Sterling 'versiert' bizarre penalty: Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden

Sterling 'versiert' bizarre penalty: "Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden"

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 10:59do 08-11-2018 om 10:59

Raheem Sterling heeft zijn excuses aangeboden voor zijn onbedoelde schwalbe in het Champions League-duel van Manchester City met Shakhtar Donetsk. In de eerste helft trapte hij in een gras, maar gaf scheidsrechter Victor Kassai een penalty.

Na afloop gaf Sterling eerlijk toe dat het geen penalty was. "Ik wilde de bal chippen en weet niet wat er vervolgens gebeurde", verklaart de City-aanvaller in gesprek met BT Sport. "Ik belandde op de grond en draaide me om... Ik denk niet dat er contact was, het was mijn eigen schuld. Ik trapte in de grond, dus ik wil bij deze mijn excuses aanbieden aan de scheidsrechter en aan Shakhtar."

Na het fluitje van Kassai liet Sterling na om de Hongaarse scheidsrechter erop te wijzen dat hij fout zat. Pep Guardiola had het niet erg gevonden als Sterling dat wél had gedaan. "Natuurlijk wilden we niet op deze manier scoren, maar hij realiseerde zich op dat moment niet", aldus de City-manager. "Wij hadden meteen door dat het geen penalty was. Hij wilde de bal chippen en raakte het gras."

Plaats een reactie

Mr. Writer +580
donderdag 8 november 2018 om 11:04
Achteraf kijk je de koe in zijn kont....

Tuurlijk reageert Sterling zo en geeft Pep aan dat het meteen tegen de scheids gezegd had mogen worden. Wat heb je er nog aan??

Het miljoenenbal zonder VAR, dat kan gewoon niet meer. En Kassai ook niet (maar dat geheel terzijde)
Vind ik leuk
Buck Worrier +2654
donderdag 8 november 2018 om 11:04
Sneu om dit alsnog toe te geven. Wees eerlijk en zeg dat die penalty lekker meegenomen was.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 11:05
Iets met mosterd na de maaltijd
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 11:05
Als je ballen had gehad, had je het gelijk gezegt en niet achteraf.
Vind ik leuk
Koenbres +2119
donderdag 8 november 2018 om 11:05
Ja nouja niet een hele rare reactie iedereen heeft het gezien. Had hem echt gesierd als hij tijdens de wedstrijd al naar de scheidsrechter was gestapt maarja het stond maar 1-0 en dan had 95% van de spelers dat niet gedaan
Vind ik leuk
guusje +1638
donderdag 8 november 2018 om 11:07
Ach, zien we die schwalbes niet wekelijks bij de tutties van die club uit Eindhoven?!?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 11:07
De zoveelste scheidsrechterlijke blunder. Sterling struikelde over zijn eigen benen en de scheidsrechter zag in die struikelpartij een strafschop tot grote hilariteit van de keeper en de supporters. Sterling had zich als een professioneel moeten gedragen en de scheidsrechter erop moeten wijzen dat het geen strafschop was.
Vind ik leuk
DrDeef +2369
donderdag 8 november 2018 om 11:13
Steek je excuses in je reet. Ook nog zeggen ik denk niet dat er contact was. Zeg gewoon dat t belachelijk was en dat je mazzel had. Halfbakken zeikverhaal dit.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 11:28
Grote fout van de scheids en zijn assistenten.
Vind ik leuk
plein19 +3378
donderdag 8 november 2018 om 11:57
Pep had dat ook gewoon aan zijn spelers door kunnen geven
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 12:02
Klootzak1 Had meteen gezegd dat je struikelde, dan had je die pedante Kassai ook meteen voor lul gezet. Wat een enorme lul van een scheidsrechter is dat.
Vind ik leuk
jari11 +5042
donderdag 8 november 2018 om 12:11
Gister weer zoveel doelpunten voorbij zien komen die afgekeurd hadden moeten worden. Was met de VAR allemaal niet gebeurd. Toch raar dat die er op het WK wel was en nu met de CL niet. Gaat nog een hoop gezeik over komen in de knock out fase denk ik.
Vind ik leuk
Babelagtig +2645
donderdag 8 november 2018 om 12:34
Hypocriet gelul allemaal hier..maar wel net zo hard juichen wanneer je favoriete clubje met een schwalbe een penalty versierd..
Vind ik leuk