Klopp neemt het op voor bekritiseerde Van Dijk: We zijn allemaal mensen

    Klopp neemt het op voor bekritiseerde Van Dijk: "We zijn allemaal mensen"

    vrijdag 9 november 2018 om 13:36

    Jurgen Klopp heeft het opgenomen van Virgil van Dijk, die na de wedstrijden tegen Arsenal en Rode Ster Belgrado bekritiseerd werd. De Duitser weigert de Oranje-international af te vallen.

    Van Dijk was volgens velen deels schuldig aan de late tegengoal van Alexandre Lacazette tegen Arsenal en de 1-0 van Rode Ster in de Champions League. "Ik ben erg blij met hem", zegt Klopp op de persconferentie. "Virg weet dat hij met zijn kwaliteiten een grote verantwoordelijkheid heeft. Je moet iedere dag top zijn. Dat is wat iedereen verwacht. Hij heeft de kwaliteiten van Joe Gomez, Dejan Lovren en Joel Matip, dus dat is goed voor ons."

    "We zijn allemaal mensen. De wedstrijd van dinsdag (tegen Rode Ster, red.) was niet hetzelfde als tegen Arsenal. Dat is hoe het is. We hadden allemaal moeite in de laatste wedstrijd, maar dat is nu niet belangrijk en ik maak er geen probleem van. Aan de andere kant ben ik niet iemand die goede prestaties vier of vijf dagen lang viert."

    Liverpool neemt het zondag op tegen Fulham.

    Plaats een reactie

    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 13:38
    Hij heeft hem zelf gehaald voor aardig wat muntjes, dus heeft van Dijk altijd wat meer krediet.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    vrijdag 9 november 2018 om 13:40
    sowieso ondanks deze wedstrijden heeft hij wel krediet. is hun beste verdediger
    Vind ik leuk
    peesjeevee +255
    vrijdag 9 november 2018 om 13:40
    vorige week was er nog een pol of dat hij de beste verdediger is van de wereld. en nu word hij weer gekritiseerd. ik snap er ook niks van.
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 13:43
    Logisch: Als je er wel wat van gesnapt had, zou je geen psv supporter geweest zijn.. :-) (sorry Even een zwak momentje: deze moest ik wel inkoppen) Jongens: stop eens even: op zo'n makkelijke manier wil ik ook niet aan mijn likes komen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:47]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 9 november 2018 om 15:55
    Toch krijg je er 1
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 17:06
    Hufter -)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    zaterdag 10 november 2018 om 10:38
    Hoppa 💪 en weer 1😁
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 13:44
    De waan van de dag. Gewoon een uitstekende verdediger.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 13:41
    Blijft veruit de beste verdediger van de wereld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:53
    Weet je het zeker? Toevallig niet Willem Janssen?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 14:46
    Is een goeie 2de.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:04
    haha doe eens ff rustig aan jij. Beste verdediger van de wereld? Absoluut niet. Hij is goed, maar hij is niet van het niveau Chiellieni, Ramos, Godin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:08
    Aan het woordje 'veruit' zie je al dat hij voornamelijk cabaret bedrijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:10
    Haha ja ik begrijp ook eigenlijk niet waarom hij mij altijd zo ver krijgt dat ik op hem ga reageren. Komt echt geen zinnig woord uit.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    vrijdag 9 november 2018 om 14:25
    Nee hoor, satire.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:41
    Dat dan weer niet echt, hij schat Van Dijk namelijk wel degelijk erg hoog in.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 14:50
    Zolang jij denkt een voorruitziende blik te hebben kan ik je alleen maar adviseren blijf in jezelf geloven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:56
    Hetzelfde zou ik iedereen en dus ook jou aanraden, zelfs als je voornamelijk door de achterruit kijkt.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 15:01
    Dat bedoel, geloof in jezelf.

    Als je dat verliest gaat het de verkeerde kant op met je.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +420
    vrijdag 9 november 2018 om 19:48
    Persoonlijk vind ik het een groter drama als je teveel in jezelf gaat geloven. Tis niet best als je jezelf of t leven te serieus gaat nemen
    Vind ik leuk
    Metal +2636
    vrijdag 9 november 2018 om 16:24
    Ramos?
    De meest smerige verdediger. Hoort niet eens op een voetbalveld thuis
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:31
    Dat is een mening (waar ik het overigens mee eens ben). Dat hij 1 van de besten is, is toch echt zo.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +565
    vrijdag 9 november 2018 om 13:42
    Tja de ene dag ben je beste van de wereld, de andere dag de schlemiel. Ik zeg brexit!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 13:44
    Op de BBC bij Match of the day waren ze nog lyrisch over van Dijk. En ja ondanks dat die 85 miljoen heeft gekost zal Virgel ook wel eens een mindere dag hebben.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    vrijdag 9 november 2018 om 13:56
    Voor hetzelfde geld was hij ervoor aan de racekak, en als de rest van het team zijn werk had gedaan was dat foutje niet zo zwaar aan te rekenen
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4758
    vrijdag 9 november 2018 om 13:49
    Ik heb nooit begrepen dat deze Veltman 2.0 met z'n regelmatige blunders zo wordt opgehemeld. Hij heeft een goed postuur en kan een leuk balletje koppen, maar verder houdt het dan ook wel op.
    En 85 miljoen wat Liverpool er voor heeft betaald is absurd. Maar daar komen ze nu ook wel achter. Logisch dat Klopp hem niet zal afvallen. dat zou kapitaalsvernietiging zijn.
    Sanchez is al 10x beter en ook de Ligt vind ik veel beter dan van Dijk.
    Vind ik leuk
    Jozef +38705
    vrijdag 9 november 2018 om 13:51
    🤔🤔🤔

    Ik vind Veltman ook best goed...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8826
    vrijdag 9 november 2018 om 13:58
    De Ligt word sowieso veel beter als van Dijk, ik begrijp het ook niet helemaal al is hij niet slecht daar niet van
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    vrijdag 9 november 2018 om 13:58
    Niet zo vroeg aan de drank gaan. veltman vind ik ook niks, en Sanchez is idd een beest, maar de Ligt (ondanks dat hij t echt goed doet) moet t wel eerst eens bewijzen daar. zou wel fantastisch zijn als hij naar Liverpool zou gaan. v dijk en de ligt in de verdediging daar toch mooi. daar zal hij ook meer getest worden en alleen maar weer goed voor oranje
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:08
    "Hij heeft een goed postuur en kan een leuk balletje koppen, maar verder houdt het dan ook wel op. "

    Ben jij wel helemaal lekker? Van Dijk is een fenomeen aan de bal. Altijd rustig, fantatische trap. Daarnaast heerst hij in de duels, geeft hij fantastisch rugdekking en heeft hij het loopvermogen om bijna alle gaten dicht te lopen.

    Sanchez en de Ligt zijn allebij heel goed, maar van Dijk is momenteel beter. Doe die Ajax bril aub af.
    Vind ik leuk
    ppdf +1168
    vrijdag 9 november 2018 om 14:43
    Haha ja een leuk balletje koppen en een goed postuur. Meer niet. Dat hij door in iedereen in Engeland wordt gezien als de leider van 1 van de beste ploegen uit de PL vergeet hij dan maar even te zeggen. Aan de bal is er geen betere verdediger te vinden in Europa. Maar nee volgens ReneAjax is hij alleen groot en kan hij goed koppen. Ja daar hebben ze Engeland wel een gebrek aan. Dus dachten ach laten we eens 80 miljoen op tafel leggen voor een goedd kopper
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3164
    vrijdag 9 november 2018 om 14:49
    Elke club zou een type Van Dijk is zijn verdediging moeten hebben. Iemand die vrijwel al zijn duels wint, opbouwend goed is en wat er ook gebeurt, rustig blijft. Ik vind dat de foutjes van Van Dijk veel te veel worden uitgelicht. Toen hij tegen City een pingel veroorzaakte werd dat overal geanalyseerd. Maar hoe vaak heeft Ramos wel een penalty veroorzaakt? Of zijn team benadeeld door een rode kaart? Daar hoor je alleen dan nooit wat over.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    vrijdag 9 november 2018 om 14:53
    Daarom! v dijk zo belangrijk. kijk altijd Liverpool, toch mist er nog zo topper achterin.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3164
    vrijdag 9 november 2018 om 15:26
    Gomez doet het heel erg goed dit seizoen. Die heeft echt al een aantal punten voor Liverpool gepakt. Lovren is een prima back-up. Maar als Van Dijk of Gomez geblesseerd is heeft Liverpool toch een probleem.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    vrijdag 9 november 2018 om 15:37
    Ja idd. vind t ook bizar dat milner altijd zo goed is. benieuwd naar zondag, hopelijk gewoon weer eens een sterke 3-0 ofzo
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3164
    vrijdag 9 november 2018 om 16:11
    Ik hoop het ook ;p
    Dit seizoen zijn de resultaten goed, maar het is al wel weer een tijdje geleden dat Liverpool echt fantastisch voetbal heeft laten zien. Ik ben ook benieuwd wat Klopp met het middenveld gaat doen. Wijnaldum en Lallana waren echt dramatisch tegen Rode Ster. Die zullen hun wel een plekje gezakt zijn in de rangorde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:22
    Alleen van City zou ik zeggen dat ze vrij geregeld echt heel goed voetbal laten zien en het moet ook gek lopen, willen ze hun titel dit seizoen niet prolongeren, wat mij betreft zijn ze i.i.g. weer de torenhoge favoriet.. Het zegt genoeg dat ze alweer 33 goals in de competitie hebben gemaakt, terwijl van de rest alleen Chelsea tot meer dan 25 (27) is gekomen, tevens hebben ze de minste tegengoals.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:35]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3164
    vrijdag 9 november 2018 om 16:48
    Helemaal mee eens! Liverpool wilt zich graag meten aan City, maar er zijn nog wel flink wat stappen te maken. Het is echt ongelooflijk dat City hun tegenstanders nog zo vernederd terwijl De Bruyne moeten missen. Als Liverpool bijvoorbeeld Firmino zou moeten missen dan gaan er echt punten worden verloren.

    Nu Liverpool zich verdedigend eindelijk mag vergelijken met Manchester City is het aanvallend matig. Dat was de afgelopen jaren juist omgekeerd ;c
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    vrijdag 9 november 2018 om 16:30
    idd, veel nipte overwinningen. t loopt allemaal nog niet zo, jammere is dat vorige week bij arsenal veel kansen gemist werden. al mag zondag geen probleem zijn
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3035
    vrijdag 9 november 2018 om 23:45
    Pure jaloezie ;)
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 15:16
    Helemaal mee eens mede Ajacied. 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:36
    Een hele goede verdediger, maar nog wel eentje die je regelmatig op foutjes kunt betrappen
    Maar "we" zijn echt wel blij met hem bij Liverpool !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws