Opeens is alles mogelijk bij Den Bosch: 'Ongelooflijk wat je hier meemaakt'

    Opeens is alles mogelijk bij Den Bosch: 'Ongelooflijk wat je hier meemaakt'

    vrijdag 9 november 2018 om 10:26

    Dankzij de komst van Kakhi Jordania spreekt FC Den Bosch weer een woordje mee in de Keuken Kampioen Divisie. De Brabantse club bivakkeerde voorheen in de kelder van die competitie, maar is nu titelkandidaat. Danny Holla kijkt zijn ogen uit.

    "Ongelooflijk wat je hier meemaakt", stelt de middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad. "Ze hebben jarenlang elk dubbeltje moeten omdraaien. En nu is opeens heel veel mogelijk. Het halen van spelers bijvoorbeeld. Sinds ik hier ben zijn er nóg zeker tien jongens bij gekomen."

    FC Den Bosch investeerde afgelopen zomer flink in de selectie. "Het is een multicultureel gezelschap in de kleedkamer. De een komt uit Bulgarije, de ander uit Argentinië en de volgende weer uit Spanje. Maar iedereen is even enthousiast en gretig. Anders win je met elkaar natuurlijk geen zes duels op een rij."

    Vrijdagavond neemt de nummer vier van de competitie het op tegen nummer drie FC Twente. Holla heeft er vertrouwen in. "Met clubs als Twente en Sparta wil je je graag meten. Voorspelling? Ik zeg 1-0."

    Plaats een reactie

    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 10:31
    It's all about the money, money. 🎶
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4503
    vrijdag 9 november 2018 om 10:32
    ja, vraag dat maar eens aan de top 3.
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +321
    vrijdag 9 november 2018 om 10:34
    Self made. Beleid voeren is een keuze
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2058
    vrijdag 9 november 2018 om 12:31
    Precies, laat goed beleid los op een KKD-club en je speelt zó in de eredivisie. Fortuna is het beste voorbeeld. Twee jaar tussen dood en 10e plek eredivisie. En dat komt zeker niet omdat er tientallen miljoenen in zijn gepompt. Dat is nl. niet zo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:37
    Fortuna heeft juist exact hetzelfde pad bewandeld als FC Den Bosch nu doet. Die club juist gepromoveerd omdat ze een Turkse investeerder aan zich hebben weten te binden die er geld in heeft gepompt. De club speelde jarenlang in de onderste regionen van het rechterrijtje, tot dat er onder meer een groepje Portugezen werd aangetrokken. Gaaf dat ze in de ere spelen overigens, maar de club was, net als FC Den Bosch, dermate ver afgezakt, dat een externe ‘hulplijn’ de enige kans op overleving/succes werd. Ben benieuwd vanavond tegen fraudeploeg Twente: HEYA DEN BOSCH!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 10:37
    Niet alleen de top 3 hoor. Überhaupt draait de hele wereld om geld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:40
    Sowieso...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 10:40
    Of dat positief is dat is dan weer een ander verhaal. 😅
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3326
    vrijdag 9 november 2018 om 13:38
    Leuk dat je daar nu ook achterkomt...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Leuk he?...
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3326
    vrijdag 9 november 2018 om 13:42
    Zeker. Dat zeg ik toch...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:43
    Lekker man. Zijn we het daar over eens. 😃👍🏻
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2299
    vrijdag 9 november 2018 om 10:31
    Zeker 10 jongens erbij gekomen. Maar 10 keer niet veel kwaliteit is nog altijd niet veel kwaliteit......
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 10:38
    Niet veel kwaliteit??
    Kwaliteit genoeg natuurlijk: Holla, Verbeek, Van der Steen, 5 jeugdinternationals, een international van Marroko en een Argentijn met 300 gespeelde wedstrijden in de Argentijnse eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:47]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2299
    vrijdag 9 november 2018 om 12:22
    De helft of meer die je noemt waren er al...
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 12:34
    Verbeek, Blummel, van der Winden, Kersten en Bouyaglafen waren er al en spelen in het eerste. Romat, Velkov, Sapinnen, Van der Steen, Holla, Beltrame zijn nieuw.
    Van het basisteam waren er dus al een stuk of 4-5.
    Dat waren de vijf beste spelers. Verbeek speelde vorig jaar vanwege een blessure maar een paar wedstrijden
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    Ze zijn zo goed.. dat we de namen niet eens uit mogen spreken.. we noemen ze de Marokkaan en de Argentijn met 300 wedstrijden op zijn naam.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 18:07
    ? Niet mogen noemen?

    De namen staan hierboven.
    Dat je Velkov en de anderen niet kent, daar kan ik niets aan doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:20]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 10:36
    Ik kijk weer uit naar de wedstrijden FC Den Haag - FC Den Bosch. Ik hoop dat ze promoveren!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 10:51
    ouwe relnicht................
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 10:56
    Ik koester louter warme herinneringen aan de wedstrijden tegen Den Bosch. ;-) Maar na zo'n lange tijd weer die wedstrijden weer te beleven. Juich het alleen maar toe.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 11:05
    hahaha ik ook maar je weet wel wat ik bedoel.....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 11:09
    Zeker maat.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2733
    vrijdag 9 november 2018 om 12:11
    Het zijn toch de clubkleuren van Den Bosch die jou zo aantrekken 😉
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 12:13
    Alleen groengeel telt!

    Nee, de geschiedenis tussen beide clubs trekken mij aan. Den Bosch en Den haag hebben een grote geschiedenis met veel rellen toen der tijd. We haatte elkaar toen intens. Ik ben er zelf overheen gegroeid.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2733
    vrijdag 9 november 2018 om 12:17
    Ik heb het allemaal meegekregen. Ben zelf in die tijd eens in De Vliert geweest toen Rinus Israël daar trainer was. Die schold de grensrechter die een kale kop had helemaal stijf. Heeeeeeej krullebol!!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 12:19
    Maar ook aan jullie oude en mooi Oosterpark heb ik mooie herinneringen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2733
    vrijdag 9 november 2018 om 12:25
    Ik ook man, aan het Zuiderpark dan weer minder. Waren daar met een redelijke groep op eigen vervoer, en met de tram richting Zuiderpark. In de tram kregen we al te horen dat het dapper van ons was maar niet handig. Dat bleek, de politie had niet op ons gerekend. Vanuit Midden Noord kwamen ze over de hekken. De paar blauwe petten die er waren gingen achter ons staan en hadden maar een advies, tellen tot 10 en bij 10 in een sprint naar een bus die snel geregeld was.
    Ja, ook toen al moest je het niet bepaald van oom agent hebben.
    Dat waren nog eens tijden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 12:30
    Heerlijke tijden die nooit meer terugkomen. Maar veelal leuke herinneringen om te vertellen aan het nageslacht.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2733
    vrijdag 9 november 2018 om 12:33
    Jazeker, mijn dochter vindt de foto’s geweldig, wilde laatst een bomber jack en zei direct, heej pap, die had jij vroeger ook toch. Mooi man.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 12:38
    Hahaha, kickuh zeg. En wij hadden dan die vorkjes van de snackbar erin, hahaha. Ja man, wat een tijden.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 13:16
    Legendarisch was het spandoek destijds in de Meer.
    ----Israël naar Ajax---
    ----De Mos naar Israël ---
    Vind ik leuk
    koosje +494
    vrijdag 9 november 2018 om 13:52
    volgens mij was dat in Groningen
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2733
    maandag 12 november 2018 om 14:53
    Nee, dat was in de Vliert, ik stond er een paar meter vandaan.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 12:47
    Verstandige taal. Haat is eigenlijk absurd. De teksten op VP die je hier soms leest van Ajax en PSV supporters en onderling tussen NEC en Vitesse zijn triest
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2733
    vrijdag 9 november 2018 om 12:52
    Dat zijn kinderen vermoed ik. Succes6 met FCDB.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:39
    Haat/liefde.. Haat vanuit historie, maar ook zoveel gelijkenissen als volksclubs!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 13:55
    Goede omschrijving. Maar ik heb genoten, ik koester het maar heb het wel achter me gelaten. Prachtige clubs!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:10
    Kijk zo kan het ook 👍🏼
    Vind ik leuk
    koosje +494
    vrijdag 9 november 2018 om 11:21
    Ja dat waren nog eens tijden. Ik kan inderdaad niet wachten. fantastisch vooruitzicht.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 11:27
    Zeker man, de oud garde is rustig en die jongere hebben niets met het verleden. Ik denk dat onze wedstrijdjes sfeervol gaan worden.

    Ik woon niet in Nederland, maar ik kom terug om mee uit te gaan naar de Vliert en zal thuis jullie ontvangen. Vroeger waren dat echt wedstrijden, en zeer fanatiek op de tribunes.
    Vind ik leuk
    koosje +494
    vrijdag 9 november 2018 om 11:36
    Ik ben een keer met rooie Ad (john) bekende binnen ADO. op jullie vak geweest dus niet op het uitvak. 😅zonder hem had ik het denk niet overleefd.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 11:54
    Kickuh man, dus je was op Midden Noord.
    Vind ik leuk
    koosje +494
    vrijdag 9 november 2018 om 12:24
    Ja . als Bosschenaar 😄
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 12:27
    Kickuh man, geen probleem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:38
    Wij allemaal :)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    vrijdag 9 november 2018 om 10:38
    Als Holla gelijk krijgt heeft Twente wel afgehaakt voor kampioenschap ongeveer. maar ik denk zelf ook dat Den Bosch een goede kans maakt thuis om deze te winnen.
    Daarnaast zie je dat je met een buitenlandse investeerder stappen kan zetten welke anders niet zouden kunnen. We zouden dat als Nederland moeten aangrijpen om weer aan te kunnen haken met andere landen en de competitie interessanter maken
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 10:41
    Het zijn niet alleen buitenlandse investeerders. Wat we nodig hebben zijn mensen met visie en de financiële armslag een duurzaam plan uit te werken.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    vrijdag 9 november 2018 om 10:46
    dat klopt. bij ons ook hoor. Maar alles staat toch wel met een redelijke financiele injectie of in ieder geval stabiliteit naar de toekomst.
    Wij hebben Gun die een heel goed beleid voert mijns inziens.

    Nederlandse investeerders zijn moeilijk te vinden en daarnaast degene die het geld ervoor hebben zullen dat niet in het voetbal steken.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 10:57
    Gun doet het. Bamberger van Almere en Van Seumeren van Utecht zijn Nederlanders met voldoende geld.
    Het gaat inderdaad vooral om duurzaam beleid en geleidelijk groeien. Kahki Jordania haalt jonge spelers, wil echt gras, gaat enorm investeren in een jeugdcomplex, heeft een TD aangesteld met een gigantisch netwerk en investeert in de organisatie bijvoorbeeld met het aanstellen van Ester Bal als communicatie adviseur.
    Kortom beleid gericht op de toekomst
    Vind ik leuk
    FISH +128
    vrijdag 9 november 2018 om 11:02
    Is Esther terug ja?
    Jordania-coup zal natrillen in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:04
    Ester Bal is deze week aangesteld. Ik begreep dat ze erg populair was in Arnhem?
    Vind ik leuk
    FISH +128
    vrijdag 9 november 2018 om 11:10
    Geen idee, maar zag er wel leuk uit.
    Ze zal er communicatief wel een Bal van kennen.
    Vind ik leuk
    FISH +128
    vrijdag 9 november 2018 om 11:16
    B4 van NEC ook, maar er komt bitter weinig uit het riedeltje spelers wat gehaald is.
    Werd tijd om door te pakken, anders wordt het Telstar niveau,
    of old-FCdB, met alle respect.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:19
    Welk riedeltje van welke club bedoel je nu?
    Vind ik leuk
    FISH +128
    vrijdag 9 november 2018 om 12:05
    NEC, staat er.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 12:54
    B4 van NEC staat er....
    Twente staat 3e, Den Bosch 4e en NEC 7e.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    FISH +128
    vrijdag 9 november 2018 om 13:17
    B4, geldschieters van NEC, Boekhoorn, gebr.Bons en Bongers.
    heeft niks met stand van doen :D
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 13:19
    O, zo.
    Je vindt het riedeltje van NEC niks? Van Eijden vind ik een prima aankoop voor NEC
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 10:42
    Alleen een periodetitel winnen en je kan promoveren.
    Vind ik leuk
    Jesper60 +81
    vrijdag 9 november 2018 om 10:55
    Waarom zou Twente ook afhaken ze staan 1 punt achter Sparta.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 11:00
    Dat zeg ik ook niet, Twente zie ik hoe dan ook weer promoveren. Het wordt in ieder geval een spannend gevecht met veel clubs die kans maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:40
    Benieuwd hoe ver Den Bosch gaat komen dit seizoen. Denk dat de titelstrijd uit eindelijk toch tussen Sparta, GAE en Twente zal gaan.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    vrijdag 9 november 2018 om 10:41
    Leuk hoor maar zit de eredivisie op Den Bosch te wachten. Ik dacht het niet met die gemiddelde toeschouwers van net aan 2 duizend. Al het zo big time is in Den Bosch dan kan er ook wel een nieuw stadion van af.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 10:43
    Dan zit het weer ouderwets vol, de Vliert zat altijd vol.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 10:44
    Er komt een nieuw stadion, dat is ook een onderdeel van de plannen evenals een groot jeugdcomplex.
    De vernieuwde M side gaat vanavond open en zal vanavond vol zijn
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 10:52
    Gaaf man, ik gun het jullie ondanks het roemruchte verleden tussen onze clubs. Ik vergeet nooit meer de wedstrijden tegen jullie op de Vliert en in het Zuiderpark. Man wat een herinneringen zeg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:17
    Khaki zit vanavond weer in het stadion. Het is echt zijn club.
    Vanavond een vol huis tegen Twente, dat is de grootste winst ook als Twente zou winnen. Fantastisch ook dat Twente met 600 man naar Den Bosch komt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 11:20
    Ik vind de ontwikkelingen leuk bij jullie. Succes vanavond, ik ga zeker de topper kijken.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:24
    Jammer dat Blummel er niet bij is.
    Overigens vinden wij Groenendijk één van de beste trainers die we hebben gehad. Zeer herkenbaar 4-3-3 , dat paste goed.
    Boessen is ook een trainer die ( jonge) spelers beter maakt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Kijk naar Fortuna en Emmen. Daar zitten nu ook 8.000+ mensen per duel. Vorig jaar zaten er max. 2.000 aan het begin van het seizoen.. Succes trekt mensen aan, overal!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:48
    Wat een naam ook ... Kakkie Jordania ...
    Vind ik leuk
    3Bier +9695
    vrijdag 9 november 2018 om 10:51
    Hij had Feyenoord moeten kopen!
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:02
    Knakie
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 10:50
    FCDB weer een keer in de eredivisie .....zou prachtig zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:04
    Heb helemaaaaaal niks met den Bosch , maar alles beter dan Twente
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 11:05
    ik wel
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:12
    Toch denk ik niet dat den Bosch het dit seizoen al gaat redden
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    vrijdag 9 november 2018 om 11:14
    dat denk ik ook niet maar via de nacompetitie weet je het maar nooit
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:11
    Als Ajax supporter zie je bij Den Bosch een club met ook een roemruchte jeugdopleiding en ook een eerste elftal met 4 zelf opgeleide spelers, een elftal dat 4-3-3 speelt en een Argentijnse back.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89604
    vrijdag 9 november 2018 om 11:12
    Beide prachtige volksclubs. Niks mis mee, volksclubs zijn 't. Dat zijn de echte die voor de club door het vuur gaan!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11385
    vrijdag 9 november 2018 om 10:53
    Hadden wij in het begin ook, is nu wel wat getemperd. Maar het zou leuk zijn als fc den bosch weer eens terugkwam in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4050
    vrijdag 9 november 2018 om 10:56
    Hee, Twente haalt 12 spelers en Nederland is te klein.
    Den Bosch haalt er 11 en er is niets aan de hand.
    Twente doet alle grootverdieners weg, waaronder Holla, en het is nog niet goenoeg.
    Den Bosch haalt Holla......
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:58
    Wagen maar af die heren met geld tot de belasting binnen valt.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    vrijdag 9 november 2018 om 11:03
    Hoe groot is het uitvak bij Den Bosch en spelen ze op echt gras? zo ja, dan mogen ze van mij promoveren !
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:27
    Volgend jaar komt er echt gras.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    vrijdag 9 november 2018 om 12:22
    oke beter!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:03
    Nu nog ff winnen van FC Twente !!!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4050
    vrijdag 9 november 2018 om 12:14
    Liever niet :O(
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    vrijdag 9 november 2018 om 11:08
    Benieuwd of FCDB al een periodetitel kan pakken en een gooi doen naar promotie dit seizoen of dat er nog een jaar verder gebouwd moet worden. Den Bosch is een sleeping giant. Zou mooi zijn als De Vliert weer vol zit!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:27
    @ Peterfc,
    Maar hoezo een nieuw stadion? Heb ik nergens gelezen of gehoord. Daarbij is de KNVB ook een Forensisch Onderzoek begonnen naar de inkomsten van Jordania. Dus eerst maar afwachten wat daar uitkomt!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:40
    Sinds 1 juli doet de knvb onderzoek vooraf. Dat wil zeggen dat ze vooraf beoordelen wat de plannen zijn van aandeelhouders met meer dan 25 %van de aandelen. Forensisch onderzoek is daar onderdeel van. Dat is veel werk en de KNVB doet dat grondig.
    De benodigde papieren zijn aangeleverd en volgens de KNVB ook in orde.
    Tot de definitieve goedkeuring heeft Khaki Jordania de status van extern financier en Den Bosch heeft toestemming van de KNVB om op deze wijze te handelen. Van der Kraan heeft de overname van Fortuna en die van Vitesse gedaan en weet precies hoe een en ander hoort.

    Er komt niet een heel nieuw stadion maar een nieuwe lange zijde met daaronder het jeugdcomplex.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:46
    Maar ben jij dan zo goed op de hoogte, ik werk in Den Bosch en paar collegae zijn supporter, maar lees en hoor hier verder niks over.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 11:54
    Procedure staat gewoon op internet en is wel ingewikkeld en taai om door te worstelen.
    Het is voor de KNVB de eerste keer dat ze dit doen en ze willen dat vanzelfsprekend nauwkeurig doen. Jordania en de club zijn vol vertrouwen.

    Vanavond een héle zware wedstrijd tegen Twente in een volle Vliert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 11:58
    Dus alles wat je hier schrijft heb je van internet 😉
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 12:02
    Pppfffff.
    Lees gewoon wat de club er over schrijft in de persberichten
    De procedure staat op de site van de KNVB.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4050
    vrijdag 9 november 2018 om 12:17
    Voor Twente ook een hele zware wedstrijd met volle uitvak.
    Stadion uitverkocht?
    Ik wens je alle succes maar vanavond effe niet
    ;-)
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 12:28
    Op de vernieuwde M side kunnen seizoenskaart houders 2 losse kaarten op naam kopen, het zal aardig vol zijn op M.
    Uitvak uitverkocht. Eretribune altijd nagenoeg vol met sponsors.
    De Zuidtribune achter het doel, de curva Sud, zal niet helemaal vol zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4050
    vrijdag 9 november 2018 om 12:31
    Zal wel een mooie sfeer worden.
    Den Bosch, een mooie stad, ben er van de zomer nog geweest, rondvaart door de oude "riool" riviertje.

    Vroeger, een hele tijd geleden streden Twente en den Bosch nog voor play offs europees voetbal.

    Een andere opzet dan nu het geval is, met net als in de KKD periode kampioenen.

    Tja.......het kan raar lopen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1664
    vrijdag 9 november 2018 om 12:44
    We hadden ook allebei een stadion met sintelbaan.
    " Twente hier op an" werd er dan gezongen vanuit de bocht in het Diekman.
    De oude Vliert was na het Olympisch stadion, de Kuip en het oude Spangen ( 32.000) met een capaciteit van 30.000 het vierde stadion van Nederland.

    Boessen zegt: wat mooi dat we als nummer vier tegen nummer drie Twente mógen spelen.


    Play-offs halen is het doel.
    Het publiek terug is het hoofddoel en met een duurzaam beleid omhoog.

    Succes vanavond en veel plezier.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4050
    vrijdag 9 november 2018 om 14:08
    Jij ook en mischien dit jaar beide wel play offs?
    Vind ik leuk
    Leozao +4240
    vrijdag 9 november 2018 om 11:39
    Vitesse 2.0
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws