Opeens is alles mogelijk bij Den Bosch: 'Ongelooflijk wat je hier meemaakt'

Opeens is alles mogelijk bij Den Bosch: 'Ongelooflijk wat je hier meemaakt'

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 10:26vr 09-11-2018 om 10:26

Dankzij de komst van Kakhi Jordania spreekt FC Den Bosch weer een woordje mee in de Keuken Kampioen Divisie. De Brabantse club bivakkeerde voorheen in de kelder van die competitie, maar is nu titelkandidaat. Danny Holla kijkt zijn ogen uit.

"Ongelooflijk wat je hier meemaakt", stelt de middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad. "Ze hebben jarenlang elk dubbeltje moeten omdraaien. En nu is opeens heel veel mogelijk. Het halen van spelers bijvoorbeeld. Sinds ik hier ben zijn er nóg zeker tien jongens bij gekomen."

FC Den Bosch investeerde afgelopen zomer flink in de selectie. "Het is een multicultureel gezelschap in de kleedkamer. De een komt uit Bulgarije, de ander uit Argentinië en de volgende weer uit Spanje. Maar iedereen is even enthousiast en gretig. Anders win je met elkaar natuurlijk geen zes duels op een rij."

Vrijdagavond neemt de nummer vier van de competitie het op tegen nummer drie FC Twente. Holla heeft er vertrouwen in. "Met clubs als Twente en Sparta wil je je graag meten. Voorspelling? Ik zeg 1-0."

Plaats een reactie

MedusAZ +4444
vrijdag 9 november 2018 om 10:31
Zeker 10 jongens erbij gekomen. Maar 10 keer niet veel kwaliteit is nog altijd niet veel kwaliteit......
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
vrijdag 9 november 2018 om 10:36
Ik kijk weer uit naar de wedstrijden FC Den Haag - FC Den Bosch. Ik hoop dat ze promoveren!
Vind ik leuk
koosje +1167
vrijdag 9 november 2018 om 11:21
Ja dat waren nog eens tijden. Ik kan inderdaad niet wachten. fantastisch vooruitzicht.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
vrijdag 9 november 2018 om 11:27
Zeker man, de oud garde is rustig en die jongere hebben niets met het verleden. Ik denk dat onze wedstrijdjes sfeervol gaan worden.

Ik woon niet in Nederland, maar ik kom terug om mee uit te gaan naar de Vliert en zal thuis jullie ontvangen. Vroeger waren dat echt wedstrijden, en zeer fanatiek op de tribunes.
Vind ik leuk
koosje +1167
vrijdag 9 november 2018 om 11:36
Ik ben een keer met rooie Ad (john) bekende binnen ADO. op jullie vak geweest dus niet op het uitvak. 😅zonder hem had ik het denk niet overleefd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
vrijdag 9 november 2018 om 11:54
Kickuh man, dus je was op Midden Noord.
Vind ik leuk
koosje +1167
vrijdag 9 november 2018 om 12:24
Ja . als Bosschenaar 😄
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
vrijdag 9 november 2018 om 12:27
Kickuh man, geen probleem.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 13:38
Wij allemaal :)
Vind ik leuk
FSCeara +9571
vrijdag 9 november 2018 om 10:38
Als Holla gelijk krijgt heeft Twente wel afgehaakt voor kampioenschap ongeveer. maar ik denk zelf ook dat Den Bosch een goede kans maakt thuis om deze te winnen.
Daarnaast zie je dat je met een buitenlandse investeerder stappen kan zetten welke anders niet zouden kunnen. We zouden dat als Nederland moeten aangrijpen om weer aan te kunnen haken met andere landen en de competitie interessanter maken
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
vrijdag 9 november 2018 om 10:42
Alleen een periodetitel winnen en je kan promoveren.
Vind ik leuk
Jesper60 +113
vrijdag 9 november 2018 om 10:55
Waarom zou Twente ook afhaken ze staan 1 punt achter Sparta.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
vrijdag 9 november 2018 om 11:00
Dat zeg ik ook niet, Twente zie ik hoe dan ook weer promoveren. Het wordt in ieder geval een spannend gevecht met veel clubs die kans maken.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +27268
vrijdag 9 november 2018 om 10:48
Wat een naam ook ... Kakkie Jordania ...
Vind ik leuk
3Bier +15650
vrijdag 9 november 2018 om 10:51
Hij had Feyenoord moeten kopen!
Vind ik leuk
Vak-DD +12937
vrijdag 9 november 2018 om 10:53
Hadden wij in het begin ook, is nu wel wat getemperd. Maar het zou leuk zijn als fc den bosch weer eens terugkwam in de eredivisie.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8075
vrijdag 9 november 2018 om 10:56
Hee, Twente haalt 12 spelers en Nederland is te klein.
Den Bosch haalt er 11 en er is niets aan de hand.
Twente doet alle grootverdieners weg, waaronder Holla, en het is nog niet goenoeg.
Den Bosch haalt Holla......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:58
Wagen maar af die heren met geld tot de belasting binnen valt.
Vind ik leuk
frhoi +2227
vrijdag 9 november 2018 om 11:03
Hoe groot is het uitvak bij Den Bosch en spelen ze op echt gras? zo ja, dan mogen ze van mij promoveren !
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 11:03
Nu nog ff winnen van FC Twente !!!
Vind ik leuk
Lucky Kes +8075
vrijdag 9 november 2018 om 12:14
Liever niet :O(
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
vrijdag 9 november 2018 om 11:08
Benieuwd of FCDB al een periodetitel kan pakken en een gooi doen naar promotie dit seizoen of dat er nog een jaar verder gebouwd moet worden. Den Bosch is een sleeping giant. Zou mooi zijn als De Vliert weer vol zit!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws