Juve in gesprek met Raiola over De Ligt-transfer

    GERUCHT: Juve in gesprek met Raiola over De Ligt-transfer

    vrijdag 9 november 2018 om 10:07

    Juventus heeft in de komende weken een afspraak met zaakwaarnemer Mino Raiola op de agenda staan om een transfer van Matthijs de Ligt te bespreken. De Ajax-verdediger staat hoog op het verlanglijstje van de Oude Dame en kreeg in juni al een rondleiding in het stadion, toen Oranje het in Turijn opnam tegen Italië. Door de interesse van andere grootmachten zoals FC Barcelona heeft De Ligt wel een fors prijskaartje. (Calciomercato)

    Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

    62% 38%

    Plaats een reactie

    Ut Grunn +1348
    vrijdag 9 november 2018 om 14:10
    Een hoop onzin weer op VP, Hulshoff en de vader van Matthijs zijn de zaakwaarnemers en niet Raiola bovendien zal Juventus geen 80/100 miljoen willen betalen dus helaas. Trouwens Matthijs de Ligt zou ook niet passen bij Juventus eerder bij een Bayern of Barcelona en misschien wel Real Madrid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:07
    Feit, Riaola is als adviseur betrokken bij de begeleidende staf van De Ligt.

    Dus een Juve zal gesprekken met Raiola kunnen voeren omtrend De Ligt al zal hij niet de bemiddelaar zijn.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1348
    vrijdag 9 november 2018 om 15:50
    Er is alleen informatie gewonnen bij Raiola meer niet, dat anderen hier een eigen draai aangeven ach ja het al.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:03
    Ja dus spreken ze toch met Raiola omtrend een mogelijke overgang van De Ligt en willen ze informatie hebben van iemand die betrokken is bij zijn begeleiding? Hoezo heeft hij dan niks ermee van doen en is dit bericht onzin want dat zegt dit bericht toch
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1348
    vrijdag 9 november 2018 om 19:04
    Nee dus, er is al eerder informatie gevraagd bij een overstap naar het buitenland en niet alleen bij Raiola maar ook bij Mendez en Ali Dursun. Zaakwaarnemers zijn Hulshoff en zijn vader dat ze anderen vragen naar bij belastingwetgeving omdat die persoon er van af weet maakt hem nog geen zaakwaarnemer of begeleider.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 00:55
    Ik woon in Abcoude, net als De Ligt en spreek met mensen dichtbij hem.

    Raiola speelt wel degelijk een rol in deze. Ze zien hem echt als toegevoegde waarde. Ik hoor echter ook dat De Ligt Barcelona momenteel als mindere optie ziet (lees: Messi wordt ook ouder en Barcelona zonder hem is een stuk minder aantrekkelijk).

    Mij leek Bayern wel een optie, maar ook dat schijnt 'm niet te worden.

    Hij gaat in ieder geval weg, komende zomer.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1348
    zaterdag 10 november 2018 om 19:10
    Iedereen weet wel iets te vertellen over spelers of het klopt weet niemand, ben vrijwel dagelijks aanwezig spreek diverse bestuursleden en kan je verzekeren dat er op dit moment niemand naar de Ligt vraagt. Daarnaast bestaat het vermoeden bij Ajax dat zowel de Ligt als de Jong een voorcontract hebben getekend bij Barcelona.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 22:49
    Laat de Ligt nu eens verstandiger zijn dan zijn zaakwaarnemer, want hij is nog heel jong. laat hem nu eerst net als Frenkie de Jong eerst maar eens tot hun 23e bij Ajax blijven. Ze kunnen zich dan lekker rustig ontwikkelen en komen (misschien) als ster binnen in plaats van als nitwit. Ze kunnen dan omkijken naar een goede makelaar in plaats van een geldwolf.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws