'Ajax heeft genoeg spelers op de bank zitten waar ze mee kunnen wisselen'

    'Ajax heeft genoeg spelers op de bank zitten waar ze mee kunnen wisselen'

    vrijdag 9 november 2018 om 12:25

    Adrie Poldervaart maakt zijn borst nat voor Ajax. Dat de Amsterdammers een zware wedstrijd in de Champions League tegen Benfica achter de rug hebben hoeft voor Excelsior niet per se een voordeel te zijn, zegt hij.

    "Ze draaien hartstikke goed. Ze hebben Champions League gespeeld. Ajax is de nummer twee en speelt goed voetbal. Wij moeten ons revancheren", vertelt Poldervaart aan RTV Rijnmond. "Ze worden meer belast dan wij, maar dat betekent dat ze fysiek sterker zijn omdat ze dit ritme gewend zijn."

    "Ze spelen wedstrijden op het allerhoogste niveau, dus daar worden spelers beter en fysiek sterker van. Ze hebben genoeg spelers op de bank zitten waar ze mee kunnen wisselen. Ik denk dat het voor hen niet zoveel uitmaakt."

    Excelsior gaat de wedstrijd in als underdog, maar toch hoopt Poldervaart op een stunt. "Je hebt altijd kansen. Wij moeten een goede dag hebben en beter verdedigen dan we de afgelopen weken hebben gedaan. Ajax moet een slechte dag hebben. Twee jaar geleden werd het 1-1. Vorig jaar werd het 1-2, al was het de laatste wedstrijd van de competitie. We gaan er absoluut voor."

    Poll

    Wie wint er zondag?

    (1018 stemmen)

    Plaats een reactie

    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 12:27
    Overmars heeft een mooie selectie samengesteld inderdaad. 👌🏻
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:29
    Hij heeft gewoon mazzel dat hij bij een steenrijke club werkt.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 12:29
    Dan moet je nog wel de goede spelers halen.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:35
    Dat is niet zo lastig toch ? Als een van de grotere clubs vd wereld?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 12:37
    Het lukt niet iedereen blijkbaar. Ook is zoals meerdere hier al gezegd hebben die bankrekening door onder andere hem zelf gecreëerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:35
    Jullie het geld, wij de prijzen. Herstel...bij ons wordt de bankrekening ook steeds voller, alleen hechten wij daar niet zoveel waarde aan...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:37
    Een opmerking die al 100 x gemaakt is. Zal ik ook maar weer dan? Ajax heeft de meeste prijzen van allemaal...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:38
    Daarom zijn jullie ook al 4 jaar gefrustreerd :P
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:40
    Ik ben niet gefrustreerd hoor. Sowieso vind ik die uitspraak ook weer vrij dom. Iedere club heeft wel eens een periode van géén prijzen. Die hebben jullie ook gehad en wel langer dan 4 jaar. Ook komt er voor jullie weer zo'n periode aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:47
    Jouw uitspraak is behoorlijk dom, jij kan namelijk niet in de toekomst kijken.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:52
    Of ik nou in de toekomst kan kijken of niet, dat gaat echt wel gebeuren. Of denk jij dat Psv vanaf nu ieder jaar kampioen wordt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:57
    Domme vraag weer, niemand kan in de toekomst kijken. Heb je nou speciaal voor al die dommigheid een nieuw account aangemaakt?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:59
    Haha ironisch.. .
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:13
    En dan snel jezelf met je oude accountjes likes geven, hoe zielig kun je zijn.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:15
    Ja klopt..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:48
    Jij ziet blijkbaar niet wat er gebeurd. Ajax pakt de aansluiting met Europa en zal toeslaan en nooit meer loslaten. Deze ontwikkelingen hebben tijd gekost. In de 4 jaar dat Ajax kampioen werd stond de club er minder goed voor. Dus staar jij je maar blind op die paar kampioenschappen.
    Vind ik leuk
    companen +1360
    vrijdag 9 november 2018 om 15:52
    Meen je dat nou echt? Aansluiting Europese top whaha straks ga jij nog beweren dat Ajax favoriet is voor de CL. 3 spelers worden verkocht em valt weer als een kaartenhuis uit elkaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:47
    Je maakt je eigen verhaal. Ik heb Europese top nergens genoemd. Wel leuk dat er nog iemand is die net zo slecht leest als jij en je een like geeft ..
    Vind ik leuk
    companen +1360
    vrijdag 9 november 2018 om 17:55
    Misschien moet je je eigen gebrabbel eens terug lezen.. ajax pakt de aansluiting blah blah en zal toeslaan.
    Toeslaan betekend.. geeft niks knul bijna weekend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:27
    Zo te lezen heb jij je vrijdagmiddag borrel al gehad. Staat nergens dat ze gaan toeslaan in Europa, kan ook gewoon in Nederland. Ik geef alleen aan dat ze de aansluiting met Europa hebben. Dus lees wat je wil. Voor jou in jip en Janneke een opsomming:

    - Ajax heeft de aansluiting met Europa
    - Ze zullen op kort termijn toeslaan (Weer kampioen worden)
    - Na het volgende kampioenschap zullen ze ook de aansluiting niet meer loslaten met Europa en zullen er vele kampioenschappen volgen.

    Fijn weekend knul.
    Vind ik leuk
    companen +1360
    vrijdag 9 november 2018 om 18:31
    Controle c Controle v. Ajax pakt de aansluiting met Europa en zal toeslaan en nooit meer loslaten.
    Heb je lopen zwemmen in de wijn ofzo? Maakt niet uit, maar begrijpelijk lezen en denken word dan erg lastg voor je.
    Ze zei knul tegen me 😁
    Vind ik leuk
    Vak 129 +453
    vrijdag 9 november 2018 om 14:44
    Gefrustreerd in de zin zoals jullie PSV supp...fans reageren op de CL wedstrijden? Nee. Sorry. Nog geen fractie van dat.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21512
    vrijdag 9 november 2018 om 15:18
    Dus jullie waren 7 jaar gefrustreerd?
    Vind ik leuk
    COYG +6173
    vrijdag 9 november 2018 om 15:04
    Sowieso zelfs al in de top 10 meeste prijzen van alle Europese clubs.

    Maar daar doelde hij niet op.
    Vind ik leuk
    Jozef +38701
    vrijdag 9 november 2018 om 13:44
    Misschien om die reden werd Hans Klok enkele jaren ingeschakeld om een faillissement te voorkomen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:53
    Zou je toch moeten doen geld is belangrijk om goede spelers aan te trekken en voor de spelers op te leiden
    Vind ik leuk
    1313 +282
    vrijdag 9 november 2018 om 14:51
    "Hechten wij niet zoveel waarde aan" dat zou ik nou maar wel gaan doen. Achterlijke uitspraak.

    Over 5 paar kostten simpele spelers als Viergever al 10 /15 miljoen. En het gaat alleen maar erger worden. Krankzinnig om geen waarde te hechten aan geld in het voetbal. Als dat zo is schat ik de toekomst somber in voor Psv.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    vrijdag 9 november 2018 om 15:19
    Tot PSV ineens door het geld heen is en slecht gaat spelen, dan klimt heel Eindhoven weer de platte kar op maar dan om met fakkels en hooivorken het bestuur en de rest weg te jagen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    zaterdag 10 november 2018 om 12:27
    Bij PSV ontspoort het zelden, het zijn Brabanders, gemoedelijk en daarom is de druk daar ook niet zo hoog als bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Swout +727
    vrijdag 9 november 2018 om 15:24
    Hebben we gemerkt dat jullie niet zoveel waarde hechten aan de CL.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 21:30
    Dat verhaal wordt zielig onderhand, wij de prijzen.
    Spelen jullie ook met 3 sterren op het shirt?
    Hebben jullie 3 Cups met de grote oren in de prijzenkast staan?
    Hebben jullie een Wereldcup in de prijzenkast staan?
    Gaan jullie een keer overwinteren in de Champions League?
    Hebben jullie een finale Europa League gespeeld?
    Wat een gejank daar uit dat dorp Eindhoven, bah.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:38
    Kijk naar monaco en valencia om maar een voorbeeld te noemen.
    Vind ik leuk
    companen +1360
    vrijdag 9 november 2018 om 15:54
    Welk voorbeeld? Valencia met die mega schuld of Monaco die de salarissen bijna niet meer kan betalen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:15
    Toch geven ze grote bedragen uit aan spelers.
    Vind ik leuk
    companen +1360
    vrijdag 9 november 2018 om 16:41
    Omdat beide clubs gered zijn met geld uit buitenland. Dat beleid wilt ajax toch niet.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1114
    vrijdag 9 november 2018 om 12:41
    Nou nou .grotere clubs van de wereld.
    Nederland word niet uitgenodigd voor de superleague.
    Wel een goed gevulde kas idd.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:42
    Ajax is wereldwijd bekend
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    vrijdag 9 november 2018 om 12:53
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:08
    Tjonge jonge, de club Ajax met nazistische moordenaars vergelijken. Chapeau voor dit brevet van denkvermogen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38701
    vrijdag 9 november 2018 om 13:46
    Als domme opmerkingen pijn zouden doen konden we hier een pijnkliniek starten hoor...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    vrijdag 9 november 2018 om 15:48
    Nee ik vergeleek wereldwijde bekendheid "in algemene" zin....niet Ajax met die moordenaars. Bekendheid zelf zegt namelijk helemaal niks...bijvoorbeeld Central Copast Mariners heeft Bolt gecontracteerd en is ook wereldwijd bekend, maar hoe komt dit? Wellicht had ik beter dit voetbal voorbeeld kunnen aanhalen, maar jij wilt ook wel heel erg graag uitleggen dat ik Ajax vergelijk met een stelletje moordenaars. Zie toch echt hier jouw brevet van onvermogen en alles wat er mis is op VP. Jij denkt hey een Feyenoorder zegt dit dan moet het wel om die vergelijking gaan. Chapeau!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:21
    Jammer dat jouw reactie is verwijderd.
    1. Ik las zoiets als 'net zo bekend als bepaalde Duitse kopstukken uit het verleden'. Gezien de algemeen negatief-kritische strekking van jouw commentaar, vind ik het moeilijk om dan aan Beethoven, Hans Scholl of Frederik de Grote te denken. Maar goed als jij zegt dat jouw intentie een vergelijking in algemene zin was, ga ik ervan uit dat dit zo is, gewoon een onhandige wordkeuze.
    2. Het interesseert me geen biet voor wie je voetbalhart slaat. Ik had op iedereen zo gereageerd.
    3. Ik heb je een brevet van denkvermogen uitgesteld, jij mij één van onvermogen.
    Honi soit qui mal y penseel, zullen we maar zeggen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9004
    vrijdag 9 november 2018 om 16:31
    Er stond "Een aantal kopstukken uit de....(anders wordt reactie weer verwijderd) zijn ook bekend, maar wat is je punt"? Kortom, verre van negatief maar wel kritisch inderdaad. Verder kom ik wel heel vaak mensen hier op VP tegen die onterecht van alles en nog wat uit mijn reacties halen. Eerlijk gezegd ben ik daar wel een beetje klaar mee...vandaar het onvermogen (om iets anders te willen zien of lezen). Wellicht heb ik onterecht aangenomen dat dit hier ook van toepassing was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:54
    Peace?!
    Vind ik leuk
    companen +1360
    vrijdag 9 november 2018 om 15:55
    Niemand heeft in Australie, China of VS ooit van ajax gehoord..
    Vind ik leuk
    3Bier +9696
    vrijdag 9 november 2018 om 12:30
    Daar heeft hij zelf voor gezorgd
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    vrijdag 9 november 2018 om 12:32
    Zouden er nou gaten op zijn vloer liggen van al dat zuur wat uit zijn mond komt?
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    vrijdag 9 november 2018 om 12:32
    Meeste van dat geld heeft hij zelf verdiend. Toen hij bij Ajax begon had Ajax geen geld op de bank en draaide het verlies.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:34
    Daar heb je idd wel een punt
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 12:36
    Wat goed van je dat je dat toegeeft! #Trots
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:40
    Hahaha waarom zou je niet gewoon eerlijk toegeven ?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 12:46
    Er zijn hier genoeg die dat niet doen
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 13:52
    Achja misschien ligt het aan het nuchtere Groninger zijn hahah
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 14:04
    dat denk ik.
    was padt maar een nuchtere groninger 😀
    Vind ik leuk
    1904088 +199
    vrijdag 9 november 2018 om 12:37
    Volgens mij heeft oa overmars dit zelf mee opgebouwd. Kunnen veel andere clubs een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    Aspers +527
    vrijdag 9 november 2018 om 12:42
    Toen Overmars begon was Ajax helemaal niet rijk, stond zelfs 20 miljoen in de min. Hij heeft echt superwerk verricht.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    vrijdag 9 november 2018 om 12:46
    En op het juiste momenten goede talenten
    Vind ik leuk
    Andre As +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 12:48
    Die club is mede rijk geworden door zijn handel.
    Vind ik leuk
    fr0do +1378
    vrijdag 9 november 2018 om 12:56
    Hoezo is dat mazzel hebben? Er hebben er genoeg bij Ajax gewerkt die dat niet konden ook al is Ajax zo rijk.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7057
    vrijdag 9 november 2018 om 12:59
    Steenrijk wordt je door de beste te zijn!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19842
    vrijdag 9 november 2018 om 13:07
    Mede door het beleid van Overmars, Ditsu!

    Overmars verdient absoluut de CREDITS a/ voor het samenstellen van deze selectie b/ voor de daardoor ontstane mooie resultaten (sofar).👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:11
    Ajax is de beste
    Vind ik leuk
    thierryer +1672
    vrijdag 9 november 2018 om 13:13
    Sterker nog, hij heeft er zelf een een steenrijke club van gemaakt;-)
    Dus van Mazzel is geen sprake!
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1796
    vrijdag 9 november 2018 om 14:07
    Mede dankzij hem zijn we een steenrijke club geworden.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40863
    vrijdag 9 november 2018 om 14:19
    mazzel of juist de verdienste van Overmars?
    Vind ik leuk
    yuuup +9567
    vrijdag 9 november 2018 om 14:23
    Hij heeft er zelf voor gezorgd dat Ajax zo rijk is.
    Vind ik leuk
    1313 +282
    vrijdag 9 november 2018 om 14:45
    Steenrijk vind ik wel weer heel overdreven. Er zijn legio clubs die meer geld hebben dan Ajax. Ajax is goed op weg absoluut.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:12
    Die rijkdom heeft Overmars zelf gecreeerd. voor hij werd aangesteld was Ajax niet zo bemiddeld.
    Nu verkopen zij spelers voor Europesche topprijzen. Ook dat is de verdienste van Overmars.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 21:27
    Overmars heeft zelf het meeste bijgedragen aan de inkomsten bij Ajax door het aan- en verkoopbeleid.
    Toen Overmars bij Ajax begon was het geen steenrijke club Ditsu Roan.
    Je praat over iets wat je zelf niet begrijpt geloof ik.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +447
    vrijdag 9 november 2018 om 12:28
    Hoeveel nietszeggende inhoudsloze stukjes over Ajax komen er vandaag nog?
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:29
    Reageer dan gewoon niet?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 12:30
    Een stuk of 100 hoop ik.
    Vind ik leuk
    3Bier +9696
    vrijdag 9 november 2018 om 12:30
    Hoeveel nietszeggende inhoudsloze reacties ga jij vandaag nog plaatsen?
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:31
    Idd..
    Vind ik leuk
    rexxo +1306
    vrijdag 9 november 2018 om 12:31
    Word jij gedwongen er op te klikken, of ben je stiekem een undercover Ajax fan uit DenHaag?
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1796
    vrijdag 9 november 2018 om 14:12
    Haha ik moet bij dat soort gasten altijd denken aan die reclame.
    “In zn vrije tijd wil hij graag Ajax supporten, maar als zijn vrienden komen wil hij graag erbij horen en voor Ado zijn”
    Is die reclame van die luchtverfrisser, met die biker die salsa danst, voor degenen die niet weten welke reclame ik bedoel 😂😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    vrijdag 9 november 2018 om 12:36
    Nog meer dan genoeg om je lekker aan te storen, vriend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:54
    Nooit genoeg
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 12:28
    Excelsior heeft vaker voor verrassingen gezorgd.

    Zijn bij voorbaat niet kansloos.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:30
    Ze zijn zeker kansloos. Als wij al van ze kunnen winnen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 12:29
    3 punten mee terug naar Amsterdam.
    Met minder nemen we geen genoeg
    Vind ik leuk
    3Bier +9696
    vrijdag 9 november 2018 om 12:29
    Verradelijk potje voor Ajax. Nu komt het aan op mentaliteit. Kunnen ze zich na zo'n CL pot opladen voor een potje in een ministadion op een klein kunstgrasveld?
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:32
    2 vingers in de neus
    Vind ik leuk
    Mablo46 +193
    vrijdag 9 november 2018 om 12:49
    Zolang ze maar geen compleet B-elftal opstellen zoals onze 'ervaren' coach uit het zuiden des lands
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 13:55
    Niet een compleet elftal idd. Maar een Labyad of Černy bijvoorbeeld kun je tegen Excelsior prima minuten geven.
    Vind ik leuk
    Mablo46 +193
    vrijdag 9 november 2018 om 14:19
    Klopt. Labyad heeft nog niet veel laten zien al heeft hij ook niet heel veel kansen nog gehad.

    Benieuwd of we het talent van Cerny nog te zien krijgen op korte termijn.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 23:08
    Černy gaat denk ik niet slagen bij Ajax. Wij hebben nog wel een vacature vrij A.
    Vind ik leuk
    Markieee +977
    vrijdag 9 november 2018 om 12:59
    Na lyon thuis speelde we ook uit excelsior en we weten allemaal hoe dat is gelopen..... Laten we gewoon hopen dat ze de motovatie kunnen vinden op dat veld van 3 bij 5 meter.
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 12:29
    In ieder geval een betere reactie dan die trainer van Emmen. Die gaat al op zijn rug liggen voordat hij moet beginnen. Overigens mis het commentaar van een paar jaar geleden, waarin trainertjes zeiden Ajax wel even pijn te kunnen doen. Ach ja, die leren ook...
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    vrijdag 9 november 2018 om 12:31
    Dick is een goede vent. Had prima bij ons kunnen blijven en hoofdtrainer worden. Hij had het niet minder gedaan
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    vrijdag 9 november 2018 om 12:38
    Trainer van Emmen zei vrijwel hetzelfde, neus.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 12:43
    Tegenwoordig doen ze dat per fax, kunnen de ze een a4tje in de kleedkamer ophangen.
    Vind ik leuk
    Fons1 +14
    vrijdag 9 november 2018 om 12:31
    Poldervaart had beter bij Barendrecht kunnen blijven.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4617
    vrijdag 9 november 2018 om 12:31
    Het zal toch niet dat Ten Hag gaat verliezen van een fysiotherapeut?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4050
    vrijdag 9 november 2018 om 12:36
    Niet alleen spelers........
    Vind ik leuk
    jari11 +736
    vrijdag 9 november 2018 om 12:49
    Excelsior uit is voor Ajax nooit makkelijk. Hoop niet dat we tegen een zeperd aanlopen en dan echt het kampioenschap kunnen vergeten. Hoop dat ik binnenkort optimistischer ben.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 15:02
    Ajax gaat (weer) punten laten liggen.... jazekerrr !
    Vind ik leuk
    de buffels +696
    vrijdag 9 november 2018 om 15:41
    als Frenky niet speelt verliezen .....zeker weten
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 9 november 2018 om 21:36
    Lijkt me een ramp voor Ten Hag om de boel scherp te krijgen voor deze wedstrijd.
    Voor Excelsior is het weer DE wedstrijd van het jaar op een uitverkocht Woudenstein met plastic gras met gemalen autobandenkorrels.
    Voor Ajax is het even omschakelen van Estadio Da Luz naar met de bus naar Kralingen.
    Ik vind het heel begrijpelijk dat spelers niet met geld te houden zijn in deze competitie. Dit wil je gewoon niet, en voor dit soort clubs is een gelijk spel na 90 minuten met 11 man voor de goal een gewonnen CL wedstrijd.
    Ga daar maar eens aan beginnen met frisse ……………..
    Vind ik leuk
    Cookee +10887
    zaterdag 10 november 2018 om 12:24
    Ajax kan weer op 70%, is helemaal niet zwaar, ze spelen 1 wedstrijd per week op tempo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws