Groep H: Man United draait wedstrijd in slotfase om en wint na wereldgoal Ronaldo

    Groep H: Man United draait wedstrijd in slotfase om en wint na wereldgoal Ronaldo

    woensdag 7 november 2018 om 22:53

    Manchester United heeft zich in een heerlijke wedstrijd gerevancheerd tegen Juventus. In Italië zorgde de ploeg van José Mourinho voor een indrukwekkend slot door een 1-0 achterstand in razendsnel tempo om te buigen in een 1-2 overwinning.

    Juventus zegevierde twee weken geleden op Old Trafford en hoopte dat in het Allianz Stadium opnieuw te doen. Pas na een half uur werden er grote kansen gecreërd in Italië. David de Gea redde op een hard schot van Juan Cuadrado en Sami Khedira zag zijn poging op de buitenkant van de paal belanden. United kon er weinig tegenover stellen.

    Pas na rust deden de Engelsen iets terug. Een schot van Anthony Martial ging net naast, waarna Paulo Dybala namens Juventus miste. Ronaldo zorgde voor extase door op fantastische wijze voor 1-0 te zorgen. De Portugees kreeg de bal aangespeeld van Khedira en verschalkte De Gea met een schitterende volley.

    Ronaldo leek zijn ploeg de volle buit te bezorgen, maar in de slotfase ging het helemaal mis voor De Oude Dame. Vijf minuten voor tijd schoot Juan Mata een vrije trap binnen, waarna een eigen goal van Alex Sandro Juve de nek omdraaide. De Braziliaan frommelde de bal van dichtbij achter zijn eigen doelman na een voorzet van Ashley Young.

    United staat na vier wedstrijden met zeven punten op de tweede plaats in Groep H, maar wordt achtervolgd door Valencia, dat vijf punten heeft. Young Boys is uitgeschakeld.

    Plaats een reactie

    Reddevil +241
    woensdag 7 november 2018 om 22:56
    YES! 1-2
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:58
    En die hooligans zwijgen
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1024
    woensdag 7 november 2018 om 22:56
    Geweldig nieuws, samen met ajax top resultaat!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26919
    woensdag 7 november 2018 om 23:51
    Die Mourinho gezien? Wanne gek
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 03:42
    Volgens mijn ben je aan vakantie toe want ik dacht even dat je een hooligan was.Je wint een vakantie naar een onbewoond eiland naar keuze😆
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2236
    woensdag 7 november 2018 om 23:08
    Geen probleem juve wint de CL en Ronaldo zal dan wederom laten zien waarom hij de beste is
    Vind ik leuk
    Reddevil +241
    woensdag 7 november 2018 om 23:12
    United wint de CL in de finale tegen Ajax 2-0!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2236
    woensdag 7 november 2018 om 23:25
    Dromen mag altijd
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 03:39
    Dromen zijn geen bedrog want ik krijg geen nachtmerries als Manchester United niet wint maar het zou geen beginners geluk zijn dat we weer winnen😆
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:24
    Ik hoop dat Spurs het nog haalt en dan Juve loten. We hebben wat goed te maken!
    Vind ik leuk
    Sanders +3930
    woensdag 7 november 2018 om 23:25
    Mata tikt alle vrije trappen er prachtig in. Wat een gast.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    woensdag 7 november 2018 om 23:47
    Mourinho provocerend met z'n vingers achter de oren het veld op lopen?! En dat mag zich trainer noemen van 1 van de grootste clubs ter wereld, hoe bestaat het..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 03:45
    Daar zeg ik amen op dat hij zich trainer mag noemen na een thuis wedstrijd die werd verloren door Juventus zonder spits Lukaku
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 23:49
    Mourinho kan zo met Ronaldo mee naar het gekkenhuis. Die spoort ook niet met zijn achterlijke gedrag na afloop van de wedstrijd. CR7 en The idiot one....
    Leuke naam voor een bandje.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 03:47
    Volgens mijn wil jij een groups knuffel van VP leden.Alles goed thuis?
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    donderdag 8 november 2018 om 20:36
    Yup because we've only got five.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:00
    Vrienden?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    zondag 11 november 2018 om 11:06
    Als je bekers van de Champions League vrienden wil noemen ja. Ga lekker bij Mourinho en zijn vriendjes zitten.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:16
    Lekker warm en niet op de kast want ik zet een trap neer voor hooligans die MU en Mourinho haten en de ergste Hooligans heb ik het liefste dat ze hoofdprijs krijgen naar een onbewoond eiland naar keuze.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    zondag 11 november 2018 om 11:19
    Wat die Hooligans betreft ben ik het met je eens; maar je moet het met me eens zijn dat Mourinho zich met dat gedrag verlaagt tot het niveau van bovengenoemde Hooligans.

    Dat hoeft hij niet te doen; hij is een van de meest onderscheiden trainers.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:28
    Ik wil wel zijn raadgever zijn.ik ben you wens ook fan van Trump en VVD....dan weet je mijn mening al
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws