Ten Hag geeft update over De Jong: 'Moeten kijken hoe zich dat ontwikkelt'

Ten Hag geeft update over De Jong: 'Moeten kijken hoe zich dat ontwikkelt'

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 17:17do 08-11-2018 om 17:17

Frenkie de Jong viel woensdagavond uit in de Champions League-wedstrijd tegen Benfica. Ajax-trainer Erik ten Hag heeft goede hoop dat de middenvelder komend weekend wel gewoon in actie kan komen.

"Zoals jullie hebben kunnen zien is Frenkie de Jong vlak voor tijd uitgevallen met een kneuzing. We moeten zien hoe zich dat ontwikkelt", aldus Ten Hag voor de camera van Ajax TV. "Ik heb er goede hoop op, maar dat zullen we de komende dagen gaan bekijken."

"Hij kwam met een van pijn vertrokken gezicht van het veld af en dat bleef gisteravond zo", vervolgt Ten Hag. "Maar we hebben nog een aantal dagen en dan kan zo'n kneuzing ook weer genezen."

Wie er komend weekend in ieder geval niet bij is, is Carel Eiting. Hij bleef in Amsterdam achter en zal niet op tijd hersteld zijn om er komende zondag bij te zijn als Ajax het opneemt tegen Excelsior.

Plaats een reactie

El Cazador +9345
donderdag 8 november 2018 om 17:20
Wonderen zijn soms de wereld nog niet uit!! Go for it, Frenkie
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:37
Frenkie is een wonder
❌❌❌
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24646
donderdag 8 november 2018 om 18:11
Deh galo Maas jij ook een reiziger binkie of Maas je een kaffert??
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:08
Nee niet frenkie , hoeveel is hij nu waard met die kneuzing 95 miljoen
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
donderdag 8 november 2018 om 17:21
Freddie doet wel mee dit weekend
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:26
Van de hele eredivisie is ie de beste speler! Sorry reageerde op lieuwe de haan:-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 17:26]
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
donderdag 8 november 2018 om 17:27
Hahaha ik al helemaal blij dat iemand op mn flauwe comment reageert
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:29
Nou ja flauw, hij doet ook gewoon mee. :-)
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:22
Lozano is de beste speler van de ED! Veel meer rendement
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:25
Lozano in een ouwe jankert en een kaartennaaier, kan er helemaal niks van.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:27
Lozano haalt de top en bij Ajax mischien de Jong! De Ligt vind ik aardig spelen, alleen als je hem onder druk zet, dan geeft hij verkeerde ballen
Vind ik leuk
APE +294
donderdag 8 november 2018 om 18:36
Zeg nou gewoon wat je bedoelt. Jij vind alle ajax spelers kut. Alle internationale scouts hebben er totaal geen kijk op.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:38
Dat zeg jij en voorlopig gaan er geen spelers weg. De tijd zal het leren. Top of subtop!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:47
Nou, zo top was Lozano tegen Tottenham niet.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:59
Ja de top van zijn kertsboom als ie op een trapje staat misschien. Voor de rest en zeer beperkte en hufterige speler. Die de echte top nooit gaat halen.
Vind ik leuk
MedusAZ +4444
vrijdag 9 november 2018 om 06:44
Als grapje bedoeld denk ik? Kansloos figuur.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:34
Jij ben wel erg nagatief
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:27
En zo is het ja
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:25
Hij kan alleen excelleren als hij aanvoer krijgt. Lozano is goed voor de goal. Maar de beste spelers lopen bij ajax rond
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:28
Is toch ook logisch, als je voorin speelt dat je afhankelijk van aanvoer ben
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:30
Ja daarom ook maar Lozano is in Europese wedstrijden onzichtbaar. Daar moet hij zelf wat meer werk verzetten
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:33
Ook wel logisch dat hij minder op val in een veel sterkere poule dan Ajax! Benfica en Bayern zijn zwaar uit vorm en Athena is de slechtste van alle CL deelnemers
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 18:33]
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:57
Ja joh, en rode ster wint 2-0 van Liverpool. Liverpool staat boven Tottenham. Uitgaande van jouw conclusie stelt Tottenham ook niet zoveel voor. Omdat PSV geen punten pakt in die poule, wil dat niet automatisch zeggen dat Ajax er ook geen punten tegen haalt. Dat hebben ze in het verleden al vaak genoeg bewezen
Vind ik leuk
aphex twin +1547
donderdag 8 november 2018 om 21:47
Hij was met de tactiek die PSV hanteerde ook zowat de enige aanvaller op het veld haha :) Ik denk overigens wel dat die jongen de top gaat halen, ben erg gecharmeerd van hem.
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:45
Rendement staat niet synoniem voor de beste speler zijn..
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:46
Rendement is toch het belangrijkste? De assist en de goals zijn het bekangrijkste
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:48
Ben ik niet met je eens. Ronaldo was bij PSV twee keer topscorer maar is geen een keer kampioen geworden. Het collectief is het belangrijkste
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
donderdag 8 november 2018 om 18:50
Maar hij had persoonlijk een hoog rendement toch? Topscorer!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:55
Heb je per ongeluk geliked..

Lozano is een mexicaanse dolfijn.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:49
Bij verkoop niet echt.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:38
Op 50 % is RVP nog steeds de beste.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:08
Ga toch weg vent, die heeft zijn beste tijd allang en breed gehad. Geen schim meer van de ooit zo'n goede voetballer dat ie was. Je bedoelt meer Frenkie is nu op 50% van wat gelijk staat aan een 100 % van Persie.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:06
Dan zijn nog even goed.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +8551
donderdag 8 november 2018 om 19:09
Bij Feyenoord wel inderdaad. Enndat zegt alles over de rest van de selectie
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:52
Mooie restwaarde ook.
Vind ik leuk
zaterdag 10 november 2018 om 15:03
Pff wat heeft dat er mee te maken? ga je dat ook zeggen indien Messi of Ronaldo bij jullie gaan afbouwen.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:24
Frenkie de Jong is de beste speler van Ajax vind ik
Vind ik leuk
Cookee +13008
donderdag 8 november 2018 om 17:33
Ja, Frenkie, in 74 wedstrijden 3 goals en 2 assists, daar komt niemand in de buurt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 17:33]
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:35
Je hoeft geen goals en assists te hebben om goed te zijn
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5835
donderdag 8 november 2018 om 17:44
Wel als middenvelder.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:28
Hij is cotrolerend, niet zo zeer aanvallend. Wel aanvallend in zijn spel, altijd vooruit spelend en balend als ie achteruit moet.
Vind ik leuk
Cookee +13008
donderdag 8 november 2018 om 18:32
Hij brengt de bal op en heeft een mooie stijl.
En het is een intelligente jongen.
Maar dat iedereen zo blij is dat hij meedoet is overdreven.
Vind ik leuk
Cookee +13008
donderdag 8 november 2018 om 18:30
"Stats doen er niet toe".

Mag ik je dan mijn CV overleggen?
Nul goals en nul assists, ik kan morgen beginnen. :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 18:31]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:19
Volgens mij is het ook niet zijn positie....
Vind ik leuk
jrrtvd +155
donderdag 8 november 2018 om 17:37
Oke
Vind ik leuk
jari11 +5308
donderdag 8 november 2018 om 17:25
Valt me op dat hij best vaak van die kleine blessures heeft. Hoop niet dat het de nieuwe Robben word qua blessures.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:27
Dit was gewoon omdat een lompe Benfica speler op hem ging liggen..
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
donderdag 8 november 2018 om 19:37
Die gozer zette ook nog eens vol z’n elleboog in de zij van Nico. Je zag em zo kijken
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
donderdag 8 november 2018 om 17:38
Als het elke keer maar 1 wedstrijdje missen zou zijn is t beter dan Robben die er elke keer maanden uitligt
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:29
geef die jongen rust! Volgende week Frankrijk en Duitsland, interessanter dan Excelsior uit.
Vind ik leuk
Nielsk +2380
donderdag 8 november 2018 om 17:31
Kneuzing in zin gedrag ja, eerste helft reageerde die als een kind waarvan de lolly afgepakt werd
Vind ik leuk
MojoRisin +16286
donderdag 8 november 2018 om 17:34
We spelen tegen Excelsior, geef hem maar lekker rust..
Vind ik leuk
Wim59 +667
donderdag 8 november 2018 om 17:39
Eiting mis je niet, laat hem nog maar jaartje bij jong spelen.
Vind ik leuk
lebonton +781
donderdag 8 november 2018 om 17:53
Mosterd erop en het komt goed.
Vind ik leuk
windforce11 +3379
donderdag 8 november 2018 om 17:53
Herstelproces denk ik. Toch Ten Hag?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:18
A aaaahhhhh. Onze Frenkie
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:07
Moet zeggen dat ik met deze berichten minder moeite heb dan de 737478337miljoen euro transfergeruchten
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 20:25
Dat zie je verkeerd. Het bedrag wat je noemt is het totaal aan transfersommen dat op VP genoemd is 🤣
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6070
donderdag 8 november 2018 om 19:17
Een kneuzing noemde we vroeger een 'blauwe plek'..
Vind ik leuk
Tebannet +206
donderdag 8 november 2018 om 19:28
Was ook een gek die spits.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 20:06
Hij is verdomme nu al vaker geblesseerd dan robben in sn hele carriere. Als hij ooit nog naar barca gaat zien we hem drie jaar later bij stoke op de bank zitten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14503
donderdag 8 november 2018 om 20:29
Hij heeft wel steeds wat die jongen.....of ze zijn als de dood dat er wat gebeurt met 1 van de goudhaantjes " net voor de verkoop..... " , een angstig bezit soms.
Vind ik leuk
Gerro +9595
donderdag 8 november 2018 om 22:21
Daar heb je een brede bank voor zou hem dus gewoon rust geven.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 01:16
Ik heb toevallig ook een kneuzing aan mn ribben en kan amper bukken

Frenkie ff rust pakken jong
Vind ik leuk
ritje +787