'Bezeten' Vormer stormt naar uitvak: 'Totti deed het met een selfie'

    'Bezeten' Vormer stormt naar uitvak: 'Totti deed het met een selfie'

    donderdag 8 november 2018 om 09:54

    Na de sensationele 4-0 zege van Club Brugge op AS Monaco van dinsdagavond volgde een fraai tafereel voor het uitvak met fans uit België. Ruud Vormer ging volledig uit zijn dak en liet aanwezige fotografen een foto maken van de spelersgroep en de meegereisde supporters. 

    "Dachten jullie even dat ik in het supportersvak ging springen? Nee, joh. Daarvoor krijg je geel", aldus een lachende Vormer in Het Laatste Nieuws. "Ik wilde gewoon met de fans vieren, omdat ze met zovelen waren."

    Vormer hoopte daarna op een 'Totti-momentje' door een foto van zichzelf en zijn collega's te maken met het uitvak. Dat kwam er echter niet van. "In a split second stelde ik aan een van de fotografen voor om een foto te maken. Doe maar, zei hij. Bij historische momenten hoort nu eenmaal een foto. Francesco Totti deed het eens met een selfie, maar niemand van ons had zijn gsm bij zich."

    Plaats een reactie

    heur es +714
    donderdag 8 november 2018 om 10:05
    Pffff, simpele speler !
    Vind ik leuk
    Gearry +600
    donderdag 8 november 2018 om 10:09
    Maar wel 1 die het maximale uit zijn carrière aan het halen is.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    donderdag 8 november 2018 om 10:11
    Oranje klant
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:56
    En dat geeft hem niet het recht blij te zijn met een 4-0 overwinning in de CL? Wat was jij aan het doen dinsdag avond?
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 10:06
    Gave actie van hem. Zat wel wat gif in!
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 10:07
    Hij doet het daar goed in België
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    donderdag 8 november 2018 om 10:12
    Apart dat hij bij Feyenoord nooit uit de verf is gekomen...
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 10:13
    Wie komt daar op het moment wel uit de verf?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:01
    Volgens mij hebben ze daar geen verf,
    K vraag me af wat ze daar wel hebben
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 11:04
    Paint it black!
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 11:16
    Geen goeie lichtinstallatie iniedergeval
    Vind ik leuk
    Benniewies +896
    donderdag 8 november 2018 om 10:07
    Geen fan van hem, maar wel een beer van een vent
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:36
    Toch onbegrijpelijk dat ie bij Feyenoord niet meekon, schat Club Brugge (momenteel) zelfs hoger in. Lijkt wel of er onder de Kuip een chemisch afval ligt waardoor ieder talent weg ebt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    donderdag 8 november 2018 om 11:16
    Hij had Clasie voor zich en speelde destijds op dezelfde positie. Bij Club heeft Vormer een andere rol. Bij Feyenoord concurreren voor de nummer 6 positie, nu speelt hij op de 8.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:40
    Hij kon prima mee hoor, maar hij stak er niet boven uit. Clasie was bepalender voor het spel van de ploeg en immers was heilig....
    Vind ik leuk
    Martinnat +942