leuk
Wim59 +667
woensdag 7 november 2018 om 18:46
Haha de fruitschaal? Of de dennenappel? Oh nee, dat kan niwt meer hahaha
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:23
Hilarisch... 🤥
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
woensdag 7 november 2018 om 18:51
Leuk, Kluivert kijken bij AS Roma. Mooie opwarmer naar Ajax toe.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:56
Nou ik trek even een koud pilsje uit de koelkast en hoop op een mooie avond ! 2-3 zou wel een mooie uitslag zijn.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:09
11 boeren?
Voorlopig hebben jullie nog niets. Gelijk weer praatjes daar in Amsterdam.
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 19:25
Het voorgerecht hebben we gehad; nu het diner
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:52
Ik heb er zoooo veel zin in. Hoewel het nada knots zegt, is mijn voorgevoel extreem goed. Dit wordt me het avondje hoor. Zoveel voetbal in deze wedstrijd. Ajax uiteraard, maar Benfica ook gewoon een erg goede ploeg. Vol voor winst gaan, heb superbeel vertrouwen in Mijn Club AFC Ajax. Kom op boys!!!
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 19:58
@ajacieden, heel veel succes vanavond en pak die portugezen! Ik vermoed een 1-2
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
woensdag 7 november 2018 om 19:58
Het belangrijkste van de Bayern variant was voor mij Blind op het middenveld. En iets meer zekerheid met Wober in een uitwedstrijd was ook niet verkeerd geweest.
Laten we hopen dat Ten Hag gelijk gaat krijgen. Maar toch zou ik Benfica laten winnen in mijn toto. Maar uit principe gok ik niet tegen Ajax.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:10
Er liggen kansen voor jullie, benfica is al een aantal weekjes niet in vorm ;)
Vind ik leuk
Edenees80 +496
woensdag 7 november 2018 om 19:59
Ajax en alle normale Ajax supporters, succes zo en hoop sowieso op een mooie wedstrijd..
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:59
Verstandig.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:02
Net als gisteren!
Lekker bokbiertje op tafel !
De chips is gisteren op gegaan, maar nog genoeg worst en kaas op het plankje !

Eén groot verschil, nu is het mijn eigen clubje ! Ik ben er klaar voor !
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 20:11
Succes maat, is je gegund
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:32
Thanx !💪
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 20:06
Waar Bommel vast houdt aan zijn elf. Wisselt Ten Hag veel.
We zullen zien.
Hup AJAXXXXXXXXXXX
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:32
Vind ik ook !
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 20:19
Knalle als een malle
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:28
Nou de spanning begint er wel in te kruipen nou hoor! Zal toch wat zijn als we na vanavond al geplaatst zijn maar goed denk echt dat het 50/50 is vanavond. Kom op maak ons trots :-)
Vind ik leuk
Ditsu Roan +276
woensdag 7 november 2018 om 20:29
Good luck boyz
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:37
Ik als AJAX-SUPPORTER wens AJAX veel succes ! 🤣
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:39
Gelukkig géén Derksen ! Hoef ik me niet te ergeren
Verder valt het me op dat ik net zo lief naar Helene luister (en kijk 🤣) dan naar Genee
Vind ik leuk
pico323 +7891
woensdag 7 november 2018 om 20:49
Heerlijk we gaan beginnen. De trots van Nederland
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:50
Hier duurt het nog 10 minuten !
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 20:52
Vanavond zullen we zien of we goed zijn of dat we heel goed zijn
WZAWZDB !!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:53]
Vind ik leuk
pico323 +7891
woensdag 7 november 2018 om 20:55
Ja Ajax is echt zo goed. De beste van Nederland en ik ben er trots op. Ajax for ever.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:44
Nou...
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 20:56
Benfica moet.
Ajax mag.

Hoop voor alle Ajax supporters op een hele mooie wedstrijd met een positieve afloop.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Helaas niet meer
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:01
Gaat geen makkelijke pot worden. Succes boys!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:02
Snap het wel Neres in de basis Hopelijk pakt het goed uit !
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
woensdag 7 november 2018 om 21:06
Allianz Arena mag wat leren van deze sfeer
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
woensdag 7 november 2018 om 21:07
Kansloos. Dit wordt 5-0.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 21:07
Levensgevaarlijk die corners 😂
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:31
Haha 3 corners penalty
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:32]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:07
Oei wat geven ze elkaar weinig ruimte !
Beetje typen om wat spanning kwijt te raken Pfff😬
Vind ik leuk
The Iceman +18178
woensdag 7 november 2018 om 21:14
De Ligt laat ff zien dat hij er is.
Vind ik leuk
BassieN +11456
woensdag 7 november 2018 om 21:14
Hopen op punten voor het NL voetbal!
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:15]
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 21:14
Zullen we gelijk de discussie opstarten?
Of is met je elleboog naar voren een kopduel aangaan tegenwoordig gedoogd??
Vind ik leuk
The Iceman +18178
woensdag 7 november 2018 om 21:21
Niks aan de hand. Grote mannen voetbal.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 21:22
Top.weten we dat voor de rest van t jaar.
Vind ik leuk
The Iceman +18178
woensdag 7 november 2018 om 21:24
Als het Viergever was geweest hadden we het er niet over gehad.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 21:27
Jawel..net zo goed
Deze was een kaart waard.
Maar mooi dat ie em niet krijgt.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
woensdag 7 november 2018 om 21:21
Moet je eens kijken waarmee Ramos wegkwam net tegen Plzen, niet normaal hoeveel bloed die aanvaller had
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:40
Verdorie Ramos weer
Wat een engerd !!!
Vind ik leuk
Bruno Conti +1403
woensdag 7 november 2018 om 21:21
Komt De Ligt goed weg inderdaad...., totaal onnodig ook...
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 21:23
En hij wist t zelf ook..
Koppie zei meer dan genoeg.
Haha
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:23
Wordt moeilijk. Ben blij met een gelijkspel. Zit al te duimen.
Vind ik leuk
Dorzon +4832
woensdag 7 november 2018 om 21:23
Dat was toch gewoon rood voor light
Vind ik leuk
markie +3207
woensdag 7 november 2018 om 21:31
Ga weg man, probeerde zich zelf te beschermen
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:45
Niks aan de hand
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 21:23
Dus dit is de zwakke poule? Benfica is zeker niet minder.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1403
woensdag 7 november 2018 om 21:26
Tis allebei niet veel inderdaad, flauwe wedstrijd...
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
woensdag 7 november 2018 om 21:32
AEK uit wordt ook nog een kutpotje...
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 21:55
Precies
Vind ik leuk
Bud Spencer +2865
woensdag 7 november 2018 om 21:34
Ja dit is de zwakke poule. Ajax is niet zo goed als de meeste Ajacieden denken. Geldt overigens voor de hele Nederlandse competitie.
Alleen wij Nederlanders zijn goed om alles te veel op te hemelen als het even goed gaat. En de grond in te boren als het even slecht gaat
Vind ik leuk
aphex twin +1547
woensdag 7 november 2018 om 21:51
Flikker toch op man. Ga dan lekker Engels voetbal kijken en je aftrekken op al die dikbetaalde sterren. De mensen die de term Mikey Mouse competie in de mond nemen zijn zelf van Mikey Mouse niveau. Benfica-Ajax is gewoon een mooie pot voor de voetballiefhebber, ik vermaak me prima iig :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:53]
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:46
Heb je de laatste 3 potten gezien? Om te janken
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 21:53
Nee, maar da's competitie. Vanavond vechten ze en geven ze Ajax geen centimeter ruimte
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:57
Ajax roept het ook over zich af
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 21:59
Het lukt gewoon niet. Ik zou Tadic wisselen voor Huntelaar. Lange ballen die hij moet doorkoppen en Neres duikt achter hem op. Voetballend lukt het niet. Die gasten zijn fel
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:03
En dat werd psv gisteren kwalijk genomen. Ajax zal alles toch voetballend oplossen?
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 22:04
Tottenham is een voetballende ploeg. Benfica vecht
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:06
Met allebei hetzelfde resultaat, tegenstander met de rug tegen de muur zetten
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 21:28
Zo roep je onheil over je af.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 21:29
Dat bedoel ik
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 21:29
Ajax speelt veel te statisch
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
woensdag 7 november 2018 om 21:29
Topkeepertje
Vind ik leuk
Het Brein +4920
woensdag 7 november 2018 om 21:29
Wat een kutkeeper!
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Onana omgekocht ? Wat doet tie allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Fout Onana
Relax man, maar niet te

Dit maakt alles anders
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Mathijs heeft die Jonas toch niet hard genoeg geraakt.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:47
Die vent is irritant ook
Vind ik leuk
Hesses +1284
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Go Benfica !! 1-0 ;-)
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:47
Helaas...
Vind ik leuk
Phiron +439
woensdag 7 november 2018 om 23:00
Go Ajax !! 1-1 ;-)
Vind ik leuk
markie +3207
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Een zoetje van onana
Vind ik leuk
Bruurke +1186
woensdag 7 november 2018 om 21:35
Je zou willen dat onana zo zou keepen als zoet gister
Vind ik leuk
aphex twin +1547
woensdag 7 november 2018 om 23:21
Deed hij ook, op die domme fout na.
Vind ik leuk
Mdg +3
woensdag 7 november 2018 om 21:30
Die had de grote frenkie de jong er toch wel uit kunnen halen
Vind ik leuk
Het Brein +4920
woensdag 7 november 2018 om 21:31
Deze poule is zo zwak! Ik denk dat Benfica dit met 3-0 af doet..
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:47
Wordt 1-1
Of 1-2
Vind ik leuk
Het Brein +4920
woensdag 7 november 2018 om 21:49
Ajax bakt er helemaal niks van! Niet 1 uitgespeelde aanval...
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:52
2de helft wordt beter, gewoon weer met spits spelen. Benfica is te doen
Vind ik leuk
Het Brein +4920
woensdag 7 november 2018 om 21:54
Ik laat me verrassen...aan Neres heb je niks...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Ajax was heel slecht inderdaad, en dan nog een punt pakken!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:31
Onana wil de CL winnen. Ga eerst eens fatsoenlijk keepen, prutser.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:56
Nou, fout goedgemaakt in de allerlaatste minuut 😊
Vind ik leuk
RW1913 +3021
woensdag 7 november 2018 om 21:31
Je maakt het je ploeg onnodig lastig Onana.
Vind ik leuk
Freddy M. +1406
woensdag 7 november 2018 om 21:31
Onana Onana toch. Wat ben je toch aan het schutteren!!
Vind ik leuk
rene jong +158
woensdag 7 november 2018 om 21:32
Wat een Jonas 😀
Vind ik leuk
karnisse +607
woensdag 7 november 2018 om 21:32
Onana heeft te veel pijnstillers ingespoten :/
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 21:32
Het ging zo lekker en dan krijg je dit. Wat een blunder van Onana.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:48
Welkom in onze wereld ;)
Vind ik leuk
DrDeef +2370
woensdag 7 november 2018 om 21:32
Wat een partij onnoemelijk gekut van onana. Opbouw is ook wel erg risicovol constant. Je kunt beter Huntelaar brengen in de hoop de bal de wat makkelijker vast te houden voorin en ook af en toe een lange bal te spelen als het niet pielen niet lukt. Bij mazraoui druipt de nonchalance er tot nu toe vanaf. Misschien ook Wober en dan blind middenveld en Schöne eruit.
Vind ik leuk
HansVites +6786
woensdag 7 november 2018 om 21:33
Wat een kut keeper
Vind ik leuk
derksen +8897
woensdag 7 november 2018 om 21:33
Die onananananaananna is zelfde als bijlow ze gáan in hun zelf geloven en dan blijkt ze kunnen er allebei helemaal niks van!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:33
Kut actie van Onana. Allemaal zijn domme schuld!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 21:33
Gvd Onana loop niet te kloten man, 100% jouw schuld!
Vind ik leuk
Ron83 +623
woensdag 7 november 2018 om 21:33
Onene
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 21:34
Tadic moet uit de spits
Vind ik leuk
DrDeef +2370
woensdag 7 november 2018 om 21:52
Er moet een echte spits in. Je mist stootkracht en ook de mogelijkheid de bal gewoon eens het strafschopgebied in te slingeren. Tadic en neres overigens zeer matig tot nu toe.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 22:05
Precies, heel jammer.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 21:35
Nico krijgt toch ook de meest belachelijke gele kaarten.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:38
Goeie back.....maar vandaag een blinde houthakker.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:50
Hij is een beetje lomp
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:58
Heel de verdediging is lomp.....
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:02
Nee hoor, vind de ligt echt een beest
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:18
Nog steeds lomp......en heeft niemand vertelt tegen Neres dat ze de andere kant op spelen?
Ik denk dat z'n ogen nog op half zeven staan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:19]
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 21:36
Nee, Ajax is niet best vandaag. Teveel simpele ballen gaan fout.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:50
Een beetje weerstand...
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
woensdag 7 november 2018 om 21:36
Blind is alles aan het inleveren. En dat kan niet als cv. Dat mag bij wel doen op het middenveld.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1403
woensdag 7 november 2018 om 21:38
Bij Blind zie je een half uur vantevoren al wat ie gaat doen, zo voorspelbaar....
Vind ik leuk
Groen +4580
woensdag 7 november 2018 om 21:54
Ja jammer is dat. Die terugspeelbal een kwartier na rust sloeg ook echt nergens op!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:37
Wat een kut keeper zeg😁
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:37
Dolberg moet erin...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:38
Wat een kutkeeper, Wat hebben wij een kutkeeper, gvd wat hebben wij een kutkeeper, jezus watbeen kutkeeper hebben wij zeg. Niet normaal. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:39
Masr goed er is niks aan de hand.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 21:41
Tadic wisselen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:03
Gewoon uit de spits halen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 22:06
Hij is, net als een paar anderen, niet goed.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:12
klopt, maar misschien ligt dat vooral aan zijn positie. Ben wel beter van hem gewend.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 22:19
Positie is inderdaad niet zijn beste. Nou ja, met een beetje geluk slepen we er nog een gelijkspel uit, maar dan moet het wel beter.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 22:20
Dat dus 😁
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:23
Okee, gewoon laten staan, zoals ik al zei haha
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 22:25
Weergaloze pass
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:26
Lekker he! Wat een gevoel!
Vind ik leuk
Bruno Conti +1403
woensdag 7 november 2018 om 21:42
Kabouter Plop staat er maar beteuterd bij langs de lijn...
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
woensdag 7 november 2018 om 21:42
Hahaaha die supporter achter Ten Hag. Die had duidelijk door dat hij in beeld was.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24011
woensdag 7 november 2018 om 21:42
Geeft niks Thijssie
Vind ik leuk
UpOne +1034
woensdag 7 november 2018 om 21:42
1e doelpoging van Ajax na een minuut of 35-36..??
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:43
De Ligt duidelijk gefrusteerd
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 21:45
Heeft niets met slecht spelen te maken.
Ze worden vroeg onder druk gezet .en dan komen ze er niet onder uit.

De ligt maakt overtredingen die hij in de ed niet maakt.
Frenkie doet niet mee.
Ziyech maakt handgebaartjes.

Mouwen opstropen en gas erop .
Dat word nu gevraagd.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:53
Goh als psv dit gebeurd is het slecht maar ajax...
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 22:01
Komt omdat psv niet voetbalt maar alles naar voren rost !
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:04
Ajax gaat straks ook de lange bal hanteren
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:46
Ik geloof dat onze Amsterdamse vrienden het wel lachen vonden dat Jeroen 2x de fout in ging tegen Inter.
Maar denk dat Jeroen er na gisteren en vandaag toch weer wat beter op staat dan die Afrikaanse grabbelaar.
Vind ik leuk
markie +3207
woensdag 7 november 2018 om 21:49
Onzin
Vind ik leuk
abraksas +2712
woensdag 7 november 2018 om 21:53
Bij Zoet zie je vaak van die blunders, bij Onana zijn het incidentjes. Zelfs Neuer in zijn beste tijd maakte wel eens een blunder.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:03
Jeroen heeft 3 kampioensmedailles.
Met die grabbelaar in de goal winnen onze Amsterdamse vrienden niks.
Vind ik leuk
abraksas +2712
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Ha, die humor van jou is wel goed hoor.
Vind ik leuk
HJR +9171
donderdag 8 november 2018 om 11:43
Dus daarom ben je een betere keeper?
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 21:47
Waarom trapt die scheids in die geintjes van die linksbuiten...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:47
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:55]
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 21:48
Zoals Ajax nu speed word het moeilijk. Het moet veel beter en feller.
Vind ik leuk
allround +1830
woensdag 7 november 2018 om 21:48
Haagse keeper is zijn voorbeeld.
Vind ik leuk
HaagieHaag +1065
woensdag 7 november 2018 om 21:50
Is toevallig wel een amsterdammer
Vind ik leuk
allround +1830
donderdag 8 november 2018 om 08:02
je hehe, dat begrijp ik ook wel. Maar (tijdelijk) in Haagse dienst. Verschil is wel, dat hij zijn fout meer dan goed heeft gemaakt. Geniet nog maar even van hem, want volgend jaar speelt hij ergens anders.
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 21:48
Benfica verdiend op voorsprong. Ajax is te slecht.

Maar als we iets weten van gisteren... Een 1-0 voorsprong wil niets zeggen.

Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 21:51
Onzin het is een gelijkwaardige wedstrijd. Niet op eigen kracht maar door een blunr is die 1-0 tot stand gekomen.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:55
Thuis had je het mee, nu tegen
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:17
Ik gun Ajax het beste in Europa, maar gelijkwaardig? Echt niet
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 21:49
Benfica is beter, wat te verwachten was.
Deze poule is duidelijk: AEK, Ajax, Benfica Bayern.

Vind ik leuk
dijkie87 +1447
woensdag 7 november 2018 om 21:50
wat lul je nou dat benfica is ook een drama
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 21:51
maar beter. En lullen droom je daarvan jongen
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:52]
Vind ik leuk
dijkie87 +1447
woensdag 7 november 2018 om 21:55
krijg de ziekte man
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 21:52
Niet beter maar spelen fel en heel compact.
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 21:54
En beter, niet veel maar vooral via hun linkerkant kan die back oprukken,
Ajax heeft daar helemaal niets tegenover kunnen stellen. Verdienste van Benfica
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:49
Hahaah onana beter in uitwedstrijden zei hij toch?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:49
Vind Ajax nie best .moet maar weer blijven duimen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:49
Ze worden beter jongens, het gaat echt goedkomen!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 21:49
Hoe is dat mogelijk. Pfffff
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:50
Onana gaat NIET naar Barcelona. Groothuizen 2.0
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 21:50
Jammer Donny, de verdiende gelijkmaker ging maar rakelings langs.
Gaat goed komen.
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 21:51
Vind donny gewoon slecht de laatste weken eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:52
Dat zeg ik!.;-)
Vind ik leuk
Wim59 +667
woensdag 7 november 2018 om 21:50
Zo onnodig.................
Vind ik leuk
stefvo +826
woensdag 7 november 2018 om 21:51
MAN MAN MAN VAN DE BEEK. EERST OPGELEGDE KANS TEGEN BAYERN MISSEN, TOEN BENFICA THUIS, EN NU WEER! ERUIT ERMEE, DOLBERG ERIN EN NERES OP 10
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:51
Onana damn....
Puur karma dat ie erin gaat, als je zo doet als keeper......
Blind weer op hetzelfde niveau als we gewend zijn, en donny van de beek die weer een 100% kans mist.
Vervang die 3 en je hebt best een mooi team
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:53
Dolberg moet erin Haggie! En van mijn part the Hunter ook! Alles op alles.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:54]
Vind ik leuk
Tismewat +436
woensdag 7 november 2018 om 22:00
Haggie, serieus? Valt mee dat je geen Dollie zegt.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:03
Maak je niet sappel, ik ken hem. En ik mag Haggie zeggen. En Dolberg nog niet goed genoeg om Dollie te mogen zegen. ;-)
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 21:53
Waarom.....als je zo vreselijk goed kan voetballen.
Kom op de jong...je bent nu een kaartvragende theatrale huisvrouw.
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 21:54
Kansrijke actie en die man hebt al geel. Alles om te winnen is blijkbaar het nieuwe voetbal tegenwoordig, zoals lozano en die linksbuiten van benfica.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 22:00
Aha.dus toch.
Ik hoor altijd alleen maar commentaar op lozano.neymar Suárez...
Hoort bij het hedendaagse voetbal.
Behalve als het de tegenstander is....objectief blijven met zíjn alle lijkt me.
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 22:03
Waar zeg ik dat ik het er mee eens ben dat hij dat doet ??
Vind ik leuk
Tismewat +436
woensdag 7 november 2018 om 22:01
En De Ligt?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:53
Ajax te slecht vandaag. Onana sukkelt! Neres onzichtbaar! Blind te voorspelbaar! Tadic is toe aan winterstop! Ziyech slapjes! Eigenlijk is er op iedereen wel wat aan te merken. Van de Beek die WEER een niet te missen kans mist en ga zo maar door. Benfica verdiend op voorsprong en zullen winnen ook. Ik denk 3-0.
Vind ik leuk
RW1913 +3021
woensdag 7 november 2018 om 21:55
Of is Benfica te goed vandaag en komt ajax niet aan te pas.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:59
Volgens mij zeg ik toch : Benfica verdiend op voorsprong en ze gaan winnen?????
Vind ik leuk
Alibaba +697
woensdag 7 november 2018 om 22:00
Dat is het ergste juist! Benfica speelt helemaal niet goed. In Amsterdam speelden ze 2 klasse beter. Gelukkig voor Ajax dus!
Vind ik leuk
Alibaba +697
woensdag 7 november 2018 om 21:57
Duidelijker kan je het niet vertalen!
Vind ik leuk
Het Brein +4920
woensdag 7 november 2018 om 22:00
Ik denk precies hetzelfde. 3-0, want De Ligt en Tagliafico staan ook op scherp.

De coach van Benfica doet er goed aan om de snelle Rafik Silva erin te zetten, dan pakt één van de twee rood..
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Nou, gewoon 1-1 hoor. Zelfs met slecht spel halen ze een punt uit bij Benfica
Vind ik leuk
Het Brein +4920
woensdag 7 november 2018 om 23:14
Ja, wonderbaarlijk..
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:16
Individuele kwaliteit heeft waarschijnlijk de doorslag gegeven
Vind ik leuk
rexxo +16839
woensdag 7 november 2018 om 21:55
Donny is een kampioen grote kansen missen, voor de rest heb je niks aan hem.
Bayern uit, Benfica thuis en nu hier, is geen incident.
Hij heeft een zaakwaarnemer die gaat dreigen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:56]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:02
Tot dat ie de winnende er in peert, dan is alles weer vergeven.
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 21:55
2e helft gaat altijd beter 1-3
Vind ik leuk
Socrates +710
woensdag 7 november 2018 om 21:55
Als het ff tegen zit worden de supporters van de zeikerds gescheiden...
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 21:55
Vind ik ook en zijn zeer aan elkaar gewaagd. Is nu al een betere wedstrijd dan die loopgraven oorlog van gisteren.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:56
Wat slecht zeg niet normaal meer. Hopelijk worden ze nog 3e zodat ze nog overwinteren.
Vind ik leuk
bert +704
woensdag 7 november 2018 om 21:56
Wat een showpik is die onana toch,altijd maar arogant over de bal stappen en ja een keer gaat het mis
Vind ik leuk
Tismewat +436
woensdag 7 november 2018 om 21:57
De Bayern variant, natuurlijk... dit Ajax gaat zwaar onderuit. De Ligt had al gedouchd moeten zijn en Onana, wat een pannenkoek.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:04
De Ligt douchen?, wat een fakenieuws man.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 21:57
Geen beste wedstrijd. Benfica moet echt te doen zijn voor ajax.
Tactisch vind ik het geen beste ingreep van ten hag. Gewoon lekker een spits erin en het komt goed
Vind ik leuk
HaagieHaag +1065
woensdag 7 november 2018 om 22:01
Kom op Benfica!!!

Druk nog een puntje erbij....
Vind ik leuk
Phiron +439
woensdag 7 november 2018 om 23:08
Terug in je hok tokkie:-)
Vind ik leuk
bert +704
woensdag 7 november 2018 om 22:01
Hele grote kans dat we als het zo blijft ,weg volgende ronde.volgende keer bayern Benfica totaal vertrouwen erin dat bayern dat wint het interrseert ze niet meer zijn toch door bedankt lakse onana niks van die fout tegen Az twee jaar geleden geleerd waarom moet je toch altijd zo als een showpik in die goal staan
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 22:02
Het valt mij op dat de Jong en Blind hun ballen niet kwijt kunnen omdat er een dubbele dekking is.
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 22:06
Benfica heeft zijn huiswerk gedaan. Ten hag duidelijk weer niet.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:06
Bij dubbele dekking staat er altijd wel 1 vrij ;)
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:02
Lamprou erin
Vind ik leuk
ajax1973 +2342
woensdag 7 november 2018 om 22:03
er klopt niet veel van vandaag domme zet een spits die geen spits kan spelen waardoor het voorin nooit kan werken te weinig druk je moet je team maar voorzichtig laten spelen wat er niet in zit in dit team maar tja blijft een flop trainer
Vind ik leuk
Patje41 +1221
woensdag 7 november 2018 om 22:03
Ajax spel is om te janken
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 22:05
Kom op mannen, ga ervoor !!
Pak dat (waarschijnlijk) beslissende 1 puntje.
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 22:06
Ten Hag moet nadenken om Tadic te wisselen voor Huntelaar.
Minder voetbal, meer doorkoppen voor Neres en Beek.
Maar nog niet
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:06
Nou come on ajax!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:06
Ajax speelde slecht, de Bayern variant werkt niet. Blinder Onana en een kans verkloot, zo'n avond dus pfffff.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:10
Tactisch niet best
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:15
Het werkt gewoon niet, dit is Benfica, niet Bayern. Maar een 1-1 kan nog ...
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:22
Blijf erbij ajax wint met 1-2
Vind ik leuk
buddha +10756
woensdag 7 november 2018 om 22:07
onbegrijpelijk waarom ten hag niet met zn gewone opstelling ( zoals in de competitie ) speelt.
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
woensdag 7 november 2018 om 22:08
Wat zijn ze goed hè. Terechte stand. Maar wat komt blindje weer niet mee.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 22:09
Slimme wissel.
Net na rust.
Kan de trainer van de tegenstander lastiger iets omzetten mocht het nodig zijn .
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
woensdag 7 november 2018 om 22:10
Dit is alweer het 4de !!! Onanaatje in alleen al de champions league. Wat een flater weer.

Het is gewoon triest om te zien hoe middelmatig die keeper is.

Standard luik de flater van het jaar. Graz , Kiev en nu dit weer .

Wat was die eigenlijk aan het doen?
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:11
Vergeleken met benfica valt lozano mee
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 22:14
Begin lozano steeds meer te mogen dankzij benfica
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:14
Die is niet zo erg ;)
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 22:16
Ze zoeken ook echt de overtreding op en die scheids gaat er in mee.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
woensdag 7 november 2018 om 22:18
Het wordt ook wel erg overdreven allemaal. Let er maar eens op hoe vaak zo’n Lozano of andere lastig bespeelbare aanvallers, worden geveegd. Dan begrijp je dat rollen wel
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:23
Lozano wordt 99 van de 100x geraakt
Vind ik leuk
De Liefhebber +13073
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Lozano raakt 99 van de 100 keer de verdediger! Da's niet hetzelfde maat.....
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 23:15
Zucht, nee maat, die jongen is altijd doelwit omdat hij fucking snel is...

Ff je anti psv bril af aub
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:15]
Vind ik leuk
De Liefhebber +13073
donderdag 8 november 2018 om 00:03
Of jij je PSV bril....tuurlijk wordt hij regelmatig geraakt. Maar bij de laatste 2 rode kaarten was het eenvoudiger geweest te ontwijken, zeker door zijn snelheid! Maar hij gaat altijd voor de rode kaart...maar ik zal het net als Derksen ook wel niet goed zien....
Vind ik leuk
Korm +40100
donderdag 8 november 2018 om 07:01
Derksen is inderdaad een ouwe snorzeikerd als je daar de waarheid op moet baseren.. de laatste 2 rode kaarten werd hij gewoon vol geraakt, waar heb je het over man! Zelf gevoetbald? Probeer maar eens op de been te blijven met de aanval van lloris of die man van vitesse!!
Vind ik leuk
De Liefhebber +13073
donderdag 8 november 2018 om 08:04
Relax maatje.....ik heb 25 jaar gevoetbald waarvan 15 jaar keeper zowel veld als zaal dus ik weet ongeveer hoe het werkt. Ik zeg niet dat beide gevallen geen rode kaart waren, ik zeg alleen dat hij niet geraakt hoeft te worden.... hij weet donders goed dat Doekhi gaat glijden dus hij kan ook kappen of opspringen of wegdraaien of inhouden. Hij kiest voor het contact omdat hij weet dat het rood is. Heeft niks met een brilletje van welke kleur dan ook te maken. En als hij dan geraakt wordt is het nog niet zo erg.....Maar bij NAC scheelt het slechts een half metertje en bij AZ vorig jaar raakt Vlaar hem ook niet. Die kaart wordt dan geseponeerd maar het kwaad is al geschied. Als hij echt zo goed en snel is zou hij 80% van de tackles kunnen ontwijken, net als Cruijff zeg maar....Hij is wel bij extreem veel kaarten betrokken.
En of Derksen de waarheid spreekt is relatief, beelden niet......
En als het overduidelijk schwalbes zijn mag er best eens wat van gezegd worden door de leiding of niet? Wat Tadic gister deed sloeg ook nergens op! Die Portugezen deden hetzelfde alleen beter uitgevoerd maar is ook bloedirritant! Lozano kan een fantastische voetballer worden alleen heeft hij hele nare trekjes, dat ben je hoop ik wel met me eens....
Bedenk maar eens wat jij en de rest van Nederland zou roepen als hij bij Ajax voetbalde en hetzelfde deed....
Vind ik leuk
Korm +40100
donderdag 8 november 2018 om 08:23
ben het eens dat hij irritante trekjes heeft, en schwalbes ben ik sowieso tegen alleen de timing van derksen slaat nergens op want in die wedstrijd kan hij weinig meer doen, de sliding wordt ingezet met een hoog been dus blijven staan of ontwijken zat er niet in.

maar 1 of andere debiel roept wat op TV en men neemt het gelijk over, dat irriteert mij wel inderdaad!
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 08:23]
Vind ik leuk
De Liefhebber +13073
donderdag 8 november 2018 om 11:18
Ik neem niet over wat Derksen zegt want ik ben het zelden met hem eens! Zeker het verheerlijken van Naaihuis gaat nergens over! Ik constateer alleen dingen. Dat een aantal PSV'ers dat als trollen zien is jammer maar wel begrijpelijk. Waarschijnlijk zou het hetzelfde gaan als Lozano bij Ajax zou spelen maar ik doe daar niet aan mee! Ik vind het onsportief en oneerlijk....het probleem is dat de jeugd dit ook gewoon overneemt! Ik zie redelijk veel jeugdwedstrijden van bvo's en het zit er al vroeg in dat theater....ik zie liever spelers als Dolberg en Huntelaar die er alles voor doen om die bal te krijgen. En die worden ook geraakt hoor! Ik weet niet welke tackle je het nu over hebt trouwens....en nogmaals, ik blaat niet na wat anderen roepen hier of op tv, is over het algemeen namelijk verre van objectief....
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:12
Beginnen die Portugezen nu al met dat tijdrekken ? Afstraffen !!!
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:13
Ook met theater spelen. Doel: kaarten naaien of strafschop versieren
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:14]
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:13
Jeetje, schone eruit!
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:14
Heerlijk al die anti-Ajax berichten van die PSV'ers hier, die feliciteer ik bij deze nog even met het prachtige resultaat van gisteren, het 2e doelpunt had nog iets later mogen vallen.
Vind ik leuk
Tfoe +3835
woensdag 7 november 2018 om 22:16
Het zit ook niet mee.Had rustig 0-1 kunnen staan.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
woensdag 7 november 2018 om 22:17
Volle focus op de nieuwe landstitel. Ajax heeft het opnieuw lastig met het campingelftal van Benfica. Hopelijk overwinteren ze in de CL, maar dat is ook de max. Je weet dat ze daarna een echte tegenstander loten en dan is het klaar
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:20
Nou gefeliciteerd met je titel en weer een rampseizoen CL met je achteruit voetbal.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
woensdag 7 november 2018 om 22:21
Typische ajacied. Lukt het in de competitie weer niet, dan is de standaardreactie: 1. Europees en zo niet, dan 2. We hebben zoveel titels meer
Vind ik leuk
Nilsinno +1027
woensdag 7 november 2018 om 23:04
En niets gelogen
Vind ik leuk
Nilsinno +1027
woensdag 7 november 2018 om 23:05
Trots jaren niet gezien tegen landskampioenen en niet tegen subtoppers in Engeland en Italië
Vind ik leuk
Nilsinno +1027
woensdag 7 november 2018 om 23:06
Is niet belangrijk champions league jullie 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 22:19
Geen anti ajax in europa .
Maar ik zag tegen feyenoord iedereen los gaan op st juste bv.

Heb je goed gekeken naar mazraoui.
Arm waar hij niet hoort en een gestrekt been op 20 cm boven het gras.

Dat bedoel ik met objectief blijven.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:29
Die arm was niets aan dd hand.
Vind ik leuk
Nilsinno +1027
woensdag 7 november 2018 om 23:03
Doodschop of een klapje is een verschil schitterend resultaat voor Nederland wees blij en trots dat een nl club dit kan doen in de cl league
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
donderdag 8 november 2018 om 08:43
Ze hebben een top resultaat gehaald.
Gaat er mij om dat ze altijd moord en brand schreeuwen en zelf geen haar beter zijn.

Ik hou ook niet van de maniertjes van lozano.
Hij moet voetballen en nie mekkeren en rollen.
Iedereen heeft daar commentaar op (terecht).

En ik zie gisteren de ligt:elleboog
Dw jong :zeurmeisje om kaarten.
Mazraoui:tackle gestrekt been los van de grond.
Tadic:lozano duikel acties.

Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:22
En zelf net zo laag zijn
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:28
Ik snap je, maar het zijn de misselijke reacties van anderen die het veroorzaken, sorry.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:30
Snap ik ook maar ik hoop dat je ook snap dat het gisteren ook niet zo leuk was ;)
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:33
Yep!
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 22:33
Hoezo misselijk.??
De hand was niets en die 2de dan?
Ik zeur niet..
Scheidsrechter heb je niet tegen ..lkkr toch?
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:36
Scheidsrechter vind ik prima, kaarten allemaal terecht.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 22:38
Ja hehe...dat snap ik.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:14
Ten Hag ik probeer het nog een keer
Schone kan niet meer op dit niveau
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 22:14
Slappe hap!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:15
Wat willen die Portugezen , zitvoetbal ???
Vind ik leuk
Bizzy +22863
woensdag 7 november 2018 om 22:16
Vrij harde wedstrijd met fouten van beide zijde.
Vind ik leuk
Tsja +284
woensdag 7 november 2018 om 22:17
Waarom voetbalt Ajax niet altijd zo als vandaag.... dan kunnen de winterbanden onder de kampioenskar in Eindhoven
Vind ik leuk
Nilsinno +1027
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Top resultaat Nederland kan trots zijn op Ajax die het wel laten zien
Vind ik leuk
karnisse +607
woensdag 7 november 2018 om 22:18
Het gaat vast weer 30 minuten duren voordat Hag gaat wisselen
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 22:18
Wisselen mag hoor ten hag..
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 22:19
Benfica houdt het niet vol dit jagen en vechten
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 22:20
Tadicccccc ❌❌❌
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
woensdag 7 november 2018 om 22:20
Bammmmmmmmmmmm 1-1
Tadic oleeeeeeeeeeeeeeeeee

Jammer he azijnpissers !!
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:24
Zelf geen haar beter zijn ;)
Vind ik leuk
markie +3207
woensdag 7 november 2018 om 23:01
Je voelt je aangesproken?
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 23:14
Nee ik ben dat azijngezeik gewoon zat
Vind ik leuk
markie +3207
woensdag 7 november 2018 om 23:19
Mee eens maar ben bang dat het op deze site niet gaat ophouden
Vind ik leuk
Korm +40100
donderdag 8 november 2018 om 07:04
Ben er ook bang voor
Vind ik leuk
The Iceman +18178
woensdag 7 november 2018 om 22:20
Genieten! Heerlijke pass van Ziyech.
Vind ik leuk
DEWEE +2957
woensdag 7 november 2018 om 22:21
Werd tijd godverdomme!!!
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
woensdag 7 november 2018 om 22:21
Zo hoort het ..mouwen omhoog
Vind ik leuk
Mari +13377
woensdag 7 november 2018 om 22:21
sabberrrrrrrrrrrrrrr
ik schreef net Benfica houdt het niet vol. Ging iets sneller dan ik dacht
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:21
Jaaaa heerlijk! 1/1
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:21
Jajaja
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dusan !!!
Vind ik leuk
Rodajc +19375
woensdag 7 november 2018 om 22:23
Wát een pass van Ziyech! Perfectie.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:40
Helemaal mee eens !
Vind ik leuk
J Kiprich +18662
woensdag 7 november 2018 om 22:22
Schitterende goal van Tadic.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:22
Ja lekker hoor!
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 22:22
Wat een pass van Ziyech.
Vind ik leuk
Tsja +284
woensdag 7 november 2018 om 22:23
Lucky Ajax is back
Vind ik leuk
karnisse +607
woensdag 7 november 2018 om 22:25
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:42]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:34
Domkop!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:23
En nu jij Onana !!!
Er gaat er nu niets meer door !
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:24
Hoor het plubliek eens! Wat is het toch prachtig. 90.min lang.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:25
Dat houden die Portugezen niet meer vol dat pressen Er komt ruimte
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:25
Benfica gaat eraan!
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:25
Zoals ik zei, ajax gaat het gewoon redden, dit benfica is niet zo goed ☺️
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:27
Was mijn voorspelling ook al.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:28
Dan komt het zeker goed ;)
Vind ik leuk
WilcoS64 +4847
woensdag 7 november 2018 om 22:30
Niet te snel oordelen!
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:32
O jawel, ik zie het gewoon gebeuren
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:26
Nou nou das lekker. En nou vast houden. Zoals gezegd blijf duimen. 🤙🤙🤙
Vind ik leuk
De Liefhebber +13073
woensdag 7 november 2018 om 22:26
Tjeezus wat een pass!😍
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 22:27
Ajax gaat weer voetballen.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10950
woensdag 7 november 2018 om 22:28
Hoorde ik daar nou warmlopen van labyad 🤔
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:29
Pfffff Schone aan de bal
Hier bijna een hartaanval
Vind ik leuk
davidben +6959
woensdag 7 november 2018 om 22:29
Begrijp echt niet dat mensen hier kunnen beweren dat Benfica een flutploeg is.
Hoe kijk je dan naar die twee wedstrijden vraag ik me af, of je snapt er gewoon niets van.

Ajax is het grootste deel vd wedstrijd niet echt lekker bezig, maar die gasten zitten er bovenop. Nu pas beginnen ze te ballen en krijgen ze weer het vertrouwen terug.
De rollen beginnen om te draaien, maar Benfica is in slechte doen nog een topploeg.
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 22:32
Dat word vooral vanuit Eindhoven e.o. geroepen.
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:33
Er wordt niet gezegd dat het een flutploeg is maar een ploeg die niet in vorm is en er wordt zelfs gesproken van crisis.
Vind ik leuk
davidben +6959
woensdag 7 november 2018 om 22:39
Ja, dat zeg ik ook. Die gasten krijg je niet afgeschud. Die blijven gaan. Ook hun laatste kans natuurlijk, maar toch...Ajax heeft het echt moeilijk.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:30
Klasse de Ligt
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:32
Nog 18 minuutjes, pfff heb het niet meer
COME ON AJAX !!! COME ON ONANA
Vind ik leuk
Rectificatie +1179
woensdag 7 november 2018 om 22:33
Serieus is dat geel...
Vind ik leuk
Korm +40100
woensdag 7 november 2018 om 22:45
Boetius kreeg zijn tweede kaart voor zoiets
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:45]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:34
Dolberg
Twee keer invallen in één wedstrijd mag dat 🤣
Vind ik leuk
JanTa48 +9440
woensdag 7 november 2018 om 22:34
Pffffffff. Was ff billen knijpen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:35]
Vind ik leuk