'Mosterdfabrikant wil in zee met Linssen na wonderbaarlijk herstel van blessure'

'Mosterdfabrikant wil in zee met Linssen na wonderbaarlijk herstel van blessure'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 09:06vr 09-11-2018 om 09:06

Het mosterdverhaal van Bryan Linssen krijgt een vervolg. Een fabrikant van de smaakmaker heeft zich bij de 28-jarige aanvaller van Vitesse gemeld, weet de Gelderlander.

Linssen kan een speciale lading tegemoet zien en bovendien worden de opties voor een reclamecampagne bekeken.

Linssen kwam vorige week in het nieuws, nadat hij openbaarde mosterd te gebruiken voor de genezing van zijn pijnlijke enkel. Hij smeerde het goedje als medicijn op zijn gewricht en genas wonderbaarlijk snel.

Het advies kwam van de vader van ploeggenoot Alexander Büttner. "Ik dacht eerst: ik ga dit toch niet doen, ik ben toch geen clown", liet Linssen onlangs weten. "Maar als je dan thuis op de bank zit, word je op een gegeven moment gek, dan ben je er helemaal klaar mee. Dus toen heb ik het toch maar geprobeerd."

De linksbuiten grapte meteen dat hij op een belletje van een mosterdmerk wacht en dat komt nu dus uit. Hij wacht de ontwikkelingen rustig af, meldt de Gelderlander.

Plaats een reactie

ruud wubbers +21665
vrijdag 9 november 2018 om 09:18
Direct doen, de rest van je leven gratis mosterd is toch weer een zorg minder.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27268
vrijdag 9 november 2018 om 09:43
Volgens mij was het kolonel Mosterd in de massagekamer met een flesje Luyks.
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1350
vrijdag 9 november 2018 om 11:02
Misschien eerder een mosterd na de maaltijd.
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1133
vrijdag 9 november 2018 om 09:18
De vader van Büttner weet wel waar Abraham de mosterd haalt.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 09:22
Hilarisch goed gedaan Linssen.....wat een gastje is dat he.
Vind ik leuk
The Iceman +18178
vrijdag 9 november 2018 om 09:24
Theo Janssen denkt: ‘Kut, had ik tijdens m’n carrière maar gezegd dat ik bier tegen spierblessures gebruik.’
Vind ik leuk
Pimman +11552
vrijdag 9 november 2018 om 09:28
Hahaa ja Iceman én dat sigaretten hem meer lucht gaven ;)
Vind ik leuk
The Iceman +18178
vrijdag 9 november 2018 om 09:29
Luchtwegen zijn ook maar wegen hè, die moet je asfalteren ;-)
Vind ik leuk
Pimman +11552
vrijdag 9 november 2018 om 09:42
Ha ja das waar! ;)
Vind ik leuk
Tsubamba +3465
vrijdag 9 november 2018 om 09:29
Ja gratis bier, nooit verkeerd!
Vind ik leuk
Smithsonian +45255
vrijdag 9 november 2018 om 09:31
dat is mosterd na de maaltijd.
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
vrijdag 9 november 2018 om 10:34
Mooi man, humor heeft hij wel. En je zit hier niet ver van de mosterdstad Doesburg af.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:43
gelul
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:25
Toch wel de Zaanse mosterd he. Van Mosterdmolen De huisman
Vind ik leuk
Fons1 +27
vrijdag 9 november 2018 om 11:40
Mijn moeder zei vroeger altijd:"mosterd meneertje,dan staat ie een keertje"
Vind ik leuk
Krav +239
vrijdag 9 november 2018 om 19:19
Ik ben weer gaan lopen door diamantjes over mn knieen te wrijven...
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
vrijdag 9 november 2018 om 21:13
Zolang hij maar geen hema worsten gaat eten :)
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
dinsdag 13 november 2018 om 20:56
https://www.gelderlander.nl/vitesse/fabriek-dropt-partij-geneeskrachtige-mosterd-bij-linssen-en-vitesse~a1bd89b6/
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws