LIVE: Ajax pakt punt bij Benfica en zet goede stap in Champions League (gesloten)

    LIVE: Ajax pakt punt bij Benfica en zet goede stap in Champions League (gesloten)

    woensdag 7 november 2018 om 22:50

    Ajax kan zich woensdagavond plaatsen voor de knock-outfase van de Champions League. Daarvoor moet het in Lissabon wel Benfica zien te verslaan. VoetbalPrimeur houdt je vanaf deze plek live op de hoogte van alle ontwikkelingen!

     

    Plaats een reactie

    Leedz +7035
    woensdag 7 november 2018 om 12:00
    Lekker vroeg erbij met die Live topic
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    woensdag 7 november 2018 om 12:06
    Beter te vroeg dan te laat :)
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    woensdag 7 november 2018 om 12:07
    Maak Nederland trots vanavond! Overwinteren in de CL zou fantastisch zijn. Ik geloof er in
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    woensdag 7 november 2018 om 12:12
    Ik denk ook dat het er zeker in zit vanavond, laten we hopen dat Benfica hun slechte vorm vanavond nog even kan doortrekken
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:50
    Gelijkspelletje zou al prima zijn natuurlijk, al verwacht ik dat Ajax er wel met drie punten vandoor gaat.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    woensdag 7 november 2018 om 17:39
    Jouw verwachting is niet erg realistisch. Normaal gesproken krijgt Ajax hier een flink pak op de broek. Deze wedstrijd was ook eigenlijk al bij voorbaat afgeschreven en als nederlaag ingeboekt.
    Eigenlijk is de volgende wedstrijd AEK uit veel belangrijker en kunnen er dan stappen worden gezet naar CL overwintering.
    Niettemin zou het leuk zijn als Ajax evenals in Munchen ook in Lissabon een puntje kan meenemen, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, ondanks dat Benfica nu niet goed in vorm is.
    Winst Ajax zie ik al helemaal niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:46
    Ja wel man, daar ga jij nog op terug komen vanavond pik, ik weet hoogmoed komt voor de val, maar Ajax kan vanavond niks gebeuren. Als we de storm die men verwacht weten te temperen, gaan we tijdens hun aanvallen goede kansen krijgen voor een flitsende counter en mogelijkheden tot scoren creëren. Maar ik denk dat Benfica niet gek is want die weten ook heus wel dat Ajax na de vorige keer niet de mindere was. Dus lekker ballen en de drie punten mee naar Amsterdam.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:37
    Precies dit ajax is gewoon favoriet vanavond
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    woensdag 7 november 2018 om 23:02
    Ik kom er niet op terug.
    Mijn analyse was juist.
    Ajax slecht gespeeld 1e helft, 2e helft knap teruggekomen.
    Netjes 1 puntje gepakt...is gewoon mooi gedaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:06
    Ik kan ermee leven, had liever gehad net als jij, dat ze gewonnen hadden. Des al niet te min tochbeen lekker resultaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:56
    Moet Onana het wel ff beter doen he
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:09
    Maak ons trots ons aller Ajax 🙌🏼
    Vind ik leuk
    Snapje? +7063
    woensdag 7 november 2018 om 20:29
    Ajax de vaandeldrager van het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 21:19
    Ja vaandeldrager op de pot met je broek aan je enkels.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:34
    Ja de lampen maken ons alleen maar te schande!
    Vind ik leuk
    WRFM +311
    woensdag 7 november 2018 om 16:36
    Met de poulle die ajax heeft moet je wel doorgaan
    Vind ik leuk
    Bhj +1601
    woensdag 7 november 2018 om 16:54
    Makkelijk lullen.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 20:09
    Vooraf had iedereen gehoopt en stiekem gerekend op plek 3.
    EL!
    Nu misschien en hopelijk CL
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    woensdag 7 november 2018 om 22:00
    Nee hoor ik heb steeds geroepen dat Ajax in deze poule zou moeten overwinteren in de CL.
    Eerlijks heids halve moet ik wel zeggen dat Benfica veel beter voetbalde dan ik verwacht en gedacht had.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 22:04
    Ik riep EL, hopend op CL.
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    woensdag 7 november 2018 om 22:27
    Je riep iedereen😊
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 21:20
    Wrfm ,met een gay team ook.
    Vind ik leuk
    WRFM +311
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Zeker met een bananakeeper bouman
    Vind ik leuk
    Bhj +1601
    donderdag 8 november 2018 om 09:47
    Ach, mensen willen jullie deze even applaus geven....
    Het lijkt geen niveau, maar voor iemand met een chromosoompje te weinig is het toch best een knap verzonnen grapje vinden jullie niet?
    Vind ik leuk
    HansVites +4963
    woensdag 7 november 2018 om 17:13
    Ajax had in die poul ook geen punt meer gehaald.
    Maar de term lampen verraad al dat je een simpele teletekst supporter bent.
    Maar misschien als je lief bent mag je vanavond kijken van je moeder.
    Vind ik leuk
    Groen +1538
    woensdag 7 november 2018 om 18:19
    Logisch. Wie is er nou geen fan van teletekst!
    Vind ik leuk
    Bullet +3178
    woensdag 7 november 2018 om 18:36
    Ik vind het toch iets te makkelijk om te zeggen dat Ajax geen enkel punt meer had gehaald. Daar doe je Ajax op dit moment echt mee tekort.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:42
    Omdat PSV geen punten pakt wil dat niet automatisch zeggen dat Ajax er ook geen punten tegen pakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:24
    Hou op met dat soort kut opmerkingen man. Focus je op Ajax en niet op PSV slappe....
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:05
    Geweldig dit en ondertussen hebben de lampjes helemaal niks!
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 19:54
    Jammer..
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 20:08
    Slaat nergens op en is nergens voor nodig
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:16
    Voetbal is te onbelangrijk om schande aan mensen te bezorgen.
    Mark Rutte maakt Nederland te schande..!!!
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    woensdag 7 november 2018 om 22:01
    Zeg dat maar tegen die hersenloze in de stadions en hier op VP.
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    woensdag 7 november 2018 om 15:14
    Gelukkig hebben.we.een.poule waar.deze.mogelijkheid er is.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:32
    Deze overwintering kan ons Ajax niet meer ontgaan. Benfica is goed, maar Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Betere (Beste). En na de blamage van van ons aller ( kuch kuch) Psv moet er toch iemand zijn die, de vaandel van Nederland hoog moet houden. En ja dat zijn wij dus. Dus bij deze alle Ajacieden en voetbal liefhebbers heel veel plezier met de wedstrijd. Make us Proud!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:51
    Ach hou toch eens op man . Triest dat je zo doet . Wij wensen Ajax vanavond het beste verdedig de trots van Nederland . Probeer ook eens zo te denken als een andere club Europees speelt . Dan krijg je vee meer waardering terug
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:06
    Luister, ik heb Psv en zijn aanhangers het aller beste gewenst. Dus wat lul je nou. En ik hoef geen waardering terug. Zeker niet van zo'n kansloos figuur als Doet me helemaal niets. (Zie boven).
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:32
    Succes.

    Echte supporters steunen echte supporters.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    woensdag 7 november 2018 om 20:31
    Pfffffff💉💉💉
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:32
    Ja?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 01:44
    Gebeurt gewoon!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    succes
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19619
    woensdag 7 november 2018 om 13:23
    Heerlijk zo vroeg! Succes allemaal vanavond!
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1027
    woensdag 7 november 2018 om 15:51
    Fortuna hoeft niet maar toch bedankt
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19619
    woensdag 7 november 2018 om 15:51
    Geen dank!
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    woensdag 7 november 2018 om 13:44
    Waar blijft die jong Ajax toppic of moeten die vanmiddag niet tegen Benfica.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +420
    woensdag 7 november 2018 om 15:57
    De o19 ja, maar die kun je gwn live op YouTube kijken toch?
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    woensdag 7 november 2018 om 16:08
    Klopt maar wist niet hoe laat.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    woensdag 7 november 2018 om 17:50
    3-3, na 3-1 voorsprong.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    woensdag 7 november 2018 om 18:39
    Schandalig dat ze het zover hebben laten komen. Kansen op 4,5,6,7_1, maar het moest weer op de Ajax manier hakkie, tikkie, lobje. Om ziek van te worden. Altijd het zelfde. Goed dat ik geen trainer ben. Ik flikkerde ze gelijk er uit.
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 12:05
    Nadat ik gisteren naar 11 boeren heb zitten kijken die een akker aan het omploegen waren heb ik nu wel weer zin om een echte voetbalwedstrijd te kijken.

    Hopelijk laat Ajax zien waar ons voetbal in Nederland voor staat en waar we groot mee zijn geworden.

    Man wat gaat de tijd langzaam!
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    woensdag 7 november 2018 om 12:06
    Altijd zo lang wachten op die wedstrijddag ja
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 12:08
    Ja de tijd schiet niet op.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    woensdag 7 november 2018 om 15:45
    Niet bepaald pffff
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:18
    @ 3 bier, dan gaat je tijd al 4 jaar langzaam...flauw grapje ik weet het.
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 12:23
    Gelukkig weet je het zelf! Wat zou deze site nou zijn zonder flauwe grappen over en weer?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:32
    Zolang ze met een knipoog zijn kan ik ze altijd wel waarderen ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:41
    Jantje kwam bij de bakker ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:24
    Niet zo bescheiden, Piet, briljante grap!!!!
    Oberrr, 3 bier!!
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1765
    woensdag 7 november 2018 om 12:32
    Door dit soort reacties hoop je bijna dat je met 4-0 naar huis gestuurd wordt zielig en kansloos! Succes vanavond!
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1037
    woensdag 7 november 2018 om 15:16
    Ho verkeerde comment geplaatst
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    GunnerFan +346
    woensdag 7 november 2018 om 17:49
    Derksen is nooit objectief!
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 19:52
    Dank je Johan. Maar voor de duidelijkheid, ik was gister ook voor PSV. Maar de manier hoe er "gevoetbald" werd kon ik niet echt waarderen. Desalniettemin baalde ik ook van die tegengoals.
    Al met al een schijtwedstrijd met een schijtuitslag. Hopelijk zien we straks een leukere pot voetbal.
    Vind ik leuk
    Mablo46 +193
    woensdag 7 november 2018 om 13:23
    Nog 2 wedstrijden genieten hopen we dan maar. Na de winter verwacht ik sterkere tegenstanders, minder mazzel hier en daar en dat we er uit liggen.


    Maar ... zeg nooit nooit
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:52
    Tuurlijk al moet de uitwedstrijd bij AEK zeker niet onderschat worden zijn altijd lastige wedstrijden daar in griekenland in die heksenketels
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:26
    Wij Ajacieden waarderen het niet dat jij op een Ajax-topic reageert, boertje Mike!!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:27
    Waarom dat dan? Ben ook gwn voor Ajax vanavond hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:30
    Mike, ik ben het!!! De grootste PSV-supporter van de randstad, geintje maat! (-;
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:39
    Hahaha, nie gezien jong
    Vind ik leuk
    grunnfan +312
    woensdag 7 november 2018 om 16:01
    Die 11 boeren staan in de competitie 5 punten voor en hebben de ploeg waar jij je zo op verheugt volledig weggespeeld. Dat moeten dan wel 11 stumpers zijn zeg!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:49
    Volledig. Je hebt de 2e helft zeker uitgezet.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 19:56
    Daar heeft ajax ook niks laten zien
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8952
    woensdag 7 november 2018 om 16:20
    Ik ben voor Ajax in europa voor het NL voetbal, maar door mensen als jouw ga je haast weer hopen dat ze onderuit gaan.
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 19:58
    Rustig maar. Ik was ook voor PSV gisteren maar ik raakte naar mate de wedstrijd vorderde echt gefrustreerd over het niveau van PSV. Jou naam zegt het al: Voetbal!!! Dat is wat PSV niet aan het spelen was gisteren. En dan zit je naar zo'n kutwedstrijd te kijken, is uiteindelijk de uitslag ook nog eens kut. Heb ik voor niks 90 minuten naar dat geploeter zitten kijken. Vind ik gewoon jammer.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    woensdag 7 november 2018 om 20:32
    Ik hoop met je mee
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8952
    woensdag 7 november 2018 om 21:02
    Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:-) Ik hoop nog gewoon dat Ajax wint vanavond.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 16:20
    J
    Dat ze ‘t maar in de cl doen ja, want in nederland leggen ze het al jaren af tegen die boeren 🤣🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:28
    Met Freddy als controleur rollen we die Brazilianen op!!!
    Vind ik leuk
    Vooruit +37
    woensdag 7 november 2018 om 16:49
    Heeft Ajax de VAR en de scheidsrechters Kuipers en Makkelie mee naar Lissabon genomen? Anders zijn ze echt kansloos.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:51
    Hoe is het mogelijk, dat je die 11 voetballers van TH vergelijkt met 11 boeren?
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 19:55
    Je matties zijn blij met je bericht zie ik...
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 20:01
    Ja ik merk het. Iedereen is gewoon toe aan een lekkere pot voetbal.
    Laten we hopen dat de verwachtingen waar worden gemaakt.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:05
    Nee hoor, ze vinden het allemaal leuk dat je psv af zeikt, helaas de trend van de laatste maanden op deze site!
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 20:10
    Ja dat is ook waar en meestal hou ik me wel in. Ik heb respect voor wat PSV in de competitie laat zien. 11 wedstrijden 33 punten is gewoon razend knap.

    Maar ik kan het niet begrijpen dat PSV dezelfde opstelling en tactiek gebruikt die er voor zorgde dat ze in de heenwedstrijd helemaal scheel gespeeld werden.
    Ik hou niet van dat anti-voetbal. PSV onderscheid zich met deze tactiek niet met clubs als Astana, Bate en Kiev. Die doen precies hetzelfde in de CL.
    Ik kijk ook als liefhebber naar CL. En van wat ik gisteren voorgeschoteld kreeg werd ik niet blij van.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:13
    Misschien voetbalt psv naar de mogelijkheden die er zijn. De basis 11 zijn goed en op guti en malen na is de gat met de rest extreem groot. Ajax heeft nog een goede bank maar psv moet het helaas doen met spelers die er zijn.

    Zie bijvoorbeeld psv-rkc en je snap wat ik bedoel
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    Palafima +103
    woensdag 7 november 2018 om 20:27
    Waar ons land voor staat: leuk ballen en niks winnen?
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 21:57
    Was het maar leuk ballen. Tot nu toe valt het tegen
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +741
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Goeie keeper die onana
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:32
    Nou genieten zeg, vooral Onana. Geweldig.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4035
    woensdag 7 november 2018 om 21:41
    Die boer met rugnummer 1van gisteren had je vandaag wel in je team willen hebben. Want die van jullie blundert 2x in een minuut als een F pupil.

    Tis sowieso slecht. Hopenlijk gaat ajax 2e helft voetballen want benfica stelt ook helemaal niks voor. Puntje is genoeg.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    woensdag 7 november 2018 om 21:45
    Nog 3 kwartier..
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    woensdag 7 november 2018 om 22:04
    Ik denk dat de tijd nu veel te snel zal gaan😊
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:07
    Nou maat,
    Tot nu toe drama
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 23:15
    Zeker niet best. Van beide kanten. Wel 2 ploegen die willen voetballen. Maar ze houden elkaar totaal in evenwicht. Vanwege het resultaat kan ik er zeker mee leven. Maar genieten was het niet vanavond.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:07
    Veel succes en plezier vanavond Ajacieden, ik denk een gelijkspelletje.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:09
    Ik denk dat dit een realistische voorspelling is. Benfica heeft een geslepen ploeg die de laatste keer uitstekend inspeelde op de zwakke kanten van Ajax.
    Verwacht een enerverende pot.
    Vind ik leuk
    chicken +11373
    woensdag 7 november 2018 om 19:59
    Teken meteen voor een gelijkspel...verliezen mag niet, dan haakt benfica aan. Hoe ze op afstand of loop uit. Bij winst staan we zelfs in de volgende ronde. Forza Ajax!
    Vind ik leuk
    3Bier +9703
    woensdag 7 november 2018 om 12:14
    Zijn erg aan elkaar gewaagd. Gelijkspelletje zou ik ook zeker mee kunnen leven. In ieder geval hoop ik op een mooie pot voetbal. Een herhaling van de wedstrijd in Amsterdam zou mooi zijn.
    Vind ik leuk
    imho +1017
    woensdag 7 november 2018 om 12:27
    Ik zou zeer goed kunnen leven met een gelijkspel. Dan blijft het gat 4 punten. Winst zou super zijn natuurlijk. en als ze dan toch moeten verliezen, dan hoop ik op max 1 doelpunt verschil zodat het onderling resultaat niet negatief wordt...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    woensdag 7 november 2018 om 17:54
    Het onderling resultaat doet er niet zo toe, tenzij Benfica ook in Munchen gelijk gaat spelen.
    Vind ik leuk
    imho +1017
    woensdag 7 november 2018 om 23:01
    Het kon maar alvast in het voordeel van Ajax zijn. Scheelt toch weer een theoretisch puntje.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:27
    Ik denk dat zelfs dat zwaar zal worden. Ik heb een beetje een slecht gevoel.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19843
    woensdag 7 november 2018 om 12:07
    Kom op Ajax!!
    Suc6!!!!⚽️
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26919
    woensdag 7 november 2018 om 13:30
    Succes en veel plezier vanavond.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19843
    woensdag 7 november 2018 om 13:32
    Dank je wel, Wobo!

    Top!👍
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:10
    Op naar een prachtige avond! Een benfica uit vorm hoeft geen voordeel te zijn.. een kat in t nauw maakt rare sprongen zeggen ze wel eens he. Laten we hopen dat Ajax daar goed antwoord op heeft! Kom op Ajax laat zien hoe goed jullie werkelijk zijn!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:55
    Ik verwacht een redelijk eenvoudige avond, zo bijzonder is dat Benfica niet, je hebt Rafa, Pizzi en die keeper en dan houdt het op..
    Vind ik leuk
    Markieee +977
    woensdag 7 november 2018 om 15:17
    Jonas speelt ook weer. Is wel oud, maar heeft toch ook wel heel veel kwaliteit.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:19
    Oke wist niet dat hij ging spelen, dacht weer die houthakker van een Seferovic..
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    woensdag 7 november 2018 om 12:14
    Benfica zit in een mindere periode dus de kans dat Ajax wint is reeel.
    Vind ik leuk
    imho +1017
    woensdag 7 november 2018 om 12:29
    Als ze dat op voorhand al denken, dan wordt het onderschatting en dus 0 punten.
    Het maakt niet uit in welke vorm ze verkeren, 100% gas erop en gaan. Dan zie je tijdens de wedstrijd wel of het helpt dat ze uit vorm zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:57
    Denk ook niet dat ze dat bij Ajax denken, fans mogen het toch wel denken.. kunnen toch weinig fout doen vanavond
    Vind ik leuk
    imho +1017
    woensdag 7 november 2018 om 15:29
    Ja, maar dan worden ze weer als arrogant bestempeld....
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:40
    Waarom is het meteen arrogant als je denk dat je wint.. en ik ben niet voor Ajax trouwens..
    Vind ik leuk
    imho +1017
    woensdag 7 november 2018 om 15:53
    Denk ik niet, maar is hier wel een heel vaak gegeven opmerking
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:15
    Een gelijkspel is erg mooi. Een overwinning geweldig.

    Benfica in eigen stadion laten zien wat de kracht is van het huidige Ajax en ze helemaal weg spelen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5266
    woensdag 7 november 2018 om 12:18
    3 punten meenemen naar amsterdam ❌❌❌
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    woensdag 7 november 2018 om 12:25
    In het tasje ;)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 7 november 2018 om 15:02
    In zo'n mannentasje? Hahahaha.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    woensdag 7 november 2018 om 15:12
    Ja of gewoon een boodschappentas, past net wat meer in als je efficiënt stapelt
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    woensdag 7 november 2018 om 12:25
    Het gaat niet makkelijk worden, maar minimaal een punt moet mogelijk zijn..
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3343
    woensdag 7 november 2018 om 12:26
    Kom op Ajax,pak ze❌❌❌
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:41
    Verwacht een leuke open wedstrijd met minimaal 3 goals.

    Minimaal een gelijkspel dat zou namelijk al een fantastisch vooruitzicht zijn
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6677
    woensdag 7 november 2018 om 13:03
    Wederom op z'n Duits winnen daar, laatste minuut 1 - 3, met een knipoog naar de historische match van bijna vijftig jaar geleden waarin Johan Cruijff uitblonk!!!
    Vind ik leuk
    imho +1017
    woensdag 7 november 2018 om 13:10
    Wil je dan 2x scoren in de laatste minuut?
    Vind ik leuk
    Tjeentje +216
    woensdag 7 november 2018 om 13:15
    Heb een goed gevoel in overwintering van Ajax, maar ik weet niet waarom, en hoop zeer dat ik het fout heb, maar deze wedstrijd tegen Benfica gaan ze niet zomaar even winnen, zal voor Ajax duimen....
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:22
    Komaan Benfica!!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:37
    Serieus?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171432
    woensdag 7 november 2018 om 17:20
    jij hebt gisteren na afloop de spurs psv topics gemist?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:23
    Echte mannen jijbakken niet, Straat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171432
    woensdag 7 november 2018 om 17:24
    deze moet je ff vertalen aub
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:26
    Jijbakken = jij begon! Nee, jij! Enzovoorts
    Vind ik leuk
    stratumseind +171432
    woensdag 7 november 2018 om 17:29
    ahhh op die fiets
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:31
    Die is al lang terug.
    Wat vond je van de wedstrijd gisteren? Hoger druk zetten was misschien effectiever geweest. Maar om dat 90 minuten vol te houden...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171432
    woensdag 7 november 2018 om 17:51
    ik vond het een enerverend potje , we waren de mindere maar dat wist ik 3 maanden geleden ook al .

    we komen nog tekort voor dit niveau tegen dit soort sterke tegenstanders maar ach ik ben sowieso altijd trots op mijn clubke .
    Ze hebben gedaan wat in hun macht lag meer zit er nog niet in
    Vind ik leuk
    Mablo46 +193
    woensdag 7 november 2018 om 18:02
    hmmm, 1 van de weinige zinnige teksten hier van een PSV supporter. Pluim! :)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:13
    Volgend seizoen is deze ploeg steviger. Lozano waarschijnlijk weg, de rest blijft. Jan Van Bommel meer tactisch vernuft in de groep brengen. Daar mankeert het nu nog aan. En een echt slimme spelverdeler.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    Ron83 +306
    woensdag 7 november 2018 om 13:32
    Kom op Ajax winnen daar!!💪🏻 Namens een PSV supporter👊🏼
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:36
    Zin in!
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    woensdag 7 november 2018 om 13:47
    Ik kan niet wachten. Lekker op Praça Comercio in de zon! Biertje erbij. De dag is nu al goed, nu nog hopen op minimaal een gelijkspel :). En natuurlijk bifanaantje eten bij het stadion straks
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2593
    woensdag 7 november 2018 om 13:57
    Ajax gaat daar echt niet winnen en het hoogst haalbaar is een gelijkspel
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:04
    Dan heb je benfica al weken niet gezien, er liggen kansen voor ajax
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2593
    donderdag 8 november 2018 om 13:45
    Ik zei toch gelijkspel
    Vind ik leuk
    Wijsneus +10
    woensdag 7 november 2018 om 14:19
    Alzheimer ? wie werd er de afgelopen jaren kampioen ? jullie werden kampioen ........... onder een Boer 🤔
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    woensdag 7 november 2018 om 14:46
    WZAWZDB !
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 7 november 2018 om 15:03
    Ho Wong, stop!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:24
    Mooi gevonden
    Vind ik leuk
    El Cazador +6677
    woensdag 7 november 2018 om 15:10
    Mega zin in vanavond, bier, goede wedstrijd, derde helft in bed.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +326
    woensdag 7 november 2018 om 16:01
    Alleen in bed ? ,of met een Nissie?
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3974
    woensdag 7 november 2018 om 15:11
    Denk dat het 3-1 wordt, al kan Ajax misschien nog een puntje pakken daar.
    Vind ik leuk
    Rii +2
    woensdag 7 november 2018 om 15:19
    1-2 wel moeizaam
    Vind ik leuk
    UpOne +46
    woensdag 7 november 2018 om 15:35
    Als trotse PSV-er wens ik Ajax heel veel success vanavond! Puntjes pakken voor NL!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:13
    Thanks a lot PSV supporter, we gaan ons best doen. Ik heb er superveel vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    Strijp +12998
    woensdag 7 november 2018 om 15:52
    Succes Ajax en alle supporters hier op VP. Het zou een waanzinnige prestatie zijn om na 4 wedstrijden geplaatst te zijn voor de volgende ronde CL.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:02
    Come oonnnn!!!!!! AFC Ajax Amsterdam! ❌❌❌Oprollen die Portugezen vanavond! 0-3, 1-3, 0-4, 0-2, 0-1, 1-2, 2-3 0-10.... Het mag allemaal!❌❌❌
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 16:26
    Ik denk dat ze vanavond ouderwets hard onderuit gaan
    Vind ik leuk
    buenosje +968
    woensdag 7 november 2018 om 16:33
    Freddy de Jong, wat een lul..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:34
    Deze overwintering kan ons Ajax niet meer ontgaan. Benfica is goed, maar Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Betere (Beste). En ja dat zijn wij dus. Dus bij deze alle Ajacieden en voetbal liefhebbers heel veel plezier met de wedstrijd. Make us Proud!!!!

    EDIT VP: reactie aangepast (provocatie)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:02
    Hou het gewoon gezellig man, ipv dat kinderlijke gedrag
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:06
    Sorry man, dat is soms de kleine jongen in mij. ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:08
    Dat je trots bent op je club is logisch maar andere kleineren gaat nergens over.
    Wel wens ik je veel plezier vanavond en hopelijk de 3 punten
    Vind ik leuk
    nsssssss +18
    woensdag 7 november 2018 om 20:33
    Ik hoop dat Ajax vanavond de 3 punten pakt, maar door dit soort reacties ga je bijna hopen dat ze keihard afgaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:15
    Aan alle Ajax supporters mijn gemeende excuses voor het schandelijke gedrag van sommige psv nep supporters dat jullie vanavond mogen genieten van een overwinning .
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    woensdag 7 november 2018 om 17:21
    Aardig van je, maar je hoeft je niet te verontschuldigen. Elke club heeft zo z’n mafketels.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:01
    Helaas wel
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    woensdag 7 november 2018 om 17:17
    Erg verwarrend dat ze foto's gebruiken van het grote Ajax, haha.

    @VP: waarom wordt er niks gedaan aan de users die zulke verschrikkelijke woorden en reacties plaatsen? Kunnen jullie dit gewoon niet automatisch censureren? Op vele websites gebeurd dit, zelfs als je de Keuken Kampioen Divisie afkort naar KKD, wordt dat gecensureerd (de letters KK, natuurlijk).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    Hyena +29905
    woensdag 7 november 2018 om 17:24
    De spanning stijgt!!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1505
    woensdag 7 november 2018 om 17:24
    Nu het grote Ajax nog
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:56
    Wat een trietste teksten lees je hier....
    Man man man
    Wordt eens volwassen!!!
    Vind ik leuk
    Mablo46 +193
    woensdag 7 november 2018 om 18:03
    Er is een optie om ze niet te lezen. Klik op het kruisje van je browser :)
    Vind ik leuk
    Gerro +6714
    woensdag 7 november 2018 om 18:05
    Het is in ieder geval gezellig met 3200 man in Lissabon.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 18:06]
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    woensdag 7 november 2018 om 18:06
    Het zal geen makkie worden maar winnen moet kunnen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:16
    Vanavond ben ik met één punt ook tevreden !
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    woensdag 7 november 2018 om 18:44
    Dan ben ik ook tevredrn hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:12
    Kom op mannen laat de buurvrouw maar weer lekker kwaad op me worden Oei, oei dat was ze twee weken geleden ook vanwege het lawaai bij de late 1-0 !!!🤣🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +115
    woensdag 7 november 2018 om 18:27
    Hopelijk gaat Ajax verder, pakken we hier in het zuiden de schaal wel weer.
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    woensdag 7 november 2018 om 18:46
    Haha de fruitschaal? Of de dennenappel? Oh nee, dat kan niwt meer hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:23
    Hilarisch... 🤥
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 18:51
    Leuk, Kluivert kijken bij AS Roma. Mooie opwarmer naar Ajax toe.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:56
    Nou ik trek even een koud pilsje uit de koelkast en hoop op een mooie avond ! 2-3 zou wel een mooie uitslag zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:09
    11 boeren?
    Voorlopig hebben jullie nog niets. Gelijk weer praatjes daar in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 19:25
    Het voorgerecht hebben we gehad; nu het diner
    Vind ik leuk
    Kristian +163
    woensdag 7 november 2018 om 19:39
    Ik als Feyenoord supporter hoop op een goede wedstijd van Ajax en dat ze winnen. Dat zou heel erg goed zijn voor het Nederlandse voetbal
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:52
    Thanks a lot Feyenoord supporter!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:52
    Ik heb er zoooo veel zin in. Hoewel het nada knots zegt, is mijn voorgevoel extreem goed. Dit wordt me het avondje hoor. Zoveel voetbal in deze wedstrijd. Ajax uiteraard, maar Benfica ook gewoon een erg goede ploeg. Vol voor winst gaan, heb superbeel vertrouwen in Mijn Club AFC Ajax. Kom op boys!!!
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 19:58
    @ajacieden, heel veel succes vanavond en pak die portugezen! Ik vermoed een 1-2
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 19:58
    Het belangrijkste van de Bayern variant was voor mij Blind op het middenveld. En iets meer zekerheid met Wober in een uitwedstrijd was ook niet verkeerd geweest.
    Laten we hopen dat Ten Hag gelijk gaat krijgen. Maar toch zou ik Benfica laten winnen in mijn toto. Maar uit principe gok ik niet tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:10
    Er liggen kansen voor jullie, benfica is al een aantal weekjes niet in vorm ;)
    Vind ik leuk
    Edenees80 +169
    woensdag 7 november 2018 om 19:59
    Ajax en alle normale Ajax supporters, succes zo en hoop sowieso op een mooie wedstrijd..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:59
    Verstandig.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:02
    Net als gisteren!
    Lekker bokbiertje op tafel !
    De chips is gisteren op gegaan, maar nog genoeg worst en kaas op het plankje !

    Eén groot verschil, nu is het mijn eigen clubje ! Ik ben er klaar voor !
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 20:11
    Succes maat, is je gegund
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:32
    Thanx !💪
    Vind ik leuk
    nsssssss +18
    woensdag 7 november 2018 om 20:38
    Wel jammer van de chips
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:41
    Je kan niet alles hebben !
    Gisteren de chips, vandaag de punten !!!
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 20:06
    Waar Bommel vast houdt aan zijn elf. Wisselt Ten Hag veel.
    We zullen zien.
    Hup AJAXXXXXXXXXXX
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:32
    Vind ik ook !
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    woensdag 7 november 2018 om 20:11
    Man, man.... Ik heb weer de tranen in de ogen van de spanning! Het móet, het móet, verdomme! :) Is er een ajacied (of niet-ajacied) die zich geroepen voelt om me gerust te stellen??
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:30
    Gewoon je vinger uit je reet halen en de tranen en de spanning verdwijnen weer .kunt het proberen toch ?
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    woensdag 7 november 2018 om 20:33
    Ik heb geen vingers en ook geen hol...
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:42
    1-2 wordt het
    Vind ik leuk
    nsssssss +18
    woensdag 7 november 2018 om 20:19
    In Europees verband wens ik alle Nederlandse clubs inclusief PSV en Ajax alle succes van de wereld. Ik hoop op een mooi resultaat 0-3 een hattrick van Frenkie zou wel geil zijn. Wat dat betreft mag Feyenoord wel beter beleid gaan voeren. Want het is voor ons Feyenoorders wel pijnlijk om de grote rivaal Europees zo succesvol bezig zien te zijn ondanks dat het ze, in het kader van het Nederlandse voetbal van harte gegund is.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 20:19
    Knalle als een malle
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:21
    Gelukkig voor ajax, staat het nog steeds 0-0.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:49
    Kom op Wim stiekem hoop je wel op een mooie overwinning voor Ajax 🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:50
    Wil je het heel eerlijk weten?

    Of zal ik gewoon maar liegen? Voor de goede vrede.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:56
    Nee weet het al 😅 Maar kom op zie het als Ned tegen Portugal dat helpt misschien
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:59
    Nee, dat helpt ook niet. Niks helpt. Na 51 jaar weet ik dat wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:28
    Nou de spanning begint er wel in te kruipen nou hoor! Zal toch wat zijn als we na vanavond al geplaatst zijn maar goed denk echt dat het 50/50 is vanavond. Kom op maak ons trots :-)
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 20:29
    Good luck boyz
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:33
    Come on boys.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:37
    Ik als AJAX-SUPPORTER wens AJAX veel succes ! 🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:39
    Gelukkig géén Derksen ! Hoef ik me niet te ergeren
    Verder valt het me op dat ik net zo lief naar Helene luister (en kijk 🤣) dan naar Genee
    Vind ik leuk
    pico323 +6049
    woensdag 7 november 2018 om 20:49
    Heerlijk we gaan beginnen. De trots van Nederland
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:50
    Hier duurt het nog 10 minuten !
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:52
    Vanavond zullen we zien of we goed zijn of dat we heel goed zijn
    WZAWZDB !!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    pico323 +6049
    woensdag 7 november 2018 om 20:55
    Ja Ajax is echt zo goed. De beste van Nederland en ik ben er trots op. Ajax for ever.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:44
    Nou...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    woensdag 7 november 2018 om 20:56
    Benfica moet.
    Ajax mag.

    Hoop voor alle Ajax supporters op een hele mooie wedstrijd met een positieve afloop.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Helaas niet meer
    Vind ik leuk
    JoTaPe +890
    woensdag 7 november 2018 om 21:00
    Dames en heren.
    Veel succes voor Ajax.
    Tis Europees voetbal, dan moeten we even de gezonde en ongezonde rivaliteit heen stappen.
    Cheers!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:01
    Gaat geen makkelijke pot worden. Succes boys!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:02
    Snap het wel Neres in de basis Hopelijk pakt het goed uit !
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1200
    woensdag 7 november 2018 om 21:06
    Allianz Arena mag wat leren van deze sfeer
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 21:07
    Kansloos. Dit wordt 5-0.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5266
    woensdag 7 november 2018 om 21:07
    Levensgevaarlijk die corners 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Haha 3 corners penalty
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:07
    Oei wat geven ze elkaar weinig ruimte !
    Beetje typen om wat spanning kwijt te raken Pfff😬
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    woensdag 7 november 2018 om 21:14
    De Ligt laat ff zien dat hij er is.
    Vind ik leuk
    BassieN +10975
    woensdag 7 november 2018 om 21:14
    Hopen op punten voor het NL voetbal!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 21:14
    Zullen we gelijk de discussie opstarten?
    Of is met je elleboog naar voren een kopduel aangaan tegenwoordig gedoogd??
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    woensdag 7 november 2018 om 21:21
    Niks aan de hand. Grote mannen voetbal.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 21:22
    Top.weten we dat voor de rest van t jaar.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10492
    woensdag 7 november 2018 om 21:24
    Als het Viergever was geweest hadden we het er niet over gehad.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 21:27
    Jawel..net zo goed
    Deze was een kaart waard.
    Maar mooi dat ie em niet krijgt.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1200
    woensdag 7 november 2018 om 21:21
    Moet je eens kijken waarmee Ramos wegkwam net tegen Plzen, niet normaal hoeveel bloed die aanvaller had
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:40
    Verdorie Ramos weer
    Wat een engerd !!!
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    woensdag 7 november 2018 om 21:21
    Komt De Ligt goed weg inderdaad...., totaal onnodig ook...
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 21:23
    En hij wist t zelf ook..
    Koppie zei meer dan genoeg.
    Haha
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:20
    Gek hè heb een goed gevoel over Benfica kan zo maar gebeuren .
    En mijn gevoel is altijd trouw dus ???????
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 21:39
    Utrecht degraderen of failliet, ook een mooi gevoel.
    Vind ik leuk
    Phiron +150
    woensdag 7 november 2018 om 22:58
    Uhm waar is je gevoel nu... terug in je hok jij!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:23
    Wordt moeilijk. Ben blij met een gelijkspel. Zit al te duimen.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4409
    woensdag 7 november 2018 om 21:23
    Dat was toch gewoon rood voor light
    Vind ik leuk
    markie +865
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Ga weg man, probeerde zich zelf te beschermen
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:45
    Niks aan de hand
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 21:23
    Dus dit is de zwakke poule? Benfica is zeker niet minder.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    woensdag 7 november 2018 om 21:26
    Tis allebei niet veel inderdaad, flauwe wedstrijd...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9586
    woensdag 7 november 2018 om 21:32
    AEK uit wordt ook nog een kutpotje...
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    Precies
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2549
    woensdag 7 november 2018 om 21:34
    Ja dit is de zwakke poule. Ajax is niet zo goed als de meeste Ajacieden denken. Geldt overigens voor de hele Nederlandse competitie.
    Alleen wij Nederlanders zijn goed om alles te veel op te hemelen als het even goed gaat. En de grond in te boren als het even slecht gaat
    Vind ik leuk
    aphex twin +1383
    woensdag 7 november 2018 om 21:51
    Flikker toch op man. Ga dan lekker Engels voetbal kijken en je aftrekken op al die dikbetaalde sterren. De mensen die de term Mikey Mouse competie in de mond nemen zijn zelf van Mikey Mouse niveau. Benfica-Ajax is gewoon een mooie pot voor de voetballiefhebber, ik vermaak me prima iig :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:46
    Heb je de laatste 3 potten gezien? Om te janken
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 21:53
    Nee, maar da's competitie. Vanavond vechten ze en geven ze Ajax geen centimeter ruimte
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:57
    Ajax roept het ook over zich af
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 21:59
    Het lukt gewoon niet. Ik zou Tadic wisselen voor Huntelaar. Lange ballen die hij moet doorkoppen en Neres duikt achter hem op. Voetballend lukt het niet. Die gasten zijn fel
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    En dat werd psv gisteren kwalijk genomen. Ajax zal alles toch voetballend oplossen?
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 22:04
    Tottenham is een voetballende ploeg. Benfica vecht
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Met allebei hetzelfde resultaat, tegenstander met de rug tegen de muur zetten
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 21:28
    Zo roep je onheil over je af.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 21:29
    Dat bedoel ik
    Vind ik leuk
    DEWEE +2374
    woensdag 7 november 2018 om 21:29
    Ajax speelt veel te statisch
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2598
    woensdag 7 november 2018 om 21:29
    Topkeepertje
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    woensdag 7 november 2018 om 21:29
    Wat een kutkeeper!
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Onana omgekocht ? Wat doet tie allemaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Fout Onana
    Relax man, maar niet te

    Dit maakt alles anders
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Mathijs heeft die Jonas toch niet hard genoeg geraakt.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:47
    Die vent is irritant ook
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Go Benfica !! 1-0 ;-)
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:47
    Helaas...
    Vind ik leuk
    Phiron +150
    woensdag 7 november 2018 om 23:00
    Go Ajax !! 1-1 ;-)
    Vind ik leuk
    markie +865
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Een zoetje van onana
    Vind ik leuk
    Bruurke +431
    woensdag 7 november 2018 om 21:35
    Je zou willen dat onana zo zou keepen als zoet gister
    Vind ik leuk
    aphex twin +1383
    woensdag 7 november 2018 om 23:21
    Deed hij ook, op die domme fout na.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:30
    Die had de grote frenkie de jong er toch wel uit kunnen halen
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Stik de moord; Onana wat doe je?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Deze poule is zo zwak! Ik denk dat Benfica dit met 3-0 af doet..
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:47
    Wordt 1-1
    Of 1-2
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    woensdag 7 november 2018 om 21:49
    Ajax bakt er helemaal niks van! Niet 1 uitgespeelde aanval...
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:52
    2de helft wordt beter, gewoon weer met spits spelen. Benfica is te doen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    woensdag 7 november 2018 om 21:54
    Ik laat me verrassen...aan Neres heb je niks...
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    woensdag 7 november 2018 om 22:34
    Maar toch 1-1...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:56
    Ajax was heel slecht inderdaad, en dan nog een punt pakken!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Onana wil de CL winnen. Ga eerst eens fatsoenlijk keepen, prutser.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:56
    Nou, fout goedgemaakt in de allerlaatste minuut 😊
    Vind ik leuk
    RW1913 +2513
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Je maakt het je ploeg onnodig lastig Onana.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1040
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Onana Onana toch. Wat ben je toch aan het schutteren!!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1958
    woensdag 7 november 2018 om 21:31
    Wat een ****** grote blunder van Onana helemaal niks aan de hand zo dom de bal verspelen en bij een ingooi er gewoon compleet niet bij zitten un fucking gelofelijk

    EDIT VP: reactie aangepast
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:54
    Die fout kan zomaar 60miljoen kosten
    Vind ik leuk
    rene jong +164
    woensdag 7 november 2018 om 21:32
    Wat een Jonas 😀
    Vind ik leuk
    karnisse +174
    woensdag 7 november 2018 om 21:32
    Onana heeft te veel pijnstillers ingespoten :/
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5565
    woensdag 7 november 2018 om 21:32
    Het ging zo lekker en dan krijg je dit. Wat een blunder van Onana.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:48
    Welkom in onze wereld ;)
    Vind ik leuk
    DrDeef +2095
    woensdag 7 november 2018 om 21:32
    Wat een partij onnoemelijk gekut van onana. Opbouw is ook wel erg risicovol constant. Je kunt beter Huntelaar brengen in de hoop de bal de wat makkelijker vast te houden voorin en ook af en toe een lange bal te spelen als het niet pielen niet lukt. Bij mazraoui druipt de nonchalance er tot nu toe vanaf. Misschien ook Wober en dan blind middenveld en Schöne eruit.
    Vind ik leuk
    HansVites +4963
    woensdag 7 november 2018 om 21:33
    Wat een kut keeper
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    woensdag 7 november 2018 om 21:33
    Die onananananaananna is zelfde als bijlow ze gáan in hun zelf geloven en dan blijkt ze kunnen er allebei helemaal niks van!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:33
    Kut actie van Onana. Allemaal zijn domme schuld!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 21:33
    Gvd Onana loop niet te kloten man, 100% jouw schuld!
    Vind ik leuk
    Ron83 +306
    woensdag 7 november 2018 om 21:33
    Onene
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 21:34
    Tadic moet uit de spits
    Vind ik leuk
    DrDeef +2095
    woensdag 7 november 2018 om 21:52
    Er moet een echte spits in. Je mist stootkracht en ook de mogelijkheid de bal gewoon eens het strafschopgebied in te slingeren. Tadic en neres overigens zeer matig tot nu toe.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 22:05
    Precies, heel jammer.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    woensdag 7 november 2018 om 21:35
    Nico krijgt toch ook de meest belachelijke gele kaarten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:38
    Goeie back.....maar vandaag een blinde houthakker.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Hij is een beetje lomp
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:58
    Heel de verdediging is lomp.....
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:02
    Nee hoor, vind de ligt echt een beest
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:18
    Nog steeds lomp......en heeft niemand vertelt tegen Neres dat ze de andere kant op spelen?
    Ik denk dat z'n ogen nog op half zeven staan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    DEWEE +2374
    woensdag 7 november 2018 om 21:36
    Nee, Ajax is niet best vandaag. Teveel simpele ballen gaan fout.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Een beetje weerstand...
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 21:36
    Blind is alles aan het inleveren. En dat kan niet als cv. Dat mag bij wel doen op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    woensdag 7 november 2018 om 21:38
    Bij Blind zie je een half uur vantevoren al wat ie gaat doen, zo voorspelbaar....
    Vind ik leuk
    Groen +1538
    woensdag 7 november 2018 om 21:54
    Ja jammer is dat. Die terugspeelbal een kwartier na rust sloeg ook echt nergens op!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:37
    Wat een kut keeper zeg😁
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:37
    Dolberg moet erin...
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 21:37
    Wat is banana toch slecht. De eerste haarscheurtjes worden zichtbaar,

    EDIT VP: reactie aangepast
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    markie +865
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Kansloze reactie, stumper
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 21:54
    Moeilijk voor je he
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 22:02
    Een verbanning van jou hier zou beter zijn.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Je kunt er slecht tegen he
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 22:09
    Tegen jouw onzin wel ja, een beuk van Ramos zou goed zijn voor jou.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 22:19
    Onzin voor jou maar de werkelijkheid voor de rest vd wereld
    Vind ik leuk
    Phiron +150
    woensdag 7 november 2018 om 23:04
    Allemaal prima... 1-1 Alaaf!... hebben we toch alweer de puntjes binnen moeten slepen voor NL... waarom kunnen die andere clubs niet ook eens wat betekenen voor het NL voetbal... zo jammer!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:58
    Haarscheurtjes? Slecht spelen en toch een punt pakken...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:38
    Wat een kutkeeper, Wat hebben wij een kutkeeper, gvd wat hebben wij een kutkeeper, jezus watbeen kutkeeper hebben wij zeg. Niet normaal. ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:39
    Masr goed er is niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 21:41
    Tadic wisselen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    Gewoon uit de spits halen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Hij is, net als een paar anderen, niet goed.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:12
    klopt, maar misschien ligt dat vooral aan zijn positie. Ben wel beter van hem gewend.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 22:19
    Positie is inderdaad niet zijn beste. Nou ja, met een beetje geluk slepen we er nog een gelijkspel uit, maar dan moet het wel beter.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 22:20
    Dat dus 😁
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:23
    Okee, gewoon laten staan, zoals ik al zei haha
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 22:25
    Weergaloze pass
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:26
    Lekker he! Wat een gevoel!
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    woensdag 7 november 2018 om 21:42
    Kabouter Plop staat er maar beteuterd bij langs de lijn...
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 21:42
    Hahaaha die supporter achter Ten Hag. Die had duidelijk door dat hij in beeld was.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    woensdag 7 november 2018 om 21:42
    Geeft niks Thijssie
    Vind ik leuk
    UpOne +46
    woensdag 7 november 2018 om 21:42
    1e doelpoging van Ajax na een minuut of 35-36..??
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:43
    De Ligt duidelijk gefrusteerd
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 21:45
    Heeft niets met slecht spelen te maken.
    Ze worden vroeg onder druk gezet .en dan komen ze er niet onder uit.

    De ligt maakt overtredingen die hij in de ed niet maakt.
    Frenkie doet niet mee.
    Ziyech maakt handgebaartjes.

    Mouwen opstropen en gas erop .
    Dat word nu gevraagd.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:53
    Goh als psv dit gebeurd is het slecht maar ajax...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    woensdag 7 november 2018 om 22:01
    Komt omdat psv niet voetbalt maar alles naar voren rost !
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:04
    Ajax gaat straks ook de lange bal hanteren
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:46
    Ik geloof dat onze Amsterdamse vrienden het wel lachen vonden dat Jeroen 2x de fout in ging tegen Inter.
    Maar denk dat Jeroen er na gisteren en vandaag toch weer wat beter op staat dan die Afrikaanse grabbelaar.
    Vind ik leuk
    markie +865
    woensdag 7 november 2018 om 21:49
    Onzin
    Vind ik leuk
    abraksas +1357
    woensdag 7 november 2018 om 21:53
    Bij Zoet zie je vaak van die blunders, bij Onana zijn het incidentjes. Zelfs Neuer in zijn beste tijd maakte wel eens een blunder.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    Jeroen heeft 3 kampioensmedailles.
    Met die grabbelaar in de goal winnen onze Amsterdamse vrienden niks.
    Vind ik leuk
    abraksas +1357
    woensdag 7 november 2018 om 22:59
    Ha, die humor van jou is wel goed hoor.
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    donderdag 8 november 2018 om 11:43
    Dus daarom ben je een betere keeper?
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 21:47
    Waarom trapt die scheids in die geintjes van die linksbuiten...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:47
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:55]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5565
    woensdag 7 november 2018 om 21:48
    Zoals Ajax nu speed word het moeilijk. Het moet veel beter en feller.
    Vind ik leuk
    allround +1659
    woensdag 7 november 2018 om 21:48
    Haagse keeper is zijn voorbeeld.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Is toevallig wel een amsterdammer
    Vind ik leuk
    allround +1659
    donderdag 8 november 2018 om 08:02
    je hehe, dat begrijp ik ook wel. Maar (tijdelijk) in Haagse dienst. Verschil is wel, dat hij zijn fout meer dan goed heeft gemaakt. Geniet nog maar even van hem, want volgend jaar speelt hij ergens anders.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2374
    woensdag 7 november 2018 om 21:48
    Benfica verdiend op voorsprong. Ajax is te slecht.

    Maar als we iets weten van gisteren... Een 1-0 voorsprong wil niets zeggen.

    Vind ik leuk
    JanTa48 +5565
    woensdag 7 november 2018 om 21:51
    Onzin het is een gelijkwaardige wedstrijd. Niet op eigen kracht maar door een blunr is die 1-0 tot stand gekomen.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    Thuis had je het mee, nu tegen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:17
    Ik gun Ajax het beste in Europa, maar gelijkwaardig? Echt niet
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 21:49
    Benfica is beter, wat te verwachten was.
    Deze poule is duidelijk: AEK, Ajax, Benfica Bayern.

    Vind ik leuk
    dijkie87 +1223
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    wat lul je nou dat benfica is ook een drama
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 21:51
    maar beter. En lullen droom je daarvan jongen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1223
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    krijg de ziekte man
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5565
    woensdag 7 november 2018 om 21:52
    Niet beter maar spelen fel en heel compact.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 21:54
    En beter, niet veel maar vooral via hun linkerkant kan die back oprukken,
    Ajax heeft daar helemaal niets tegenover kunnen stellen. Verdienste van Benfica
    Vind ik leuk
    Troy Mol +21
    woensdag 7 november 2018 om 21:49
    Hahaah onana beter in uitwedstrijden zei hij toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:49
    Vind Ajax nie best .moet maar weer blijven duimen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:49
    Ze worden beter jongens, het gaat echt goedkomen!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5266
    woensdag 7 november 2018 om 21:49
    Hoe is dat mogelijk. Pfffff
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Onana gaat NIET naar Barcelona. Groothuizen 2.0
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Jammer Donny, de verdiende gelijkmaker ging maar rakelings langs.
    Gaat goed komen.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 21:51
    Vind donny gewoon slecht de laatste weken eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:52
    Dat zeg ik!.;-)
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    woensdag 7 november 2018 om 21:50
    Zo onnodig.................
    Vind ik leuk
    stefvo +774
    woensdag 7 november 2018 om 21:51
    MAN MAN MAN VAN DE BEEK. EERST OPGELEGDE KANS TEGEN BAYERN MISSEN, TOEN BENFICA THUIS, EN NU WEER! ERUIT ERMEE, DOLBERG ERIN EN NERES OP 10
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:51
    Onana damn....
    Puur karma dat ie erin gaat, als je zo doet als keeper......
    Blind weer op hetzelfde niveau als we gewend zijn, en donny van de beek die weer een 100% kans mist.
    Vervang die 3 en je hebt best een mooi team
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:52
    Wat een pech dat die bal er niet in ging zeg! Pffff
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:52
    Lekker spannend potje. Tweede helft ff gelijkmaken mannen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:53
    Dolberg moet erin Haggie! En van mijn part the Hunter ook! Alles op alles.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    Tismewat +53
    woensdag 7 november 2018 om 22:00
    Haggie, serieus? Valt mee dat je geen Dollie zegt.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    Maak je niet sappel, ik ken hem. En ik mag Haggie zeggen. En Dolberg nog niet goed genoeg om Dollie te mogen zegen. ;-)
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 21:53
    Waarom.....als je zo vreselijk goed kan voetballen.
    Kom op de jong...je bent nu een kaartvragende theatrale huisvrouw.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 21:54
    Kansrijke actie en die man hebt al geel. Alles om te winnen is blijkbaar het nieuwe voetbal tegenwoordig, zoals lozano en die linksbuiten van benfica.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 22:00
    Aha.dus toch.
    Ik hoor altijd alleen maar commentaar op lozano.neymar Suárez...
    Hoort bij het hedendaagse voetbal.
    Behalve als het de tegenstander is....objectief blijven met zíjn alle lijkt me.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    Waar zeg ik dat ik het er mee eens ben dat hij dat doet ??
    Vind ik leuk
    Tismewat +53
    woensdag 7 november 2018 om 22:01
    En De Ligt?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:53
    Ajax te slecht vandaag. Onana sukkelt! Neres onzichtbaar! Blind te voorspelbaar! Tadic is toe aan winterstop! Ziyech slapjes! Eigenlijk is er op iedereen wel wat aan te merken. Van de Beek die WEER een niet te missen kans mist en ga zo maar door. Benfica verdiend op voorsprong en zullen winnen ook. Ik denk 3-0.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2513
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    Of is Benfica te goed vandaag en komt ajax niet aan te pas.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:59
    Volgens mij zeg ik toch : Benfica verdiend op voorsprong en ze gaan winnen?????
    Vind ik leuk
    Alibaba +477
    woensdag 7 november 2018 om 22:00
    Dat is het ergste juist! Benfica speelt helemaal niet goed. In Amsterdam speelden ze 2 klasse beter. Gelukkig voor Ajax dus!
    Vind ik leuk
    Alibaba +477
    woensdag 7 november 2018 om 21:57
    Duidelijker kan je het niet vertalen!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    woensdag 7 november 2018 om 22:00
    Ik denk precies hetzelfde. 3-0, want De Ligt en Tagliafico staan ook op scherp.

    De coach van Benfica doet er goed aan om de snelle Rafik Silva erin te zetten, dan pakt één van de twee rood..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:06
    Nou, gewoon 1-1 hoor. Zelfs met slecht spel halen ze een punt uit bij Benfica
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    woensdag 7 november 2018 om 23:14
    Ja, wonderbaarlijk..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:16
    Individuele kwaliteit heeft waarschijnlijk de doorslag gegeven
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    Donny is een kampioen grote kansen missen, voor de rest heb je niks aan hem.
    Bayern uit, Benfica thuis en nu hier, is geen incident.
    Hij heeft een zaakwaarnemer die gaat dreigen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:02
    Tot dat ie de winnende er in peert, dan is alles weer vergeven.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 22:19
    Jesses vorig jaar stond je nog voor Donny op de banken. Fake supporter.

    Kom op Ajax.
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    woensdag 7 november 2018 om 23:50
    Rot op gek, ik heb nooit voor hem op de banken gestaan, niet mijn type voetballer.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    donderdag 8 november 2018 om 00:11
    Ik zeg trolletje gevonden.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2374
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    2e helft gaat altijd beter 1-3
    Vind ik leuk
    Socrates +696
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    Als het ff tegen zit worden de supporters van de zeikerds gescheiden...
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5565
    woensdag 7 november 2018 om 21:55
    Vind ik ook en zijn zeer aan elkaar gewaagd. Is nu al een betere wedstrijd dan die loopgraven oorlog van gisteren.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:56
    Wat slecht zeg niet normaal meer. Hopelijk worden ze nog 3e zodat ze nog overwinteren.
    Vind ik leuk
    bert +86
    woensdag 7 november 2018 om 21:56
    Wat een showpik is die onana toch,altijd maar arogant over de bal stappen en ja een keer gaat het mis
    Vind ik leuk
    Tismewat +53
    woensdag 7 november 2018 om 21:57
    De Bayern variant, natuurlijk... dit Ajax gaat zwaar onderuit. De Ligt had al gedouchd moeten zijn en Onana, wat een pannenkoek.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 22:04
    De Ligt douchen?, wat een fakenieuws man.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 21:57
    Geen beste wedstrijd. Benfica moet echt te doen zijn voor ajax.
    Tactisch vind ik het geen beste ingreep van ten hag. Gewoon lekker een spits erin en het komt goed
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    woensdag 7 november 2018 om 22:01
    Kom op Benfica!!!

    Druk nog een puntje erbij....
    Vind ik leuk
    Phiron +150
    woensdag 7 november 2018 om 23:08
    Terug in je hok tokkie:-)
    Vind ik leuk
    bert +86
    woensdag 7 november 2018 om 22:01
    Hele grote kans dat we als het zo blijft ,weg volgende ronde.volgende keer bayern Benfica totaal vertrouwen erin dat bayern dat wint het interrseert ze niet meer zijn toch door bedankt lakse onana niks van die fout tegen Az twee jaar geleden geleerd waarom moet je toch altijd zo als een showpik in die goal staan
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5565
    woensdag 7 november 2018 om 22:02
    Het valt mij op dat de Jong en Blind hun ballen niet kwijt kunnen omdat er een dubbele dekking is.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Benfica heeft zijn huiswerk gedaan. Ten hag duidelijk weer niet.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Bij dubbele dekking staat er altijd wel 1 vrij ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:02
    Lamprou erin
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2365
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    er klopt niet veel van vandaag domme zet een spits die geen spits kan spelen waardoor het voorin nooit kan werken te weinig druk je moet je team maar voorzichtig laten spelen wat er niet in zit in dit team maar tja blijft een flop trainer
    Vind ik leuk
    Patje41 +776
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    Ajax spel is om te janken
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    woensdag 7 november 2018 om 22:05
    Kom op mannen, ga ervoor !!
    Pak dat (waarschijnlijk) beslissende 1 puntje.
    Vind ik leuk
    Mari +9393
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Ten Hag moet nadenken om Tadic te wisselen voor Huntelaar.
    Minder voetbal, meer doorkoppen voor Neres en Beek.
    Maar nog niet
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Nou come on ajax!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 22:06
    Ajax speelde slecht, de Bayern variant werkt niet. Blinder Onana en een kans verkloot, zo'n avond dus pfffff.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:10
    Tactisch niet best
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 22:15
    Het werkt gewoon niet, dit is Benfica, niet Bayern. Maar een 1-1 kan nog ...
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:22
    Blijf erbij ajax wint met 1-2
    Vind ik leuk
    WRFM +311
    woensdag 7 november 2018 om 22:07
    Frenkie is een kaartvragend meisje
    Volgens mij heet ze eigenlijk gerrie
    Wat een wijf is het toch
    Een wijf dat kan ballen
    Vind ik leuk
    buddha +8883
    woensdag 7 november 2018 om 22:07
    onbegrijpelijk waarom ten hag niet met zn gewone opstelling ( zoals in de competitie ) speelt.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    woensdag 7 november 2018 om 22:07
    Die vd Beek ziet het nog niet als er een rose olifant in ajax tenue naast hem staat...wat een niveau
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1471
    woensdag 7 november 2018 om 22:08
    Wat zijn ze goed hè. Terechte stand. Maar wat komt blindje weer niet mee.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1115
    woensdag 7 november 2018 om 22:09
    Slimme wissel.
    Net na rust.
    Kan de trainer van de tegenstander lastiger iets omzetten mocht het nodig zijn .
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5204
    woensdag 7 november 2018 om 22:10
    Dit is alweer het 4de !!! Onanaatje in alleen al de champions league. Wat een flater weer.

    Het is gewoon triest om te zien hoe middelmatig die keeper is.

    Standard luik de flater van het jaar. Graz , Kiev en nu dit weer .

    Wat was die eigenlijk aan het doen?
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 22:11
    Vergeleken met benfica valt lozano mee
    Vind ik leuk