Mourinho maakt Juve-fans gek met provocerend gedrag: Negentig minuten lang

    Mourinho maakt Juve-fans gek met provocerend gedrag: "Negentig minuten lang"

    donderdag 8 november 2018 om 09:37

    Na afloop van Juventus - Manchester United (1-2) op woensdagavond draaide álles weer om José Mourinho. De Portugese manager van de Engelsen provoceerde de Juve-fans en kreeg het daarna aan de stok met spelers van de thuisclub. Mourinho nam naar eigen zeggen wraak voor beledigingen aan zijn adres. 

    "Ik heb een klein gebaar gemaakt. Ik heb veel respect voor Juventus en de manager, maar een deel van de Juventus-fans heeft mij en mijn familie negentig minuten lang beledigd", verklaarde Mourinho zijn gedrag, tijdens de persconferentie na afloop.

    "Ik kwam hier gewoon om mijn werk te doen. Ik wilde niemand beledigen, ik maakte alleen een gebaar omdat ik hen nog wat harder wilde horen schelden."

    De voormalig trainer van Real Madrid, Chelsea en Internazionale zag in dat het geen bijster slimme actie was. "Ik had het wellicht beter niet kunnen doen. Als ik rustig was gebleven, had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Maar ik reageerde op deze manier omdat mijn familie, en ik bedoel ook mijn Inter-familie, beledigd werd."

    Plaats een reactie

    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:39
    Tegen deze man moet eens hard opgetreden worden. Valt ook tegen dat United zelf geen aktie onderneemt
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:43
    Juist mischien moeten ze deze man eens een boete geven zoals ze bij spelers ook doen
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:52
    Snap niet dat er nog clubs met deze man in zee gaan, laten de club kut voetballen, media raakt tegen je en is de meeste irritante trainer in heel Europa
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    donderdag 8 november 2018 om 11:53
    Is toch mooi dit soort figuren in de voetballerij? Wat wil je dan? Van die saaie cocu trainers zonder enige vorm van emotie?

    Voetbal = entertainment. En ik kan echt lachen om dit soort clowns.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:00
    Dat provoceren etc. slaat nergens op.

    Trainers als Klopp en Simeone, zorgen op een normale manier voor entertainment
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:09
    Dus de supporters mogen hem wel 90 minuten lang voor van alles uitmaken en provoceren? Maar hij mag niet provoceren? Alleen maar mooi dat hij ze zo te kakken kan zetten.. verder heb ik ook totaal niets met deze man en zijn anti voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:18
    Daarom doen ze dit juist iedereen heeft een hekel aan deze man, hoe zou het toch komen... oorzaak gevolg..
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    donderdag 8 november 2018 om 14:43
    Die zijn ook leuk.
    Ik kan echt lachen om the special one.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:15
    Is het om hem lachen of uitlachen bij Klopp etc lag je om hen bij hem is het uitlachen
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    donderdag 8 november 2018 om 16:00
    Het maakt niet uit.. feit is dat hij mij entertaint.
    Vind ik leuk
    Mo +11669
    donderdag 8 november 2018 om 14:13
    Maar je wint wel prijzen, ik zou het wel weten hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:15
    Welke prijzen en zeg niet de FA cup
    Vind ik leuk
    Mo +11669
    donderdag 8 november 2018 om 17:21
    Uhm even denken. 8 landstitels, 13 bekers en 2 keer de Champions League. Je kan zeggen dat het een gek is, en dat is het natuurlijk ook, maar prijzen heeft hij wel altijd en overal gewonnen. Vorig seizoen 2e met Man Utd was gewoon heel knap want City was gewoonweg veel en veel te sterk voor alles en iedereen in Engeland.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:00
    De laatste jaren niks gewonnen bij real en vroeger chelsea liet hij zijn ploeg niet zo voetballe als nu.. dit kan echt nie united raakt gwn fans kwijt op het moment
    Vind ik leuk
    Mo +11669
    donderdag 8 november 2018 om 19:32
    Echte supporter ben je ook als het kut gaat, dus die groep die je aan het eind opnoemde zijn heus geen echt Man Utd supporters. Tuurlijk is hij gek maar hij heeft het wel overal bijna gemaakt en bijna ál zijn finales gewonnen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6040
    donderdag 8 november 2018 om 09:45
    Je moet toch wel gek van worden dat hard optreden indere keer. Het publiek is niet heilig verklaard en sommige dingen kunnen niet door de beugel. Waarom lopen schelden op "The special one?"
    Hoe halen ze het in hun hoofd vraag ik mij af haha..
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:45
    The special one is echt een dorpsidioot
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26571
    donderdag 8 november 2018 om 09:51
    United heeft geen ruggengraat. Mourinho had al lang opgerot moeten zijn.
    Vind ik leuk
    roelio77 +578
    donderdag 8 november 2018 om 10:16
    Ik vind dat hij gelijk heeft. Die supporters moeten niet zeiken. Eerst 90 min hem uitschelden en dan ook nog boos zijn als hij zijn gelijk haalt...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    donderdag 8 november 2018 om 10:22
    Hij wordt nu echt een karikatuur van zichzelf. Het zou voor iedereen een opluchting zijn als deze man uit beeld verdwijnt. Of ga lekker poenscheppen in China. Altijd maar terend op zijn prijzen uit de pré historie, maar de laatste jaren niets anders dan een falende clown die schreeuwt bij kritiek.
    Vind ik leuk
    Gavv +929
    donderdag 8 november 2018 om 10:23
    Wat is dat aKtie ?

    Nee kom, ik keur dit gedrag niet goed maar laten we ook realistisch blijven. Je kan er echt wel van op aan dat hij zware beledigingen heeft gehad gedurende heel de wedstrijd, iedere wedstrijd zelfs. Natuurlijk wekt hij dat zelf deels op, maar de supporters zijn in deze ook niet heilig. Alleen zal met in deze gevallen meestal de supporters niets kwalijk nemen wat ook dikke bullshit is.

    Eerder een 50-50 verhaal qua verantwoordelijkheid.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 14:00
    aktie moet je gewoon met een K schrijven hoor :)
    Aktie is vanaf 1996 al de vervanger van actie :)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25002
    donderdag 8 november 2018 om 14:30
    Een trainer moet daar altijd boven staan en rustig blijven. dan houd het vanzelf op. Als je het gevecht aangaat, nou...dan is het einde zoek
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:25
    Nee Korm, verplicht op ziekteverlof. Mourinho vertoont alle verschijnselen van een burnout. Het zal me niet verbazen als die binnenkort met moeilijke verklaarbare edoch zeer reële fysieke verschijnselen uitvalt. Ik ben bijna bereid om er een krat Brand Urhop op te zetten ;-)
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 11:24
    Zo is hij altijd al geweest hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:26
    Nee, niet op die manier. Zijn gedrag is de afgelopen zes maanden echt op een hellend vlak beland.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 11:27
    Ben ik het niet mee eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:30
    Okay. Dat kan. Cheers.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 11:41
    :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:40
    Deze actie vind ik te rechtvaardigen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:43
    Ik lach me stuk hierom. Jammer van de zure reacties hier boven.
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1000
    donderdag 8 november 2018 om 09:40
    Hij wint eens een keertje, hij moet zich schamen voor het vertoonde spel en gedrag.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:40
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:46
    omdat?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:49
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:52
    aaah een trol, bedankt...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:01
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    pico323 +6017
    donderdag 8 november 2018 om 09:41
    aan de andere kant supporters mogen alles doen. Schelden slaan mensen hete muntjes laten oprapen, bedelaars onder plassen alles mag. hij had zich beter in kunnen houden, maar dat zegt hij ook achteraf.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:42
    Rare man doet rare dingen
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5101
    donderdag 8 november 2018 om 09:55
    Hoe zit het nou dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:39
    Ja het zit best lekker om eerlijk te zijn
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5101
    donderdag 8 november 2018 om 11:34
    Leg nou eens uit dan wat je tegen woonwagenbewoners heb dan. Heb je je vrouw betrapt met een woonwagenbewoner zeker. Of heb je een pannenset gekocht voor een paar meijer 😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:54
    Nee ik ben er zelf 1 tjabo
    Maar preuvel lauw erover tegen die Hago’s hier
    Maas link met die bresco’s die hier kuchte
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5101
    donderdag 8 november 2018 om 11:55
    Je bedoelt presco’s
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:57
    Pik ga nou niet de bijdehand doen he als je een echte reiziger ben dan weet je dat schrijven en spelling niet ons sterkste punt is daar hebben we die boeren toch voor , of ben jij zo particuliertje die ze school heb afgemaakt
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5101
    donderdag 8 november 2018 om 11:58
    Tot groep 8 wel. Niet slecht he
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 12:13
    Nee dat is zeker niet slecht jij zal wel een kermisreiziger zijn die houden het nooit zolang vol op school
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:55
    Maar de kans is best groot dat k jou nieser een keer geboeid heb als je jou echte naam geef whahahahaha
    Ik Maas de boeienkoning van de reis als ik ergens op stap ga worden al die mannetjes peur gaan ze de vrouwtjes in de gaten houden
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:43
    Mourinho moet opstappen is niet de Coach die united hogerop gaat helpen
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3236
    donderdag 8 november 2018 om 09:44
    Het tegenovergestelde, is de coach die de club in alles omlaag haalt.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1086
    donderdag 8 november 2018 om 09:44
    "Familie beledigd"

    Jij beledigt de hele voetballerij met dat afbraakvoetbal van je, meneertje Jose M.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8915
    donderdag 8 november 2018 om 09:55
    Dat nu uitgerekend een supporter van juve typt dat Mourinho een belediging is voor de hele voetballerij en hiermee bedoel ik een supporter van een club die ooit het italiaanse voetbal in diskrediet heeft gebracht d.m.v. een groot omkopingsschandaal. Dat vind ik vele malen erger dan zoals jij het noemt afbraakvoetbal.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1995
    donderdag 8 november 2018 om 09:59
    Nou dat was niet alleen Juventus die liep te klooien met de regels..
    Vind ik leuk
    Jur74 +8915
    donderdag 8 november 2018 om 10:18
    Dat zeg ik ook niet, was alleen een reactie op hem vanwege zijn opmerking over belediging.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1086
    donderdag 8 november 2018 om 10:19
    Zegt een supporter van een club die ooit gesponsord is door DSB...
    Vind ik leuk
    Jur74 +8915
    donderdag 8 november 2018 om 10:26
    Aha, wil jij even met bewijzen komen dat dsb scheidsrechters heeft omgekocht e.d.?
    Vind ik leuk
    Kevindo +1086
    donderdag 8 november 2018 om 10:33
    Prima, wat is je mailadres?

    Maar leuke opmerking, ik kan ook zeker niet ontkennen dat Juventus zich met malafide praktijken bezig heeft gehouden en dat je je als club zijnde daarvoor kapot moet schamen.
    Echter snap jij mijn punt ook wel...althans, dat neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8915
    donderdag 8 november 2018 om 10:41
    Ik snap je punt volledig, ik snap alleen niet dat uitgerekend een supporter van juve ( ik heb niks tegen en niks met juve ) begint over belediging van de voetballerij.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1086
    donderdag 8 november 2018 om 11:08
    Kijk ik snap ook jouw punt hierin. Enige verschil is dat ik het ook heb verafschuwd wat er destijds gebeurd is en dat ik het ook niet meer dan terecht vind dat ‘wij’ daar destijds voor gestraft zijn. Echter betekent het niet dat ik hier dan geen mening over mag geven.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8915
    donderdag 8 november 2018 om 11:26
    Dat jij het destijds verafschuwd hebt kan ik niet weten en uiteraard mag je je mening geven. Ik ben echter wel van mening dat als je 90 minuten uitgejouwd word dat je daar op mag reageren, dat zou ik zelf ook doen. Zijn manier is misschien niet de beste, maar wel te begrijpen.

    Evengoed wens ik je succes met Juve en Pec.

    Vind ik leuk
    Kevindo +1086
    donderdag 8 november 2018 om 12:09
    Kun jij ook niet weten, maar wellicht dan verstandig om zoiets eerst te peilen. Daar waar veel mensen moeite hebben om kritisch naar eigen club(s) te kijken, heb ik daar geen last van. Je zal mij nu ook makkelijk horen zeggen dat ik me kapot schaam om PEC Zwolle.

    Jij ook veel succes met AZ, hopelijk herpakken jullie je ook snel weer. Zonde hoe het momenteel gaat.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +373
    donderdag 8 november 2018 om 09:44
    Een goede trainer maar als mens een psychopaat
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 09:48
    palhaço chato!
    Vind ik leuk
    Korm +36559
    donderdag 8 november 2018 om 09:55
    een clown is het zeker! maar saai?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 09:56
    Chato betekent zowel saai als vervelend! Vooral dat laatste in zijn geval
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:54
    Mourinho is een permanente belediging voor het voetbal. Megalomane idioot.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 09:55
    Waarom doet een mens wat hij doet? Dit is voer voor psychologen. Als je als onafhankelijk persoon op de tribune gaat zitten en het geheel aan gebeurtenissen in het stadion tot je laat doordringen, heb je al een begin gemaakt van je analyse over waarom Mourinho zich zo gedraagt. Als je er niet bent geweest, past het meer om je terughoudend op te stellen in je oordeel. Meelopen huilen met de wolven in het bos is natuurlijk makkelijker, dat kan op 900 km afstand ook wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 09:56
    Wat is deze beste man gek! Beetje provoceren op het veld terwijl er 100 camera's op je gericht staan. Je zet niet alleen jezelf maar ook je spelers en club in diskrediet! Ronduit beschamend!
    Vind ik leuk
    Blac-ca +423
    donderdag 8 november 2018 om 10:01
    Ben geen fan van Mou ,maar heerlijk hoe hij die malloten van Juve hier terug pakt I Love This ....hahahahaha
    Vind ik leuk
    RubenVB +838
    donderdag 8 november 2018 om 10:01
    Tuurlijk heb je een voorbeeldfunctie in zijn rol en moet hij dit soort dingen niet doen. Alleen wie gaat er wat tegen het publiek van Juve doen? Zij hebben ook geen vrijbrief om maar alles te roepen wat ze willen.

    Dus naast dat de volledige aandacht naar meneer Mourinho en zijn fratsen gaat, verdient het gedrag van een gedeelte van de fans van Juve ook zeker aandacht.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9417
    donderdag 8 november 2018 om 10:02
    Kansloos figuur. Dat United dit ook toestaat. Totaal geen klasse en totaal geen ambassadeur van de club.
    Vind ik leuk
    frhoi +903
    donderdag 8 november 2018 om 10:07
    Geef hem groot gelijk. als t waar is van t beledigen is t toch heerlijk zo te kunnen reageren
    Vind ik leuk
    NvC +4231
    donderdag 8 november 2018 om 10:08
    Past wel bij United zo’n actie. 👍
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    donderdag 8 november 2018 om 10:10
    Supporters mogen heel de wedstrijd van alles en nog wat doen en roepen. Dikwijls bij het onmenselijke af en Mourinho maakt één gebaar aan zijn oor en heel de wereld wil hem van alles aandoen. Wat bekrompen en kleinzielig. Met één gebaar 90min lang beledigingen teniet doen geweldig.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:19
    Wanneer komt de Gentelmansclub zelf is in Actie,
    ik dacht dat United `n Elitaire club was.
    `N trainer met dit gedrag wil je toch niet.
    United staat echt voor lul met deze trainer!
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 8 november 2018 om 11:27
    Dat is jou mening. Ik vind het mooi.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1128
    donderdag 8 november 2018 om 10:33
    Schandalig dat deze man nog bij Manchester werkt... ten eerste vanwege zijn ondermaatse resultaten en ten tweede maar zeker niet onbelangrijk bij een club als United is zijn onbeschofte, belachelijke gedrag keer op keer ..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:34
    Naar mannetje.
    Vind ik leuk
    aimdam +660
    donderdag 8 november 2018 om 10:40
    misselijkmakend kereltje. En wat hij gepresteerd heeft zou ieder ander trainer gepresteerd hebben met het materiaal wat hij voor handen heeft gehad.
    Nu met het materiaal wat hij nu heeft moet hij zich maar eens bewijzen!
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    donderdag 8 november 2018 om 10:41
    Dat provoceren na de wedstrijd hoort niet, maar ik snap het opzich wel.
    Het ergste aan Mourinho vind ik niet eens zijn gedrag maar het spel wat hij z'n spelers laat spelen.
    United zap ik echt liever weg tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    donderdag 8 november 2018 om 10:48
    Hij heeft een goede uitleg gegeven. Als die uitleg klopt had Juventus kunnen optreden
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    donderdag 8 november 2018 om 10:56
    Belachelijke actie. Manchester United werd 85 minuten lang weg gespeeld door Juve en het was een wonder dat het nog geen 4-0 stond. Ongelooflijk dat Juve het in die laatste 5 minuten nog weg geeft. Elke gunfactor die de club Manchester United ooit had, is momenteel helemaal verdwenen. Met dank ook aan Mourinho.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:57
    Ik vond het wel grappig. Het was een vrij onschuldig gebaar. Hij zet zichzelf wel voor schut, maar dan hebben wij tenminste weer iets om over te praten.

    Ze moeten die zogenaamde supporters eerder aanpakken, daar heb ik veel meer problemen mee. Dat fanatieke tuig dat loopt te schelden en te tieren vanaf de tribune en allerlei zaken (bierglazen, aanstekers etc.) het veld op gooien. Dat zijn de ware debielen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:00]
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    donderdag 8 november 2018 om 11:03
    Gestoorde gek, rijp voor opname.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    donderdag 8 november 2018 om 11:09
    Hij heeft ook een keer een resultaatje gehaald mafkees
    Vind ik leuk
    Och jeh +2033