Van Bommel beloont miljoenenaankoop PSV: Dit is de volgende stap

    Van Bommel beloont miljoenenaankoop PSV: "Dit is de volgende stap"

    vrijdag 9 november 2018 om 14:18

    Maximiliano Romero zit zaterdag bij de wedstrijdselectie van PSV voor het duel met De Graafschap. Trainer Mark van Bommel bevestigde dat vrijdag op de persconferentie.

    "Dit is de volgende stap voor hem", zegt Van Bommel op de persconferentie in aanloop naar De Graafschap-uit. Romero heeft sinds zijn komst in Eindhoven slechts negen officiële speelminuten gemaakt. De Argentijnse aanvaller werd geplaagd met blessures en was lange tijd niet fit. Dit seizoen speelt hij structureel zijn wedstrijden bij Jong PSV. Van Bommel heeft hem nu dus bij de wedstrijdselectie van PSV 1 gehaald. 

    Romero werd afgelopen winter voor een miljoenenbedrag overgenomen van Velez Sarsfield, maar heeft nog geen potten kunnen breken bij PSV. Pas acht maanden na zijn entree in Eindhoven maakte hij pas zijn debuut in een oefenwedstrijd. Dit seizoen kwam hij negen minuten in actie in het duel met FC Utrecht. 

    Plaats een reactie

    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 14:20
    nou dan is hij straks in ieder geval goedkoper dan ruim een miljoen per gespeelde minuut
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    vrijdag 9 november 2018 om 14:20
    Als ie speelt, Mark is niet zo van het rouleren
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:32
    Mark is ook niet zo van het punten verliezen, Romero mag er pas in zodra we safe zijn.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    vrijdag 9 november 2018 om 14:33
    Ah, invallen in de 96e minuut! Leuk voor hem
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:37
    eej maar dan wel de winnende maken, kunnen jullie weer van alles naar de tv gooien...;)
    Vind ik leuk
    zwollie +7950
    vrijdag 9 november 2018 om 15:13
    Of nu in de laatste minuut verliezen.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1025
    vrijdag 9 november 2018 om 20:41
    Nee joh, zonde van me tv. Ik wacht wel tot jullie naar de arena komen. Kunnen we een dienst terug verlenen ;)
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:38
    En dan scoren😂
    Vind ik leuk
    Jozef +38705
    vrijdag 9 november 2018 om 18:07
    🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    zwollie +7950
    vrijdag 9 november 2018 om 14:36
    Genoeg punten verloren in de cl.
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:38
    Ok, Zwollie
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 14:48
    jullie staan zo'n beetje onderaan, let ff op wat je zegt suffie...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:53
    Lekkere gefrustreerde reactie
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 14:54
    feitelijk helemaal juist toch pierke..?...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Inderdaad, de feiten kloppen.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 14:59
    weet ik Pier...
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:59
    Feitelijk helemaal juist! Vandaar dat hij ook weer terug in z’n hok is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 14:42
    mark is ook niet zo van het speeltijd gunnen als het beslist is. dat wordt dus lastig voor hem
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 14:53
    gelukkig maakt die tuinkabouter wel prima keuzes...tssssssssssssss
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:12
    heyyyy die is leuk en nieuw en creatief.
    en het slaat nog nergens op. goed verhaal man
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 15:22
    creatief?... zou kunnen maar in ieder geval realiteit.... Tadic in de spits, Schöne in de basis, .. \Neres op de bank, .. Beek op de bank... pffff need more sufferd?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:25
    nee, liever niet. je slaat namelijk nogal wartaal uit
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 15:27
    waarheid is hard he... , pfff wat een suf antwoord, ..
    ps voor jou is meneer Mark... dokus...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:28
    nee ik begrijp je gewoon niet. je roept namen van ajax spelers terwijl het over vsn bommel gaat. je bent gewoon in de war I guess
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:36
    Ach het duurde toch nog even voor het "ja maar jullie dan" geneuzel weer begint.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:40
    ik had het kunnen verwachten van iemand die begint met tuinkabouter.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 15:42
    hou je lekker bezig met je eigen godenzone wijsNEUS....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:52
    jij begint over ze he bruno?
    Vind ik leuk
    Mablo46 +193
    vrijdag 9 november 2018 om 16:13
    Dat gaat em Europees niet meer lukken > 'safe'
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:35
    Wat verwacht je dan dat hij er nu vanaf het begin in zou staan morgen..
    Vind ik leuk
    Always PSV +11759
    vrijdag 9 november 2018 om 14:40
    Mark hoeft ook niet te rouleren. Alleen moet Guti op de plek van Pereiro meer kansen krijgen.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    vrijdag 9 november 2018 om 14:52
    En als er straks twee geblesseerd zijn moet ie ze vervangen door spelers zonder enig wedstrijdritme
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    vrijdag 9 november 2018 om 15:10
    Dat gaat echt niet gebeuren dat is een logische keuze denk ik. Alles is erop gebaseerd om Pereiro in de winterstop te verkopen. Dus tot die tijd speelt hij gewoon. Voor een bankzitter wordt nou eenmaal niet veel betaald. In ieder geval minder als voor een mindere basis speler.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1290
    vrijdag 9 november 2018 om 14:25
    Lol een gevalletje Bale die ook ruim 1.3 miljoen per wedstrijd kost met zijn blessures. Eerst maar eens zien of er geen terugslag volgt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:36
    Die heeft hij al gehad...
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1290
    vrijdag 9 november 2018 om 14:48
    Oh, dus hij heeft al tig wedstrijden eredivisie gespeeld zonder op te vallen? Terugvallen na een harde aanpak van bijv. een Beugelsdijk of van andere malloten is vrij normaal voor spelers als ze een jaar aan de kant staan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:56
    Nee, maar hij was eigenlijk 100% fit aan het begin van het seizoen, mocht kort invallen en speelde bij Jong en toen ging het weer mis. Dus begrijp wel dat ze voorzichtig doen met een 19 jarige jongen die ze toch een aardig zakcentje heeft gekost..
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1290
    vrijdag 9 november 2018 om 15:59
    Dolberg hetzelfde verhaal rolde ook van de ene blessure in de andere, eerst maar afwachten.
    Vind ik leuk
    bartjeee +984
    vrijdag 9 november 2018 om 15:14
    Geloof me romero komt er wel! Harde werker!
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1290
    vrijdag 9 november 2018 om 15:58
    Eerst zien na een jaar vol blessureleed, bij een harde aanpak kan hij maar zo weer in de lappenmand zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:27
    Snap niet dat ze hem boven Piroe kiezen ! Of zoals in de beker Abels boven Teze
    Vind ik leuk
    chicken +11373
    vrijdag 9 november 2018 om 14:31
    Das heel simpel. De een was gratis de ander een grote investering...

    Dat kun je zelf ook verzinnen natuurlijk he..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:37
    Teze en Romero waren tijdens de beker wedstrijd tegen RKC beide mee met o19 voor de international cup... Teze mag daar in meedoen, Abels niet.. simpel
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 14:41
    je wilt je talenten toch op een zo hoog mogelijk niveau laten spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:53
    Romero was op dat moment nog niet 100%fit denk ik dus laten ze hem liever daar minuten maken, lijkt me logisch. En dat van Teze snap ik inderdaad ook niet, Abels gaat het nooit redden, Teze heeft meer kans
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:14
    het ging mij om teze. romero snap ik
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 14:53
    ja ... en . dus???? ben us duidelijk man....
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    vrijdag 9 november 2018 om 15:15
    Ben us duidelijk? Nee dat is lekker duidelijk...
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1136
    vrijdag 9 november 2018 om 15:18
    nie zomaar wa roepen he.... floepert....
    Vind ik leuk
    Babelagtig +564
    vrijdag 9 november 2018 om 16:37
    Dat vind ik dus ook...maar waarom doe je dat dan?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:15
    en dus zou ik teze opstellen en niet abels. kwam je daar echt niet uit? het ging over teze en abels
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 15:33
    Het is niet echt een succesvol jaar te noemen als je gespeelde minuten de dubbele cijfers niet halen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:39
    op dat niveau zou ik er voor tekenen :p
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 15:59
    Heb je een punt.
    En ondanks mijn huidige fysieke staat denk ik dat ik ze nog volmaak ook die 9 minuten.






    Zolang ze over 3 wedstrijden verspreid worden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 16:07
    haha. als je scoort ben je gemiddeld gewoon de beste van de eredivisie
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 17:57
    Kom maar op met Emmen dan....
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    vrijdag 9 november 2018 om 15:50
    Wij rekenen hem straks af op zijn goals en kampioenschappen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 15:53
    wat goed hey. wil je een sticker?
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    vrijdag 9 november 2018 om 18:16
    ja. geef dan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 19:19
    vp doet geen stickers :/
    Vind ik leuk
    Just dekler +1753
    vrijdag 9 november 2018 om 16:27
    Altijd nog goedkoper dan die Afrikaan die van de zomer van mechelen is overgenomen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 16:40
    helemaal waar. al is die er nog niet zo lang
    Vind ik leuk
    Just dekler +1753
    vrijdag 9 november 2018 om 19:17
    Is gewoon kut voor beide spelers. Hoop dat ze beide weer goed op niveau komen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    vrijdag 9 november 2018 om 14:20
    En van Guti? Lijkt mij interessanter op het moment Mark.
    Vind ik leuk
    volharding +712
    vrijdag 9 november 2018 om 14:25
    Mag toch hopen dat die op de plaats van pereiro staat.
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:34
    Denk het niet, Pereiro is opweg maar de uitgang, laat hem maar nog een paar maken.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    vrijdag 9 november 2018 om 14:36
    Juist, ik denk alleen dat Mark zich niet laat ompraten. Zolang hij succesvol blijft in de ED zal hij zijn elftal niet aanpassen ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 15:07
    Zolang die succesvol blijft:p dan hoeft hij het toch ook niet?
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    vrijdag 9 november 2018 om 15:15
    Juist wel als je Perreiro nu ziet spelen, dan snap je misschien waarom. Guti voor Perreiro is niet op achteruit gaan.
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 15:17
    Juist wel....Perreiro nu laten vallen is een grote stap achteruit in ons beleid... Perreiro kan geniaal zijn, maakt het niet waar maarja scoort toch tegen de toppers iedere, iedere keer. Hopen dat we kampioen worden, kan die voor een paar miljoen extra weg, dan volgend seizoen is Guti aan de beurt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    vrijdag 9 november 2018 om 15:22
    Ik zou hem ook niet "laten vallen", maar prikkelen mag. Dit komt de selectie alleen maar ten goede. Perreiro is verfijnd als voetballer. Je kunt van hem genieten, maar door te laks duels aan te gaan, maakt hij het soms lastig voor zijn medespelers. Gelukkig heeft PSV een prima selectie met spelers die dat kunnen corrigeren, maar soms mag Mark Guti eerder brengen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:29
    De kunst van succesvol zijn is óók voorkomen dat je een keer niet succesvol bent.

    Ik begrijp de wens van Van Bommel om zoveel mogelijk automatismen in zijn team te krijgen, maar het is toch echt beter om in elke linie (minimaal) één speler met grote regelmaat te laten meedraaien in wedstrijden.

    Voorin doet hij dat nog een beetje met Malen, maar jongens als Gutierrez, Obispo, Rigo en Mauro jr. maken in mijn ogen écht te weinig meters in het eerste. Terwijl er wel degelijk momenten waren om dat te doen.

    Het had je bovendien al wat beter kunnen tonen óf je inderdaad verder kunt zonder bijvoorbeeld Pereiro (verkoop in de winterstop).
    Vind ik leuk
    koosje +494
    vrijdag 9 november 2018 om 14:23
    Romero gaat het niet worden. Heb hem afgelopen maandag zien spelen. zonde van het geld.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1666
    vrijdag 9 november 2018 om 14:29
    Ligt er aan wie hij tegenover zich heeft.....
    Vind ik leuk
    koosje +494
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Klopt. ik kan er ook een paar opnoemen. succes verzekerd voor Romero. maar niet goed genoeg voor PSV
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40863
    vrijdag 9 november 2018 om 14:24
    Gelukkig scoort ie aan de lopende band bij Jong PSV.
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:35
    Jaaa, Arie... Spitsen die scoren;) Gelukkig hebben wij er 1.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:57
    Zoals nouri bij jong ajax
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 14:26
    Bommeltje kan het nu wel met hem proberen... CL-avontuur is toch al voorbij
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    vrijdag 9 november 2018 om 14:28
    Tja, je laat een aankoop van 10 miljoen ook niet spelen in de KKD.. Van Bommel kan dus ook niets anders dan hem erbij te nemen... alleen is het wel een teken aan de wand... deze jongen is nog lang niet het niveau dat PSV had verwacht van hem.. en zal waarschijnlijk dit jaar De Jong nog lang niet uit het elftal spelen... en dat is toch wel heel veelzeggend... kijkend naar de waarde van beide spelers
    Vind ik leuk
    Peterfc +1666
    vrijdag 9 november 2018 om 14:33
    De Ligt, Frenkie, Rosario, Bergwijn en Dumfries hebben het ook in de KKD geleerd en dat is altijd beter dan op de bank in de eredivisie, wat je ook gekost hebt. Op de bank wordt hij ook niet fit.
    Ze zouden wel dat gevlochten staartje er af kunnen knippen op de bank, als hij stil blijft zitten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    vrijdag 9 november 2018 om 14:36
    Idd helemaal niets mis mee, alleen hoorde ik van insiders van PSV toch wel dat hij heel erg tegenviel tot dusver en dat 10 miljoen wel verdomd veel geld was voor deze spits...misschien is het de cultuur, klimaat en of manier van spelen? Sommige hebben wat meer tijd nodig, maar ik denk niet dat PSv hem gekocht heeft om even 2 jaar te acclimatiseren.. Inmiddels zit hij er al een jaar
    Vind ik leuk
    Peterfc +1666
    vrijdag 9 november 2018 om 14:47
    Hij is al lang geblesseerd en op de weg terug. Ik zou hem zo veel mogelijk laten spelen en niet 15 minuten tegen de Graafschap maar 90 minuten in de KKD.
    Denk wel dat hij in 15 minuten tegen de Graafschap meer aan de bal komt dan tegen de Top van de KKD.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:28
    Hopen dat hij heel blijft nu. Ik ben erg benieuwd naar hem.
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 14:32
    Als je daar zeker van wilt zijn, dan moet je hem in de porceleinkast zetten!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:37
    Is die spits van jullie niet net terug van een mega blessure? Hoe heet die ook al weer?
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 14:43
    Kasper dartelt alweer weken over de vaderlandse velden en in de CL!
    Vind ik leuk
    Itsese +4995
    vrijdag 9 november 2018 om 14:47
    Ah ok, volg Ajax eigenlijk niet op CL gebied, hoe doen ze het?
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 14:49
    Het dramatische lot van een psv-supporter: Jankend zijn clubje in de CL zien verliezen, en door misplaatste trots de mooie resultaten van Ajax aan zich voorbij laten gaan. :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:30
    Als je ziet hoe Lammers presteert bij Heerenveen in zijn eerste seizoen in de ED zie ik meer in hem dan in Romero. Natuurlijk lastig oordelen maar als ik PSV was zou ik lammers volgend seizoen een kans geven. Sneller en technisch stuk beter dan Luuk.
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 9 november 2018 om 14:33
    Nog sneller en technisch nog beter dan Luukste?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:35
    Ik hou van wel sarcasme. Ja indd nog sneller en technischer. Tevens heeft Lanmers ook een goed linkerbeen. Scoort 1 uit 2 bij een heel matig presterend Heerenveen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:40
    Over Romero kan ik niet oordelen dus ik weet niet of hij beter is, Lammers doet het wel goed bij Heerenveen. Die zou Luuk de Jong wel op kunnen volgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:42
    Ik heb Romero ook te weinig gezien om echt te kunnen oordelen. Met een YouTube filmpje kunnen ze allemaal voetballen.

    Wie weet is het wat, zoniet weet ik in ieder geval zeker dat Lammers in potentie beter is dan Luuk.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +2557
    vrijdag 9 november 2018 om 14:45
    Haha klopt. YouTube scouting zegt niet zo veel. Lammers zou je nu volgens mij zo neer kunnen zetten ipv de Jong en dan wordt het niks minder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Luuk de Jong had op de leeftijd van Sam Lammers een seizoen waarin hij 25x scoorde, en was het jaar ervoor ook al club topscoorder van Twente. Die stijgende lijn zich zeker niet doorgezet, maar ik durf wel te zeggen dat de 21-jarige Luuk de Jong beter was dan de 21-jarige Sam Lammers.
    Vind ik leuk
    Bosch +58
    vrijdag 9 november 2018 om 14:38
    Ik hoop dat het wat wordt met deze jongen. Hij heeft voor PSV begrippen veel gekost! Op basis van wat ik zag van hem tijden Jong PSV - FC Den Bosch moet ik het allemaal nog maar eerst even zien. Was niet echt bijzonder.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89608
    vrijdag 9 november 2018 om 14:43
    Ben toch wel benieuwd en of hij een bedreiging voor Luuk kan zijn. Die lijkt mij redelijk veilig van zijn plek. Belangrijke schakel met het spel wat PSV speelt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171432
    vrijdag 9 november 2018 om 16:10
    Die gaat dit seizoen luuk niet uit de basis spelen neem dat maar 100 procent zeker van mij aan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89608
    vrijdag 9 november 2018 om 16:21
    Dat denk ik ook niet. Denk wel dat Luuk een avontuur aan zou willen gaan volgend jaar.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4708
    vrijdag 9 november 2018 om 14:50
    Top, ik ben benieuwd of hij ook in actie komt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:50]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Mark is op en top trainer.

    Weet precies wat hij doet. Alle respect.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Scoort verdomd weinig goals tot nu toe bij de jeugd en 2e elftal voor iemand van €10m
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4093
    vrijdag 9 november 2018 om 15:01
    Lol ik dacht dat hij Guti beloonde met een basisplaats. Wordt ik op de verkeerde been gezet...
    Vind ik leuk
    Bhj +1601
    vrijdag 9 november 2018 om 15:15
    Och och, wat lees ik toch weer een hoop arrogante berichten van de supporters uit Eindhoven. Ze wanen zich ook duidelijk alweer kampioen lijkt het wel.

    En maar blijven roepen dat wij arrogant zijn, jullie doen anders erg je best om op ons te lijken hoor

    We zullen zien wie er eind van het seizoen bovenaan staan.

    Mark is niet van het punten verliezen één van de eerste berichten, Mark is ook niet zo erg van het punten halen in Europa zou ik er dan tegenover willen stellen.

    Dat iemand die roept "jullie staan zo'n beetje onderaan, let ff op wat je zegt suffie..." tegen een supporter van FC Zwolle.

    Dat is duidelijk een opmerking van iemand die wanneer PSV voor de 5e plek zou spelen niet eens supporter zou zijn en afhaakt als het wat minder gaat. Een successupporter met een grote waffel dus.

    Ik heb meer respect voor de man van Zwolle, die zijn club in moeilijke tijden ook gewoon trouw is.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    vrijdag 9 november 2018 om 15:16
    Waar lees je over arrogante berichten in deze topic of heb je het over andere topics?
    Vind ik leuk
    Bhj +1601
    vrijdag 9 november 2018 om 15:28
    Ik lees berichten en reacties waar de arrogantie vanaf spat.

    Als jij dat niet ziet in deze en wel bij ons, dan blijkt die gekleurde bril van je wel heel erg goed te werken naar mijn mening.


    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    vrijdag 9 november 2018 om 15:34
    Je schrijft maar wat en kom nu niet met concrete voorbeelden.
    Vind ik leuk
    Bhj +1601
    vrijdag 9 november 2018 om 15:48
    Mark is ook niet zo van het punten verliezen

    jullie staan zo'n beetje onderaan, let ff op wat je zegt suffie...
    (niet alleen arrogant, ook nog eens denigrerend)

    Zijn er even snel 2, als dat je niet opvalt. Ik heb je in een ander PSV topic ook even gewezen. Tevens laat ik even zien hoe het echt moet natuurlijk, maar goed ik ontken ook niets.

    Zoals het PSV'ers betaamd hanteren ze hier ook weer de struisvogel techniek. Ik steek me kop in het zand en zie het niet.

    Net als het voetbal overigens. Het gaat helemaal niet zo best, schijn bedriegt en dat zien jullie hopelijk toch ook wel, kijk hoeveel wedstrijden er met de hakken over de sloot (en enig geluk gewonnen worden).

    Hoe je Europees alle hoeken van het veld krijgt te zien, in elke wedstrijd, ondanks het gelukkige resultaat tegen de Spurse thuis.

    Hoe fragiel de selectie in de breedte is, getuige het verlies tegen RCK in de beker in eigen huis.

    En dan toch doen alsof je er al bent, puur naar de ranglijst kijkend. Allemaal prima hoor. Ajax strijkt meer dan 60 miljoen op, heeft al 170 miljoen meer op de rekening en de gemiddelde PSV'er heeft de illusie dat ze niet meer ingehaald kunnen worden.

    Verre van realistisch, zeker gezien het programma dat al achter de rug ligt en nog moet komen. Natuurlijk hebben ze de beste papieren, maar de weg is nog lang.

    Ik kan me seizoenen herinneren dat PSV 11 punten voor stond en 8 punten voorstond.....en Ajax kampioen werd. Hoezo met 5 punten in November denk je dat je er al bent.

    Ondanks dat PSV met 3-0 van Ajax heeft gewonnen en het aantal gemaakte doelpunten van Ajax lager ligt, is mijn mening toch dat Ajax een stuk stabieler en sterker is dan PSV. Sowieso spelen ze leuker voetbal, maar dat is altijd.

    Maar goed, de toekomst zal het uitwijzen de weg is nog lang en Ajax heeft nog Europees na de winter, dat zou wel eens de bottleneck kunnen worden in de inhaalrace.

    Hoe dan ook, buiten de supporters om denk ik dat de beleidbepalers bij Ajax een stuk blijer zijn dan de beleidsbepalers bij PSV, aangezien er al een gat van +/- 30 miljoen is geslagen door de CL.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6069
    vrijdag 9 november 2018 om 16:01
    Bedankt hiervoor. Ik vind dit echter wel meevallen en soms heb je uitschieters, maar dat is ook andersom het geval.

    Sommige mensen hier reageren best negatief op anderen en hun club, maar om dat gelijk arrogant te noemen vind ik te ver gaan. Ik ben ook niet altijd positief over Ajax en dat geef ik ook eerlijk toe, maar ik zeg niet snel dat wij eventjes kampioen gaan worden. PSV weet inmiddels wat het is om te strijden voor het kampioenschap en Ajax met Ten Hag aan het roer doet het uitstekend. Het gaat daarom nog spannend worden, maar gespeeld is het absoluut nog niet.

    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:28
    Wil net zeggen,t is een PSV topic waar ik toch meer Ajax fans zie met een droevige reactie.En dat gehuil altijd.Komt van 2 kanten ,sta erboven en als t je dwars zit spreek bij de kanten erop aan moraalriddertje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:31
    Je leest wat je wil lezen. Ik lees hier nergens terug dat PSV wel even kampioen gaat worden. En wat die successupporters aangaat; wellicht weet je nog wel hoeveel lege stoeltjes er in de Arena te zien waren bij de laatste 2 thuiswedstrijden van Ajax tegen VVV en AZ vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:45
    Zou ik je mogen bellen, ik moet mijn toto nog invullen voor het weekend en zo te zien heb je de waarheid in pacht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171432
    vrijdag 9 november 2018 om 16:08
    Tja punten halen tegen clubkes als nac willem 2 vitesse ajax thuis is geen probleem , tegen echte tegenstanders zpals spurs en inter is dat het wel zo is gebleken
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:34
    Tjonge jonge jonge dit moet echt als een beloning voelen voor deze miljoenenaankoop
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2030
    vrijdag 9 november 2018 om 15:46
    Kijk maar uit dat ie zich niet verstapt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171432
    vrijdag 9 november 2018 om 16:06
    rustig brengen..............................
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:48
    RUSTAAAGGGGGHHH !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:08
    Waarom zou je twijfelen wanneer je 33 uit 11 hebt gehaald ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:54
    Hij is super technisch. Met Mauro jr samen de meest technische voetballers van PSV. Ben benieuwd of hij in wedstrijden kan laten zien wat hij ook op de Herdgang laat zien. Fluwelen techniek en koel afronden.
    Vind ik leuk
    05443 +1
    vrijdag 9 november 2018 om 20:50
    Wat een beloning zeg.Mag minuten maken .Niet in de championleaque maar in de poppenkast competitie.Daar zal hij blij mee zijn.🤣
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14747
    vrijdag 9 november 2018 om 23:27
    Dat een cursus achteruit lopen zo moet duren wist ik niet.
    Vind ik leuk
    Gerro +6714
    zaterdag 10 november 2018 om 00:31
    Nou we zijn benieuwd werd binnen gehaald als topper maar nog niets van gezien
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 02:20
    PSV op de bek tegen de Superboeren!

    https://www.youtube.com/watch?v=e55DevbcP5M&t=311s
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 10:54
    Kleine kindjes zijn weer bezig. We hebben het hier over Maximiliano Romero en dan moeten julie daar niet van afwijken en ‘n hoop onzin verzinnen. Blijf bij je leest! 🔴⚪️
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +275