Dani prijst 'topspeler' Ajax: 'Fantastisch linkerbeen en leest spel uitstekend'

    Dani prijst 'topspeler' Ajax: 'Fantastisch linkerbeen en leest spel uitstekend'

    woensdag 7 november 2018 om 19:33

    Daniel da Cruz Carvalho, beter bekend als Dani, is erg onder de indruk van Ajax. De voormalig middenvelder speelde zelf van 1996 tot 2000 in Amsterdam, waarna hij een transfer naar Benfica verdiende.

    "Ajax heeft een erg goed team. Ze spelen volwassen, ondanks de grote hoeveelheid jonge spelers", laat de Portugees weten op de website van Ajax. "Ik vind Ziyech, Neres en De Ligt goed. Van Daley Blind ben ik ook fan. Ik heb nog met zijn vader gespeeld en heb hem zien groeien. Hij is een topspeler, heeft een fantastisch linkerbeen en leest het spel uitstekend."

    Dani vindt het moeilijk om het elftal van trainer Erik ten Hag te vergelijken met het team waarin hij zelf actief was. "Het is een andere periode. Er wordt een ander type voetbal gespeeld. Maar het spel van Ajax is net als toen zeer aantrekkelijk en past binnen de filosofie van de club."

    Dani is woensdagavond als co-commentator aanwezig bij de Champions League-clash tussen Ajax en Benfica. De aftrap in Lissabon is om 21.00 uur.

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Benfica-Ajax?

    (2125 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 19:32


    Succes vanavond in Lissabon, " helaas " moet ik door prive omstandigheden naar Juventus - Man.United kijken.

    PS:
    Feyenoord speelde in 1963 ook tegen Benfica, maar nooit zal ik de beelden vergeten van de 2 schepen, De Waterman en De Grote Beer, waar alleen al 1500 Feyenoord fans mee vaarden om Feyenoord te steunen.
    Dan heb ik het over 1963 he!!!!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 19:40
    Was dat net voor of na Wereldoorlog 2???
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 19:44
    Het jaartal staat er nota bene bij!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:46
    Niet dollen hierover Koekie1970, want wat ik ook nooit zal vergeten dat ik toen samen met mijn vader naar de Nieuwe Waterweg weg ging om die fans uit te zwaaien en ik weet nog wel dat duizenden mensen daar bij de Nieuwe Waterweg stonden om die Feyenoord fans uit te zwaaien. Maar ja, denk dat niemand op VP dit weet behalve de mensen die erbij waren.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 19:49
    En dat zullen er niet veel zijn, ouwe! ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:51
    Nee, denk het ook niet maar dat waren en zijn wel herinneringen die je nooit vergeet.
    Vind ik leuk
    chicken +11372
    woensdag 7 november 2018 om 19:53
    Gewonnen of verloren?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:57
    3 - 1 verloren, doelpunt gemaakt door Fransje Bouwmeester.
    Vind ik leuk
    chicken +11372
    woensdag 7 november 2018 om 20:00
    En zijn jullie die schepen oom gaan begroeten toen ze terug kwamen of was de kater te groot?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:02
    Nee, toen waren die soort katers als tegenwoordig er nog niet dus weer stonden er duizenden mensen om die mensen weer te begroeten langs de Nieuwe Waterweg.
    Vind ik leuk
    chicken +11372
    woensdag 7 november 2018 om 20:04
    Zal ook wel een reis van wat dagen geweest zijn..

    Toen de mens wat minder gestrest was dan nu...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:06
    Geloof een dag of 2 of 3, weet het niet precies.

    Stres? Dat kenden we toen niet in die tijd.
    Vind ik leuk
    chicken +11372
    woensdag 7 november 2018 om 20:08
    Voortaan ga je iedere dag zo'n quote vertellen;)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:14
    HaHa, maar nee laten we dat maar niet doen want dan had ik gisteren ook een quote moeten schrijven over Spurs - Feyenoord in 1978.
    Vind ik leuk
    chicken +11372
    woensdag 7 november 2018 om 20:17
    Daar kun je morgen mee beginnen dan. :)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:19
    ;-)
    Vind ik leuk
    Dharmpie +601
    woensdag 7 november 2018 om 20:58
    Je kunt schrijven over de “wederopstanding” in Eindhoven. De bewuste bekerwedstrijd met De Wolf, Fraser en co en bij PSV o.a. Romario..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:00
    Je bedoelt met het doelpunt van Henk Fraser toen? Ja toen begon echt de weder opstanding van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +601
    vrijdag 9 november 2018 om 06:44
    Ja, die bedoelde ik. Er zijn niet zoveel mensen die dat nog weten. Dat is naar mijjn mening de “ommekeer” wedstrijd geweest van een zeer zwarte periode van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1335
    woensdag 7 november 2018 om 20:50
    Dat was de tijd van het grote Benfica EUcup1 houder, met Eusebio.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:51
    So, hou op over Eusebio want die dolde Feyenoord toen in z,n eentje maar wat een speler was dat toen zeg.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 19:57
    Ook zeker niet doen, toen was geluk nog heel gewoon! ;)
    Vind ik leuk
    Renelas +205
    woensdag 7 november 2018 om 19:52
    Mooie dingen om dit te horen. Andere tijden toen. Hopelijk herinner ik mij deze avond nog 55 jaar later om goede redenen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:56
    Dank je voor je reactie, en ik hoop serieus voor je en natuurlijk voor alle Ajax fans dat zij deze avond, en om met jouw woorden te spreken, deze avond over 55 jaar om goede redenen blijven herinneren.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:01
    Thnx waardeer ik!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:55
    Heb hier wel wat van gehoord, mooi verhaal dit!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:59
    Laten we maar stoppen om er over te blijven schrijven want ik wordt er sentimenteel van.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:12
    Mooie kerel ben je. Fantastisch verhaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:16
    Jeetje deze reactie had ik niet van jouw verwacht want op sommige reactie,s die ik schrijf reageer je alsof je door een wesp bent gestoken............;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:19
    Nee hoor. Heb ik je al eerder gezegd. Kennelijk was je het alweer vergeten.
    Mooie avond!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:20
    Ja dat zal het wel zijn, jij ook een mooie avond.
    Vind ik leuk
    Pimman +5069
    woensdag 7 november 2018 om 20:24
    Ja mooi verhaal he?, zéker! ;)
    Vind ik leuk
    Zico Ali +445
    woensdag 7 november 2018 om 20:26
    Ik heb niks met de club Feyenoord. Maar de supporters van Feyenoord zijn echt de allerbeste! (dan heb ik het niet over die doorgesnoven losers)De liefde druipt er bij die mensen vaak bij elke zin uit. Ik zie dat in die mate bij geen enkele club in Nederland. Mooi man
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:31
    Wowh hey, mooie reactie van je en met die door gesnoven supporters heb ik ook niks mee als je ze tenminste supporters ken noemen. Weet je, Feyenoord fan ben je niet voor even maar dat ben en blijf je je hele leven.........
    Vind ik leuk
    Talentscout +1172
    woensdag 7 november 2018 om 19:46
    Ik vind je sympathiek. Daar kunnen al die rancuneuze PSV-supporters die zich verheugen op een pak slaag van Benfica een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    Pimman +5069
    woensdag 7 november 2018 om 20:21
    Dank je Feyenoordfanvooraltijd van een Ajaxfan. Ik ga uiteraard Benfica-Ajax kijken maar anders had ik zéker Juve-Man.United live gaan kijken. Die beelden wat jij aanhaalde van die 2 schepen met Feyenoordfans heb ik wel eens in een documentaire gezien..fantastische zwartwitbeelden zó sfeervol super! Was wel voor mijn tijd maar gelukkig zijn die oude filmpjes bewaard gebleven. Jij óók veel plezier met Juve-Man.United! Overigens ben ik voor Juve (jeugdliefde) dús heeft zéker niet met Ronaldo te maken ;)
    Vind ik leuk
    DrDeef +2095
    woensdag 7 november 2018 om 20:25
    Andere tijden sport heeft daar een mooie uitzending over gemaakt, die zul je waarschijnlijk bedoelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:28
    Ja, die uitzending heb ik toen ook gezien, schitterende beelden waren dat.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:25
    Bedankt voor je leuke reactie en echt ik hoop natuurlijk dat Ajax wind vanavond, maar kijken?..........Nee, ik kijk Ajax 2x per jaar als ze tegen Feyenoord spelen maar helaas gaat mijn tv vaak uit zichzelf uit als Feyenoord weer eens dik achter staat...........;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +5069
    woensdag 7 november 2018 om 20:27
    Ja hahaa snap ik..dank je, nogmaals fijne avond!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 20:35
    Nou een geintje van mij en de topic eens positief tussen Ajax en Feyenoordliefhebbers.
    Lekker dat de ene ouwe knakkert van Ajax(ik dus) de andere ouwe Feyenoord - man ff kan stangen. Dank voor het s6 wensen en hopelijk jullie volgend jaar weer met de boot mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:39
    Ja, je had me goed te pakken.....HaHa. Maar laat ik niet merken dat je ouder bent als ik, want Feyenoord niet 1e plaats dan ik 1e plaats wat oudste leeftijd aangaat op VP........;-)
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 20:42
    Nee deze zul jij winnen in 1963 kon ik nog niet lopen dus...
    Verdomd al weer een overwinning voor jou cluppie.
    Aaagh ik ga Ajax kijken !!!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:43
    Succes er mee.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1172
    woensdag 7 november 2018 om 19:33
    Alleen jammer dat hij vanavond vermoedelijk weer centraal achterin staat. Als middenvelder is het een fenomeen, als verdediger is het om het even met Wöber
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 19:35
    Dani had meer uit zijn carrière kunnen en moeten halen had alles voor de top behalve de mentaliteit.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 20:03
    Hij zat al in de top.. en na Ajax kan het alleen maar slechter toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:35
    Blind is geen topper altijd mazzel gehad bij Manchester werd hij mee getrokken door de toppers .
    Ajax is van lager niveau dus dat kan hij nog net aan .
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:39
    Hahaha.. ja al die (bonds)coaches hebben het verkeerd gezien jarenlang. Eigenlijk helemaal geen topper. Gelukkig is daar Utrecht maandverband om het op te helderen!
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 19:36
    Dani, die was ik alweer helemaal vergeten man. Die was echt goed die vent
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:36
    Komop Benfica!
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 19:40
    Kneusje nog gefrustreerd dat dat clubje uit het Ei(ndhoven) niks klaarspeelt in Europa.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:40
    Als psv de poule van ajax had stonden ze bovenaan
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    woensdag 7 november 2018 om 19:42
    Andersom ook
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 19:43
    Whahaha Bayern is Europese top in goede doen.
    Benfica komt meestal ook de poulefase door.

    Barcelona gaat altijd door.
    Tottenham speelt bijna nooit cl en Inter speelt de laatste jaren amper Europees. En daar komt PSV niet eens door.
    Realisme komt niet voor bij jullie
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:47
    In goede doen? Jij bent niet goed bij je hoofd. Bayern zit in de crisis.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 19:48
    1 keer in de afgelopen jaren gaat het iets minder. Bayern komt altijd de groepsfase makkelijk door
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:50
    Kijk naar de Duitse ranglijst zegt al genoeg. Bayern op plek 4 uit mn hoofd...
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 19:51
    En de afgelopen 5 jaar kampioen en cl gespeelt
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:53
    Klopt. En nu 4e en thuis 0-3 tegen Hoffenheim. En weggespeeld worden door Ajax. Als je even realistisch bent weet je ook dat het 'gewone' Bayern nooit wordt weggespeeld door Ajax.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 19:55
    Dat hoor je mij ook niet zeggen .
    Bayern wint normaal gesproken
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:59
    En Tottenham won vorig jaar van Real Madrid. Wij hebben het beter volgehouden 😂
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 20:00
    Tottenham heeft ook van PSV gewonnen
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 19:43
    Ajax heeft gewoon een sterkere poule dan PSV op basis van de coefficient lijst. Maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:01
    Nee dat mag niet, want het klopt ook niet.
    Barca staat 2e op die lijst, Bayern 4e
    Spurs staat 20e Benfica 23e
    Inter staat 55e AEK 85e

    Dus de poule van PSV is sterker.

    En het verschil op de ranglijst tussen PSV (38e) en Barca / Spurs is ook groter als het verschil tussen Ajax (28e) en Bayern en Benfica dat maakt ook nog dat die poule van PSV zwaarder is.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 20:10
    Nee, je hanteert de verkeerde lijst. De loting is gedaan op basis van jaargang 2017/2018.

    In de huidige lijst, die van 2018/2019 staat Barca wel boven Bayern maar dat komt omdat de huidige resultaten erin verwerkt zijn.

    Maar voor aanvang van de CL had Ajax dus gewoon een sterkere poule. Dat men nu wanhopig naar excuses zoekt is gewoon sneu.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:19
    Ben ik nog steeds niet met je eens.

    Bayern en Barca staan 3 en 4 op die lijst. Dat noem ik gelijkwaardig aan elkaar.

    Benfica staat 15e, Spurs 19e. ook geen groot verschil.

    Inter staat 84e, AEK 129e en dat is WEL een groot verschil. Zowel op de ranglijst als qua club.

    Als het nou nog niet klopt, dan wil ik wel eens weten welke lijst jij gebruikt.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 20:29
    Ja joh, lekker blijven spinnen tot het je uitkomt...

    Bayern is sterker dan Barca 1-0
    Benfica is sterker dan Spurs 2-0
    Aek is zwakker dan Inter 2-1

    Lijkt me een duidelijke overwinning.

    Hoe lager je op die lijst komt hoe dichter de verschillen natuurlijk bij elkaar zitten. En zowel Inter als AEK staan onder Ajax en PSV en daarvan moet dan gewoon gewonnen worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:55
    Je kunt net lullen wat je wil, vandaar dat je je naam ook zo'n eer aandoet :D

    Bayern gelijkwaardig aan Barca 1-1
    Benfica sterker dan Spurs 2-1 (die krijg je kado)
    Inter sterker dan AEK 2-2

    En omdat PSV lager staat als Ajax is de poule van PSV zwaarder. Ik win :D
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 20:57
    Wat sneu dit. Gewoon feiten blijven verdraaien om 'te winnen'..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:59
    Ten 1e staat er een :D achter ik win, dus je moet niet zo flauw doen.

    Ten 2e verdraai ik helemaal geen feiten.

    Bayern en Barca toch op plaats 3 en 4 ? Dat is gelijkwaardig aan elkaar. Dus 1-1.

    Benfica staat inderdaad iets hoger als Spurs, dus daar krijg je gelijk in. Dus 2-1.

    AEK staat (veel) lager als Inter. Dus 2-2.

    Dus het zijn 2 gelijkwaardige poules, maar omdat PSV 9 plaatsen lager staat als Ajax 40 om 31, heeft PSV de zwaardere poule.

    Feit.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 22:09
    Hoe lager op de ranglijst hoe dichter de teams qua punten bij elkaar staan. Het verschil in punten tussen Bayern en Barca is groter dan het verschil tussen Inter en Aek.
    Dus als jij Bayern en Barca gelijkwaardig 'maakt' geldt dat automatisch ook voor Inter en Aek.
    Jij kijkt alleen naar de plek op de lijst. Ik kijk naar de punten.

    En dan ook als je over de poule praat dan is Ajax en PSv een onderdeel van de poule. Dus Ajax maakt zijn poule sterker dan PSV dat doet.
    En dan heeft Ajax dus ook nog eens sterkere tegenstanders.

    Het is echt heel simpel. Maar je moet het wel willen begrijpen. En dat mis ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:11
    Welke lijst heb je voor je dan, dat heb ik al eerder aan je gevraagd, maar daar geef je geen antwoord op.

    Op de lijst van 2017/2018 die ik voor me heb heeft Bayern een coëfficiënt van 135,000 en Barca 132,500. Verschil 2,500

    Inter heeft een coëfficiënt van 16,000 AEK 10,000. verschil 6,000.

    Dus het verschil tussen Inter en AEK is dan toch groter ?

    Maar nogmaals, als jij een andere lijst hebt, laat het maar weten.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 23:24
    Gewoon de lijst op Uefa.com

    We gaan tellen.

    Bayern 135000
    Benfica 80000
    Aek 10000

    Samen 225000

    Barca 132000
    Spurs 67000
    Inter 16000

    Samen 215000

    Het is niet veel, maar poule van Ajax scoort dus hoger. Ergo betere poule.

    Als je Ajax dan meerekent, en PSV ook dan is het voor de poule van Ajax 278500 en voor de poule van PSV 251000

    Einde discussie.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:44
    Je maakt 1 denkfout vriend, als je praat over de poule van PSV en Ajax, kijk je naar de tegenstanders en moet je PSV en Ajax niet optellen bij de totale coëfficiënt. Je moet kijken naar de verschillen tussen de teams.

    Het negatief verschil in coëfficiënt tussen Barca en PSV is groter als Bayern en Ajax. (-96000 om -81500)
    Het negatief verschil in coëfficiënt tussen Spurs en PSV is groter als Benfica en Ajax. (-31000 om -26500)
    Het positief verschil in coëfficiënt tussen Inter en PSV is kleiner als AEK en Ajax. (20000 om 43500)

    Dus ten opzichte van de tegenstanders heeft PSV een zwaardere poule als Ajax.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 23:56
    Nou moet ik me inhouden. Want wat ik wil zeggen zal me waarschijnlijk een ban opleveren.

    Ik zal mezelf quoten, en dat kun je hierboven zelf checken:

    Ajax heeft gewoon een STERKERE poule dan PSV op basis van de coefficient lijst. Maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden...

    Dat zijn mijn woorden, en die stelling ben ik aan het verdedigen. Ik heb het helemaal niet over zwaardere gehad.
    Vind ik leuk
    Eppo1979 +40
    woensdag 7 november 2018 om 22:07
    Een vraagje je vindt Benfica echt beter dan spurs? Waarom koopt spurs dan deze spelers niet?

    Over die lijst: stel inter koopt Messi en Ronaldo en meer dan vindt jij dit nog steeds een minder team dan Benfica omdat ze minder punten op deze lijst hebben gehaald? Dan doe je echt aan scorebord journalistiek
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 22:14
    Nog zo'n wijsneus. Ik word er moe van. Jullie denken vanuit een Calimero-denken. Jezelf in een slachtoffer rol plaatsen om zo een plek te kunnen geven aan het eigen falen.

    Dan kun je voortaan pas loten na de transfer periode. Ook de voorrondes dan hè.

    Het is altijd een moment opname en afhankelijk van welke bril je op hebt kijk je ernaar.
    De loting is tenminste nog op een langere termijn gebaseerd in plaats van onderbuik gevoelens en het gevoel van minderwaardigheid dat je niets te zoeken hebt in Europa.
    Vind ik leuk
    Eppo1979 +40
    woensdag 7 november 2018 om 22:21
    Interessant leg jouw theorie eens uit over mijn Calimero denken? Met feiten aub

    Het zou je sieren om inhoudelijk op mijn vragen in te gaan.

    Als de spelers van Benfica beter zijn en volgens jouw theorie minder dan van de spurs. Waarom koopt deze laatste club ze niet? Graag een voetbal onderbouwende reactie. Ik ben benieuwd wie er van Benfica beter is dan Kane, eriksen, moura etccc. Dus kom op leg uit! Als jij dit kan dan zal ik de eerste zijn om jou gelijk te geven want ik zie het niet.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 22:40
    Volgens jou theorie is Ajax dan beter als PSV. Ajax heeft nou eenmaal betere spelers. Toch was het een duidelijke 3-0 voor PSV. Hoe kan dat dan?

    Je kunt niet stellen dat de Spurs beter zijn dan Benfica puur op namen. Dat kun je pas beoordelen als ze tegen elkaar zouden spelen.

    Je kunt geen poule indeling maken op spelers budgetten. Dan verdienen de Nederlandse clubs niet eens een plek in de EL.

    De pot indeling van de loting is gewoon de leidraad. En die is op basis van de coëfficiënt. Dat zijn de feiten en geen sentiment erin.
    Vind ik leuk
    Eppo1979 +40
    donderdag 8 november 2018 om 10:07
    Okay dus het is een feit dat een moment opname in een Europese competitie belangrijker is dat een seizoen mee draaien in de Engelse competitie?

    En ja ik vind Ajax beter alleen door twee moment opnames staat psv boven aan. En daar ben jij op tegen.

    Ik vind dat spurs de laatste twee jaar meer heeft laten zien dan Benfica. Want 1 jaar minder presteren in Europa ben je meteen minder dan een club uit Portugal of België?

    Daarom vind ik naar een lijst kijken van de UEFA zoals Co Adriaanse zo mooi zei scorebord journalistiek. Want juist bij deze lijst heb je veel vraag tekens.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:44
    Zeker weten The_Reds volgende ronde komen ze ook niet door wordt ook te zwaar voor ze .
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:47
    Mee eens. Maar lucky ajax he
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:58
    Net zo lucky zoals PSV in 2015 toen ze een United en een CSKA Moskou hadden geloot, een United wat zeer armoedig presteerde onder Van Gaal, toen waren de PSV'ers vol lof en was het allemaal geweldig. En nu Ajax een redelijke poule heeft geloot is het lucky?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:01
    CKSA Moskou is met Athene nog een wereld van verschil. Athene is echt gewoon niveau Heerenveen. United was niet in hun beste doen maar Wolfsburg was zeker wel in vorm. In tegenstelling tot Benfica nu.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:06
    Wolfsburg eindigde in het seizoen 2015 - 2016 op de achtste plaats in de competitie, dus jullie speelde gewoon tegen een subtopper, je maakt het groter dan dat het is, en dan maar klagen dat Ajax veel geluk heeft.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:57
    Moet je de poule wel op ondersteboven houden.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 19:40
    Zet Nederland op de kaart Ajax !
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 19:41
    Iets te veel naar Liverpool gekeken en daarna Peesjevee?
    Toch jammer dat je als Nederlander niet voor een Nederlandse vertegenwoordiger kunt kijken; danwel supporteren.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 19:45
    Volledig mee eens. Ik ben geen fan van zowel Ajax als PSV maar ik gun ze Europees het aller grootste succes.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:48
    Ben je feyenoorder?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    woensdag 7 november 2018 om 19:55
    Ben jij blind?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:57
    Nee, jij?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    woensdag 7 november 2018 om 20:01
    Ooit een Treurwilg gezien die kan zien?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    woensdag 7 november 2018 om 20:28
    Ja echt wel!!









    (Ok, ok het was wel in een tekenfilm)
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 21:17
    Man man man wat ben jij een droeftoeter. Als je in Europa nog niet eens voor een andere Nederlandse club kunt zijn (ook al is het Ajax) ga dan asjeblief trug noar oe eige moeder.

    Wij van de oude garde supporteren ook voor andere clubs uit Nederland als ze in europa spelen.

    En dat nuumt zich 'n voetbalsupporter.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    woensdag 7 november 2018 om 19:40
    Dacht eigenlijk dat hij Ziyech bedoelde op basis van de titel..
    Daley MOTM!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2030
    woensdag 7 november 2018 om 19:53
    Blij te lezen dat het geen analfabeet is.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:56
    Dani da Cruz Carvalho, ik krijg nog altijd tranen in mijn ogen. Één der meest weergaloze Ajax voetballers aller tijden. Wát een speler was dit. Hij had álles. Gogme, extreme sierlijkheid in zijn voetbal, was voor de duvel niet bang en zijn techniek was om van te waaaatertanden. Jeetje zeg. Heerlijk om eraan terug te denken.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:49
    Dani je schot tegen Atletico ik zie hem nog zo voor me Heerlijk !!!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1470
    woensdag 7 november 2018 om 22:15
    Blind heeft geen niveau. Alleen balletjes breed. Geen lef, geen leider, gewoon pure middelmaat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws